ДЕРЖАВНИЙ ДЕПАРТАМЕНТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ВИКОНАННЯ ПОКАРАНЬ
НАКАЗ
07.04.2009 N 64
Про затвердження Положення про приймальню
Державного департаменту України з питань
виконання покарань та Порядку особистого
прийому громадян
На виконання Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), Указу Президента України від 7 лютого 2008 року N 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації", з метою вдосконалення організації особистого прийому громадян у Державному департаменті України з питань виконання покарань (далі - Департамент) наказую:
1. Затвердити:
1.1. Положення про приймальню Державного департаменту України з питань виконання покарань, що додається.
1.2. Порядок особистого прийому громадян, що додається.
2. Першому заступнику та заступникам Голови Департаменту, керівникам структурних підрозділів Департаменту забезпечити виконання вимог цього наказу та дотримання графіка особистого прийому громадян.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови, заступників Голови та управління справами Департаменту (Вєлков О.Ю.).
Голова В.В.Кощинець
Затверджено
Наказ Державного
департаменту України
з питань виконання покарань
07.04.2009 N 64
Положення
про приймальню Державного департаменту
України з питань виконання покарань
1. Загальні положення
1.1. Приймальня Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Приймальня) входить до складу відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян управління справами (далі - УС) Державного департаменту України з питань виконання покарань.
1.2. Організація діяльності Приймальні здійснюється відповідно до вимог Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, цього Положення, а також нормативно-правових актів Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Департамент), що регламентують порядок організації особистого прийому громадян та роботи з їх зверненнями в Департаменті.
1.3. Роботу Приймальні організовує юрисконсульт відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян УС, який підпорядковується керівництву УС.
1.4. Приміщення Приймальні закріплюються за УС і використання їх не за призначенням забороняється.
1.5. У Приймальні на видному місці розташовується розклад її роботи, порядок особистого прийому громадян, графік їх прийому керівництвом Департаменту та керівниками структурних підрозділів Департаменту, інші довідкові матеріали, що стосуються організації особистого прийому громадян.
1.6. Відповідальність за організацію особистого прийому громадян у Приймальні покладається на УС, а забезпечення прийому персоналом структурних підрозділів Департаменту - на керівників цих структурних підрозділів.
1.7. Приймальня забезпечується необхідними меблями, комп'ютерною та оргтехнікою, засобами зв'язку та пожежогасіння, медикаментами, канцелярським приладдям та юридичною літературою згідно з додатком до цього Положення.
1.8. Приймальня має мастичну печатку із своїм найменуванням.
2. Основні завдання Приймальні
2.1. Забезпечення особистого прийому громадян у Приймальні керівництвом Департаменту, керівниками структурних підрозділів Департаменту, персоналом УС та іншими кваліфікованими посадовими особами Департаменту.
2.2. Здійснення реєстрації звернень громадян під час їх особистого прийому та контроль за своєчасністю й повнотою виконання доручень, даних Головою Департаменту, його першим заступником, заступниками на особистому прийомі.
2.3. Забезпечення спільно з іншими структурними підрозділами Департаменту належних умов для здійснення особистого прийому громадян та підготовка необхідних інформаційно-довідкових матеріалів.
2.4. Узагальнення й аналіз звернень громадян, що надходять під час їх особистого прийому до Приймальні, унесення пропозицій керівництву Департаменту щодо поліпшення й удосконалення вказаного напрямку роботи.
2.5. Забезпечення спільно з Центральною базою забезпечення Департаменту належних комунально-побутових умов у Приймальні для прийому громадян відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в органах, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах Державної кримінально-виконавчої служби України, затвердженої наказом Департаменту від 30.07.2008 N 208, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 03.11.2008 за N 1065/15756.
2.6. Проведення узагальнення і аналізу практики прийому, характеру звернень громадян, внесення пропозицій керівництву УС щодо вдосконалення прийому, а також усунення наявних причин, що породжують обґрунтовані скарги.
Начальник управління справами Державного департаменту України
з питань виконання покарань полковник внутрішньої служби О.Ю.Вєлков
Затверджено
Наказ Державного
департаменту України
з питань виконання покарань
07.04.2009 N 64
Порядок
особистого прийому громадян
1. Загальні положення
1.1. Особистий прийом громадян здійснюється у приймальні Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Приймальня) щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 09.00 до 18.00 (напередодні вихідних і святкових днів - з 09.00 до 16.45) із перервою на обід з 13.00 до 13.45 за адресою: м. Київ, вул. Мельникова, 81. У вихідні дні прийом заяв від громадян здійснює черговий Державного департаменту України з питань виконання покарань (далі - Департамент) з подальшою передачею їх до управління справами Департаменту (далі - УС).
Вхід громадян до приймальні Департаменту вільний і не потребує оформлення перепустки та пред'явлення документів, що посвідчують особу.
1.2. Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту здійснюється згідно з графіком, який затверджується Головою Департаменту, та проводиться у Приймальні. Графік прийому громадян керівництвом Департаменту оновлюється щорічно і в обов'язковому порядку розміщується на веб-сайті Департаменту.
1.3. Громадяни, які прибули на особистий прийом, попередньо реєструються юрисконсультом відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян УС (далі - юрисконсульт) у приміщенні Приймальні.
Для цього такі громадяни:
пред'являють документи, які посвідчують їх особу, а також, у разі необхідності, документи, які підтверджують їх повноваження щодо представництва інших осіб. Відсутність таких документів є підставою для відмови в особистому прийомі.
не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються звернення;
подають письмові звернення, викладені з дотриманням вимог статті 5 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), або в усній формі стисло висловлюють питання, яке вони мають намір порушити на прийомі;
інформують юрисконсульта про наявність раніше поданих звернень до Департаменту з питання, яке вони порушують. Якщо такі мали місце, надають повідомлення про наслідки їх розгляду.
1.4. Особистий прийом громадян ведеться в порядку черговості. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку. Звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", розглядаються Головою Департаменту особисто.
1.5. Особистий прийом іноземних громадян і осіб без громадянства здійснюється на загальних підставах. У разі необхідності для забезпечення їх прийому запрошуються перекладачі з відділу міжнародної співпраці управління організаційно-аналітичної роботи Департаменту.
1.6. На прийом не допускаються особи, які прибули з тваринами, та такі, які мають при собі громіздкі речі, валізи, зброю тощо.
1.7. Під час особистого прийому громадян Головою Департаменту, його першим заступником і заступниками в приміщенні Приймальні та на території, що до неї прилягає, можуть уживатися додаткові заходи безпеки.
1.8. Звернення громадян на особистому прийомі реєструються відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень громадян, їх особистого прийому в органах, установах виконання покарань, слідчих ізоляторах і навчальних закладах Державної кримінально-виконавчої служби України, затвердженої наказом Департаменту від 30.07.2008 N 208, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 03.11.2008 за N 1065/15756. На всі такі звернення ставиться мастична печатка "ДДУПВП Приймальня громадян".
2. Особистий прийом громадян у Приймальні юрисконсультом
та керівниками структурних підрозділів Департаменту
2.1. Особистий прийом громадян юрисконсультом здійснюється у робочі дні тижня, а керівниками структурних підрозділів Департаменту - при необхідності, для надання громадянам роз'яснень з тих чи інших питань у межах їх компетенції.
2.2. Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та викласти суть порушеного питання.
2.3. Питання, з якими звертаються громадяни, по можливості вирішуються під час прийому.
2.4. Посадова особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
2.4.1. Прийняти звернення й повідомити відвідувача про порядок і строк його виконання.
2.4.2. За відсутності підстав для прийому громадян керівниками структурних підрозділів Департаменту (стаття 16 Закону України "Про звернення громадян") ( 393/96-ВР ) посадові особи дають їм усні роз'яснення, а прийняті письмові звернення пересилаються для розгляду за належністю відповідно до статті 7 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ).
2.5. У разі необхідності для участі в попередньому розгляді порушеного питання, яке належить до компетенції Департаменту, посадові особи можуть запрошувати керівників відповідних структурних підрозділів Департаменту.
2.6. У разі повторного звернення громадянина на особистому прийомі з одного й того ж питання, якщо перше вирішено по суті і щодо нього прийняте рішення про припинення його подальшого розгляду, посадова особа, яка здійснює прийом, пояснює громадянинові суть прийнятого рішення та надає роз'яснення щодо порядку його оскарження. Письмові звернення з таких питань передаються для долучення до матеріалів розгляду попередніх звернень.
3. Особистий прийом громадян керівництвом Департаменту
3.1. Запис громадян на особистий прийом до Голови Департаменту, його першого заступника та заступників здійснюється юрисконсультом в день їх прийому з 09.00 до 13.00.
3.2. Списки громадян, які записалися на особистий прийом до Голови Департаменту, його першого заступника та заступників, складає юрисконсульт.
На підставі зазначених списків та інформації, отриманої під час запису, юрисконсульт запитує від структурних підрозділів Департаменту відповідні відомості про засуджених тощо.
3.3. Списки громадян, які записалися на особистий прийом до Голови Департаменту, його першого заступника, заступників, разом з інформаційно-довідковими матеріалами та пропозиціями доповідаються Голові Департаменту, його першому заступнику, заступникам юрисконсультом.
3.4. Послідовність прийому громадян під час особистого прийому визначається Головою Департаменту, його першим заступником, заступниками.
Перевага в прийомі Головою Департаменту, його першим заступником може надаватися тим громадянам, чиї звернення вже розглядалися на особистому прийомі заступниками Голови Департаменту, і в задоволенні порушених питань їм було відмовлено (заявника не задовольняють результати розгляду звернення).
3.5. Голова Департаменту, його перший заступник може доручити здійснити прийом заступникам Голови Департаменту.
3.6. У випадках, коли Голова Департаменту, його перший заступник або заступники в день особистого прийому громадян з поважних причин не можуть здійснити прийом, відвідувачам надаються вичерпні пояснення і пропонується зустріч з керівником структурного підрозділу Департаменту, до компетенції якого належить вирішення порушеного питання.
У разі відмови від такої зустрічі відвідувачеві пропонується залишити письмове звернення, яке доповідається керівництву Департаменту.
3.7. Громадяни, які виявили бажання потрапити на особистий прийом до заступників Голови Департаменту, реєструються юрисконсультом в день здійснення прийому з 09.00 до 13.00.
3.8. Контроль за виконанням доручень щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на особистому прийомі, та узагальнення інформації про наслідки їх розгляду здійснюються юрисконсультом, персоналом відділу документального забезпечення та роботи із зверненнями громадян УС та керівниками структурних підрозділів Департаменту.
3.9. Запис громадян на повторний прийом з питань, які вже розглядалися керівництвом Департаменту, можливо здійснити лише в тому випадку, коли перше звернення не було вирішено по суті (стаття 8 Закону України "Про звернення громадян") ( 393/96-ВР ).
4. Порядок оскарження рішень, прийнятих на особистому прийомі громадян
Рішення посадових осіб Департаменту, прийняті за зверненнями громадян, поданими на особистому прийомі, можуть бути оскаржені до суду в термін, установлений законодавством України (статті 16 та 17 Закону України "Про звернення громадян") ( 393/96-ВР ).
Начальник управління справами Державного департаменту України з
питань виконання покарань полковник внутрішньої служби О.Ю.Вєлков
