МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
06.06.2008 N 197
Про організацію в Міністерстві
роботи з проведення експертизи
цінності документів
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 N 1004 "Про проведення експертизи цінності документів" та Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного та комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Державного комітету архівів України від 17.12.2007 N 183, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.01.2008 за N 13/14707, наказую:
1. Утворити експертну комісію Міністерства з визначення цінності документів, що утворюються в процесі його діяльності, у складі згідно з додатком.
2. Затвердити Положення про експертну комісію Міністерства з визначення цінності документів, що утворюються в процесі його діяльності, що додається.
3. Керівникам структурних підрозділів:
утворити в підпорядкованих підрозділах експертні комісії з визначення цінності документів, що утворюються в процесі їх діяльності, затвердити їх персональний склад, копії подати департаменту документального забезпечення до 13.06.2008;
забезпечити роботу утворених на виконання цього наказу експертних комісій.
4. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства від 06.05.2004 N 180 "Про утворення в Міністерстві експертних комісій з визначення цінності документів", від 20.12.2005 N 515 "Про деякі питання, пов'язані з проведенням експертизи цінності документів, що накопичуються в процесі діяльності структурних підрозділів Міністерства", від 03.05.2006 N 156 "Про часткову зміну складу експертної комісії Міністерства" та від 21.05.2007 N 141 "Про утворення експертної комісії та внесення змін до деяких наказів Міністерства".
Міністр економіки України Б.М.Данилишин
Додаток
до наказу Міністерства
економіки України
06.06.2008 N 197
СКЛАД
експертної комісії Міністерства
з визначення цінності документів,
що утворюються в процесі його діяльності
ШЕДІН - директор департаменту документального
Анатолій Іванович забезпечення, голова комісії
Члени комісії:
БІДНА - заступник директора департаменту
Катерина Миколаївна документального забезпечення - начальник
відділу методичного забезпечення
діловодного процесу, заступник голови
комісії
ГУБЕНКО - начальник відділу формування Національного
Наталія Петрівна архівного фонду та діловодства
Центрального державного архіву вищих
органів влади та управління України
(за згодою)
ДМИТРЕНКО - заступник начальника відділу
Тетяна Миколаївна бухгалтерського обліку та звітності
фінансово-адміністративного департаменту,
заступник головного бухгалтера
КОЗИНЕЦЬ - начальник режимно-секретного відділу
Валерій Андрійович
СЕМЕНЕЦЬ - заступник директора департаменту
Лариса Євгенівна персоналу - начальник відділу роботи
з персоналом центрального апарату
СІБРУК - заступник директора департаменту з питань
Інна Костянтинівна державного управління - начальник відділу
наукового забезпечення та координації
взаємодії з підвідомчими науковими
установами
ЗАХАРЧЕНКО - Заступник начальника відділу пошти та
Тетяна Володимирівна архіву департаменту документального
забезпечення, секретар експертної комісії
Директор департаменту документального забезпечення А.І.Шедін
Затверджено
Наказ Міністерства
економіки України
06.06.2008 N 197
Положення
про експертну комісію Міністерства
з визначення цінності документів,
що утворюються в процесі його діяльності
Це Положення визначає порядок утворення та діяльності експертної комісії Міністерства з визначення цінності документів, що утворюються в процесі його діяльності (далі - ЕК).
1. ЕК утворюється за рішенням Міністра для організації і проведення попередньої експертизи цінності документів, що утворюються в процесі діяльності Міністерства, та подання результатів експертизи цінності документів на розгляд експертно-перевірної комісії (далі - ЕПК) Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України (далі - ЦДАВО).
2. ЕК є постійно діючим дорадчим органом. Рішення ЕК затверджуються Міністром, після чого стають обов'язковими для виконання структурними підрозділами.
3. У своїй діяльності ЕК керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Державного комітету архівів України з питань архівної справи та діловодства, наказами Міністерства та цим Положенням.
4. Персональний склад ЕК затверджується Міністром.
5. До складу ЕК входять не менше семи чоловік: обов'язково директор департаменту документального забезпечення та працівники цього ж департаменту, до посадових обов'язків яких належать питання методичного забезпечення діловодного процесу та роботи архіву, представники фінансово-адміністративного департаменту, департаменту персоналу, режимно-секретного відділу, представник ЦДАВО (за згодою).
Голову ЕК призначає Міністр,
Секретарем ЕК призначається посадова особа департаменту документального забезпечення, на яку покладаються завдання щодо організації та забезпечення роботи архіву Міністерства.
Секретар ЕК за рішенням голови забезпечує скликання засідань комісії, складає протоколи, доводить в установленому в Міністерстві порядку до відома структурних підрозділів рішення комісії, здійснює облік і звітність про проведену роботу, веде документацію ЕК і забезпечує її збереженість.
6. ЕК працює відповідно до річного плану, який затверджує Міністр.
7. ЕК Міністерства приймає рішення про схвалення та подання до ЕПК ЦВАДО проектів таких документів:
описи справ постійного зберігання, внесені до Національного архівного фонду (далі - НАФ);
описи справ з особового складу;
номенклатури справ;
інструкції з діловодства;
положення про департамент документального забезпечення та ЕК;
акти про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ;
акти про вилучення документів з НАФ.
8. Для виконання покладених на ЕК завдань їй надається право:
контролювати дотримання структурними підрозділами Міністерства архівних вимог щодо розроблення номенклатур справ, формування справ, експертизи цінності документів, упорядкування та оформлення документів;
вимагати від структурних підрозділів розшуку відсутніх документів НАФ, у тому числі документів з особового складу, та письмових пояснень у випадках втрати цих документів;
одержувати від структурних підрозділів відомості та пропозиції, необхідні для визначення експертизи цінності документів та строків їх зберігання;
заслуховувати на своїх засіданнях керівників структурних підрозділів про хід підготовки документів до архівного зберігання і забезпечення збереженості документів, про причини втрати документів;
інформувати керівництво Міністерства з питань, що належать до компетенції ЕК.
9. Засідання ЕК проводяться не рідше ніж один раз на рік і вважаються правоможними, якщо на них присутні не менш як дві третини складу членів комісії.
10. Рішення ЕК приймаються більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні, оформляються протоколом, який підписується головою комісії (або його заступником) і секретарем комісії, та набирають чинності з моменту затвердження протоколу засідання ЕК Міністром.
Директор департаменту документального забезпечення А.І.Шедін