КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 29 квітня 2004 р. N 573
Київ
(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 1194 від 23 листопада 2011 р.)
Про затвердження Положення про Головний
обчислювальний центр Державної інформаційної
системи реєстраційного обліку фізичних
осіб та їх документування
( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 1723 від 23.12.2004
N 378 від 26.05.2005
N 327 від 15.03.2006
N 858 від 26.06.2007
N 810 від 29.07.2009 - дію змін
зупинено згідно з Указом Президента
N 675/2009 від 27.08.2009;
зміни визнано неконституційними, на підставі
Рішення Конституційного Суду
N 6-рп/2010 від 17.02.2010
N 559 від 07.07.2010 )
( У назві та тексті Постанови слова "Єдиної державної
автоматизованої паспортної системи" замінено
словами "Державної інформаційної системи
реєстраційного обліку фізичних осіб та їх
документування" згідно з Постановою КМ N 327
від 15.03.2006 )
Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Положення про Головний обчислювальний центр Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування (додається).
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 29 квітня 2004 р. N 573
Положення
про Головний обчислювальний центр Державної
інформаційної системи реєстраційного обліку
фізичних осіб та їх документування
( У назві та тексті Положення слова "Єдиної державної
автоматизованої паспортної системи" і абревіатуру
"ЄДАПС" замінено відповідно словами "Державної
інформаційної системи реєстраційного обліку
фізичних осіб та їх документування" і абревіатурою
"ДІС" згідно з Постановою КМ N 327
від 15.03.2006 )
1. Головний обчислювальний центр Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування (далі - Головний обчислювальний центр) є структурним підрозділом Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб. ( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 810 від 29.07.2009 - дію змін зупинено згідно з Указом Президента N 675/2009 від 27.08.2009; зміни визнано неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2010 від 17.02.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 559 від 07.07.2010 )
2. Основними завданнями Головного обчислювального центру є:
забезпечення автоматизованих процесів оформлення документів, що підтверджують громадянство України;
забезпечення функціонування та адміністрування інтегрованої бази даних центрального рівня Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування (далі - інтегрована база даних);
впровадження комплексної системи захисту інформації Державної інформаційної системи реєстраційного обліку фізичних осіб та їх документування (далі - ДІС) і здійснення постійного контролю за дотриманням у ній інформаційної безпеки;
дотримання технологічної дисципліни і вжиття своєчасних заходів для недопущення її порушення;
оновлення нормативно-довідкової інформації ДІС.
3. Головний обчислювальний центр відповідно до покладених на нього завдань забезпечує:
1) функціонування комунікаційної мережі зв'язку ДІС та локальної мережі Головного обчислювального центру;
2) копіювання та збереження копій елементів інтегрованої бази даних центрального рівня;
3) інформаційну взаємодію з вузлами регіонального рівня ДІС та автоматизованими інформаційними системами органів державної влади;
4) взаємодію з Державною податковою адміністрацією у частині визначення/перевірки достовірності ідентифікаційного номера заявника на оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
5) підготовку персональних даних фізичних осіб для передачі до Державного підприємства "Державний центр персоналізації документів", які після виготовлення документів повертаються до Головного обчислювального центру, та оброблення отриманих від нього повідомлень про виготовлені документи; ( Підпункт п'ятий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1723 від 23.12.2004, N 378 від 26.05.2005, N 858 від 26.06.2007 )
6) оброблення інформаційних повідомлень, що надходять з вузлів регіонального рівня ДІС, стосовно отримання та видачі громадянам документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України;
7) інформаційне обслуговування зовнішніх користувачів ДІС на їх запити;
8) розроблення плану технічного захисту інформації, здійснення організаційно-технічних заходів захисту інформації;
9) здійснення контролю за дотриманням працівниками Головного обчислювального центру встановленого порядку захисту інформації;
10) організацію і проведення розслідувань випадків порушень інформаційної безпеки та аналіз їх причин, а також вжиття заходів щодо запобігання таким випадкам;
11) функціонування та експлуатацію системи управління комунікаційною мережею зв'язку ДІС;
12) взаємодію та обмін інформацією з вузлами регіонального рівня ДІС;
13) підтримання працездатності комплексу технічних засобів Центру;
14) адміністрування загальносистемного програмного забезпечення Центру;
15) здійснення контролю за використанням операційних систем та загальносистемного програмного забезпечення вузлів регіонального рівня ДІС;
16) організацію підготовки працівників служби громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб для роботи з підсистемами ДІС на базі навчального центру Системи. ( Підпункт 16 пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 810 від 29.07.2009 - дію змін зупинено згідно з Указом Президента N 675/2009 від 27.08.2009; зміни визнано неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2010 від 17.02.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 559 від 07.07.2010 )
4. Головний обчислювальний центр має право:
брати участь у вирішенні питань розроблення, впровадження та експлуатації ДІС, систем телекомунікації і зв'язку та технічного захисту інформації;
отримувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади інформацію, необхідну для виконання покладених на нього завдань;
розробляти пропозиції з питань удосконалення технології проектування та управління, впровадження його результатів;
залучати спеціалістів центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;
представляти Державний департамент у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб в органах державної влади та інших органах з питань, що стосуються його діяльності. ( Абзац шостий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 810 від 29.07.2009 - дію змін зупинено згідно з Указом Президента N 675/2009 від 27.08.2009; зміни визнано неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2010 від 17.02.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 559 від 07.07.2010 )
5. Головний обчислювальний центр очолює начальник, який є заступником директора Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб. ( Пункт 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 810 від 29.07.2009 - дію змін зупинено згідно з Указом Президента N 675/2009 від 27.08.2009; зміни визнано неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2010 від 17.02.2010; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 559 від 07.07.2010 )
6. Штатний розпис та структуру Головного обчислювального центру затверджує Міністр внутрішніх справ за поданням директора Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб. ( Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 810 від 29.07.2009 - дію змін зупинено згідно з Указом Президента N 675/2009 від 27.08.2009; зміни визнано неконституційними, на підставі Рішення Конституційного Суду N 6-рп/2010 від 17.02.2010; в редакції Постанови КМ N 559 від 07.07.2010 )