МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
16.09.2009 N 673
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства аграрної політики та продовольства України
N 240 від 19.07.2016)
Про затвердження стандартів
надання адміністративних послуг
На виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17.07.2009 N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" наказую:
1. Затвердити стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України, що додаються:
1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з проведення державної реєстрації (перереєстрації) дорадчих служб, дорадників, експертів дорадників;
1.2. Стандарт надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та аргохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони;
1.3. Стандарт надання адміністративної послуги з ліцензування провадження господарської діяльності з виробництва, зберігання і реалізації племінних (генетичних) ресурсів, проведення генетичної експертизи походження та аномалій тварин;
1.4. Стандарт надання адміністративної послуги з присвоєння відповідного статусу суб'єктам племінної справи у тваринництві;
1.5. Стандарт надання адміністративної послуги з державної реєстрації племінного стада в Державному племінному реєстрі.
2. Першому заступнику, заступникам Міністра аграрної політики України та керівникам структурних підрозділів Міністерства забезпечити додержання затверджених стандартів при наданні адміністративних послуг.
3. Керівникам структурних підрозділів, відповідальних за надання адміністративних послуг, розмістити на веб-сайті міністерства інформацію про стандарти надання адміністративних послуг Міністерством аграрної політики України.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Міністра Лузана Ю.Я.
В.о. Міністра Б.К.Супіханов
Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
Стандарт
надання адміністративної послуги з ліцензування
провадження господарської діяльності
з оптової торгівлі насінням, оптової
та роздрібної торгівлі пестицидами
та агрохімікатами (тільки регуляторами
росту рослин), проведення фумігації
(знезараження) об'єктів регулювання,
що визначені Законом України
"Про карантин рослин"
( 3348-12 ),
які переміщуються через державний кордон
України та карантинні зони
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, Міністерство аграрної політики України, Департамент ринків рослинництва; post@minapk.gov.ua тел. (044) 279-67-60.
Сторінка веб-сайта Мінагрополітики www.minagro.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Всі суб'єкти господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги.
Відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ) (далі - Закон) суб'єкт господарювання, який має намір провадити господарську діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами ( тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до Мінагрополітики (далі - Міністерство) із заявою встановленого зразка про видачу ліцензії та подає документи, встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктів 30; 59; переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності", а саме:
з оптової торгівлі насінням засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним виробничих площ;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності;
з оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин);
засвідчена в установленому порядку копія документа, що підтверджує право власності суб'єкта, господарської діяльності або оренди ним виробничих приміщень;
засвідчена в установленому порядку копія санітарного паспорта на складське (торговельне) приміщення, який містить належним чином оформлені позитивні висновки органів, що здійснюють контроль за протипожежною та екологічною безпекою, дотриманням санітарно-гігієнічних норм торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин) або ці ж висновки, оформлені окремими листами зазначених органів на місце провадження відповідного виду господарської діяльності;
засвідчені в установленому порядку копії допусків (посвідчень) працівників на право роботи із пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Видача ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви та документів, що встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктами 30; 59 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування) та за видачу копій ліцензій (у разі наявності філій, відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії);
отримання ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про видачу ліцензії;
видача ліцензії та копій ліцензій (для кожної філії, кожного відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії).
Видача копії ліцензії (у разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики встановленого зразка заяви про видачу копії ліцензії та документів, що встановлені частиною 4 статті 10 Закону ( 1775-14 ) та пунктом 1 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу копії ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування);
отримання копії ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96 N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів на видачу копії ліцензії;
прийняття рішення про видачу копії ліцензії;
видача копії ліцензії.
Переоформлення ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріальними копіями, які підтверджують відповідні зміни;
здійснення плати за переоформлення ліцензії;
отримання переоформленої ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви про переоформлення ліцензії та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про переоформлення ліцензії;
видача переоформленої ліцензії;
одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією Мінагрополітики на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії;
прийняття рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, із внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
Видача дублікатів ліцензій передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
звернення до Мінагрополітики із заявою про видачу дубліката ліцензії, до якої додається документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
повернення не придатного для користування бланка ліцензії (крім випадків втрати бланку ліцензії);
отримання дублікату ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96 N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
видача дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги:
Відповідно до статей 11, 14 Закону ( 1775-14 ):
Орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви, якщо спеціальним законом, що регулює відносини у певних сферах господарської діяльності, не передбачений інший строк видачі ліцензії на окремі види діяльності.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються підстави такої відмови.
Орган ліцензування повинен оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Якщо заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до органу ліцензування для отримання оформленої ліцензії, орган ліцензування, який оформив ліцензію, має право скасувати рішення про видачу ліцензії або прийняти рішення про визнання такої ліцензії недійсною.
Нова ліцензія видається органом ліцензування не раніше ніж в останній робочий день дії попередньо виданої ліцензії.
Орган ліцензування приймає рішення про видачу копії ліцензії (у разі створення ліцензіата нової філії, іншого відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу копії ліцензії та документів, що додаються до заяви.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу копії ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
Орган ліцензування повинен оформити копію ліцензії не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Відповідно до статті 16 Закону ( 1775-14 ) підставами для переоформлення ліцензії є:
зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов'язана з реорганізацією юридичної особи);
зміна місцезнаходження юридичної особи;
зміни, пов'язані з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, вказаного в статті 9 цього Закону ( 1775-14 ).
У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії ліцензіат зобов'язаний протягом десяти робочих днів подати органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
Орган ліцензування протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язаний видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії у зв'язку із змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, зазначеного в статті 9 цього Закону ( 1775-14 ), якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в порядку і в строки, передбачені для видачі ліцензії.
Одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією орган ліцензування на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії орган ліцензування приймає рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня.
Строк дії переоформленої ліцензії не може перевищувати строку дії, зазначеного в ліцензії, що переоформлялася.
Ліцензіат, який подав заяву та відповідні документи про переоформлення ліцензії, може провадити свою діяльність на підставі довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка видається органом ліцензування у разі подання заяви про переоформлення ліцензії.
Не переоформлена в установлений строк ліцензія є недійсною.
Орган ліцензування фіксує дату надходження документів у журналі обліку заяв та виданих ліцензій. Журнал обліку заяв та виданих ліцензій ведеться на кожний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Журнал обліку заяв і виданих ліцензій повинен містити відомості про заявника, дату надходження заяви на видачу ліцензії, номер та дату прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі, а також відомості про видачу копій ліцензії.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
недостовірність даних у документах, поданих заявником, для отримання ліцензії;
невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про видачу ліцензії;
заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
подані документи оформлені з порушеннями вимог ст. 10 Закону ( 1775-14 ).
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2000 N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності" ліцензія друкується на спеціальному бланку за встановленою формою. Ліцензія має облікову серію і номер.
У ліцензії зазначаються:
найменування органу ліцензування, що видав ліцензію;
вид господарської діяльності, вказаний згідно з статтею 9 Закону ( 1775-14 ) (в повному обсязі або частково) на право провадження якого видається ліцензія;
найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код юридичної особи;
місцезнаходження юридичної особи;
дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії;
строк дії ліцензії;
посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала ліцензію;
дата видачі ліцензії;
печатка.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Розмір плати за видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії, встановлено статтями 14, 16, 18 Закону ( 1775-14 ):
за видачу копії ліцензії справляється плата в розмірі однієї мінімальної заробітної плати;
за переоформлення ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
за видачу дубліката ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Розмір плати за видачу ліцензії встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу", та справляється у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів.
Плата, яка вноситься суб'єктом господарювання за видачу та переоформлення ліцензії, видачу копії та дубліката ліцензії, зараховується до Державного бюджету України і вноситься на рахунки територіального органу Державного казначейства N 3510 в установах Національного банку та N 2510 в установах комерційних банків (код бюджетної класифікації ( 835-17 ) за доходами 14060200, символ звітності банку 069).
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Спеціалісти з вищою агрономічною, юридичною, економічною, хімічною освітою, з рівнем кваліфікації спеціаліст, магістр, досвідом роботи з ліцензування не менше 3 років, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом заяв про видачу ліцензії та документів, які додаються до заяви, та видача ліцензій здійснюється у приміщенні Мінагрополітики.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом та видача документів здійснюється відповідно до затвердженого Мінагрополітики графіка, який розміщується на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
Прийом документів та видача ліцензій:
Вівторок з 9-00 до 13-00 та 14-00 до 16-00
Середа з 9-00 до 13-00
Четвер з 14-00 до 17-00
Бланки типового зразка заяви на видачу ліцензії, видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензій суб'єкти господарювання отримують в Мінагрополітики, також електронну версію бланків розміщено на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається по мірі надходження документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
На веб-сайті Мінагрополітики розміщуються нормативно-правові акти з питань ліцензування, переоформлення ліцензії, видачі дублікатів ліцензії, копій ліцензії (у разі створення нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть господарську діяльність згідно з отриманою ліцензією).
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається без обмежень юридичним та фізичним особам.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту може адресуватися Міністру Мінагрополітики або його заступнику та розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Мінагрополітики на адресу: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, особисто до поштової скриньки, яка розташована на першому поверсі Мінагрополітики, або на особистому прийомі Міністра Мінагрополітики або його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно з Законом України "Про звернення громадян".
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
У разі необхідності заміни зіпсованих бланків Мінагрополітики керується вимогами Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка, затвердженої наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 18.12.2000 N 78 "Про затвердження Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за N 3/5194.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з питань ліцензування:
1. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 );
2. Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 );
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 р. N 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування";
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 р. N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 р. N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу";
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.11.2000 р. N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності";
7. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України, Державного комітету лісового господарства України, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 26.11.2003 N 124/422/194/201, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.11.2003 за N 1099/8420 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням".
8. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 01.02.2006 N 9/30, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.02.2006 р. за N 148/12022 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової, роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).
9. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 31.07.06 N 65/413, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.08.2006 р. за N 978/12852 "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення знезараження підкарантинних матеріалів та об'єктів, які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони".
Директор Департаменту ринків рослинництва О.А.Демидов
Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
Стандарт
надання адміністративної послуги з ліцензування
провадження господарської діяльності з оптової
торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі
пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами
росту рослин), проведення фумігації (знезараження)
об'єктів регулювання, що визначені Законом України
"Про карантин рослин"
( 3348-12 ),
які переміщуються через державний
кордон України та карантинні зони
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24 , Міністерство аграрної політики України, Департамент ринків рослинництва; post@minapk.gov.ua тел. (044) 279-67-60.
Сторінка веб-сайта Мінагрополітики www.minagro.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Всі суб'єкти господарювання, які мають намір провадити господарську діяльність з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги.
Відповідно до вимог Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ) (далі - Закон) суб'єкт господарювання, який має намір провадити господарську діяльності з оптової торгівлі насінням, оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами ( тільки регуляторами росту рослин), проведення фумігації (знезараження) об'єктів регулювання, що визначені Законом України "Про карантин рослин" ( 3348-12 ), які переміщуються через державний кордон України та карантинні особисто або через уповноважений ним орган чи особу звертається до Мінагрополітики (далі - Міністерство) із заявою встановленого зразка про видачу ліцензії та подає документи, встановлені частиною 4 статті 10 Закону та пунктів 30; 59; переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності", а саме:
з оптової торгівлі насінням
засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності суб'єкта господарської діяльності або оренди ним виробничих площ;
відомості за підписом заявника - суб'єкта господарської діяльності про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для провадження відповідного виду господарської діяльності;
з оптової та роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин);
засвідчена в установленому порядку копія документа, що підтверджує право власності суб'єкта, господарської діяльності або оренди ним виробничих приміщень;
засвідчена в установленому порядку копія санітарного паспорта на складське (торговельне) приміщення, який містить належним чином оформлені позитивні висновки органів, що здійснюють контроль за протипожежною та екологічною безпекою, дотриманням санітарно-гігієнічних норм торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин) або ці ж висновки, оформлені окремими листами зазначених органів на місце провадження відповідного виду господарської діяльності;
засвідчені в установленому порядку копії допусків (посвідчень) працівників на право роботи із пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин)
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Видача ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви та документів, що встановлені частиною 4 статті 10 Закону ( 1775-14 ) та пунктами 30; 59 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування) та за видачу копій ліцензій (у разі наявності філій, відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії);
отримання ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про видачу ліцензії;
видача ліцензії та копій ліцензій (для кожної філії, кожного відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої суб'єктом господарювання ліцензії).
Видача копії ліцензії (у разі створення у ліцензіата нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики встановленого зразка заяви про видачу копії ліцензії та документів, що встановлені частиною 4 статті 10 Закону ( 1775-14 ) та пунктом 1 переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
здійснення плати за видачу копії ліцензії (у разі позитивного рішення органу ліцензування);
отримання копії ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96 N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів на видачу копії ліцензії;
прийняття рішення про видачу копії ліцензії;
видача копії ліцензії.
Переоформлення ліцензії передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
подання до Мінагрополітики заяви про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріальними копіями, які підтверджують відповідні зміни;
здійснення плати за переоформлення ліцензії;
отримання переоформленої ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви про переоформлення ліцензії та документів, які додані до неї;
прийняття рішення про переоформлення ліцензії;
видача переоформленої ліцензії;
одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією Мінагрополітики на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії;
прийняття рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, із внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
Видача дублікатів ліцензій передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
звернення до Мінагрополітики із заявою про видачу дубліката ліцензії, до якої додається документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
повернення не придатного для користування бланка ліцензії (крім випадків втрати бланку ліцензії);
отримання дублікату ліцензії;
можливість оскарження рішення адміністративного органу про відмову у наданні адміністративної послуги у порядку, визначеному Законом України від 02.10.96 N 393/96-ВР "Про звернення громадян", або у судовому порядку;
для адміністративного органу:
розгляд заяви та документів, які додані до неї, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії;
видача дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої;
визнання недійсною ліцензії, що була втрачена або пошкоджена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги:
Відповідно до статей 11, 14 Закону ( 1775-14 ):
Орган ліцензування приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви, якщо спеціальним законом, що регулює відносини у певних сферах господарської діяльності, не передбачений інший строк видачі ліцензії на окремі види діяльності.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення. У рішенні про відмову у видачі ліцензії зазначаються підстави такої відмови.
Орган ліцензування повинен оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Якщо заявник протягом тридцяти календарних днів з дня направлення йому повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії не подав документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії, або не звернувся до органу ліцензування для отримання оформленої ліцензії, орган ліцензування, який оформив ліцензію, має право скасувати рішення про видачу ліцензії або прийняти рішення про визнання такої ліцензії недійсною.
Нова ліцензія видається органом ліцензування не раніше ніж в останній робочий день дії попередньо виданої ліцензії.
Орган ліцензування приймає рішення про видачу копії ліцензії (у разі створення ліцензіата нової філії, іншого відокремленого підрозділу, які провадитимуть вид господарської діяльності, згідно з отриманою ліцензією) або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу копії ліцензії та документів, що додаються до заяви.
Повідомлення про прийняття рішення про видачу копії ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.
Орган ліцензування повинен оформити копію ліцензії не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.
Відповідно до статті 16 Закону ( 1775-14 ) підставами для переоформлення ліцензії є:
зміна найменування юридичної особи (якщо зміна найменування не пов'язана з реорганізацією юридичної особи);
зміна місцезнаходження юридичної особи;
зміни, пов'язані з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, вказаного в статті 9 цього Закону ( 1775-14 ).
У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії ліцензіат зобов'язаний протягом десяти робочих днів подати органу ліцензування заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.
Орган ліцензування протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язаний видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії у зв'язку із змінами, пов'язаними з провадженням ліцензіатом певного виду господарської діяльності, зазначеного в статті 9 цього Закону ( 1775-14 ), якщо ця зміна пов'язана з намірами ліцензіата розширити свою діяльність, ліцензія переоформляється в порядку і в строки, передбачені для видачі ліцензії.
Одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією орган ліцензування на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії.
У разі переоформлення ліцензії орган ліцензування приймає рішення про визнання недійсною ліцензії, що була переоформлена, з внесенням відповідних змін до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня.
Строк дії переоформленої ліцензії не може перевищувати строку дії, зазначеного в ліцензії, що переоформлялася.
Ліцензіат, який подав заяву та відповідні документи про переоформлення ліцензії, може провадити свою діяльність на підставі довідки про прийняття заяви про переоформлення ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка видається органом ліцензування у разі подання заяви про переоформлення ліцензії.
Не переоформлена в установлений строк ліцензія є недійсною.
Орган ліцензування фіксує дату надходження документів у журналі обліку заяв та виданих ліцензій. Журнал обліку заяв та виданих ліцензій ведеться на кожний вид господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Журнал обліку заяв і виданих ліцензій повинен містити відомості про заявника, дату надходження заяви на видачу ліцензії, номер та дату прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі, а також відомості про видачу копій ліцензії.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:
недостовірність даних у документах, поданих заявником, для отримання ліцензії;
невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про видачу ліцензії;
заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
подані документи оформлені з порушеннями вимог ст. 10 Закону ( 1775-14 ).
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20.11.2000 N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності" ліцензія друкується на спеціальному бланку за встановленою формою. Ліцензія має облікову серію і номер.
У ліцензії зазначаються:
найменування органу ліцензування, що видав ліцензію;
вид господарської діяльності, вказаний згідно з статтею 9 Закону ( 1775-14 ) (в повному обсязі або частково) на право провадження якого видається ліцензія;
найменування юридичної особи;
ідентифікаційний код юридичної особи;
місцезнаходження юридичної особи;
дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії;
строк дії ліцензії;
посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала ліцензію;
дата видачі ліцензії;
печатка.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Розмір плати за видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензії, встановлено статтями 14, 16, 18 Закону ( 1775-14 ):
за видачу копії ліцензії справляється плата в розмірі однієї мінімальної заробітної плати;
за переоформлення ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
за видачу дубліката ліцензії справляється плата в розмірі п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
Розмір плати за видачу ліцензії встановлено постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу", та справляється у розмірі 20 неоподаткованих мінімумів.
Плата, яка вноситься суб'єктом господарювання за видачу та переоформлення ліцензії, видачу копії та дубліката ліцензії, зараховується до Державного бюджету України і вноситься на рахунки територіального органу Державного казначейства N 3510 в установах Національного банку та N 2510 в установах комерційних банків (код бюджетної класифікації ( 835-17 ) за доходами 14060200, символ звітності банку 069).
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Спеціалісти з вищою агрономічною, юридичною, економічною, хімічною освітою, з рівнем кваліфікації спеціаліст, магістр, досвідом роботи з ліцензування не менше 3 років, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Прийом заяв про видачу ліцензії та документів, які додаються до заяви, та видача ліцензій здійснюється у приміщенні Мінагрополітики.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Прийом та видача документів здійснюється відповідно до затвердженого Мінагрополітики графіка, який розміщується на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
Прийом документів та видача ліцензій:
Вівторок з 9-00 до 13-00 та 14-00 до 16-00
Середа з 9-00 до 13-00
Четвер з 14-00 до 17-00
Бланки типового зразка заяви на видачу ліцензії, видачу копії ліцензії, переоформлення ліцензії, видачу дубліката ліцензій суб'єкти господарювання отримують в Мінагрополітики, також електронну версію бланків розміщено на веб-сайті Мінагрополітики (www.minagro.gov.ua.).
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається по мірі надходження документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
На веб-сайті Мінагрополітики розміщуються нормативно-правові акти з питань ліцензування, переоформлення ліцензії, видачі дублікатів ліцензії, копій ліцензії (у разі створення нової філії, іншого нового відокремленого підрозділу, які провадитимуть господарську діяльність згідно з отриманою ліцензією).
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається без обмежень юридичним та фізичним особам.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Скарга на недотримання стандарту може адресуватися Міністру Мінагрополітики або його заступнику та розглядається в терміни згідно з чинним законодавством. Скарга подається поштовим переказом до Мінагрополітики на адресу: 01001, м. Київ, вул. Хрещатик, 24, особисто до поштової скриньки, яка розташована на першому поверсі Мінагрополітики, або на особистому прийомі Міністра Мінагрополітики або його заступника. Реєстрація скарг проводиться згідно з Законом України "Про звернення громадян".
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
У разі необхідності заміни зіпсованих бланків Мінагрополітики керується вимогами Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка, затвердженої наказом Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва від 18.12.2000 N 78 "Про затвердження Інструкції про порядок замовлення, постачання, зберігання, обліку і звітності витрачання бланків ліцензії єдиного зразка", зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 10.01.2001 за N 3/5194.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з питань ліцензування:
1. Закон України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 );
2. Закон України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 );
3. Постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 р. N 1698 "Про затвердження переліку органів ліцензування";
4. Постанова Кабінету Міністрів України від 04.07.2001 р. N 756 "Про затвердження переліку документів, які додаються до заяви про видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності";
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 р. N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розмір і порядок зарахування плати за її видачу";
6. Постанова Кабінету Міністрів України від 20.11.2000 р. N 1719 "Про запровадження ліцензії єдиного зразка для певних видів господарської діяльності";
7. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України, Державного комітету лісового господарства України, Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 26.11.2003 N 24/422/194/201, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.11.2003 за N 1099/8420 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової торгівлі насінням".
8. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 01.02.2006 N 9/30, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17.02.2006 р. за N 148/12022 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з оптової, роздрібної торгівлі пестицидами та агрохімікатами (тільки регуляторами росту рослин).
9. Спільний наказ Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва, Міністерства аграрної політики України від 31.07.06 N 65/413, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15.08.2006 р. за N 978/12852 "Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з проведення знезараження підкарантинних матеріалів та об'єктів, які переміщуються через державний кордон України та карантинні зони".
Директор Департаменту ринків рослинництва О.А.Демидов
Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
Стандарт
надання адміністративної послуги з присвоєння
відповідного статусу суб'єктам
племінної справи у тваринництві
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик 24, Мінагрополітики України;
Департамент ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією;
E-mail: 818@minapk.gov.ua, т. (044) 2798512.
Сторінка веб-сайта Міністерства аграрної політики України: www. minagro.gov.ua (розділ "Тваринництво").
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, та фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, власники племінних (генетичних) ресурсів.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
заявка суб'єкта племінної справи у тваринництві на проведення державної атестації;
кількісні та якісні показники продуктивності й виробничо-господарської діяльності племінних господарств за видом та породою тварин;
результати бальної оцінки, якщо передбачена;
акт державної атестації (переатестації) суб'єкта племінної справи у тваринництві;
ветеринарна довідка щодо благополуччя суб'єкта племінної справи у тваринництві.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Присвоєння відповідного статусу суб'єктам племінної справи у тваринництві передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
Подання документів передбачених пунктом 3 Стандарту.
для адміністративного органу:
За результатами огляду поголів'я, аналізу показників роботи господарства атестаційна комісія складає акт державної атестації (переатестації) з висновками про відповідність суб'єкта племінної справи у тваринництві певному статусу, який підписують всі члени атестаційної комісії.
Матеріали про наслідки проведення державної атестації та переатестації комісії подають на розгляд головним управлінням сільського господарства та продовольства облдержадміністрацій та Міністерству агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, які після погодження передаються Міністерству аграрної політики України на розгляд та затвердження документи передбачені пунктом 3 Стандарту та списки суб'єктів племінної справи у тваринництві щодо присвоєння відповідних статусів на паперових та магнітних носіях з висновками атестаційних комісій.
Експертна комісія Мінагрополітики розглядає матеріали роботи атестаційних комісій та розв'язує спірні питання, що виникають в процесі проведення державної атестації та переатестації і подає пропозиції щодо присвоєння відповідного статусу на розгляд науково-технічній Раді і колегії Міністерства аграрної політики України.
Результати розгляду матеріалів експертною комісією щодо присвоєння та позбавлення відповідного статусу суб'єктам племінної справи у тваринництві затверджуються наказом Міністерства аграрної політики України.
Департаментом протягом місяця з дня підписання наказу видається:
атестат про присвоєння суб'єкту племінної справи у тваринництві відповідного статусу.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Присвоєння відповідного статусу суб'єктам племінної справи у тваринництві проводиться один раз на чотири роки.
Департаментом протягом місяця з дня підписання наказу видається атестат про присвоєння суб'єкту племінної справи у тваринництві відповідного статусу.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
Відсутність документів, які передбачені пунктом 3 для одержувача адміністративної послуги.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Одержання атестату про присвоєння суб'єкту племінної справи в тваринництві відповідного статусу.
В атестаті вказується:
реєстраційний номер;
номер і дата наказу про присвоєння відповідних статусів суб'єктам племінної справи у тваринництві;
повна назва суб'єкта племінної справи у тваринництві, район та область місцезнаходження, ідентифікаційний код;
назва присвоєного статусу;
спеціалізація суб'єкта (вид і порода (крос) тварин, їх напрямок продуктивності).
посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала атестат;
дата видачі атестату;
печатка.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Послуга надається за рахунок коштів Державного бюджету України.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Спеціалісти з вищою зоотехнічною або ветеринарною освітою, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Послуга надається у приміщенні Міністерства аграрної політики України.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Впродовж робочого тижня з 9.00 до 13.00, та з 14.00 до 18.00, здійснюється видача атестатів про присвоєння суб'єкту племінної справи в тваринництві відповідного статусу, інформація розміщується на веб-сайті Мінагрополітики www. minagro.gov.ua (розділ "Тваринництво").
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга надається по мірі надходження документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
Можливість одержання інформації про надання адміністративної послуги забезпечена шляхом розміщення інформації на веб-сайті Мінагрополітики та в Міністерстві Автономної Республіки Крим, головних управліннях агропромислового розвитку облдержадміністрацій.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається власникам племінних (генетичних) ресурсів, незалежно від віку та інвалідності.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Подача, реєстрація і розгляд скарг на недотримання стандарту здійснюється відповідно до законодавства.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
Перегляд закономірності видачі атестата про присвоєння суб'єкту племінної справи в тваринництві відповідного статусу проводиться відповідно до чинного законодавства.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
1. Закон України "Про племінну справу у тваринництві" ( 3691-12 ).
2. Положення про присвоєння відповідних статусів суб'єктам племінної справи у тваринництві та Положенням про відповідність суб'єктів племінної справи у тваринництві статусу племінного заводу, племінного репродуктора і племінного птахорепродуктора, затверджених наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 17.07.2001 N 215/66, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2001 за N 721/5912.
3. Положення про відповідність суб'єктів племінної справи у тваринництві статусу селекційного центру, підприємства (об'єднання) з племінної справи у тваринництві, заводської конюшні, контрольно-випробувальної станції, контрольно-випробувальної станції з птахівництва, іподрому, трендепо, підприємства (лабораторії) генетичного контролю, підприємства (лабораторії) з трансплантації ембріонів, підприємства (лабораторії) з оцінки якості тваринницької продукції, затверджене наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 29.07.2002 N 211/61 ( z0651-02 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.08.2002 за N 651/6939;
4. Технологічні вимоги до проведення селекційно-племінної роботи в галузі бджільництва, проведення атестації пасік і видачі племінних свідоцтв (сертифікатів), затверджені наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 20.09.2000 N 185/83 ( z0739-00 ), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.10.2000 за N 739/4960.
Заступник директора Департаменту ринків
тваринництва з Головдержплемінспекцією В.А.Пищолка
Затверджено
Наказ Міністерства аграрної
політики України
16.09.2009 N 673
Стандарт
надання адміністративної послуги
з державної реєстрації племінного стада
в Державному племінному реєстрі
1. Реквізити державного органу (структурного підрозділу), що здійснює послугу
01001, м. Київ, вул. Хрещатик 24, Мінагрополітики України;
Департамент ринків тваринництва з Головною державною племінною інспекцією,
E-mail: 818@minapk.gov.ua, т. (044) 2798512.
Сторінка веб-сайту Міністерства аграрної політики України: www. minagro.gov.ua (розділ "Тваринництво").
2. Перелік категорій одержувачів, у тому числі вразливих верств населення
Підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, та фізичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, власники племінних (генетичних) ресурсів, яким присвоєно відповідний статус суб'єкта племінної справи у тваринництві та видано атестат про присвоєння суб'єкту племінної справи в тваринництві відповідного статусу.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
Положенням про державний племінний реєстр, затвердженим наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 20.05.2002 N 134/40, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.06.2002 за N 488/6776 передбачено подання наступних документів:
анкета суб'єкта племінної справи у тваринництві;
кількісні та якісні показники продуктивності стада й виробничо-господарської діяльності суб'єкта племінної справи у тваринництві за попередній рік за станом на 1 січня, погоджені в районному відділенні статистики та Міністерстві агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим чи головних управліннях сільського господарства і продовольства обласних державних адміністрацій відповідно (додатки 2 - 11);
довідка районної служби ветеринарної медицини про ветеринарно-санітарний стан господарства.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
Видача свідоцтва передбачає наступні дії:
для одержувача адміністративної послуги:
після присвоєння суб'єкту племінної справи у тваринництві відповідного статусу, Міністерству аграрної політики у місячний термін необхідно подати (надіслати):
анкету суб'єкта племінної справи у тваринництві;
кількісні та якісні показники продуктивності стада й виробничо-господарської діяльності суб'єкта племінної справи у тваринництві за попередній рік за станом на 1 січня, погоджені в районному відділенні статистики та Міністерстві агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим чи головних управліннях сільського господарства і продовольства обласних державних адміністрацій відповідно (додатки 2 - 11);
довідку районної служби ветеринарної медицини про ветеринарно-санітарний стан господарства;
у разі зміни даних анкети суб'єкта племінної справи у тваринництві, суб'єкт племінної справи у тваринництві зобов'язаний подати (надіслати) Міністерству аграрної політики України:
анкету суб'єкта племінної справи у тваринництві із змінами;
заяву про зміну даних анкети.
для адміністративного органу:
розробку організаційних і методологічних принципів ведення Державного племінного реєстру;
забезпечення єдиного державного обліку племінних стад, що підлягають реєстрації в Державному племінному реєстрі;
накопичення та аналіз даних, що надходять від суб'єктів племінної справи у тваринництві;
контроль відповідності суб'єкта племінної справи у тваринництві присвоєному статусу;
присвоєння племінному стаду реєстраційного номера;
видачу свідоцтва про реєстрацію племінного стада в Державному племінному реєстрі;
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги
Видача свідоцтва здійснюється Міністерством аграрної політики України в місячний термін від дати надходження документів, безпосередньо суб'єкту племінної справи у тваринництві. У разі, якщо суб'єкт племінної справи у тваринництві є власником декількох племінних стад, свідоцтво видається на кожне племінне стадо.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги
невідповідність наданих документів встановленим вимогам.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
Одержання свідоцтва про реєстрацію племінного стада в Державному племінному реєстрі. Свідоцтво має облікову серію і номер.
У свідоцтві заповнюється:
назва присвоєного статусу;
спеціалізація суб'єкта (вид і порода (крос) тварин, їх напрямок продуктивності);
повна назва суб'єкта племінної справи у тваринництві, район та область місцезнаходження, ідентифікаційний код;
реєстраційних номер і дата реєстрації;
посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала свідоцтво;
дата видачі свідоцтва;
печатка.
8. Інформацію про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата передбачена
Послуга надається за рахунок коштів державного бюджету України.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації
Спеціалісти з вищою зоотехнічною або ветеринарною освітою, знанням законодавства України, діловодства, вільним володінням українською мовою.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності
Послуги надаються у приміщенні Міністерства аграрної політики.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
Впродовж робочого тижня з 9.00 до 13.00, та з 14.00 до 18.00, здійснюється видача свідоцтва про реєстрацію племінного стада в Державному племінному реєстрі, інформація розміщується на веб-сайті Мінагрополітики www. minagro.gov.ua (розділ "Тваринництво").
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги
Послуга може надаватися тільки при присвоєнні відповідного статусу суб'єкта племінної справи у тваринництві, а тому перевищення попиту на адміністративну послугу не передбачається.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
Можливість одержання інформації про надання адміністративної послуги забезпечена шляхом розміщення інформації на веб-сайті Мінагрополітики та в Міністерстві Автономної Республіки Крим, головних управліннях агропромислового розвитку облдержадміністрацій.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо
Послуга надається власникам племінних (генетичних) ресурсів, яким присвоєно відповідний статус суб'єкта племінної справи у тваринництві незалежно від віку та інвалідності.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту
Подача, реєстрація і розгляд скарг на недотримання стандарту здійснюється відповідно до законодавства.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу
Перегляд закономірності видачі свідоцтва про реєстрацію племінного стада в Державному племінному реєстрі проводиться відповідно до чинного законодавства.
17. Інше
Перелік нормативно-правових актів з надання адміністративної послуги:
1. Закон України від "Про племінну справу у тваринництві" ( 3691-12 ).
2. Положення про присвоєння відповідних статусів суб'єктам племінної справи у тваринництві та Положенням про відповідність суб'єктів племінної справи у тваринництві статусу племінного заводу, племінного репродуктора і племінного птахорепродуктора, затверджені наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 17.07.2001 N 215/66, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2001 за N 721/5912 та N 722/5913;
3. Положення про відповідність суб'єктів племінної справи у тваринництві статусу селекційного центру, підприємства (об'єднання) з племінної справи у тваринництві, заводської конюшні, контрольно-випробувальної станції, контрольно-випробувальної станції з птахівництва, іподрому, трендепо, підприємства (лабораторії) генетичного контролю, підприємства (лабораторії) з трансплантації ембріонів, підприємства (лабораторії) з оцінки якості тваринницької продукції, затверджене наказом Мінагрополітики та УААН від 29.07.2002 N 211/61, зареєстрованим в Мін'юсті 13.08.2002 за N 651/6939;
4. Технологічні вимоги до проведення селекційно-племінної роботи в галузі бджільництва, проведення атестації пасік і видачі племінних свідоцтв (сертифікатів), затверджені наказом Мінагрополітики та УААН від 20.09.2000 N 185/83, зареєстрованим в Мін'юсті 23.10.2000 за N 739/4960.
5. Положення про державний племінний реєстр затверджене спільним наказом Міністерства аграрної політики України та Української академії аграрних наук від 20.05.2002 N 134/40, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 10.06.2002 за N 488/6776.
Заступник директора Департаменту ринків
тваринництва з Головдержплемінспекцією В.А.Пищолка
