МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.01.2011 N 20
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
9 лютого 2011 р. за N 169/18907
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства соціальної політики України
N 138 від 30.01.2017)
Про затвердження форми звітності N 12-соц (річна)
"Звіт про організацію соціального обслуговування
(надання соціальних послуг) територіальними центрами
соціального обслуговування (надання соціальних послуг)"
та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 N 1417 "Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (зі змінами), статей 1, 16 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ), статті 19-1 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ) наказую:
1. Затвердити:
1.1. Форму звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - форма N 12-соц), що додається.
1.2. Інструкцію щодо заповнення форми звітності N 12-соц (річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - Інструкція), що додається.
2. Директору Департаменту у справах людей похилого віку та соціальних послуг С.Устименко:
2.1. Забезпечити державну реєстрацію цього наказу та довести його до відома Міністра праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, начальників головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій.
2.2. Здійснювати методичне керівництво та контроль за організацією збору і обробки інформації за формою N 12-соц.
2.3. Забезпечувати подання зведеної інформації за формою N 12-соц у встановлений термін до Державної служби статистики України.
3. Міністру праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, начальникам головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій:
3.1. Організовувати збір, обробку та узагальнення інформації за формою N 12-соц.
3.2. Забезпечувати подання узагальненої інформації за формою N 12-соц в установлений термін до Міністерства соціальної політики України, головних управлінь статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та до Управління статистики в місті Севастополі.
3.3. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 05.10.2007 N 536 "Про затвердження форми звітності N 12-соц (піврічна, річна) "Звіт про організацію соціального обслуговування та надання соціальних послуг пенсіонерам, одиноким непрацездатним громадянам та інвалідам" (адміністративні дані) та Інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 22.10.2007 за N 1198/14465.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Голова комісії з питань проведення реорганізації,
перший заступник Міністра Л.Дроздова
Погоджено:
Голова комісії з проведення реорганізації Держкомстату -
перший заступник Голови В.Піщейко
ЗВІТНІСТЬ
"Звіт про організацію соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)
територіальними центрами соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)"
за січень-грудень 20__ року
-----------------------------------------------
| Подають | Терміни |
| | подання |
|-----------------------------------+---------| ФОРМА N 12-соц
|Територіальні центри соціального |20 січня | річна
|обслуговування (надання соціальних | |
|послуг) - районним, міським, | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|районним у містах управлінням праці| | Наказ Міністерства праці
|та соціального захисту населення та| | та соціальної політики
|Міністерству праці та соціальної | | України
|політики Автономної Республіки | | 24.01.2011 N 20
|Крим, головним управлінням праці та| |
|соціального захисту населення | | за погодженням
|обласних, Київської міської і | | з Держкомстатом
|Управлінню праці та соціального | |
|захисту населення Севастопольської | |
|міської державних адміністрацій | |
|-----------------------------------+---------|
|Міністерство праці та соціальної |1 лютого |
|політики Автономної Республіки | |
|Крим, головні управління праці та | |
|соціального захисту населення | |
|обласних, Київської міської і | |
|Управління праці та соціального | |
|захисту населення Севастопольської | |
|міської державних адміністрацій - | |
|Міністерству соціальної політики | |
|України та головним управлінням | |
|статистики в Автономній Республіці | |
|Крим, областях, місті Києві та | |
|Управлінню статистики у | |
|місті Севастополі | |
|-----------------------------------+---------|
|Міністерство соціальної політики |1 березня|
|України - Державній службі | |
|статистики України | |
-----------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування: __________________________________________________|
|Місцезнаходження: ______________________________________________|
|________________________________________________________________|
|________________________________________________________________|
|(поштовий індекс, область / Автономна Республіка Крим, м. Київ, |
| м. Севастополь, район, населений пункт, вулиця / провулок, |
| площа тощо, N будинку / корпусу) |
------------------------------------------------------------------
1. Виявлення (кількість) громадян похилого віку, інвалідів,
хворих, інших громадян, які перебувають у складних життєвих
обставинах і потребують соціального обслуговування (надання
соціальних послуг)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N |Усього| у тому числі: | З графи 1 - за категоріями користувачів соціальних послуг | З графи 1 - за статусом |
| |ряд-| |-----------------+-------------------------------------------------------------------------------------------------+---------------------------------------------------------------------|
| |ків | | у | у |особи | особи з |громадяни|інваліди| хворі | громадяни | громадяни | інші громадяни, які | ветерани війни |діти | жертви |реабілі-|ветерани|потерпілі| інші |
| | | |містах|сільській |у віці| V групою |похилого | | праце- | похилого | похилого | перебувають у складній | та члени сімей |війни|нацист- | товані | праці |внаслідок|категорії|
| | | | |місцевості| 80 | рухової | віку | |здатного| віку, | віку, | життєвій ситуації | загиблих | | ських | | |аварії на| |
| | | | | |років |активності| | | віку | інваліди, | інваліди, |---------------------------+----------------| |переслі-| | | ЧАЕС | |
| | | | | |і | | | | (до | хворі, які| хворі, що|усього| у |у зв'язку зі|усього| у т.ч. | | дувань | | | | |
| | | | | |старше| | | |встанов-| не мають | проживають|осіб, |зв'язку| стихійними| |інвалідів| | | | | | |
| | | | | | | | | | лення |рідних, які| самотньо і| з | з | лихами, | | війни | | | | | | |
| | | | | | | | | |їм групи| повинні | мають | них: | безро-|катастрофами| | | | | | | | |
| | | | | | | | | |інвалід-|забезпечити|рідних, які| | біттям| | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | ності) | їм догляд | повинні | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | і допомогу|забезпечити| | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | (одинокі) | їм догляд | | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | | | і допомогу| | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|Виявлено всього громадян| 01 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|похилого віку, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|інвалідів, хворих (з | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|числа осіб працездатного| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|віку на період до | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|встановлення їм групи | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|інвалідності), інших | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|громадян, які | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|перебувають у складних | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|життєвих обставинах і | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|потребують соціального | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обслуговування (надання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|соціальних послуг) (сума| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|даних рядків 02, 03, 04,| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|05, 06, 07) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціальної| 02 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги вдома згідно з | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|висновками закладів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|охорони здоров'я | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціально-| 03 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|побутової адаптації | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях соціально-| 04 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|медичних послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у стаціонарних | 05 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|відділеннях для | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|постійного або | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|тимчасового проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|у відділеннях | 06 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|організації надання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|адресної натуральної та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|грошової допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
|в інших підрозділах | 07 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(яких - перелічити) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+------+------+----------+------+----------+---------+--------+--------+-----------+-----------+------+-------+------------+------+---------+-----+--------+--------+--------+---------+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. Територіальні центри соціального обслуговування (надання
соціальних послуг)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Назва показників | N | усього |у них | Обслуговано, осіб | Із загальної кількості - у |
| |ряд-|установ,|ліжко-| | сільській місцевості |
| |ків |підроз- |місць |--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+----------------------------|
| | |ділів | |усьо-|у т.ч.| з | з графи 3 - за категоріями | з графи 3 - за статусом |усього |у них |Обслуговано,|
| | | | | го |осіб, |графи 3 -| | |установ,|ліжко-| осіб |
| | | | | |звіль-|за плату |--------------------------------------------------------+------------------------------------------------------------------|підроз- |місць |------------|
| | | | | |нених | |громадян|інва-|хворих пра-| інші громадяни, які |ветеранів війни|дітей| жертв |реабілі-|ветеранів|потерпілих|інші | ділів | |усьо-|у тому|
| | | | | | від | |похилого|лідів|цездатного | перебувають у складній | та члени сімей|війни|нацист- |тованих | праці |внаслідок |кате-| | | го |числі |
| | | | | |плати | | віку | | віку (до | життєвій ситуації | загиблих | | ських | | |аварії на |горії| | | | за |
| | | | | | | | | |встановле- |-----------------------------+---------------| |переслі-| | | ЧАЕС | | | | |плату |
| | | | | | | | | | ння їм |усього|у зв'язку|у зв'язку зі|усьо-| у т.ч. | | дувань | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | групи |осіб, |з безро- |стихійними | го |інвалідів| | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | інвалід- |з них:| біттям | лихами, | | війни | | | | | | | | | | |
| | | | | | | | | | ності) | | |катастрофами| | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Територіальні центри | 01 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Відділи соціальної | 02 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Відділення - всього | 03 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(04-07)+11+12) з них: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціальної | 04 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги вдома | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціально- | 05 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|побутової адаптації | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення соціально- | 06 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|медичних послуг | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|стаціонарні відділення | 07 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків 08-09) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у тому числі: | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|для тимчасового | 08 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|для постійного | 09 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|проживання | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|відділення організації | 10 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|надання адресної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|натуральної та | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|грошової допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у тому числі тих, хто | 11 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|обслуговується виключно | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|відділенням адресної | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|натуральної та грошової | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|допомоги | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|інші підрозділи | 12 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(указати, які) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|(сума рядків (13-16)) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 13 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 14 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 15 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
| | 16 | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|Наявність у | 17 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|територіальних центрах | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|власного автотранспорту,| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|всього (сума рядків 18, | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|19, 21) (одиниць) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|з них: легкових | 18 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|автомобілів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|мікроавтобусів | 19 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|у т.ч. пристосованих для| 20 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|перевезення мало | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|мобільних груп населення| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|------------------------+----+--------+------+-----+------+---------+--------+-----+-----------+------+---------+------------+-----+---------+-----+--------+--------+---------+----------+-----+--------+------+-----+------|
|інших транспортних | 21 | | Х | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|засобів | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. Надання територіальними центрами соціального
обслуговування (надання соціальних послуг) платних соціальних
послуг
--------------------------------------------------------------------------------
| Перелік платних соціальних послуг | N |Чисель-|Кількість| Сума коштів, що |
| |рядків| ність,| наданих | надійшла від |
| | | осіб | послуг | отримувачів |
| | | | | платних |
| | | | |соціальних послуг|
| | | | | (тис.грн.) |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Усього, у тому числі: | 01 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Ведення домашнього господарства | 02 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Придбання і доставка продовольчих, | 03 | | | |
|промислових та господарських | | | | |
|товарів, медикаментів, книг і | | | | |
|періодичних видань | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація харчування | 04 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуги з використання | 05 | | | |
|ліжко-місця у закладах (установах),| | | | |
|що надають соціальні послуги | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання у користування м'якого та | 06 | | | |
|твердого інвентарю | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Транспортні послуги | 07 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Перукарські послуги | 08 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Прання білизни та одягу | 09 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуг із забезпечення | 10 | | | |
|технічними та іншими засобами | | | | |
|реабілітації і здійснення їх | | | | |
|ремонту | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Пошиття і ремонт одягу та взуття | 11 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання послуг з виконання | 12 | | | |
|ремонтних робіт | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги у користуванні | 13 | | | |
|послугами зв'язку | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги у проведенні | 14 | | | |
|сільськогосподарських робіт, у тому| | | | |
|числі з використанням | | | | |
|сільськогосподарської техніки, | | | | |
|догляд за свійськими тваринами | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги в оплаті | 15 | | | |
|комунальних послуг та здійсненні | | | | |
|інших платежів | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Надання допомоги в оформленні | 16 | | | |
|документів та написанні листів | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація консультування з питань| 17 | | | |
|законодавства (оформлення правових | | | | |
|документів, адвокатські та | | | | |
|нотаріальні послуги) | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Представництво інтересів в органах | 18 | | | |
|державної влади, установах, | | | | |
|підприємствах та організаціях | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Освітні послуги | 19 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація надання послуг | 20 | | | |
|спеціалістами - дефектологами | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація дозвілля | 21 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація надання послуг з | 22 | | | |
|психодіагностики, психологічної | | | | |
|корекції та психологічної | | | | |
|реабілітації | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Здійснення профілактичних та | 23 | | | |
|санітарно-гігієнічних заходів за | | | | |
|місцем проживання (перебування) | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Забезпечення супроводження | 24 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Організація надання консультацій | 25 | | | |
|лікарями за місцем проживання | | | | |
|(перебування) | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
|Інші | 26 | | | |
|-----------------------------------+------+-------+---------+-----------------|
| | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------
4. Надання територіальними центрами адресної натуральної та
грошової допомоги громадянам, які перебувають у складних життєвих
обставинах
------------------------------------------------------------------------------------------
| НАЗВА ПОКАЗНИКІВ | N |Усього,| у тому | Сума наданої допомоги |
| |рядків| осіб | числі | (тис.грн.) |
| | | | у |--------------------------|
| | | |сільській | з | з |загальна|
| | | |місцевості|місцевих|позабюд-| сума |
| | | | (осіб) |бюджетів| жетних |(гр.3 + |
| | | | | | коштів | гр.4) |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|Усього виявлено громадян, які | 01 | | | Х | Х | Х |
|перебувають у складних життєвих | | | | | | |
|обставинах у зв'язку з похилим | | | | | | |
|віком, інвалідністю, хворобою, | | | | | | |
|безробіттям, стихійним лихом, | | | | | | |
|катастрофою, іншими обставинами і | | | | | | |
|потребують адресної натуральної та | | | | | | |
|грошової допомоги | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|у тому числі: громадян похилого | 02 | | | Х | Х | Х |
|віку, інвалідів, хворих, які не | | | | | | |
|мають рідних | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадян з особливими умовами | 03 | | | Х | Х | Х |
|безоплатного обслуговування | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадян, які перебувають у | 04 | | | Х | Х | Х |
|складній життєвій ситуації у | | | | | | |
|зв'язку з безробіттям, стихійним | | | | | | |
|лихом, катастрофою, якщо | | | | | | |
|середньомісячний сукупний дохід їх | | | | | | |
|сімей нижчий, ніж прожитковий | | | | | | |
|мінімум для сім'ї | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|Усього надано адресної грошової | 05 | | | | | |
|допомоги | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|у тому числі: громадянам похилого | 06 | | | | | |
|віку, інвалідам, хворим, які не | | | | | | |
|мають рідних, які повинні | | | | | | |
|забезпечити їм догляд і допомогу | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадянам з особливими умовами | 07 | | | | | |
|безоплатного обслуговування | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадянам, які перебувають у | 08 | | | | | |
|складній життєвій ситуації у | | | | | | |
|зв'язку з безробіттям, стихійним | | | | | | |
|лихом, катастрофою, якщо | | | | | | |
|середньомісячний сукупний дохід їх | | | | | | |
|сімей нижчий, ніж прожитковий | | | | | | |
|мінімум для сім'ї | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|Усього надано адресної натуральної | 09 | | | | | |
|допомоги | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|у тому числі: громадянам похилого | 10 | | | | | |
|віку, інвалідам, хворим, які не | | | | | | |
|мають рідних | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадянам з особливими умовами | 11 | | | | | |
|безоплатного обслуговування | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|громадянам, які перебувають у | 12 | | | | | |
|складній життєвій ситуації у | | | | | | |
|зв'язку з безробіттям, стихійним | | | | | | |
|лихом, катастрофою, якщо | | | | | | |
|середньомісячний сукупний дохід їх | | | | | | |
|сімей нижчий, ніж прожитковий | | | | | | |
|мінімум для сім'ї | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|з рядка 09 надано адресної | 13 | | | | | |
|натуральної допомоги у вигляді: | | | | | | |
|гарячих обідів | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|продовольчих товарів | 14 | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|ліків, предметів медичного | 15 | | | | | |
|призначення | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|промислових товарів | 16 | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|одягу, взуття, інших предметів | 17 | | | | | |
|першої потреби | | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|предметів побутової гігієни | 18 | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
|інше | 19 | | | | | |
|-----------------------------------+------+-------+----------+--------+--------+--------|
| | 20 | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------
Начальник Головного управління
праці та соціального захисту
населення ____________ ____________________
(підпис) (П.І.Б.)
Виконавець _________________ Дата _______________
(П.І.Б.)
телефон: _________ факс: ________ електронна пошта: _____________
Директор Департаменту у справах людей
похилого віку та соціальних послуг С.М.Устименко
Затверджено
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
24.01.2011 N 20
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
9 лютого 2011 р. за N 169/18907
Інструкція
щодо заповнення форми звітності N 12-соц (річна)
"Звіт про організацію соціального обслуговування
(надання соціальних послуг) територіальними
центрами соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)"
I. Загальні положення
1. Форма звітності N 12-соц "Звіт про організацію соціального обслуговування (надання соціальних послуг) територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг)" (далі - форма N 12-соц) містить показники, що характеризують роботу територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) щодо надання соціальних послуг громадянам похилого віку, інвалідам, хворим (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги, громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
2. Звіт складається один раз на рік до 20 січня територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг) і подається Міністерству праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської і Управлінню праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій, районним, міським, районним у містах управлінням праці та соціального захисту населення.
3. Міністерство праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, головні управління праці та соціального захисту населення обласних, Київської міської та Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій до 1 лютого звіт подають Міністерству соціальної політики України та головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управлінню статистики у місті Севастополі.
4. Міністерство соціальної політики України 1 березня подає Державній службі статистики України зведену інформацію по Україні та у розрізі регіонів.
5. Підставою для заповнення звіту є рішення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, накази і нормативні документи органів праці та соціального захисту населення, а також списки (база даних) обліку осіб, які потребують різних видів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) або вже обслуговуються чи отримують соціальні послуги.
6. При складанні звіту враховуються дані про виявлення та обслуговування чи надання соціальних послуг особам, які їх потребують, за медичними висновками закладів охорони здоров'я та карт індивідуальних потреб громадянина у соціальному обслуговуванні (наданні соціальних послуг) або актів обстежень матеріально-побутових умов проживання громадян (у разі потреби), складених територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг).
7. До числа громадян з особливими умовами безоплатного обслуговування відділеннями організації надання адресної натуральної та грошової допомоги відносяться:
громадяни похилого віку, інваліди, хворі (з числа осіб працездатного віку на період до встановлення їм групи інвалідності, але не більш як чотири місяці), які мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів, за умови, що середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж 1,5 прожиткового мінімуму для сім'ї;
громадяни з числа осіб, зазначених у пункті 53 Переліку соціальних послуг, умов та порядку їх надання структурними підрозділами територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2009 N 1417, які мають право на обслуговування відділенням адресної допомоги, у разі якщо вони перенесли операцію, тривале захворювання, у зв'язку з чим перебували на стаціонарному лікуванні у закладі охорони здоров'я і мають офіційне підтвердження пов'язаних з цими обставинами грошових витрат, натуральна чи грошова допомога надається їм за умови, що середньомісячний сукупний дохід їх сімей за останні шість календарних місяців, що передують місяцю звернення, не перевищує встановлених законом двох прожиткових мінімумів для осіб, які втратили працездатність.
8. Скорочення, що застосовуються у формі N 12-соц та Інструкції:
8.1. Громадяни похилого віку, інваліди, хворі, які не мають рідних, - громадяни похилого віку, інваліди, хворі, які не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу.
8.2. Громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий ніж прожитковий мінімум для сім'ї, - громадяни, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям і зареєстровані в державній службі зайнятості як такі, що шукають роботу, стихійним лихом, катастрофою (і мають на своєму утриманні неповнолітніх дітей, дітей-інвалідів, осіб похилого віку, інвалідів), якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
9. У звіті заповнюються всі показники. Якщо відсутній будь-який показник, то у паперовому варіанті звіту ставиться риска. Звіт повинен бути заповнений чітко і розбірливо. Виправлення помилок підтверджується підписом керівника.
10. До звіту додається пояснювальна або аналітична записка, в якій надається характеристика та аналіз діяльності установи, зазначається інша інформація, що не відображена у звіті.
II. Порядок складання звіту
1. Виявлення (кількість) громадян похилого віку, інвалідів, інших громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
1.1. У графі 1 рядка 01 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, хворих, інших громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, які виявлені (потребують соціального обслуговування та надання соціальних послуг) протягом звітного року і взяті на облік для організації обслуговування та надання соціальних послуг територіальними центрами і його структурними підрозділами. Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 03 графи 3 розділу 2.
1.2. У графі 1 рядка 02 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відділеннями соціальної допомоги вдома. Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 04 графи 3 розділу 2.
1.3. У графі 1 рядка 03 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відділеннями соціально-побутової адаптації. Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 05 графи 3 розділу 2.
1.4. У графі 1 рядка 04 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відділеннями соціально-медичних послуг. Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 06 графи 3 розділу 2.
1.5. У графі 1 рядка 05 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування (надання соціальних послуг) стаціонарними відділеннями для постійного та тимчасового проживання. Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 07 графи 3 розділу 2.
1.6. У графі 1 рядка 06 вказується кількість громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з похилим віком, інвалідністю, хворобою, безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування (надання соціальних послуг) відділеннями організації надання адресної натуральної та грошової допомоги (вказувати осіб, які потребують тільки грошової та натуральної допомоги). Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 11 графи 3 розділу 2.
1.7. У графі 1 рядка 07 вказується кількість громадян похилого віку, інвалідів, інших громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації, які виявлені (потребують соціального обслуговування (надання соціальних послуг)) протягом звітного року і взяті на облік для організації соціального обслуговування та надання соціальних послуг у інших підрозділах територіальних центрів (яких, вказати конкретно). Ця цифра повинна бути більшою або рівною значенню рядка 12 графи 3 розділу 2.
1.8. Сума рядків 02, 03, 04, 05, 06, 07 = даним рядка 01 графи 1.
1.9. Сума граф 2, 3 = даним графи 1 за відповідними рядками. Окреме значення кожної з граф 4-21 усіх рядків не повинно перевищувати даних графи 1 за відповідними рядками.
1.10. У графах 4-21 відображають відомості про належність особи до відповідних категорій та статусів, тобто до яких категорій належить особа і скільки має статусів зазначається у відповідних графах.
2. Територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних послуг)
2.1. У рядку 01 графи 1 вказується загальна кількість територіальних центрів, графи 2 - кількість ліжко-місць у їх структурних підрозділах, у тому числі у сільській місцевості (графи 20, 21), на звітну дату. У графах 3-19 вказується кількість осіб, яких обслуговано структурними підрозділами територіальних центрів з початку року на звітний період, у тому числі за категоріями громадян та статусами. Із загальної чисельності обслугованих у графі 4 зазначити чисельність осіб, звільнених від плати місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, у графі 5 - чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги, у графі 22 вказується чисельність осіб, обслугованих у сільській місцевості, у тому числі за плату (графа 23).
2.2. У рядку 02 графи 1 вказується загальна кількість відділів соціальної допомоги, графи 2 - кількість ліжко-місць у їх структурних підрозділах, у тому числі у сільській місцевості (графи 20, 21), на звітну дату. У графах 3-19 вказується кількість осіб, яких обслуговано структурними підрозділами відділів соціальної допомоги з початку року на звітний період, у тому числі за категоріями громадян та статусами. Із загальної чисельності обслугованих у графі 4 зазначається чисельність осіб, звільнених від плати місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, у графі 5 - чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги, у графі 22 вказується чисельність осіб, обслугованих у сільській місцевості, у тому числі за плату (графа 23).
2.3. У рядку 03 вказується загальна кількість відділень, кількість ліжко-місць у них, у тому числі у сільській місцевості (графи 20, 21) (на звітну дату) та чисельність обслугованих (графа 3). Із загальної чисельності обслугованих у графі 4 зазначається чисельність осіб, звільнених від плати місцевими органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, у графі 5 - чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги, у графі 22 вказується чисельність осіб, обслугованих у сільській місцевості, у тому числі за плату (графа 23).
Дані рядка 11 включаються до відповідних даних рядка 03 "відділення всього" тільки у тому разі, якщо особи обслуговуються виключно у "відділенні організації надання адресної натуральної та грошової допомоги".
Дані рядка 12 включаються до відповідних даних рядка 03 "відділення всього" тільки у тому разі, якщо особи обслуговуються виключно у "інших підрозділах".
2.4. У рядках 04, 05, 06, 07, 08 графи 1 вказується кількість відділень соціальної допомоги вдома, відділень соціально-побутової адаптації, відділень соціально-медичних послуг, стаціонарних відділень для тимчасового або постійного проживання, графи 2 - кількість ліжко-місць на звітну дату. У графах 3?19 чисельність осіб, яких обслуговано з початку року на звітний період; у графах 20, 21, 22, 23 із загальної кількості вказується кількість установ, ліжко-місць, а також чисельність обслугованих осіб у сільській місцевості.
2.5. Рядок 07 = сумі рядків 08, 09 за відповідними графами.
2.6. У рядку 09 графи 1 вказується кількість стаціонарних відділень для постійного проживання, у графі 2 - кількість ліжко-місць. У графах 3-19 зазначається чисельність осіб, які проживають у стаціонарних відділеннях для постійного проживання, станом на 1 січня (чисельність осіб граф 4-19 не повинна перевищувати кількості ліжок). Наведена вимога аналогічна при заповненні граф 20, 21, 22, 23 (для сільської місцевості).
2.7. У рядку 10 графи 1 вказується кількість відділень, що надають адресну грошову та натуральну допомогу громадянам похилого віку, інвалідам, хворим, громадянам, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, у графах 3-19 - чисельність осіб, яким надано допомогу. У графі 20 із загальної кількості вказується кількість відділень, що діють у сільській місцевості, у графі 22 - чисельність осіб, яким надано грошову та натуральну допомогу. У графі 23 із загальної чисельності осіб, які проживають у сільській місцевості, чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги.
У рядку 11 граф 3-19, 22, 23 вказується чисельність осіб, які обслуговуються виключно відділеннями адресної натуральної та грошової допомоги.
2.8. Рядок 12 = сумі рядків 13, 14, 15, 16 за всіма графами.
2.9. У рядках 13, 14, 15, 16 вказується кількість та назва інших підрозділів, що функціонують у складі територіальних центрів, та чисельність громадян, які ними обслуговуються.
2.10. Рядок 17 = сумі рядків 18, 19, 21.
2.11. У графах 1, 20 рядків 17, 18, 19, 20, 21 вказується кількість одиниць власного автотранспорту, наявного у територіальних центрах (у т.ч. у відділах, відділеннях), у графах 3-19, 22, 23 - чисельність осіб, яким надано транспортні послуги.
3. Надання територіальними центрами соціального обслуговування (надання соціальних послуг) платних соціальних послуг
3.1. У графах 1, 2, 3 за всіма рядками вказується чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги, кількість наданих платних соціальних послуг та сума коштів, що надійшли від отримувачів платних соціальних послуг у тис. гривень, впродовж звітного періоду.
3.2. У графі 1 рядка 01 зазначається загальна чисельність осіб, які отримали платні соціальні послуги. Ця цифра повинна бути рівною значенню графи 5 рядка 03 розділу 2.
3.3. У графах 2, 3 рядка 01 зазначається загальна кількість наданих платних соціальних послуг та загальна сума коштів, що надійшли від отримувачів платних соціальних послуг у тис. гривень, упродовж звітного періоду. Ці значення складають суму даних відповідних граф рядків 02-26.
4. Надання територіальними центрами адресної натуральної та грошової допомоги громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах
4.1. У рядку 01 граф 1, 2 вказується чисельність осіб, які виявлені протягом звітного року, потребують адресної грошової та натуральної допомоги і взяті на облік для організації надання адресної грошової та натуральної допомоги територіальними центрами.
4.2. У рядку 02 граф 1, 2 вказується чисельність громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу (одинокі), з числа тих, які входять до складу рядка 01 граф 1, 2.
4.3. У рядку 03 граф 1, 2 вказується чисельність громадян з особливими умовами безоплатного обслуговування.
4.4. У рядку 04 граф 1, 2 вказується чисельність громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім'ї.
4.5. У рядку 05 граф 1, 2 вказується чисельність осіб, з рядка 01 граф 1, 2, яким надано адресну грошову допомогу. У графах 3, 4 вказується сума наданої допомоги у тис. гривень. Окремо зазначається сума наданої допомоги з місцевих бюджетів, позабюджетних коштів, у графі 5 - загальна сума даних граф 3, 4.
4.6. У рядках 06, 07, 08 вказується відповідно, яка чисельність громадян похилого віку, інвалідів, хворих, які не мають рідних, які повинні забезпечити їм догляд і допомогу (одинокі), громадян з особливими умовами безоплатного обслуговування, громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім'ї, отримали грошову допомогу за всіма показниками, що входять до рядка 05.
4.7. У рядку 09 граф 1, 2 вказується чисельність осіб, яким надано адресну натуральну допомогу. У графах 3, 4 вказується сума наданої допомоги у тис. гривень окремо з місцевих бюджетів, позабюджетних коштів, у графі 5 - загальна сума даних граф 3, 4.
4.8. У рядках 10-12 вказується відповідно чисельність одиноких непрацездатних громадян, громадян з особливими умовами безоплатного обслуговування, громадян, які перебувають у складній життєвій ситуації у зв'язку з безробіттям, стихійним лихом, катастрофою, якщо середньомісячний сукупний дохід їх сімей нижчий, ніж прожитковий мінімум для сім'ї, які отримали адресну натуральну допомогу за всіма показниками, що входять до рядка 09.
4.9. На підставі даних рядка 09 у рядках 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 зазначається чисельність осіб, яким надано гарячі обіди, продовольчі та промислові товари, ліки, предмети медичного призначення, одяг, взуття, інші предмети першої потреби, інші види натуральної допомоги.
4.10. Окреме значення граф 1-2 кожного із рядків 13-19 не повинно перевищувати значення відповідних граф рядка 09.
Директор Департаменту у справах людей
похилого віку та соціальних послуг С.Устименко