АУДИТОРСЬКА ПАЛАТА УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
01.06.2010 N 218
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Аудиторської палати України
N 273/8 від 04.07.2013 )
( З 01.01.2013 до 31.03.2013 дію Рішення зупинено згідно з
Рішенням Аудиторської палати України
N 262/8 від 20.12.2012 )
Про програми постійного удосконалення
знань аудиторів
Керуючись Законом України "Про аудиторську діяльність" від 22 квітня 1993 року N 3125-XII (в редакції Закону від 14.09.2006 N 140-V) та відповідно до вимог Положення про постійне удосконалення професійних знань аудиторів України Аудиторська палата України (далі - АПУ) ВИРІШИЛА:
1. Затвердити програму удосконалення професійних знань аудиторів "Оцінка ризиків при проведенні аудиту фінансової звітності та планування дій у відповідь на оцінені ризики" (додається).
2. Секретаріату АПУ забезпечити оприлюднення цього рішення.
Голова Аудиторської палати України І.І.Нестеренко
Додаток 1
до рішення Аудиторської
палати України
01.06.2010 N 218
ПРОГРАМА
постійного удосконалення професійних знань
аудиторів у формі практичних занять (ділової гри)
"Оцінка ризиків при проведенні аудиту фінансової
звітності та планування дій у відповідь
на оцінені ризики"
------------------------------------------------------------------
| | НАЗВА ТА ЗМІСТ ТЕМИ |Всього|Лекц.|Практ.|
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 1. |Деякі елементи організації процесу | 3 | 1.5 | 1.5 |
| |аудита | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|1.1.|Етичні вимоги. Фундаментальні принципи | 1 | 0.5 | 0.5 |
| |професійної етики. Конфіденційність. | | | |
| |Професійна поведінка. Незалежність. | | | |
| |(Кодекс етики професійних бухгалтерів. | | | |
| |Статті 100, 140, 150, 210, 240, 250) | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|1.2.|Організація контролю якості на фірмі. | 1 | 0.5 | 0.5 |
| |МСКЯ 1. Статті 9 - 13, 36 - 45 | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|1.3.|Організація контролю якості під час | 1 | 0.5 | 0.5 |
| |аудиту історичної фінансової | | | |
| |інформації. МСА 220. Статті 6 - 7, | | | |
| |19 - 20 | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 2. |Планування процедур розуміння клієнта | 2 | 0.5 | 1.5 |
| |та його ризиків | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|2.1.|МСА 300, МСА 315. Статті 6 - 13, | 2 | 0.5 | 1.5 |
| |20 - 24 | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 3. |Ризики суб'єкта господарювання | 11 | 4 | 7 |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|3.1.|Теоретичні основи підприємницьких | 6 | 2 | 4 |
| |ризиків. | | | |
| |Характеристика ризиків як економічної | | | |
| |категорії. | | | |
| |Класифікація ризиків. | | | |
| |Галузеві особливості ризиків бізнесу | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|3.2.|Процедури оцінювання ризиків суб'єктів | 2.5 | 1 | 1.5 |
| |господарювання | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|3.3.|Організація внутрішнього контролю | 2.5 | 1 | 1.5 |
| |управління ризиками у клієнта | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 4. |Аудит на основі ризиків та дії аудитора|19.5 | 4.5 | 15 |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.1.|Ідентифікація та оцінка ризиків | 2 | 1 | 1 |
| |(МСА 315, 500, 505, 520, 530) | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.2.|Фактори, що вказують на існування | 2 | 0.5 | 1.5 |
| |ризиків | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.3.|Процес ідентифікації ризиків. | 2 | 0.5 | 1.5 |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.4.|Вплив ідентифікованих ризиків на | 2.5 | 0.5 | 2 |
| |статті фінансової звітності та | | | |
| |твердження | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.5.|Монетарний вплив настання ризику | 2.5 | 0.5 | 2 |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.6.|Розуміння внутрішнього контролю | 2.5 | 0.5 | 2 |
| |суб'єкта господарювання | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.7.|Ризик шахрайства | 2.5 | 0.5 | 2 |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.8.|Особливості аудиту в умовах економічної| 2.5 | 0.5 | 2 |
| |кризи | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|4.9.|Планування дій у відповідь на | 1 | | 1 |
| |ідентифіковані та оцінені ризики | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 5. |Використання інформаційних технологій | 3.5 | 1.5 | 2 |
| |при проведенні аудиту | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|5.1.|Організація безпаперового | 2.5 | 1 | 1.5 |
| |документообігу з використанням | | | |
| |інформаційних технологій засобами | | | |
| |MS Word, MS InfoPath та з використанням| | | |
| |електронної пошти ідентифікація | | | |
| |респондента за допомогою цифрових | | | |
| |підписів | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
|5.2.|Захист даних з використанням форматів | 1 | 0.5 | 0.5 |
| |електронних документів (pdf, xps) | | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| 6. |Оцінювання результатів | 1 | | |
|----+---------------------------------------+------+-----+------|
| |ВСЬОГО | 40 | 12 | 28 |
------------------------------------------------------------------
