Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 2 серпня 2008 р. N 689
Київ

Про затвердження Порядку використання у 2008 році
субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам
Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської,
Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей,
міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків
стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 707 від 06.08.2008
N 708 від 11.08.2008
N 737 від 20.08.2008
N 765 від 27.08.2008
N 821 від 03.09.2008
N 844 від 10.09.2008
N 904 від 01.10.2008 )

Відповідно до статті 42-1 Закону України "Про Державний бюджет України на 2008 рік та про внесення змін до деяких законодавчих актів України" ( 107-17 ) Кабінет Міністрів України постановляє:

Затвердити Порядок використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (додається).

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 серпня 2008 р. N 689

Порядок
використання у 2008 році субвенцій з державного бюджету
( 107-17 ) обласним бюджетам Вінницької,
Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської,
Тернопільської та Чернівецької областей,
міському бюджету м. Чернівців для ліквідації
наслідків стихійного лиха,
що сталося 23-27 липня 2008 року

1. Цей Порядок визначає механізм використання субвенцій з державного бюджету ( 107-17 ) обласним бюджетам Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької областей, міському бюджету м. Чернівців для ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (далі - субвенція).

2. Субвенція спрямовується на:

1) виплату часткової допомоги сім'ям, які постраждали внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р. (далі - допомога), зокрема для:

будівництва та придбання житла;

капітального та поточного ремонту пошкодженого житла;

відшкодування вартості зруйнованих господарських приміщень, втраченого майна і сільськогосподарської продукції на городах та присадибних ділянках;

оздоровлення дітей з постраждалих сімей;

2) проведення медичних, санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів;

3) відновлення:

приміщень установ, організацій та закладів бюджетної сфери, будівель, що перебувають у комунальній власності; ( Абзац другий підпункту 3 пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 844 від 10.09.2008 )

вулиць, доріг, мостів та інших об'єктів дорожнього господарства, що перебувають у комунальній власності;

об'єктів житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності (пошкоджених конструкцій водозаборів, систем водопостачання та водовідведення, пошкоджених конструкцій очисних споруд, каналізаційних колекторів, систем теплопостачання, роботи з благоустрою населених пунктів, пов'язані з розчищенням територій, відновленням засобів і обладнання зовнішнього освітлення, будівель і споруд системи збирання і вивезення відходів, відновлення функціонування дренажних систем);

допоміжних приміщень, технічного обладнання, яке розміщене в таких приміщеннях, покрівлі та прибудинкової території багатоквартирних житлових будинків, що перебувають у комунальній власності; ( Підпункт третій пункту 2 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 904 від 01.10.2008 )

об'єктів водного господарства, що перебувають у комунальній власності;

об'єктів газопостачання, що перебувають у комунальній власності, а також об'єктів газопостачання (газопроводів-відводів), будівництво яких здійснювалося за рахунок коштів населення;

4) часткове відшкодування збитків сільськогосподарських підприємств;

5) будівництво артезіанських свердловин; ( Пункт 2 доповнено підпунктом 5 згідно з Постановою КМ N 707 від 06.08.2008 )

6) виготовлення проектно-кошторисної документації. ( Пункт 2 доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ N 707 від 06.08.2008 )

3. Мінфін за пропозиціями Вінницької, Івано-Франківської, Закарпатської, Львівської, Тернопільської та Чернівецької облдержадміністрацій (далі - облдержадміністрації) та виконавчого органу Чернівецької міської ради протягом одного робочого дня вносить зміни до розпису Державного бюджету України на 2008 рік ( 107-17 ) (далі - розпис державного бюджету) та надсилає відповідні довідки до Державного казначейства.

4. Державне казначейство:

1) надсилає копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету протягом одного робочого дня облдержадміністраціям та виконавчому органу Чернівецької міської ради;

2) вносить у базу даних мережі розпорядників бюджетних коштів інформацію про розпорядників бюджетних коштів відповідно до Порядку обслуговування державного бюджету за видатками та операціями з надання та повернення кредитів, наданих за рахунок коштів державного бюджету, затвердженого Державним казначейством;

3) перераховує субвенцію облдержадміністраціям та виконавчому органу Чернівецької міської ради у межах установлених бюджетних призначень протягом перших двох робочих днів місяця, а у разі внесення змін до розпису державного бюджету - протягом двох робочих днів після отримання відповідних довідок згідно з Порядком перерахування дотації вирівнювання, додаткової дотації на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів та субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, коштів, що передаються до державного бюджету з місцевих бюджетів, а також міжбюджетних трансфертів між місцевими бюджетами, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2002 р. N 490 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 15, ст. 807; 2003 р., N 14, ст. 617; 2007 р., N 6, ст. 226), та цим Порядком.

5. Облдержадміністрації після надходження копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету забезпечують протягом двох робочих днів:

підготовку та подання до обласної ради проекту рішення про внесення відповідних змін до обласного бюджету;

у разі неможливості прийняття рішення на сесії обласної ради облдержадміністрація забезпечує розподіл субвенції між головним розпорядниками коштів обласного бюджету, районними та міськими (міст обласного значення) бюджетами за напрямами, зазначеними у пункті 2 цього Порядку, та в установленому порядку оформляє розподіл спільним розпорядженням голів облдержадміністрації та обласної ради з наступним його затвердженням обласною радою. Копії розпоряджень надсилаються Мінфіну, обласному управлінню Державного казначейства, райдержадміністраціям та виконавчим органам міських (міст обласного значення) рад. Під час розподілу субвенції враховуються у повному обсязі видатки на надання допомоги громадянам в сумі, визначеній цим Порядком, а обсяги видатків на інші напрями - за визначенням облдержадміністрації.

6. Виконавчий орган Чернівецької міської ради після отримання копії довідки про внесення змін до розпису державного бюджету забезпечує протягом двох робочих днів:

підготовку та подання до міської ради проекту рішення про внесення відповідних змін до міського бюджету;

у разі неможливості прийняття рішення на сесії міської ради виконавчий орган Чернівецької міської ради забезпечує розподіл субвенції за напрямами, зазначеними у пункті 2 цього Порядку, та в установленому порядку оформляє розподіл спільним розпорядженням керівника виконавчого органу Чернівецької міської ради та голови міської ради з наступним його затвердженням Чернівецькою міською радою. Копії розпорядження надсилаються Мінфіну та органу Державного казначейства, в якому обслуговуються кошти міського бюджету.

7. Протягом двох робочих днів після отримання субвенції:

облдержадміністрації та виконавчий орган Чернівецької міської ради перераховують отримані суми субвенції на рахунки обласного та міського бюджету для обліку доходів місцевих бюджетів, відкриті в органах Державного казначейства;

облдержадміністрації забезпечують перерахування субвенції відповідно до затвердженого розподілу на рахунки головних розпорядників коштів обласного бюджету, районних та міських (міст обласного значення) бюджетів, відкриті в органах Державного казначейства.

8. Райдержадміністрації та виконавчі органи міських (міст обласного значення) рад після отримання рішення про виділення субвенції протягом двох робочих днів:

забезпечують підготовку та подання до відповідної місцевої ради проекту рішення про внесення змін до місцевого бюджету;

у разі неможливості прийняття рішення на сесії місцевої ради райдержадміністрації та виконавчі органи міських (міст обласного значення) рад забезпечують розподіл субвенції між головним розпорядниками коштів відповідного місцевого бюджету та в установленому порядку оформляють розподіл спільним розпорядженням голів райдержадміністрації та районної ради або керівника виконавчого органу міської ради та голови міської ради з наступним затвердженням відповідно районною та міською радою. Копії розпорядження надсилаються облдержадміністраціям та органам Державного казначейства, в яких обслуговуються кошти відповідного місцевого бюджету.

9. Фінансові органи обласних, районних держадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад протягом одного робочого дня після отримання рішень (розпоряджень) про виділення субвенції вносять зміни до розписів місцевих бюджетів.

10. Субвенція у першу чергу спрямовується для надання допомоги постраждалим сім'ям в сумах, визначених цим Порядком, оздоровлення дітей з постраждалих сімей, відновлення водопостачання в житлових будинках та населених пунктах, діяльності загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, закладів охорони здоров'я, проведення медичних, санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів. На інші заходи субвенція спрямовується у черговості, визначеній облдержадміністраціями та виконавчим органом Чернівецької міської ради. ( Пункт 10 в редакції Постанови КМ N 737 від 20.08.2008 )

11. Для надання допомоги:

списки громадян, яким надаватиметься допомога на сім'ю, складаються та затверджуються райдержадміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад, а списки таких громадян, які проживають у м. Чернівцях, складаються і затверджуються виконавчим органом Чернівецької міської ради;

списки громадян, сім'я яких підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву), складаються райдержадміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад і затверджуються облдержадміністраціями, а списки таких громадян, які проживають у м. Чернівцях, складаються і затверджуються виконавчим органом Чернівецької міської ради.

Списки громадян для надання остаточної суми допомоги відповідно до пункту 15 цього Порядку складаються на підставі актів обстеження, що проводяться відповідно до Порядку обстеження майна, пошкодженого унаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 липня 2008 р. N 688.

На підставі зазначених списків органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради оформлюють в установленому порядку документи, необхідні для перерахування коштів за бажанням одержувача допомоги Українському державному підприємству поштового зв'язку "Укрпошта" або Ощадбанку. ( Пункт 11 в редакції Постанови КМ N 707 від 06.08.2008 )

12. У разі коли одержувач допомоги виявив бажання одержувати допомогу через Ощадбанк, але не має відкритого рахунка у зазначеному банку, органи соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчий орган Чернівецької міської ради для виплати допомоги складають списки таких одержувачів.

На підставі цих списків та договорів, укладених між установами Ощадбанку та органами соціального захисту населення райдержадміністрацій та виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради, відкриваються вкладні (депозитні) рахунки одержувачам допомоги.

Особа, яка від імені відповідного органу соціального захисту населення відкриває вкладні (депозитні) рахунки одержувача допомоги, повинна пред'явити паспорт або документ, що його замінює, і документ, що підтверджує її повноваження, та подати:

документи (копії документів, засвідчені в установленому порядку), на підставі яких банк може ідентифікувати відповідний орган соціального захисту населення;

списки одержувачів допомоги.

Розпорядження коштами на вкладному (депозитному) рахунку здійснюється одержувачем допомоги лише після його ідентифікації банком.

Оплата послуг, які надаються державним підприємством поштового зв'язку "Укрпошта" та Ощадбанком, здійснюється за рахунок субвенції.

За зверненням одержувача допомоги райдержадміністрації та виконавчі органи міських рад можуть спрямувати суму допомоги безпосередньо на будівництво (придбання) житла. ( Пункт 12 в редакції Постанови КМ N 707 від 06.08.2008 )

13. За рахунок субвенції здійснюється часткова виплата допомоги (аванс) у такому розмірі:

50 тис. гривень - для першої категорії постраждалих сімей, в яких житловий будинок (квартиру) зруйновано, або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву);

20 тис. гривень - для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає капітальному ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки);

5 тис. гривень - для третьої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає поточному ремонту та втрачене майно (з розрахунку 4 тис. гривень на поточний ремонт і 1 тис. гривень на відшкодування вартості втраченого майна).

Зазначені суми зменшуються на суми допомоги, виплачені відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р. N 1008 "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року". ( Пункт 13 в редакції Постанови КМ N 707 від 06.08.2008 )

13-1. За рахунок субвенції здійснюється виплата останньої авансової суми допомоги у такому розмірі:

100 тис. гривень - для першої категорії постраждалих сімей, в яких житловий будинок (квартиру) зруйновано або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню із житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву);

30 тис. гривень - для другої категорії постраждалих сімей, в яких пошкоджений житловий будинок (квартира) підлягає капітальному ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки).

Зазначені суми зменшуються на суми допомоги, виплачені відповідно до пункту 13 цього Порядку та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р. N 1008 "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року". ( Порядок доповнено пунктом 13-1 згідно з Постановою КМ N 737 від 20.08.2008 )

14. Допомога виплачується власнику (співвласнику) житлового будинку (квартири), членові житлово-будівельного кооперативу, садового товариства. Допомога співвласникам виплачується пропорційно площі будинку, яка належить кожному з них.

У разі смерті осіб, зазначених в абзаці першому цього пункту, допомога виплачується до встановлення права власності на:

житловий будинок (квартиру) або дачний будинок - дієздатним членам сім'ї, які на момент смерті власника будинку були у ньому зареєстровані, а у разі, коли зареєстровані тільки недієздатні особи або особи, цивільна дієздатність яких обмежена, - опікуну, піклувальнику;

житловий будинок (квартиру) або дачний будинок, у якому не зареєстровано членів сім'ї померлого, - спадкоємцям.

У разі коли за допомогою звернулося кілька зареєстрованих членів сім'ї, опікунів, піклувальників, спадкоємців, допомога виплачується за рішенням райдержадміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради кожному із заявників у погоджених ними сумах. За відсутності узгодженого розподілу суми допомоги її розподіл здійснюється в судовому порядку.

Списки для надання допомоги одержувачам, зазначеним в абзацах четвертому і п'ятому цього пункту, складаються і затверджуються райдержадміністраціями та виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад, а списки таких одержувачів допомоги, які проживають у м. Чернівцях, складаються і затверджуються виконавчим органом Чернівецької міської ради.

За відсутності інвентарної справи на житловий будинок (квартиру) або дачний будинок для надання допомоги використовуються дані погосподарських книг. ( Пункт 14 в редакції Постанов КМ N 707 від 06.08.2008, N 737 від 20.08.2008 )

15. Остаточні суми допомоги надаються:

1) для першої категорії постраждалих сімей виходячи з опосередкованої вартості спорудження житла в сумі 3850 гривень за 1 кв. метр загальної площі житлового будинку (квартири), який зруйновано або він не підлягає відновленню, чи сім'я підлягає відселенню з житлового будинку (квартири) у зв'язку з тим, що він розташований у зоні підвищеного ризику (пошкоджений житловий будинок (квартира), який може бути протягом найближчого часу підтоплений, або житловий будинок (квартира), який протягом найближчого часу може бути пошкоджений внаслідок зсуву), для другої категорії - 850 гривень за 1 кв. метр фактично пошкодженої загальної площі житлового будинку (квартири), який підлягає ремонту або має істотні пошкодження (непридатні для експлуатації підлога, віконні та дверні блоки, внутрішньобудинкові мережі газо-, водо-, електропостачання, має місце відшарування зовнішньої або внутрішньої штукатурки).

У разі коли остаточна сума допомоги, визначена відповідно до цього підпункту, становить менше як 100 тис. гривень для першої категорії і 30 тис. гривень для другої категорії постраждалих сімей, остаточна сума допомоги збільшується на суму допомоги, передбачену підпунктом 2 цього пункту, з тим щоб становила не менше як 100 тис. гривень для першої категорії і 30 тис. гривень для другої категорії постраждалих сімей.

Остаточна сума допомоги, визначена відповідно до цього підпункту, зменшується на суму, виплачену відповідно до пунктів 13 і 13-1 цього Порядку та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р. N 1008 "Про виділення коштів для проведення невідкладних заходів з ліквідації наслідків стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 року"; ( Підпункт 1 пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 708 від 11.08.2008, в редакції Постанови КМ N 737 від 20.08.2008 )

2) усім категоріям постраждалих сімей незалежно від виплат, передбачених пунктом 13 цього Порядку і підпунктом 1 цього пункту, а також іншим постраждалим сім'ям у зв'язку із:

зруйнуванням та пошкодженням господарських будівель і дачних будинків з розрахунку 50 гривень за 1 кв. метр загальної площі кожної будівлі, будинку. При цьому до розрахунку включається не більше як 30 кв. метрів загальної площі будівлі, будинку. За відсутності інвентарної справи на господарську будівлю, дачний будинок для надання допомоги використовуються дані погосподарських книг; ( Абзац другий підпункту 2 пункту 15 в редакції Постанови КМ N 737 від 20.08.2008 )

втратою майна в сумі 1 тис. гривень (крім третьої категорії постраждалих сімей, яким зазначена сума врахована в авансовій сумі 5 тис. гривень);

втратою сільськогосподарської продукції на присадибних ділянках та городах з розрахунку 50 гривень за одну сотку. При цьому до розрахунку включається не більше ніж 30 соток загальної площі присадибної ділянки та городу;

загибеллю:

великої рогатої худоби з розрахунку 2 тис. гривень за одну тварину;

молодняку великої рогатої худоби з розрахунку 800 гривень за одну тварину;

свиней з розрахунку 500 гривень за одну тварину;

коней з розрахунку 2 тис. гривень за одну тварину;

овець та кіз з розрахунку 300 гривень за одну тварину; ( Абзац десятий підпункту 2 пункту 15 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 737 від 20.08.2008 )

бджіл з розрахунку 200 гривень за одну бджолосім'ю.

3) для кожного учня і студента віком до 23 років (включаючи тих, які вступають до першого класу загальноосвітнього навчального закладу або зараховані у 2008 році до професійно-технічного чи вищого навчального закладу) з першої - третьої категорії постраждалих сімей та сімей, один або кілька членів сімей яких загинули внаслідок стихійного лиха, що сталося 23-27 липня 2008 р., з метою підготовки до 2008/09 навчального року в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах в сумі 1 тис. гривень. ( Пункт 15 доповнено підпунктом 3 згідно з Постановою КМ N 737 від 20.08.2008; в редакції Постанови КМ N 765 від 27.08.2008 ) ( Пункт 15 в редакції Постанови КМ N 707 від 06.08.2008 )

16. Видатки на оздоровлення дітей з постраждалих сімей здійснюються в порядку, визначеному облдержадміністраціями та виконавчим органом Чернівецької міської ради, і спрямовуються на придбання путівок і проїзд дітей віком до 18 років та супроводжуючих їх осіб.

16-1. Для повноцінного функціонування дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів у 2008/09 навчальному році облдержадміністрації та виконавчий орган Чернівецької міської ради в установленому порядку:

затверджують переліки дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які розташовані у зоні стихійного лиха, із зазначенням вартості робіт на будівництво, капітальний і поточний ремонт приміщень, вартості обладнання та інвентарю, які необхідно придбати для організації навчального процесу;

забезпечують:

відкриття відповідними органами управління освітою (органами місцевого самоврядування) зазначеним дошкільним та загальноосвітнім навчальним закладом спеціальних реєстраційних рахунків в органах Державного казначейства для зарахування суми субвенції як суми за дорученням; ( Абзац четвертий пункту 16-1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 821 від 03.09.2008 )

перерахування на зазначені спеціальні рахунки суми субвенції як суми за дорученням на будівництво, капітальний і поточний ремонт приміщень, придбання обладнання та інвентарю, необхідного для забезпечення функціонування дошкільних та організації навчального процесу у загальноосвітніх навчальних закладах; ( Абзац п'ятий пункту 16-1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 821 від 03.09.2008 )

надання права керівнику дошкільного та загальноосвітнього навчального закладу укладати і підписувати договори та кошториси на виконання робіт, надання послуг та придбання товарів, а також права першого підпису платіжних документів для здійснення видатків із цього спеціального рахунка, а права другого підпису - головному бухгалтеру (бухгалтеру) централізованої бухгалтерії або бухгалтерії, яка обслуговує дошкільний та загальноосвітній навчальний заклад. Підписи на зазначених документах скріплюються печаткою органу чи установи, при яких діє централізована бухгалтерія (бухгалтерія). ( Абзац шостий пункту 16-1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 821 від 03.09.2008 )

Невикористані залишки коштів на кінець 2008 року, перераховані дошкільним та загальноосвітнім навчальним закладам на спеціальні рахунки як суми за дорученням, залишаються у розпорядженні дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів і витрачаються у 2009 році на цілі, зазначені у цьому пункті. ( Порядок доповнено пунктом 16-1 згідно з Постановою КМ N 765 від 27.08.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 821 від 03.09.2008 )

17. Видатки на проведення медичних, санітарних і протиепідемічних (профілактичних) заходів здійснюються у порядку, визначеному облдержадміністраціями та виконавчим органом Чернівецької міської ради, в якому повинен передбачатися перелік лікувальних закладів, які будуть залучені до лікування громадян, та мінімально необхідний перелік медикаментів і виробів медичного призначення.

Додаткові профілактичні та поточні дезінфекційні заходи у житлових, виробничих, навчальних та інших приміщеннях, будівлях і спорудах, на територіях населених пунктів, що постраждали внаслідок стихійного лиха, повинні здійснюватися за рішеннями відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, виходячи з конкретної санітарно-епідемічної ситуації.

18. Для здійснення видатків на відновлення приміщень установ, організацій і закладів бюджетної сфери, об'єктів водного господарства, доріг, мостів та інших об'єктів дорожнього господарства об'єктів житлово-комунального господарства та газового постачання, що перебувають у комунальній власності, обласні та районні держадміністрації, виконавчі органи міських (міст обласного значення) рад та Чернівецької міської ради на підставі дефектних актів затверджують переліки об'єктів з визначенням сум збитків та обсягів коштів, які будуть спрямовані на відновні роботи за рахунок субвенції з місцевих бюджетів.

Копії зазначених переліків подаються відповідним органам Державного казначейства.

Проектно-кошторисна документація для проведення відновних робіт на зазначених об'єктах складається відповідно до законодавства. У разі потреби невідкладні роботи з відновлення діяльності зазначених об'єктів можуть проводитися за рішенням облдержадміністрацій та виконавчого органу Чернівецької міської ради на підставі кошторисів витрат на такі роботи, складених та затверджених у визначеному облдержадміністраціями та виконавчим органом Чернівецької міської ради порядку, без складення та затвердження проектно-кошторисної документації. У такому разі органи Державного казначейства забезпечують перерахування коштів виконавцям робіт на підставі зазначених кошторисів, укладених договорів між замовниками та виконавцями робіт, актів виконаних робіт, оформлених відповідно до законодавства. ( Абзац третій пункту 18 в редакції Постанови КМ N 737 від 20.08.2008 )

Розподіл субвенції між об'єктами здійснюється за рішеннями обласних та районних держадміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад та Чернівецької міської ради.

Субвенція не може бути спрямована на відновлення об'єктів, що перебувають в управлінні, оренді та концесії.

19. Сільськогосподарським підприємствам частково відшкодовуються фактичні втрати продукції рослинництва, визначені відповідно до Методики оцінки збитків від наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 р. N 175 (Офіційний вісник України, 2002 р., N 8, ст. 356; 2003 р., N 23, ст. 1070), але не більше ніж 1500 гривень за один гектар.

Сума відшкодування зменшується на суму коштів, виділену з резервного фонду державного бюджету ( 107-17 ) відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2008 р. N 1010 "Про часткову компенсацію витрат сільськогосподарських підприємств, які зазнали збитків внаслідок стихії, що сталася у Волинській, Львівській, Рівненській та Хмельницькій областях".

Сільськогосподарські підприємства для визначення збитків подають заяви до комісії, утвореної управліннями агропромислового розвитку райдержадміністрацій (далі - комісія) відповідно до Порядку використання у 2007 році коштів, передбачених у державному бюджеті для державної підтримки виробництва продукції рослинництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2007 р. N 256 (Офіційний вісник України, 2007 р., N 14, ст. 515).

До заяви додаються:

завірена підприємством копія заключного звіту про підсумки сівби під урожай 2008 року (форма N 4-сг (річна); ( Абзац п'ятий пункту 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 707 від 06.08.2008 )

відомості про площі знищених посівів сільськогосподарських культур за підписами керівника та головного бухгалтера підприємства, скріпленими печаткою.

Комісія розглядає подані підприємствами заяви та документи, перевіряє достовірність наведених у них даних, обстежує з виїздом на місце посіви сільськогосподарських культур, визначає площі знищених посівів сільськогосподарських культур.

За результатами обстеження підприємств комісія складає акт у двох примірниках з визначенням суми збитків, який підписується членами комісії, керівником та головним бухгалтером підприємства, скріплюється печаткою і затверджується головою комісії.

Один примірник акта залишається на підприємстві.

Комісія на підставі актів складає реєстр підприємств і надсилає його райдержадміністрації, яка надсилає його облдержадміністрації.

Облдержадміністрація після затвердження реєстру забезпечує в установленому порядку часткове відшкодування збитків за рахунок субвенції.

19-1. Допомога у зв'язку з втратою майна фізичним особам - підприємцям, які мали відведені в установленому порядку місця для торгівлі на організованому ринку і фактично здійснювали реалізацію товарів на таких ринках, виплачується в сумі 5 тис. гривень на одну сім'ю, до складу якої входять фізичні особи - підприємці, незалежно від кількості місць, які були відведені в установленому порядку на ринку.

Списки фізичних осіб - підприємців, яким надаватиметься допомога, затверджуються райдержадміністраціями, виконавчими органами міських (міст обласного значення) рад або виконавчим органом Чернівецької міської ради на підставі актів, складених спеціальними комісіями, утвореними облдержадміністраціями або виконавчим органом Чернівецької міської ради, за формою, затвердженою Мінпраці.

На підставі зазначених списків органи соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих органів міських (міст обласного значення) рад або виконавчого органу Чернівецької міської ради оформлюють в установленому порядку документи, необхідні для перерахування коштів за бажанням одержувача допомоги Українському державному підприємству поштового зв'язку "Укрпошта" або Ощадбанку. Перерахування допомоги одержувачам через Ощадбанк здійснюється відповідно до пункту 12 цього Порядку.

Склад спеціальної комісії, форми заяви фізичних осіб - підприємців про надання допомоги у зв'язку з втратою майна, порядок здійснення обстеження втраченого майна затверджуються облдержадміністраціями або виконавчим органом Чернівецької міської ради.

До складу спеціальної комісії повинні бути включені представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, органів державної податкової служби, правоохоронних органів, фінансових органів місцевих держадміністрацій та виконавчих органів місцевих рад, депутати місцевих рад, представник постраждалих фізичних осіб - підприємців, представник громадськості. ( Порядок доповнено пунктом 19-1 згідно з Постановою КМ N 707 від 06.08.2008 )

20. Субвенції використовуються відповідно до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого Державним казначейством, з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.

21. Товари, роботи і послуги закуповуються за рахунок субвенції відповідно до законодавства.

Попередня оплата товарів і послуг може здійснюватися у розмірі не більше ніж 30 відсотків вартості на строк не більше ніж 90 днів, а робіт - у розмірі не більше ніж 50 відсотків вартості на строк не більше ніж 120 днів.

22. Відкриття рахунків в органах Державного казначейства, відображення операцій у бухгалтерському обліку та фінансовій звітності про виконання державного та місцевих бюджетів здійснюється відповідно до законодавства.

23. Органи Державного казначейства перераховують кошти за товари, роботи і послуги протягом п'яти годин після надходження документів, оформлених відповідно до законодавства, з урахуванням положень абзацу третього пункту 18 цього Порядку.

24. Відповідальність за цільове та ефективне використання субвенції несуть облдержадміністрації та виконавчий орган Чернівецької міської ради.

25. Державне казначейство щоденно надає Мінфіну інформацію про обсяги виділених та використаних сум субвенції за напрямами, визначеними у пункті 2 цього Порядку, у розрізі міст та районів.

26. Облдержадміністрації та виконавчий орган Чернівецької міської ради подають Мінфіну щомісяця до 10 числа наступного періоду інформацію про використання субвенції за формою, затвердженою Мінфіном.