Документ втратив чиннiсть!

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ПИТАНЬ РЕГУЛЮВАННЯ ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ
10.06.2008 N 1087

(Рішення скасовано на підставі Рішення
Національної комісії з питань регулювання зв'язку України
N 373 від 05.08.20
10)

Про затвердження Стандарту надання адміністративної послуги
з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на
право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку

На виконання вимог п. 10 Плану заходів щодо реалізації Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 N 494-р, Національна комісія з питань регулювання зв'язку України ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку.

2. Адміністративному управлінню розмістити Стандарт надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку на веб-сайті НКРЗ.

Голова С.Колобов

Додаток
до рішення НКРЗ
10.06.2008 N 1087

Стандарт
надання адміністративної послуги з видачі,
переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій
на право провадження господарської діяльності
в сфері поштового зв'язку

I. Загальні положення

1.1. Стандарт надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку (далі - адміністративна послуга) розроблено відповідно до законів України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ), "Про поштовий зв'язок" ( 2759-14 ), Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади, Методичних рекомендацій щодо розроблення стандартів надання адміністративних послуг.

1.2. Цей стандарт визначає склад, послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання адміністративної послуги, вимоги щодо необхідного рівня доступності та її якості в цілому, а також на кожному етапі її надання.

1.3. Метою стандарту є підвищення якості надання адміністративної послуги з видачі, переоформлення, видачі дублікатів, копій ліцензій на право провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку.

1.4. Наведені нижче терміни вживаються в цьому стандарті в значенні визначеному законами України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" ( 1775-14 ), "Про поштовий зв'язок" ( 2759-14 ).

II. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги

2.1. Одержувач адміністративної послуги (далі - заявник) є фізична або юридична особа - суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг.

III. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги

3.1. Суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., особисто, через уповноважений ним орган чи особу звертається до НКРЗ із заявою про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. за встановленою НКРЗ формою.

У разі наявності у заявника філій, інших відокремлених підрозділів, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії, у заяві зазначається їх місцезнаходження.

3.2. До заяви про видачу ліцензії заявник додає:

1) копію свідоцтва про державну реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності або копію довідки про внесення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, засвідчену нотаріально або органом, який видав оригінал документа;

2) відомості щодо утворення мережі пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. і надання послуг в її межах за підписом заявника суб'єкта господарювання.

3.3. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до НКРЗ заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.

3.4. Підставами для переоформлення ліцензії є:

1) зміна найменування юридичної особи або прізвища, імені, по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;

2) зміна місцезнаходження юридичної особи або місця проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;

3) реорганізація юридичної особи - суб'єкта господарювання шляхом зміни організаційно-правової форми, перетворення, злиття, приєднання. У цьому випадку ліцензії, отримані суб'єктом господарювання, переоформляються на його правонаступника.

3.5. У разі втрати ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний звернутися до НКРЗ із заявою про видачу її дубліката. Якщо бланк ліцензії не придатний для користування внаслідок його пошкодження, разом із заявою до НКРЗ подається пошкоджений бланк ліцензії. Заява про видачу дубліката подається в порядку, визначеному пунктом 3.1.

3.6. У разі створення суб'єктом господарювання нової філії, іншого відокремленого підрозділу, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., цей суб'єкт повинен подати до НКРЗ заяву встановленого зразка про видачу копій відповідних ліцензій, а також документи, які підтверджують створення нової філії, іншого відокремленого підрозділу.

IV. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги

4.1. Послідовність дій одержувача при отриманні ліцензій:

      ------------------------------------------------------
| Подача заяви про видачу ліцензії на провадження |
| господарської діяльності з пересилання поштових |
| переказів, простих та реєстрованих листів, |
| поштових карток, бандеролей та посилок масою до |
| 30 кг. за встановленою формою, а також документів, |
| визначених у пункті 3.2 до НКРЗ |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання рішення НКРЗ про видачу або про |
| відмову у видачі ліцензії |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Оплата вартості ліцензії та надання до НКРЗ |
| документів, що підтверджують внесення плати за |
| видачу ліцензії |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання бланка ліцензії в НКРЗ |
------------------------------------------------------

4.2. Послідовність дій одержувача при переоформленні, отриманні дублікатів, копій ліцензій:

      ------------------------------------------------------
| Подача заяви про переоформлення, отримання |
| дублікатів ліцензій за встановленою формою, |
| а також документів, визначених у пунктах 3.3-3.6 |
| до НКРЗ |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання рішення НКРЗ про переоформлення, |
| видачу дублікатів або про відмову у переоформленні |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Оплата вартості переоформлення, оформлення |
| дублікатів, копій ліцензії та надання до НКРЗ |
| документів, що підтверджують внесення |
| відповідної плати |
------------------------------------------------------
|
v
------------------------------------------------------
| Отримання відповідних бланків ліцензій в НКРЗ |
------------------------------------------------------

4.3. Опис етапів надання адміністративної послуги.

4.3.1. Суб'єкт господарювання, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., особисто, через уповноважений ним орган чи особу звертається до НКРЗ із заявою про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг. за встановленою НКРЗ формою.

У разі наявності у заявника філій, інших відокремлених підрозділів, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої ліцензії, у заяві зазначається їх місцезнаходження.

4.3.2. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до НКРЗ заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.

4.3.3. У разі втрати ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний звернутися до НКРЗ із заявою про видачу її дубліката. Якщо бланк ліцензії не придатний для користування внаслідок його пошкодження, разом із заявою до НКРЗ подається пошкоджений бланк ліцензії. Заява про видачу дубліката подається в порядку, визначеному пунктом 3.1.

4.3.4. У разі створення суб'єктом господарювання нової філії, іншого відокремленого підрозділу, який має намір здійснювати діяльність в сфері поштового зв'язку з пересилання поштових переказів, простих та реєстрованих листів, поштових карток, бандеролей та посилок масою до 30 кг., цей суб'єкт повинен подати до НКРЗ заяву встановленого зразка про видачу копій відповідних ліцензій, а також документи, які підтверджують створення нової філії, іншого відокремленого підрозділу.

4.3.5. НКРЗ повинна оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.

4.3.6. Для кожної філії, кожного відокремленого підрозділу ліцензіата, які провадитимуть господарську діяльність на підставі отриманої ним ліцензії НКРЗ видає ліцензіату засвідчені ним копії ліцензії, які реєструються в журналі обліку заяв та виданих ліцензій. Засвідчена органом ліцензування копія ліцензії є документом, що підтверджує право філії або іншого структурного підрозділу ліцензіата на провадження господарської діяльності в сфері поштового зв'язку на підставі отриманої ліцензії.

4.3.7. НКРЗ протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язаний видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії. Одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією НКРЗ на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії.

4.3.8. У разі втрати ліцензії ліцензіат зобов'язаний звернутися до органу ліцензування із заявою про видачу дубліката ліцензії, до якої додається документ, що засвідчує внесення плати за видачу дубліката ліцензії. Якщо бланк ліцензії непридатний для користування внаслідок його пошкодження, ліцензіат подає НКРЗ:

заяву про видачу дубліката ліцензії;

непридатну для користування ліцензію;

документ, що підтверджує внесення плати за видачу дубліката ліцензії.

Строк дії дубліката ліцензії не може перевищувати строку дії, який зазначався у втраченій або пошкодженій ліцензії. Ліцензіат, який подав заяву та відповідні документи для видачі дубліката ліцензії замість втраченої або пошкодженої, може провадити свою діяльність на підставі довідки про подання заяви про видачу дубліката ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, яка видається НКРЗ у разі подання заяви про видачу дубліката ліцензії.

4.3.9. НКРЗ протягом трьох робочих днів з дати одержання заяви про видачу дубліката ліцензії видає заявникові дублікат ліцензії замість втраченої або пошкодженої.

V. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання адміністративної послуги

5.1. НКРЗ приймає рішення про видачу ліцензії або про відмову у її видачі у строк не пізніше ніж десять робочих днів з дати надходження заяви про видачу ліцензії та документів, що додаються до заяви. Повідомлення про прийняття рішення про видачу ліцензії або про відмову у видачі ліцензії надсилається (видається) заявникові в письмовій формі протягом трьох робочих днів з дати прийняття відповідного рішення.

5.2. НКРЗ повинна оформити ліцензію не пізніше ніж за три робочі дні з дня надходження документа, що підтверджує внесення плати за видачу ліцензії.

5.3. У разі виникнення підстав для переоформлення ліцензії суб'єкт господарювання зобов'язаний протягом 10 робочих днів подати до НКРЗ заяву про переоформлення ліцензії разом з ліцензією, що підлягає переоформленню, та відповідними документами або їх нотаріально засвідченими копіями, які підтверджують зазначені зміни.

5.4. НКРЗ протягом трьох робочих днів з дати надходження заяви про переоформлення ліцензії та документів, що додаються до неї, зобов'язаний видати переоформлену на новому бланку ліцензію з урахуванням змін, зазначених у заяві про переоформлення ліцензії. Одночасно з переоформленою на новому бланку ліцензією НКРЗ на підставі даних ліцензійного реєстру безкоштовно видає ліцензіату засвідчені ним копії такої ліцензії.

5.5. НКРЗ протягом трьох робочих днів з дати одержання заяви про видачу дубліката ліцензії видає заявникові дублікат ліцензії замість втраченої або пошкодженої.

VI. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

6.1. Підставами для прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії є:

недостовірність даних у документах, поданих заявником, для отримання ліцензії;

невідповідність заявника згідно з поданими документами ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, зазначеного в заяві про видачу ліцензії.

6.2. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі виявлення недостовірних даних у документах, поданих заявником про видачу ліцензії, суб'єкт господарювання може подати до НКРЗ нову заяву про видачу ліцензії не раніше ніж через три місяці з дати прийняття рішення про відмову у видачі ліцензії.

6.3. У разі відмови у видачі ліцензії на підставі невідповідності заявника ліцензійним умовам, встановленим для виду господарської діяльності, вказаного в заяві про видачу ліцензії, суб'єкт господарювання може подати до НКРЗ нову заяву про видачу ліцензії після усунення причин, що стали підставою для відмови у видачі ліцензії.

6.4. Рішення про відмову у видачі ліцензії може бути оскаржено у судовому порядку.

VII. Опис результату, який повинен отримати одержувач

7.1. На території України органи ліцензування використовують бланки ліцензії єдиного зразка. Бланк ліцензії єдиного зразка затверджується Кабінетом Міністрів України.

Бланки ліцензій є документами суворої звітності, мають облікову серію і номер.

7.2. У ліцензії зазначаються:

найменування органу ліцензування, що видав ліцензію;

вид господарської діяльності, вказаний згідно з статтею 9 цього Закону ( 1775-14 ) (в повному обсязі або частково), на право провадження якого видається ліцензія;

найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;

ідентифікаційний код юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи - платника податків та інших обов'язкових платежів;

місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи - суб'єкта підприємницької діяльності;

дата прийняття та номер рішення про видачу ліцензії;

строк дії ліцензії;

посада, прізвище та ініціали особи, яка підписала ліцензію;

дата видачі ліцензії;

наявність додатку (із зазначенням кількості сторінок).

7.3. Ліцензія підписується керівником органу ліцензування або його заступником та засвідчується печаткою цього органу.

VIII. Інформація про платність або безоплатність надання адміністративної послуги та розмір плати за її надання

Розмір плати за надання адміністративної послуги затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 29.11.2000 N 1755 "Про термін дії ліцензії на провадження певних видів господарської діяльності, розміри і порядок зарахування плати за її видачу".

IX. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх кваліфікації

Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують надання адміністративної послуги, встановлені законодавством України про державну службу, іншими інструкціями та наказами НКРЗ.

X. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з урахуванням його транспортної і пішохідної доступності

Адміністративна послуга надається за місцем розташування Національної комісії з питань регулювання зв'язку України (вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001).

Подання заявочних документів для отримання адміністративної послуги здійснюється особисто, через уповноважений орган чи особу або рекомендованим листом з описом вкладення на адресу НКРЗ.

XI. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо

Національна комісія з питань регулювання зв'язку України працює з понеділка по п'ятницю з 9.00 до 18.00 (за виключенням державних свят).

Особистий прийом документів здійснюється посадовими особами Управління реєстрації та ліцензування НКРЗ щонеділі у вівторок з 9.00 до 13.00 та у четвер з 14.00 до 17.00.

Начальник Управління реєстрації та ліцензування - Мартиненко Андрій Григорович, тел. 278-30-04, кабінет N 657.

Начальник відділу реєстрації та ліцензування видів діяльності - Назаренко Неллі Віталіївна, тел. 279-92-82, кабінет N 656.

Форму заявочних документів, порядок їх заповнення можна отримати на веб-сайті НКРЗ у розділі Діяльність комісії електронна адреса: http://www.nkrz.gov.ua/activity/decisions

XII. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування, у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної послуги

Встановлення черговості надання адміністративної послуги не передбачена. Початок опрацювання заявочних документів з дати реєстрації в НКРЗ.

XIII. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги

НКРЗ забезпечує надання заявнику інформації про стандарт безкоштовно шляхом:

опублікування її в офіційному бюлетені НКРЗ;

розміщення у мережі Інтернет на офіційному веб-сайті НКРЗ;

пересилання тексту стандарту електронною поштою у разі надходження відповідного запиту.

НКРЗ зобов'язана забезпечувати надання інформації з питань застосування стандарту та порядку надання адміністративної послуги.

Інформація про стандарт та про надання адміністративної послуги надається одержувачу безкоштовно.

XIV. Особливості надання адміністративної послуги особам похилого віку та інвалідам тощо

При наданні адміністративної послуги градація суб'єктів господарювання на категорії не передбачається.

XV. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту

Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на недотримання стандарту здійснюється у відповідності з законами України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), "Про інформацію" ( 2657-12 ).

XVI. Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу

Порядок виправлення можливих недоліків наданої адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу здійснюється у відповідності із законодавством.