МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
20.11.2007 N 733/1296

Про внесення змін до паспортів
бюджетних програм на 2007 рік

Відповідно до Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2007 рік" від 04.05.2007 N 1004-V та наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 N 1098 "Про паспорти бюджетних програм" наказуємо:

Внести зміни до паспортів бюджетних програм на 2007 рік Міністерства охорони здоров'я України за КПКВК 2301070, КПКВК 2301080 та КПКВК 2301090, затверджених спільними наказами Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства фінансів України від 22.02.2007 N 82/247 та від 13.09.2007 N 545/1021, виклавши їх у новій редакції, що додається.

Міністр охорони здоров'я України Ю.О.Гайдаєв

Перший заступник Міністра фінансів України В.А.Копилов

Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства
фінансів України
20.11.2007 N 733/1296

                             ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2007 рік

      2300000            Міністерство охорони здоров'я України
1. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)

2301000 Апарат Міністерства охорони здоров'я України
2. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)

2301090 0990 Методичне забезпечення діяльності
медичних (фармацевтичних) вищих
навчальних закладів та закладів
післядипломної освіти
3. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетного призначення - 531,9 тис. гривень, у тому
числі із загального фонду - 531,9 тис. гривень та із спеціального
фонду - тис. гривень.

5. Законодавчі підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України "Про освіту" ( 1060-12 );
Закон України "Про вищу освіту" ( 2984-14 );
Закон України "Про наукову і науково-технічну діяльність"
( 1977-12 );
Положення про Міністерство охорони здоров'я України,
затверджене Указом Президента України від 24 липня 2000 р. N 918
.

6. Мета бюджетної програми:
Методичне забезпечення діяльності навчальних закладів.

7. Напрями діяльності:

                                                 тис. гривень
------------------------------------------------------------------
| N | Напрями діяльності | Загальний | Спеціальний | Разом |
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+--------------------------+-----------+-------------+-------|
| 1 |Утримання обладнання, | 531,9 | | 531,9 |
| |ремонт майна за рахунок | | | |
| |коштів, отриманих | | | |
| |за оренду майна | | | |
------------------------------------------------------------------

     8. Категорії      економічної класифікації      видатків:

------------------------------------------------------------------
|КЕКВ| Назва згідно з економічною класифікацією видатків |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1110|Оплата праці працівників бюджетних установ |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1120|Нарахування на заробітну плату |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1130|Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг |
| |та інші видатки |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1140|Видатки на відрядження |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2110|Придбання обладнання і предметів довгострокового |
| |користування |
------------------------------------------------------------------

     9. Категорії класифікації кредитування :

------------------------------------------------------------------
| ККК |Назва згідно з класифікацією кредитування |
------------------------------------------------------------------

     10. Розподіл видатків у розрізі територій:

------------------------------------------------------------------
|Код| Назва | Загальний |Спеціальний|Разом|
| |адміністративно-територіальної| фонд | фонд | |
| | одиниці | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|01 |Автономна Республіка Крим | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|02 |Вінницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|03 |Волинська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|04 |Дніпропетровська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|05 |Донецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|06 |Житомирська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|07 |Закарпатська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|08 |Запорізька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|09 |Івано-Франківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|10 |Київська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|11 |Кіровоградська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|12 |Луганська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|13 |Львівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|14 |Миколаївська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|15 |Одеська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|16 |Полтавська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|17 |Рівненська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|18 |Сумська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|19 |Тернопільська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|20 |Харківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|21 |Херсонська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|22 |Хмельницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|23 |Черкаська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|24 |Чернівецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|25 |Чернігівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|26 |Місто Київ | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|27 |Місто Севастополь | | | |
------------------------------------------------------------------

     11. Перелік   державних   цільових  програм,  що  виконуються
у складі бюджетної програми:

------------------------------------------------------------------
| Код цільової |Назва цільової|Загальний фонд| Спеціальний |Разом|
| програми | програми | | фонд | |
------------------------------------------------------------------

     12. Результативні   показники,  що  характеризують  виконання
бюджетної програми:

-------------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Одиниця| Джерело |Загальний|Спеціальний| Разом |
|з/п| |виміру |інформації| фонд | фонд | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 1 |затрат | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 1 |Кількість закладів | од. |Форма 3-19| 2,0 | | 2,0 |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 2 |Середньорічне число | од. |Форма 3-19| 19,0 | | 19,0 |
| |посадових окладів/ставок| | | | | |
| |педагогічного персоналу | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 3 |Середньорічне число | од. |Форма 3-19| 2,0 | | 2,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |адмінперсоналу за | | | | | |
| |умовами оплати, | | | | | |
| |віднесених до | | | | | |
| |педагогічного персоналу | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 4 |Середньорічне число | од. |Форма 3-19| 5,5 | | 5,5 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |спеціалістів | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 5 |Середньорічне число | од. |Форма 3-19| 5,0 | | 5,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |робітників | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 6 |Всього середньорічне | од. |Форма 3-19| 31,5 | | 31,5 |
| |число ставок/штатних | | | | | |
| |одиниць | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 2 |продукту | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 1 |Рецензування навчальних | од. |Облік | 216,0 | | 216,0 |
| |програм | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 2 |Рецензування рукописів | од. |Облік | 177,0 | | 177,0 |
| |навчально-методичної | | | | | |
| |літератури | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 3 |Рецензування та | од. |Облік | 15,0 | | 15,0 |
| |затвердження комплекту | | | | | |
| |нормативних документів | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 4 |Видання | од. |Облік | 4 000,0 | |4 000,0|
| |навчально-методичної | | | | | |
| |література | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 3 |ефективності | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 1 |Витрати на рецензування | грн. |Розрахунки| 1 014,5 | | |
| |1 примірника | | | | | |
| |навчально-методичної | | | | | |
| |літератури (навчальної | | | | | |
| |програми) | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 2 |Витрати на видання | грн. |Розрахунки| 29,5 | | |
| |1 примірника | | | | | |
| |навчально-методичної | | | | | |
| |літератури | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 4 |якості | | | | | |
|---+------------------------+-------+----------+---------+-----------+-------|
| 1 |Відсоток здійснення | відс. |Облік | 100,0 | | |
| |координаційної роботи та| | | | | |
| |надання практичної | | | | | |
| |допомоги з питань | | | | | |
| |навчально-організаційної| | | | | |
| |роботи та | | | | | |
| |навчально-методичної | | | | | |
| |роботи вищих навчальних | | | | | |
| |закладів | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------

Перший заступник Міністра (керівника установи)/ керівник
фінансової служби Міністерства охорони здоров'я О.М.Біловол

Погоджено:

Заступник Міністра/ директор Департаменту
Міністерства фінансів України С.О.Рибак

Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства
фінансів України
20.11.2007 N 733/1296

                             ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2007 рік

      2300000            Міністерство охорони здоров'я України
1. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)

2301000 Апарат Міністерства охорони здоров'я України
2. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)

2301070 0942 Підготовка і підвищення кваліфікації
медичних та фармацевтичних, наукових
та науково-педагогічних кадрів
вищими навчальними закладами
III і IV рівнів акредитації
3. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетного призначення - 740 307,1 тис. гривень,
у тому числі із загального фонду - 294 850,0 тис. гривень та із
спеціального фонду - 445 457,1 тис. гривень.

5. Законодавчі підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України "Про освіту" ( 1060-12 );
Закон України "Про вищу освіту" ( 2984-14 );
Закон України "Про наукову і науково-технічну діяльність"
( 1977-12 );
Положення про Міністерство охорони здоров'я України,
затверджене Указом Президента України від 24 липня 2000 р. N 918.

6. Мета бюджетної програми:
Надання вищої освіти у вищих навчальних закладах
III-IV рівнів акредитації і підвищення кваліфікації кадрів

7. Напрями діяльності:

                                      тис. гривень
------------------------------------------------------------------
| N | Напрями діяльності | Загальний |Спеціальний| Разом |
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+-------------------------+-----------+-----------+----------|
| 1 |Підготовка фахівців | 214 279,2 | 367 707,9 | 581 987,1|
| |з вищою освітою за | | | |
| |напрямами і | | | |
| |спеціальностями | | | |
| |відповідних | | | |
| |освітньо-кваліфікаційних | | | |
| |рівнів | | | |
|---+-------------------------+-----------+-----------+----------|
| 2 |Підготовка наукових та | 12 912,6 | 1 781,8 | 14 694,4 |
| |науково-педагогічних | | | |
| |кадрів вищої кваліфікації| | | |
|---+-------------------------+-----------+-----------+----------|
| 3 |Підвищення кваліфікації | 67 658,2 | 35 191,1 | 102 849,3|
| |фахівців | | | |
|---+-------------------------+-----------+-----------+----------|
| 4 |Інша діяльність, яка | | 38 313,6 | 38 313,6 |
| |може здійснюватись | | | |
| |державними навчальними | | | |
| |закладами | | | |
|---+-------------------------+-----------+-----------+----------|
| 5 |Утримання обладнання, | | 2 462,7 | 2 462,7 |
| |ремонт майна за рахунок | | | |
| |коштів, отриманих за | | | |
| |оренду майна | | | |
------------------------------------------------------------------

     8. Категорії      економічної класифікації      видатків:

------------------------------------------------------------------
|КЕКВ| Назва згідно з економічною класифікацією видатків |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1171|Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по |
| |реалізації державних (регіональних) програм |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1172|Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) |
| |програм, не віднесені до заходів розвитку |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2410|Капітальні трансферти підприємствам (установам, |
| |організаціям) |
------------------------------------------------------------------

     9. Категорії класифікації кредитування :

------------------------------------------------------------------
| ККК |Назва згідно з класифікацією кредитування |
------------------------------------------------------------------

     10. Розподіл видатків у розрізі територій:

------------------------------------------------------------------
|Код| Назва | Загальний |Спеціальний|Разом|
| |адміністративно-територіальної| фонд | фонд | |
| | одиниці | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|01 |Автономна Республіка Крим | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|02 |Вінницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|03 |Волинська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|04 |Дніпропетровська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|05 |Донецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|06 |Житомирська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|07 |Закарпатська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|08 |Запорізька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|09 |Івано-Франківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|10 |Київська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|11 |Кіровоградська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|12 |Луганська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|13 |Львівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|14 |Миколаївська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|15 |Одеська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|16 |Полтавська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|17 |Рівненська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|18 |Сумська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|19 |Тернопільська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|20 |Харківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|21 |Херсонська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|22 |Хмельницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|23 |Черкаська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|24 |Чернівецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|25 |Чернігівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|26 |Місто Київ | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|27 |Місто Севастополь | | | |
------------------------------------------------------------------

     11. Перелік   державних   цільових  програм,  що  виконуються
у складі бюджетної програми:

------------------------------------------------------------------
| Код цільової |Назва цільової|Загальний фонд| Спеціальний |Разом|
| програми | програми | | фонд | |
------------------------------------------------------------------

     12. Результативні   показники,  що  характеризують  виконання
бюджетної програми:

-----------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Одиниця| Джерело |Загальний|Спеціальний| Разом |
|з/п| |виміру |інформації| фонд | фонд | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |затрат | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Кількість навчальних | од. |Форма 3-2 | 15,0 | | 15,0 |
| |закладів | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 4 129,1 | 5 924,5 |10 053,6|
| |посадових | | | | | |
| |окладів/ставок | | | | | |
| |науково-педагогічного| | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 56,5 | 46,0 | 102,5 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |адмінперсоналу за | | | | | |
| |умовами оплати | | | | | |
| |віднесених до | | | | | |
| |науково-педагогічного| | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 4,0 | 3,0 | 7,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |адмінперсоналу за | | | | | |
| |умовами оплати, | | | | | |
| |віднесених до | | | | | |
| |педагогічного | | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 3 341,8 | 4 518,0 |7 859,8 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |спеціалістів | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 6 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 3 075,0 | 3 981,5 |7 056,5 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |робітників | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 7 |Всього середньорічне | од. |Форма 3-2 |10 606,4 | 14 473,0 |25 079,4|
| |число ставок/штатних | | | | | |
| |одиниць | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |продукту | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 |24 259,0 | 43 075,0 |67 334,0|
| |кількість студентів | | | | | |
| |денної форми навчання| | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 |19 528,9 | |19 528,9|
| |кількість | | | | | |
| |стипендіатів за | | | | | |
| |рахунок коштів | | | | | |
| |державного бюджету | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | | 1 102,9 |1 102,9 |
| |кількість студентів | | | | | |
| |заочної форми | | | | | |
| |навчання | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 356,0 | 36,0 | 392,0 |
| |кількість аспірантів,| | | | | |
| |які навчаються без | | | | | |
| |відриву від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 660,0 | 84,0 | 744,0 |
| |кількість аспірантів,| | | | | |
| |які навчаються з | | | | | |
| |відривом від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 6 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 31,8 | | 31,8 |
| |кількість докторантів| | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 7 |Кількість осіб, які | осіб |Форма 3-2 |32 422,0 | 36 305,1 |68 727,1|
| |підвищили | | | | | |
| |кваліфікацію, | | | | | |
| |навчались в | | | | | |
| |інтернатурі і | | | | | |
| |магістратурі | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|

| 3 |ефективності         |       |          |         |           |        |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки| 8 832,9 | 8 514,6 | |
| |студента (приведене | | | | | |
| |середньорічне число | | | | | |
| |студентів) | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки|15 906,9 | 16 539,0 | |
| |аспіранта, що | | | | | |
| |навчається з відривом| | | | | |
| |від виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки| 5 106,2 | 10 902,8 | |
| |аспіранта, що | | | | | |
| |навчається без | | | | | |
| |відриву від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки|18 748,4 | | |
| |докторанта | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Витрати на одну особу| грн. |Розрахунки| 2 086,8 | 969,3 | |
| |яка підвищила | | | | | |
| |кваліфікацію | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |якості | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Відсоток осіб, які | відс. |Облік | 100,0 | 100,0 | |
| |отримають відповідний| | | | | |
| |документ про освіту | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Відсоток медичних та | відс. |Облік | 13,4 | | |
| |фармацевтичних | | | | | |
| |фахівців, які | | | | | |
| |підвищують | | | | | |
| |кваліфікацію, до | | | | | |
| |загальної кількості | | | | | |
| |фахівців | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------

Перший заступник Міністра (керівника установи)/ керівник
фінансової служби Міністерства охорони здоров'я О.М.Біловол

Погоджено:

Заступник Міністра/ директор Департаменту
Міністерства фінансів України С.О.Рибак

Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства
фінансів України
20.11.2007 N 733/1296

                             ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2007 рік

      2300000            Міністерство охорони здоров'я України
1. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)

2301000 Апарат Міністерства охорони здоров'я України
2. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)

2301080 0950 Підвищення кваліфікації медичних
та фармацевтичних кадрів та підготовка
наукових і науково-педагогічних кадрів
у сфері охорони здоров'я
3. ______________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетного призначення - 76 613,3 тис. гривень,
у тому числі із загального фонду - 56 304,8 тис. гривень та із
спеціального фонду - 20 308,5 тис. гривень.

5. Законодавчі підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України "Про освіту" ( 1060-12 );
Закон України "Про вищу освіту" ( 2984-14 );
Закон України "Про наукову і науково-технічну діяльність"
( 1977-12 );
Положення про Міністерство охорони здоров'я України,
затверджене Указом Президента України від 24 липня 2000 р. N 918.

6. Мета бюджетної програми:
Підвищення кваліфікації медичних та фармацевтичних кадрів та
підготовка наукових і науково-педагогічних кадрів у сфері охорони
здоров'я

7. Напрями діяльності:

                                                 тис. гривень
------------------------------------------------------------------
| N | Напрями діяльності | Загальний | Спеціальний | Разом |
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+--------|
| 1 |Підготовка фахівців | 292,4 | 2 701,0 |2 993,4 |
|---+-------------------------+-----------+-------------+--------|
| 2 |Підготовка наукових | 2 182,2 | 324,9 |2 507,1 |
| |та науково-педагогічних | | | |
| |кадрів вищої кваліфікації| | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+--------|
| 3 |Підвищення кваліфікації | 53 830,2 | 12 586,2 |66 416,4|
| |фахівців | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+--------|
| 4 |Інша діяльність, яка може| | 4 107,0 |4 107,0 |
| |здійснюватись державними | | | |
| |навчальними закладами | | | |
|---+-------------------------+-----------+-------------+--------|
| 5 |Утримання обладнання | | 589,4 | 589,4 |
| |ремонт майна за рахунок | | | |
| |коштів, отриманих | | | |
| |за оренду майна | | | |
------------------------------------------------------------------

     8. Категорії      економічної класифікації      видатків:

------------------------------------------------------------------
|КЕКВ| Назва згідно з економічною класифікацією видатків |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1110|Оплата праці працівників бюджетних установ |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1120|Нарахування на заробітну плату |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1130|Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата послуг |
| |та інші видатки |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1132|Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1133|Продукти харчування |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1140|Видатки на відрядження |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1160|Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1171|Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по |
| |реалізації державних (регіональних) програм |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1172|Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) |
| |програм, не віднесені до заходів розвитку |
|----+-----------------------------------------------------------|
|1340|Поточні трансферти населенню |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2110|Придбання обладнання і предметів довгострокового |
| |користування |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2130|Капітальний ремонт |
|----+-----------------------------------------------------------|
|2300|Придбання землі і нематеріальних активів |
------------------------------------------------------------------

     9. Категорії класифікації кредитування :

------------------------------------------------------------------
| ККК |Назва згідно з класифікацією кредитування |
------------------------------------------------------------------

     10. Розподіл видатків у розрізі територій:

------------------------------------------------------------------
|Код| Назва | Загальний |Спеціальний|Разом|
| |адміністративно-територіальної| фонд | фонд | |
| | одиниці | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|01 |Автономна Республіка Крим | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|02 |Вінницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|03 |Волинська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|04 |Дніпропетровська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|05 |Донецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|06 |Житомирська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|07 |Закарпатська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|08 |Запорізька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|09 |Івано-Франківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|10 |Київська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|11 |Кіровоградська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|12 |Луганська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|13 |Львівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|14 |Миколаївська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|15 |Одеська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|16 |Полтавська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|17 |Рівненська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|18 |Сумська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|19 |Тернопільська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|20 |Харківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|21 |Херсонська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|22 |Хмельницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|23 |Черкаська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|24 |Чернівецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|25 |Чернігівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|26 |Місто Київ | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|27 |Місто Севастополь | | | |
------------------------------------------------------------------

     11. Перелік   державних   цільових  програм,  що  виконуються
у складі бюджетної програми:

------------------------------------------------------------------
| Код цільової |Назва цільової|Загальний фонд| Спеціальний |Разом|
| програми | програми | | фонд | |
------------------------------------------------------------------

     12. Результативні   показники,  що  характеризують  виконання
бюджетної програми:

-----------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Одиниця| Джерело |Загальний|Спеціальний| Разом |
|з/п| |виміру |інформації| фонд | фонд | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |затрат | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Кількість навчальних | од. |Форма 3-2 | 3,0 | | 3,0 |
| |закладів | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 957,5 | 245,5 |1 203,0 |
| |посадових | | | | | |
| |окладів/ставок | | | | | |
| |науково-педагогічного| | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 26,0 | 2,0 | 28,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |адмінперсоналу за | | | | | |
| |умовами оплати, | | | | | |
| |віднесених до | | | | | |
| |науково-педагогічного| | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 3,0 | 58,0 | 61,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |адмінперсоналу за | | | | | |
| |умовами оплати, | | | | | |
| |віднесених до | | | | | |
| |педагогічного | | | | | |
| |персоналу | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 625,8 | 111,0 | 736,8 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |спеціалістів | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 6 |Середньорічне число | од. |Форма 3-2 | 438,8 | 82,5 | 521,3 |
| |штатних одиниць | | | | | |
| |робітників | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 7 |Всього середньорічне | од. |Форма 3-2 | 2 051,0 | 499,0 |2 550,0 |
| |число ставок/штатних | | | | | |
| |одиниць | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 8 |Вартість придбання | тис. | | | 1 350,0 |1 350,0 |
| |обладнання | грн. | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 9 |Кошторисна вартість | тис. | | | 1 100,0 |1 100,0 |
| |ремонтних робіт | грн. | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |продукту | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 35,6 | 385,0 | 420,6 |
| |кількість студентів | | | | | |
| |денної форми навчання| | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 92,0 | 10,0 | 102,0 |
| |кількість аспірантів,| | | | | |
| |які навчаються без | | | | | |
| |відриву від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 117,0 | 27,0 | 144,0 |
| |кількість аспірантів,| | | | | |
| |які навчаються з | | | | | |
| |відривом від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Середньорічна | осіб |Форма 3-2 | 5,3 | | 5,3 |
| |кількість докторантів| | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Кількість осіб, які | осіб |Форма 3-2 | 5 435,4 | 8 630,6 |14 066,0|
| |підвищили | | | | | |
| |кваліфікацію, | | | | | |
| |навчались в | | | | | |
| |інтернатурі і | | | | | |
| |магістратурі | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |ефективності | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки| 8 213,5 | 7 015,6 | |
| |студента (приведене | | | | | |
| |середньорічне число | | | | | |
| |студентів) | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|

| 3 |Витрати на одного    |  грн. |Розрахунки|14 332,5 |  10 792,6 |        |
| |аспіранта, що | | | | | |
| |навчається з відривом| | | | | |
| |від виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки| 4 483,7 | 3 354,1 | |
| |аспіранта, що | | | | | |
| |навчається без | | | | | |
| |відриву від | | | | | |
| |виробництва | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 5 |Витрати на одного | грн. |Розрахунки|17 509,4 | | |
| |докторанта | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 6 |Витрати на одну особу| грн. |Розрахунки| 9 903,6 | 1 458,3 | |
| |яка підвищила | | | | | |
| |кваліфікацію | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 4 |якості | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Відсоток осіб, які | відс. |Облік | 100,0 | 100,0 | |
| |отримають посвідчення| | | | | |
| |про проходження | | | | | |
| |підвищення | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Відсоток медичних та | відс. |Облік | 13,4 | | |
| |фармацевтичних | | | | | |
| |фахівців, які | | | | | |
| |підвищують | | | | | |
| |кваліфікацію, до | | | | | |
| |загальної кількості | | | | | |
| |фахівців | | | | | |
|---+---------------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Відсоток осіб, які | відс. |Облік | 100,0 | | |
| |отримають сертифікат | | | | | |
| |лікаря (провізора), | | | | | |
| |спеціаліста | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------

Перший заступник Міністра (керівника установи)/ керівник
фінансової служби Міністерства охорони здоров'я О.М.Біловол

Погоджено:

Заступник Міністра/ директор Департаменту
Міністерства фінансів України С.О.Рибак