Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
21.02.2003 N 275

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 1390 від 16.08.20
13)

Про створення Комісії по розгляду
питань встановлення пенсій
за особливі заслуги перед Україною при
Київській міській державній адміністрації

(Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА
N 1728 від 14.09.2005
N 745 від 20.09.20
10)

У зв'язку з прийняттям Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною":

1. Утворити при Київській міській державній адміністрації Комісію по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною та затвердити її склад згідно із додатком.

Надати право голові Комісії в разі потреби вносити зміни до її складу.

2. Затвердити Положення про Комісію по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації та Порядок підготовки та надання матеріалів до Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації (додаються).

3. Органом, який здійснює прийом та підготовку документів для встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною, є Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві.

(Пункт 3 в редакції Розпорядження КМДА N 745 від 20.09.2010)

4. Визнати такими, що втратили чинність, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 15.01.2001 N 36, від 11.03.2001 N 411, від 26.01.2001 N 116.

Голова О.Омельченко

Затверджено
Розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
21.02.2003 N 275

Положення
про Комісію по розгляду питань встановлення пенсій
за особливі заслуги перед Україною при
Київській міській державній адміністрації

1. Комісія по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації (далі - Комісія) є постійно діючим органом з питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною (далі - пенсії за особливі заслуги).

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Положенням про Комісію з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2000 року N 1578, та цим Положенням.

3. Основними завданнями Комісії є:

підготовка та подання клопотань про встановлення пенсій за особливі заслуги особам, зазначеним в пунктах 1, 3 - 5 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", а в разі смерті цих осіб - членам їх сімей до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України;

встановлення пенсій за особливі заслуги особам, зазначеним в пунктах 2, 6 - 8 статті 1 Закону "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною", а в разі смерті цих осіб - членам їх сімей.

4. Комісія має право:

одержувати в установленому порядку від районних у м. Києві державних адміністрацій, підприємств, установ, організацій та громадян інформацію та документи, необхідні для виконання покладеного на неї завдання;

вносити в межах своєї компетенції в установленому порядку пропозиції до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України;

залучати спеціалістів районних у м. Києві державних адміністрацій, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) до розгляду питань, що належать до її компетенції;

скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до її компетенції;

видавати рекомендації з питань, що належать до компетенції Комісії.

5. Основною формою діяльності Комісії є засідання, які проводяться не рідше ніж один раз на місяць.

6. Засідання Комісії веде голова Комісії, а у разі його відсутності - заступник голови Комісії.

7. Комісія правомочна приймати рішення за участі у засіданні не менш як 70 відсотків її членів. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість її членів, присутніх на засіданні.

Член Комісії, який з поважних причин не може брати участь у роботі Комісії, може передати свій голос іншому члену Комісії. Передача голосу має бути оформлена довіреністю. При цьому кожний член Комісії може голосувати тільки за одного відсутнього члена Комісії.

8. Рішення Комісії оформляються протоколом (додаток 1 до Положення). У рай прийняття позитивного рішення щодо призначення пенсії за особливі заслуги особам, зазначеним в п. 1, 3 - 5 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" клопотання та необхідні документ надсилаються до Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України; особам, зазначеним в п. 2, 6 - 8 статті 1 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" витяг з протоколу (додаток 2 до Положення), який підписує заступник Голови Комісії, надсилається органу, який провадить виплату пенсій.

9. Як виняток, рішення Комісії може бути прийнято без проведення засідання шляхом письмового погодження проекту рішення з членами Комісії. У цьому разі рішення вважається прийнятим, якщо у голосуванні взяли участь не менш як 70 відсотків членів Комісії і більшість з них його схвалили.

Прийняте шляхом письмового погодження рішення включається до протоколу чергового засідання Комісії.

10. Протокол засідання Комісії підписується головою Комісії, його заступником та членами Комісії.

11. Пенсії за особливі заслуги встановлюються Комісією за клопотанням Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем'єр-міністра України, міністрів та керівників інших центральних органів виконавчої влади, Глави Адміністрації Президента України, Керівника Апарату Верховної Ради України, Державного Секретаря Кабінету Міністрів України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, голів вищих спеціалізованих судів України, Генерального Прокурора України, Голови Національного банку України, Київського міського голови, голів районних у м. Києві державних адміністрацій, керівництва Київського міського військового комісаріату, підприємств, установ та організацій м. Києва.

12. Заява або клопотання про встановлення пенсії за особливі заслуги повинні бути розглянуті Комісією протягом місяця з дня надходження до Комісії всіх необхідних документів.

Рішення про призначення пенсії за особливі заслуги або про підмову в її призначенні повідомляється особі, яка порушила клопотання або подала заяву, не пізніше, ніж протягом 10 днів після прийняття рішення.

13. Розмір пенсії за особливі заслуги може бути переглянуто в кожному окремому випадку за клопотанням осіб, зазначених у пункті 11 цього Положення.

14. Рішення про призначення пенсії за особливі заслуги або про відмову в її призначенні може бути оскаржено в судовому порядку.

15. Відмітка про призначення пенсії за особливі заслуги та її розмір робиться у пенсійному посвідченні органом, який провадить виплату пенсії.

16. Виплата пенсії за особливі заслуги провадиться відповідно до законодавства про пенсійне забезпечення.

17. Перерахунок пенсій за особливі заслуги перед Україною, встановлених до 1 січня 2003 року, здійснюється відповідно до п. 4 ст. 17 Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" та в Порядку, затвердженому рішенням Комісії з встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Кабінеті Міністрів України від 8 листопада 2002 року N 1400.

Керівник аппарату Б.Стичинський

Затверджено
Розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
21.02.2003 N 275

Порядок
підготовки та надання матеріалів
до Комісії з питань встановлення пенсій
за особливі заслуги перед Україною при
Київській міській державній адміністрації

1. Заява або клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги перед Україною (далі - пенсії за особливі заслуги) подаються у відповідності із положеннями Закону України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" органам, які здійснюють прийом та підготовку документів для встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною (Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві та Київський міський військовий комісаріат).

2. Звернення за призначенням пенсії за особливі заслуги може здійснюватися в будь-який час після виникнення права на пенсію за особливі заслуги без обмеження будь-яким строком.

3. Звернення, оформленні належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов'язковому прийняттю та розгляду.

4. Днем звернення за пенсією за особливі заслуги вважається день прийому Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві або Київським міським військовим комісаріатом заяви або клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги з усіма необхідними документами. Якщо заява про встановлення пенсії за особливі заслуги надсилається поштою і при цьому подаються всі необхідні документи, то днем звернення за встановленням пенсії за особливі заслуги вважається дата, вказана в поштовому штемпелі місця відправлення заяви. У разі, коли до заяви додані не всі необхідні документи, орган, що здійснює підготовку документів для встановлення пенсії за особливі заслуги, повідомляє заявнику, які документи повинні бути подані додатково. Якщо вони будуть подані не пізніше 3 місяців з дня повідомлення про необхідність подання додаткових документів, то днем звернення за встановленням пенсії за особливі заслуги вважається день прийому або відправлення заяви про встановлення такої пенсії.

5. До заяви або клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги додаються:

1) копії документів, що підтверджують особливі заслуги;

2) копії документів, що підтверджують трудовий стаж;

3) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність для осіб, визнаних інвалідами;

4) довідка про вид та розмір отримуваної пенсії, а якщо особа працює - також довідка про заробітну плату за минулий календарний рік;

5) копія сторінки паспорта, де прізвище, ім'я, по батькові особи зазначені українською мовою.

6. До заяви або клопотання про встановлення пенсії членам сім'ї померлої особи, яка мала особливі заслуги, додаються:

1) копії документів, що підтверджують особливі заслуги померлої особи;

2) копії документів, що підтверджують трудовий стаж померлої особи;

3) копія свідоцтва про смерть:

4) документи, що підтверджують родинні стосунки з померлим (копія свідоцтва про шлюб, копія свідоцтв про народження дітей, рішення суду про встановлення родинних стосунків);

5) довідка про перебування на утриманні померлого;

6) копія довідки медико-соціальної експертної комісії про інвалідність особи, щодо якої порушено клопотання, або документ, що підтверджує досягнення нею пенсійного віку;

7) довідка навчального закладу про навчання дітей, братів, сестер, онуків, які досягли 18-річного віку;

8) довідка про вид та розмір пенсії особи, щодо якої порушено клопотання;

9) копії документів, що підтверджують факт загибелі військовослужбовця, особи начальницького та рядового складу органів внутрішніх справ під час виконання службових обов'язків (смерті внаслідок поранення, отриманого під час виконання службових обов'язків).

7. Копії документів, що додаються до заяви або клопотання, засвідчуються в установленому порядку.

8. Особа, яка звертається за призначенням пенсії за особливі заслуги (незалежно від виду пенсії), повинна пред'явити паспорт.

Для неповнолітніх дітей документом, який засвідчує вік, є свідоцтво про народження.

9. Заява або клопотання реєструються в журналі реєстрації, який повинен бути пронумерований, прошнурований, засвідчений підписом керівника та печаткою. Нумерація заяв або клопотань кожного року починається з першого номера і ведеться послідовно до кінця року.

10. При прийомі документів спеціалістом органу, що здійснює підготовку документів для встановлення пенсії за особливі заслуги:

перевіряється правильність оформлення заяви, кількість та найменування доданих до неї документів;

здійснюється попередня правова оцінка змісту і належного оформлення документів, які надаються;

перевіряється достовірність копій документів, фіксуються і засвідчуються виявлені розбіжності;

надається розписка в прийнятті документів, в якій зазначається дата та порядковий номер реєстрації заяви, кількість прийнятих документів.

11. Справа формується в такій послідовності:

- клопотання про призначення пенсії за особливі заслуги;

- заява про призначення пенсії за особливі заслуги;

- документи, що підтверджують право на призначення пенсії за особливі заслуги у відповідності із пп. 5, 6 цього Порядку.

12. Особова справа передається в Комісію по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації (далі - Комісія).

13. По кожному клопотанню або заяві про призначення пенсії за особливі заслуги Комісія виносить рішення, яке оформлюється протоколом. Протоколи засідання Комісії формуються окремо Головним управлінням Пенсійного фонду України в м. Києві та Київським міським військовим комісаріатом. Протокол засідання Комісії підписується головою Комісії та його заступником. Особлива думка члена Комісії, що не погоджується з рішенням, викладається письмово та додається до протоколу.

Керівник аппарату Б.Стичинський

Додаток 1
до Положення, затвердженого
розпорядженням
Київської міської
державної адміністрації
21.02.2003 N 275

Протокол N __
Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі
заслуги перед Україною при Київській міській державній адміністрації

"___" ____________ 200_ р.  м. Київ 
Присутні:  _________________________
_________________________
_________________________
_________________________
_________________________  
Відсутні:  _________________________
_________________________
_________________________  
Порядок денний:
Розгляд клопотань про встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною.
Слухали: Клопотання про встановлення пенсій за особливі заслуги перед Україною.  
 
Голова Комісії
Заступник голови Комісії
Члени Комісії 

Додаток 2
до Положення, затвердженого
розпорядженням
Київської міської
державної адміністрації
21.02.2003 N 275

(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 20.09.2010 N 745)

Орган, якому надсилається витяг з протоколу засідання Комісії по розгляду питань встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною
___________________________________________________
Витяг із протоколу N __
засідання
комісії по розгляду питань встановлення пенсій за
особливі заслуги перед Україною
при Київській міській державній адміністрації
від ____________
_________________________________________________
__

СЛУХАЛИ:   _______________________________________________
_______________________________________________  
ВИРІШИЛИ:   _______________________________________________
_______________________________________________
_______________________________________________
Має нагороди:  
Заступник голови комісії -
виконуюча обов'язки начальника
Головного управління Пенсійного
фонду України в м. Києві  

 
Секретар    

(Додаток 2 в редакції Розпорядження КМДА N 745 від 20.09.2010)

Додаток
до розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
21.02.2003 N 275

(в редакції розпорядження
Київської міської
державної адміністрації
від 20.09.2010 N 745)

Склад
Комісії по розгляду питань встановлення пенсій за особливі заслуги
перед Україною при Київській міській державній адміністрації

  Новохатько
Леонід Михайлович 
  заступник голови Київської міської державної адміністрації, голова комісії 
  Вернигора
Надія Федорівна 
-
 
виконуюча обов'язки начальника Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, заступник голови комісії (за згодою) 
  Глущенко
Світлана Аркадіївна 
-
 
начальник управління пенсійного забезпечення Головного управління Пенсійного фонду України в м. Києві, секретар комісії (за згодою) 
  Шлапак
Алла Василівна 
-
 
голова постійної комісії Київради з питань охорони здоров'я та соціального захисту 
  Бабіч
Алла Олексіївна 
-
 
начальник юридичного управління апарату 
  Верес
Микола Юхимович 
-
 
голова Київської міської ради профспілок (за згодою) 
  Костюренко
Тетяна Миколаївна 
-
 
начальник Головного управління праці та соціального захисту населення 
  Круглова
Ірина Євгеніївна 
-
 
начальник відділу фінансів соціального захисту Головного фінансового управління. 

(Склад в редакції Розпоряджень КМДА N 1728 від 14.09.2005, N 745 від 20.09.2010)

Керівник аппарату Б.Стичинський