МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
10.06.2010 N 134

Про затвердження Типових штатних нормативів
чисельності працівників територіального
центру соціального обслуговування
(надання соціальних послуг)

наказую:

1. Затвердити Типові штатні нормативи чисельності працівників територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), що додаються.

2. Міністерству праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних, Головному управлінню соціального захисту населення Київської та Управлінню праці та соціального захисту населення Севастопольської міських державних адміністрацій довести цей наказ до відома управлінь праці та соціального захисту населення, територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг) з метою застосування в роботі.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра С.Бичкова.

Міністр В.Надрага

Затверджено
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
10.06.2010 N 134

                     ТИПОВІ ШТАТНІ НОРМАТИВИ
чисельності працівників територіального центру
соціального обслуговування (надання соціальних
послуг) (далі - територіальний центр)

     1. Апарат територіального центру

------------------------------------------------------------------
| Найменування посади (професії) | Кількість штатних одиниць |
| | залежно від кількості |
| | працюючих у територіальному |
| | центрі та осіб, які |
| | обслуговуються підрозділами |
| | територіального центру |
| |------------------------------|
| |до 500 осіб|501 особа і більше|
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Директор територіального центру | 1 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Заступник директора | - | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Головний бухгалтер | 1 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Бухгалтер | - | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Касир | 0,5 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Економіст | 1 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Юрисконсульт | 1 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Завідувач господарства | 0,5 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|інженер з охорони праці | 0,5 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Оператор комп'ютерного набору | 1 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Інспектор з кадрів | 0,5 | 1 |
|---------------------------------+-----------+------------------|
|Робітник з комплексного | 1 | 1 |
|обслуговування й ремонту будинків| | |
|---------------------------------+------------------------------|
|Прибиральник службових приміщень |0,23 шт. одиниці на 100 кв.м |
| |площі у разі одноразового |
| |щоденного прибирання, але не |
| |менше 0,5 шт. одиниці |
|---------------------------------+------------------------------|
|Водій автотранспортних засобів |1 шт. одиниця на кожний |
| |автомобіль |
|---------------------------------+------------------------------|
|Сторож |Кількість штатних одиниць |
| |визначається залежно від |
| |кількості об'єктів, що |
| |підлягають охороні, відповідно|
| |до вимог щодо режиму і умов |
| |охорони. На один цілодобовий |
| |пост охорони встановлюється не|
| |більше 4,5 шт. одиниці |
|---------------------------------+------------------------------|
|Сестра медична* |1 штатна одиниця |
------------------------------------------------------------------

--------------
* Вводиться у разі, якщо в структурі територіального центру
відсутні відділення соціально-побутової адаптації та відділення
соціально-медичних послуг.

     2. Відділення   соціальної   допомоги  вдома  територіального
центру

------------------------------------------------------------------
| Найменування | Кількість штатних одиниць залежно від |
|посади (професії)|кількості осіб, які обслуговуються відділенням|
| | соціальної допомоги вдома |
| |----------------------------------------------|
| |до 160 осіб | від 161 до 320 | 321 особа і |
| | | осіб | більше |
|-----------------+------------+----------------+----------------|
|Завідувач | 1 | 1 | 1 |
|відділення | | | |
|соціальної | | | |
|допомоги вдома | | | |
|-----------------+------------+----------------+----------------|
|Заступник | - | 1 | 1 |
|завідувача | | | |
|-----------------+------------+----------------+----------------|
|Соціальний | 1 | 1 |1 шт. одиниця і |
|працівник | | |додатково 0,5 |
| | | |шт. одиниці на |
| | | |кожні наступні |
| | | |80 осіб |
|-----------------+----------------------------------------------|
|Соціальні |1 шт. одиниця для обслуговування 6 осіб у |
|робітники |сільській (приміській) місцевості, інших |
| |місцевостях, що не мають транспортного |
| |сполучення, приватному або державному секторі |
| |без комунальних зручностей і |
| |10 осіб у містах з комунальними зручностями. |
| |1 шт. одиниця для обслуговування 2 |
| |непрацездатних громадян з V групою рухової |
| |активності |
|-----------------+----------------------------------------------|
|Водій | 1 | 1 - 2 |2 шт. одиниці та|
|автотранспортних | | |додатково 1 шт. |
|засобів (із | | |одиниця на |
|розрахунку 1 шт. | | |кожні наступні |
|одиниця на 1 | | |160 осіб |
|машину, 1 машина | | | |
|на 160 осіб, які | | | |
|обслуговуються) | | | |
|-----------------+----------------------------------------------|
|Прибиральник |0,23 шт. одиниці на 100 кв.м площі у разі |
|службових |одноразового щоденного прибирання, але не |
|приміщень (в |менше 0,5 шт. одиниці |
|окремо розміщених| |
|приміщеннях) | |
------------------------------------------------------------------

     3. Відділення соціально-побутової адаптації (на 30  відвідань
в день)

------------------------------------------------------------------
| Найменування посади (професії) | Кількість штатних одиниць |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Завідувач відділення | 1 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Соціальний працівник | 0,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Соціальний педагог (психолог) | 1 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Сестра медична | 1 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Інструктор з трудової адаптації | 0,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Прибиральник службових приміщень|0,23 шт. одиниці на 100 кв.м |
| |площі у разі одноразового |
| |щоденного прибирання, але не |
| |менше 0,5 шт. одиниці |
------------------------------------------------------------------

     4. Відділення соціально-медичних послуг  на  50  відвідань  в
день (або 25 ліжко-місць)

------------------------------------------------------------------
| Найменування посади (професії) |Кількість штатних одиниць|
|--------------------------------------+-------------------------|
|Завідувач відділення (залежно від | 1 |
|переважного контингенту громадян | |
|завідувачем відділення може бути | |
|лікар-терапевт, лікар-невропатолог, | |
|лікар-геріатр) | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Сестра медична старша | 1 |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Сестра медична з лікувальної | 1 |
|фізкультури | |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Сестра медична з фізіотерапії | 3 |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Сестра медична з масажу | 1 |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Молодша медична сестра | 1 |
|--------------------------------------+-------------------------|
|Соціальний працівник | 0,5 |
------------------------------------------------------------------

     5. Стаціонарне  відділення  для  постійного  або  тимчасового
проживання (на 30 ліжко-місць)

------------------------------------------------------------------
| Найменування посади, професії | Кількість штатних одиниць |
| |залежно від кількості осіб, які|
| | обслуговуються стаціонарним |
| | відділенням |
|--------------------------------+-------------------------------|
| 1 | 2 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Завідувач відділення | 1 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Лікар (лікар-терапевт, лікар- | 0,5 |
|невропатолог, лікар-геріатр, | |
|лікар-психіатр залежно від | |
|переваги виду захворювання | |
|громадян, що обслуговуються) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Соціальний працівник | 0,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Сестра медична |1 та додатково - 0,5 посади на |
| |15 ліжкових хворих |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Сестра медична (за необхідності | 4,75 |
|організації цілодобового поста | |
|на 30 ліжок при наявності | |
|ліжкових хворих, підопічних, | |
|яким надається хоспісна та | |
|паліативна допомога) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Сестра-господиня | 0,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Молодша медична сестра з догляду|4,5 та додатково - одна на 8 |
|за хворими (на один цілодобовий |ліжкових хворих |
|пост на 30 ліжок) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Сестра медична з масажу |0,5 шт. одиниці на 25 ліжок |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Молодша медична сестра |1 шт. одиниця на 15 ліжок та |
|(санітарка-ванниця) |додатково - 0,5 шт. одиниці на |
| |5 ліжкових хворих |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Молодша медична сестра | 1 |
|(санітарка-прибиральниця) | |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Кухар (кухонний робітник) | 2,5 |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Машиніст із прання та ремонту | 0,5 |
|спецодягу | |
------------------------------------------------------------------

     6. Відділення організації  надання  адресної  натуральної  та
грошової допомоги

------------------------------------------------------------------
|Найменування посади (професії)|Кількість штатних одиниць залежно|
| | від кількості осіб, які |
| |потребують різних видів допомоги |
| |---------------------------------|
| | від 500 осіб і більше |
|------------------------------+---------------------------------|
|Завідувач відділення | 1 |
|------------------------------+---------------------------------|
|Соціальний працівник | 1 |
|------------------------------+---------------------------------|
|Соціальний робітник (комірник)| 1 |
|------------------------------+---------------------------------|
|Перукар | 1 |
|------------------------------+---------------------------------|
|Взуттьовик з ремонту взуття | 1 |
|------------------------------+---------------------------------|
|Швачка | 1 |
------------------------------------------------------------------

     Примітка. Інші  найменування посад (професій) та їх кількість
вводяться залежно від конкретних умов обслуговування за рішенням
органу, що утворив територіальний центр.

Директор Департаменту у справах людей похилого віку та соціальних послуг С.Устименко