Документ втратив чиннiсть!

ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
22.12.2009 N 1421

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 945 від 06.06.20
12)

Про організаційні питання щодо створення єдиного
центру обліку пасажироперевезень в м. Києві

Відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про інформацію", "Про телекомунікації", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" та з метою виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.02.2009 N 213 "Про створення єдиного центру обліку пасажироперевезень в м. Києві", у межах функцій органу місцевого самоврядування:

1. Створити у складі єдиного центру обліку пасажироперевезень в м. Києві інформаційно-телекомунікаційну систему "Реєстр пільгових категорій мешканців м. Києва".

2. Затвердити Положення про Реєстр пільгових категорій мешканців м. Києва, що додається.

3. Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) спільно із Головним управлінням зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням транспорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням охорони здоров'я та медичного забезпечення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням з питань торгівлі та побуту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Головним управлінням житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) визначити та затвердити перелік Головних управлінь, управлінь та інших структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділів районних у м. Києві державних адміністрації, підприємств, установ та організацій територіальної громади м. Києва, які будуть мати право доступу до інформаційно-телекомунікаційних систем єдиного центру обліку пасажироперевезень в м. Києві, як користувачі цих систем з правами доступу в частині своїх повноважень, та затвердити у встановленому порядку.

4. Головним управлінням, управлінням та іншим структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурним підрозділам районних у м. Києві державних адміністрацій, підприємствам, установам та організаціям територіальної громади м. Києва, які будуть мати право доступу до інформаційно-телекомунікаційних систем єдиного центру обліку пасажироперевезень в м. Києві, як користувачі цих систем з правами доступу в частині своїх повноважень, забезпечувати оперативне надання інформації про мешканців м. Києва, які мають право пільги та користуються відповідними пільгами до комунального підприємства "Київінформатика" у визначений термін.

5. Комунальному підприємству "Київінформатика":

5.1. В термін до 30.01.2010 року спільно з Головним управлінням зв'язку, інформатизації та захисту інформації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розробити та подати на затвердження до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської адміністрації) Положення про єдиний центр обліку пасажироперевезень в м. Києві.

5.2. Забезпечити розгортання інформаційних систем єдиного центру обліку пасажироперевезень в м. Києві у Головних управліннях, управліннях та інших структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), структурних підрозділах районних у м. Києві державних адміністраціях, підприємствах, установах та організаціях територіальної громади м. Києва, визначених відповідно до пункту 3 цього розпорядження.

6. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

7. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.

Голова Л.Черновецький

Затверджено
розпорядженням
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 22.12.2009 N 1421

Положення
про реєстр пільгових категорій мешканців міста Києва

1. Реєстр пільгових категорій мешканців міста Києва (далі - Реєстр) - автоматизований банк даних, створений для забезпечення обліку мешканців міста Києва, які мають право на державні пільги за соціальною ознакою, згідно із законами України, та місцеві пільги, згідно з рішеннями Київської міської ради (далі - пільговики).

2. Реєстр утворюється на основі логічного з'єднання між базами даних районних управлінь праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій (далі - Управління) та центральним автоматизованим банком даних й розміщується в програмно-апаратному комплексі Єдиного центру обліку пасажироперевезень в місті Києві (далі - Центр обліку).

3. До Реєстру включається така інформація: загальні відомості про пільговика (прізвище, ім'я та по батькові, число, місяць, рік народження, ідентифікаційний номер у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів, адреса зареєстрованого місця проживання, склад сім'ї), реквізити паспорта та документа, що підтверджує право пільги на проїзд у міському пасажирському транспорті (далі - пільга), а також категорія пільговика.

4. Управління праці та соціального захисту населення районних у місті Києві державних адміністрацій (далі - Управління):

4.1. Організовують збирання, систематизацію і зберігання зазначеної у пункті 3 цього Положення інформації та забезпечують її автоматизоване використання для контролю за відомостями, які подаються транспортними підприємствами міста Києва (далі - підприємствами), для розрахунків за надані пільговикам послуги.

4.2. В разі зміни чинного законодавства України вносяться відповідні зміни до Реєстру.

4.3. Надають консультації пільговикам, підприємствам, що надають послуги у сфері соціального обслуговування.

5. Управління з дотриманням вимог статті 23 Закону України "Про інформацію" мають право:

5.1. Отримувати від пільговиків документи, що підтверджують їх право на пільги за їх згодою.

5.2. Проводити перевірку достовірності поданих документів.

5.3. Отримувати відомості від пільговиків, а також від органів виконавчої влади, де перебувають на обліку пільговики, підприємств, що надають послуги у сфері соціального обслуговування, та державних органів реєстрації актів цивільного стану, зокрема про осіб, які померли, на паперових та електронних носіях в установленому форматі з питань, пов'язаних з формуванням та веденням Реєстру.

5.4. Використовувати під час наповнення Реєстру інформацію з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку осіб, які мають право на пільги.

5.5. Надавати інформацію, яка міститься в Реєстрі, підприємствам та організаціям, що надають послуги, на запити та в межах їх компетенції.

6. У разі коли пільговик з поважних причин (хвороба, інвалідність тощо) самостійно не може звернутися до Управління, то це Управління вживає заходів до включення інформації про нього до Реєстру.

7. Якщо під час наповнення Реєстру використовується інформація з інших баз даних щодо персоніфікованого обліку громадян, до Реєстру включається інформація про пільговика без його особистої участі за його згодою (за винятком інформації, що міститься у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів).

8. Пільговик, який має право на конкретну пільгу згідно з кількома законами України, включається до Реєстру як пільговик, що користується цією пільгою згідно з одним законом України за його вибором.

9. Якщо фізична особа має право на пільги згідно з кількома законами, до Реєстру включається така інформація про пільговика.

10. У разі зміни місця проживання в межах адміністративно-територіальної одиниці м. Києва, яку обслуговує районне Управління, пільговик або його законний представник повинен повідомити його про це письмово.

11. У разі зміни зареєстрованого місця проживання поза межами адміністративно-територіальної одиниці м. Києва пільговик має право знятися з обліку в Управлінні за попереднім зареєстрованим місцем проживання та має право стати на облік за новим зареєстрованим місцем проживання.

12. Управління за попереднім зареєстрованим місцем проживання пільговика закривають його персональну облікову картку та видають пільговику довідку про зняття з обліку, а за новим зареєстрованим місцем проживання відкривають нову облікову картку з дати реєстрації пільговика.

13. У разі коли у складі сім'ї пільговика відбулися зміни, що потребують коригування включеної до Реєстру інформації, він письмово повідомляє про це Управління.

14. Пільговик має право ознайомлюватися з особовими даними, що містяться в Реєстрі, та у разі виявлення недостовірних інформації звернутися з відповідною письмовою заявою до управління про їх виправлення.

15. Підприємства та організації, що надають послуги в сфері соціального обслуговування, щомісячно до 25 числа подають Управлінням на паперових та електронних носіях розрахунки щодо вартості послуг, наданих пільговикам у минулому місяці, згідно з формою 2-пільга.

16. Управління щомісячно:

16.1. Звіряє інформацію, що міститься в Реєстрі, з інформацією, яка надходить від підприємств, що надають послуги, і у разі виявлення розбіжностей щодо загальної кількості пільговиків або розміру пільг, що надаються конкретному пільговику, не провадить розрахунків, що стосуються виявлених розбіжностей, до уточнення цієї інформації.

16.2. Після проведення розрахунків з підприємствами та організаціями, що надають послуги, складає:

16.2.1. Реєстр погашення заборгованості перед підприємствами, що надають послуги, згідно з формою 5-пільга та реєстр розрахунків згідно з формою 7-пільга.

16.2.2. Акти звіряння розрахунків за надані пільговикам послуги згідно з формою 3-пільга.

16.3. До 15 числа поточного місяця подає:

16.3.1. Фінансовим органам районних у місті Києві державних адміністрацій акти звіряння розрахунків згідно з формою 3-пільга.

16.3.2. Головному управлінню соціального захисту населення виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) звіти згідно з формами 4-пільга та 6-пільга.

Заступник голови - керівник апарату Б.Стичинський