ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
20.10.2010 N 859
Про питання Координаційного комітету
сприяння зайнятості населення
(Із змінами, внесеними згідно
з Розпорядженнями КМДА
N 2015 від 01.11.2011
N 1658 від 23.09.2013)
Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації", статті 17 Закону України "Про зайнятість населення", керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.01.2010 N 150-р "Про затвердження плану заходів з реалізації Концепції державної системи професійної орієнтації населення на період до 2011 року", розпорядженням Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 N 359-р "Про затвердження плану заходів щодо детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення" та у зв'язку із змінами у персональному складі Координаційного комітету сприяння зайнятості населення, в межах функцій місцевого органу виконавчої влади:
(Пункт 1 втратив чинність на підставі Розпорядження КМДА N 2015 від 01.11.2011)
2. Затвердити Положення про Координаційний комітет сприяння зайнятості населення, що додається.
3. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 10.11.95 N 190 "Про координаційний комітет сприяння зайнятості населення міста".
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Новохатька Л.М.
Голова Л.Черновецький
Додаток 2
до розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
13.02.98 N 288
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації
від 20.10.2010 N 859)
(Склад втратив чинність на підставі Розпорядження КМДА N 2015 від 01.11.2011)
Склад
Координаційного комітету
сприяння зайнятості населення
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
20.10.2010 N 859
(в редакції розпорядження виконавчого
органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 23.09.2013 N 1658)
Положення
про Координаційний комітет
сприяння зайнятості населення
1. Координаційний комітет сприяння зайнятості населення (далі - Комітет) є консультативно-дорадчим органом, що утворюється при виконавчому органі Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) спільним рішенням сторін для підготовки погоджених пропозицій і рішень щодо реалізації державної політики у сфері зайнятості населення в місті Києві.
2. Комітет у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Положенням.
3. Комітет здійснює свою діяльність на засадах: законності та добровільності, репрезентативності сторін профспілок і роботодавців та їх представників, незалежності, рівності та взаємної відповідальності сторін, конструктивності та взаємодії, пріоритетності узгоджувальних процедур, відкритості та гласності, обов'язковості дотримання досягнутих домовленостей і виконання прийнятих рішень.
4. Основними завданнями Комітету є:
вироблення консолідованої позиції сторін соціального діалогу щодо розвитку трудового потенціалу в місті Києві, формування активної політики сприяння зайнятості населення на міському ринку праці;
підготовка та надання узгоджених пропозицій і рекомендацій виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) і Київській міській раді з питань формування та реалізації в місті Києві державної політики зайнятості населення.
5. Комітет відповідно до покладених завдань:
вносить пропозиції виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щодо проектів територіальних програм зайнятості населення, аналізує виконання завдань та заходів територіальних програм зайнятості населення;
вносить пропозиції виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щодо розширення сфери застосування праці, забезпечення повної, продуктивної, вільно обраної зайнятості, підвищення рівня кваліфікації та конкурентоспроможності робочої сили; розроблення комплексу заходів щодо запобігання масовому вивільненню працівників; організації зайнятості в частині збереження діючих та створення нових робочих місць, в тому числі для соціально незахищених верств населення; розробки та реалізації додаткових заходів з організації зайнятості населення міста;
вивчає питання організації професійної орієнтації населення у м. Києві, розробляє пропозиції та рекомендації щодо підвищення ефективності профорієнтаційної роботи;
вносить пропозиції щодо визначення видів громадських робіт, аналізує стан організації та проведення громадських та інших робіт тимчасового характеру;
здійснює моніторинг стану справ на столичному ринку праці;
бере участь у підготовці пропозицій до проектів нормативно-правових актів з питань зайнятості населення, вносить у встановленому порядку пропозиції стосовно вдосконалення законодавства з цих питань;
співпрацює з науково-дослідними установами в частині проведення наукових досліджень з питань зайнятості населення, функціонування ринку праці та соціального захисту населення від безробіття; вивчає вітчизняний та міжнародний досвід з метою запровадження інноваційних форм сприяння зайнятості населення;
здійснює в межах компетенції інші повноваження.
6. Комітет має право:
одержувати від органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, професійних спілок, організацій роботодавців, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
делегувати своїх представників для участі в обговоренні органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, професійними спілками та організаціями роботодавців питань щодо реалізації політики у сфері зайнятості населення;
запрошувати до участі у засіданнях Комітету керівників та інших працівників центральних і місцевих органів виконавчої влади, міжнародних організацій, підприємств, установ та організацій міста в установленому порядку.
7. Комітет складається з рівної кількості повноважних представників сторін соціального діалогу територіального рівня (по 7 представників від кожної сторони) і об'єднує 21 члена, які виконують свої обов'язки на громадських засадах.
Кожна сторона зі свого складу обирає співголову та його заступників.
8. Співголова Комітету:
8.1. Організовує та координує діяльність відповідної сторони.
8.2. Здійснює представництво відповідної сторони в Комітеті та за дорученням сторони - поза ним.
8.3. Вносить за дорученням відповідної сторони пропозиції щодо питань, які розглядаються на засіданнях Комітету.
8.4. Формулює та представляє за дорученням сторони її позицію в процесі обговорення та прийняття рішень Комітетом, а також у відносинах зі сторонами в період між засіданнями Комітету.
8.5. Скликає засідання відповідної сторони Комітету для вироблення та узгодження спільної позиції з питань, що належать до компетенції сторони.
8.6. Узгоджує та забезпечує проведення консультацій сторін Комітету.
8.7. Забезпечує інформування членів від відповідної сторони Комітету про рішення, а також про результати консультацій і домовленостей, досягнутих на засіданнях Комітету та в період між ними.
9. Члени Комітету:
9.1. Беруть участь в обговоренні питань порядку денного засідання Комітету.
9.2. Вносять пропозиції щодо діяльності Комітету та вирішення питань, що належать до його компетенції.
9.3. Представляють відповідну сторону або Комітет при обговоренні у відповідному органі виконавчої влади, місцевого самоврядування, об'єднаннях роботодавців та профспілок питань формування та реалізації в місті Києві державної політики у сфері зайнятості населення.
9.4. Інформують органи та організації, що їх делегували до складу Комітету, про діяльність Комітету, прийняті ним рішення та про свою роботу.
10. Організаційною формою діяльності Комітету є засідання, які проводяться за потреби, але не рідше одного разу на квартал.
Засідання Комітету є правомочним, якщо на ньому присутня більшість його членів від кожної сторони.
Співголови Комітету головують на засіданнях Комітету почергово.
На засіданнях Комітет розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Комітету.
У разі рівного поділу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Рішення Комітету оформляються протоколом (у разі необхідності - у вигляді пропозицій, висновків та рекомендацій), який підписується всіма співголовами Комітету, а в разі їх відсутності - заступниками співголів.
Пропозиції та рекомендації, схвалені рішенням Комітету, є обов'язковими для розгляду органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, яким вони адресовані, за участю делегованих членів Комітету.
11. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Комітету здійснюється виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).
12. Комітет систематично інформує громадськість міста Києва про свою діяльність, прийняті рішення та стан їх виконання через місцеві засоби масової інформації та офіційні веб-сайти сторін соціального діалогу.
(Положення в редакції Розпорядження КМДА N 1658 від 23.09.2013)
Заступник голови - керівник апарату