Документ втратив чиннiсть!

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ
10.06.2008 N 1085

(Рішення скасовано на підставі Рішення
Національної комісії з питань регулювання зв'язку України
N 373 від 05.08.20
10)

Про затвердження Стандарту надання адміністративної
послуги з ведення реєстрів операторів, провайдерів
телекомунікацій та операторів поштового зв'язку

На виконання вимог п. 10 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 N 494-р, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Стандарт надання адміністративної послуги з ведення реєстрів операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку.

2. Адміністративному управлінню розмістити Стандарт надання адміністративної послуги з ведення реєстрів операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку на веб-сайті НКРЗ.

Голова С.Колобов

Додаток
до рішення НКРЗ
10.06.2008 N 1085

Стандарт
надання адміністративної послуги з ведення
реєстрів операторів, провайдерів телекомунікацій
та операторів поштового зв'язку

I. Загальні положення

1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з ведення реєстрів операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку (далі - адміністративна послуга) розроблено відповідно до законів України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ), "Про поштовий зв'язок" ( 2759-14 ), Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади ( 90-2006 ), Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг.

1.2. Цей стандарт визначає склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання адміністративної послуги, вимоги щодо необхідного рівня доступності та її якості в цілому, а також на кожному етапі її надання.

1.3. Метою стандарту є підвищення якості надання адміністративної послуги з ведення реєстрів операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку.

1.4. Наведені нижче терміни вживаються в цьому стандарті в значенні визначеному законами України "Про телекомунікації" ( 1280-15 ), "Про поштовий зв'язок" ( 2759-14 ).

II. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги

2.1. Одержувач адміністративної послуги (далі - заявник) є фізична або юридична особа - суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій та поштового зв'язку.

III. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

3.1. Суб'єкти господарювання, які бажають здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій та поштового зв'язку, зобов'язані не менше ніж за місяць до її початку подати повідомлення до НКРЗ, зразок якого затверджує НКРЗ.

IV. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

4.1. Послідовність дій одержувача при внесенні до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку:

       ----------------------------------------------------
| Подача заяви про внесення до реєстру операторів, |
| провайдерів телекомунікацій та операторів |
| поштового зв'язку до НКРЗ |
----------------------------------------------------
|
v
----------------------------------------------------
| Отримання рішення НКРЗ про внесення до реєстру |
| операторів, провайдерів телекомунікацій |
| та операторів поштового зв'язку |
----------------------------------------------------

4.2. Послідовність дій адміністративного органу при внесенні до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку:

       ----------------------------------------------------
| Отримання заяви від суб'єкта господарювання про |
| внесення до реєстру операторів, провайдерів |
| телекомунікацій та операторів поштового зв'язку |
----------------------------------------------------
|
v
----------------------------------------------------
| Внесення суб'єкта господарювання до реєстру |
| операторів, провайдерів телекомунікацій |
| та операторів поштового зв'язку |
----------------------------------------------------
|
v
----------------------------------------------------
| Повідомлення суб'єкта господарювання про |
| внесення його до реєстру операторів, провайдерів |
| телекомунікацій та операторів поштового зв'язку |
----------------------------------------------------

4.3. Опис етапів надання адміністративної послуги.

4.3.1. Суб'єкти господарювання, які бажають здійснювати діяльність у сфері телекомунікацій та поштового зв'язку, зобов'язані не менше ніж за місяць до її початку подати повідомлення до НКРЗ, зразок якого затверджує НКРЗ.

4.3.2. У тижневий термін після отримання повідомлення НКРЗ зобов'язана внести суб'єкта господарювання до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку та надіслати йому відповідне повідомлення.

V. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

5.1. Внесення суб'єкта господарювання до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку НКРЗ здійснює у тижневий термін після отримання повідомлення.

VI. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

6.1. Підстав для відмови у наданні адміністративної послуги не встановлено.

VII. Опис результату, який повинен отримати одержувач

7.1. Суб'єкт господарювання отримує від НКРЗ повідомлення про внесення його до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку.

VIII. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга з внесення суб'єктів господарювання до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій та операторів поштового зв'язку надається безкоштовно.

IX. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу, іншими інструкціями та наказами НКРЗ.

X. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

Адміністративна послуга надається за місцем розташування Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001).

Подання заявочних документів для отримання адміністративної послуги здійснюється особисто, через уповноважений орган чи особу або рекомендованим листом з описом вкладення на адресу НКРЗ.

XI. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

Національна комісія з питань регулювання зв'язку України працює з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 (за виключенням державних свят).

Особистий прийом документів здійснюється посадовими особами Управління реєстрації та ліцензування НКРЗ щонеділі у вівторок з 9.00 до 13.00 та у четвер з 14.00 до 17.00.

Начальник Управління реєстрації та ліцензування - Мартиненко Андрій Григорович, тел. 278-30-04, кабінет N 657.

Провідний спеціаліст відділу реєстрації та ліцензування видів діяльності - Кірсанова Олена Василівна, тел. 279-95-96, кабінет N 659.

Форму заявочних документів, порядок їх заповнення можна отримати на веб-сайті НКРЗ у розділі Діяльність комісії електронна адреса: http://www.nkrz.gov.ua/activity/decisions

XII. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачена. Початок опрацювання заявочних документів з дати реєстрації в НКРЗ.

XIII. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

НКРЗ забезпечує надання заявнику інформації про стандарт безкоштовно шляхом:

опублікування її в офіційному бюлетені НКРЗ;

розміщення у мережі Інтернет на офіційному веб-сайті НКРЗ;

пересилання тексту стандарту електронною поштою у разі надходження відповідного запиту.

НКРЗ зобов'язана забезпечувати надання інформації з питань застосування стандарту та порядку надання адміністративної послуги.

Інформація про стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачу безкоштовно.

XIV. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо

При наданні адміністративної послуги градація суб'єктів господарювання на категорії не передбачається.

XV. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту здійснюється у відповідності з законами України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), "Про інформацію" ( 2657-12 ).

XVI. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу здійснюється у відповідності із законодавством.