ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 1 вересня 2008 року N 345
Про внесення змін до регламенту обласної державної адміністрації
В зв’язку із запровадженням системи управління якістю в апараті обласної державної адміністрації:
1. Внести зміни до регламенту обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 22 листопада 2007 року N 440, виклавши його в новій редакції, що додається.
2. Контроль за додержанням цього регламенту покласти на першого заступника, заступників голови, заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов’язків.
Голова обласної державної
адміністрації О. ДОМБРОВСЬКИЙ
Затверджено
Розпорядження голови
облдержадміністрації
від 1 вересня 2008 року N 345
Регламент
обласної державної адміністрації
Загальні положення
1. Цей регламент обласної державної адміністрації (далі - регламент) регулює організаційні та процедурні питання діяльності обласної державної адміністрації (далі - облдержадміністрація), зокрема визначає організацію роботи апарату облдержадміністрації і механізми його взаємодії із структурними підрозділами, регулює порядок правового, організаційного, кадрового, методичного, інформаційно-аналітичного та матеріально-технічного забезпечення діяльності облдержадміністрації, встановлює режим її роботи.
2. Розгляд в облдержадміністрації питань, що належать до її компетенції та повноважень, делегованих обласною радою, здійснюється головою, першим заступником голови, заступниками голови, заступником голови -керівником апарату, відділами і секторами апарату, структурними підрозділами облдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою облдержадміністрації.
3. Робота облдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.
Облдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції. Висвітлення її діяльності здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.
4. Розподіл обов'язків між першим заступником, заступниками голови, заступником голови - керівником апарату (далі - заступники голови), іншими посадовими особами облдержадміністрації проводить голова облдержадміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:
- функцій і повноважень;
- структурних підрозділів облдержадміністрації, діяльність яких координуватиметься та контролюватиметься;
- територіальних підрозділів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо координації їх діяльності, сприяння виконанню покладених на них завдань;
- райдержадміністрацій щодо спрямування та контролю їх діяльності.
Голова облдержадміністрації визначає також порядок заміщення голови облдержадміністрації, його першого заступника, заступників, заступника голови - керівника апарату у разі їх відсутності.
5. Положення про структурні підрозділи облдержадміністрації розробляються їх керівниками, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), начальником юридичного відділу апарату облдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.
Планування роботи та звітність облдержадміністрації
6. Планування роботи облдержадміністрації здійснюється з метою узгодженої діяльності керівництва облдержадміністрації, її структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації.
7. Основна діяльність облдержадміністрації проводиться за річними, квартальними та місячними планами, які затверджуються розпорядженнями її голови, а оперативна - за тижневими планами-календарями, які погоджує голова облдержадміністрації.
8. Плани роботи формуються за пропозиціями керівництва облдержадміністрації, керівників її структурних підрозділів та відділів апарату. Пропозиції до планів роботи, погоджені із відповідними заступниками голови облдержадміністрації, подаються керівниками структурних підрозділів до організаційного відділу апарату облдержадміністрації: для узагальнення річного і квартального планів - не пізніше, ніж за 15 днів до початку наступного року, кварталу; місячного - не пізніше, ніж за 10 днів до початку наступного місяця; тижневого плану - календаря - щочетверга.
9. Організаційний відділ апарату облдержадміністрації на основі поданих пропозицій готує проекти річного, квартального і місячного планів роботи та після відповідного узгодження подає на розгляд та затвердження голови облдержадміністрації не пізніше, ніж за 5 днів до початку наступного року, кварталу, місяця, а тижневого плану-календаря - щоп’ятниці.
Планування роботи облдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
10. Річний, квартальний та місячний плани роботи облдержадміністрації у триденний термін після їх затвердження надсилаються загальним відді-
лом апарату облдержадміністрації керівництву облдержадміністрації, начальникам відділів і секторів апарату та керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, а організаційним відділом апарату облдержадміністрації - електронною поштою до Секретаріату Президента України та Кабінету Міністрів України, райдержадміністраціям та виконкомам міських рад міст обласного значення. Тижневий план-календар розміщується на офіційному веб-сайті облдержадміністрації.
11. Організацію контролю за виконанням планів роботи облдержадміністрації здійснюють заступники голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків. Загальний контроль щодо виконання планів роботи забезпечує заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації, а аналіз їх виконання проводить організаційний відділ апарату облдержадміністрації.
12. Плани роботи облдержадміністрації повинні передбачати заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, інших центральних органів виконавчої влади (далі - акти законодавства), доручень Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм, повноважень, делегованих обласною радою.
До планів роботи включаються:
- заходи з актуальних питань соціально-економічного розвитку області або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонування господарського комплексу та соціальної сфери, діяльності структурних підрозділів облдержадміністрації, районних державних адміністрацій, а також органів місцевого самоврядування з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади, наданих їм законом;
- розгляд діяльності облдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;
- перелік нормативно-правових актів, розпоряджень голови облдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;
- основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується облдержадміністрацією або за участю її керівництва.
Підготовка до розгляду діяльності райдержадміністрацій, структурних підрозділів облдержадміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.
13. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи облдержадміністрації за рішенням її голови. З плану роботи облдержадміністрації виключається питання за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).
14. Робота структурних підрозділів облдержадміністрації, відділів та секторів апарату облдержадміністрації проводиться за квартальними (місячними) планами, що затверджуються заступниками голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків). Порядок планування роботи відділів та секторів апарату облдержадміністрації встановлює заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації.
Формування планів роботи структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату здійснюється з урахуванням положень пункту 12 цього регламенту.
Додаткові (позапланові) питання включаються до планів роботи структурних підрозділів, відділів та секторів апарату облдержадміністрації і виключаються з них за рішенням заступника голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).
15. Контроль за виконанням планів роботи облдержадміністрації, структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату здійснюється заступниками голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).
16. Підготовка проекту щорічного звіту голови облдержадміністрації, передбаченого статтею 30 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", здійснюється організаційним відділом апарату облдержадміністрації на основі звітів керівників структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату, погоджених із заступниками голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).
17. Голови райдержадміністрацій згідно із статтею 33 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" регулярно інформують голову або заступника голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) про свою діяльність, а також щорічно (до 20 січня) або на вимогу звітують перед ними.
18. Звіти про результати діяльності облдержадміністрації за місяць, квартал та рік подаються помічниками голови, першого заступника, заступників голови облдержадміністрації, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації для узагальнення в організаційний відділ апарату облдержадміністрації до 5 числа місяця наступного за звітним і розміщуються на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.
Функції та організація роботи апарату облдержадміністрації
19. Апарат облдержадміністрації відповідно до визначених завдань:
опрацьовує проекти розпоряджень та доручень голови облдержадміністрації, інші документи, які надходять до облдержадміністрації, готує щодо них відповідні матеріали;
готує аналітичні, інформаційні, методичні та довідкові матеріали, а також розпорядчі документи з організаційних, кадрових та інших питань;
здійснює спільно із структурними підрозділами облдержадміністрації, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного та суспільно-політичного стану в області чи в окремих адміністративно-територіальних одиницях, розробляє та вносить відповідні пропозиції з цих питань;
організовує за дорученням голови облдержадміністрації перевірки виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень облдержадміністрації), структурними підрозділами облдержадміністрації та райдержадміністраціями;
вивчає та узагальнює досвід роботи райдержадміністрацій, надає практичну допомогу та розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності;
здійснює правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, надає методичну та практичну допомогу її посадовим особам щодо правильного застосування актів законодавства;
організовує за дорученням голови облдержадміністрації контроль за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, надає методичну та практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, розробляє пропозиції щодо поглиблення взаємодії структурних підрозділів облдержадміністрації з органами місцевого самоврядування;
здійснює заходи та готує документи щодо кадрового призначення і звільнення, ведення обліку кадрів, формування кадрового резерву та організації роботи з ним, а також контролю за дотриманням Закону України "Про державну службу";
здійснює контроль за своєчасним інформуванням центральних органів влади щодо реалізації актів законодавства, а також голови облдержадміністрації щодо виконання його розпоряджень;
веде загальне діловодство та контроль за проходженням вхідної та вихідної документації;
здійснює підготовку та оформлення документів з відзначення колективів, організацій та громадян державними нагородами, відзнаками Президента України, Кабінету Міністрів України та облдержадміністрації;
організовує особистий прийом громадян та розгляд їх звернень, контролює вирішення порушених в них питань, аналізує та узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє заходи щодо усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження;
сприяє здійсненню заходів щодо охорони громадської безпеки та громадського порядку, захисту прав і свобод громадян, боротьби із злочинністю;
сприяє здійсненню заходів, пов'язаних із діяльністю на території області військових частин та інших військових формувань, підготовці молоді до військової служби;
забезпечує дотримання режиму секретності та вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;
організовує прийом-передачу інформації засобами електронного зв'язку;
забезпечує висвітлення діяльності облдержадміністрації в місцевих засобах масової інформації та офіційному веб-сайті;
забезпечує дотримання режиму роботи, належного протипожежного стану та дотримання правил охорони праці в адміністративному будинку облдержадміністрації;
здійснює фінансове, матеріально-технічне та господарсько-побутове забезпечення діяльності апарату облдержадміністрації;
виконує відповідно до цього регламенту інші функції.
20. Апарат облдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, а також із Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратами райдержадміністрацій, територіальними органами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та з виконавчим апаратом обласної ради.
21. Організація роботи апарату облдержадміністрації здійснюється відповідно до цього регламенту та положення, що затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.
Режим роботи апарату обласної державної адміністрації
22. Апарат облдержадміністрації працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години, перерва на обід - з 13 до 14 години. Вихідні - субота, неділя. Час початку робочого дня може змінюватися відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації.
23. Облік робочого часу працівників апарату облдержадміністрації здійснюється у відділах та секторах, визначеними для цього особами, за табелями
встановленої форми, що подаються до канцелярії загального відділу для узагальнення і передачі до відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.
24. Чергування в приміщенні облдержадміністрації здійснюється цілодобово у приймальні голови облдержадміністрації відповідальними черговими; на центральному вході та внутрішньому дворі будинку облдержадміністрації - працівниками управління державної служби охорони при УМВС України у Вінницькій області.
В окремих випадках, за розпорядженням голови облдержадміністрації, до чергування можуть залучатися відповідальні працівники облдержадмініс-трації.
25. Вхід до будинку облдержадміністрації здійснюється згідно з правилами, затвердженими розпорядженням голови облдержадміністрації.
26. Окремі робочі кімнати відділів апарату облдержадміністрації, у яких зберігаються документи з основної діяльності облдержадміністрації, грошові та значні матеріальні цінності, у неробочий час здаються під охорону черговому працівнику управління державної охорони на центральному вході будинку облдержадміністрації.
27. Винесення майна з будинку облдержадміністрації, перенесення його з однієї кімнати в іншу проводиться лише з дозволу начальника відділу господарського забезпечення апарату облдержадміністрації.
Майно, що знаходиться в робочих кімнатах, закріплюється за праців-никами, які в них працюють. Працівники апарату несуть відповідальність за збереження і правильність користування майном, при звільненні з роботи здають його начальнику відділу господарського забезпечення апарату обл-держадміністрації, про що робляться відповідні відмітки в обхідному листку.
Кадрова робота
28. Кадрова робота в облдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питань щодо комплектування обласної та райдержадміністрацій висококваліфікованими і компетентними працівниками.
29. Організація кадрової роботи облдержадміністрації здійснюється за затвердженим головою облдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботу з кадровим резервом.
30. Організацію кадрової роботи в апараті облдержадміністрації здійснює відділ кадрової роботи, у структурних підрозділах облдержадміністрації - відділ (сектор) кадрів, а в підрозділах, які мають невелику штатну чисельність, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.
Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери зацікавленості у професійному зростанні.
31. Прийняття на посаду державного службовця до облдержадміністрації здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою встановленою законодавством. Просування по службі може проводитись за результатами конкурсу чи стажування. За рішенням голови облдержадміністрації, керівника її структурного підрозділу на більш високі посади без конкурсного відбору можуть бути переведені державні службовці, які зараховані до кадрового резерву на вищі посади.
Заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.
32. Прийняття працівників на роботу до облдержадміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.
33. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.
34. В апараті облдержадміністрації, її структурних підрозділах відповідно до Положення про формування кадрового резерву для державної служби створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться цілеспрямована робота, направлена на підвищення їх кваліфікації, а також стажування на відповідних посадах в апараті або в структурних підрозділах облдержадміністрації.
35. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців проводиться атестація в установленому законодавством порядку або щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.
36. На кожного прийнятого на роботу до облдержадміністрації працівника оформляється особова справа.
37. Відповідальність за проведення кадрової роботи в облдержадміністрації покладається на голову, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації та керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.
Організація роботи з документами
38. Організація роботи з документами в облдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 1997 року N 1153.
Інструкція з діловодства в облдержадміністрації затверджується розпорядженням голови облдержадміністрації.
Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.
39. Організація діловодства в апараті облдержадміністрації забезпечується загальним відділом та ведеться згідно з номенклатурою справ, яка щорічно до кінця поточного року переглядається та уточнюється.
Облік, ознайомлення та зберігання документів з грифом "Для службового користування" здійснюється канцелярією загального відділу.
Робота з таємними документами ведеться в секторі режимно-секретної роботи у визначеному відповідним законодавством порядку.
40. Ведення діловодства в структурних підрозділах облдержадміністрації визначається Інструкцією з діловодства в обласній державній адміністрації, інструкціями відповідних міністерств і відомств, цим регламентом та власними інструктивними документами.
41. Відповідальність за стан діловодства в апараті облдержадміністрації несе заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації, а в структурних підрозділах, відділах та секторах апарату облдержадміністрації - їх керівники.
42. В апараті облдержадміністрації використовується комп’ютерна форма реєстрації документів, а для документів із Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України та Верховної Ради України, крім цього застосовуються реєстраційно-контрольні картки.
43. Кореспонденція, що надходить до облдержадміністрації, реєструється в канцелярії загального відділу апарату облдержадміністрації в день її надходження. Попередній розгляд вхідних документів та їх відбір для розгляду керівництвом здійснює начальник загального відділу. Документи подаються на розгляд керівництву в день їх надходження, а термінові - негайно.
44. Документи, що надходять із Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України та інших центральних органів виконавчої влади, а також найважливіші документи з принципових питань діяльності органів виконавчої влади та місцевого самоврядування розглядаються головою облдержадміністрації. Інша вхідна документація - заступниками голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків.
45. Подання документів на розгляд голови облдержадміністрації здійснюється начальником загального відділу апарату облдержадміністрації через помічника голови. Заступникам голови облдержадміністрації документи передаються загальним відділом апарату облдержадміністрації через їх помічників.
46. Керівництво облдержадміністрації за результатами розгляду документів накладає резолюцію до кожного документа, у якій зазначається прізвище виконавця (виконавців), зміст завдання, термін його виконання, дата розгляду та особистий підпис посадової особи.
47. Розглянуті головою облдержадміністрації акти Президента України, Кабінету Міністрів України, доручення Прем’єр-міністра України, звернення комітетів Верховної Ради України, а також звернення і запити народних депутатів України та депутатів місцевих рад, що потребують взяття на контроль, передаються загальним відділом апарату облдержадміністрації до відділу контролю апарату облдержадміністрації. Після взяття на контроль зазначені документи повертаються до загального відділу апарату облдержадміністрації.
48. Документи, що надходять із міністерств та інших центральних органів влади, передаються загальним відділом апарату облдержадміністрації для розгляду заступникам голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов’язків через їх помічників. Помічники заступників голови облдержадміністрації після опрацювання документів та доведення їх до виконавців спільно з відділом контролю здійснюють в подальшому контроль за їх виконанням.
49. Оригінали, зареєстрованих вхідних документів, передаються виконавцям і повертаються разом із матеріалами про їх виконання до канцелярії загального відділу апарату облдержадміністрації.
50. Відповідальність за своєчасне доведення документів до виконавців несе загальний відділ апарату облдержадміністрації.
51. Підготовка вихідних документів здійснюється за дорученням керівництва облдержадміністрації в структурних підрозділах облдержадміністрації або в її апараті.
52. Відповідальність за зміст документа та дотримання встановлених вимог щодо його оформлення несуть посадові особи, які безпосередньо здійснювали його підготовку.
53. Документи, адресовані Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України та народним депутатам України підписуються виключно головою облдержадміністрації, а під час його відсутності - першим заступником чи заступником (із відповідним супровідним листом).
Документи, що надсилаються іншим адресатам, підписуються керівництвом облдержадміністрації відповідно до розподілу обов’язків за наявності віз виконавців і дати, які проставляються на другому примірнику документа. Підписані документи передаються для реєстрації та відправлення до канцелярії загального відділу апарату облдержадміністрації.
54. Відповіді на вхідні документи реєструються у встановленому порядку.
Відповідь разом із копією документа передається через помічника на розгляд тому керівнику облдержадміністрації, який проставив резолюцію на документі. Якщо керівником облдержадміністрації даються доручення щодо його виконання, то вони контролюються у встановленому цим регламентом порядку. Якщо такі доручення не давались, то відповідь разом із копією вихідного документа долучаються до відповідної справи номенклатури, про що робляться відмітки у реєстраційно-контрольних картках та в комп’ютерній базі даних.
55. Проекти договорів та угод, що надійшли від підприємств, установ та організацій підлягають опрацюванню заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації та її апарату (в обов’язковому порядку юридичним відділом апарату облдержадміністрації).
Підписані керівництвом облдержадміністрації договори та угоди реєструються і обліковуються у спеціальному журналі, який зшивається, пронумеровується та зберігається у загальному відділі апарату облдержадміністрації.
56. Копіювання документів здійснюється копіювальним бюро загального відділу апарату облдержадміністрації. Тираж копій документів визначаються замовниками згідно з карткою розсилки за погодженням із начальником загального відділу апарату облдержадміністрації. Замовлення реєструються у журналі обліку копіювання документів.
Оригінали документів після виготовлення з них копій повертаються за належністю.
57. Діяльність облдержадміністрації щодо реалізації нагородної політики здійснюється відповідно до Закону України "Про державні нагороди в Україні" та інших нормативно-правових актів з цього питання.
Облдержадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження трудових колективів та громадян державними нагородами України, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів облдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління; співпрацює із Службою державних нагород та геральдики Секретаріату Президента України; Комісією державних нагород та геральдики при Президентові України з питань затвердження символіки населених пунктів області згідно з Указом Президента України від 18 травня 2000 року N 694/2000 "Про впорядкування геральдичної справи в Україні".
Підготовку та оформлення документів про нагородження здійснює загальний відділ апарату облдержадміністрації.
58. Відзначення урочистих подій та професійних свят проводиться за участю голови облдержадміністрації або його заступників, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, установ, організацій, підприємств згідно з календарем державних і професійних свят та планом роботи облдержадміністрації.
59. Облдержадміністрація має гербову печатку встановленого зразка, виготовлення яких замовляється у визначеному порядку відділом господарського забезпечення апарату облдержадміністрації. Відповідальними за зберігання та законність використання гербової печатки є голова облдержадміністрації, а за його дорученням - заступник голови - керівник апарату облдержадміністрації.
60. Відповідно до наказу заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації за належне і цільове використання та безпосереднє зберігання гербової печатки відповідає начальник відділу фінансового забезпечення - головний бухгалтер апарату облдержадміністрації, на час відсутності якого гербова печатка передається заступнику начальника відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації.
61. Гербовою печаткою облдержадміністрації засвідчуються підписи голови, першого заступника, заступників голови, заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.
62. У відділах кадрової роботи, звернень, загальному та секторі режимно-секретної роботи апарату облдержадміністрації використовуються відповідні печатки для документів, пакетів і штампи.
Організація контролю за виконанням документів
63. Виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, доручень Прем’єр-міністра України, звернень комітетів Верховної Ради України, а також звернень і запитів народних депутатів України та депутатів місцевих рад контролюються відділом контролю апарату облдержадміністрації. Контроль за їх виконанням здійснюється шляхом:
- аналізу і узагальнення у визначені строки структурним підрозділом облдержадміністрації, який забезпечує координацію роботи із зазначених питань, письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;
- систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;
- проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях.
64. Безпосередній контроль за своєчасним виконанням документів структурними підрозділами облдержадміністрації, установами і організаціями здійснюють відповідальні працівники патронатної служби голови облдержадміністрації та помічники заступників голови облдержадміністрації спільно з відділом контролю апарату облдержадміністрації.
65. Відділи апарату облдержадміністрації - організаційний, загальний та контролю перевіряють стан організації контролю, дотримання виконавської дисципліни в структурних підрозділах облдержадміністрації, райдержадміністраціях, надають їм методичну допомогу, інформують керівництво облдержадміністрації з цих питань, вносять пропозиції щодо поліпшення контролю.
66. З метою забезпечення належного виконання актів Президента України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови облдержадміністрації за дорученням заступника голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків) структурним підрозділом облдержадміністрації, який забезпечує координацію роботи щодо виконання документа у цілому, розробляється у разі потреби план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання окремих завдань та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, які відповідають за їх виконання.
План контролю затверджує заступник голови облдержадміністрації (відповідно до розподілу обов'язків).
67. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові облдержадміністрації або його заступникові (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями голови облдержадміністрації або планом контролю.
За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив виконання документа в цілому або передбаченого ним окремого завдання інформується голова облдержадміністрації або його заступник (згідно до розподілу обов'язків) для вжиття відповідних заходів.
68. Зняття з контролю документа здійснюється головою облдержадміністрації або його заступниками (відповідно до розподілу обов'язків) на підставі письмової інформації керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, установ, організацій та відомств або іншого документа, що підтверджує його виконання.
Організація розгляду звернень та проведення
особистого прийому громадян
69. Розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг в облдержадміністрації організовується відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян". Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян в облдержадміністрації, покладається на відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.
Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348.
70. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою облдержадміністрації або його заступниками (згідно з розподілом обов'язків), які дають доручення керівникам відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації, установ, організацій та відомств, головам райдержадміністрацій щодо вивчення, перевірки і вирішення порушених у зверненнях питань відповідно до чинного законодавства.
Результати розгляду звернень керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату, установ, організацій та відомств доповідаються керівництву облдержадміністрації і на їх підставі інформується Секретаріат Президента України, Кабінет Міністрів України та інші центральні органи влади, якщо звернення взяті ними на контроль.
Якщо питання, порушені в одержаному облдержадміністрацією зверненні, не входять до її повноважень, воно в термін не більше п’яти днів пересилається відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі якщо звернення не містить даних, необхідних для прийняття обгрунтованого рішення облдержадміністрацією чи її посадовою особою, відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації в той же термін повертає його громадянину з відповідними роз’ясненнями.
71. Особистий прийом громадян проводить голова облдержадміністрації, його заступники, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації згідно з графіком та положенням про прийом громадян, який затверджується головою облдержадміністрації та оприлюднюється в місцевих засобах масової інформації.
72. Виїзні прийоми громадян керівництвом облдержадміністрації та її структурних підрозділів, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, установ, організацій та відомств проводяться відповідно до графіку, затвердженого головою облдержадміністрації.
73. Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації щоквартально аналізує роботу з розгляду звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань, про що інформує керівництво облдержадміністрації.
Організація правового забезпечення
діяльності облдержадміністрації
74. Правове забезпечення діяльності облдержадміністрації, а також надання методичної та практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний відділ апарату облдержадміністрації.
Юридичний відділ з питань правового забезпечення діяльності облдержадміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату облдержадміністрації - заступникові голови - керівнику апарату облдержадміністрації.
75. У своїй діяльності юридичний відділ керується Конституцією та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України та розпорядженнями голови облдержадміністрації.
76. Основними завданнями юридичного відділу є:
- правове забезпечення діяльності облдержадміністрації;
- організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства в апараті та структурних підрозділах облдержадміністрації, а також посадовими особами облдержадміністрації;
- підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.
77. Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:
забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, рішень її колегії та інших актів облдержадміністрації;
проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови облдержадміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;
визначає, які розпорядження голови облдержадміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції;
надає методичну допомогу працівникам апарату облдержадміністрації та юридичним службам структурних підрозділів облдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;
представляє інтереси облдержадміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;
виконує інші функції з правового забезпечення діяльності облдержадміністрації відповідно до цього регламенту та положення про юридичний відділ.
Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії облдержадміністрації
78. Для сприяння здійсненню повноважень облдержадміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії з визначенням їх завдань, функцій та персонального складу.
Рішення зазначених органів оформляються протоколами.
79. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції облдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності та підготовки відповідних рекомендацій, пропозицій для прийняття розпоряджень голови облдержадміністрації утворюється колегія облдержадміністрації (далі - колегія).
80. До складу колегії облдержадміністрації входять голова облдержадміністрації (голова колегії), його заступники, а також можуть входити керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування за їх згодою, а за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.
Кількісний та персональний склад колегії визначається та затверджується головою облдержадміністрації.
81. У своїй роботі колегія керується Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої держадміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2003 року N 1569, цим регламентом та відповідним положенням про колегію облдержадміністрації.
82. Засідання колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів і проводяться відповідно до плану роботи облдержадміністрації, а позачергові - у міру потреби.
83. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні її членів. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого. В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.
Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується головою колегії і є підставою для видання відповідного розпорядження.
84. Організаційне та технічне забезпечення засідань колегії здійснює апарат облдержадміністрації.
Порядок підготовки та проведення нарад
85. З метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до компетенції органів виконавчої влади області, головою облдержадміністрації, його заступниками, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації проводять відповідні наради.
Оперативні наради голови облдержадміністрації із його заступниками проводяться щопонеділка з 8-ї години; заступників голови з керівниками підпорядкованих структурних підрозділів облдержадміністрації (у разі потреби) - з 10-ї години. Забезпечення підготовки цих нарад, їх протоколювання та контроль за виконанням прийнятих рішень, доручень покладається на відповідних помічників голови та заступників голови облдержадміністрації.
В структурних підрозділах та відділах апарату облдержадміністрації оперативні наради проводяться щопонеділка з 11-ї години.
86. Підготовка нарад з планових та поточних питань за участю голови облдержадміністрації покладається на заступника голови (згідно з розподілом обов’язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації, керівників відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату. План підготовки наради затверджується головою облдержадміністрації.
Підготовку нарад з галузевих питань за участю заступників голови облдержадміністрації здійснюють їх помічники та керівники відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації.
87. Порядок денний, дата, час та список учасників наради визначаються головою або відповідними заступниками голови облдержадміністрації. Пропозиції щодо дати, часу і місця проведення наради в приміщенні облдержадміністрації погоджуються із заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.
88. Повідомлення про запрошення на наради та інші заходи за участю голови облдержадміністрації, реєстрація їх учасників здійснюється працівниками організаційного відділу апарату, а за участю заступників голови облдержадміністрації - їх помічниками.
89. Матеріали наради за участю голови облдержадміністрації подаються керівництву облдержадміністрації за день до її проведення організаційним відділом апарату, а за участю заступників голови облдержадміністрації - їх помічниками. Учасникам наради матеріали надаються завчасно.
90. Наради за участю голови облдержадміністрації протоколюються працівниками загального відділу апарату (крім оперативних нарад), а за участю заступників голови облдержадміністрації - їх помічниками. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами в триденний термін.
За результатами розгляду питань на нарадах можуть видаватись розпорядження голови облдержадміністрації та/або накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації.
91. Підготовка приміщення облдержадміністрації до наради, її технічне забезпечення здійснюється відділом господарського забезпечення апарату облдержадміністрації.
92. Право офіційно повідомляти місцевим засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою облдержадміністрації відповідна посадова особа.
93. Засідання консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, служб та комісій проводяться згідно з їх положеннями. Підготовка, проведення і документальне оформлення цих засідань забезпечується відповідальними секретарями чи іншими особами, визначеними керівниками зазначених органів.
Порядок внесення та розгляду проектів
розпоряджень голови облдержадміністрації
94. Голова облдержадміністрації на виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень облдержадміністрації розпорядження.
95. Проекти розпоряджень голови облдержадміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують відповідні структурні підрозділи облдержадміністрації та її апарату, територіальні органи міністерств та інших центральних органів виконавчої влади та райдержадміністрації.
96. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено кільком структурним підрозділам облдержадміністрації чи її апарату або іншому органу головним розробником є виконавець, зазначений першим.
97. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, а у разі потреби з іншими органами чи установами, які головний розробник проекту визначає самостійно, виходячи із змісту його основних положень.
Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.
Керівники заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, її апарату та інших органів за зверненням головного розробника проекту розпорядження у визначений ним термін забезпечують його опрацювання та погодження.
Проекти розпоряджень погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та її апарату, інших органів, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.
Проекти розпоряджень голови облдержадміністрації, які розробляються на виконання актів законодавства та доручень Прем'єр-міністра України, погоджуються не пізніше ніж у дводенний термін після їх подання головним розробником.
Якщо заінтересовані керівники структурних підрозділів облдержадміністрації чи її апарату, інших органів не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником термін такий проект розпорядження вважається погодженим без зауважень.
За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації та її апарату, інші органи, керівники яких:
погодили проект розпорядження без зауважень;
висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;
висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;
не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.
Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації.
Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника проекту.
98. Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації, та її апарату, інших органів щодо проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу облдержадміністрації та її апарату, іншого органу, що є головним розробником.
99. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.
До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо). Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи або з інших організаційних питань.
Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.
100. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.
101. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.
102. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій коротко наводяться основні результати аналізу стану справ та причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.
Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити перелік виконавців і терміни виконання завдань.
У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування облдержадміністрації про хід виконання встановлених завдань.
Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях колегії облдержадміністрації.
103. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 року N 308.
Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта подає:
копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;
копію повідомлення про оприлюднення проекту.
104. Підготовлений проект розпорядження підписується керівником органу, що є головним розробником і його юридичною службою та вноситься голові облдержадміністрації разом з документами, передбаченими пунктами 97-103 цього регламенту.
За дорученням голови облдержадміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації опрацювання внесеного проекту розпорядження та редагування його тексту здійснюється у відповідних структурних підрозділах апарату облдержадміністрації.
Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті облдержадміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату облдержадміністрації.
105. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі у юридичному відділі апарату облдержадміністрації ( далі - юридичний відділ).
У разі коли проект розпорядження подано апарату облдержадміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, юридичний відділ доповідає про це заступникові голови - керівнику апарату облдержадміністрації, який у дводенний термін супровідним листом за своїм підписом (додаток 5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.
Юридичний відділ опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.
Юридичний відділ під час проведення правової експертизи:
перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції та законам України, іншим актам законодавства;
оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;
перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.
У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичний відділ готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний відділ готує висновок (додаток 6).
Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.
106. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.
107. Проект розпорядження візується працівниками апарату облдержадміністрації, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку начальником юридичного відділу або його заступником, першим заступником голови або заступником голови облдержадміністрації, що відповідає за його підготовку, а також у разі потреби іншими заступниками голови) та передається заступникові голови - керівникові апарату облдержадміністрації. Нормативно-правові акти облдержадміністрації візуються юридичним відділом на кожній сторінці.
108. Розпорядження голови облдержадміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній термін набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби - оприлюднюються
Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації у Головному управлінні юстиції у Вінницькій області згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1992 року N 731.
Розпорядження голови облдержадміністрації нормативного характеру набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.
Розпорядження голови облдержадміністрації, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.
Додатки до розпоряджень голови облдержадміністрації є невід'ємною частиною таких розпоряджень і підписуються заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації, у разі їх затвердження розпорядженням голови облдержадміністрації підпис заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації не ставиться.
Розпорядження голови облдержадміністрації надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям, а також посадовим особам згідно з карткою розсилки, складеною головним розробником та оприлюднюються на офіційному веб-сайті облдержадміністрації в установленому її головою порядку.
Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" здійснення відстеження результативності виданого розпорядження.
Публічне обговорення проекту розпорядження
голови облдержадміністрації
109. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення області, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у місцевих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.
110. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова облдержадміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.
Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати видання розпорядження.
Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів облдержадміністрації чи її апарату або іншими органами.
До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.
У плані проведення публічного обговорення зазначається:
верстви та групи населення, які повинні взяти участь в обговоренні;
результати, яких необхідно досягти;
заходи, які передбачено здійснити в ході обговорення;
строк проведення обговорення.
Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбачений статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
111. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.
Головний розробник подає відповідальній посадовій особі облдержадміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.
Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15 жовтня 2004 року N 1378.
112. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.
Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника до голови облдержадміністрації щодо продовження строку внесення цього проекту на його розгляд.
Взаємовідносини облдержадміністрації з іншими органами
державної влади та органами місцевого самоврядування
113. Взаємовідносини облдержадміністрації з іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законами порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на облдержадміністрацію завдань.
Контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.
114. Облдержадміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць області до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.
З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці області, що надійшов від інших державних органів для погодження облдержадміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.
115. Проект акта Кабінету Міністрів України подається Кабінетові Міністрів України облдержадміністрацією відповідно до встановлених Регламентом Кабінету Міністрів України вимог.
Проект акта Кабінету Міністрів України подається на розгляд керівництву облдержадміністрації керівниками структурних підрозділів чи її апарату, райдержадміністрацій або інших органів та розглядається в установленому цим регламентом порядку.
Під час розгляду поданого облдержадміністрацією проекту акта Кабінету Міністрів України голова облдержадміністрації має право брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу.
116. З метою реалізації головою облдержадміністрації повноважень щодо здійснення контролю за дотриманням місцевими органами виконавчої влади і місцевого самоврядування законності при виданні розпорядчих документів, райдержадміністрації, виконкоми міських рад міст обласного значення надсилають до організаційного відділу апарату облдержадміністрації копії розпоряджень голови райдержадміністрації та рішень виконкомів з питань здійснення делегованих повноважень органів виконавчої влади. Правову експертизу зазначених документів проводить юридичний відділ апарату облдержадміністрації і в разі виявлення їх невідповідності Конституції України або законам України готує і вносить на розгляд голови облдержадміністрації пропозиції щодо приведення у відповідність із чинним законодавством або скасування розпоряджень голів райдержадміністрацій чи оскарження у судовому порядку рішень виконкомів міських рад міст обласного значення.
117. Облік розпорядчих документів місцевих органів виконавчої влади і місцевого самоврядування, прийнятих з порушенням законодавства, скасованих та визнаних незаконними в судовому порядку здійснює юридичний відділ апарату облдержадміністрації.
118. Розпорядження голови облдержадміністрації про скасування розпоряджень голів райдержадміністрацій, прийнятих з порушенням законодавства та рішення судів про визнання незаконними актів органів місцевого самоврядування доводяться до відома відповідних органів виконавчої влади і місцевого самоврядування у встановленому порядку, а в разі потреби - до населення через місцеві засоби масової інформації.
119. Копії розпоряджень голів райдержадміністрацій надсилаються до облдержадміністрації на паперових носіях до 10-го числа наступного місяця з дня їх прийняття, а протоколи засідань виконкомів міських рад міст обласного значення з питань здійснення делегованих повноважень - до 15-го числа наступного місяця після проведення засідання та в електронному вигляді юридичному відділу апарату облдержадміністрації - щоп’ятниці. Зазначені документи зберігаються в організаційному відділі апарату облдержадміністрації для подальшого аналізу і використання в роботі, а після закінчення календарного року передаються у встановленому порядку до архіву апарату облдержадміністрації, де зберігаються протягом одного року.
З додатками можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Розпорядження".
