МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.03.2010 N 191
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства охорони здоров'я України
N 467 від 19.05.2016)
Про внесення змін до наказу МОЗ
від 31.03.2009 N 198 "Про введення
в дію Номенклатури справ
МОЗ України на 2009 рік"
Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1542 та пункту 3 наказу МОЗ від 31.12.2009 N 1096 "Про затвердження Положення про порядок укладання, реєстрації, зберігання договорів та контроль за їх виконанням у Міністерстві охорони здоров'я України" наказую:
1. Унести до Номенклатури справ МОЗ України на 2009 рік, введеної в дію наказом МОЗ від 31.03.2009 N 198, такі зміни:
1.1. Розділ "01.10. Відділ із забезпечення діяльності Міністра" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
|01.10-11|Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
|01.10-12|Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.2. Розділ "02. Адміністративний департамент" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 02-07 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 02-08 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.3. Розділ "02.07. Сектор контролю апарату" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
|02.07-13|Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
|02.07-14|Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.4. Розділ "03. Департамент розвитку медичної допомоги" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 03-18 |Договори, угоди | | 3 р. 1 |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 03-19 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.5. Розділ "04. Департамент материнства, дитинства та санаторного забезпечення" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 04-12 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 04-13 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.6. Розділ "05. Департамент організації санітарно-епідеміологічного нагляду" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 05-23 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 05-24 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.7. Розділ "06. Відділ міжнародних зв'язків та євроінтеграції" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 06-30 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 06-31 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.8. Розділ "07. Сектор протирадіаційного захисту та медичних проблем наслідків аварії на ЧАЕС" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 07-26 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 07-27 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.9. Розділ "09. Відділ інвестицій, будівництва та майнових відносин" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 09-71 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
--------------------------------------------------------------------
1.10. Розділ "10. Департамент економіки, фінансів та бухгалтерської звітності" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 10-31 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 10-32 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.11. Розділ "11. Департамент кадрової політики, освіти і науки" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 11-12 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 11-13 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.12. Розділ "13. Контрольно-ревізійний відділ" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 13-20 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 13-21 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.13. Розділ "16. Відділ медико-соціальної експертизи" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 16-38 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 16-39 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.14. Розділ "17. Департамент управління та контролю якості медичних послуг" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 17-13 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 17-14 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.15. Розділ "18. Департамент регуляторної політики у сфері обігу лікарських засобів та продукції у системі охорони здоров'я" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 18-22 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 18-23 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.16. Розділ "19. Управління економіки страхування" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 19-21 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 19-22 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.17. Розділ "20. Управління моніторингу та супроводу державних програм" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 20-15 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 20-16 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.18. Розділ "21. Відділ тендерних процедур" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 21-24 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 21-25 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.19. Розділ "22. Мобілізаційний сектор" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 22-10 |Договори, угоди | | 3 р.(1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 22-11 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
1.20. Розділ "23 Управління організації медичного забезпечення ЄВРО 2012, міжнародних зв'язків та євроінтеграції" доповнити новими позиціями такого змісту:
--------------------------------------------------------------------
| 23-05 |Договори, угоди | | 3 р. (1) |1) Після|
| |(господарські, | | ст. 345 |закінче-|
| |операційні, трудові тощо) | | |ння |
| | | | |строків |
| | | | |дії |
| | | | |дого- |
| | | | |ворів, |
| | | | |угод. |
| | | | |Див. |
| | | | |також |
| | | | |примітку|
| | | | |до |
| | | | |ст. 288 |
|--------+---------------------------+-------+------------+--------|
| 23-06 |Журнал обліку договорів | | 3 р. | |
| | | | ст. 346 | |
--------------------------------------------------------------------
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Першого заступника Міністра Лазоришинця В.В.
Міністр В.М.Князевич
