МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
30.12.2008 N 823/1584
Про внесення змін до паспорта
бюджетної програми на 2008 рік
Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 29.12.2002 N 1098 "Про паспорти бюджетних програм", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.01.2003 за N 47/7368 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 14.01.2008 N 19), та з метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів наказуємо:
Внести зміни до паспорта бюджетної програми на 2008 рік Міністерства охорони здоров'я України за КПКВК 2301350, затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства фінансів України від 13.02.2008 N 67/169 (у редакції спільного наказу Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства фінансів України від 20.11.2008 N 658/396), виклавши у новій редакції, що додається.
Міністр охорони здоров'я України В.М.Князевич
Перший заступник Міністра фінансів України І.І.Уманський
Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства фінансів
України
13.02.2008 N 67/169
(у редакції спільного
наказу Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства фінансів
України
30.12.2008 N 823/1584)
ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2008 рік
1. 230 Міністерство охорони здоров'я України
______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)
2. 2301000 Апарат Міністерства охорони здоров'я України
______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)
3. 2301350 0763 Організація і регулювання діяльності
установ та окремі заходи у системі
охорони здоров'я
______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)
4. Обсяг бюджетного призначення - 17319,5 тис. гривень, у
тому числі із загального фонду - 17299,5 тис. гривень та із
спеціального фонду - 20,0 тис. гривень.
5. Законодавчі підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України "Основи законодавства України про охорону
здоров'я" ( 2801-12 )
Закон України "Про загальнообов'язкове державне страхування у
зв'язку з тимчасовою втратою непрацездатності та витратами,
зумовленими народженням та похованням" ( 2240-14 )
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.03.2002 N 342
"Про затвердження переліку закладів охорони здоров'я та
програм у галузі охорони здоров'я, що забезпечує
виконання загальнодержавних функцій, видатки на які здійснюються з
державного бюджету "
Положення про Міністерство охорони здоров'я України,
затверджене постановою Кабінету Міністрів від 02.11.2006 р. N 1542
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2007
N 23-р "Про виготовлення бланків листка тимчасової
непрацездатності"
Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 01.01.98 N 8
"Про положення Центральної бази спеціального медичного постачання"
6. Мета бюджетної програми:
Поліпшення рівня проведення обліку, здійснення
судово-медичної експертизи, забезпечення зберігання матеріальних
цінностей та закупівля листків непрацездатності.
7. Завдання, спрямовані на досягнення мети, визначеної
паспортом бюджетної програми:
------------------------------------------------------------------
| N | Завдання |
|пор.| |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 1 |Здійснення збору та обробки медичної статистичної |
| |інформації |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 2 |Організація надання інформаційних та поліграфічних послуг |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 3 |Забезпечення закладів охорони здоров'я бланками листів |
| |непрацездатності |
|----+-----------------------------------------------------------|
| 4 |Здійснення інших окремих заходів в організації та |
| |регулюванні установ системи охорони здоров'я |
------------------------------------------------------------------
8. Напрями використання бюджетних коштів:
тис. гривень
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Напрями | I квартал | II квартал | III квартал | IV квартал | За рік |
|пор.| використання |-----------------------+-----------------------+-----------------------+-----------------------+-----------------------|
| |бюджетних коштів|Загаль-| Спе- |Разом |Загаль-| Спе- |Разом |Загаль-| Спе- |Разом |Загаль-| Спе- |Разом |Загаль-| Спе- |Разом |
| | | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| |
| | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | |
|----+----------------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 1 |Забезпечення, | 1377,6| |1377,6| 1683,6| |1683,6| 3113,2| |3113,2| 1673,9| |1673,9| 7848,3| |7848,3|
| |організації і | | | | | | | | | | | | | | | |
| |регулювання | | | | | | | | | | | | | | | |
| |діяльності | | | | | | | | | | | | | | | |
| |установ та | | | | | | | | | | | | | | | |
| |окремі заходи у | | | | | | | | | | | | | | | |
| |системі охорони | | | | | | | | | | | | | | | |
| |здоров'я | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 2 |Забезпечення | 992,3 | |992,3 | 1039,5| |1039,5| 1028,7| |1028,7| 1116,9| |1116,9| 4177,4| 20,0 |4197,4|
| |функціонування | | | | | | | | | | | | | | | |
| |системи медичної| | | | | | | | | | | | | | | |
| |статистики, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |інформаційних, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |поліграфічних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |послуг та інше | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 3 |Зберігання | 444,0 | |444,0 | 605,5 | |605,5 | 552,1 | |552,1 | 672,2 | |672,2 | 2273,8| |2273,8|
| |матеріальних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |цінностей на | | | | | | | | | | | | | | | |
| |випадок | | | | | | | | | | | | | | | |
| |надзвичайної | | | | | | | | | | | | | | | |
| |ситуації в | | | | | | | | | | | | | | | |
| |державі | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------+-------+--------+------|
| 4 |Забезпечення | 400,0 | |400,0 | 520,0 | |520,0 | 1560,0| |1560,0| 520,0 | |520,0 | 3000,0| |3000,0|
| |бланками листка | | | | | | | | | | | | | | | |
| |тимчасової | | | | | | | | | | | | | | | |
| |непрацездатності| | | | | | | | | | | | | | | |
| |закладів охорони| | | | | | | | | | | | | | | |
| |здоров'я | | | | | | | | | | | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. Категорії економічної класифікації видатків:
------------------------------------------------------------------
|КЕКВ| Назва згідно з економічною класифікацією видатків бюджету |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1110|Оплата праці працівників бюджетних установ |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1120|Нарахування на заробітну плату |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1130|Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг |
| |та інші видатки |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1132|Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1133|Продукти харчування |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1140|Видатки на відрядження |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1160|Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1172|Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) |
| |програм, не віднесені до заходів розвитку |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2110|Придбання обладнання і предметів довгострокового |
| |користування |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2130|Капітальний ремонт |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2200|Створення державних запасів і резервів |
------------------------------------------------------------------
10. Категорії класифікації кредитування:
------------------------------------------------------------------
|ККК| Назва згідно з класифікацією кредитування бюджету |
------------------------------------------------------------------
11. Перелік державних цільових програм, що виконуються у
складі бюджетної програми:
тис. гривень
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Код | Назва | I квартал | II квартал | III квартал | IV квартал | За рік |
|державної|державної|----------------------+----------------------+----------------------+----------------------+----------------------|
|цільової |цільової |Загаль-| Спе- |Разом|Загаль-| Спе- |Разом|Загаль-| Спе- |Разом|Загаль-| Спе- |Разом|Загаль-| Спе- |Разом|
|програми |програми | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| |
| | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12. Результативні показники, що характеризують виконання
бюджетної програми:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Оди- | Джерело | I квартал | II квартал | III квартал | IV квартал | За рік |
|пор.| |ниця | інформації |---------------------------+--------------------------+--------------------------+--------------------------+--------------------------|
| | | ви- | |Загаль- | Спе- | Разом |Загаль- | Спе- | Разом |Загаль- | Спе- | Разом |Загаль- | Спе- | Разом |Загаль- | Спе- | Разом |
| | |міру | | ний |ціальний | | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| | ний |ціальний| |
| | | | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | | фонд | фонд | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 |затрат | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 |Кількість | од. |Ф 3-4 | 17,0 | | 17,0 | 17,0 | | 17,0 | 17,0 | | 17,0 | 17,0 | | 17,0 | 17,0 | | 17,0 |
| |установ | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 2 |Кількість | од |Ф 3-4 | 413,5 | | 413,5 | 413,5 | | 413,5 | 413,5 | | 413,5 | 413,5 | | 413,5 | 414,5 | | 413,5 |
| |штатних одиниць | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 2 |продукту | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 |Кількість | од. |Ф 47 | 2800,0 | | 2800,0 | 2800,0 | | 2800,0 | 2800,0 | | 2800,0 | 2800,0 | | 2800,0 | 2800,0 | | 2800,0 |
| |опрацьованих | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |статистичних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |звітів Центром | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичної | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |статистики | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 2 |Кількість | од. |Звіт установ| | | | 2,0 | | 2,0 | 2,0 | | 2,0 | 2,0 | | 2,0 | 6,0 | | 6,0 |
| |довідників, | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |виданих Центром | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичної | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |статистики | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 3 |Кількість |тис. |Стат- | 2000,0 | | 2000,0 | 2600,0 | | 2600,0 | 7800,0 | | 7800,0 | 2600,0 | | 2600,0 | 15000,0| |15000,0 |
| |виготовлених | од. |звітність | | | | | | | | | | | | | | | |
| |бланків листів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |непрацездатності| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 4 |Кількість | од. |автома- | 19940,0| |19940,0 | 20380,0| |20380,0 | 20820,0| |20820,0 | 21260,0| |21260,0 | 21260,0| |21260,0 |
| |закладів сфери | |тизована | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління МОЗ | |база даних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |України, що | |медичних, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |обробляється в | |фармацев- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |Єдиному | |тичних та | | | | | | | | | | | | | | | |
| |державному | |науково- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |реєстрі закладів| |педагогічних| | | | | | | | | | | | | | | |
| |охорони здоров'я| |працівників | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |сфери | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |управління | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 5 |Кількість |осіб |автома- |512500,0| |512500,0|531000,0| |531000,0|540500,0| |540500,0|550000,0| |550000,0|550000,0| |550000,0|
| |фізичних осіб | |тизована | | | | | | | | | | | | | | | |
| |лікарів та | |база даних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |молодших | |медичних, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |спеціалістів з | |фармацев- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичною освітою| |тичних та | | | | | | | | | | | | | | | |
| |що обробляється | |науково- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |в | |педагогічних| | | | | | | | | | | | | | | |
| |автоматизованій | |працівників | | | | | | | | | | | | | | | |
| |базі даних | |сфери | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичних, | |управління | | | | | | | | | | | | | | | |
| |фармацевтичних | |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та науково- | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |педагогічних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |працівників | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |сфери управління| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 3 |ефективності | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 |Рівень охоплення|відс.|Автомати- | 83,9 | | | 85,8 | | | 87,7 | | | 90,0 | | | 90,0 | | |
| |закладів сфери | |зована база | | | | | | | | | | | | | | | |
| |управління МОЗ | |даних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |України, | |медичних, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |внесених до | |фармацев- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |Єдиного | |тичних та | | | | | | | | | | | | | | | |
| |державного | |науково- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |реєстру закладів| |педагогічних| | | | | | | | | | | | | | | |
| |охорони здоров'я| |працівників | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |сфери | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |управління | | | | | | | | | | | | | | | |
| | | |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 2 |Рівень охоплення|відс.|Автомати- | 81,1 | | | 84,0 | | | 85,6 | | | 90,0 | | | 90,0 | | |
| |фізичних осіб | |зована база | | | | | | | | | | | | | | | |
| |лікарів та | |даних | | | | | | | | | | | | | | | |
| |молодших | |медичних, | | | | | | | | | | | | | | | |
| |спеціалістів з | |фармацев- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичною освітою| |тичних та | | | | | | | | | | | | | | | |
| |внесених до | |науково- | | | | | | | | | | | | | | | |
| |автоматизованої | |педагогічних| | | | | | | | | | | | | | | |
| |бази даних | |працівників | | | | | | | | | | | | | | | |
| |медичних, | |сфери | | | | | | | | | | | | | | | |
| |фармацевтичних | |управління | | | | | | | | | | | | | | | |
| |та науково- | |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | |
| |педагогічних | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |працівників | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |сфери управління| | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |МОЗ України | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 4 |якості | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|----+----------------+-----+------------+--------+---------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------+--------|
| 1 |Відсоток |відс.|Стат- | 100,0 | | | 100,0 | | | 100,0 | | | 100,0 | | | 100,0 | | |
| |забезпечення | |звітність | | | | | | | | | | | | | | | |
| |бланками листів | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| |непрацездатності| | | | | | | | | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Заступник Міністра (керівника установи)/ керівник фінансової
служби Міністерства охорони здоров'я України З.М.Митник
Погоджено:
Заступник Міністра/ директор Департаменту
Міністерства фінансів України С.П.Безпалько
