НАЦІОНАЛЬНА РАДА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕЛЕБАЧЕННЯ І РАДІОМОВЛЕННЯ
РІШЕННЯ
16.07.2008 N 1342
(Рішення втратило чинність на підставі Рішення
Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення
N 2433 від 18.12.2013)
Про внесення змін до бланка програмної
концепції мовлення в частині "інше"
загальнонаціональних, місцевих
та регіональних телерадіокомпаній
Розглянувши інформацію департаменту контрольно-аналітичної роботи щодо забезпечення дієвого контролю за програмним наповненням ефіру телерадіоорганізацій, керуючись статтею 13 Закону України "Про Національну раду України з питань телебачення і радіомовлення" ( 538/97-ВР ), Національна рада ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до бланка програмної концепції мовлення в частині "інше" загальнонаціональних, місцевих та регіональних телерадіокомпаній, а саме у пункті 7 в рядку "інше" зазначити: "анонси", "реклама", "елементи оформлення ефіру", "телеторгівля".
2. Затвердити бланк програмної концепції мовлення (додається).
3. Контроль за виконанням рішення покласти на першого заступника голови Національної ради І.Куруса, ліцензійний департамент.
Голова Національної ради В.Шевченко
Відповідальний секретар В.Лясовський
Додаток
до рішення Національної ради
16.07.2008 N 1342
ПРОГРАМНА КОНЦЕПЦІЯ
мовлення
I. Мова(и), якою(ими) вестимуться передачі (у відсотковому
співвідношенні) __________________________________________________
II. Частка програм власного виробництва:
_________________________________________________________________
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу
мовлення
III. Мінімальна частка національного аудіовізуального
продукту
(в тому числі власного виробництва):
_________________________________________________________________
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу
мовлення
IV. Максимальна частка аудіовізуальної продукції іноземного
виробництва: _____________________________________________________
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу
мовлення
V. Максимальні обсяги ретрансляції: _________________________
години та хвилини на добу, відсоток від загального обсягу
мовлення із зазначенням мовника
VI. Формат (відповідно до програмної концепції) - тематична
класифікація _____________________________________________________
VII. Розподіл програмного наповнення:
-----------------------------------------------------------------------------
|N| Розподіл |Загальний| Обсяг | Обсяг | Обсяг |Обсяг програм |
| | програмного |обсяг на |власного|національного|іноземного| та передач, |
| | наповнення | добу |продукту| продукту | продукту | які |
| | |(год. хв.| (год. | (год. хв. |(год. хв. |передбачається|
| | | /добу) | хв. | /добу) | /добу) |ретранслювати |
| | | | /добу) | | | (год. хв. |
| | | | | | | /добу) |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|1|Інформаційно- | | | | | |
| |аналітичні і | | | | | |
| |публіцистичні | | | | | |
| |передачі | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|2|Культурно- | | | | | |
| |мистецькі | | | | | |
| |передачі | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|3|Науково- | | | | | |
| |просвітницькі | | | | | |
| |передачі | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|4|Розважально- | | | | | |
| |музичний | | | | | |
| |/в т. ч.: | | | | | |
| |музичні | | | | | |
| |передачі, | | | | | |
| |інтерактивні | | | | | |
| |передачі, | | | | | |
| |ігрові шоу, | | | | | |
| |передачі по | | | | | |
| |заявках, тощо.| | | | | |
| |../ | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|5|Підбірка | | | | | |
| |музичних | | | | | |
| |творів /для | | | | | |
| |радіомовлення/| | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|6|Дитячі | | | | | |
| |передачі | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|7|Фільмопоказ | | | | | |
| |/для | | | | | |
| |телебачення/ | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
|8|Інше: | | | | | |
| |Реклама | | | | | |
| |--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
| |елементи | | | | | |
| |оформлення | | | | | |
| |ефіру | | | | | |
| |--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
| |анонси | | | | | |
|-+--------------+---------+--------+-------------+----------+--------------|
| |телеторгівля | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------
Директор
М.П.