МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І ТУРИЗМУ УКРАЇНИ

НАКАЗ
24.09.2009 N 793/1/16-09

Про внесення змін до наказу Міністерства
культури і туризму України
від 10.04.2009 N 230/0/16-09

У зв'язку із виробничою необхідністю наказую:

1. Унести до Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури, затверджених наказом Міністерства культури і туризму України від 10.04.2009 N 230/0/16-09 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури" (далі - Методичні рекомендації), такі зміни:

1.1. У розділі II "Визначення термінів, які застосовуються в Методичних рекомендаціях":

абзац перший пункту 2.10 викласти у новій редакції:

"2.10. Договір про реалізацію творчого проекту (гастрольного заходу) - це двостороння угода, складена за зразком згідно із додатком 8, яка укладається між головним розпорядником бюджетних коштів (МКТ) та вітчизняним гастролером - одержувачем коштів загального фонду та спеціального фонду Державного бюджету України ( 835-17 ) (Одержувач бюджетних коштів)";

у пункті 2.13 слова "проекту Плану чи" вилучити.

1.2. У розділі III "Порядок включення заходів до Плану роботи МКТ та підготовка документів на їх проведення":

абзац третій підпункту 3.1.3 викласти у новій редакції:

"Пропозиції щодо фінансової підтримки заходів, визначених підпунктом 3.1.3 цього пункту, для попереднього формування проекту Державного бюджету України та проекту Плану роботи МКТ на відповідний рік, подаються підприємствами, установами, закладами та організаціями до 31 травня поточного року вигляді листа із зазначенням назви заходу, терміну його проведення. До листа додається заявка на проведення заходу, за зразком згідно із додатком 12 та попередній кошторис витрат, за зразком згідно із додатком 2 (для гастрольного заходу - за зразком згідно із додатком 3).

Примітка. Заявка на проведення заходу подається до пропозицій для попереднього формування проекту Державного бюджету України та проекту Плану роботи МКТ на відповідний рік, починаючи з 2010 року";

пункт 3.4 виключити;

підпункт 3.1.3 пункту 3.1 доповнити новим абзацом такого змісту:

"При проведенні заходів, визначених підпунктами 3.1.1, 3.1.2 пункту 3.1 цих Методичних рекомендацій, та при реалізації творчих проектів (гастрольних заходів) аплікаційна форма концепції заходу не подається".

1.3. Додатки 4 та 8 до Методичних рекомендацій викласти у новій редакції (додаються).

1.4. У додатку 9 до Методичних рекомендацій:

після слова "Замовник" у відповідних відмінках доповнити словами" ("Головний розпорядник бюджетних коштів")" у відповідних відмінках;

після слова "Виконавця" у відповідних відмінках доповнити словами" ("Одержувача бюджетних коштів")" у відповідних відмінках.

1.5. У додатку 11 до Методичних рекомендацій слова "Для розгляду під час формування проекту Плану чи Плану роботи МКТ на ____ рік" вилучити.

1.6. Доповнити Методичні рекомендації новим додатком 12 (додається).

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства культури і туризму України від 18.05.2009 N 324/0/16-09 "Про внесення змін до Методичних рекомендацій щодо порядку проведення культурно-мистецьких заходів, творчих програм та проектів у сфері культури".

3. Контроль за виконанням наказу покласти на перших заступників та заступників Міністра відповідно до розподілу обов'язків.

Міністр В.В.Вовкун

Додаток 4
до п. 2.7 Методичних
рекомендацій щодо порядку
проведення
культурно-мистецьких
заходів, творчих програм
та проектів у сфері культури

                                      ЗАТВЕРДЖЕНО
в сумі _____________________
_______________________ грн.
(сума літерами і цифрами)

                                      ____________________________
____________________________
(посада)

                                      ____________________________
(підпис)

                                      ____________________________
(ініціали і прізвище)

                                      ____________________________
(число, місяць, рік)

                                                              М.П.

                  РОЗРАХУНКОВИЙ КОШТОРИС ВИТРАТ

     на підготовку та проведення _________________________________
(назва заходу)

     Місце проведення ____________________________________________
(найменування району (міста), області)

Термін проведення програми (заходу) згідно з положенням
(концепцією, програмою) з ____________ по ____________ 200_ р.

(підготовчо-завершальний період з ______ по ________ 200_ р.)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Статті витрат | Розрахунок планових/фактичних | Сума | Сума фактичних витрат, грн.(**) |
| з/п | | витрат, грн.(*) |планова,| |
| | | | грн. | |
| | |-----------------------------------+--------+----------------------------------|
| | | | |Всього| в тому числі: |
| | | | | |---------------------------|
| | | | | |Профінан-|Викорис-|Залишок |
| | | | | | совано | тано | до |
| | | | | | МКТ | |фінансу-|
| | | | | | | | вання |
|-----+----------------+-----------------------------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|-----+----------------+-----------------------------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 1. |Гарантована |Кількість |Лімітна | | | | | | |
| |оплата |концертів |вартість,| | | | | | |
| |запрошених | |грн. | | | | | | |
| |колективів- | | | | | | | | |
| |учасників | | | | | | | | |
| |(за угодою) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|1.1. |(повна статутна | | | | | | | | |
| |назва | | | | | | | | |
| |колективу) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 2. |Заробітна плата |Кількість |Кількість|Зар. плата за| | | | | |
| |режисерсько- |залучених |днів |виконану | | | | | |
| |постановочної та|працівників|роботи |роботу, грн. | | | | | |
| |адміністративної|(осіб) | | | | | | | |
| |груп, | | | | | | | | |
| |артистичного | | | | | | | | |
| |персоналу, | | | | | | | | |
| |членів журі (за | | | | | | | | |
| |договорами | | | | | | | | |
| |підряду) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|2.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 3. |Зарахування на | X | X | X | | | | | |
| |заробітну плату | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 4. |Витрати на |Кількість |Кількість|Вартість за | | | | | |
| |відрядження або |осіб |днів |день, грн. | | | | | |
| |витрати, | | | | | | | | |
| |пов'язані з | | | | | | | | |
| |перебуванням | | | | | | | | |
| |учасників | | | | | | | | |
| |заходу, членів | | | | | | | | |
| |журі | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.1. |Добові | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.2. |Проживання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| | |Кількість |Вартість |маршрут | | | | | |
| | |осіб |квитка, | | | | | | |
| | | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|4.3. |Проїзд (квитки) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 5. |Оренда |Орієнтовна |Кількість|Вартість | | | | | |
| |приміщення для |площа |днів |оренди за | | | | | |
| |проведення | |(годин) |день | | | | | |
| |заходу | |оренди |(годину), | | | | | |
| |(експлуатаційні | | |грн. | | | | | |
| |витрати за | | | | | | | | |
| |надання | | | | | | | | |
| |приміщення або | | | | | | | | |
| |відміна планових| | | | | | | | |
| |заходів) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|

|5.1. |Можливо         |           |         |             |        |      |         |        |        |
| |експлуатаційні | | | | | | | | |
| |витрати за | | | | | | | | |
| |надання | | | | | | | | |
| |приміщення або | | | | | | | | |
| |відміна планових| | | | | | | | |
| |заходів | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 6. |Транспортні |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |послуги |одиниць |днів |оренди за | | | | | |
| |(оренда) | |(годин) |день (годину)| | | | | |
| | | |оренди |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|6.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 7. |Оренда |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |технічного |одиниць |днів |оренди за | | | | | |
| |обладнання | |(годин) |день | | | | | |
| |(надання | |оренди |(годину), | | | | | |
| |послуг) | | |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.1. |Світлотехнічне | | | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.2. |Звукотехнічне | | | | | | | | |
| |обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|7.3. |Інше обладнання | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 8. |Постановочні | | | | | | | | |
| |витрати | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|8.1. |Прокат костюмів |Кількість |Кількість|Вартість | | | | | |
| |(одягу) |костюмів |днів |прокату за | | | | | |
| | |(одягу), що|(годин) |день | | | | | |
| | |беруться |прокату |(годину), | | | | | |
| | |напрокат | |грн. | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|8.2. |Художнє |Кількість |Ціна за | | | | | | |
| |оформлення місць|одиниць |одиницю, | | | | | | |
| |проведення | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|... | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| 9. |Організаційні |Кількість |Ціна за |Період | | | | | |
| |витрати |одиниць |одиницю, |використання | | | | | |
| | | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|9.1. | | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|10. |Поліграфічні |Тираж |Ціна за | | | | | | |
| |послуги | |одиницю, | | | | | | |
| |(виготовлення | |грн. | | | | | | |
| |друкованої | | | | | | | | |
| |продукції) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|10.1.| | | | X | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | X | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|11. |Оплата |Кількість |Вартість,|Період | | | | | |
| |інформаційно- |одиниць |грн. |використання | | | | | |
| |рекламних | | | | | | | | |
| |послуг | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|

|11.1.|                |           |         |             |        |      |         |        |        |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|12. |Придбання |Кількість |Вартість,| | | | | | |
| |призів, |одиниць |грн. | | | | | | |
| |сувенірів (за | | | | | | | | |
| |окремим | | | | | | | | |
| |погодженням) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|12.1.| | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | X | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|13. |Представницькі | | | | | | | | |
| |витрати (за | | | | | | | | |
| |окремим | | | | | | | | |
| |погодженням) | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|13.1.| | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|14. |Інші витрати | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|14.1.|Послуги зв'язку |Кількість |Ціна за | | | | | | |
| | |одиниць |одиницю, | | | | | | |
| | | |грн. | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|14.2.|Придбання | | | | | | | | |
| |канцелярських | | | | | | | | |
| |товарів, | | | | | | | | |
| |поштово- | | | | | | | | |
| |телеграфні | | | | | | | | |
| |витрати | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
|14.3.|Банківське | X | X | X | | | | | |
| |обслуговування | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Всього | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |Усього витрат за| X | X | X | | | | | |
| |кошторисом | | | | | | | | |
|-----+----------------+-----------+---------+-------------+--------+------+---------+--------+--------|
| |В т.ч. ПДВ | X | X | X | | | | | |
| |(20%) | | | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

     Примітка.
(*) 1) У колонці 3 заповнюється плановий розрахунок при
поданні кошторису витрат на проведення заходу;
фактичний розрахунок заповнюється при поданні виконавчого
кошторису витрат після проведення заходу (плановий розрахунок не
відображається).
(**) 2) Колонки 5-8 відображаються та заповнюються при
поданні виконавчого кошторису витрат після проведення заходу.

 Головний бухгалтер _______________________________
(ініціали, прізвище)

 М.П.

Додаток 8
до п. 2.10 Методичних
рекомендацій щодо порядку
проведення
культурно-мистецьких
заходів, творчих програм
та проектів у сфері культури

                         ДОГОВІР N ______
про реалізацію творчого проекту - гастрольної поїздки

 м. Київ                                "___" ____________ 200_ р.

     Міністерство культури і туризму України, назване у подальшому
"Головний розпорядник бюджетних коштів", в особі _________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

що діє на підставі Положення, з однієї сторони, і ________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(найменування вітчизняного гастролера або уповноваженої ним особи,
яка займається реалізацією творчого проекту)

названий у подальшому "Одержувач бюджетних коштів", в особі ______
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я та по батькові)

що діє на підставі __________, з другої сторони, далі за текстом
цього Договору - "Сторони", уклали цей договір (далі - Договір)
про подане нижче.

1. Предмет Договору

1.1. Головний розпорядник бюджетних коштів доручає, а
Одержувач бюджетних коштів бере на себе зобов'язання здійснити на
загальнодержавному рівні реалізацію творчого проекту - гастрольної
поїздки __________________________________________________________
__________________________________________________________________
(вказується назва творчого проекту, місце і час його проведення)

відповідно до Програми заходу (творчого проекту), затвердженої
Головним розпорядникам бюджетних коштів. До Програми заходу
(творчого проекту) можуть вноситись зміни, які затверджуються
Головним розпорядником бюджетних коштів.

1.2. Витрати на реалізацію творчого проекту, визначені
Одержувачем бюджетних коштів _____________________________________
__________________________________________________________________
(вказується сума)

1.3. Доходи від реалізації творчого проекту _________________
__________________________________________________________________
(вказується сума)

1.4. Сума витрат, що виділяється Головним розпорядником
бюджетних коштів для реалізації творчого проекту (з урахуванням
ПДВ) _____________________________________________________________
__________________________________________________________________
(вказується сума)

1.5. Джерела оплати витрат за пунктом 1.4 Договору - за
рахунок асигнувань, передбачених МКТ у Державному бюджеті України
на ____ рік за КПКВК 1801160 "Фінансова підтримка гастрольної
діяльності вітчизняних виконавців" (_____________ фонд).

2. Зобов'язання Сторін

2.1. Головний розпорядник бюджетних коштів зобов'язаний:
2.1.1. Профінансувати витрати на реалізацію творчого проекту
в межах суми, визначеної у пункті 1.4 Договору.
2.1.2. Перевіряти цільове використання суми, що виділяється
Головним розпорядником бюджетних коштів для реалізації творчого
проекту.

2.2. Одержувач бюджетних коштів зобов'язаний:
2.2.1. Здійснити реалізацію творчого проекту відповідно до
Програми творчого проекту, затвердженої Головним розпорядником
бюджетних коштів.
2.2.2. Подати Головному розпоряднику бюджетних коштів
кошторис витрат на реалізацію творчого проекту (додається).
2.2.3. Використати виділені Головним розпорядником бюджетних
коштів кошти на реалізацію творчого проекту у місячний термін з
дня їх надходження на рахунок Одержувача бюджетних коштів, та
після реалізації творчого проекту в місячний термін подати
Головному розпоряднику бюджетних коштів акт про виконані роботи та
виконавчий кошторис витрат з постатейними витратами.
2.2.4. Після реалізації творчого проекту подати Головному
розпоряднику бюджетних коштів річну та квартальну фінансову
звітності в паперовому вигляді та на електронних носіях.
2.2.5. Бюджетні кошти, виділені Головним розпорядником
бюджетних коштів на реалізацію творчого проекту, Одержувач
бюджетних коштів зобов'язаний використати виключно за
призначенням, тобто відповідно до Програми заходу (творчого
проекту).
2.2.6. Повернути Головному розпоряднику бюджетних коштів
невикористані кошти, виділені Головним розпорядником бюджетних
коштів на реалізацію творчого проекту, у разі, якщо вони
залишилися після реалізації творчого проекту Одержувачем бюджетних
коштів.

                    3. Відповідальність Сторін

3.1. За невиконання та/або неналежне виконання умов Договору
Одержувач бюджетних коштів і Головний розпорядник бюджетних коштів
несуть відповідальність згідно законодавства України.

3.2. У разі невикористання Одержувачем бюджетних коштів
протягом місяця з дня надходження на його рахунок коштів,
виділених Головним розпорядником бюджетних коштів на реалізацію
творчого проекту, до Одержувача бюджетних коштів застосовується
штрафна санкція - неустойка у розмірі однієї облікової ставки
Національного банку України, що діяла в період, в який вона
сплачується, від суми невикористаних у строк коштів за кожний день
прострочення терміну використання коштів.

3.3. У разі використання не за призначенням коштів, виділених
Головним розпорядником бюджетних коштів на реалізацію творчого
проекту, Одержувач бюджетних коштів повинен повернути їх Головному
розпоряднику бюджетних коштів з урахуванням встановленого індексу
інфляції за весь час, що передував поверненню коштів.

4. Зміна умов Договору

4.1. Умови Договору мають однакову юридичну силу для обох
Сторін. У Договір дозволяється вносити зміни за взаємною згодою
обох Сторін шляхом складання письмової додаткової угоди.

4.2. Жодна Сторона не має права передавати свої повноваження
за Договором третій особі без письмової згоди на те іншої Сторони
Договору.

5. Інші умови Договору

5.1. Договір складено у п'яти оригінальних примірниках, які
мають однакову юридичну силу.

5.2. У випадках, не передбачених Договором, Сторони керуються
законодавством України.

6. Строк дії Договору

6.1. Договір починає діяти з моменту його підписання до
повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.

         7. Місцезнаходження, реквізити і підписи Сторін

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство культури і
туризму України м. Київ, вул. І.Франка, 19

Державне казначейство України ЗКПО 20055032 МФО 820172

Особовий рахунок 90713180000001 (загальний фонд)
90724180000001 (спеціальний фонд)

Одержувач бюджетних коштів __________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Рахунок _____________________________________________________
__________________________________________________________________

   Головний розпорядник            Одержувач бюджетних коштів:
бюджетних коштів:
_________________________ __________________________________
_________________________ __________________________________
(посада, підпис) (посада, підпис)

         ПЕЧАТКА                             ПЕЧАТКА

Додаток 12
до підпункту 3.1.3
Методичних рекомендацій
щодо порядку проведення
культурно-мистецьких
заходів, творчих програм
та проектів у сфері культури

                 Для розгляду під час формування
проекту Плану роботи МКТ на ____________ рік

                              ЗАЯВКА
на проведення

      ______________________________________________________
(повна назва заходу)

------------------------------------------------------------------
| Ініціатор | |
| проведення заходу | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Адреса, контактний | |
|телефон, факс, | |
|e-mail, контактна | |
|особа | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Засновники | |
|(співзасновники) | |
|(для фестивалів, | |
|конкурсів) | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Концепція заходу: | |
|- дата, місце | |
|проведення; | |
|- періодичність | |
|проведення заходу, | |
|вказати скільки | |
|разів проводився | |
|захід; | |
|- актуальність | |
|проведення заходу; | |
|- мета; завдання; | |
|- структура заходу;| |
|- учасники заходу; | |
|- цільова аудиторія| |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Очікувані | |
|результати | |
|від проведення | |
|заходу | |
------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------
| Джерела фінансування заходу |
|----------------------------------------------------------------|
|Очікуваний | |
|обсяг фінансування | |
|від МКТ України(*) | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|Інші джерела | |
|фінансування | |
|заходу (місцеві | |
|бюджети, | |
|спонсори, | |
|благодійники) | |
|із зазначенням | |
|обсягів | |
|фінансування | |
|-------------------+--------------------------------------------|
|ЗАГАЛОМ | |
------------------------------------------------------------------

                     Етапи реалізації заходу
(для проектів з тривалістю понад місяць)

------------------------------------------------------------------
| N | Назва етапу| Зміст етапу | Тривалість | Вартість, |
| | | (перелік | (дати початку | тис.грн. |
| | | заходів чи | та завершення)| |
| | |робіт, що мають| | |
| | | бути виконані)| | |
|---+------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | | |
|---+------------+---------------+---------------+---------------|
| | | | | |
------------------------------------------------------------------

           Керівник                             Підпис

                               М.П.

_______________
(*) Обсяг фінансування може корегуватися Міністерством при
формуванні проекту плану роботи МКТ, підготовки проекту наказу на
проведення заходу.