КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VI сесія VI скликання
РІШЕННЯ
30.12.2010 N 573/5385
Про бюджет міста Києва на 2011 рік
(Зміни в текст не внесені. Додатково див. Рішення Київміськради
N 240/5627 від 23.06.2011)
Відповідно до статей 21, 76 Бюджетного кодексу України та враховуючи розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.12.2010 N 1175 "Про схвалення проекту рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2011 рік", Київська міська рада вирішила:
1. Установити:
1.1. Загальний обсяг доходів бюджету міста Києва на 2011 рік у сумі 16391129,6 тис. грн., у тому числі субвенцій з Державного бюджету України на 2011 рік - 2168873,2 тис. гривень:
1.1.1. На виплату допомоги сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям у сумі 1320041,1 тис. гривень.
1.1.2. На надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот у сумі 453784,7 тис. гривень.
1.1.3. На надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу в сумі 330,6 тис. гривень.
1.1.4. На надання пільг з послуг зв'язку та інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот) та компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян у сумі 178099,4 тис. гривень.
1.1.5. На виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім'ях за принципом "гроші ходять за дитиною" - 3593,6 тис. гривень.
1.1.6. На придбання витратних матеріалів та медичного обладнання для закладів охорони здоров'я, - 59088,5 тис. гривень.
1.1.7. На фінансування у 2011 році Програм-переможців Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування 2010 року - 500,0 тис. гривень.
1.1.8. На відшкодування частини відсоткових ставок по залучених кредитах на оновлення парку автобусів та тролейбусів приймаючих міст по підготовці до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу - 51775,0 тис. гривень.
1.1.9. На збереження середньої заробітної плати на період працевлаштування посадових осіб місцевого самоврядування з числа депутатів відповідних рад, що потребують працевлаштування в зв'язку із закінченням строку повноважень, - 388,0 тис. гривень.
1.1.10. На облаштування та реконструкцію інженерних мереж та будівництво сучасного дошкільного та шкільного закладу у Голосіївському районі м. Києва - 48500,0 тис. гривень.
1.1.11. На забезпечення функціонування Центру ядерної медицини з використанням ПЕТ-технологій Київської міської онкологічної лікарні - 30000,0 тис. гривень.
1.1.12. На поліпшення умов оплати праці медичних працівників, які надають медичну допомогу хворим на туберкульоз, - 1723,3 тис. гривень.
1.1.13. На фінансування ремонту приміщень управлінь праці та соціального захисту виконавчих органів міських (міст республіканського в Автономній Республіці Крим і обласного значення), районних у містах Києві і Севастополі та районних у містах рад для здійснення заходів з виконання спільного із Світовим банком проекту "Вдосконалення системи соціальної допомоги" - 1049,0 тис. гривень.
1.1.14. На проведення консервації та сучасної музеєфікації, завершення археологічних досліджень Старокиївської гори із залишками фундаменту Десятинної церкви - території пам'ятки археології національного значення "Дитинець стародавнього Києва VIII - X ст. з фундаментом Десятинної церкви X ст." - 20000,0 тис. грн.
1.2. Обсяг доходів загального фонду бюджету міста Києва визначити у сумі 13132958,1 тис. грн., обсяг надходжень спеціального фонду бюджету міста Києва - 3258171,5 тис. грн., у тому числі бюджету розвитку - 2317320,0 тис. грн. (додаток 1).
1.3. Установити індикативні обсяги доходів загального фонду бюджету міста Києва на 2011 рік (крім трансфертів) у розрізі районів у місті Києві (додаток 1.1).
2. Затвердити загальний обсяг витрат бюджету міста Києва на 2011 рік у сумі 16391129,6 тис. грн. з урахуванням субвенцій, у тому числі видатків загального фонду бюджету міста Києва у сумі 12992772,2 тис. грн., видатків спеціального фонду бюджету - 3377071,5 тис. грн. за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток 2) та головними розпорядниками коштів бюджету міста Києва (додаток 3).
3. Установити:
3.1. Профіцит загального фонду бюджету міста Києва у сумі 140185,9 тис. грн., у тому числі:
3.1.1. 119000,0 тис. грн., напрямом використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
3.1.2. 21185,9 тис. грн., пов'язаний з поверненням позики Міжнародному банку реконструкції та розвитку.
3.2. Дефіцит спеціального фонду бюджету міста Києва у сумі 117000,0 тис. грн. (додаток 6).
4. Установити розмір оборотного залишку бюджету міста Києва у сумі 20000,0 тис. гривень.
5. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток 4) на 2011 рік:
5.1. Кошти, що передаються з бюджету міста Києва до Державного бюджету України, - 1472041,0 тис. гривень.
5.2. Субвенції з бюджету міста Києва в частині виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Києва на 2011 рік місцевому бюджету Підгірцівської сільської ради Обухівського району Київської області на:
5.2.1. Капітальний ремонт та нове будівництво автодоріг в с. Креничі Обухівського району в сумі 500,0 тис. гривень.
5.2.2. Капітальний ремонт та нове будівництво автодоріг в с. Підгірці Обухівського району в сумі 500,0 тис. гривень.
5.2.3. Будівництво нової артезіанської свердловини в с. Креничі Обухівського району в сумі 390,0 тис. гривень.
5.2.4. Реконструкцію артезіанської свердловини в с. Підгірці Обухівського району в сумі 310,0 тис. гривень.
5.2.5. Будівництво клубу в с. Підгірці Обухівського району в сумі 1500,0 тис. гривень.
5.3. Субвенції з бюджету міста Києва в частині виконання Програми соціально-економічного розвитку міста Києва на 2011 рік місцевому бюджету Ходосівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області на капітальний ремонт та нове будівництво автошляхів у с. Ходосівка Києво-Святошинського району в сумі 2000,0 тис. гривень.
5.4. На розвиток міжрегіональних зв'язків у сумі 1000,0 тис. гривень.
6. Затвердити перелік об'єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку (додаток 7).
7. Встановити обсяг повернення кредитів, які надано молодим сім'ям у попередні роки для будівництва житла, до бюджету міста Києва у сумі 1900,0 тис. грн. (додаток 5).
8. Захищеними видатками бюджету міста Києва визначаються видатки загального фонду на: оплату праці працівників бюджетних установ (код 1110);
нарахування на заробітну плату (код 1120);
придбання медикаментів та перев'язувальних матеріалів (код 1132);
забезпечення продуктами харчування (код 1133);
оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160);
обслуговування боргу (код 1134, 1135, 1200);
поточні трансферти населенню (код 1340);
підготовку кадрів вищими навчальними закладами I - IV рівнів акредитації (код 1172).
9. Установити обсяг резервного фонду бюджету міста Києва на 2011 рік у сумі 6723,3 тис. гривень.
10. Затвердити в складі видатків бюджету міста Києва кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм у загальній сумі 962812,5 тис. грн. (додаток 8).
11. Установити на 31 грудня 2011 року граничний обсяг боргу міста Києва в сумі 7920800,0 тис. гривень.
12. Установити, що фінансування загальноміських видатків здійснюється через головних розпорядників коштів бюджету міста Києва шляхом передачі їм відповідних бюджетних призначень.
13. Установити, що до надходжень фінансування бюджету міста Києва на 2011 рік належить зміна обсягів готівкових коштів бюджету міста Києва.
14. Головному управлінню Державного казначейства України у місті Києві на виконання пункту 6 статті 16 Бюджетного кодексу України разом з Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснювати витрати на погашення зобов'язань із боргу незалежно від обсягу коштів, передбачених на цю мету цим рішенням.
15. Установити, що:
15.1. Виконання рішення, яке прийнято органом державної влади, який відповідно до закону має право на його застосування, про стягнення коштів з рахунків, на яких обліковуються кошти бюджету міста Києва, здійснюється Головним управлінням Державного казначейства України у місті Києві за попереднім інформуванням Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
15.2. Контроль за справлянням (стягненням) платежів до бюджету здійснюється органами, які повинні забезпечувати їх надходження (додаток 9).
15.3. У випадку, коли повноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. Передача бюджетних призначень у такому випадку здійснюється згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погодженого з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
15.4. Забезпечення діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, що ліквідуються або реорганізуються, до завершення процедур ліквідації або реорганізації здійснюється в межах видатків, передбачених новоутвореним органам виконавчої влади, які визначені правонаступниками чи яким передаються функції органів, що ліквідуються або реорганізуються.
15.5. Використання коштів, передбачених в бюджеті міста Києва на 2011 рік на вирішення нештатних ситуацій в житловому господарстві міста, здійснюється відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), погодженого з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
15.6. Використання коштів, передбачених у 2011 році на виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду та робіт із ремонту асфальтового покриття прибудинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів у місті Києві, здійснюється за поадресним переліком, що затверджується Київською міською радою з одночасною передачею повноважень на виконання цих робіт районним в місті Києві державним адміністраціям.
15.7. Кошти, передбачені в бюджеті міста Києва на 2011 рік на розвиток міжрегіональних зв'язків, спрямовуються у вигляді субвенцій з бюджету міста Києва за відповідними розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
16. Головним розпорядникам коштів бюджету міста Києва:
16.1. Урахувати в першочерговому порядку в межах бюджетних призначень на 2011 рік видатки на:
виконання Державної цільової програми з підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу;
реалізацію заходів Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009 - 2014 роки;
реформування первинної медико-санітарної допомоги та подальший розвиток сімейної медицини в лікувально-профілактичних закладах міста Києва;
погашення бюджетної кредиторської заборгованості минулих років.
16.2. Передбачити у кошторисах доходів і видатків бюджетних установ у повному обсязі асигнування на:
заробітну плату працівників бюджетних установ, виходячи з умов оплати праці, визначених законодавством;
нарахування на заробітну плату;
проведення розрахунків за електричну і теплову енергію, водопостачання і водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, які споживаються бюджетними установами.
16.3. Затвердити заходи щодо економного та раціонального використання бюджетних коштів по кожній підвідомчій установі та забезпечити постійний контроль за їх виконанням.
16.4. З метою економії бюджетних коштів обмежити кількість випадків застосування процедури закупівлі в одного учасника.
Установити, що координацію роботи головних розпорядників бюджетних коштів з питань державних закупівель здійснює Головне управління економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
16.5. Вживати дієвих заходів для ліквідації дебіторської заборгованості.
16.6. Забезпечити збільшення надходжень до спеціального фонду бюджету міста Києва по власних надходженнях підвідомчих установ за рахунок оптимізації надання платних послуг за переліком, визначеним чинним законодавством України.
16.7. Заборонити збільшувати в 2011 році планову штатну чисельність працівників діючих установ, закладів соціально-культурної сфери та комунальних підприємств і організацій, яка затверджена в їх штатних розписах на 31 грудня 2010 року.
16.8. Інформувати Головне фінансове управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у встановленому ним порядку про виконання пункту 9 статті 51 Бюджетного кодексу України.
17. Визначити:
17.1. Підгірцівську сільську раду Обухівського району Київської області виконавцем Програми соціально-економічного розвитку міста Києва на 2011 рік в частині:
капітального ремонту та нового будівництва автодоріг в с. Креничі Обухівського району,
капітального ремонту та нового будівництва автодоріг в с. Підгірці Обухівського району,
будівництва нової артезіанської свердловини в с. Креничі Обухівського району,
реконструкції артезіанської свердловини в с. Підгірці Обухівського району,
будівництва клубу в с. Підгірці Обухівського району.
17.2. Визначити Ходосівську сільську раду Києво-Святошинського району Київської області виконавцем Програми соціально-економічного розвитку міста Києва на 2011 рік в частині капітального ремонту та нового будівництва автошляхів в с. Ходосівка Києво-Святошинського району.
18. Головному управлінню енергетики, енергоефективності та енергозбереження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) до 1 лютого 2011 року підготувати проект розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про встановлення у натуральних показниках лімітів споживання енергоносіїв бюджетними установами та комунальними підприємствами.
Бюджетним установам та комунальним підприємствам забезпечити:
дотримання встановлених лімітів споживання енергоносіїв;
укладання угод по кожному виду енергоносіїв у межах встановлених лімітів споживання енергоносіїв;
розроблення та реалізацію заходів, спрямованих на енергозбереження;
розрахунки за спожиті енергоносії, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв'язку, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з оплати вищезазначених товарів та послуг.
19. Головному управлінню охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) передбачити в межах загального обсягу бюджетних призначень по галузі "Охорона здоров'я" видатки на:
підтримку комунального підприємства "Молочна фабрика-кухня" на період реконструкції у сумі 387,5 тис. грн.;
підготовку фахівців у Національному медичному університеті ім. Богомольця у сумі 603,2 тис. грн.;
забезпечення постійних донорів місячними проїзними квитками на 2 види транспорту з метою підвищення зацікавленості населення в поширенні донорства.
20. Головному управлінню освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при формуванні державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою в підпорядкованих їм вищих навчальних закладах комунальної власності територіальної громади міста Києва забезпечити його погодження з Головним фінансовим управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Вжити заходів щодо оптимізації державного замовлення, не допускати його збільшення та забезпечити формування в межах бюджетних призначень, визначених у цьому рішенні, з врахуванням потреби міста Києва в кадрах.
21. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) вносити на загальних зборах господарських товариств, акції (частки, паї) яких належать територіальній громаді міста Києва, пропозиції щодо спрямування не менше 30 відсотків одержаного ними чистого прибутку на виплату дивідендів.
22. Установити, що:
22.1. 50 відсотків суми надходжень від оренди нерухомого та іншого індивідуально визначеного майна комунальної власності територіальної громади міста Києва (крім бюджетних установ і організацій, крім комунальних підприємств "Київпастранс", "Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)", "Київжитлоспецексплуатація") зараховуються до загального фонду бюджету міста Києва.
22.2. При визначенні загальної суми надходжень від оренди такого майна враховується орендна плата, що надходить на рахунки або до каси підприємств, організацій - орендодавців (за касовим методом) згідно з договорами оренди, в т. ч. суми платежів, не сплачені у попередніх періодах, крім коштів, отриманих від надання майна в тимчасове безоплатне користування або по яких плата за користування приміщеннями встановлена в межах витрат на утримання об'єкта, переданого в користування.
22.3. Зазначені в цьому пункті рішення кошти перераховуються всіма підприємствами та організаціями - орендодавцями до бюджету міста Києва щоквартально не пізніше 10 числа місяця, наступного за звітним кварталом.
22.4. Звітність про загальну суму надходжень від оренди майна і цілісних майнових комплексів, нараховані та сплачені суми зобов'язань з 50 відсотками загальної суми надходжень від оренди надається районними в місті Києві державними адміністраціями, майно яким передано в управління, всіма підприємствами та організаціями - орендодавцями, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, до Головного управління комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щоквартально не пізніше 20 числа місяця, наступного за звітним кварталом, за формою, визначеною Головним управлінням комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
22.5. 50 % суми надходжень орендної плати від здачі в оренду майна (приміщень) лікувально-профілактичних закладів комунальної власності міста Києва, що включені до мережі установ, які отримують кошти з місцевого бюджету, головним розпорядником яких визначено Головне управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), перераховуються на окремий рахунок Головного управління охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та спрямовуються на утримання закладів та установ охорони здоров'я, придбання та технічне обслуговування обладнання, ремонт майна бюджетних установ, у тому числі на погашення кредиторської заборгованості з бюджетних зобов'язань за спеціальним та загальним фондом кошторису, за погодежнням з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
23. Зупинити дію рішення Київської міської ради від 28.09.2006 N 34/91 "Про затвердження Порядку передачі майна територіальної громади міста Києва в оренду, Методики розрахунку орендної плати за користування майном територіальної громади міста Києва, Типового договору про оренду майна територіальної громади міста Києва" в частині встановлення орендної плати для установ, що фінансуються з бюджету міста Києва. Установити, що такі бюджетні установи звільнені від орендної плати у 2011 році, крім сплати експлуатаційних витрат.
24. Створити в складі спеціального фонду бюджету міста Києва цільовий фонд та затвердити положення про його формування та використання у 2011 році згідно з додатком 10.
25. Дозволити Головному управлінню житлового забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
25.1. Продавати в порядку, затвердженому виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), загальну площу квартир жилих будинків (крім службового житла), отриманих у цих будинках у рахунок передачі відрахувань, за цінами не нижче ринкових, визначених експертним шляхом, спрямовуючи отримані кошти на будівництво житла для громадян, що перебувають на квартирному обліку у районних у м. Києві державних адміністраціях, відселення з ділянок забудови, старих та непридатних для проживання будинків.
25.2. Використовувати загальну площу квартир жилих будинків, отриману від забудовників у рахунок встановлених відрахувань площі, для надання багатодітним сім'ям, що перебувають на квартирному обліку у районних у м. Києві державних адміністраціях, з оплатою 50 відсотків вартості квартир, виходячи з опосередкованої вартості спорудження 1 м2 загальної площі квартир, установленої Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України для міста Києва на дату перерахування коштів.
25.3. Укладати від імені виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) договори міни квартир з громадянами, які відселяються з жилих будинків, що розташовані на ділянках забудови і підлягають знесенню, та з жилих будинків, які підлягають реконструкції.
26. Установити, що діти віком до трьох років з малозабезпечених сімей забезпечуються безкоштовними молочними сумішами та спеціальним дитячим харчуванням.
27. Головним управлінням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємствам, установам, організаціям, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, забезпечити оптимізацію надання платних послуг з метою збільшення власних надходжень. Головному управлінню комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) при затвердженні річних фінансових планів підприємств, установ, організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, враховувати в них збільшення обсягів власних надходжень, обумовлених оптимізацією надання платних послуг.
Головному управлінню внутрішнього фінансування контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити контроль за цільовим та ефективним використанням коштів комунальними підприємствами.
28. Установити, що:
28.1. Комунальне підприємство "Київреклама" не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів від плати за право тимчасового використання місць (для розташування об'єктів зовнішньої реклами), які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, перераховує 80 відсотків отриманих коштів (без податку на додану вартість), з врахуванням видатків на соціальну рекламу, до цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва.
28.2. Комунальні підприємства транспорту (крім комунального підприємства "Київпастранс"), на балансі яких знаходяться транспортні засоби, споруди, будівлі, устаткування транспорту, що є комунальною власністю міста Києва, не пізніше наступного робочого дня після зарахування коштів від плати за розміщення реклами на транспорті комунальної власності перераховують 80 відсотків отриманих коштів (без податку на додану вартість) до цільового фонду спеціального фонду бюджету міста Києва.
29. Доручити Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
29.1. Проводити фінансування головних розпорядників коштів бюджету міста Києва відповідно до затверджених у встановленому порядку помісячних розписів доходів і видатків з урахуванням бюджетних зобов'язань, зареєстрованих в Головному управлінні Державного казначейства України у місті Києві, фінансових можливостей бюджету та відповідно до досягнутого рівня виконання показників по мережі, штатах і контингентах, виконання обсягів робіт та надання послуг тощо.
29.2. У разі невиконання показників доходів до загального фонду бюджету міста Києва на 2011 рік, визначених розписом бюджету міста Києва, встановлювати обмеження бюджетних асигнувань головним розпорядникам бюджетних коштів для взяття бюджетних зобов'язань та проведення видатків загального фонду бюджету міста Києва.
29.3. У процесі виконання бюджету міста Києва за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів бюджету міста Києва здійснювати перерозподіл видатків у межах загального обсягу бюджетних призначень в розрізі економічної класифікації, а перерозподіл видатків, що призводить до зміни затверджених бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами (у тому числі по об'єктах капітального будівництва), за погодженням з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
29.4. Отримувати середньострокові позики на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів бюджету міста Києва на 2011 рік, визначених у законі про Державний бюджет України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами та у разі необхідності спрямовувати їх на видаткові рахунки фінансових управлінь районних в місті Києві державних адміністрацій.
29.5. Отримувати позики на покриття тимчасових касових розривів бюджету міста Києва, які в обов'язковому порядку покриваються Державним казначейством України в межах поточного бюджетного періоду, та у разі необхідності спрямовувати їх на видаткові рахунки фінансових управлінь районних в місті Києві державних адміністрацій.
29.6. Проводити витрати по розрахунках з нерезидентами в іноземній валюті з валютних рахунків, відкритих на ім'я Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у ПАТ "КБ "Хрещатик", відповідно до рішення Київської міської ради від 31.07.2003 N 6/861.
29.7. Вчиняти організаційно-правові дії щодо здійснення місцевих запозичень, залучення позик на покриття тимчасових касових розривів бюджету міста Києва, отримання середньострокових позик та здійснювати інші правові та організаційні дії щодо отримання, обслуговування та повернення залучених коштів з урахуванням у бюджеті міста на відповідний рік видатків на їх обслуговування та повернення.
29.8. Здійснювати внески у статутний фонд ПАТ "КБ "Хрещатик" та довгострокові фінансові інвестиції шляхом придбання акцій ПАТ "КБ "Хрещатик".
29.9. Установлювати порядок відрахувань від податків і зборів, що надходять до бюджету міста Києва, для зарахування на відповідні рахунки фінансових управлінь районних у місті Києві державних адміністрацій.
30. Доручити начальнику Головного фінансового управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) здійснювати місцеві запозичення у межах, визначених рішенням про бюджет міста Києва, та відповідно до умов, які зазначені у додатку 11 до цього рішення.
31. Державній податковій адміністрації у м. Києві:
31.1. З метою забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів у 2011 році вжити заходів щодо:
зменшення податкового боргу до бюджетів усіх рівнів, використовуючи у повній мірі заходи стягнення податкового боргу, передбачені Податковим кодексом України;
зменшення від'ємного значення об'єкта оподаткування;
руйнування схем ухилення від оподаткування.
31.2. Проводити моніторинг надходжень доходів до загального фонду бюджету міста Києва в розрізі галузей, підприємств - найбільших боржників по сплаті податків, підприємств, які зменшують фонд оплати праці, з метою внесення пропозицій щодо заслуховування керівників цих підприємств на засіданнях комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податкових та інших надходжень до бюджетів усіх рівнів, утвореної відповідно до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 15.08.2006 N 1220.
31.3. Довести контингенти надходжень податків і зборів, врахованих у бюджеті міста Києва на 2011 рік, до районних у місті Києві державних податкових інспекцій та спеціалізованої Державної податкової інспекції по роботі з великими платниками податків у місті Києві, забезпечити мобілізацію доходів до бюджету міста Києва в сумі 10374923,7 тис. гривень.
31.4. Щомісячно інформувати голову Київської міської державної адміністрації про стан виконання бюджету міста за доходами.
32. Встановити місцеві податки і збори відповідно до додатків 12 - 14 до цього рішення.
33. Встановити ставку єдиного податку для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності у розмірі 200,0 гривень за всіма видами економічної діяльності.
34. Відповідно до Бюджетного кодексу України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про місцеві державні адміністрації" установити, що:
34.1. Для забезпечення виконання самоврядних функцій і делегованих державою повноважень, додаткових прав Київської міської ради, пов'язаних зі здійсненням містом Києвом столичних функцій, та додаткових повноважень Київського міського голови кошти програми вирішення Київським міським головою та депутатами Київської міської ради соціально-економічних проблем, виконання передвиборних програм та доручень виборців спрямовуються за напрямами, визначеними додатком 15 до цього рішення, за розпорядженнями Київського міського голови шляхом передачі бюджетних призначень головним розпорядникам коштів за погодженням з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
34.2. Використання коштів, передбачених у бюджеті міста Києва на 2011 рік на вирішення нештатних ситуацій та вирішення інших проблем районів, головними розпорядниками коштів яких є районні у місті Києві державні адміністрації, здійснюється за розпорядженням голів районних у місті Києві державних адміністрацій шляхом передачі бюджетних призначень розпорядникам коштів за погодженням з постійною комісією Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
35. Установити, що підприємства та організації, які отримують кошти із бюджету міста Києва, переглядають тарифи на надання послуг і виконання робіт за погодженням з Головним управлінням цінової політики виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
36. Затвердити порядок визначення розмірів пайової участі (внесків) забудовників (інвесторів) у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури міста Києва згідно з додатком 16.
37. Установити розміри орендної плати за земельні ділянки залежно від їх нормативної грошової оцінки згідно з додатком 17.
Установити, що річна орендна плата за земельні ділянки, на яких здійснюються різні види економічної діяльності, у тому числі передача будівель, споруд чи приміщень в оренду, встановлюється розрахунково, пропорційно до видів діяльності та розмірів орендної плати, зазначеної в додатку 17 до цього рішення.
38. Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) привести у відповідність до вимог чинного законодавства істотні умови договорів оренди земельних ділянок у частині розмірів орендної плати.
39. З метою оздоровлення фінансового стану комунальних підприємств та підприємств, які виконують роботи із життєзабезпечення міста Києва, надати пільги по сплаті земельного податку в 2011 році, за винятком площ будівель і споруд, що здаються в оренду іншим організаціям (додаток 18).
Суми податку спрямовуються:
- комунальним підприємством "Житлоінвестбуд - УКБ" на капітальні інвестиції з будівництва об'єктів соціально-побутового призначення та на здешевлення вартості житла для малозабезпечених верств населення;
- підприємствами акціонерного товариства холдингової компанії "Київміськбуд" на здешевлення вартості житла для малозабезпечених верств населення;
- приватними загальноосвітніми навчальними закладами м. Києва та громадськими організаціями інвалідів на відшкодування витрат по утриманню.
40. З метою забезпечення сталого фінансування та виконання бюджетних зобов'язань, взятих управліннями та відділами виконавчих органів районних в місті Києві рад, що ліквідуються згідно з рішенням Київської міської ради від 09.09.2010 N 7/4819 "Про питання організації управління районами в місті Києві", установити, що управління та відділи районних в місті Києві державних адміністрацій, яким передаються функції ліквідованих управлінь та відділів виконавчих органів районних в місті Києві рад, є правонаступниками прав та обов'язків за бюджетними зобов'язаннями тих управлінь та відділів виконавчих органів районних в місті Києві рад, функції яких їм передаються згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 03.12.2010 N 1057 "Про затвердження рекомендаційного переліку управлінь, відділів, інших структурних підрозділів та граничної чисельності працівників районних в місті Києві державних адміністрацій" та положень про ці управління та відділи, затверджених в установленому порядку.
41. Секретаріату Київської міської ради з 1 січня 2011 року забезпечити експлуатацію та утримання адміністративних будинків на вул. Хрещатик, 36 та Б. Хмельницького 6-а (енергоносії, інші комунальні послуги, охорона будинків та прилеглої території, забезпечення заходів та інше).
Установи, що фінансуються з бюджету міста Києва і розташовані в зазначених будинках (апарат виконавчого органу Київради (КМДА), Управління справами КМДА, Головне фінансове управління, Головне управління економіки та інвестицій, структурні підрозділи КП "Госпкомобслуговування": Служба допомоги Київського міського голови - киянам "CALL-центр" (15-51) та Центр правової допомоги киянам, які опинились у складних життєвих обставинах), користуються займаними приміщеннями без відшкодування витрат секретаріату Київської міської ради.
42. Районним в місті Києві державним адміністраціям:
42.1. Забезпечити безкоштовним харчуванням дітей та учнів закладів освіти комунальної власності територіальної громади міста Києва у відповідності до законів України та актів Кабінету Міністрів України.
42.2. З метою збереження та розвитку вулично-дорожньої мережі, забезпечення безпеки руху надати до 20 січня 2011 року Головному управлінню транспорту та зв'язку виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції щодо об'єктів вулично-дорожньої мережі, які потребують ремонту.
42.3. Забезпечити виконання повноважень у сфері благоустрою в частині погашення кредиторської заборгованості за договорами обслуговування бюветних комплексів, яка склалась в 2010 та попередніх роках, відлову безпритульних тварин.
42.4. Забезпечити поховання одиноких громадян та громадян, від поховання яких відмовились рідні.
43. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації):
43.1. У I кварталі 2011 року підготувати пропозиції на розгляд сесії Київської міської ради щодо внесення змін до бюджету міста Києва з урахуванням залишків коштів по загальному та спеціальному фондах, що склалися на кінець 2010 бюджетного року на рахунках міського та районних у місті Києві бюджетів.
43.2. При внесенні змін до бюджету міста Києва додатково передбачити розподіл видатків бюджету міста Києва в розрізі бюджетних програм з урахуванням вимог програмно-цільового методу у бюджетному процесі.
43.3. До 20 січня 2011 року надати Міністерству інфраструктури України перелік об'єктів дорожнього господарства комунальної власності міста Києва для включення їх до загального переліку об'єктів, на які спрямовуються видатки, передбачені в Державному бюджеті України на 2011 рік на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання вулиць і доріг у населених пунктах, що належать до комунальної власності.
43.4. Опрацювати з Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України питання виділення коштів з Державного бюджету України в рамках Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2009 - 2014 роки та Загальнодержавної програми "Питна вода України" на 2006 - 2020 роки на виконання відповідних регіональних програм у м. Києві.
43.5. Опрацювати з Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України питання інформатизації та комп'ютеризації загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечення навчальних закладів міста необхідними підручниками та посібниками за рахунок видатків, які передбачені в Державному бюджеті України на централізовані заходи.
43.6. Опрацювати з Міністерством охорони здоров'я України питання повного та своєчасного забезпечення лікувальних установ міста Києва медикаментами та медичним обладнанням за рахунок коштів, які передбачені згідно з додатком N 5 до Закону України "Про Державний бюджет України на 2011 рік" на централізовані заходи і програми з охорони здоров'я.
43.7. До 10 лютого 2011 року подати на затвердження Київської міської ради:
розподіл коштів на реалізацію заходів міської Міжгалузевої комплексної програми "Здоров'я киян";
комплексний план проведення в місті Києві державних, міських свят та культурно-мистецьких заходів на 2011 рік;
комплексний план робіт із ремонту автошляхів міста на 2011 рік.
43.8. До 1 лютого 2011 року подати до постійної комісії Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку перелік міських (регіональних) цільових програм, які потребують прийняття та/або уточнення, та погодити терміни їх внесення на розгляд Київської міської ради.
43.9. Забезпечити щоквартальне подання Київській міській раді звіту про хід виконання бюджету міста Києва.
44. Визнати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради та районних у місті Києві рад та подовжити дію окремих пунктів рішень Київської міської ради згідно з додатком 19.
45. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування та застосовується з 1 січня 2011 року.
46. Додатки 1 - 19 є невід'ємними складовими цього рішення.
47. Відповідно до статті 28 Бюджетного кодексу України оприлюднити рішення Київської міської ради "Про бюджет міста Києва на 2011 рік" у газеті "Хрещатик" у десятиденний термін з дня прийняття.
48. Контроль за виконанням бюджету міста Києва на 2011 рік покласти на постійну комісію Київської міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток 19
до рішення
Київської міської ради
30.12.2010 N 573/5385
Перелік
рішень Київської міської ради та районних
у місті Києві рад, що втратили чинність, та
подовження дії окремих пунктів рішень
Київської міської ради
Визнати такими, що втратили чинність, рішення Київської міської ради:
від 30.09.2008 N 377/377 "Про додатковий соціальний захист окремих верств населення міста Києва",
від 21.12.2000 N 118/1095 "Про орендну плату за землю в м. Києві",
від 18.11.2004 N 678/2088 "Про збір та видачу дозволу на розміщення об'єктів торгівлі та сфери послуг",
від 09.03.2006 N 144/3235 "Про збір за видачу ордера на квартиру",
від 04.02.99 N 135/236 "Про ринковий збір у місті Києві",
від 15.02.94 N 7 "Про введення збору за право використання символіки міста Києва",
від 27.04.2000 N 101/822 "Про відміну в м. Києві збору за участь у бігах на іподромі",
від 17.05.94 N 9а "Про впровадження збору за парковку автомобілів у м. Києві",
від 09.03.2006 N 147/3238 "Про затвердження Положення про збір за право на проведення місцевих аукціонів, конкурсного розпродажу і лотерей у м. Києві",
від 18.03.2004 N 81/1291 "Про затвердження Положення про комунальний податок у м. Києві",
від 24.04.2003 N 360/520 "Про затвердження Положення про податок з реклами в м. Києві",
від 26.11.98 N 68/169 "Про встановлення вартості торгового патенту в місті Києві",
рішення Голосіївської районної у м. Києві ради від 29.09.2007 N 15/04 "Про встановлення ставок єдиного податку",
рішення Дарницької районної у м. Києві ради від 19.12.2007 N 4 "Про затвердження ставок єдиного податку з фізичних осіб - суб'єктів господарської діяльності",
рішення Деснянської районної у м. Києві ради від 03.02.2009 N 1 "Про перелік видів підприємницької діяльності та ставок єдиного податку для фізичних осіб - підприємців",
рішення Дніпровської районної у м. Києві ради від 22.12.2009 N 411 "Про затвердження ставок єдиного податку, ставок фіксованого податку з громадян, що здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, залежно від видів діяльності",
пункт 1 рішення Оболонської районної у м. Києві ради від 20.12.2007 N 11/2 "Про затвердження ставок єдиного податку, ставок фіксованого податку з громадян, що здійснюють підприємницьку діяльність без створення юридичної особи, залежно від видів діяльності" в частині затвердження ставок єдиного податку,
рішення Печерської районної у м. Києві ради від 12.06.2007 року N 24 "Про встановлення ставок єдиного податку для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності та ставок фіксованого податку на ринках району" в частині встановлення ставок єдиного податку згідно додатка 1 до рішення,
рішення Подільської районної у м. Києві ради від 06.12.2008 N 405 "Про затвердження ставок єдиного податку для фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності",
пункт 1 рішення Святошинської районної у м. Києві ради від 15.09.2006 N 17 "Про затвердження ставок єдиного і фіксованого податку" в частині затвердження ставок єдиного податку,
рішення Солом'янської районної у м. Києві ради від 19.12.2007 N 221 "Про встановлення ставок єдиного податку для суб'єктів малого підприємництва - фізичних осіб",
пункт 1.1 рішення Шевченківської районної у м. Києві ради від 16.10.2007 N 301 "Про встановлення розміру фіксованого податку в місцях торгівлі на ринках Шевченківського району та ставок єдиного податку для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб" в частині затвердження ставок єдиного податку.
Продовжити на 2011 рік дію:
1. П. 34 рішення Київської міської ради від 26.12.2000 N 156/1133 "Про бюджет міста Києва на 2001 рік": "Установити, що при підготовці та видачі дозвільних документів на виконання проектних робіт (листи-дозволи, архітектурно-планувальні завдання) для будівництва житлових будинків підприємствами, організаціями та установами, незалежно від форми власності та джерел фінансування, виконавчому органу Київської міської ради передбачати розміщення нежилих приміщень на перших поверхах для розташування об'єктів соціальної інфраструктури.".
2. П. 43 рішення Київської міської ради від 28.12.2004 N 1050/2460 "Про бюджет міста Києва на 2005 рік": "Державній податковій адміністрації у місті Києві провести перевірки правильності надання пільг по платі за землю, нарахуванню та сплаті земельного податку.
У разі несвоєчасної сплати земельного податку підприємствами та установами матеріали перевірок направити Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) для підготовки пропозицій Київській міській раді щодо вилучення таких земельних ділянок для використання їх згідно з законодавством.
Контроль за правильністю обчислення і справляння орендної плати, нарахування пені за несвоєчасну сплату орендної плати та її стягнення здійснюють органи державної податкової служби за місцем розташування земельної ділянки.".
3. П. 72.3 рішення Київської міської ради від 28.12.2006 N 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік": "Проводити організаційно-правові дії щодо здійснення запозичень, управління боргом міста Києва (здійснювати операції з боргом міста Києва з метою економії бюджетних коштів та здійснювати реструктуризацію заборгованості за кредитами, залученими містом Києвом, або під його гарантії шляхом укладання з юридичними особами - позичальниками та/або юридичними особами - кредиторами відповідних угод тощо).".
4. П. 72.4 рішення Київської міської ради від 28.12.2006 N 531/588 "Про бюджет міста Києва на 2007 рік": "Тимчасово розміщувати бюджетні кошти, в тому числі валютні, в банках та інших фінансово-кредитних установах на умовах платності, терміновості та повернення.".
5. Рішення Київської міської ради від 27.11.2008 N 642/642 "Про безплатний проїзд у місті Києві працівників міліції, податкової міліції та Служби безпеки України".
6. П. 54 рішення Київської міської ради від 06.03.2009 N 124/1179 "Про бюджет міста Києва на 2009 рік":
"54.3. Разом з визначеними Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку міжнародними рейтинговими агентствами Fitch, Standard and Poor's, Moody's забезпечувати проведення рейтингової оцінки міста Києва.
54.8. Доручити проводити видатки з Державного бюджету України на проведення заходів з мобілізаційної підготовки галузей національної економіки України в частині утримання позаміського запасного пункту управління Київської міської державної адміністрації.".
7. П. 32 рішення Київської міської ради від 14.05.2010 N 793/4231 "Про бюджет міста Києва на 2010 рік": "32. Встановити, що кошти, які надходитимуть від позичальників у рахунок погашення пільгового довготермінового кредиту, наданого з міського бюджету міста Києва для молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво житла, та відсотки за користуванням ним спрямовуються на компенсацію різниці у відсоткових ставках та часткове погашення зобов'язань позичальників за кредитами у відповідності до Положення про порядок фінансово-кредитної підтримки молодих сімей та одиноких молодих громадян на будівництво (реконструкцію) житла в місті Києві.".
8. П. 55 рішення Київської міської ради від 14.05.2010 N 793/4231 "Про бюджет міста Києва на 2010 рік": "55. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" викласти в новій редакції додаток 1 до рішення Київради від 19.07.2005 N 821/3396 "Про затвердження диференційованих нормативів порядку нарахування та сплати відрахувань частки прибутку, яка підлягає зарахуванню до бюджету міста Києва підприємствами, організаціями та установами, що належать до комунальної власності міста Києва" згідно з додатком 16 до цього рішення.".
9. П. 62 рішення Київської міської ради від 14.05.2010 N 793/4231 "Про бюджет міста Києва на 2010 рік": "62. Замовникам по будівництву, реконструкції та ремонту об'єктів, фінансування яких здійснюються за бюджетні кошти, передбачати в договорах можливість здійснення на будь-якому етапі перевірки відповідності обсягів виконаних робіт уповноваженою виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) організацією.".
З Додатками: 1, 1.1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".
Заступник міського голови - секретар Київради О. Довгий