КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 7 жовтня 2009 р. N 1561-р
Київ
(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Кабінету Міністрів України
N 548-р від 11 липня 2013 р.)
Про внесення змін до Стратегії розвитку
морських портів України на період
до 2015 року
Внести до Стратегії розвитку морських портів України на період до 2015 року, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 липня 2008 р. N 1051 (Офіційний вісник України, 2008 р., N 58, ст. 1946), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Затверджено
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 7 жовтня 2009 р. N 1561-р
Зміни,
що вносяться до Стратегії розвитку морських
портів України на період до 2015 року
( 1051-2008 )
1. Розділ "Основні напрями реалізації Стратегії" ( 1051-2008 ) після абзацу другого доповнити абзацами такого змісту:
"врегулювання на законодавчому рівні:
- відносин, пов'язаних із наданням на території державного підприємства - морського порту або морського термінала державними підприємствами, установами і організаціями, що уповноважені Мінтрансзв'язку в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, спеціалізованих послуг, до яких належать: лоцманське проведення суден; регулювання руху суден; організація утримання підхідних каналів та акваторій портів у належному стані; координація та проведення аварійно-рятувальних робіт; навігаційно-гідрографічне забезпечення; картографічне забезпечення; нагляд за станом портових гідротехнічних споруд (незалежно від форми власності) і засобів навігаційного обладнання та їх утримання; проведення робіт з вимірювання глибин; водолазні, швартовні, криголамні та буксирувальні роботи; прийняття із суден забруднених, стічних, баластних вод, сміття; запобігання і ліквідація розливу забруднюючих речовин; забезпечення охорони суден та портових засобів; а також пов'язаних із функціонуванням загальнодержавного ринку спеціалізованих послуг, що надаються у державних підприємствах - морських портах;
- питання встановлення заборони щодо будівництва суб'єктами господарювання причальних гідротехнічних споруд в акваторіях, відведених державним підприємствам - морським портам, без погодження з ними для забезпечення пріоритетного права державних підприємств - морських портів будувати у відведених їм відповідно до законодавства акваторіях нові причальні гідротехнічні споруди за рахунок власних коштів;
- питання надання у користування державним підприємствам - морським портам земель водного фонду в межах відведених їм відповідно до законодавства акваторій;
забезпечення:
- права державного підприємства - морського порту залучати інвесторів для будівництва нових причальних гідротехнічних споруд на договірних засадах за умови погодження в установленому порядку інвестиційного проекту та закріплення побудованих причальних гідротехнічних споруд у державній власності;
- відведення акваторій державним підприємствам - морським портам для торговельного мореплавства;".
У зв'язку з цим абзаци третій - сорок шостий вважати відповідно абзацами десятим - п'ятдесят третім.
2. Розділ "Фінансування реалізації Стратегії" ( 1051-2008 ) викласти в такій редакції:
"Шляхи реалізації Стратегії та джерела її фінансування
Реалізація Стратегії здійснюється шляхом:
будівництва нових причальних гідротехнічних споруд державними підприємствами - морськими портами за рахунок власних коштів;
реалізації інвестиційних проектів, якими передбачається будівництво та експлуатація морських перевантажувальних комплексів на землях, що межують з територією та акваторією морських портів, за умови будівництва та експлуатації причальних гідротехнічних споруд державними підприємствами - морськими портами;
забезпечення силами та засобами державних підприємств - морських портів обслуговування суден, що прямують до причалів, розташованих у відведених таким підприємствам акваторіях;
оновлення наявних та будівництво нових суден і плавучих споруд для обслуговування суден, розташованих в акваторіях державних підприємств - морських портів.
Фінансування реалізації Стратегії передбачається здійснювати за рахунок:
коштів державних підприємств - морських портів - у частині розроблення Генерального плану розвитку портів і планів (програм) розвитку портів, а також розвитку спеціалізованих майнових комплексів;
коштів, що надійшли від сплати цільових портових зборів відповідно до їх цільового призначення, зборів та плати за спеціалізовані послуги - у частині забезпечення безпеки судноплавства;
інвестицій - у частині будівництва нових перевантажувальних комплексів відповідно до затверджених програм розвитку державних підприємств - морських портів з урахуванням державних інтересів;
коштів державних підприємств - морських портів та державного бюджету - у частині реформування та розвитку державної системи забезпечення безпеки судноплавства, національної системи пошуку і рятування на морі;
інших джерел фінансування.".