Коментар до Наказу Головного контрольно-ревізійного
управління України від 12.03.2009 р. № 52 “Про затвердження Порядку
оформлення органами державної контрольно-ревізійної служби
в Україні матеріалів про адміністративні правопорушення”
(зареєстровано в Мін'юстіУкраїни 30.04.2009 р. за № 8/16404)
Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення (за текстом - КпАП) органи державної контрольно-ревізійної служби (за текстом - ДКРС) складають протоколи про адміністративне правопорушення за порушення законодавства з фінансових питань, законодавства про бюджетну систему України, про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та за порушення порядку подання фінансової звітності й ведення бухгалтерського обліку при ліквідації юридичної особи (відповідно статті 164-2, 164-12, 164-14, 166-6 КпАП).
За вчинення адміністративного правопорушення уповноважена посадова особа органу ДКРС має право накладати стягнення у вигляді штрафу в межах, передбачених статтями 164-2 і 166-6 КпАП. Якщо при розгляді справи доводиться, що в порушенні є ознаки злочину, матеріали передаються прокурору, органу досудового слідства чи дізнання.
Штрафи, накладені за статтями 164-2 та 166-6 КпАП, вносяться особою, притягнутою до адміністративної відповідальності, в установу банку України не пізніш як через 15 днів з дня вручення їй постанови про накладення штрафу, а в разі оскарження або опротестування такої постанови -не пізніш як через 15 днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.
Справи про порушення законодавства про бюджетну систему України (ст. 164-12 КпАП), законодавства про здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти (ст. 164-14 КпАП) розглядаються судом.
Людмила Сушко,
бухгалтер - експерт
“Вісник податкової служби України” № 20 травень 2009 р.
передплатні індекси:
22599 (укр.) 22600 (рос.)
