ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
30.09.2010 N 787
Про організаційно-правові заходи, пов'язані
з виконанням рішення Київської міської ради
від 09.09.2010 N 7/4819 "Про питання організації
управління районами в місті Києві"
(Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА
N 880 від 25.10.2010
N 1003 від 25.11.2010
N 1060 від 07.12.2010
N 175 від 09.02.2011)
(Щодо змін додатково див. Розпорядження КМДА
N 442 від 31.03.2011)
(Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА
N 631 від 28.04.2011
N 816 від 26.05.2011
N 2113 від 11.11.2011
N 1057 від 23.06.2012
N 65 від 22.01.2013
N 1018 від 25.06.2013
N 14 від 11.01.2014)
(Зміни до складу комісії з припинення
Печерської районної у місті
Києві державної адміністрації додатково
див. у Розпорядженні КМДА
N 592 від 14.05.2014)
(Зміни до складу комісії з припинення Деснянської районної
у місті Києві ради та до складу комісії з припинення Деснянської
районної у місті Києві державної адміністрації додатково див. у
Розпорядженні КМДА
N 623 від 21.05.2014)
Відповідно до статті 7 та статті 11 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" (із змінами та доповненнями), на виконання рішення Київської міської ради від 09.09.2010 N 7/4819 "Про питання організації управління районами в місті Києві" та з метою вдосконалення організації управління районами в місті Києві:
1. Утворити з 31 жовтня 2010 р. у районах міста Києва районні в місті Києві державні адміністрації, підпорядковані Київській міській державній адміністрації:
- Голосіївську;
- Дарницьку;
- Деснянську;
- Дніпровську;
- Оболонську;
- Печерську;
- Подільську;
- Святошинську;
- Солом'янську;
- Шевченківську.
2. Утворити Міську комісію з координації питань, пов'язаних з припиненням районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів, а також забезпеченням функціонування районних в місті Києві державних адміністрацій (далі - міська комісія), та затвердити її персональний склад, що додається.
3. Затвердити Положення про міську комісію з координації питань, пов'язаних з припиненням районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів, а також забезпеченням функціонування районних в місті Києві державних адміністрацій, що додається.
4. Припинити шляхом ліквідації наступні юридичні особи:
- Голосіївська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077454);
- Дарницька районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077460);
- Деснянська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077477);
- Дніпровська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077483);
- Виконавчий орган Оболонської районної у м. Києві ради (Оболонська районна у м. Києві державна адміністрація) (ідентифікаційний код 26077493);
- Печерська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077508);
- Виконавчий орган Подільської районної у місті Києві ради (Подільська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077514);
- Святошинська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077520);
- Солом'янська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077448);
- Шевченківська районна у місті Києві державна адміністрація (ідентифікаційний код 26077537).
5. Утворити з 31 жовтня 2010 року комісії з припинення:
- Голосіївської районної у місті Києві ради;
- Голосіївської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Дарницької районної у місті Києві ради;
- Дарницької районної у місті Києві державної адміністрації;
- Деснянської районної у місті Києві ради;
- Деснянської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Дніпровської районної у місті Києві ради;
- Дніпровської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Оболонської районної у місті Києві ради;
- Виконавчого органу Оболонської у м. Києві ради (Оболонської районної у м. Києві державної адміністрації);
- Печерської районної у місті Києві ради;
- Печерської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Подільської районної у місті Києві ради;
- Виконавчого органу Подільської районної у місті Києві ради (Подільської районної у місті Києві державної адміністрації);
- Святошинської районної у місті Києві ради;
- Святошинської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Солом'янської районної у місті Києві ради;
- Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації;
- Шевченківської районної у місті Києві ради;
- Шевченківської районної у місті Києві державної адміністрації, (далі - ліквідаційні комісії), та затвердити їх склади, що додаються.
6. Затвердити Положення про комісію з припинення районної у місті Києві ради, її виконавчого органу, районної у місті Києві державної адміністрації, що додається.
7. Головам ліквідаційних комісій вжити передбачених законодавством заходів з ліквідації районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів (районних у місті Києві державних адміністрацій) (далі - юридичні особи, що ліквідуються).
8. Ліквідаційним комісіям:
8.1. У встановленому порядку повідомити державного реєстратора про рішення щодо ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються.
8.2. Опублікувати у газеті Київської міської ради "Хрещатик" інформацію про ліквідацію юридичних осіб, що ліквідуються, порядок та строк для заяви претензій кредиторами.
(Підпункт 8.2 пункту 8 в редакції Розпорядження КМДА N 880 від 25.10.2010)
8.3. Встановити строки для заяви претензій кредиторами протягом двох місяців з дня опублікування повідомлення про ліквідацію юридичних осіб, що ліквідуються.
8.4. Забезпечити приймання 31.10.2010 від посадових осіб юридичних осіб, що ліквідуються, всіх печаток, штампів, бланків, документації, приміщень, транспорту та іншого майна юридичних осіб, що ліквідуються.
8.5. Здійснити інвентаризацію майна, що належать до комунальної власності територіальних громад районів міста Києва, а також переданого, закріпленого за районними у місті Києві радами, їх виконавчими органами, районними у місті Києві державними адміністраціями станом на 01.11.2010 та до 15.11.2010 передати результати проведеної інвентаризації міській комісії.
8.6. До 01.12.2010 надати пропозиції міській комісії щодо функціонування та подальшої діяльності підприємств, установ, організацій, які були створені або знаходились в підпорядкуванні юридичних осіб, що ліквідуються.
8.7. Щотижня письмово інформувати секретаря міської комісії про результати своєї роботи.
8.8. Вжити необхідних заходів щодо унеможливлення порушення прав населення міста та погіршення умов проживання та обслуговування під час здійснення заходів щодо ліквідації.
8.9. У разі виявлення під час здійснення заходів щодо ліквідації фактів порушення законодавства - негайно інформувати відповідні правоохоронні органи.
8.10. Забезпечити передачу архівних документів, які підлягають постійному і тривалому зберіганню, в тому числі документів з особового складу, утвореним згідно з пунктом 1 цього розпорядження районним в місті Києві державним адміністраціям.
(Підпункт 8.10 пункту 8 в редакції Розпорядження КМДА N 1060 від 07.12.2010)
8.11. Завершити заходи з ліквідації юридичних осіб, що ліквідуються до 1 червня 2014 року.
(Підпункт 8.11 пункту 8 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 816 від 26.05.2011, N 2113 від 11.11.2011, N 1057 від 23.06.2012, N 65 від 22.01.2013, N 1018 від 25.06.2013, N 14 від 11.01.2014)
8.12. По завершенню діяльності скласти звіти за результатами своєї роботи та в установленому порядку подати їх міській комісії та виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) на затвердження.
9. Взяти до відома, що:
9.1. З 31 жовтня 2010 р. ліквідаційні комісії набувають всіх повноважень щодо прийняття кадрових, управлінських та розпорядчих рішень, розпорядження коштами та іншим майном, координації діяльності створених або підпорядкованих підприємств, установ, організацій та інших повноважень, які належали юридичним особам, що ліквідуються.
9.2. Ліквідаційні комісії під час здійснення своєї діяльності користуються рахунками в установах банків та печатками відповідних юридичних осіб, що ліквідуються.
9.3. Діяльність ліквідаційних комісій фінансується за рахунок і в межах коштів, передбачених на утримання відповідних юридичних осіб, що ліквідуються.
10. Головам районних у місті Києві державних адміністрацій:
10.1. У встановленому законодавством порядку протягом п'яти робочих днів з дати набрання чинності цим розпорядженням попередити працівників районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів (районних у місті Києві державних адміністрацій) про наступне вивільнення у зв'язку з ліквідацією районних у місті Києві рад та їх виконавчих органів (районних у місті Києві державних адміністрацій).
10.2. Здійснювати укладання будь-яких угод, підписання актів, розпорядчих та дозвільних документів, внаслідок яких передбачається відчуження, обтяження, передача в користування чи іншим чином розпорядження будь-якими об'єктами чи правами належними територіальній громаді відповідного району, будь-які кадрові призначення після попереднього погодження з міською комісією.
10.3. Забезпечити до 08.10.2010 здійснення інвентаризації майна територіальної громади відповідного району, закріпленого, переданого в управління юридичних осіб, що ліквідуються.
10.4. Забезпечити до 08.10.2010 проведення інвентаризації майна підприємств, установ, організацій, створених або підпорядкованих юридичним особам, що ліквідуються, а також їх коштів та фінансових зобов'язань.
10.5. Надати до 08.10.2010 міській комісії оформлені та затверджені в установленому порядку матеріали інвентаризацій, проведених відповідно до підпунктів 10.3 та 10.4 пункту 10 цього розпорядження.
(Підпункт 10.5 пункту 10 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням КМДА N 880 від 25.10.2010)
10.6. Надати до 08.10.2010 міській комісії інформацію щодо створених районними у місті Києві радами підприємств, установ, організацій та пропозиції щодо їх подальшого функціонування.
10.7. Забезпечити передачу 31.10.2010 ліквідаційним комісіям всіх печаток, штампів, бланків, документації, приміщень, транспорту та іншого майна відповідних юридичних осіб, що ліквідуються.
10.8. Вжити необхідних заходів щодо унеможливлення порушення прав населення міста та погіршення умов проживання та обслуговування.
11. Заступникам голови Київської міської державної адміністрації, керівникам головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у підпорядкуванні яких є структурні підрозділи в районних у місті Києві державних адміністраціях, до 08.10.2010 провести аналіз діяльності зазначених підрозділів та надати відповідні пропозиції міській комісії.
12. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) до 08.10.2010 надати пропозиції щодо внесення змін по бюджету міста Києва на 2010 рік та передбачити відповідні зміни при формуванні бюджету на 2011 рік.
13. Попередити голів районних у місті Києві державних адміністрацій, що ліквідуються, голів та членів ліквідаційних комісій про персональну відповідальність за виконання покладених на них обов'язків.
14. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
15. Контроль за виконання цього розпорядження покласти на першого заступника голови Київської міської державної адміністрації.
Голова Л.Черновецький
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
30.09.2010 N 787
(в редакції
розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
від 09.02.2011 N 175)
Склад
міської комісії з координації питань, пов'язаних
з припиненням районних у місті Києві рад та їх
виконавчих органів, а також забезпеченням функціонування
районних в місті Києві державних адміністрацій
Попов Олександр Павлович |
- | голова Київської міської державної адміністрації, голова комісії; | |
Пузанов Олександр Геннадійович |
- | заступник голови Київської міської державної адміністрації, заступник голови міської комісії; | |
Крамаренко Руслан Михайлович |
- | заступник голови Київської міської державної адміністрації, заступник голови міської комісії; | |
Яковлєва Ольга Володимирівна |
- | начальник відділу юридичного управління апарату, секретар міської комісії; | |
Баранов-Мохорт Сергій Миколайович |
- | депутат Київської міської ради (за згодою); | |
Голубченко Анатолій Костянтинович |
- | заступник голови Київської міської державної адміністрації; | |
Довбань Ігор Миколайович |
- | начальник Головного управління економіки та інвестицій; | |
Новак Наталія Василівна |
- | депутат Київської міської ради (за згодою); | |
Комарницький Денис Сергійович |
- | Голова депутатської фракції "Блок Леоніда Черновецького" у Київській міській раді (за згодою); | |
Кучук Михайло Ілліч |
- | заступник голови Київської міської державної адміністрації; | |
Мазурчак Олександр Володимирович |
- | перший заступник голови Київської міської державної адміністрації; | |
Меліхова Тетяна Іванівна |
- | голова депутатської фракції "БЮТ" у Київській міській раді (за згодою); | |
Мошенський Валерій Захарович |
- | Голова депутатської фракції "Блок Литвина" у Київській міській раді (за згодою); | |
Новохатько Леонід Михайлович |
- | заступник голови Київської міської державної адміністрації; | |
Пабат Олександр Вікторович |
- | Голова депутатської фракції "Громадський актив Києва" у Київській міській раді (за згодою); | |
Резніков Олексій Юрійович |
- | Голова депутатської фракції "Блок Миколи Катеринчука" у Київській міській раді (за згодою); | |
Репік Володимир Михайлович |
- | начальник Головного фінансового управління; | |
Русин Єгор Гавриїлович |
- | в. о. начальника Головного управління комунальної власності м. Києва; | |
Хонда Марина Петрівна |
- | начальник Головного управління з питань внутрішньої політики та зв'язків з громадськістю; | |
Белей Віра Олександрівна |
- | голова об'єднаного комітету профспілки Київради та Київської міської державної адміністрації (за згодою). |
(Склад із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями КМДА N 880 від 25.10.2010, N 1003 від 25.11.2010, N 175 від 09.02.2011, N 631 від 28.04.2011, N 816 від 26.05.2011)
Заступник голови - керівник апарату
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
30.09.2010 N 787
Положення
про міську комісію з координації питань, пов'язаних
з припиненням районних у місті Києві рад та їх виконавчих,
а також забезпеченням функціонування районних
в місті Києві державних адміністрацій
1. Міська комісія з координації питань, пов'язаних з припиненням районних у місті Києві рад та виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій) (далі - міська комісія) утворюється розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2. На міську комісію покладається організація та координація здійснення заходів з питань ліквідації районних у місті Києві рад та виконавчих органів, а також забезпеченням функціонування районних в місті Києві державних адміністрацій.
3. Голова міської комісії призначається розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
У разі відсутності голови міської комісії за його дорученням обов'язки голови виконує один із заступників голови міської комісії.
4. Міська комісія у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Київради, розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та цим Положенням.
5. Склад міської комісії затверджується розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
6. Міська комісія:
6.1. Координує роботу комісій з припинення районних у місті Києві рад, виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій) (далі - ліквідаційні комісії), забезпечує узгодженість та послідовність в їх роботі.
6.2. Забезпечує проведення інвентаризації майна та складання ліквідаційних балансів і звітів за результатами роботи ліквідаційних комісій та подання їх на затвердження виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
6.3. Розглядає перелік підприємств, установ і організацій, створених відповідними районними у місті Києві радами та тих, що належать до сфери управління районних у місті Києві рад та виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій), що ліквідуються.
6.4. Розглядає та погоджує акти передачі майна від районних у місті Києві рад та виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій), що ліквідуються, та узгоджує пропозиції щодо їх подальшого функціонування.
6.5. Розглядає спірні питання, що можуть виникнути в процесі інвентаризації, розподілу та передачі майна, що належать до комунальної власності територіальних громад районів міста Києва, а також переданого, закріпленого за районними у місті Києві радами, їх виконавчими органами, районними у місті Києві державними адміністраціями.
7. Міська комісія має право:
7.1. Залучати спеціалістів структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій), підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції.
7.2. Скликати наради з питань, що належать до її компетенції.
7.3. Одержувати від структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), виконавчих органів районних у місті Києві рад (районних у місті Києві державних адміністрацій), підприємств, установ, організацій інформацію, документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на міську комісію завдань.
7.4. Утворювати у разі потреби експертні та робочі групи, залучати в установленому порядку до участі в їх роботі посадових осіб органів виконавчої влади, працівників підприємств, установ і організацій, вчених та фахівців.
7.5. Вносити в установленому порядку на розгляд виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) пропозиції з питань, що належать до її компетенції.
8. Організаційною формою роботи міської комісії є засідання, які проводяться в міру необхідності. Необхідність проведення засідання та перелік питань для розгляду визначає голова міської комісії.
8.1. Засідання міської комісії вважається правомочним, якщо на ньому присутні більше двох третин його складу.
8.2. Члени міської комісії зобов'язані особисто брати участь у її засіданнях, а у разі їх відсутності з поважних причин - уповноважені ними особи.
8.3. Рішення міської комісії приймається більшістю голосів присутніх на засіданні членів міської комісії та оформляється протоколом, який підписує голова міської комісії, а в разі його відсутності заступник голови, що головує на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Заступник голови - керівник апарату
Затверджено
Розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
30.09.2010 N 787
Положення
про комісію з припинення районної у місті Києві ради,
її виконавчого органу, районної у місті Києві державної адміністрації
1. Ліквідація районної у місті Києві ради, її виконавчого органу, районної у місті Києві державної адміністрації здійснюється комісією з припинення районної у місті Києві ради, її виконавчого органу, районної у місті Києві державної адміністрації (далі - ліквідаційна комісія).
2. Ліквідаційна комісія в своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням.
3. Кількісний та персональний склад ліквідаційної комісії визначається розпорядженням виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації).
4. У своїй діяльності ліквідаційна комісія підпорядкована, підзвітна та підконтрольна виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації).
5. Роботу ліквідаційної комісії організовує її голова згідно із планом роботи, складеним відповідно до організаційно-правових заходів, пов'язаних з ліквідацією, що визначені цим розпорядженням.
Для здійснення організаційно-технічного забезпечення діяльності комісії Голова комісії призначає секретаря з членів комісії.
(Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Розпорядженням КМДА N 1060 від 07.12.2010)
6. Засідання ліквідаційної комісії правомочне, якщо в ньому беруть участь - не менше ніж 2/3 від загальної кількості членів комісії.
7. Рішення ліквідаційної комісії приймаються простою більшістю голосів від присутніх на засіданні членів комісії, у випадку затвердження ліквідаційного балансу - не менше ніж 2/3 голосів від складу комісії.
8. Рішення оформлюються протоколом, якій підписує голова та члени ліквідаційної комісії. У випадку наявності окремих думок, член комісії, який має окрему думку, має право вказати це в додатку до протоколу.
9. Засідання ліквідаційної комісії проводить голова комісії, а за його відсутності - заступник голови ліквідаційної комісії.
10. Ліквідаційна комісія зобов'язана:
- повідомити державного реєстратора про рішення щодо ліквідації юридичних осіб;
- опублікувати інформацію про ліквідацію юридичних осіб, порядок та строк для заяви претензій кредиторами;
- повідомити кредиторів у письмовій формі про порядок та строки заяви претензій;
- забезпечити приймання печаток, штампів, бланків, документації, приміщень, транспорту та іншого майна юридичних осіб, що ліквідуються;
- здійснити інвентаризацію майна, що належить до комунальної власності територіальних громад районів міста Києва, а також переданого, закріпленого за районними в місті Києві радами, їх виконавчими органами, районними в місті Києві державними адміністраціями, розраховуватися з кредиторами, скласти ліквідаційний баланс;
- подати ліквідаційний баланс на затвердження до виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації);
- у разі виявлення під час здійснення заходів щодо ліквідації фактів порушення законодавства - негайно інформувати відповідні правоохоронні органи;
- забезпечити передачу документів, які підлягають тривалому зберіганню, до відповідної архівної установи в порядку, визначеному законодавством України;
- скласти звіти за результатами своєї роботи;
- вжити всіх інших передбачених законодавством України заходів, пов'язаних з ліквідацією юридичних осіб.
11. Робота ліквідаційної комісії закінчується після завершення процесу ліквідації та з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців запису про припинення юридичної особи.
12. Документація роботи ліквідаційної комісії передається для зберігання у встановленому законодавством порядку.
Заступник голови - керівник апарату