МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
ТА БУДІВНИЦТВА УКРАЇНИ
НАКАЗ
24.09.2010 N 365
Про затвердження Галузевої програми розвитку
житлового будівництва на 2010-2011 роки
З метою забезпечення житлом громадян, що потребують поліпшення житлових умов, збереження виробничого потенціалу будівельної галузі та житлового будівництва, створення умов для його ефективної роботи, та на виконання наказу Мінрегіонбуду від 25.06.2010 N 236 "Про затвердження Концепції Галузевої програми розвитку житлового будівництва на 2010-2011 роки" наказую:
1. Затвердити Галузеву програму розвитку житлового будівництва на 2010-2011 роки, що додається.
2. Керівникам структурних підрозділів Мінрегіонбуду, начальнику Державної архітектурно-будівельної інспекції відповідно до компетенції забезпечити виконання завдань і заходів Галузевої програми у визначені строки.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Д.В.Ісаєнка.
Міністр В.Г.Яцуба
Затверджено
Наказ Мінрегіонбуду
24.09.2010 N 365
Галузева програма
розвитку житлового будівництва на 2010-2011 роки
Мета Програми
Метою Програми є підвищення рівня забезпечення житлом громадян, збільшення обсягів будівництва житла, що відповідає сучасним технологічним та економічним вимогам.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Оптимальним способом розв'язання проблеми є здійснення комплексу нормативно-правових, інвестиційних, науково-методичних та організаційних заходів з метою створення сприятливого середовища для реалізації інвестиційних намірів забудовників з одночасним забезпеченням умов здешевлення вартості житла та його доступності для громадян.
Розв'язати проблему можливо шляхом:
розроблення та запровадження необхідних законодавчих ініціатив, актів Кабінету Міністрів України, рішень центральних та місцевих органів влади;
поновлення довіри, усунення протиріч та зближення позицій всіх учасників ринку житла: забудовників, фінансових установ, органів влади та громадян;
удосконалення механізмів управління, фінансування, контролю та нагляду у житловому будівництві;
подальшого розвитку виробничої бази будівельних підприємств, установ та організацій, промисловості будівельних матеріалів і конструкцій для житлового будівництва.
Для досягнення мети програми необхідно врегулювати питання щодо:
вдосконалення державного регулювання у сфері житлового будівництва з урахуванням сегментування ринку житла відповідно до платоспроможності громадян (додаток 2).
При цьому потрібно розгорнути та в повній мірі реалізувати заходи, передбачені усіма діючими на цей час державними та регіональними програмами з питань житлового будівництва (додаток 3);
поетапного впровадження нової системи забезпечення населення житлом, яка передбачає солідарну участь держави і громадянина у вирішенні житлової проблеми, у першу чергу - шляхом розгортання будівництва доступного житла;
вдосконалення фінансово-кредитних механізмів залучення коштів, архітектурно-планувальних та технічних рішень будинків з урахуванням економічності та енергоефективності, розвиток ресурсозберігаючих технологій будівництва, оновлення матеріально-технічної бази підприємств з метою підвищення конкурентоспроможності галузі, забезпечення належної якості та зниження вартості об'єктів житла спрощення дозвільних процедур, поступового переходу від ліцензування у будівництві до сертифікації виконавців окремих видів робіт.
Завдання і заходи Програми
Завдання і заходи програми визначені у додатку 4.
Обсяг потреби щодо забезпечення житлом окремих категорій громадян у розрізі регіонів наведено у додатку 5.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання Програми сприятиме:
створенню умов для реалізації житлових прав громадян, формування комфортного середовища проживання;
відновленню довіри до забудовників, підвищенню технічного, економічного та організаційного рівня житлового будівництва.
Реалізація заходів Програми дасть змогу:
забезпечити щорічну позитивну динаміку частки громадян, які поліпшили свої житлові умови;
підвищити забезпеченість житлом населення України до 24,5 кв.м. загальної площі на одну особу;
завершити будівництво житлових об'єктів з високим ступенем будівельної готовності, формувати будівельний заділ.
Очікувані результати виконання програми наведені у додатку 6.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок бюджетних коштів (в обсягах коштів, що передбачаються державним та місцевими бюджетами за відповідними програмами з житлового будівництва), коштів підприємств, установ та організацій, коштів населення та інших джерел, не заборонених законодавством.
Фінансовими ресурсами при вирішенні житлової проблеми громадян є їх власні кошти, кредитні ресурси та кошти, які надаються у формі державної підтримки.
Стабільний попит на житло повинен бути забезпечений механізмами, зорієнтованими на залучення доступних фінансових ресурсів. При цьому кошти, які надаються населенню у вигляді державної підтримки повинні служити каталізатором ринкових процесів, які стимулюють стабільний попит.
Координація та контроль за ходом виконання програми
Організаційне забезпечення виконання Програми здійснює Мінрегіонбуд шляхом:
загального керівництва роботою з виконання заходів і завдань, передбачених Програмою;
залучення до виконання Програми зацікавлених центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій;
підготовки проектів законодавчих актів з метою виконання заходів Програми.
Координацію дій між виконавцями Програми здійснює відповідальний виконавець Програми.
Виконавці заходів, визначені у додатку 4 до Програми, надають інформацію про виконання запланованих заходів відповідальному виконавцю Програми щокварталу до 10 числа місяця, наступного за звітнім періодом.
Хід виконання заходів програми висвітлюється на офіційному веб-сайті Мінрегіонбуду.
Додаток 1
до Програми
Паспорт
Галузевої програми розвитку житлового
будівництва на 2010-2011 роки
1. Програма розроблена на виконання наказу Мінрегіонбуду від 25.06.2010 N 236 "Про затвердження Концепції Галузевої програми розвитку житлового будівництва на 2010-2011 роки" з метою забезпечення житлом громадян, що потребують поліпшення житлових умов, збереження виробничого потенціалу будівельної галузі та житлового будівництва, створення умов для його ефективної роботи.
2. Програма затверджена наказом Мінрегіонбуду від 24.09.2010 N 365.
3. Розробник програми - Департамент житлового будівництва, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів Мінрегіонбуду.
4. Співрозробники програми: Департамент містобудування та архітектури, Управління економіки та розвитку будівельної діяльності, Управління архітектурно-конструктивних та інженерних систем будинків і споруд Мінрегіонбуду, члени робочої групи з удосконалення законодавства та впровадження заходів щодо відновлення будівництва житла, утвореної наказом Мінрегіонбуду від 22.03.2010 N 109.
5. Керівник програми - заступник Міністра регіонального розвитку та будівництва України.
6. Відповідальний виконавець програми: Департамент житлового будівництва, будіндустрії та промисловості будівельних матеріалів Мінрегіонбуду.
7. Учасники (співвиконавці) програми: обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації, структурні підрозділи з питань будівництва центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємства, установи та організації.
8. Строк реалізації програми: 2010-2011 роки.
Керівник Програми Д.В.Ісаєнко
Додаток 2
до Програми
Сегменти ринку житла в Україні
Відповідно до статті 47 Конституції України ( 254к/96-ВР ) кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду. Громадянам, які потребують соціального захисту, житло надається державою та органами місцевого самоврядування безоплатно або за доступну для них плату відповідно до закону.
Таким чином, відповідно до конституційних засад державної житлової політики, законодавство у зазначеній сфері має еволюціонувати у напрямку сегментації ринку житла із врахуванням платоспроможності усіх категорій громадян, використовуючи особливі механізми регулювання як попиту, так і пропозиції, в кожному сегменті.
Головним результатом державної політики в цьому питанні повинно стати досягнення цільових показників по рівню житлової забезпеченості в кожному із сегментів ринку.
В Україні необхідно сформувати наступні сегменти ринку житла.
------------------------------------------------------------------
| Сегмент ринку | Категорії |Форми державної |Форми державного|
| житла | громадян | підтримки | регулювання |
| | | громадян |сегменту ринку |
|---------------+--------------+----------------+----------------|
|Сегмент |Громадяни, які|- надання житла |Держава: |
|соціального |перебувають на|на умовах оренди|встановлює |
|житла |квартирному |(найму) на |обґрунтовані |
| |обліку та |певний строк |норми та порядок|
| |потребують |(житловий фонд |надання житла, |
| |соціального |соціального |регулює |
| |захисту |призначення), |архітектурно- |
| | |- житло |планувальні та |
| | |загального |вартісні |
| | |користування, |показники такого|
| | |яке надається |житла; |
| | |безоплатно у |будує |
| | |безстрокове |(придбаває) таке|
| | |користування (з |житло за рахунок|
| | |правом подальшої|коштів |
| | |приватизації)(*)|державного |
| | | |бюджету |
| | |____________ |( 2154-17 ), |
| | |(*) За деякими |інших |
| | |ознаками |передбачених |
| | |(безоплатне |законодавством |
| | |надання на |джерел; |
| | |умовах найму) |здійснює |
| | |до сегменту |нормативне |
| | |соціального |забезпечення, |
| | |житла можна |державний |
| | |віднести |архітектурно- |
| | |службове житло. |будівельний |
| | | |контроль і |
| | | |нагляд у |
| | | |будівництві. |
|---------------+--------------+----------------+----------------|
|Сегмент |Громадяни, які|- надання |Держава: |
|доступного |потребують |громадянину |регулює |
|житла |поліпшення |державної |архітектурно- |
| |житлових умов |підтримки на |планувальні та |
| |відповідно до |будівництво |вартісні |
| |законодавства,|(придбання) |показники такого|
| |перебувають |доступного житла|житла; |
| |на квартирному|у вигляді: |надає державну |
| |обліку, але не|пільгового |підтримку у |
| |мають права на|іпотечного |визначених |
| |соціальне |житлового |законодавством |
| |житло і рівень|кредиту; |формах і |
| |доходів яких |сплати державою |розмірах; |
| |недостатній |частини вартості|здійснює |
| |для |житла, що |нормативне |
| |самостійного |придбавається; |забезпечення, |
| |вирішення |- запровадження |державний |
| |житлової |системи житлових|архітектурно- |
| |проблеми |будівельних |будівельний |
| | |заощаджень; |контроль і |
| | |- розвиток |нагляд у |
| | |механізмів |будівництві. |
| | |співфінансування| |
| | |будівництва | |
| | |житла | |
| | |громадянином та | |
| | |державою за | |
| | |схемою | |
| | |"50 х 50", | |
| | |"30 х 70"; | |
| | |- надання | |
| | |земельних | |
| | |ділянок | |
| | |забезпечених | |
| | |інженерною та | |
| | |транспортною | |
| | |інфраструктурою | |
| | |під | |
| | |індивідуальне | |
| | |житлове | |
| | |будівництво | |
| | |тощо. | |
|---------------+--------------+----------------+----------------|
|Ринковий |Громадяни, | |Держава: |
|сегмент |рівень | |формує |
| |доходів яких | |фінансово- |
| |дозволяє | |кредитні |
| |вирішувати | |механізми |
| |житлове | |залучення коштів|
| |питання | |у житлове |
| |самостійно | |будівництво; |
| | | |вживає заходів |
| | | |щодо |
| | | |гарантування |
| | | |прав інвесторів |
| | | |на своєчасне |
| | | |отримання |
| | | |профінансованого|
| | | |житла; |
| | | |здійснює |
| | | |нормативне |
| | | |забезпечення, |
| | | |державний |
| | | |архітектурно- |
| | | |будівельний |
| | | |контроль і |
| | | |нагляд у |
| | | |будівництві. |
------------------------------------------------------------------
Аналіз чинної нормативної бази свідчить про те, що концептуальні підходи до реалізації державної житлової політики шляхом сегментації ринку житла знаходять своє відображення на практиці.
Спостерігається тенденція до поступового переходу від безоплатного надання житла до формування необхідних передумов для реалізації власних можливостей громадян по створенню комфортного середовища проживання, а також підтримка у забезпеченні житлом тих категорій населення, які не в змозі зробити цього самостійно.
Відповідно до ст. 9 Житлового кодексу Української РСР ( 5464-10 ) житлові права громадян реалізуються шляхом одержання житлового приміщення у безстрокове користування (надалі мають право на його приватизацію), а також шляхом будівництва або придбання доступного житла за рахунок надання державної підтримки (зміни внесено Законом України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва") ( 800-17 ).
При цьому формується окреме законодавство з питань соціального та доступного житла, а саме:
Відповідно до ст. 7 Закону України "Про житловий фонд соціального призначення" ( 3334-15 ) Урядом затверджено такі нормативні акти, розроблені Мінжитлокомунгоспом:
Порядок взяття громадян на соціальний квартирний облік, їх перебування на такому обліку та зняття з нього (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Тимчасові мінімальні норми забезпечення житлом при наданні громадянам квартир, садибних (одноквартирних) жилих будинків із житлового фонду соціального призначення та жилих приміщень у соціальних гуртожитках (постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.2008 N 219);
Порядок розрахунку плати за соціальне житло (постанова Кабінету Міністрів України від 07.02.2007 N 155);
Порядок надання соціального житла, а також урахування площі житла, що перебуває у власності громадянина, якому надається квартира або садибний (одноквартирний) будинок з житлового фонду соціального призначення (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Форми типового договору найму соціального житла (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Порядок врахування вартості майна, що перебуває у власності громадянина та членів його сім'ї (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Порядок визначення величини опосередкованої вартості наймання житла в населеному пункті (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Типове положення про соціальний гуртожиток (постанова Кабінету Міністрів України від 30.05.2007 N 783);
Порядок проведення щорічного моніторингу доходів громадян, які перебувають на соціальному квартирному обліку, а також доходів наймачів соціального житла і членів їх сімей, що проживають разом з ними (постанова Кабінету Міністрів України від 23.07.2008 N 682);
Порядок визначення вартості формування житлового фонду соціального призначення (крім соціальних гуртожитків) за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів (постанова Кабінету Міністрів України від 21.03.2007 N 523) та інші.
Сформована нормативна база щодо будівництва доступного житла.
Механізм будівництва доступного житла унормовано статтею 4 Закону України "Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва" ( 800-17 ), де, зокрема, визначено поняття доступного житла та державної підтримки його будівництва або придбання, коло осіб, що мають право на отримання такої підтримки, джерела фінансування будівництва доступного житла, основні вимоги до такого житла та умови здешевлення його вартості.
Цим законом також внесено зміни до ст. 9 Житлового кодексу Української РСР ( 5464-10 ), якими визначено можливість забезпечення постійним житлом громадян шляхом будівництва або придбання доступного житла за рахунок надання державної підтримки у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Внесено зміни до частини другої статті 134 Земельного кодексу України ( 2768-14 ), де передбачено надання земельних ділянок державної та комунальної власності під будівництво доступного житла без проведення земельних торгів.
На законодавчому рівні будівництво доступного житла звільнено від відрахувань на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури населених пунктів (стаття 27-1 Закону України "Про планування і забудову територій") ( 1699-14 ).
Порядок надання державної підтримки для забезпечення громадян доступним житлом затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2009 N 140 "Про затвердження Порядку надання державної підтримки для забезпечення громадян доступним житлом".
Порядок використання у 2010 році коштів Стабілізаційного фонду для надання громадянам державної підтримки для будівництва доступного житла затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2010 N 509.
З метою формування спеціального законодавства з цього питання розроблено проект Закону України "Про забезпечення громадян доступним житлом", який внесено на розгляд Верховної Ради України (N 4124 від 25.03.2009). Законопроект прийнято у першому читанні.
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2009 N 1249 затверджено Державну цільову соціально-економічну програму будівництва (придбання) доступного житла на 2010-2017 роки. Розгорнуто роботу щодо підготовки та прийняття відповідних регіональних програм.
Остаточне формування єдиної державної стратегії в галузі житлового будівництва, яка окреслить концептуальні підходи до реформування ринку житла, пріоритетні напрями розвитку цього сектора економіки, чітко сформулює роль, місце і сфери відповідальності держави, обсяги її зобов'язань перед громадянами щодо забезпечення їх права на житло, ресурсні, матеріальні, технологічні, фінансові, правові можливості суспільства, що дозволить привести у відповідність всі ці фактори, має відбутися з прийняттям нового Житлового кодексу України ( 5464-10 ).
Додаток 3
до Програми
ПЕРЕЛІК
державних програм забезпечення житлом
окремих категорій громадян
--------------------------------------------------------------------
| N | Назва програми, | Нормативні | Центральні органи |
|п/п| категорії громадян | документи, якими | виконавчої влади - |
| | | затверджена | державні замовники |
| | | програма |і виконавці програми|
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 1 |Державна цільова |Постанова Кабінету |Мінрегіонбуд |
| |соціально-економічна|Міністрів України | |
| |програма будівництва|від 11.11.2009 | |
| |(придбання) |N 1249 | |
| |доступного житла на |"Про | |
| |2010-2017 роки |затвердження | |
| |( 1249-2009 ) |Державної цільової | |
| | |соціально- | |
| | |економічної програми| |
| | |будівництва | |
| | |(придбання) | |
| | |доступного житла на | |
| | |2010-2017 роки" | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 2 |Комплексна програма |Постанова Кабінету |Міноборони, |
| |забезпечення житлом |Міністрів України |МВС, МНС, СБУ, УДОУ,|
| |військовослужбовців,|від 29.11.99 N 2166 |Адміністрація |
| |осіб рядового і |"Про |Держприкордонслужби,|
| |начальницького |Комплексну програму |ГУР Міноборони, |
| |складу органів |забезпечення житлом |НКАУ, |
| |внутрішніх справ, |військовослужбовців,|ГУВВ МВС, |
| |кримінально- |осіб рядового і |Державний |
| |виконавчої системи, |начальницького |департамент з питань|
| |службових осіб |складу органів |виконання покарань, |
| |митних органів та |внутрішніх справ, |Держмитслужба, |
| |членів їх сімей |кримінально- |Служба зовнішньої |
| |( 2166-99 ) |виконавчої системи, |розвідки, |
| | |службових осіб |Адміністрація |
| | |митних органів та |державної |
| | |членів їх сімей" |спеціальної служби |
| | | |транспорту |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 3 |Програма |Постанова Кабінету |Державний |
| |забезпечення житлом |Міністрів України |департамент |
| |військовослужбовців,|від 29.01.99 N 114 |адаптації |
| |звільнених у запас |"Про |військовослужбовців,|
| |або відставку |затвердження |звільнених в запас |
| |( 114-99 ) |Програми |та у відставку |
| | |забезпечення житлом |Міноборони |
| | |військовослужбовців,| |
| | |звільнених у запас | |
| | |або відставку" | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 4 |Державна програма |Постанова Кабінету |Державний фонд |
| |забезпечення молоді |Міністрів України |сприяння молодіжному|
| |житлом на |від 29.07.2002 |житловому |
| |2002-2012 роки |N 1089 |будівництву |
| |( 1089-2002 ) |"Про | |
| | |затвердження | |
| | |Державної програми | |
| | |забезпечення молоді | |
| | |житлом на | |
| | |2002-2012 роки" | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 5 |Працівники |Постанова Кабінету |Мінтрансзв'язку |
| |залізничного |Міністрів України | |
| |транспорту |від 16.12.2009 | |
| | |N 1364 | |
| | |"Про | |
| | |затвердження | |
| | |Програми | |
| | |забезпечення житлом | |
| | |працівників | |
| | |залізничного | |
| | |транспорту" | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 6 |Забезпечення житлом |Закон України від |МНС |
| |громадян, які |14.03.2006 N 3522-IV| |
| |постраждали |"Про | |
| |внаслідок |Загальнодержавну | |
| |Чорнобильської |програму подолання | |
| |катастрофи (в рамках|наслідків | |
| |Загальнодержавної |Чорнобильської | |
| |програми подолання |катастрофи на | |
| |наслідків |2006-2010 роки" | |
| |Чорнобильської | | |
| |катастрофи на | | |
| |2006-2010 роки) | | |
| |( 3522-15 ) | | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 7 |Забезпечення житлом |Постанова Кабінету |Держкомнацрелігій |
| |депортованих |Міністрів України | |
| |кримських татар в |від 11.05.2006 N 637| |
| |рамках Програми |"Про | |
| |розселення та |затвердження | |
| |облаштування |Програми розселення | |
| |депортованих |та облаштування | |
| |кримських татар і |депортованих | |
| |осіб інших |кримських татар і | |
| |національностей, що |осіб інших | |
| |повернулися на |національностей, що | |
| |проживання в |повернулися на | |
| |Україну, їх |проживання в | |
| |адаптації та |Україну, їх | |
| |інтеграції в |адаптації та | |
| |українське |інтеграції в | |
| |суспільство на |українське | |
| |період до 2010 року |суспільство на | |
| |( 637-2006 ) |період до 2010 року"| |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 8 |Державне пільгове |Постанова Кабінету |Мінагрополітики |
| |довгострокове |Міністрів України | |
| |кредитування |від 19.09.2007 | |
| |індивідуальних |N 1158 | |
| |сільських |"Про | |
| |забудовників |затвердження | |
| |(Програма "Власний |Державної цільової | |
| |дім") та |програми розвитку | |
| |забезпечення житлом |українського села на| |
| |працівників освіти, |період до | |
| |культури, охорони |2015 року" | |
| |здоров'я, | | |
| |працівників | | |
| |бюджетних установ та| | |
| |організацій | | |
| |агропромислового | | |
| |комплексу, які | | |
| |проживають у | | |
| |сільській місцевості| | |
| |в рамках Державної | | |
| |цільової програми | | |
| |розвитку | | |
| |українського села на| | |
| |період до 2015 року | | |
| |( 1158-2007 ) | | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
| 9 |Забезпечення |Постанова Кабінету |НКАУ |
| |службовим житлом |Міністрів України | |
| |спеціалістів |від 10.04.2009 N 491| |
| |державних |"Про | |
| |підприємств |затвердження | |
| |космічної галузі в |Державної програми | |
| |рамках Державної |розвитку державних | |
| |програми розвитку |підприємств | |
| |державних |"Виробниче | |
| |підприємств |об'єднання Південний| |
| |"Виробниче |машинобудівний завод| |
| |об'єднання Південний|імені О.М.Макарова" | |
| |машинобудівний завод|і "Конструкторське | |
| |імені О.М.Макарова" |бюро "Південне" | |
| |і "Конструкторське |імені М.К.Янгеля" | |
| |бюро "Південне" | | |
| |імені М.К.Янгеля" | | |
| |( 491-2009 ) | | |
|---+--------------------+--------------------+--------------------|
|10 |Забезпечення житлом |Постанова Кабінету |Українська академія |
| |працівників |Міністрів України |аграрних наук |
| |Української академії|від 12.08.2005 N 742| |
| |аграрних наук в |"Про | |
| |рамках Програми |затвердження | |
| |розвитку |Програми розвитку | |
| |Національного |Національного | |
| |інституту винограду |інституту винограду | |
| |і вина "Магарач" на |і вина "Магарач" на | |
| |2006-2010 роки |2006-2010 роки" | |
| |( 742-2005 ) | | |
--------------------------------------------------------------------
ПЕРЕЛІК
категорії громадян, які забезпечувались протягом
останніх років житлом за державний кошт
або за державної підтримки відповідно до окремих
законодавчих актів (не включені до державних програм)
------------------------------------------------------------------
| N |Категорія громадян | Нормативні | Центральні органи |
| | | документи, якими |виконавчої влади - |
| | | затверджена та |розпорядники коштів|
| | | згідно з якими | |
| | | реалізується | |
| | | програма | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 1. |Інваліди по зору та|Закон України від |Мінпраці |
| |слуху |29.06.2004 | |
| | |N 1925-IV | |
| | |"Про | |
| | |внесення змін до | |
| | |Житлового кодексу | |
| | |Української РСР", | |
| | |розпорядження | |
| | |Кабінету Міністрів | |
| | |України від | |
| | |15.05.2003 N 279-р | |
| | |"Про | |
| | |додаткові заходи | |
| | |щодо розв'язання | |
| | |проблем | |
| | |реабілітації | |
| | |інвалідів по слуху | |
| | |і зору та | |
| | |забезпечення їх | |
| | |соціального | |
| | |захисту" | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 2. |Інваліди Великої |Закон України "Про |Мінрегіонбуд |
| |Вітчизняної війни |статус ветеранів | |
| |I групи |війни, гарантії їх | |
| | |соціального | |
| | |захисту" | |
| | |( 3551-12 ) | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 3. |Вчені Національної |Укази Президента |Національна |
| |академії наук |України від |академія наук |
| |України |20.03.98 N 207 | |
| | |"Про | |
| | |відзначення | |
| | |80-річчя | |
| | |Національної | |
| | |академії наук | |
| | |України" та від | |
| | |09.04.2002 N 315 | |
| | |"Про | |
| | |додаткові заходи | |
| | |щодо підтримки | |
| | |молодих вчених" | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 4. |Педагогічні та |Указ Президента |МОН |
| |науково-педагогічні|України від | |
| |працівники |04.07.2005 | |
| |(пільгове державне |N 1013/2005 | |
| |іпотечне |"Про | |
| |кредитування) |невідкладні заходи | |
| | |щодо забезпечення | |
| | |функціонування та | |
| | |розвитку освіти в | |
| | |Україні", Закон | |
| | |України від | |
| | |22.02.2006 | |
| | |N 3461-IV | |
| | |"Про | |
| | |внесення зміни до | |
| | |статті 57 Закону | |
| | |України "Про | |
| | |освіту" щодо | |
| | |надання пільгових | |
| | |кредитів | |
| | |педагогічним та | |
| | |науково- | |
| | |педагогічним | |
| | |працівникам" | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 5. |Судді |Закон України від |ДСА |
| | |15.12.92 N 2862 | |
| | |"Про | |
| | |статус суддів", | |
| | |постанова Кабінету | |
| | |Міністрів України | |
| | |від 03.08.2005 | |
| | |N 707 | |
| | |"Про | |
| | |затвердження | |
| | |Порядку | |
| | |забезпечення житлом| |
| | |суддів Апеляційного| |
| | |суду України, | |
| | |апеляційних і | |
| | |місцевих судів" | |
|----+-------------------+-------------------+-------------------|
| 6. |Державні службовці |Закон України "Про |Мінфін |
| |(придбання житла на|державну службу", |Фінансування |
| |умовах пайової |постанова Кабінету |пільгового |
| |участі, державне |Міністрів України |державного |
| |пільгове |від 18.02.2004 |кредитування не |
| |кредитування) |N 182 |здійснювалось |
| | |"Про | |
| | |затвердження | |
| | |Порядку надання | |
| | |державним | |
| | |службовцям, які | |
| | |відповідно до | |
| | |законодавства | |
| | |потребують | |
| | |поліпшення житлових| |
| | |умов, | |
| | |безвідсоткового | |
| | |кредиту для | |
| | |житлового | |
| | |будівництва або | |
| | |придбання квартир | |
| | |чи індивідуальних | |
| | |житлових будинків" | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 4
до Програми
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Галузевої програми розвитку
житлового будівництва на 2010-2011 роки
------------------------------------------------------------------
|N пп| Найменування | Строк | Виконавці |
| | заходу | виконання | |
| | | заходу | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 1. |Супроводження у |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |Верховній Раді | |Департамент житлового |
| |України проекту | |будівництва, |
| |Закону України "Про| |будіндустрії та |
| |забезпечення | |промисловості |
| |громадян доступним | |будівельних матеріалів |
| |житлом" | | |
| |(реєстраційний | | |
| |N 4124 від | | |
| |25.03.2009) до його| | |
| |прийняття у другому| | |
| |читанні | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 2. |Включення до |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |проекту Податкового| |Департамент житлового |
| |кодексу України під| |будівництва, |
| |час його | |будіндустрії та |
| |доопрацювання норм | |промисловості |
| |щодо: | |будівельних матеріалів |
| |1) звільнення від | |Управління економіки та|
| |обкладення податком| |розвитку будівельної |
| |на додану вартість | |діяльності |
| |будівельно- | | |
| |монтажних робіт при| | |
| |будівництві житла; | | |
| |2) врегулювання | | |
| |питання з | | |
| |оподаткування | | |
| |доходів фізичних | | |
| |осіб при | | |
| |будівництві | | |
| |доступного житла в | | |
| |частині: | | |
| |- Виключення з | | |
| |розрахунку | | |
| |загального | | |
| |місячного (річного)| | |
| |оподатковуваного | | |
| |доходу суми | | |
| |державної підтримки| | |
| |на будівництво | | |
| |доступного житла; | | |
| |- надання права | | |
| |громадянам, що | | |
| |приймають участь у | | |
| |будівництві | | |
| |(придбанні) | | |
| |доступного житла, | | |
| |на податкову | | |
| |знижку (податковий | | |
| |кредит) | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 3. |Врегулювання під |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |час опрацювання | |Управління економіки та|
| |Містобудівного | |розвитку будівельної |
| |кодексу України | |діяльності |
| |питання щодо | | |
| |розподілу | | |
| |зобов'язань зі | | |
| |створення та | | |
| |розвитку інженерно-| | |
| |транспортної та | | |
| |соціальної | | |
| |інфраструктури | | |
| |відповідних | | |
| |територіальних | | |
| |одиниць між | | |
| |органами місцевого | | |
| |самоврядування, | | |
| |забудовниками та | | |
| |експлуатуючими | | |
| |організаціями | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 4. |Підготовка та |III квартал |Мінрегіонбуд |
| |подання на розгляд |2010 |Департамент житлового |
| |Уряду проекту | |будівництва, |
| |постанови Кабінету | |будіндустрії та |
| |Міністрів України | |промисловості |
| |"Про єдиний | |будівельних матеріалів |
| |державний реєстр | | |
| |громадян, які | | |
| |потребують | | |
| |поліпшення житлових| | |
| |умов" | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 5. |Реалізація |2010-2011 |Мінрегіонбуд |
| |пілотного проекту в| |Департамент житлового |
| |одному з районів | |будівництва, |
| |м. Києва з метою | |будіндустрії та |
| |апробації | |промисловості |
| |розроблення і | |будівельних матеріалів |
| |впровадження | |Київська міська |
| |підсистем єдиного | |державна адміністрація |
| |державного реєстру | | |
| |громадян, які | | |
| |потребують | | |
| |поліпшення житлових| | |
| |умов та перебувають| | |
| |на квартирному | | |
| |обліку, як | | |
| |автоматизованої | | |
| |системи збирання, | | |
| |накопичення та | | |
| |надання інформації | | |
| |про таких громадян | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 6. |Підготовка та |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |подання в | |Управління |
| |установленому | |ціноутворення, |
| |порядку Кабінетові | |експертизи та контролю |
| |Міністрів проекту | |вартості будівництва |
| |нормативно- | |ДП |
| |правового акта про | |"Укрдержбудекспертиза" |
| |внесення змін до | | |
| |постанови Кабінету | | |
| |Міністрів України | | |
| |від 31.10.2007 | | |
| |N 1269 в | | |
| |частині проведення | | |
| |комплексної | | |
| |державної | | |
| |експертизи | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 7. |Підготовка наказу |Після внесення |Мінрегіонбуд |
| |Мінрегіонбуду про |змін до |Управління |
| |затвердження |постанови КМУ |ціноутворення, |
| |Порядку комплексної|від 31.10.2007 |експертизи та контролю |
| |державної |N 1269 |вартості будівництва |
| |експертизи проектів| |ДП |
| |будівництва | |"Укрдержбудекспертиза" |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 8. |Внесення змін до |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |наказу | |Управління |
| |Мінрегіонбуду від | |ціноутворення, |
| |08.04.2009 N 145 в | |експертизи та контролю |
| | | |вартості будівництва |
| |частині розширення | |ДП |
| |переліку об'єктів, | |"Укрдержбудекспертиза" |
| |для затвердження | | |
| |проектів | | |
| |будівництва яких | | |
| |комплексний | | |
| |висновок державної | | |
| |експертизи не є | | |
| |обов'язковим | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
| 9. |Підготовка та |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |подання в | |Державна архітектурно- |
| |установленому | |будівельна інспекція |
| |порядку Кабінетові | | |
| |Міністрів проекту | | |
| |нормативно- | | |
| |правового акта про | | |
| |внесення змін до | | |
| |постанови Кабінету | | |
| |Міністрів України | | |
| |від 30.09.2009 | | |
| |N 1104 | | |
| |"Деякі питання | | |
| |надання дозволів на| | |
| |виконання | | |
| |підготовчих і | | |
| |будівельних робіт" | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|10. |Підготовка та |IV квартал 2010|Мінрегіонбуд |
| |подання в | |Державна архітектурно- |
| |установленому | |будівельна інспекція |
| |порядку Кабінетові | | |
| |Міністрів проектів | | |
| |нормативно-правових| | |
| |актів про втрату | | |
| |чинності постанови | | |
| |Кабінету Міністрів | | |
| |України від | | |
| |09.09.2009 N 1035 | | |
| |"Про затвердження | | |
| |Тимчасового порядку| | |
| |прийняття в | | |
| |експлуатацію | | |
| |закінчених | | |
| |будівництвом | | |
| |приватних житлових | | |
| |будинків садибного | | |
| |типу, дачних та | | |
| |садових будинків з | | |
| |господарськими | | |
| |спорудами і | | |
| |будівлями, | | |
| |споруджених без | | |
| |дозволу на | | |
| |виконання | | |
| |будівельних робіт" | | |
| |та про внесення | | |
| |змін до Порядку | | |
| |внесення плати за | | |
| |видачу сертифіката | | |
| |відповідності | | |
| |державним | | |
| |будівельним нормам,| | |
| |стандартам та | | |
| |правилам, | | |
| |затвердженого | | |
| |постановою Кабінету| | |
| |Міністрів України | | |
| |від 21.10.2009 | | |
| |N 1206 | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|11. |Підготовка наказу |Після втрати |Мінрегіонбуд |
| |Мінрегіонбуду про |чинності |Державна архітектурно- |
| |затвердження |постанови КМУ |будівельна інспекція |
| |Порядку прийняття в|від 09.09.2009 | |
| |експлуатацію |N 1035 | |
| |приватних житлових | | |
| |будинків садибного | | |
| |типу, дачних та | | |
| |садових будинків з | | |
| |господарськими | | |
| |спорудами і | | |
| |будівлями, | | |
| |споруджених без | | |
| |дозволу на | | |
| |виконання | | |
| |будівельних робіт | | |
| |( 1035-2009 ) | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|12. |Удосконалення |2010-2011 |Мінрегіонбуд |
| |системи підготовки | |Управління економіки та|
| |і підвищення | |розвитку будівельної |
| |кваліфікації | |діяльності |
| |кадрів, а саме: | | |
| |1) участь у | | |
| |запровадженні | | |
| |сертифікації | | |
| |персоналу в | | |
| |будівництві після | | |
| |прийняття Закону | | |
| |України "Про | | |
| |професійне навчання| | |
| |та підвищення | | |
| |кваліфікації | | |
| |працівників" | | |
| |2) забезпечення | | |
| |розроблення та | | |
| |перегляду галузевих| | |
| |норм часу згідно з | | |
| |чинним | | |
| |законодавством | | |
| |шляхом переведення | | |
| |їх у статус | | |
| |державного | | |
| |стандарту України | | |
| |(ДСТУ), | | |
| |удосконалення | | |
| |нормативно- | | |
| |методичної бази з | | |
| |праці у | | |
| |будівництві | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|13. |Перегляд |2010-2011 |Мінрегіонбуд |
| |ДБН В.2.2-15-2005 | |Управління |
| |"Житлові | |архітектурно- |
| |будинки. Основні | |конструктивних та |
| |положення" в | |інженерних систем |
| | | |будинків і споруд, |
| |частині визначення | |КиївЗНДІЕП |
| |категорій житла за | | |
| |призначенням та | | |
| |відповідних | | |
| |критеріїв до них | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|14. |Розроблення |2011 |Мінрегіонбуд |
| |Проектів-еталонів | |Управління |
| |малоповерхових | |архітектурно- |
| |житлових будинків | |конструктивних та |
| |доступного житла | |інженерних систем |
| |(орієнтовно | |будинків і споруд, |
| |15 - 16 проектів | |КиївЗНДІЕП |
| |за різними | | |
| |конструктивними | | |
| |системами) | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|15. |Проведення техніко-|2010 |Мінрегіонбуд |
| |економічного | |Управління |
| |аналізу поширених в| |архітектурно- |
| |Україні | |конструктивних та |
| |архітектурно- | |інженерних систем |
| |будівельних систем | |будинків і споруд, |
| |житлових та | |НДІБК |
| |громадських | | |
| |будинків та | | |
| |розроблення | | |
| |рекомендацій щодо | | |
| |застосування | | |
| |перспективних | | |
| |будівельних систем | | |
| |на основі сучасних | | |
| |ресурсозберігаючих | | |
| |технологій, збірних| | |
| |конструкцій, | | |
| |матеріалів та | | |
| |виробів | | |
| |вітчизняного | | |
| |виробництва | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|16. |Проведення |2010 |Мінрегіонбуд |
| |досліджень щодо | |Управління |
| |оптимізації | |архітектурно- |
| |технічних рішень | |конструктивних та |
| |теплового захисту | |інженерних систем |
| |будинків та | |будинків і споруд, |
| |розроблення | |УкрНДІпроцивільсільбуд |
| |рекомендацій для | | |
| |проектування | | |
| |енергоефективних | | |
| |(пасивних) будинків| | |
| |із мінімальним | | |
| |використанням | | |
| |теплової енергії | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|17. |Розроблення ДСТУ |2011 |Мінрегіонбуд |
| |"Енергоефективність| |Управління |
| |будинків" | |архітектурно- |
| | | |конструктивних та |
| | | |інженерних систем |
| | | |будинків і споруд, |
| | | |КиївЗНДІЕП |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|18. |Наукові дослідження|2010 |Мінрегіонбуд |
| |та науково- | |Управління |
| |технічний супровід | |архітектурно- |
| |будівництва | |конструктивних та |
| |об'єктів з | |інженерних систем |
| |енергоефективними | |будинків і споруд, |
| |рішеннями з метою | |НДІБК |
| |запровадження у | | |
| |масове будівництво | | |
| |сучасних фасадно- | | |
| |утеплюючих систем, | | |
| |нових утеплювачів, | | |
| |матеріалів та | | |
| |виробів, ефективних| | |
| |енергозберігаючих | | |
| |інженерних систем | | |
| |та обладнання | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|19. |Розроблення проекту|2011 |Мінрегіонбуд |
| |ДСТУ "Конструкції | |Управління |
| |будинків і споруд. | |архітектурно- |
| |Тепло- | |конструктивних та |
| |гідроізоляція | |інженерних систем |
| |монолітна | |будинків і споруд, |
| |пінополіуретанова, | |НДІБВ |
| |що напилюється. | | |
| |Загальні технічні | | |
| |умови" | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|20. |Розроблення типових|2010 |Мінрегіонбуд |
| |технічних рішень з | |Управління |
| |улаштування систем | |архітектурно- |
| |акумуляційного | |конструктивних та |
| |електроопалення | |інженерних систем |
| |об'єктів житлового | |будинків і споруд, |
| |і громадського | |ЕЛЕТЕР |
| |призначення | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|21. |Розроблення |2011 |Мінрегіонбуд |
| |технічних рішень | |Управління |
| |для влаштування | |архітектурно- |
| |крупнорозмірних | |конструктивних та |
| |індустріальних | |інженерних систем |
| |виробів та | |будинків і споруд, |
| |перемичок з | |НДІБМВ |
| |ніздрюватого | | |
| |бетону | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|22. |Розроблення проекту|2011 |Мінрегіонбуд |
| |ДСТУ "Будівельні | |Управління |
| |матеріали. Блоки з | |архітектурно- |
| |ніздрюватого бетону| |конструктивних та |
| |великорозмірні" | |інженерних систем |
| | | |будинків і споруд, |
| | | |НДІБМВ |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|23. |Передбачення |Постійно |Місцеві органи |
| |територій під | |виконавчої влади |
| |житлове будівництво| |Мінрегіонбуд |
| |при розробленні | |Департамент |
| |генеральних планів,| |містобудування та |
| |коригуванні та | |архітектури |
| |оновленні | | |
| |містобудівної | | |
| |документації | | |
| |населених пунктів | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|24. |Розроблення та |2010-2011 |Місцеві органи |
| |виконання | |виконавчої влади |
| |регіональних | |Мінрегіонбуд |
| |програм розвитку | |Департамент житлового |
| |житлового | |будівництва, |
| |будівництва | |будіндустрії та |
| |відповідно до | |промисловості |
| |п. 2.1 Плану | |будівельних матеріалів |
| |заходів на 2011 рік| | |
| |щодо реалізацій | | |
| |Державної стратегії| | |
| |регіонального | | |
| |розвитку на період | | |
| |до 2015 року та | | |
| |доручення Кабінету | | |
| |Міністрів України | | |
| |від 10.02.2010 | | |
| |N 5948/1/1-10 | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|25. |Розроблення та |2010-2011 |Місцеві органи |
| |виконання | |виконавчої влади |
| |регіональних | |Мінрегіонбуд |
| |програм будівництва| |Департамент житлового |
| |(придбання) | |будівництва, |
| |доступного житла на| |будіндустрії та |
| |2010-2017 роки | |промисловості |
| |відповідно до | |будівельних матеріалів |
| |пункту 4 постанови | | |
| |Кабінету Міністрів | | |
| |України від | | |
| |11.11.2009 N 1249 | | |
| |"Про затвердження | | |
| |Державної цільової | | |
| |соціально- | | |
| |економічної | | |
| |програми | | |
| |будівництва | | |
| |(придбання) | | |
| |доступного житла на| | |
| |2010-2017 роки" | | |
|----+-------------------+---------------+-----------------------|
|26. |Виділення у кожному|2010-2011 |Місцеві органи |
| |регіоні України по | |виконавчої влади |
| |3 - 5 земельних | |Мінрегіонбуд |
| |ділянок, | |Департамент житлового |
| |забезпечених | |будівництва, |
| |інженерно- | |будіндустрії та |
| |транспортною та | |промисловості |
| |соціальною | |будівельних матеріалів |
| |інфраструктурою, | | |
| |під будівництво | | |
| |доступного житла з | | |
| |метою здешевлення | | |
| |його вартості | | |
------------------------------------------------------------------
Додаток 5
до Програми
ОБСЯГ ПОТРЕБИ
щодо забезпечення житлом сімей та одинаків
у розрізі регіонів України
----------------------------------------------------------------------
| Назва регіону | Кількість | У тому числі з правом одержання |
| | сімей та | житла: |
| | одинаків, |--------------------------------------|
| | які |позачерговим |першочерговим | у |
| |перебували | | |загальній|
| | на | | | черзі |
| |квартирному| | | |
| | обліку | | | |
| | станом на | | | |
| |01.01.2010 | | | |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Україна | 1174230 | 98821 | 305719 | 769690 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|АР Крим | 76184 | 3382 | 17225 | 55577 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|області | | | | |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Вінницька | 31657 | 2932 | 9795 | 18930 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Волинська | 33327 | 4659 | 8458 | 20210 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Дніпропетровська | 63072 | 4327 | 16286 | 42459 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Донецька | 84309 | 4439 | 23297 | 56573 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Житомирська | 35415 | 6632 | 11122 | 17661 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Закарпатська | 9745 | 880 | 2516 | 6349 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Запорізька | 52879 | 3871 | 11606 | 37402 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Івано-Франківська| 25976 | 2647 | 8314 | 15015 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Київська | 44783 | 7708 | 11204 | 25871 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Кіровоградська | 18773 | 1397 | 3610 | 13766 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Луганська | 39856 | 2396 | 9538 | 27922 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Львівська | 75439 | 4123 | 20709 | 50607 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Миколаївська | 25904 | 1636 | 6417 | 17851 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Одеська | 38690 | 2684 | 12987 | 23019 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Полтавська | 25788 | 2527 | 6795 | 16466 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Рівненська | 28592 | 4768 | 6517 | 17307 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Сумська | 56888 | 4586 | 13332 | 38970 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Тернопільська | 22381 | 1511 | 6697 | 14173 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Харківська | 58580 | 4575 | 19342 | 34663 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Херсонська | 21725 | 1362 | 5912 | 14451 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Хмельницька | 51123 | 2387 | 9549 | 39187 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Черкаська | 27073 | 2899 | 6717 | 17457 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Чернівецька | 21157 | 992 | 3822 | 16343 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|Чернігівська | 19270 | 3041 | 4310 | 11919 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|міста | | | | |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|м. Київ | 168808 | 15853 | 45193 | 107762 |
|-----------------+-----------+-------------+--------------+---------|
|м. Севастополь | 16836 | 607 | 4449 | 11780 |
----------------------------------------------------------------------
Додаток 6
до Програми
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Галузевої програми розвитку
житлового будівництва на 2010-2011 роки
I. Забезпеченість населення житлом по регіонах
(кв.м загальної площі житла у середньому на одного жителя)
------------------------------------------------------------------
| Назва регіону | 2010 рік | 2011 рік |
| |----------------------+----------------------|
| |Усього | у % до |Усього | у % до |
| | | попереднього | | попереднього |
| | | року | | року |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Україна | 23,6 | 103 | 24,5 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|АР Крим | 19,7 | 98,5(*) | 20,0 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|області | | | | |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Вінницька | 27,0 | 102 | 27,7 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Волинська | 21,2 | 104 | 21,9 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Дніпропетровська | 23,8 | 103 | 24,8 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Донецька | 22,7 | 101 | 23,0 | 101 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Житомирська | 25,0 | 102 | 25,8 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Закарпатська | 23,0 | 103 | 23,8 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Запорізька | 22,8 | 103 | 23,8 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Івано-Франківська | 23,5 | 102 | 24,0 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Київська | 31,0 | 101 | 31,7 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Кіровоградська | 25,0 | 103 | 25,6 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Луганська | 24,0 | 102 | 24,5 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Львівська | 20,9 | 101 | 21,9 | 105 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Миколаївська | 22,0 | 102 | 23,0 | 105 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Одеська | 22,1 | 100 | 22,4 | 101 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Полтавська | 25,0 | 102 | 25,6 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Рівненська | 21,3 | 102 | 22,0 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Сумська | 23,8 | 103 | 24,1 | 101 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Тернопільська | 23,1 | 102 | 24,0 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Харківська | 23,0 | 102 | 23,9 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Херсонська | 23,5 | 102 | 24,6 | 105 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Хмельницька | 25,0 | 102 | 25,8 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Черкаська | 26,3 | 100 | 26,7 | 102 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Чернівецька | 22,9 | 103 | 23,9 | 104 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|Чернігівська | 26,3 | 104 | 27,6 | 105 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|міста | | | | |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|м.Київ | 21,3 | 102 | 22,0 | 103 |
|------------------+-------+--------------+-------+--------------|
|м.Севастополь | 21,6 | 102 | 22,5 | 104 |
------------------------------------------------------------------
---------------
(*) зниження у зв'язку із коригуванням статистичних даних
II. Обсяги введення в експлуатацію житла на 1 тисячу
наявного населення у розрізі регіонів України
(кв.м загальної площі житла на 1 тис. наявного населення)
------------------------------------------------------------------
| Назва регіону | 2008 | 2009 | 2010 рік | 2011 рік |
| | рік | рік |--------------+--------------|
| | | |Усього |у % до|Усього |у % до|
| | | | | 2009 | | 2010 |
| | | | | року | | року |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Україна |226,3 |138,7 |175,0 | 126 |225,0 | 129 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|АР Крим |210,9 |196,9 |205,0 | 104 |210,0 | 102 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|області | | | | | | |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Вінницька |216,4 |103,3 |150,0 | 145 |200,0 | 133 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Волинська |188,1 |133,9 |145,0 | 108 |180,0 | 124 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Дніпропетровська |129,0 | 50,5 | 68,0 | 135 |110,0 | 162 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Донецька | 96,4 | 38,4 | 48,0 | 125 | 65,0 | 135 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Житомирська |189,4 | 68,6 | 90,0 | 131 |150,0 | 167 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Закарпатська |316,4 |136,0 |185,0 | 136 |280,0 | 151 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Запорізька |118,4 | 55,5 | 70,0 | 126 |110,0 | 157 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Івано-Франківська |373,6 |275,6 |310,0 | 112 |370,0 | 119 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Київська |670,2 |393,6 |480,0 | 122 |650,0 | 135 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Кіровоградська |123,6 | 64,7 | 85,0 | 131 |120,0 | 141 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Луганська |105,8 | 15,1 | 23,0 | 153 | 50,0 | 217 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Львівська |304,9 |153,4 |170,0 | 111 |250,0 | 147 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Миколаївська |133,6 | 72,1 | 95,0 | 132 |130,0 | 137 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Одеська |353,8 |224,6 |250,0 | 111 |290,0 | 116 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Полтавська |171,3 |102,9 |130,0 | 126 |170,0 | 131 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Рівненська |150,1 | 85,4 |110,0 | 129 |150,0 | 136 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Сумська |166,0 |117,0 |125,0 | 107 |150,0 | 120 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Тернопільська |277,1 |133,7 |170,0 | 127 |250,0 | 147 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Харківська | 79,6 |153,6 |159,0 | 103 |170,0 | 107 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Херсонська |207,9 | 68,4 |105,0 | 153 |190,0 | 181 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Хмельницька |228,3 |198,4 |220,0 | 111 |240,0 | 109 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Черкаська |124,1 |111,0 |120,0 | 108 |130,0 | 108 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Чернівецька |403,0 |182,3 |240,0 | 132 |380,0 | 158 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|Чернігівська |179,2 | 93,5 |117,0 | 125 |150,0 | 128 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|міста | | | | | | |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|м. Київ |522,0 |342,7 |445,0 | 130 |510,0 | 115 |
|------------------+-------+-------+-------+------+-------+------|
|м. Севастополь |217,3 |401,1 |410,0 | 102 |420,0 | 102 |
------------------------------------------------------------------
