ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 197 від 25.06.97
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 липня 1997 р. за N 257/2061
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної
податкової адміністрації
N 596 від 16.09.2008 )
Про Порядок проведення повної інвентаризації товарних
залишків за станом на 1 серпня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність, та
форми подання ними даних про товарні залишки, визначені в
результаті проведення інвентаризації
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Державної податкової адміністрації
N 292 від 12.08.97 )
( У тексті Наказу та Порядку слово "серпня" замінено
словом "жовтня" згідно з Наказом Державної податкової
адміністрації N 292 від 12.08.97 )
Відповідно до Закону України "Про податок на додану вартість" ( 168/97-вр ), постанови Кабінету Міністрів України від 9 червня 1997 року N 540 "Про заходи у зв'язку з введенням у дію Закону України "Про податок на додану вартість" та, керуючись статтею 8 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" ( 509-12 ), наказую:
1. Затвердити Порядок проведення повної інвентаризації товарних залишків за станом на 1 жовтня 1997 року на підприємствах, що здійснюють торговельно-посередницьку, оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність, та форми подання ними даних про товарні залишки, визначені в результаті проведення інвентаризації (додаються).
2. Заступнику начальника Головного управління непрямих податків - начальнику управління справляння податку на добавлену вартість та акцизного збору Косміній Л.В. подати цей наказ до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
3. Начальнику управління справами Коваленку В.В. у п'ятиденний термін після державної реєстрації наказу забезпечити його тиражування та надсилання до державних податкових адміністрацій усіх рівнів.
Голова ДПА України М.Я.Азаров
Затверджено
наказом ДПА України
від 25 червня 1997 року
N 197
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 липня 1997 р. за N 257/2061
Порядок проведення повної інвентаризації товарних
залишків за станом на 1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність
1. Загальні положення
1.1. Повна інвентаризація товарних залишків на підприємствах, що здійснюють торговельно-посередницьку, оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність*, проводиться відповідно до пункту 11.8 статті 11 Закону України від 03.04.97 N 168/97-вр "Про податок на додану вартість", постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.97 N 540 "Про заходи у зв'язку з введенням в дію Закону України "Про податок на додану вартість" та на підставі Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності в Україні, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.04.93 N 250 (із змінами та доповненнями).
_____________
* Підприємства громадського харчування (включаючи і відокремлені підрозділи підприємств, які здійснюють продаж продукції громадського харчування) також проводять повну інвентаризацію покупних товарів, які використовуються як для реалізації через роздрібну мережу, так і для приготування продукції власного виробництва.
1.2. Для визначення сум податку на додану вартість, фактично сплачених у зв'язку з придбанням товарних залишків, всі підприємства, що здійснюють торговельно-посередницьку, оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність незалежно від форм власності (далі - підприємства), - проводять повну інвентаризацію товарних залишків за станом на 1 жовтня 1997 року, що обліковуються за такими рахунками бухгалтерського обліку: 41 "Товари", 002 "Товарно-матеріальні цінності, що прийняті на відповідальне зберігання".
1.3. У разі наявності станом на 01.10.97 у підприємств, що здійснюють торговельно-посередницьку, оптово-збутову та роздрібну торговельну діяльність дебіторської заборгованості за товари відвантажені, але не оплачені, включаючи і товари, по яких строк оплати не настав (рахунок бухгалтерського обліку 45 "Товари відвантажені", рахунок бухгалтерського обліку 62 "Розрахунки з покупцями та замовниками"), проводиться інвентаризація зазначеної заборгованості та визначаються фактично оплачені торговельними підприємствами постачальникам суми податку на додану вартість по таких товарах.
1.4. Головною метою інвентаризації є визначення фактичної наявності товарних залишків, перевірка відповідності фактичної наявності залишків даним бухгалтерського обліку, визначення сум податку на додану вартість, фактично сплачених у зв'язку з придбанням цих товарних залишків, та відображення результатів інвентаризації за формами, що додаються.
1.5. Всі господарюючі суб'єкти споживчої кооперації України, які здійснюють торговельно-посередницьку та іншу торговельну діяльність, проводять повну інвентаризацію товарних залишків та оформлення результатів інвентаризації відповідно до Положення про особливості інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків в організаціях, підприємствах і установах споживчої кооперації України, затвердженого постановою п'ятих зборів Ради Укоопспілки шістнадцятого скликання 18 квітня 1996 року. Дані про результати інвентаризації товарних залишків подаються до податкових органів за місцем реєстрації до 15 жовтня 1997 року.
Дані про визначені суми податку на додану вартість, фактично сплачені у зв'язку з придбанням товарних залишків, визначаються за формами, затвердженими Укоопспілкою та узгодженими з Державною податковою адміністрацією України, подаються до податкових органів за місцем реєстрації до 15 жовтня 1997 року.
1.6. У разі непроведення інвентаризації товарних залишків станом на 1 жовтня 1997 року або встановлення фактів порушення (реалізації товарів за готівку до закінчення проведення повної інвентаризації, невідповідності даних інвентаризаційних актів-описів на товарні залишки їх фактичній кількості та інших, підтверджених актами перевірки правильності здійснення інвентаризації), підприємство не може збільшити суму податкового кредиту на суму податку, фактично сплачену у зв'язку з придбанням товарних залишків.
2. Порядок проведення інвентаризації товарних залишків
2.1. Для проведення інвентаризації товарних залишків на кожному підприємстві створюються комісії у складі, передбаченому розділом 3 цього Порядку. В окремих випадках дозволяється проведення інвентаризації одним і тим самим складом комісії або участь окремих членів комісії в інвентаризації в двох-трьох ларках, палатках, магазинах і відокремлених приміщеннях цих підприємств, але при обов'язковій умові - проведення відповідних робіт неодночасно.
2.2. Інвентаризація товарних залишків починається зразу після закінчення робочого дня підприємства, напередодні дня набрання чинності зазначеного Закону, тобто 1 жовтня 1997 року.
На підприємствах, де робота закінчується після 24-ї години, інвентаризація починається зразу після закінчення роботи, але не пізніше 30 хвилин після закінчення роботи складу, магазину, кіоску та інших місць зберігання і реалізації товарів підприємства згідно з графіком їх роботи.
Час початку проведення інвентаризації в торгових точках, які не мають затверджених графіків початку та закінчення роботи (лотки, павільйони, автолавки тощо), визначається письмовим розпорядженням керівника підприємства, до якого вони відносяться.
На великих оптово-збутових підприємствах, а також підприємствах роздрібної торгівлі, які мають свої внутрішні склади, бази, підсобні приміщення, по яких визначені окремі матеріально відповідальні особи, у випадках, коли інвентаризація товарних залишків не може бути закінчена за один день через велику кількість товарних залишків, термін проведення інвентаризації може бути продовжено за рішенням керівника підприємства (наказ, розпорядження), але не пізніше 10 жовтня 1997 року.
2.3. До початку перевірки фактичної наявності товарних залишків інвентаризаційна комісія зобов'язана:
- опломбувати підсобні приміщення та інші місця зберігання цінностей, що підлягають інвентаризації, які мають окремі входи і виходи;
- перевірити справність всіх ваговимірювальних приладів;
- одержати останні на момент інвентаризації реєстри прибуткових і видаткових документів або звітів про рух товарів, що підлягають інвентаризації.
Голова інвентаризаційної комісії візує всі прибуткові та видаткові документи, що додаються до реєстрів (звітів) із зазначенням "До інвентаризації станом на 1 жовтня 1997 року".
Для бухгалтерії ці документи є підставою для зазначення залишків на початок інвентаризації за даними обліку.
Особи, які відповідають за зберігання товарів, дають розписки про те, що до початку інвентаризації всі прибуткові документи здані в бухгалтерію, всі товари, які надійшли під їх відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані на видаток.
2.4. Наявність товарів при інвентаризації встановлюється шляхом обов'язкового підрахунку.
Інвентаризація фактичних товарних залишків повинна проводитися в присутності матеріально відповідальних осіб підприємства. Забороняється проводити інвентаризацію в неповному складі інвентаризаційної комісії та заносити до опису дані про залишки зі слів матеріально відповідальних осіб або за даними обліку без перевірки їх фактичної наявності.
2.5. Якщо інвентаризація залишків у приміщенні, де вони зберігаються, не закінчена протягом одного дня, вона має бути закінчена протягом наступних днів, але не пізніше 10 жовтня 1997 року. Після того, як інвентаризаційна комісія залишила це приміщення, її Голова проводить опломбування. Під час перерви в роботі інвентаризаційної комісії інвентаризаційні описи повинні зберігатися у закритому приміщенні, де проводиться інвентаризація.
2.6. Товари, що надходять під час інвентаризації, приймаються відповідальною особою в присутності членів інвентаризаційної комісії та вносяться до окремого інвентаризаційного опису "Товарно-матеріальні цінності, що надійшли під час інвентаризації". У ньому зазначаються дата надходження продукції, її постачальники, найменування, кількість, ціна, сума податку на додану вартість, загальна сума.
2.7. На великих складах при тривалому проведенні інвентаризації у виняткових випадках до 10 жовтня 1997 року товари можуть відпускатися матеріально відповідальними особами цих підприємств у присутності членів інвентаризаційної комісії. Кількість цієї продукції вноситься до окремого інвентаризаційного опису під найменуванням "Товарно-матеріальні цінності відпущені під час інвентаризації".
2.8. Реалізація товарів за готівку до проведення повної інвентаризації не допускається.
2.9. На інвентаризаційні залишки товарів, що належать іншим підприємствам і перебувають на відповідальному зберіганні, складається окремий інвентаризаційний опис (додається), в якому робиться посилання на відповідні документи, що підтверджують прийняття цих товарів на відповідальне зберігання, із зазначенням договірної (контрактної) вартості, суми податку на додану вартість.
2.10. При інвентаризації товарів, що перебувають у дорозі, складається окремо акт у міру надходження таких товарів, а також інвентаризуються товари, що перебувають в дорозі, які відправлені, але не оплачені в термін покупцями, та ті, що перебувають на складах інших підприємств або організацій, перевіряється обгрунтованість сум, що враховані на відповідних рахунках.
Такі суми можуть бути визначені, якщо вони підтверджені належно оформленими документами - рахунками постачальників, копіями платіжних вимог (рахунків-фактур), що пред'явлені покупцям, охоронними розписками, які переоформлені на дату проведення інвентаризації або близьку до неї, та із зазначенням суми податку, фактично сплаченої постачальникам при придбанні таких товарів.
2.11. В інвентаризаційному описі найменування залишків товарів та їх кількості ціна подається за номенклатурою та в одиницях виміру, прийнятих в бухгалтерському обліку.
Обов'язково повинні бути зазначені ціна придбання товарних залишків без урахування можливо проведених сум дооцінки чи уцінки, суми податку на додану вартість, що вказані в розрахункових документах та фактично сплачені постачальникам цих товарних залишків. Дані, зазначені в розрахункових (платіжних) документах, повинні відповідати даним, відображеним у бухгалтерському обліку підприємства.
У разі наявності однотипних товарів, що були закуплені в різний період по різній вартості придбання, кількість, вартість та сума податку на додану вартість таких товарних залишків визначається по кожній партії закуплених товарів (персональна ідентифікація).
Якщо із будь-яких причин визначити кількість або вартість товарних залишків зазначеним способом неможливо (товари в рідкому стані, сипучі тощо), в такому випадку проводиться розрахунок кількості, вартості товарів та суми податку із застосуванням методу середньозваженої ціни та середньозваженої суми податку, враховуючи те, що для цілей податкового обліку першими вважаються проданими товари, які були першими придбані, але при цьому - відповідне документальне підтвердження сплати податку на додану вартість - обов'язкове.
На кожній сторінці інвентаризаційного опису вказуються прописом число порядкових номерів товарних залишків та загальна кількість у натуральних вимірах всіх залишків, що записані на цій сторінці.
У цих документах ніяких помарок і підчисток не допускається. Виправлення помилок повинно робитися у всіх примірниках описів шляхом закреслення неправильних записів і написання зверху правильних. Виправлення повинні бути підписані всіма членами інвентаризаційної комісії та матеріально відповідальними особами.
В інвентаризаційних описах забороняється залишати незаповнені рядки. На останніх аркушах опису незаповнені рядки прокреслюються.
Інвентаризаційні акти-описи підписуються всіма членами інвентаризаційної комісії та матеріально відповідальними особами. При цьому матеріально відповідальні особи дають розписку, в якій підтверджується, що інвентаризація товарних залишків відбулася в їх присутності, що вони не мають до членів комісії ніяких претензій і що вони приймають на відповідальне зберігання перелічені в описі залишки.
2.12. Матеріали інвентаризації (акти, описи, звіряльні відомості, протоколи) оформляються за формами згідно з додатками 1-7 не менш як у двох примірниках: один подається до 15 жовтня 1997 року до державної податкової адміністрації, яка здійснюватиме контроль за правильним включенням визначених сум податку на додану вартість до податкового кредиту, другий залишається на підприємстві і є підставою для відображення результатів інвентаризації в бухгалтерському обліку та складання розрахунку податку на додану вартість, податкової звітності.
3. Склад комісії з проведення інвентаризації товарних залишків
3.1. Керівництво проведенням інвентаризації товарних залишків покладається на керівників і головних бухгалтерів підприємств, які несуть відповідальність за своєчасність проведення інвентаризації.
Вони повинні створити умови, що забезпечують повну і точну перевірку фактичної наявності залишків товарів, що підлягають інвентаризації, у встановлені терміни.
3.2. Склад комісії для проведення інвентаризації, терміни початку і закінчення інвентаризації оголошуються наказом (розпорядженням) підприємств, які мають самостійний баланс і розрахунковий рахунок в банку.
На великих підприємствах, що мають декілька відділів (секцій), ларків, палаток, кладових та відокремлених підсобних приміщень, можуть створюватись кілька комісій з інвентаризації таким чином, щоб ці комісії закінчили інвентаризацію у всіх відділах (секціях), ларках, палатках, кладових та відокремлених підсобних приміщеннях у встановлений термін.
3.3. Комісії для проведення інвентаризації створюються у такому складі:
- голова комісії - керівник підприємства, в якому здійснюється інвентаризація, або його заступник, якщо вони не є матеріально-відповідальними особами;
- матеріально-відповідальна особа;
- спеціалісти: економісти, працівники бухгалтерії, товарознавець, - які несуть відповідальність за правильність ціни, номенклатури товарів, за первинний облік.
3.4. Голова і члени інвентаризаційної комісії (робочих інвентаризаційних груп) несуть у встановленому порядку відповідальність за внесення до актів-описів свідомо неправильних даних про розпізнавальні ознаки (тип, сорт, марка та інш.), кількість, суму і про стан залишків, що підлягали інвентаризації, та суми податку на додану вартість по них, за своєчасне проведення інвентаризації і правильне оформлення відповідних матеріалів щодо неї.
4. Функції державних податкових адміністрацій щодо
контролю за проведенням інвентаризації
4.1. Податкові адміністрації здійснюють у обов'язковому порядку оперативний контроль за правильністю інвентаризації в ході проведення цієї роботи напередодні інвентаризації, починаючи з кінця робочого дня, що передує дню початку інвентаризації, а також у наступні дні до дня закінчення інвентаризації і в перші дні початку роботи після закінчення інвентаризації. При цьому особлива увага приділяється відповідності даних актів-описів залишків товарів їх фактичній наявності, правильності визначення сум податку на додану вартість, фактично сплачених у зв'язку з придбанням цих товарних залишків.
Після закінчення перевірки результатів проведеної повної інвентаризації товарних залишків складається акт, в якому обов'язково фіксується питання про відображення у бухгалтерській звітності оприходування товару, оплату за цей товар постачальникам, виручку за проданий товар по відповідних рахунках.
4.2. Якщо в результаті перевірки були виявлені допущені інвентаризаційною комісією виправлення назви виробів або їх сорту, ціни, суми податку на додану вартість, кількості, терміну проведення інвентаризації, то такі виправлення приймаються перевіряючими лише за наявності підписів під ними всього складу інвентаризаційної комісії.
4.3. При перевірці актів-описів інвентаризації товарів на оптових базах і складах, на яких ведеться не тільки облік товарів у грошовому виразі, а і кількісний облік товарів, необхідно звіряти кількість виробів, що підлягають інвентаризації, по акту-опису з даними бухгалтерського обліку.
4.4. Для координації роботи щодо проведення інвентаризації місцеві державні адміністрації своїм розпорядженням затверджують відповідну комісію.
До складу комісії входять представники:
- місцевої держадміністрації;
- державних податкових адміністрацій;
- фінансових органів;
- контрольно-ревізійних та інших служб.
Додаток N 1
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________
(підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________
Індивідуальний податковий
номер платника ПДВ __________________________
Інвентаризаційний опис фактичних товарних залишків,
по яких проведено розрахунки з постачальниками станом
на 01.10.97
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на товарні залишки здано в бухгалтерію та всі
товари, які надійшли на мою (нашу) відповідальність,
оприбутковано, а ті, які вибули, списано на видаток.
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
___________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
___________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
На підставі наказу (розпорядження) від "___"_________ 199_ р.
N _______ проведено зняття фактичних залишків товарів за станом на
"___" ____________ 199_ р.
Інвентаризація: почата "___" _______________ 199_ р.
закінчена "___" _______________ 199_ р.
——————————————————————————————————————————————————————————————————
N |Код|Раху-|Товари |Оди-|Факти-|Вартість товарів, придбаних до
п/п| |нок, |(назва,|ниця|чна |01.10.97, по цінах придбання без
| |суб- |вид, |ви- |кіль- |урахування сум переоцінок (+ чи
| |раху-|сорт, |міру|кість |-), проведених до інвентаризації
| |нок |група) | | |————————————————————————————————
| |бухг.| | | |за одиницю|загальна |дата фа-
| |облі-| | | |товару |вартість |ктичної
| |ку | | | |——————————+————————————|оплати,
| | | | | |ціна | ПДВ|варті-| ПДВ |N платі-
| | | | | |прид-| |сть | |жного
| | | | | |бання| |прид- | |докумен-
| | | | | |з ПДВ| |бання | |та
| | | | | | | |з ПДВ | |
———+———+—————+———————+————+——————+—————+————+——————+—————+————————
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11
—————————————+———————+————+——————+—————+————+——————+—————+————————
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
Всього | Х | Х | Х | Х | Х | | | Х
——————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження таблиці
—————————————————————————————————————————————————
|Вартість по цінах продажу товарів |Ціна |Сума
|(після інвентаризації на 01.10.97)|прода-|по
|——————————————————————————————————|жу то-|прода-
|за одиницю товару |загальна вар- |варів |жних
| |тість |до ін-|цінах
|——————————————————+———————————————|вента-|до ін-
|ціна |ПДВ |ціна |сума |всього |риза- |вента-
|без | |прода-|продажу|ПДВ |ції |різа-
|ПДВ | |жу з |з ПДВ | | |ції
| | |ПДВ | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|——————+————+——————+———————+———————+——————+—————
| 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18
|——————+————+——————+———————+———————+——————+—————
|______|____|______|_______|_______|______|_____
|______|____|______|_______|_______|______|_____
|______|____|______|_______|_______|______|_____
|______|____|______|_______|_______|______|_____
| Х | Х | Х | | | Х |
————————————————————————————————————————————————
Разом за описом: кількість порядкових номерів ____________________
(літерами)
1. Покупна вартість товару без ПДВ (гр.12) = (гр.7-гр.8)+
торговельна націнка.
2. Сума ПДВ (гр.13) = гр.12х20%:100%.
3. При продажу товарів у товарних, касових чеках в
обов'язковому порядку вказується:
"Вартість товарів без ПДВ - _____ грн.
Сума ПДВ 20% - _____ грн.
_________________________________________________
Сума продажу з ПДВ - ______ грн."
Загальна кількість одиниць фактично ______________________________
Всього після проведення інвентаризації:
вартість товарів, грн. ___________________________
(літерами)
сума ПДВ, грн. ___________________________
(літерами)
Голова комісії: __________ _________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
Члени комісії: __________ _________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
__________ _________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
__________ _________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
Всі товари, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N ____ по N ____, комісією перевірено в фактичній наявності і моїй
(нашій) присутності та внесено в опис, у зв'язку з чим претензій
до інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Товари, перелічені
в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні.
Матеріально-відповідальна(ні) особа(и):
"___" ___________ 199_ р.
Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив
______________________ _________________________
посада підпис
"___" ______________ 199__ р.
( Додаток N 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 292 від 12.08.97 )
Додаток N 2
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________
(підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________
Індивідуальний податковий
номер платника ПДВ __________________________
Інвентаризаційний опис фактичних товарних залишків,
по яких не проведено розрахунки з постачальниками
станом на 01.10.97
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на товарні залишки здано в бухгалтерію та всі
товари, які надійшли на мою (нашу) відповідальність,
оприбутковано, а ті, які вибули, списано на видаток.
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
___________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
___________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
На підставі наказу (розпорядження) від "___"_________ 199_ р.
N _______ проведено зняття фактичних залишків товарів за станом на
"___" ____________ 199_ р.
Інвентаризація: почата "___" _____________ 199_ р.
закінчена "___" _____________ 199_ р.
——————————————————————————————————————————————————————————————————
N |Код|Раху-|Товари |Оди-|Факти-|Вартість товарів, придбаних до
п/п| |нок, |(назва,|ниця|чна |01.10.97 по цінах придбання без
| |суб- |вид, |ви- |кіль- |урахування сум переоцінок (+ чи
| |раху-|сорт, |міру|кість |-), проведених до інвентаризації
| |нок |група) | | |————————————————————————————————
| |бухг.| | | |за одиницю|загальна |дата фа-
| |облі-| | | |товару |вартість |ктичної
| |ку | | | |——————————+————————————|оплати,
| | | | | |ціна | ПДВ|варті-| ПДВ |N платі-
| | | | | |прид-| |сть | |жного
| | | | | |бання| |прид- | |докумен-
| | | | | |з ПДВ| |бання | |та
| | | | | | | |з ПДВ | |
———+———+—————+———————+————+——————+—————+————+——————+—————+————————
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11
—————————————+———————+————+——————+—————+————+——————+—————+————————
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
_____________|_______|____|______|_____|____|______|_____|________
Всього | Х | Х | Х | Х | Х | | | Х
——————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження таблиці ————————————————————————————————————————————————— |Вартість по цінах продажу товарів |Ціна |Сума |(після інвентаризації на 01.10.97)|прода-|по |——————————————————————————————————|жу то-|прода- |за одиницю товару |загальна вар- |варів |жних | |тість |до ін-|цінах |——————————————————+———————————————|вента-|до ін- |ціна |ПДВ2|ціна |сума |всього |риза- |вента- |без | |прода-|продажу|ПДВ |ції |різа- |ПДВ | |жу з |з ПДВ | | |ції | | |ПДВ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |——————+————+——————+———————+———————+——————+————— | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |——————+————+——————+———————+———————+——————+————— |______|____|______|_______|_______|______|_____ |______|____|______|_______|_______|______|_____ |______|____|______|_______|_______|______|_____ |______|____|______|_______|_______|______|_____ | Х | Х | Х | | | Х | ————————————————————————————————————————————————
Разом по опису: кількість порядкових номерів ____________________ (літерами) 1. Покупна вартість товару без ПДВ (гр.12) = (гр.7-гр.8) + торговельна націнка. 2. Сума ПДВ (гр.13) = гр.12х20%:100%. 3. При продажу товарів у товарних, касових чеках в обов'язковому порядку вказується: "Вартість товарів без ПДВ - _____ грн. Сума ПДВ 20% - ______ грн. ____________________________________________ Сума продажу з ПДВ - ______ грн." Загальна кількість одиниць фактично ______________________________ (літерами) Всього після проведення інвентаризації: вартість товарів, грн. ___________________________ (літерами) сума ПДВ, грн. ___________________________________ (літерами) Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Всі товари, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з N ____ по N ____, комісією перевірено в фактичній наявності і моїй (нашій) присутності та внесено в опис, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Товари, перелічені в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні. Матеріально-відповідальна(ні) особа(и): "___" ____________ 199_ р. Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив ______________________ _________________________ посада підпис "___" ______________ 199__ р.
( Додаток N 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 292 від 12.08.97 )
Додаток N 3
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________ (підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________ Індивідуальний податковий номер платника ПДВ __________________________
Акт інвентаризації товарів, які знаходяться в дорозі
На підставі наказу (розпорядження) від "___"_________ 199_ р. N _____ проведено інвентаризацію товарів, які знаходяться в дорозі, за станом на "___" ____________ 199_ р. Інвентаризацією встановлено таке: ———————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найме-|Раху- |Оди- |Кіль-|Ціна придбання|Вартість товарів за п/п|нуван-|нок |ниця |кість|——————————————|цінами придбання |ня то-|бухга-|вимі-| |з ура-|в т.ч. |——————————————————— |варів |лтер- |ру | |хуван-|сума |зага-|в т.ч.|дата | |сько- | | |ням |ПДВ |льна |сума |факти- | |го | | |ПДВ | |варт.|ПДВ |чної | |облі- | | | | |з ура| |оплати | |ку | | | | |хув. | |і N | | | | | | |ПДВ | |платі- | | | | | | | | |жного | | | | | | | | |доку- | | | | | | | | |мента ———+——————+——————+—————+—————+——————+———————+—————+——————+—————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 ———+——————+——————+—————+—————+——————+———————+—————+——————+—————— ___|______|______|_____|_____|______|_______|_____|______|______ ___|______|______|_____|_____|______|_______|_____|______|______ ___|______|______|_____|_____|______|_______|_____|______|______ ___|______|______|_____|_____|______|_______|_____|______|______ Разом: |_____|______|_______|_____|______|______ товари, оплачені на мо-| | | | | | мент проведення інвен- | | | | | | таризації |_____|______|_______|_____|______|______ товари, не оплачені на | | | | | | момент проведення ін- | | | | | | вентаризації |_____|______|_______|_____|______|______ Всього | | | | | | ————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження таблиці —————————————————————————————————————— |Вартість товарів |Дата |Дата |Найме- |за цінами продажу|відва-|опри-|нуван- |після проведення |нтаже-|бут- |ня по- |інвентаризації |ння |кува-|стача- |—————————————————|това- |ння |льника |без ура-|сума ПДВ|рів |това-| |хування | | |рів | |ПДВ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |————————+————————+——————+—————+————— | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |————————+————————+——————+—————+————— |________|________|______|_____|_____ |________|________|______|_____|_____ |________|________|______|_____|_____ |________|________|______|_____|_____ |________|________|______|_____|_____ | | | | | | | | | | |________|________|______|_____|_____ | | | | | | | | | | |________|________|______|_____|_____ | | | | | —————————————————————————————————————
Всього за актом після проведення інвентаризації: вартість товарів без ПДВ, грн. ___________________________________ (літерами) сума ПДВ, грн. ___________________________________ (літерами) Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) "___" ____________ 199_ р. Указані в цьому описі дані та підрахунки перевірив ______________________ _________________________ посада підпис "___" ______________ 199_ р.
Додаток N 4
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________ (підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________ Індивідуальний податковий номер платника ПДВ __________________________
Інвентаризаційний опис товарів, прийнятих на відповідальне зберігання
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та прибуткові документи на товари здано в бухгалтерію та всі товари, які надійшли на мою (нашу) відповідальність, оприбутковано, а ті, які вибули, списано на видаток. Матеріально відповідальна(і) особа(и): ___________________ ______________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) ___________________ ______________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) На підставі наказу (розпорядження) від "___"_________ 199_ р. N ____ проведено зняття фактичних залишків товарів, які числяться на позабалансовому (балансовому) рахунку N ______ за станом на "___" __________ 199_ р. Інвентаризація: почата "___" _____________ 199_ р. закінчена "___" _____________ 199_ р. Інвентаризацією встановлено таке:
————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Найме-|Рахунок|Номен-|Оди-|Кі-|Замовник (постачальник товару) п/п|нуван-|по бух-|клату-|ниця|ль-|—————————————————————————————— |ня по-|галтер-|рний |ви- |кі-|ціна |в т.ч.|варті- |в т.ч. |стача-|ському |номер |міру|сть|придбан-|ПДВ |сть то-|сума |льника|обліку | | | |ня з ПДВ| |варів з|ПДВ | | | | | | | |ПДВ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | ———+——————+———————+——————+————+———+————————+——————+———————+—————— | | | | | | | | | ———+——————+———————+——————+————+———+————————+——————+———————+—————— ___|______|_______|______|____|___|________|______|_______|______ ___|______|_______|______|____|___|________|______|_______|______ ___|______|_______|______|____|___|________|______|_______|______ ___|______|_______|______|____|___|________|______|_______|______ Всього | | | | | —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження таблиці ———————————————————————————————————— |Виконавець (отримувач товару)|Дата |—————————————————————————————|прий- |ціна продажу |вартість після |няття |після прове- |проведення ін- | |дення інвен- |вентаризації | |таризації | | |—————————————+———————————————| |без |сума |без |сума | |ПДВ |ПДВ |ПДВ |ПДВ | |——————+——————+———————+———————+————— | | | | | |——————+——————+———————+———————+————— |______|______|_______|_______|_____ |______|______|_______|_______|_____ |______|______|_______|_______|_____ |______|______|_______|_______|_____ | | | | | ————————————————————————————————————
Всього за описом після проведення інвентаризації: вартість товарів, грн. _________________________________ (літерами) сума ПДВ, грн. _________________________________ (літерами) Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Всі товари, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з N ____ по N ____, комісією перевірено в фактичній наявності і моїй (нашій) присутності та внесено в опис, у зв'язку з чим претензій до інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Товари, перелічені в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні. Матеріально відповідальна(ні) особа(и): "___" ____________ 199_ р. Вказані в цьому описі дані та підрахунки перевірив ____________________ _____________________ (посада) (підпис) "___" ____________ 199_ р.
Додаток N 5
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________ (підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________ Індивідуальний податковий номер платника ПДВ __________________________ У державну податкову адміністрацію в __________________________ (місто, район) __________________________ Одержано "___" ___________ 199_ рік __________________________ Підпис відповідальної особи __________________________
Зведений акт інвентаризації товарних залишків станом на 1 жовтня 1997 року
—————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Перелік опи-|Фактична наявність товарних залишків п/п |сів, актів |———————————————————————————————————— |інвентариза-|по цінах придбання|по цінах продажу |ції |до проведення ін- |після проведення | |вентаризації |інвентаризації | |——————————————————+————————————————— | |вартість|в т.ч. |вартість |сума | |з ПДВ |сума ПДВ |без ПДВ |ПДВ ————————————————+————————————+————————+—————————+—————————+——————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 —————————————————————————————————————————————————————————————————— І. Товарні зали- шки, по яких проведено ро- зрахунки з постачальни- ками станом на 01.10.97 1. 2. ... Всього II.Товарні зали- шки, по яких не проведено розрахунки з постачальни- ками станом на 01.10.97 1. х х 2. ... Всього х х III.Товари в до- розі* 1. 2. ... Всього IV. Товари прий- няті (здані) на відпові- дальне збе- рігання 1. х х 2. ... Всього х х __________________ * по товарах в дорозі у гр.3,4 вносяться дані лише щодо вартості товарів, оплачених на момент проведення інвентаризації. Загальна кількість актів, описів фактично ________________________ (літерами) На суму: вартість товарів після проведення інвентаризації, грн. ____________________________________ (літерами) сума ПДВ, грн. ____________________________________ (літерами) Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) "___" __________ 199_ р.
( Додаток N 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 292 від 12.08.97 )
Додаток N 6
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________ (підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________ Реєстраційний номер платника ПДВ _____________________
Опис інвентаризації товарів відвантажених, по яких оплата отримувачем товарів станом на 1 жовтня 1997 року не здійснена зовсім або здійснена частково (рахунки бухгалтерського обліку "45", "62") Інвентаризацію: почато "___" __________ 199_ р. закінчено "___" __________ 199_ р. Інвентаризацією встановлено таке: —————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Назва|Но- |Вартість|Сума дебі|Товари (графа 3), які рахуються п/п|отри-|мер,|відван- |торської |в заборгованості станом на |мува-|дата|тажених |заборго- |01.10.97, сума яких зазначена у |ча |нак-|товарів |ваності |графі 6 |това-|лад-|(робіт, |станом на|———————————————————————————————— |рів |ної |послуг) |01.10.97 |наз-|к|ціна |вартість |Дата |(ро- | |————————+—————————|ва |і|придба-|придбання|фактич- |біт, | |вар|в |всьо|в |(со-|л|ння без| |ної оп- |пос- | |ті-|т.ч.|го |т.ч.|рт, |ь|врахува| |лати, |луг) | |сть|сума| |сума|вид,|к|ння сум| |N пла- | | |з |ПДВ | |ПДВ |гру-|і|дооцін-| |тіжн, | | |ПДВ| | | |па) |с|ки | |док. | | | | | | | |т|———————+—————————|(прид- | | | | | | | |ь|за-|в |всьо|в |бання | | | | | | | | |га-|т. |го |т.ч.|відван- | | | | | | | | |ль-|ч. |(9x |сума|тажено- | | | | | | | | |на |ПДВ| 11)|ПДВ |го то- | | | | | | | | |з | | |(9x |вару,що | | | | | | | | |ПДВ| | |11) |рахує- | | | | | | | | | | | | |ться в | | | | | | | | | | | | |забор- | | | | | | | | | | | | |говано- | | | | | | | | | | | | |сті) ———+—————+————+———+————+————+————+————+—+———+———+————+————+——————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |9| 10| 11| 12 | 13 | 14 ———+—————+————+———+————+————+————+————+—+———+———+————+————+——————— ___|_____|____|___|____|____|____|____|_|___|___|____|____|_______ ___|_____|____|___|____|____|____|____|_|___|___|____|____|_______ ___|_____|____|___|____|____|____|____|_|___|___|____|____|_______ ___|_____|____|___|____|____|____|____|_|___|___|____|____|_______ Всього | | | | | | | | | | | ——————————————————————————————————————————————————————————————————
Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) "___" __________ 199_ р.
( Додаток N 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 292 від 12.08.97 )
Додаток N 7
до Порядку проведення повної
інвентаризації товарних
залишків за станом на
1 жовтня 1997 року на
підприємствах, що здійснюють
торговельно-посередницьку,
оптово-збутову та роздрібну
торговельну діяльність
______________________________________________________ (підприємство, організація)
Ідентифікаційний код ЄДРПОУ __________________________ Індивідуальний податковий номер платника ПДВ __________________________
Опис інвентаризації по товарах, переданих на відповідальне зберігання
Інвентаризацію: почато "___" ______________ 199_ р. закінчено "___" ______________ 199_ р. ————————————————————————————————————————————————————————————————— N |Код|Раху-|Товари,|Оди- |Факти-|Вартість товарів, придбаних до п/п| |нок, |(назва,|ниця |чна |01.10.97 по цінах придбання | |суб- |вид, |вимі-|кіль- |без урахування сум переоцінок | |раху-|сорт, |ру |кість |(+ чи -), проведених до інвен- | |нок |група) | | |таризації | |бухг.| | | |—————————————————————————————— | |облі-| | | |за одиницю |загальна |дата | |ку | | | |товару |вартість |фактич- | | | | | |———————————+——————————|ної оп- | | | | | |ціна | ПДВ |вар- | ПДВ|лати, N | | | | | |прид-| |тість| |платіж- | | | | | |бання| |прид-| |ного | | | | | |з ПДВ| |бання| |докуме- | | | | | | | |з ПДВ| |нта ———+———+—————+———————+—————+——————+—————+—————+—————+————+——————— 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 ———+———+—————+———————+—————+——————+—————+—————+—————+————+——————— ___|___|_____|_______|_____|______|_____|_____|_____|____|_______ ___|___|_____|_______|_____|______|_____|_____|_____|____|_______ ___|___|_____|_______|_____|______|_____|_____|_____|____|_______ ___|___|_____|_______|_____|______|_____|_____|_____|____|_______ Всього | X | X | X | X | X | | | X —————————————————————————————————————————————————————————————————
Продовження таблиці ————————————————————————————————————————————————————————— |Вартість товарів, переданих на відповідальне зберігання |———————————————————————————————————————————————————————— |на зберігання | на комісію | інше | всього |——————————————+——————————————+—————————————+———————————— |варті- |сума |варті- |сума |варті- |сума |варті- |сума |сть з |ПДВ |сть з |ПДВ |сть з |ПДВ |сть з |ПДВ |ПДВ | |ПДВ | |ПДВ | |ПДВ | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | |———————+——————+———————+——————+———————+—————+———————+———— | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |———————+——————+———————+——————+———————+—————+———————+———— |_______|______|_______|______|_______|_____|_______|____ |_______|______|_______|______|_______|_____|_______|____ |_______|______|_______|______|_______|_____|_______|____ |_______|______|_______|______|_______|_____|_______|____ | | | | | | | | —————————————————————————————————————————————————————————
Голова комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) Члени комісії: __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище) __________ _________ _____________________________ (посада) (підпис) (ім'я, по батькові, прізвище)
( Додаток N 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної податкової адміністрації N 292 від 12.08.97 )