КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IV сесія VI скликання
РІШЕННЯ
24.12.2009 N 903/2972
(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Київської міської ради
N 22/1026 від 22.09.2016)
Про внесення змін до рішень Київської міської ради
від 08.11.2007 N 1159/3992 "Про затвердження Переліку
житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва,
право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах"
та від 30.10.2008 N 582/582 "Про впорядкування діяльності
у сфері поводження з побутовими відходами
(крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві"
Керуючись законом України "Про столицю України - місто-герой Київ", постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2008 N 1070 "Про затвердження Правил надання послуг з вивезення побутових відходів", відповідно до Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 25.04.2005 N 60 та з метою впорядкування та належної організації діяльності у сфері поводження з побутовими відходами у місті Києві Київська міська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про виконавця послуг з вивезення побутових відходів згідно з додатком 1.
2. Затвердити Положення про порядок проведення конкурсів з визначення підприємств-перевізників побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві згідно з додатком 2.
3. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 08.11.2007 N 1159/3992 "Про затвердження Переліку житлово-комунальних послуг у житловому фонді м. Києва, право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах", а саме: позицію 1.3 додатка до цього рішення виключити.
4. Внести зміни до рішення Київської міської ради від 30.10.2008 N 582/582 "Про впорядкування діяльності у сфері поводження з побутовими відходами (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві", а саме:
- у пункті 1 слова "виключно на конкурсній основі" замінити словами "в установленому порядку";
- вважати такими, що втратили чинність: пункт 4, частину першу пункту 13;
- пункт 14 викласти в такій редакції:
"14. Районним у м. Києві державним адміністраціям визначати та затверджувати розміри територій (мікрорайонів, житлових кварталів) для обслуговування виконавцем послуг з вивезення твердих побутових відходів та подавати їх організатору конкурсів з визначення підприємств-перевізників твердих побутових відходів".
5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток 1
до рішення
Київської міської ради
24.12.2009 N 903/2972
Положення
про виконавця послуг з вивезення побутових відходів
Положення визначає загальні організаційні та процедурні засади діяльності виконавця послуг з вивезення побутових відходів, визначеного відповідно до статті 7 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства.
I. Загальні положення
1. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів (оператор надання послуг з вивезення побутових відходів, крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві (далі - виконавець послуг) призначається з метою проведення єдиної політики поводження з побутовими відходами в м. Києві, визначеної Законом України "Про відходи", Правилами з організації збирання, перевезення, перероблення та утилізації твердих побутових відходів, затверджених наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України від 11.12.2006 N 407, рішенням Київської міської ради від 30.10.2008 N 582/582 "Про впорядкування діяльності у сфері поводження з побутовими відходами (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві" та забезпечення належного санітарного стану міста, в частині своєчасного і повного вивезення утворених побутових відходів і їх захоронення в визначених для цього місцях, координації діяльності підприємств-перевізників та контролю за їх роботою.
II. Виконавець послуг
2.1. Призначається рішенням Київської міської ради з числа підприємств комунальної форми власності, діяльність яких у сфері поводження з відходами передбачена Статутом підприємства, який може забезпечити виконання, обов'язків, визначених у частині другій статті 21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги";
2.2. Надає послуги з вивезення побутових відходів виключно на договірних засадах відповідно до типового договору про надання житлово-комунальних послуг, затвердженого Кабінетом Міністрів України або уповноваженим ним органом, на певній території (зонах обслуговування), розмір якої визначається районними в м. Києві державними адміністраціями відповідно до її повноважень, визначених законодавством, але не менше ніж житловий квартал.
2.3. Підпорядковується і підзвітний Головному управлінню комунального господарства виконавчого органу Київської міської влади (Київської міської державної адміністрації).
III. Обов'язки виконавця послуг
3.1. Забезпечувати вимоги Закону України "Про відходи" та рішення Київської міської ради від 30.10.2008 N 582/582 "Про впорядкування діяльності у сфері поводження з побутовими відходами (крім токсичних та особливо небезпечних) у м. Києві" щодо своєчасного та повного вивезення побутових відходів від місць їх утворення до визначених місць утилізації. Виконавець послуг з вивезення побутових відходів несе повну відповідальність за вивезення побутових відходів від будинків комунальної власності, приватного сектору та вживає заходи щодо ліквідації несанкціонованих звалищ з визначених зон обслуговування.
3.2. Проводити конкурси з визначення підприємств-перевізників з вивозу побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) з зон обслуговування районів у м. Києві згідно Положення про порядок проведення конкурсів з визначення підприємств - перевізників твердих побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) в зонах обслуговування м. Києва (Додаток 2).
3.3. Укладати договори з споживачами послуг з вивезення побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) всіх форм власності щодо надання послуг з вивозу всіх видів побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) із обов'язковим врахуванням пропозицій районних в м. Києві державних адміністрацій щодо особливостей вивезення побутових відходів з визначених зон обслуговування, які не протирічять чинному законодавству, та забезпечувати їх виконання.
3.4. Погоджувати із споживачами послуг з вивезення побутових відходів місця розташування контейнерних майданчиків, визначати їх кількість, необхідну для збирання твердих побутових відходів та роздільно зібраних відходів.
3.5. Укладати договори з підприємствами - перевізниками на вивіз та утилізацію побутових відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) з визначених зон обслуговування.
3.6. Забезпечувати своєчасність та відповідну якість послуг з вивезення побутових відходів згідно із законодавством та умовами договору, в тому числі шляхом створення систем управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.
3.7. Забезпечувати координацію та контроль за діяльністю підприємств-перевізників - суб'єктів відносин по виконанню договірних зобов'язань щодо надання послуг з вивозу твердих побутових відходів, в т. ч. роздільно зібраних відходів.
3.8. Здійснювати моніторинг обсягів утворених та вивезених побутових відходів, а також місць їх утилізації (захоронення).
3.9. Забезпечувати утворювачів відходів контейнерами для твердих побутових відходів і роздільно зібраних відходів згідно їх фактичної потреби, але не менш 1/3 кількості контейнерів для роздільного збору відходів.
3.10. Впроваджувати з суб'єктами договірних відносин передові технології поводження з побутовими відходами.
3.11. Забезпечувати з суб'єктами договірних відносин впровадження роздільного збору твердих побутових відходів.
3.12. Надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік послуг з вивезення побутових відходів, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання, тощо.
3.13. Розглядати усні та письмові звернення щодо неякісного надання послуг з вивезення побутових відходів на протязі 3-х робочих днів.
3.14. Вести облік вимог (претензій) споживачів у зв'язку з порушенням порядку надання послуг з вивезення побутових відходів.
3.15. Щомісячно до 10 числа місяця, наступного за звітним звітувати Головному управлінню комунального господарства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) про обсяги вивозу всіх видів побутових відходів та стан розрахунків з підприємствами - перевізниками за послуги з вивозу побутових відходів виключно на підставі первинних документів.
IV. Права виконавця послуг
4.1. Вимагати від споживача послуг з вивезення побутових відходів дотримання вимог правил експлуатації прибудинкової території, зокрема, забезпечення вільного проїзду до контейнерного майданчика (місця розташування контейнерів), санітарно-гігієнічних і протипожежних правил та інших нормативно-правових актів у сфері послуг з вивезення побутових відходів.
4.2. Вимагати від споживача послуг з вивезення побутових відходів забезпечення належного санітарно-технічного стану контейнерів, що перебувають у його власності, та контейнерних майданчиків.
4.3. Вимагати від споживача послуг з вивезення побутових відходів своєчасного проведення робіт та інформування щодо усунення виявлених неполадок, пов'язаних з отриманням послуг з вивезення побутових відходів, що виникли з вини споживача, або відшкодування вартості цих робіт.
4.4. Вимагати виконання умов укладених договорів, а при неналежному їх виконанні оскаржувати дії в судовому порядку та ініціювати зміни зон обслуговування.
4.5. Отримувати від підприємств-перевізників щомісячні (до 5 числа місяця, наступного за звітним) звіти щодо обсягів вивозу побутових відходів та місць їх захоронення (утилізації), а також стан фінансових розрахунків за надані послуги виключно на підставі актів виконаних робіт.
4.6. Отримувати від комунального підприємства "Головний інформаційно-обчислювальний центр" інформацію про стан розщеплення коштів від квартирної плати за надання послуг з вивозу твердих побутових відходів.
4.7. Надавати пропозиції стосовно встановлення рівнів норм накопичення і тарифів за послуги з вивозу твердих побутових відходів.
4.8. Вносити пропозиції по виконанню заходів Програми поводження з твердими побутовими відходами, удосконалення Схеми санітарної очистки міста, а також заходів щодо запобігання або зменшення обсягів утворення відходів.
4.9. Проводити просвітницьку та виховну роботу з питань роздільного збирання твердих побутових відходів, а також запобігання або зменшення обсягів утворення твердих побутових відходів.
Заступник Київського міського голови - секретар Київради О.Довгий
Додаток 2
до рішення
Київської міської ради
24.12.2009 N 903/2972
Положення
про порядок проведення конкурсів з визначення
підприємств - перевізників твердих відходів
(крім токсичних та особливо небезпечних) в м. Києві
I. Загальні положення
1.1. Положення регулює відносини, що виникають у сфері поводження з відходами (крім токсичних та особливо небезпечних), зокрема, стосовно їх транспортування з конкретного сектору обслуговування для переробки або знешкодження. Механізм регулювання зазначених відносин базується на проведенні конкурсів з визначення підприємств - перевізників твердих відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) на вивезення та знешкодження зазначених відходів.
1.2. Сектором обслуговування є визначена районною у м. Києві державною адміністрацією територія мікрорайону, яка підпорядкована одній житлово-експлуатаційній організації з включенням наявної інфраструктури та всіх суб'єктів господарювання.
1.3. Конкурси відповідно до цього Положення оголошуються і проводяться комунальним підприємством "Київкомунсервіс" (далі - Організатор конкурсу) згідно затвердженого графіку.
1.4. Проведення конкурсів відповідно до цього Положення здійснюється конкурсною комісією, яка створюється Організатором конкурсу.
1.5. У конкурсах, що проводяться відповідно до цього Положення, як учасники можуть брати участь підприємства незалежно від їх форм власності.
1.6. Конкурси на вивезення та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) з секторів обслуговування є відкритими.
II. Підготовка до проведення конкурсу
2.1. Конкурсна комісія повинна складатися із непарного числа членів комісії. Очолює конкурсну комісію голова, який є керівником Організатора конкурсу за посадою.
До складу конкурсної комісії за погодженням з Постійною комісією Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу включаються:
- директор комунального підприємства "Київкомунсервіс" - голова конкурсної комісії;
- начальник Головного управління комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) - заступник голови конкурсної комісії;
- заступник директора комунального підприємства "Київкомунсервіс" - секретар конкурсної комісії;
- заступники голів відповідних районних у м. Києві державних адміністрацій з питань ЖКГ;
- начальник Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- начальник Головного управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- начальник Головного управління контролю за благоустроєм м. Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- головний спеціаліст - юрист Головного управління комунального господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
- головний державний санітарний лікар м. Києва (за згодою);
- Головне управління у справах захисту прав споживачів в м. Києві (за згодою);
- депутат Київської міської ради - представник з Постійної комісії Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу (за згодою).
2.2. Районні у м. Києві державні адміністрації поділяють райони на сектори обслуговування і надають Організатору конкурсу узагальнену інформацію, необхідну для проведення конкурсу.
2.3. Для залучення підрядників (постачальників послуг) до участі в проведенні конкурсу конкурсна комісія публікує інформаційне повідомлення про конкурс у міській пресі не пізніше ніж за 30 календарних днів до оголошеної дати проведення конкурсу.
2.4. Інформаційне повідомлення про предмет (об'єкт) конкурсу має включати такі дані:
- назва організатора конкурсу;
- назва предмета (об'єкта) конкурсу;
- характеристика предмета (об'єкта) конкурсу, територія обслуговування, річна вартість послуг з вивезення побутових відходів з території обслуговування, орієнтовний річний обсяг відходів;
- кваліфікаційні вимоги до учасника конкурсу;
- термін виконання замовлення (початок та закінчення робіт);
- дата закінчення прийому заявок на участь у конкурсі;
- дата та місце проведення конкурсу;
- телефон та адреса для отримання інформації.
III. Умови участі у конкурсі підприємств, установ та організацій
3.1. До участі в конкурсі допускаються підприємства, установи та організації, які своєчасно подали заявку на участь у конкурсі за формою згідно додатку до цього Положення.
До заяви додаються:
- завірений витяг із статуту підприємства із зазначенням видів діяльності, копія свідоцтва про державну реєстрацію підприємства;
- балансовий звіт підприємства за останній звітній період;
- довідка з податкової служби про відсутність боргових зобов'язань дійсна на день проведення конкурсу;
- інформація про технічний потенціал підприємства (кількість спеціального автотранспорту, який знаходиться на балансі підприємства, наявність власної ремонтної бази та контейнерного парку тощо);
- звіт про кількість вивезених та знешкоджених відходів (крім токсичних та особливо небезпечних) за останній рік;
- копії технічних паспортів на автотранспорт та довідки про проходження ним технічного огляду;
довідки-характеристики автотранспорту: тип, вантажопідйомність, наявність пристроїв автоматизованого геоінформаційного контролю та супроводу перевезення відходів, реєстраційний номер, найменування організації, якій належить спецавтотехніка, номер телефону керівника цієї організації;
- довідки санепідемстанції про придатність автотранспорту для перевезення відходів (крім токсичних та особливо небезпечних);
- довідка про забезпечення умов для щоденного миття спецавтотранспорту, його паркування та технічного обслуговування
- довідки про проходження водіями медичного огляду;
- підтвердження (згода) щодо забезпечення квот розміщення вивезених твердих відходів на встановлених місцях (полігонах, філіалі "Завод "Енергія" АК "Київенерго").
- інша інформація, яка характеризує здатність підприємства надавати якісні послуги з вивозу твердих відходів (досвід роботи по наданню послуг з вивезення побутових відходів та ін.).
3.2. Конкурсна комісія не допускає підприємства та організації до участі в конкурсі в таких випадках:
- надання неповних або недостовірних відомостей;
- надання заявки на участь у конкурсі після терміну, зазначеного в інформаційному повідомленні;
- порушення порядку надання заявки.
3.3. Конкурсна комісія надає за запитом допущеного до конкурсу учасника проект договору на вивезення та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних).
IV. Порядок проведення конкурсу
4.1. У зазначений в інформаційному повідомленні час проведення конкурсу секретар конкурсної комісії перевіряє наявність кворуму конкурсної комісії, присутність учасників конкурсу (не менше двох) та повноваження представників учасників конкурсу на підписання ними протоколу засідання конкурсної комісії. Пред'явлені відомості щодо повноважень представника учасника конкурсу додаються до протоколу засідання конкурсної комісії. Секретар конкурсної комісії надані відомості вносить до протоколу та повідомляє про них голові конкурсної комісії.
4.2. Конкурсна комісія має право розпочинати роботу за наявності не менше 2/3 членів комісії.
4.3. При виконанні умов, зазначених в підпунктах 4.1, 4.2 цього Положення, голова конкурсної комісії оголошує про початок конкурсу, повідомляє про результати розгляду анкет учасників конкурсу, перевіряє правильність оформлення наданих заявок. Після надання зазначених відомостей конкурсна комісія приймає рішення про допуск (відмову) його учасників до участі в конкурсі, після чого розкриває конверти із заявками учасників конкурсу.
4.4. Зміст заявок учасників оголошується головою комісії в присутності допущених до конкурсу учасників, після чого конкурсна комісія в присутності учасників конкурсу приступає до обговорення заявок учасників та визначає переможця конкурсу, а також учасника, який посів друге місце (що не є обов'язковим).
4.5. Рішення конкурсної комісії приймаються переважною більшістю голосів членів конкурсної комісії, присутніх на засіданні.
4.6. Прийняте конкурсною комісією рішення оголошується головою комісії або одним із членів комісії.
4.7. При відсутності кворуму конкурсної комісії її засідання переноситься за рішенням голови комісії на інший час за згодою не менше ніж двох учасників конкурсу не пізніше 5-денного терміну від дати засідання конкурсної комісії, яке не відбулося. Якщо згоди учасників конкурсу про дату перенесення засідання конкурсної комісії не досягнуто, конкурс вважається таким, що не і відбувся.
4.8. У разі, якщо конкурсна комісія не допустила до участі в конкурсі жодного із учасників або допустила лише одного, конкурс оголошується таким, що не відбувся.
4.9. Рішення конкурсної комісії оформлюється протоколом засідання, підписується всіма членами комісії, переможцем конкурсу.
4.10. У протоколі конкурсної комісії, яким визначено переможця конкурсу представник учасника робить такий запис: "З протоколом ознайомлений, про наслідки не укладення договору із замовником, тобто про умови, передбачені підпунктом 5.3 Положення, мені повідомлено".
4.11. Учасник конкурсу, що не прибув на засідання, або представник учасника, який прибув на засідання, але не надав оформлених належним чином відомостей про свої повноваження як представника організації-учасника, до участі в конкурсі не допускається.
V. Прикінцеві положення
5.1. Після оголошення результатів конкурсу Організатор конкурсу та учасник, визнаний переможцем, в триденний термін укладають із замовником договір на виконання робіт терміном дії до 5-ти (п'яти) років.
Форма договору на виконання послуг з вивезення побутових відходів погоджується з Постійною комісією Київської міської ради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу.
5.2. Якщо переможець конкурсу відмовляється від укладання відповідного договору, Організатор конкурсу в триденний термін пропонує організації, що посіла друге місце, укласти такий договір.
Якщо організації, що брали участь у конкурсі відмовляються укладати договір, конкурс вважається таким, що не відбувся.
5.3. Якщо переможець конкурсу відмовляється від укладання договору на вивіз та знешкодження відходів (крім токсичних та особливо небезпечних), він сплачує кошти в розмірі 2 % від вартості послуг оголошеного конкурсу на рахунок Організатора конкурсу. Аналогічні наслідки виникають для учасника, що посів наступне за переможцем конкурсу місце, якщо він відмовиться від укладання договору.
5.4. Будь-який учасник конкурсу, який заявляє, що зазнав або може зазнати збитків в результаті порушення Організатором конкурсу вимог цього Положення, має право на оскарження результатів конкурсу відповідно до чинного законодавства.
Предметом оскарження не можуть бути:
- вибір способу розміщення замовлення на роботи (послуги) для міських потреб із способів, передбачених цим Положенням;
- рішення конкурсної комісії про відхилення всіх заявок на участь у конкурсі.
5.5. Скарга учасника конкурсу направляється керівнику Організатора конкурсу до укладання договору з Організатором конкурсу. Організатор конкурсу повинен в 30-денний термін розглянути скаргу учасника. Якщо учасник конкурсу не отримає відповіді щодо задоволення його скарги або відмови, він має право звернутися до господарського суду м. Києва.
Заступник Київського міського голови - секретар Київради О.Довгий