ПРАВЛІННЯ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ
З ТИМЧАСОВОЇ ВТРАТИ ПРАЦЕЗДАТНОСТІ

ПОСТАНОВА
23.06.2008 N 29

Про Регламент та постійні комісії
правління Фонду

У зв'язку з необхідністю врегулювання питання роботи постійних комісій правління Фонду та з метою забезпечення ефективності роботи правління Фонду, правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, постановляє:

1. Створити постійну комісію правління Фонду по стратегічному розвитку Фонду.

2. Внести такі зміни до Регламенту правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 05.06.2001 N 8 (із змінами та доповненнями):

2.1. Пункт 1.3 розділу 1 після слів "роботи правління Фонду" доповнити словами "та засіданнях постійних комісій правління Фонду".

2.2. Пункт 1.5 після слів "правління Фонду" доповнити словами "та його постійних комісій".

2.3. Доповнити Регламент розділом 2 такого змісту:

"2. Постійні комісії правління Фонду

2.1. Постійні комісії правління Фонду - комісії правління, які утворюються з членів правління Фонду для здійснення підготовки, попереднього розгляду питань, що належать до компетенції правління Фонду.

2.2. Постійні комісії підзвітні правлінню Фонду.

2.3. Діяльність комісій координує Голова правління, який дає доручення членам комісій щодо розгляду питань проекту порядку денного на предмет доцільності включення їх до порядку денного засідання правління Фонду.

2.4. Організація, повноваження та порядок роботи комісій здійснюється відповідно до Статуту, Регламенту, Положення про постійні комісії та Положень про відповідні комісії, які затверджуються правлінням Фонду.

2.5. Перелік комісій, кількісний та персональний склад визначається правлінням Фонду. Кожний член правління Фонду може бути членом тільки однієї постійної комісії.

2.6. Секретар комісії призначається наказом Виконавчої дирекції Фонду із працівників Виконавчої дирекції Фонду. Секретар забезпечує організацію засідань, ведення протоколу та підготовку матеріалів на засідання комісії. Секретар разом з Головою комісії підписує протокол засідання постійної комісії.

2.7. Постійні комісії правління Фонду на своїх засіданнях розглядають питання, які готує Виконавча дирекція Фонду для включення до порядку денного засідання правління Фонду та надають висновки щодо доцільності їх включення до порядку денного. Рішення комісії є обов'язковим для розгляду членами правління при затвердженні остаточного порядку денного.

2.8. Члени комісії зобов'язані брати участь у засіданнях комісій, а у разі неможливості бути присутніми повинні письмово повідомляти Виконавчу дирекцію Фонду про причини неявки на засідання.

2.9. Виконавча дирекція Фонду за дорученням Голови правління Фонду готує листи-запрошення членам комісії та необхідні матеріали, які надсилає їх не пізніше, ніж за 3 дні до дати засідання комісії.

2.10. Засідання комісій повинні проводитись не пізніше, ніж за 5 днів до засідання правління.

2.11. Голова комісії несе персональну відповідальність за роботу комісії та доповідає на засіданні правління Фонду про прийняте комісією рішення."

2.4. У зв'язку з цим розділи 2 - 10 вважати розділами 3 - 11.

2.5. Пункт 3.2 розділу 3 після слів "на його засідання" доповнити словами "з урахуванням рішень постійних комісій".

2.6. Пункт 3.3 доповнити новим абзацом такого змісту:

"Питання, що виносяться на розгляд позачергового засідання правління Фонду, обов'язково розглядаються на постійних комісіях правління Фонду. Протоколи засідань цих комісій надаються членам правління Фонду під час реєстрації перед засіданням правління Фонду.".

3. Виконавчій дирекції Фонду разом з постійними комісіями правління Фонду опрацювати питання щодо внесення змін до Положення про постійні комісії правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, до положень про відповідні комісії та винести їх на розгляд правління Фонду.

Голова правління О.В.Мірошниченко