ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30.04.2010 N 323
( Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 943 від 14.06.2013 )
Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд
(малих архітектурних форм) на території м. Києва
(Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА
N 751 від 22.09.2010
N 587 від 19.04.2011)
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування", з метою впорядкування розміщення, облаштування та утримання тимчасових споруд (малих архітектурних форм) у м. Києві, в межах функцій органу місцевого самоврядування:
1. Створити комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва та затвердити її склад, що додається.
(Пункт 1 в редакції Розпорядження КМДА N 751 від 22.09.2010)
2. Затвердити положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається.
(Розпорядження доповнено пунктом 2 згідно з Розпорядженням КМДА N 587 від 19.04.2011)
3. Затвердити склад президії комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва, що додається.
(Розпорядження доповнено пунктом 3 згідно з Розпорядженням КМДА N 587 від 19.04.2011)
4. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розробити умови та обмеження розміщення тимчасових споруд та подати на затвердження Київської міської ради.
5. Виконавчим органам районних у місті Києві рад (районним у м. Києві державним адміністраціям) у тижневий термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) інформацію щодо виконання заходів, передбачених пунктом 4 рішення Київської міської ради від 21.05.2009 N 462-1/1518 "Про антикризову підтримку підприємців, що здійснюють підприємницьку діяльність у тимчасових спорудах та малих архітектурних формах у м. Києві".
6. Комунальному підприємству "Київське інвестиційне агентство" у тижневий термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) реєстр всіх укладених договорів щодо питань розміщення тимчасових споруд, їх обслуговування та надання супутніх послуг.
7. Районним у м. Києві державним адміністраціям спільно з Головним управлінням контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у місячний термін з дня набрання чинності цього розпорядження надати Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) перелік тимчасових споруд, які розміщені без повного пакета дозвільної документації.
8. Головному управлінню контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно з Головним управлінням містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) опрацювати перелік тимчасових споруд, які розміщені без повного пакета дозвільної документації, та надати пропозиції щодо приведення їх розміщення до норм чинного законодавства.
9. Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) забезпечити розробку та затвердження в установленому порядку Комплексної програми благоустрою міста Києва на 2010-2020 роки з прив'язкою тимчасових споруд.
10. Головному управлінню з питань регуляторної політики та підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головному управлінню містобудування, архітектури та дизайну міського середовища виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), юридичному управлінню апарату виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) за участю Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у тижневий термін переглянути нормативно-правові акти, що регулюють порядок розміщення тимчасових споруд у місті Києві, та за результатами внести відповідні пропозиції щодо його вдосконалення.
11. Заступнику голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. забезпечити висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
12. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до покладених обов'язків.
Голова Л.Черновецький
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
30.04.2010 N 323
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 19.04.2011 N 587)
Склад комісії
з питань впорядкування розміщення тимчасових
споруд (малих форм) на території м. Києва
Садовой Сергій Миколайович |
- |
начальник Головного управління контролю за благоустроєм, співголова |
Вавриш Андрій Валентинович |
- |
заступник начальника Головного управління містобудування та архітектури, співголова |
Солошенко В'ячеслав Володимирович |
- |
директор КП "Київблагоустрій", секретар комісії |
Буханець Руслан Іванович |
- |
заступник начальника управління наглядово-профілактичної діяльності ГУ МНС України в м. Києві (за згодою) |
Волков Євген Олександрович |
- |
голова Київської міської громадської організація "Молоді регіони" (за згодою) |
Вірич Максим Петрович |
- |
голова Київської спілки захисту підприємців, член комісії (за згодою) |
Грушко Віктор Валентинович |
- |
депутат Київської міської ради, член комісії (за згодою) |
Гладишев Юрій Іванович |
- |
перший заступник технічного директора - головний інженер АЕК "Київенерго" (за згодою) |
Давидов Геннадій Матвійович |
- |
перший заступник начальника Головного управління екології та охорони природній ресурсів |
Дмитрук Юрій Павлович |
- |
депутат Київської міської ради (за згодою) |
Довбань Ігор Миколайович |
- |
начальник Головного управління економіки та інвестицій |
Єрмак Андрій Борисович |
- |
голова правління ГО "Асоціація власників малого бізнесу та малих архітектурних форм" (за згодою) |
Ковалишин Анатолій Васильович |
- |
головний інженер ПАТ "АК "Київводоканал" (за згодою) |
Корнієвський Сергій Васильович |
- |
голова громадської організації "Спілка інвесторів транспортної інфраструктури м. Києва" |
Клим Михайло Михайлович |
- |
заступник начальника відділу організації охорони громадського порядку ГУ МВС України в м. Києві (за згодою) |
Кривошея Геннадій Григорович |
- |
КО "Інститут Генерального плану м. Києва" |
Мармиш В'ячеслав Іванович |
- |
заступник начальника управління прокуратури міста Києва (за згодою) |
Новак Наталія Василівна |
- |
депутат Київської міської ради (за згодою) |
Пабат Олександр Вікторович |
- |
депутат Київської міської ради (за згодою) |
Петрук Віктор Іванович |
- |
начальник Головного управління земельних ресурсів |
Поворозник Микола Юрійович |
- |
начальник Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва |
Пономаренко Анатолій Миколайович |
- |
головний державний санітарний лікар міста Києва (за згодою) |
Пшеничний Віталій Никифорович |
- |
начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій |
Чижевський Віктор Юрійович |
- |
помічник голови Київської міської державної адміністрації |
Чеповий Олександр Віталійович |
- |
КП "Київське інвестиційне агентство" |
Черевко Геннадій Миколайович |
- |
голова громадської організації "Правозахист" (за згодою) |
Шафаренко Жанна Юріївна |
- |
депутат Київської міської ради (за згодою) |
Яковицький Віктор Володимирович |
- |
голова координаційної ради громадської організації "Київ - МАФ" (за згодою) |
Шовкун Ігор Васильович |
- |
начальник Головного управління з питань торгівлі та побуту |
Ярош Георгій Володимирович |
- |
начальник відділу по боротьбі з організованою злочинністю ГУ МВС України в м. Києві (за згодою). |
(Склад в редакції Розпоряджень КМДА N 751 від 22.09.2010, N 587 від 19.04.2011)
Заступник голови - керівник аппарату Б.Стичинський
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
19.04.2011 N 587
Положення
про комісію з питань впорядкування розміщення
тимчасових споруд (малих архітектурних форм)
на території м. Києва
1. Загальні положення
1.1. Положення про комісію з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Положення) визначає повноваження, функціональну спрямованість та порядок організаційної роботи комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Комісія).
1.2. Комісія утворена розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.04.2010 N 323 "Про заходи щодо впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва".
1.3. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та іншими нормативно-правовими актами, а також цим Положенням.
1.4. Дорадчим органом Комісії є президія комісії з питань впорядкування розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм) на території м. Києва (Президія).
1.5. Формами роботи Комісії є:
- засідання;
- засідання президії;
- робочі групи.
2. Функціональна спрямованість та принципи діяльності Комісії
2.1. Основними завданнями Комісії є вирішення питань щодо демонтажу тимчасових споруд (малих архітектурних форм).
Комісія відповідно до покладених на неї завдань проводить засідання і приймає рішення щодо демонтажу тимчасових споруд та малих архітектурних форм.
2.2. Рішення Комісії про демонтаж тимчасових споруд (малих архітектурних форм) приймається за поданням Президії.
2.3. Діяльність Комісії базується на принципах демократичності, законності, гласності, колегіальності, виборності, підзвітності і відповідальності перед територіальною громадою міста Києва.
3. Організація роботи Комісії
3.1. Комісія діє у складі двох співголів, секретаря та членів комісії.
3.2. Персональний склад Комісії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
3.3. Основною формою роботи Комісії є засідання.
Порядок денний засідання Комісії формується на засіданнях Президії Комісії.
Засідання Комісії проводяться в міру необхідності і відбуваються у дні, визначені Президією, але не рідше одного разу на місяць. Комісія може встановити додатково інший день та час своїх засідань, про що всі члени Комісії повідомляються не пізніше 5 днів до дати проведення засідання.
Засідання Комісії є правомочними, якщо на ньому присутні більше половини членів від її загального складу. Рішення Комісії приймаються більшістю голосів присутніх на засіданні.
Кожний член Комісії забезпечується необхідними матеріалами з питань, які розглядаються відповідно до порядку денного на засіданні Комісії.
Для забезпечення якості підготовки та розгляду питань на засіданнях, співголови Комісії можуть надавати доручення окремим членам Комісії, створювати робочі групи, залучати до участі у своїй роботі представників громадськості, вчених, консультантів, експертів, спеціалістів, керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій. Участь у роботі Комісії керівників та представників підзвітних та підконтрольних виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) підприємств, установ і організацій, надання ними матеріалів і відомостей, що стосуються питання, з якого їх запрошено на засідання Комісії, є обов'язковими.
Розгляд питання, включеного до порядку денного на засіданні Комісії, розпочинається із оголошення головуючим на засіданні назви цього питання, складу запрошених осіб на засідання, прізвища доповідача та співдоповідача з відповідного питання.
Головуючий на засіданні Комісії забезпечує порядок під час засідання і створює рівні можливості членам Комісії в обговоренні питань та внесення пропозицій.
В обговоренні питання порядку денного Комісії беруть участь члени Комісії, а також особи, запрошені на засідання Комісії.
Під час засідання Комісії ведеться стенограма або аудіозапис.
4. Організація роботи Президії
4.1. Президія діє у складі двох співголів, секретаря та членів Президії.
4.2. Персональний склад Президії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.3. Основним завданням Президії є попередня підготовка узгоджених пропозицій, рекомендацій з питань, які передбачається винести на розгляд Комісії.
Роботу Президії забезпечує Головне управління містобудування та архітектури. Засідання Президії проводяться за адресою: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 32.
4.4. Основною формою роботи Президії є засідання.
Рішення Президії фіксується у протоколі засідання та підписуються співголовами та секретарем Комісії.
4.5. Президія формує проект Порядку денного засідання Комісії.
Засідання Президії проводяться в міру необхідності і відбуваються у дні, визначені співголовами Комісії, але не рідше одного разу на місяць. Члени Президії повідомляються про дату та час проведення засідання не пізніше 5 днів до дати проведення засідання Президії.
4.6. У разі необхідності додаткового вивчення питання демонтажу тимчасових споруд на засіданні Президії створюється робоча група.
До складу робочої групи можуть включатися представники структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), члени Президії або Комісії, а також представники інших державних установ, підприємств, організацій та громадськості за згодою.
На підставі протоколу засідання Президії готується доручення про додаткове вивчення відповідних питань та направляється на доопрацювання членам робочої групи.
Додаткове вивчення питання проводиться робочою групою між засіданнями Президії, на якому було прийнято рішення про необхідність додаткового вивчення та наступним черговим засіданням Президії. Матеріали, що були передані на додаткове вивчення, підлягають обов'язковому розгляду на наступному засіданні Президії.
4.7. На першому засіданні робочої групи з числа її членів обирається голова робочої групи.
Засідання робочої групи оформлюються протоколом, ведення та оформлення якого покладається на голову робочої групи.
За наслідками додаткового вивчення питання демонтажу тимчасових споруд робоча група проводить виїзд на місце розташування тимчасових споруд для перевірки наявності дозвільних документів, що дають право на розміщення тимчасових споруд та перевірку можливих фактів порушення порядку розміщення.
За наслідками додаткового вивчення питання, робоча група формує висновки, що мають рекомендаційний характер.
На черговому засіданні Президії, головуючий інформує членів про висновки робочої групи з відповідних питань та, в разі необхідності, надає слово представнику робочої групи для доповіді.
За результатами висновків робочої групи Президія приймає рішення:
- підтримати висновок робочої групи та внести відповідне питання до наступного порядку денного Комісії;
- відхилити висновок робочої групи та повернути на доопрацювання.
5. Права та обов'язки Комісії
5.1. Організацію роботи Комісії (Президії) забезпечують співголови та секретар.
5.2. Співголова Комісії:
- організовує роботу Комісії;
- проводить підготовку і веде засідання;
- дає доручення членам Комісії;
- представляє Комісію у відносинах з органами місцевого самоврядування, державними установами, підприємствами, організаціями та громадськості;
- організовує роботу по виконанню рішень Комісії з питань, що розглядались;
- запрошує для участі у роботі Комісії представників структурних підрозділів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації), а також представники інших установ, підприємств, організацій та громадських організацій за згодою;
- доводить до відома членів Комісії інформацію про офіційні документи, листи, інші повідомлення, що стосуються діяльності Комісії;
- несе персональну відповідальність за результати діяльності Комісії;
- підписує протоколи засідань;
- організовує поточну роботу Комісії.
5.3. Секретар Комісії:
- бере участь у підготовці питань для розгляду на засіданні Комісії;
- бере участь у здійсненні контролю за виконанням рішень Комісії;
- оформляє проекти рішень, протоколи засідань Комісії, інші документи Комісії;
- інформує членів Комісії про виконання рішень Комісії;
- несе відповідальність за підготовку проведення засідань Комісії, надання матеріалів, відомостей необхідних для проведення засідання Комісії;
- інформує членів Комісії про час і місце проведення засідань;
- забезпечує ведення стенограми або аудіозапису засідань Комісії;
- підписує протоколи засідань Комісії.
5.4. Члени Комісії мають право:
- вносити пропозиції на розгляд Комісії питання, що належать до її відання, брати участь в обговоренні, підготовці та прийнятті відповідних рішень;
- викласти окрему думку щодо прийнятого рішення, яка вноситься до протоколу.
5.5. Члени Комісії зобов'язані:
- бути присутніми на засіданнях та брати участь в її роботі;
- виконувати доручення, визначені рішеннями Комісії.
5.6. Засідання Комісії оформлюються протоколом. У протоколі засідання Комісії зазначаються:
- номер протоколу, дата та місце проведення засідання;
- прізвище головуючого на засіданні, список членів Комісії присутніх на засіданні, список запрошених та інших присутніх на засіданні;
- порядок денний засідання;
- результати розгляду питань порядку денного, список членів Комісії, а також запрошених осіб, які виступили під час обговорення;
- результати голосувань з розгляду питань порядку денного.
5.7. Протоколи засідань Комісії (Президії) підписуються співголовами та секретарем Комісії.
Члени Комісії (Президії) можуть вносити уточнення до протоколу засідань Комісії (Президії), які є обов'язковими для розгляду під час оформлення протоколу. Відмова від внесення уточнень до протоколу засідань Комісії має бути обґрунтованою.
5.8. За результатами вивчення і розгляду питань Комісія та Президія приймають рішення, готують і ухвалюють свої висновки і рекомендації.
5.9. З питань порядку денного засідання, Президія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити висновки та рекомендації робочої групи з питання, що обговорюється;
- ухвалити заяву Президії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- приймати попередні рішення щодо доцільності включення до Порядку денного питань на розгляд Комісії;
- дати доручення окремим членам Комісії, Президії та робочій групі на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
- створити робочу групу з доопрацювання відповідних питань;
- зняти питання або проект рішення з розгляду Президії без подальшого винесення на розгляд Комісії.
5.10. З питань порядку денного засідання Комісія може:
- підтримати проект рішення з питання, що обговорюється;
- відхилити проект рішення з питання, що обговорюється;
- ухвалити висновки Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити рекомендації Комісії з питання, що обговорюється;
- ухвалити заяву Комісії;
- взяти інформацію до відома без винесення будь-якого рішення, ухвалення висновків чи рекомендацій;
- дати доручення членам Комісії на додатковий збір матеріалів, підготовку питання чи додаткову перевірку;
- повернути матеріали на доопрацювання або ухвалити рішення про необхідність такого доопрацювання;
- створити робочу групу з доопрацювання відповідних питань;
- зняти питання з розгляду.
5.11. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх членів Комісії (Президії).
Рішення Комісії підписуються співголовами та секретарем Комісії.
(Розпорядження доповнено Положенням згідно з Розпорядженням КМДА N 587 від 19.04.2011)
Заступник голови - керівник апарату
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
19.04.2011 N 587
Склад
президії комісії з питань впорядкування
розміщення тимчасових споруд (малих архітектурних форм)
на території м. Києва
Садовой Сергій Миколайович |
- |
начальник Головного управління контролю за благоустроєм, співголова |
Вавриш Андрій Валентинович |
- |
заступник начальника Головного управління містобудування та архітектури, співголова |
Солошенко В'ячеслав Володимирович |
- |
директор КП "Київблагоустрій", секретар комісії |
Буханець Руслан Іванович |
- |
заступник начальника управління наглядово-профілактичної діяльності ГУ МНС України в м. Києві (за згодою) |
Волков Євген Олександрович |
- |
голова Київської міської громадської організація "Молоді регіони" (за згодою) |
Дмитрук Юрій Павлович |
- |
депутат Київської міської ради -(за згодою) |
Клим М.М. |
- |
заступник начальника відділу організації охорони громадського порядку ГУ МВС України в м. Києві (за згодою) |
Кривошея Геннадій Григорович |
- |
КО "Інститут Генерального плану м. Києва" |
Мармиш В'ячеслав Іванович |
- |
заступник начальника управління прокуратури міста Києва (за згодою) |
Чеповий Олександр Віталійович |
- |
КП "Київське інвестиційне агентство" |
Чижевський Віктор Юрійович |
- |
помічник голови Київської міської державної адміністрації |
Ярош Георгій Володимирович |
- |
начальник відділу по боротьбі з організованою злочинністю ГУ МВС України в м. Києві (за згодою). |
(Розпорядження доповнено Складом згідно з Розпорядженням КМДА N 587 від 19.04.2011)
Заступник голови - керівник апарату