КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА

РІШЕННЯ
N 445/1116 від 26.04.2007

Про затвердження міської Програми
вдосконалення організації дорожнього руху
та його безпеки на період 2007-2009 років
у м. Києві

Відповідно до пункту 22 частини першої Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 2 статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ" ( 401-14 ), Розпорядження Президента України від 21.09.2002 N 322/2002-рп "Про додаткові заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху", з метою запобігання дорожньому травматизму, зміцнення дисципліни на дорогах, вулицях міста, посилення безпеки дорожнього руху, поліпшення стану доріг і вулиць Київська міська рада ВИРІШИЛА:

1. Затвердити міську Програму вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років згідно з додатком.

2. Головному фінансовому управлінню виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Головному управлінню економіки та розвитку міста виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) враховувати обсяги фінансування, передбачені програмою заходів, спрямованих на вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки, при коригуванні бюджету м. Києва на 2007 рік та складанні проектів бюджетів на 2008-2009 роки.

3. Виконавчому органу Київради (Київській міській державній адміністрації) подавати Київській міській раді звіт про хід і виконання Програми вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку і постійну комісію Київради з питань транспорту та зв'язку.

Київський міський голова Л.Черновецький

Додаток
до рішення Київради
від 26.04.2007 N 455/1116

Міська програма
вдосконалення організації дорожнього руху
та його безпеки на період 2007-2009 років
у м. Києві

Програма вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки на період 2007-2009 років у м. Києві (далі - Програма) розроблена відповідно до вимог Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), Розпорядження Президента України від 21.09.2002 N 322/2002-рп "Про додаткові заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху" та від 19.12.2005 N 1289/2005-рп "Про невідкладні заходи щодо забезпечення безпеки дорожнього руху".

1. Загальні положення

Програма розвитку дорожнього руху та його безпеки являє собою цільову програму Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації, що містить сукупність пов'язаних за ресурсами, виконавцями і термінами реалізації заходів, направлених на досягнення намічених цілей вдосконалення дорожнього руху та його безпеки у м. Києві. Аналіз сучасного стану організації дорожнього руху та його безпеки проведено з метою визначення системи заходів, направлених на суттєве поліпшення організації та безпеки дорожнього руху.

Складність забезпечення організації дорожнього руху та його безпеки відповідно до законів України, реального стану та до європейських стандартів обумовлюється, насамперед, недостатньою координованістю роботи відомчих служб, які відповідають за стан безпеки дорожнього руху, а також чіткого розмежування прав та обов'язків органів державного управління і територіальних органів виконавчої влади.

Так, статтею 6 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ) до компетенції міської виконавчої влади у сфері дорожнього руху віднесено організацію дорожнього руху на території міста згідно з відповідними генеральними планами, проектами детального планування та забудови населених пунктів. У той же час стаття 27 цього Закону вказує на те, що організація дорожнього руху здійснюється спеціалізованими службами, положення про які затверджуються відповідними державними органами з безпеки дорожнього руху. Станом на початок 2007 року жодному з комунальних підприємств міста таке положення не затверджено.

Серед невирішених питань залишається відставання з впровадження інформаційних та інтелектуальних технологій і новітніх технічних засобів вдосконалення організації дорожнього руху, головне обмеження тут - недостатнє саме бюджетне фінансування через спрямування дорожнього фонду лише на будівництво.

Враховуючи ситуацію, що склалася у сфері організації дорожнього руху та його безпеки, враховуючи вимоги статті 5 Закону України "Про дорожній рух" ( 3353-12 ), Програма передбачає впровадження інженерно-технічних та організаційних заходів, спрямованих на забезпечення збереження життя і майна громадян, поліпшення умов руху.

Основною метою Програми є вдосконалення стану організації дорожнього руху та його безпеки на автомобільних дорогах і вулицях м. Києва, поглиблення інтеграції в транспортну мережу європейського співтовариства шляхом вжиття комплексу взаємопов'язаних заходів.

                       2. Паспорт Програми

------------------------------------------------------------------
| Найменування | Програма вдосконалення |
| | організації дорожнього руху |
| | та його безпеки на період |
| | до 2007-2009 років у м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Координатор Програми |Головне управління транспорту, |
| |зв'язку та інформатизації |
| |виконавчого органу Київської |
| |міської ради (Київської міської|
| |державної адміністрації) |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Виконавці Програми |КП "Київдорсервіс", Комунальна |
| |корпорація "Київавтодор", УДАІ |
| |ГУ МВС України в м. Києві |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Мета Програми |Вдосконалення стану організації|
| |дорожнього руху та його безпеки|
| |на автомобільних дорогах і |
| |вулицях м. Києва, поглиблення |
| |інтеграції в транспортну мережу|
| |європейського співтовариства |
| |шляхом вжиття комплексу |
| |взаємопов'язаних заходів |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Завдання Програми |1. Аналіз стану системи |
| |організації та управління |
| |безпекою дорожнього руху. |
| |2. Покращення ситуації у місті |
| |щодо організації дорожнього |
| |руху та його безпеки, а також |
| |стану технічних засобів |
| |регулювання дорожнього руху |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Терміни реалізації |2007-2009 роки |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Обсяги і джерела фінансування |Програмні заходи реалізуються |
|Програми |при обов'язковій підтримці |
| |міських органів влади за |
| |рахунок видатків міського |
| |бюджету, кредитів і позик, |
| |власних коштів підприємств і |
| |організацій, інших джерел, не |
| |заборонених чинним |
| |законодавством |
|--------------------------------+-------------------------------|
|Система організації контролю за |Загальний контроль за |
|виконанням Програми |виконанням основних положень |
| |Програми та реалізацією плану |
| |заходів здійснює Київська |
| |міська державна адміністрація |
| |та координатор Програми. |
| |Виконавці заходів Програми |
| |несуть відповідальність за їх |
| |якісне і своєчасне виконання, |
| |раціональне використання |
| |коштів матеріальних ресурсів, |
| |що виділяються на реалізацію |
| |Програми |
------------------------------------------------------------------

3. Механізм реалізації Програми

Програма розрахована на період 2007-2009 років і має бути реалізована шляхом проведення заходів і робіт, передбачених основними напрямами.

Реалізація заходів Програми здійснюється такими виконавцями:

- Київська міська державна адміністрація

- Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації

- КП "Київдорсервіс"

- КК "Київавтодор"

- УДАІ ГУ МВС України в м. Києві

- АТ "Київпроект"

- інші юридичні особи, які залучаються координатором для реалізації програмних заходів.

Координатор Програми при необхідності може клопотати в установленому порядку про надання підприємствам і організаціям, що беруть участь в реалізації заходів Програми, пільгових позик, кредитів тощо.

4. Форми і періодичність контролю
за виконанням Програми

Відповідальність за виконання заходів, передбачених Програмою в межах фінансування, покладається на виконавців робіт.

Контроль за виконанням Програми здійснює Київська міська державна адміністрація, Головне управління транспорту, зв'язку та інформатизації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в межах своєї компетенції.

5. Аналіз стану організації дорожнього руху
та його безпеки

Кількість транспорту, пропускна спроможність
та стан аварійності на дорогах

В умовах прискорених темпів автомобілізації в Україні, високої інтенсивності дорожнього руху особливо гостро постає проблема забезпечення безпеки дорожнього руху, вирішення якої спрямовано передусім на збереження життя та здоров'я людини.

Щорічне зростання кількості транспортних засобів, зареєстрованих на території міста, за останні роки перевищило 60 тис. автомобілів. У той же час загальна кількість автомобілів, зареєстрованих у м. Києві, становила понад 740 тис.

За останні 10 років кількість транспортних засобів, зареєстрованих в столиці України, зросла на 84%, або на 337 тисяч одиниць. Фахівцями прогнозується подальший ріст кількості транспортних засобів у м. Києві у період до 2010 року понад 900 тис. автомобілів.

Динаміка зростання кількості автотранспорту у м. Києві

З діаграмою можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".

Диспропорція між стрімким збільшенням автомобільного парку і розвитком вулично-дорожньої мережі, високий рівень зношеності автотранспортних засобів, залучення до транспортного процесу великої кількості водіїв без належного досвіду роботи призводять до складної ситуації із забезпеченням безпеки дорожнього руху.

Сучасний стан аварійності у м. Києві за 2006 рік становить 3288 дорожньо-транспортних пригод (далі - ДТП), в яких 333 громадянина загинуло, а 3941 - отримали травми.

Порівняльна характеристика кількості
дорожньо-транспортних пригод по роках

З діаграмою можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".

Порівняльна характеристика кількості загиблих по роках

З діаграмою можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".

Найбільш розповсюдженими видами авто-пригод у м. Києві залишаються наїзди на пішоходів та зіткнення транспортних засобів. За 2006 рік у місті зареєстровано 1659 наїздів на пішоходів, що становить 50,5% від загальної кількості ДТП.

Основною причиною дорожньо-транспортних пригод з вини пішоходів є перехід ними проїжджої частини вулиць у непередбаченому для цього місці. З цієї причини у 2006 році загинуло 106 осіб (88,3% від загальної кількості загиблих з вини пішоходів) та отримали травми 812 (88,4%) пішоходів. Крім того, зареєстровано 1142 зіткнення транспортних засобів (питома вага таких ДТП становить 34,7%), в яких загинуло 89 осіб та отримали травми 1748 осіб.

Основними причинами скоєння ДТП з вини водіїв є:

- порушення правил маневрування;

- перевищення встановленої швидкості руху;

- порушення правил проїзду перехресть;

- порушення правил проїзду пішохідних переходів;

- порушення правил обгону, виїзд на смугу зустрічного руху.

Як свідчить аналіз, найнебезпечнішими днями тижня з точки зору безпеки дорожнього руху у місті є субота та неділя. У ці дні сталося 30,3% від усіх дорожньо-транспортних пригод.

Згідно з розподілом пригод за часом доби найбільш небезпечним залишається проміжок часу з 18 до 22 години. У цей період було скоєно 920 дорожньо-транспортних пригод або 28,0% від їх загальної кількості.

За результатами проведеного аналізу ДТП у м. Києві поставлено на облік 762 місця (ділянки) концентрації дорожньо-транспортних пригод, в яких протягом року скоєно 3 і більше ДТП, включаючи ДТП з матеріальними збитками.

За 2006 рік зареєстровано 167 місць, де було скоєно 3 і більше дорожньо-транспортних пригод з потерпілими. В таких місцях зареєстровано 647 дорожньо-транспортних пригод, в яких 63 особи загинуло та 787 осіб отримали травми.

             Найбільш аварійно небезпечні перехрестя
та ділянки вулиць наведені в таблиці:

------------------------------------------------------------------
|Найменування вулиці|Найменування другої|Пригод|Загинуло|Поранено|
| | вулиці, номер | | | |
| | будинку тощо | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Бальзака | 16 | 2 | 21 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Теліги |Щусєва | 10 | 0 | 15 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Хрещатик |Інститутська | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Науки просп. |Столичне шосе | 10 | 0 | 16 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Велика Кільцева |Жулянський | 9 | 2 | 18 |
|дорога |шляхопровід | | | |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Бальзака |Сабурова | 9 | 1 | 11 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Цвєтаєвої |Бальзака | 7 | 0 | 10 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Лісовий просп. | 6 | 1 | 13 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Братиславська |Шолом-Алейхема | 6 | 0 | 7 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Грекова Академіка |Щусєва | 6 | 1 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Кіквідзе |Саперно-Слобідська | 6 | 2 | 8 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Комінтерну |Саксаганського | 6 | 0 | 9 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Драйзера |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Маяковського |Закревського | 6 | 0 | 6 |
|-------------------+-------------------+------+--------+--------|
|Дніпровська |7 | 6 | 0 | 6 |
|набережна | | | | |
------------------------------------------------------------------

Найбільш аварійно небезпечними автомагістралями у м. Києві за підсумками 2006 року залишаються проспект Перемоги (127 ДТП, в тому числі 93 - з вини водіїв), Велика Кільцева дорога (103 ДТП, в тому числі 62 - з вини водіїв), просп. Броварський (75 ДТП, в тому числі 55 - з вини водіїв), Харківське шосе (69 ДТП, в тому числі 38 - з вини водіїв), вул. Братиславська (59 ДТП, в тому числі 42 - з вини водіїв), вул. Бальзака (54 ДТП, в тому числі 42 - з вини водіїв) і т.д.

             Перелік аварійно-небезпечних магістралей
за підсумками аналізу за 2006 рік:

-------------------------------------------------------------------------------------------
| | Пригод | Загинуло | Поранено | з вини пішоходів | з вини водіїв |
| |----------+----------+----------+--------------------+--------------------|
| |2006| % к |2006| % к |2006| % к |пригод|загин.|поран.|пригод|загин.|поран.|
| | | АП | | АП | | АП | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перемоги |127 |113.4| 15 |125.0|177 |135.1| 30 | 3 | 28 | 93 | 12 | 145 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Велика |103 |91.2 | 18 |105.9|122 |98.4 | 37 | 12 | 29 | 62 | 6 | 88 |
|Кільцева | | | | | | | | | | | | |
|дорога | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Броварський | 75 |92.6 | 8 |100.0|114 |106.5| 20 | 4 | 16 | 55 | 4 | 98 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Харківське | 69 |127.8| 9 |112.5| 82 |122.4| 31 | 5 | 27 | 38 | 4 | 55 |
|шосе | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Братиславська | 59 |128.3| 8 |114.3| 79 |146.3| 16 | 4 | 14 | 42 | 4 | 64 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Бальзака | 54 |114.9| 2 |50.0 | 66 |122.2| 10 | 0 | 10 | 42 | 2 | 54 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Ватутіна | 51 |82.3 | 10 |100.0| 90 |102.3| 8 | 2 | 7 | 43 | 8 | 83 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Маяковського | 50 |111.1| 2 |200.0| 53 |103.9| 29 | 1 | 29 | 19 | 1 | 21 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Теліги | 49 |119.5| 7 |100.0| 56 |121.7| 13 | 4 | 9 | 35 | 3 | 46 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Вишгородська | 43 |143.3| 5 |166.7| 50 |138.9| 14 | 1 | 13 | 28 | 4 | 36 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Щербакова | 43 |134.4| 3 |150.0| 45 |125.0| 9 | 1 | 9 | 33 | 2 | 35 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Московський | 41 |157.7| 2 |50.0 | 58 |170.6| 7 | 1 | 6 | 31 | 0 | 50 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Заболотного | 38 |84.4 | 8 |160.0| 39 |70.9 | 7 | 1 | 6 | 29 | 7 | 31 |
|Академіка | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Червонозоряний| 36 |100.0| 8 |200.0| 43 |82.7 | 14 | 5 | 9 | 22 | 3 | 34 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Закревського | 35 |94.6 | 1 |50.0 | 38 |88.4 | 16 | 1 | 15 | 18 | 0 | 22 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Богатирська | 33 |84.6 | 9 |112.5| 37 |71.2 | 8 | 3 | 6 | 24 | 5 | 31 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Глушкова | 31 |258.3| 3 | 0.0 | 38 |237.5| 11 | 0 | 12 | 18 | 2 | 25 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Драйзера | 31 |129.2| 2 |66.7 | 36 |124.1| 13 | 2 | 11 | 17 | 0 | 24 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Столичне шосе | 30 |83.3 | 6 |54.5 | 30 |62.5 | 9 | 2 | 7 | 20 | 3 | 23 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|40-річчя | 29 |60.4 | 5 |125.0| 35 |74.5 | 13 | 3 | 11 | 15 | 1 | 24 |
|Жовтня | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Героїв | 29 |72.5 | 0 | 0.0 | 39 |81.3 | 14 | 0 | 15 | 14 | 0 | 22 |
|Сталінграда | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Стеценка | 29 |103.6| 5 |250.0| 31 |75.6 | 14 | 1 | 15 | 15 | 4 | 16 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Палладіна | 28 |68.3 | 6 |85.7 | 34 |69.4 | 12 | 1 | 11 | 16 | 5 | 23 |
|просп. | | | | | | | | | | | | |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Перова бульв. | 28 |103.7| 1 |100.0| 30 |103.4| 14 | 1 | 13 | 12 | 0 | 15 |
|--------------+----+-----+----+-----+----+-----+------+------+------+------+------+------|
|Артема | 27 |117.4| 2 | 0.0 | 28 |116.7| 8 | 2 | 6 | 16 | 0 | 19 |
-------------------------------------------------------------------------------------------

Аналіз дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі м. Києва свідчить про стрімке зростання в період 1998-2006 років кількості дорожньо-транспортних пригод з матеріальними збиткам на 43089 (або +557%) та кількості ДТП з потерпілими (+479 або +17%).

------------------------------------------------------------------
| N |Рік | Кількість | Кількість |Кількість ДТП| Кількість |
| з/п | | місць | ДТП з | з |автотранспорту|
| | |концентрації|потерпілими|матеріальними| |
| | | | | збитками | |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 1 |1998| 576 | 2809 | 7740 | 472229 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 2 |1999| 561 | 2585 | 7942 | 494195 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 3 |2000| 576 | 2659 | 8274 | 522591 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 4 |2001| 535 | 2845 | 10001 | 541777 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 5 |2002| 559 | 2461 | 16252 | 550135 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 6 |2003| 577 | 2927 | 21205 | 566754 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 7 |2004| 605 | 3181 | 27843 | 614770 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 8 |2005| 621 | 3357 | 39949 | 679603 |
|-----+----+------------+-----------+-------------+--------------|
| 9 |2006| 762 | 3288 | 50829 | 740011 |
------------------------------------------------------------------

Все більше на ситуацію впливає дефіцит пропускної спроможності магістральної вулично-дорожньої мережі. Стрімке збільшення кількості автомобілів призвело до різкого збільшення транспортних потоків на вулично-шляховій мережі міста. Обстеженнями інтенсивності руху автотранспорту виявлені найбільш завантажені ділянки мережі, до яких насамперед слід віднести всі мостові переходи через річку Дніпро, які щодня перетинають понад 400 тис. приведених автомобілів, що практично у 1,5 рази перевищує пропускну спроможність на цих ділянках доріг.

Значною мірою на пропускну спроможність вулиць міста впливає й транзитний транспорт. Відсутність повної кільцевої дороги значно ускладнює організацію дорожнього руху цих потоків, які формуються на основних в'їздах до міста (Чернігівський, Харківський, Дніпропетровський, Одеський, Житомирський, Овруцький та Ковельський напрямки).

Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що щоденно з вищезгаданих напрямків вулицями міста рухається 24276 вантажного транспорту та 10404 пасажирського (автобуси, мікроавтобуси). При цьому у місті для забезпечення перевезень пасажирів планується тільки 3500 автобусів та мікроавтобусів.

Динаміка руху транспортних засобів,
які перетнули міську межу з 6.00 год.
07.08.2006 р. до 6.00 год. 08.08.2006 р.

З діаграмою можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".

Значно ускладнена ситуація в центральній частині міста, яка обмежена наступними вулицями і площами:

- площа Перемоги - Повітрофлотський шляхопровід - вул. Чорновола - вул. Глибочицька - вул. Верхній (Нижній) Вал - вул. Набережно-Хрещатицька - Набережне шосе - бульв. Дружби Народів - площа Либідська - вул. Горького - вул. Любченка (вул. Ковпака) - вул. Боженка - вул. Жилянська - площа Перемоги.

Великий вплив на пропускну спроможність в цій частині здійснює вантажний транспорт, який значно ускладнює рух транспорту в цілому, а також автомобілі, які здійснюють стоянку на проїжджій частині Так, обстеження, проведені у 2006 році, вказують, що в центральну частину щоденно в'їжджає 8406 вантажних автомобілів.

Динаміка руху вантажного транспорту,
який рухався у центральну частину міста вулиці,
які визначені її межами, з 7.00 год.
15.08.2006 р. до 7.00 год. 16.08.2006 р.

З діаграмою можна ознайомитись: розділ "Довідники", підрозділ "Додатки до документів", папка "Рішення".

Фактично "пік" руху вантажних автомобілів співпадає з рухом міського пасажирського транспорту в години "пік".

Поліпшення безпеки руху міського
пасажирського транспорту

У м. Київ щоденно заїжджає понад 10 тис. автобусів та мікроавтобусів, які здійснюють перевезення мешканців приміської та міжміської зон. Закон України "Про автомобільний транспорт" ( 2344-14 ) передбачає, що у разі наявності автостанцій пасажирські транспортні засоби повинні рухатись саме до них. Сьогодні діють шість автостанцій, одна з яких комунальна - "Видубичі", та Центральний автовокзал. Всі разом вони здатні прийняти щодоби близько 3000 одиниць рухомого складу. Тобто виникає потреба в подальшому будівництві автостанцій, введення в дію яких також частково виключить рух автобусів та мікроавтобусів по місту і вплине на покращення стану пропускної спроможності міських вулиць. Нагальними для будівництва є Бориспільський та Броварський напрямки.

Щодо поліпшення стану безпеки дорожнього руху на маршрутах міського пасажирського транспорту є:

- проведення в спеціалізованих учбових закладах занять з підвищення кваліфікації водіїв, що прибули у м. Київ для роботи на пасажирському транспорті з інших регіонів, в тому числі з питань: керування автомобілем в умовах великої інтенсивності руху; контраварійної підготовки; психофізіологічної підготовки тощо;

- встановлення жорсткого контролю за виконанням учасниками дорожнього руху правил зупинки та стоянки на автодорогах міста згідно з встановленими Правилами дорожнього руху України;

- винесення кінцевих зупинок приміських та міжміських маршрутів виключно до найближчих за шляхом слідування маршруту автостанцій;

- влаштування 6-7 нових автостанцій та зупиночних комплексів і місць, відстою та відпочинку для водіїв;

- вдосконалення організації дорожнього руху та його безпеки з метою підвищення рівня взаємодії усіх видів міського пасажирського транспорту з залізницею. Необхідно здійснювати будівництво пересадочних вузлів в районі станцій метрополітену та залізничних станцій і платформ. Для цього необхідно надавати сприяння в розробці інвестиційних проектів транспортних пересадочних вузлів;

- забезпечення вільних зон для під'їзду рятувальної та аварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену. Необхідно продовжувати здійснювати заходи, передбачені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 16.10.2006 N 1513 "Про забезпечення вільних зон для під'їзду автомобілів швидкої допомоги, пожежної, рятувальної, аварійно-відновлювальної техніки до станцій метрополітену, будівель та жилих будинків м. Києва".

Технічні засоби регулювання дорожнього руху

Протягом останніх років у місті склалася досить складна ситуація з експлуатацією технічних засобів регулювання дорожнього руху.

Занепокоєння викликає низький технічний стан світлофорного господарства. Велика кількість регульованих перехресть обладнана світлофорною апаратурою, яка внаслідок зносу комплектуючих деталей, численних ремонтів не забезпечує роботу світлофорів у заданих режимах. Так, на сьогодні у місті нараховується 568 світлофорних об'єктів. 170 з них потребують проведення ремонтних робіт і лише 120 виведено на центральний пункт керування.

Крім того, існує нагальна потреба у впровадженні на 32 перехрестях і пішохідних переходах, де часто виникають заторові та аварійні ситуації, сучасного світлофорного регулювання. Для забезпечення безпеки дорожнього руху на аварійно небезпечних перехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі міста необхідно побудувати впродовж 2007 року світлофорні об'єкти в наступних місцях:

------------------------------------------------------------------
|N з/п| Назва перехрестя або пішохідного переходу | Район |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 1. |вул. Старонаводницька - вул. Січневого |Печерський |
| |повстання (в комплексі з площею ВВв) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 2. |вул. Генерала Жмаченка, 8 (в комплексі з |Дніпровський |
| |буд. N 4) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 3. |вул. Щорса - вул. Предславинська |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 4. |вул. Солом'янська, 17 (в комплексі з |Солом'янський |
| |об'єктом вул. Солом'янська- вул. Андрія | |
| |Головка) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 5. |вул. Голосіївська - вул. Добрий шлях - |Голосіївський |
| |вул. Забіли | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 6. |Столичне шосе - просп. Науки (впровадження |Голосіївський |
| |керованих дорожніх знаків) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 7. |вул. Дегтярівська, 50 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 8. |вул. Глибочицька - Глибочицький проїзд |Подільський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 9. |вул. Тичини - вул. Бучми |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 10. |вул. Довнар-Запольського - вул. Білоруська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 11. |просп. Маяковського (в районі будинків |Деснянський |
| |38/10-40) | |
|----------------------------------------------------------------|
|Упродовж 2008 року необхідно впровадити світлофорне регулювання |
|ще на 22 перехрестях та ділянках вулично-дорожньої мережі: |
|----------------------------------------------------------------|
| 12. |Русанівська набережна - бульв. Русанівський|Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 13. |Велика Кільцева дорога - поворот на |Святошинський |
| |с. Білогородку | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 14. |вул. Нижній (Верхній) Вал - |Подільський |
| |вул. Почайнинська (включено в проект | |
| |будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 15. |вул. Бориспільська, 24 |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 16. |вул. Воровського, 3 |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 17. |вул. Б.Хмельницького - вул. Леонтовича |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 18. |вул. Гоголівська - вул. Павлівська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 19. |просп. Палладіна - поворот на |Святошинський |
| |с. Коцюбинське | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 20. |вул. Волоська - вул. Спаська (включено в |Подільський |
| |проект будівництва транспортної розв'язки | |
| |вул. Набережно-Хрещатицька - | |
| |Набережно-Рибальська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 21. |вул. Харківське шосе, 170 (в комплексі з |Дарницький |
| |об'єктом Харківське шосе - | |
| |вул. Кронштадтська) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|

| 22. |просп. Оболонський - вул. Тимошенка        |Оболонський   |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 23. |вул. Ревуцького, 22, "Трансагентство" |Дарницький |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 24. |пров. Чеховський - вул. Обсерваторна |Шевченківський|
| |( вул. Воровського) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 25. |вул. Кіквідзе - Військовий проїзд |Печерський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 26. |вул. Жмеринська - вул. Р.Роллана |Святошинський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 27. |вул. Щербакова - вул. Вільгельма Піка (в |Шевченківський|
| |комплексі з об'єктом вул. Щербакова - | |
| |вул. Салютна) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 28. |вул. Б.Хмельницького - вул. І.Франка |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 29. |вул. Б.Хмельницького - вул. Терещенківська |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 30. |вул. Туполєва - вул. Салютна |Шевченківський|
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 31. |вул. Ревуцького - вул. Декабристів |Дарницький |
| |(відновити роботу) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 32. |просп. Броварський - вул. Луначарського |Дніпровський |
| |(розроблений проект світлофорного об'єкта | |
| |при будівництві торгового комплексу, але не| |
| |побудований) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 33. |вул. Лебедєва-Кумача - вул. Ніжинська |Солом'янський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 34. |Русанівська набережна - кінотеатр "Краків" |Дніпровський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 35. |просп. Маяковського - вул. Драйзера |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 36. |просп. Маяковського - вул. Сабурова |Деснянський |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 37. |вул. Бальзака - вул. Драйзера (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 38. |вул. Бальзака - вул. Сабурова (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
|-----+-------------------------------------------+--------------|
| 39. |вул. Бальзака - вул. Цвєтаєвої (заміна на |Деснянський |
| |світлодіодні) | |
------------------------------------------------------------------

Значна кількість встановлених дорожніх знаків у м. Києві та покажчиків напрямків руху не відповідає діючим нормам по світлоповертаючим параметрам. Так, на сьогодні з 38139 дорожніх знаків та покажчиків напрямку руху потребують заміни 13626.

Маршрутне орієнтування

На виконання спільного наказу МВС, Укравтодору та Держкомунгоспу України від 16.01.2003 N 4/5/9 "Про затвердження Інструкції про порядок розроблення схем маршрутного орієнтування на автомобільних дорогах загального користування та в населених пунктах, через які проходять маршрути руху транзитного транспорту" розроблена нова схема маршрутного орієнтування по м. Києву транзитного автотранспорту, яка тільки на об'їзних маршрутах передбачає встановлення 364 інформаційних покажчиків.

На даний час відповідно до дислокації у місті установлено 113 покажчиків руху, передбачених зазначеною вище програмою. Впродовж 2007 року необхідно передбачити впровадження всіх 364 покажчиків руху, передбачених затвердженою схемою.

Пристрої примусового зниження швидкості руху
транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва

У 2006 році у відповідності до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 12.12.2005 N 2298 "Про влаштування та заміну елементів примусового зниження швидкості руху транспортних засобів на вулицях і дорогах м. Києва" КП "Київдорсервіс" було впроваджено 134 елементи примусового зниження швидкості руху транспортних засобів (далі - ЕПЗШР) на вулицях і дорогах міста. В першу чергу ЕПЗШР були впроваджені біля загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів і закладів охорони здоров'я.

Впровадження ЕПЗШР суттєво підвищує рівень безпеки та умов руху пішоходів через проїзні частини вулиць і доріг міста. Розпочату роботу необхідно продовжити у 2007 та наступних роках.

Паркування транспортних засобів

На даний час у м. Києві функціонує 270 паркувальних майданчиків місткістю 6664 машиномісця, з них 173 експлуатуються відповідними районними комунальними підприємствами. З них влаштовано вздовж борту проїзної частини - 121, під кутом до проїзної частини - 24, на тротуарах - 28.

Паркування транспортних засобів на проїзній частині вулиць в умовах великих інтенсивностей транспортних потоків призводить до звуження проїзної частини, зменшення пропускної спроможності вулиць і, як наслідок, виникнення ускладнень у дорожньому русі.

У зв'язку з викладеним вище на 2007-2009 роки необхідно визначити пріоритетом відкриття нових зон платного паркування та зберігання транспортних засобів районними комунальними підприємствами - облаштування та експлуатації їх поза межами проїзної частини вулиць.

З метою збільшення пропускної спроможності вулиць, покращення умов дорожнього руху, особливо в центральній частині міста, зменшення перешкод для руху транспортних потоків пропонується впродовж 2007-2009 років впровадити комплекс заходів щодо влаштування в окремих місцях вулично-шляхової мережі паркувальних майданчиків на тротуарі з пониженням бордюрного каменю та "заїзних карманів".

Перелік місць для паркування транспортних засобів шляхом часткової або повної постановки на тротуар уздовж проїжджої частини вулиць з обов'язковим заниженням бордюрного каменю:

------------------------------------------------------------------
|N з/п| Район | Назва вулиць та к ділянки |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 1. |Голосіївський |просп. 40-річчя Жовтня, 98/2, в районі |
| | |парку "Голосіївський" |
| | |-------------------------------------------|
| | |просп. 40-річчя Жовтня в районі перехрестя |
| | |з вул. Героїв Оборони |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Лятошинського, зупинка "Лятошинського"|
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Горького, 124/128 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Васильківська, 34, магазин "Еліт" (за |
| | |рахунок магазину) |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Васильківська, 8, магазин "Кишеня" (за|
| | |рахунок магазину) |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 2. |Печерський |вул. Різницька на всьому протязі |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Німанська, в районі бульв. Дружби |
| | |Народів |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Червоноармійська, 24-48 та 25-43 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Ш.Руставелі, 13-39 та 3-11 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Ш.Руставелі, 40/10-26 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Саксаганського, 9, 16 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Ш.Руставелі. 2-40 |
| | |-------------------------------------------|
| | |Кловський узвіз, 9/1 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Червоноармійська, 73, 77-81 |
| | |-------------------------------------------|
| | |Залізничне шосе, 57 (за рахунок магазину |
| | |"Велика кишеня") |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 3. |Подільський |вул. Ігорівська, 5-9 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Андріївська, 3-11 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Борисоглібська, 1-9 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Ільїнська, 10-12 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Ільїнська (від вул. Волоської до |
| | |вул. Почайнинськоі) |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Спаська (2 майданчики в районі |
| | |вул. Волоської) |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Хорива, 18-20 та 22 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Фролівська, 6 - з влаштуванням |
| | |карманів |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Верхній Вал в районі ринку "Житній" |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 4. |Солом'янський |просп. Перемоги, 39-45 |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 5. |Шевченківський|вул. Мельникова, 32 та 36 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Б.Хмельницького (від |
| | |вул. М.Коцюбинського до вул. Хрещатик) |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Пушкінська на всьому протязі |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Володимирська, 26-40, 41-63, |
| | |42-48, 23-29 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Саксаганського, 137-147, 108-118, |
| | |від вул. Комінтерну до вул. Л.Толстого, |
| | |від вул. Л.Толстого до вул. Паньківської, |
| | |від вул. Горького до |
| | |вул. Червоноармійської |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Жилянська, 104-126, 82-102, |
| | |52-76, 19-31, від вул. Горького до |
| | |вул. Червоноармійської |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Глибочицька, 58-72 |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 6. |Святошинський |вул. Семашка, 14 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Чорнобильська, 3 |
| | |-------------------------------------------|
| | |вул. Чорнобильська, 4-8 |
|-----+--------------+-------------------------------------------|
| 7. |Деснянський |просп. Маяковського, навпроти буд. N 22-24 |
------------------------------------------------------------------

Вулично-дорожня мережа
Переїзди через трамвайні колії

З метою забезпечення безпеки дорожнього руху необхідно вжити заходи щодо ліквідації реверсивного руху на Московському мостовому переході з одночасним встановленням розподільчої транспортної огорожі, з'єднавши її з існуючою огорожею на просп. Московському та просп. Ватутіна. Встановлення такої огорожі, як показує попередній досвід, виключає вірогідність виникнення дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками, де супутніми причинами є виїзд автомобілів на смугу зустрічного руху та перехід пішоходами проїзної частини у невстановлених місцях.

З метою покращення умов дорожнього руху, зменшення заторових ситуацій необхідно провести реконструкцію з подальшим впровадженням одностороннього руху у протилежних напрямках на вулицях Жилянській та Саксаганського, а також Червоноармійській та Горького.

Для підвищення рівня безпеки та умов дорожнього руху на проїзній частині вулиць міста необхідно продовжувати здійснювати заходи, передбачені розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 20.01.2006 N 56 "Про підвищення рівня безпеки та умов дорожнього руху на проїзній частині вулично-шляхової мережі м. Києва при переїзді через трамвайні колії, на окремих ділянках колій та вузлах".

Влаштування розширення проїзної частини
праворуч або прямого проїзду

З метою збільшення пропускної спроможності вулиць передбачати при проектуванні, виконанні робіт з капітального ремонту та реконструкції вулиць розширення проїзної частини перед перехрестями для здійснення повороту праворуч або прямого проїзду.

Влаштування розширення проїзної частини вулиць та доріг на зупинках міського пасажирського транспорту доцільно передбачити на всіх магістральних вулицях міста.

Влаштування відкритих "кишень" на зупинках
пасажирського транспорту

Зважаючи на різке зростання кількості автомобілів у м. Києві та інтенсивності руху автотранспорту на вулицях та дорогах міста, з метою підвищення пропускної спроможності міських доріг і вулиць, підвищення безпеки руху транспорту шляхом удосконалення його організації та покращення обслуговування пасажирів міським пасажирським транспортом необхідно здійснювати влаштування відкритих "кишень" за рахунок розширення проїзної частини доріг на зупинках міського пасажирського транспорту загального користування. Протягом 2007-2009 років необхідно впровадити відкриті "кишені" в першу чергу на просп. Перемоги (орієнтовно 9 одиниць) та по просп. Визволителю і бульв. Перова і в подальшому при реконструкції та новому будівництві вулично-дорожньої мережі необхідно проектувати та здійснювати будівництво відкритих "кишень" на зупинках міського пасажирського транспорту загального користування.

Направляючі пішохідні огородження

Одним із ефективних заходів профілактики дорожньо-транспортних пригод за участю пішоходів є встановлення в місцях концентрації ДТП направляючих пішохідних огороджень (далі - НПО). Необхідно встановити впродовж 2007-2008 років направляючі пішохідні огородження в наступних місцях:

- вул. Стеценка, 1 (під залізничним шляхопроводом) - 60 погонних метрів (далі - п.м) з боку ст. м. "Сирець", 30 п.м з протилежного боку;

- вул. Васильківська, 8 (магазин "Велика кишеня") - 520 п.м з обох боків від вул. Михайла Стельмаха до пров. Ужгородського;

- вул. Донецька, 25 (біля загальноосвітньої школи N 69) - 150 п.м;

- просп. Космонавта Комарова - 150 п.м від ринку "Відрадний" в напрямку станції швидкісного трамваю "Сім'ї Сосніних";

- вул. Кіквідзе - перехрестя з Військовим проїздом - 100 п.м;

- вул. Кіквідзе, 17 - 100 п.м;

- Харківське шосе, 21/6 (56) - 200 п.м;

- Русанівська набережна, 4-100 п.м;

- просп. Миру, 1-3 - 70 п.м;

- вул. Закревського, 29-31 - 80 п.м з непарного боку;

- просп. Маяковського, 16-18 - 100 п.м з парного боку.

У 2006 році на мосту ім. Патона в систему забезпечення безпеки дорожнього руху впроваджено мікропризмові асиметричні катафоти (МАК-45) в кількості 400 од. на суму 7,1 тис.грн. та вставки розмічальні дорожні (ВРД) в кількості 450 од. на суму 48,6 тис.грн., які були розроблені і запропоновані Національною академією наук України. Зазначену роботу необхідно продовжувати у 2007 та наступних роках.

           6. Заходи, джерела фінансування та вартість
реалізації Програми

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування | Джерело фінансування (тис.грн.) | Термін виконання | Виконавці | Примітки |
| | заходів |-----------------------------------+-----------------------| | |
| | | 2007 р. | 2008 р. | 2009 р. |2007 р.|2008 р.|2009 р.| | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 1.|Впровадження |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 3 | 36 | 43 |КП |Необхідність |
| |світлофорних |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|впровадження |
| |об'єктів |180,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |світлофорних |
| | | |3492,0 |4191,0 | | | | |об'єктів в |
| | | | | | | | | |2007 році - |
| | | | | | | | | |10 од., |
| | | | | | | | | |2008 році - |
| | | | | | | | | |22 од. |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 2.|Реконструкція |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 14 | 32 | 38 |КП |Необхідність |
| |світлофорних |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|реконструкції|
| |об'єктів з |869,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |світлофорних |
| |впровадженням | |1815,9 |2179,1 | | | | |об'єктів у |
| |альтернативних | | | | | | | |2007 році - |
| |джерел | | | | | | | |30 од. |
| |електроенергії | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 3.|Ремонтні роботи на|Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 147 | 590 | 698 |КП |Необхідність |
| |світлофорних |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|проведення |
| |об'єктах |1200,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |ремонтних |
| | | |4803,4 |5764,1 | | | | |робіт у |
| | | | | | | | | |2007 році - |
| | | | | | | | | |551 об'єкт |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 4.|Планово- |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 568 | 573 | 598 |КП | |
| |профілактичні |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"| |
| |роботи на |3431,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |світлофорних | |4574,3 |5489,2 | | | | | |
| |об'єктах | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 5.|Впровадження |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 1600 | 4662 | 5594 |КП |Необхідність |
| |дорожніх знаків |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|впровадження |
| | |888,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |дорожніх |
| | | |3449,6 |4139,5 | | | | |знаків в |
| | | | | | | | | |2007 році - |
| | | | | | | | | |3885 од. |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 6.|Впровадження |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 320 | 820 | 985 |КП |Необхідність |
| |знаків маршрутного|кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|впровадження |
| |орієнтування |185,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |знаків |
| | | |690,0 |828,0 | | | | |маршрутного |
| | | | | | | | | |орієнтування |
| | | | | | | | | |в 2007 році -|
| | | | | | | | | |775 |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 7.|Встановлення в |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 200 | 210 | 220 |КП |Необхідність |
| |місцях знаходження|кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|встановлення |
| |державних та |19,05 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |табличок в |
| |комунальних | |21,95 |23,05 | | | | |2007 році - |
| |установ, | | | | | | | |200 од. |
| |соціально- | | | | | | | | |
| |культурних та | | | | | | | | |
| |медичних закладів | | | | | | | | |
| |під знаками | | | | | | | | |
| |"Зупинка | | | | | | | | |
| |заборонена" | | | | | | | | |
| |табличок "Крім | | | | | | | | |
| |інвалідів" для | | | | | | | | |
| |легкових | | | | | | | | |
| |автомобілів з | | | | | | | | |
| |ручним керуванням,| | | | | | | | |
| |позначених знаком | | | | | | | | |
| |"інвалід" | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|

| 8.|Встановлення      |Бюджетні   |Бюджетні   |Бюджетні   |   20  |   20  |   25  |КП             |Необхідність |
| |звукових |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|встановлення |
| |орієнтирів на |15,0 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |звукових |
| |пішохідних | |15,0 |18,75 | | | | |орієнтирів в |
| |переходах в місцях| | | | | | | |2007 році - |
| |розташування | | | | | | | |20 од. |
| |виробничих | | | | | | | | |
| |приміщень УТОС | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| 9.|Заміна дорожніх |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 4200 | 16351 | 19621 |КП |Необхідність |
| |знаків |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|заміни |
| | |2049,3 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |дорожніх |
| | | |7126,4 |8551,7 | | | | |знаків у |
| | | | | | | | | |2007 році - |
| | | | | | | | | |13626 од. |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|10.|Проведення |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 38139 | 40190 | 42423 |КП |Необхідність |
| |планово- |кошти - |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"|проведення |
| |профілактичних |478,2 |(потреба) -|(потреба) -| | | | |робіт у |
| |робіт з утримання | |1531,4 |1837,7 | | | | |2007 році - |
| |дорожніх знаків та| | | | | | | |138139 од. |
| |покажчиків | | | | | | | | |
| |напрямку руху | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|11.|Впровадження |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 150 | понад | понад |КП | |
| |пристроїв |кошти не |кошти |кошти | | 150 | 150 |"Київдорсервіс"| |
| |примусового |передбачені|(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |зниження швидкості|(потреба) -|6000,0 |6000,0 | | | | | |
| |дорожньо- |5000,0 | | | | | | | |
| |транспортної | | | | | | | | |
| |техніки (ППЗШ) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|12.|Утримання |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | - | - | - |КП | |
| |пристроїв |кошти не |кошти |кошти | | | |"Київдорсервіс"| |
| |примусового |передбачені|(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |зниження швидкості|(потреба) -|4000,0 |4000,0 | | | | | |
| |дорожньо- |3606,5 | | | | | | | |
| |транспортної | | | | | | | | |
| |техніки (ППЗШ) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|13.|Відновлення |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 20108 | 10880 | 20239 |КК | |
| |колесовідбійної |кошти - |кошти |кошти | п.м | п.м | п.м |"Київавтодор" | |
| |стрічки |7357,65 |(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |(51227 п.м) | |3885,9 |6305,6 | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|14.|Відновлення |Бюджетні |Бюджетні |Бюджетні | 10495 | 8340 | 7742 |КК | |
| |направляючої |кошти не |кошти |кошти | п.м | п.м | п.м |"Київавтодор" | |
| |пішохідної огорожі|передбачені|(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |(26577 п.м) |(потреба) -|3658,7 |3098,5 | | | | | |
| | |3934,9 | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|15.|Встановлення |Бюджетні | - | - | 708 | - | - |КК | |
| |сітчастої огорожі,|кошти не | | | п.м | | |"Київавтодор" | |
| |п.м (просп. |передбачені| | | | | | | |
| |Броварський від |(потреба) -| | | | | | | |
| |сел. Биківня до |118,8 | | | | | | | |
| |птахофабрики) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|16.|Відновлення |Бюджетні | - | - | 830 | - | - |КК | |
| |тросового |кошти - | | | п.м | | |"Київавтодор" | |
| |огородження, п.м |78,0 | | | | | | | |
| |(Столичне шосе | | | | | | | | |
| |від ЦБЗ до просп. | | | | | | | | |
| |Науки) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|

|17.|Встановлення      |Бюджетні   |Бюджетні   |Бюджетні   | 2590  |  450  | 1486  |КК             |             |
| |світлоповертаючих |кошти не |кошти |кошти | | | |"Київавтодор" | |
| |елементів (в т.ч. |передбачені|(потреба) -|(потреба) -| | | | | |
| |МАК-45), од. (на |(потреба) -|8,55 |28,23 | | | | | |
| |мостах через |49,21 | | | | | | | |
| |р. Дніпро, | | | | | | | | |
| |Столичному і | | | | | | | | |
| |Наддніпрянському | | | | | | | | |
| |шосе, просп. | | | | | | | | |
| |Перемоги, просп. | | | | | | | | |
| |Бажана) - 452 шт. | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|18.|Заміна металевої |Бюджетні | - | - | 20630 | - | - |КК | |
| |огорожі к/в |кошти - | | | п.м | | |"Київавтодор" | |
| |стрічки на |6304,0 | | | | | | | |
| |оцинковану, п.м | | | | | | | | |
| |(на Південному | | | | | | | | |
| |мостовому | | | | | | | | |
| |переході) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|19.|Встановлення |Бюджетні | - | - | - | 652 | - |КК | |
| |вставок |кошти не | | | | | |"Київавтодор" | |
| |розмічальних |передбачені| | | | | | | |
| |дорожніх (ВРД), |(потреба) -| | | | | | | |
| |од. (на |107,5 | | | | | | | |
| |Московському | | | | | | | | |
| |мостовому | | | | | | | | |
| |переході) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|20.|Впровадження |Бюджетні | - | - | - | - | - |КП | |
| |пілотного проекту |кошти не | | | | | |"Київдорсервіс"| |
| |на просп. |передбачені| | | | | | | |
| |М.Бажана, просп. |(потреба) -| | | | | | | |
| |Московському, |186,0 | | | | | | | |
| |мосту ім. | | | | | | | | |
| |Є.О.Патона щодо | | | | | | | | |
| |інформування | | | | | | | | |
| |водіїв | | | | | | | | |
| |транспортних | | | | | | | | |
| |засобів, які | | | | | | | | |
| |перевищили | | | | | | | | |
| |швидкість руху | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|21.|Впровадження | | | | | | | | |
| |одностороннього | | | | | | | | |
| |руху на вулицях: | | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |- вул. Горького - |Бюджетні | - | - | 1 | - | - |КП | |
| |вул. |кошти не | | | | | |"Київдорсервіс"| |
| |Червоноармійська |передбачені| | | | | | | |
| |(організація |(потреба) -| | | | | | | |
| |дорожнього руху) |3750,0 | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |- вул. Жилянська -|Бюджетні | - | - | 1 | - | - |КП | |
| |вул. |кошти не | | | | | |"Київдорсервіс"| |
| |Саксаганського |передбачені| | | | | | | |
| |(організація |(потреба) -| | | | | | | |
| |дорожнього руху) |3500,0 | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Капітальний ремонт|Бюджетні | - | - | 1 | - | - |КК | |
| |вул. Горького |кошти не | | | | | |"Київавтодор" | |
| | |передбачені| | | | | | | |
| | |(потреба) -| | | | | | | |
| | |26000,0 | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|

|   |Ремонт            |Бюджетні   |     -     |     -     |   -   |   -   |   -   |КК             |             |
| |асфальтобетонного |кошти - | | | | | |"Київавтодор" | |
| |покриття на вул. |1100,0 | | | | | | | |
| |Саксаганського | | | | | | | | |
| |від вул. Горького | | | | | | | | |
| |до вул. | | | | | | | | |
| |Червоноармійської | | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Ремонт |Бюджетні | - | - | - | - | - |КК | |
| |асфальтобетонного |кошти - | | | | | |"Київавтодор" | |
| |покриття на вул. |1610,0 | | | | | | | |
| |Саксаганського | | | | | | | | |
| |від вул. Толстого | | | | | | | | |
| |до вул. Комінтерну| | | | | | | | |
| |------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Капітальний ремонт|Бюджетні | - | - | - | - | - |КК | |
| |вул. Жилянської |кошти - | | | | | |"Київавтодор" | |
| |від вул. |19700,0 | | | | | | | |
| |Старовокзальної | | | | | | | | |
| |до вул. Шота | | | | | | | | |
| |Руставелі | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|22.|Розробка |Бюджетні | - | - | - | - | - |КП | |
| |програмного |кошти не | | | | | |"Київдорсервіс"| |
| |забезпечення |передбачені| | | | | | | |
| |геоінформаційної |(потреба) -| | | | | | | |
| |системи обліку |300,0 | | | | | | | |
| |технічних засобів | | | | | | | | |
| |регулювання | | | | | | | | |
| |дорожнього руху | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|23.|Створення |Бюджетні | - | - | - | - | - |УДАІ ГУ МВС | |
| |мультиплікаційного|кошти не | | | | | |України в | |
| |фільму "Уважний |передбачені| | | | | |м. Києві | |
| |пішохід" за |(потреба) -| | | | | | | |
| |однойменною |145,0 | | | | | | | |
| |книжкою | | | | | | | | |
| |Ю.І.Трофімова | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|24.|Виділення | | - | - | - | - | - |УДАІ ГУ МВС | |
| |додаткових | | | | | | |України в | |
| |земельних ділянок | | | | | | |м. Києві | |
| |по вул. Фанерній, | | | | | | | | |
| |4 (0,22 га), вул. | | | | | | | | |
| |Озерній, 1, вул. | | | | | | | | |
| |Пуховській, 3 | | | | | | | | |
| |(0,4 га) для | | | | | | | | |
| |розміщення на них | | | | | | | | |
| |діючих спеціальних| | | | | | | | |
| |майданчиків та | | | | | | | | |
| |виділення окремих | | | | | | | | |
| |земельних ділянок | | | | | | | | |
| |на Правобережній | | | | | | | | |
| |частині міста по | | | | | | | | |
| |вул. | | | | | | | | |
| |Червонопрапорній | | | | | | | | |
| |(1,2 га) | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|25.|Придбання |Бюджетні | - | - | 30 | - | - |УДАІ ГУ МВС | |
| |мікроавтобусів ГАЗ|кошти не | | | | | |України в | |
| |"Соболь" |передбачені| | | | | |м. Києві | |
| | |(потреба) -| | | | | | | |
| | |1800,0 | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|

|26.|Придбання лазерних|Бюджетні   |     -     |     -     |   60  |   -   |   -   |УДАІ ГУ МВС    |             |
| |вимірювачів |кошти не | | | | | |України в | |
| |відстані |передбачені| | | | | |м. Києві | |
| | |(потреба) -| | | | | | | |
| | |240,0 | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|27.|Придбання |Бюджетні | - | - | 50 | - | - |УДАІ ГУ МВС | |
| |ксенонових |кошти не | | | | | |України в | |
| |світлових |передбачені| | | | | |м. Києві | |
| |сигнальних |(потреба) -| | | | | | | |
| |пристроїв |50,0 | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|28.|Придбання |Бюджетні | - | - | - | - | - |УДАІ ГУ МВС | |
| |обладнання для |кошти не | | | | | |України в | |
| |токсикологічної |передбачені| | | | | |м. Києві | |
| |лабораторії КМНКЛ |(потреба) -| | | | | | | |
| |"Соціотерапія" |3000,0 | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
|29.|Обладнання |Бюджетні | - | - | - | - | - |КП | |
| |системами |кошти не | | | | | |"Київдорсервіс"| |
| |відеоспостереження|передбачені| | | | | | | |
| |та фіксації |(потреба) -| | | | | | | |
| |порушень Правил |4392,0 | | | | | | | |
| |дорожнього руху | | | | | | | | |
| |водіями вантажних | | | | | | | | |
| |автомобілів при | | | | | | | | |
| |в'їзді в | | | | | | | | |
| |центральну частину| | | | | | | | |
| |(основні | | | | | | | | |
| |магістралі) міста | | | | | | | | |
| |та на мости через | | | | | | | | |
| |р. Дніпро | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Заплановане | 45464,20 | - | - | | | | | |
| |фінансування: | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Потребує | 56429,91 | 45073,1 | 52454,43 | | | | | |
| |додаткового | | | | | | | | |
| |фінансування: | | | | | | | | |
|---+------------------+-----------+-----------+-----------+-------+-------+-------+---------------+-------------|
| |Всього: | 101894,11 | 45073,1 | 52454,43 | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Заступник міського голови - секретар Київради О.Довгий