ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
21.02.2008 N 35
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Головного управління державної служби України
N 44 від 16.02.2009)
Про затвердження методичних
рекомендацій щодо проведення щорічного
Всеукраїнського конкурсу "Кращий
державний службовець"
З метою сприяння органам державної влади в організації та проведенні щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" наказую:
1. Затвердити методичні рекомендації щодо проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (додаються).
2. Директору департаменту персоналу державних органів та місцевого самоврядування Піжуку Ю.М. в триденний термін довести наказ до відома начальників управлінь державної служби Головдержслужби України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі та розмістити електронну версію методичних рекомендацій на офіційному веб-сайті Головдержслужби.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Начальника Головдержслужби Борсука М.О.
Начальник Головдержслужби Т.Мотренко
Додаток
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Методичні рекомендації
щодо практичного застосування Порядку
проведення щорічного Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець",
затвердженого постановою Кабінету
Міністрів України від 19 вересня
2007 року N 1152
Постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1152 започатковано проведення з 2008 року щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі - Конкурс) та затверджено Порядок проведення цього конкурсу.
Мета та завдання Конкурсу визначені в Порядку вказаної постанови.
Номінації Конкурсу:
Конкурс проводиться серед державних службовців державних органів відповідно до їх організаційно-правового статусу в номінаціях:
"Кращий керівник" (у конкурсі беруть участь керівники структурних підрозділів органу: департаментів, управлінь, відділів, секторів);
"Кращий спеціаліст" (у конкурсі беруть участь спеціалісти, спеціалісти I та II категорій, провідні спеціалісти та головні спеціалісти усіх структурних підрозділів органу).
У Конкурсі можуть брати участь державні службовці, які займають посади II-VII категорій і мають стаж державної служби:
для номінації "Кращий керівник" - загальний стаж державної служби не менш як п'ять років, з них на керівних посадах не менш як два роки;
для номінації "Кращий спеціаліст" - загальний стаж державної служби не менш як два роки.
У Конкурсі можуть брати участь державні службовці, які не мають дисциплінарних стягнень.
Відбір державних службовців для участі у першому турі Конкурсу здійснюється з урахуванням критеріїв, визначених Порядком проведення Конкурсу для керівників та спеціалістів.
Конкурсні тури:
Конкурс проводиться у три тури:
перший тур - березень-квітень (з 01.03.2008 по 25.04.2008);
другий тур - травень-червень (з 01.05.2008 по 30.06.2008);
третій тур - вересень-жовтень (з 01.09.2008 по 25.10.2008).
Кожне виконане завдання учасниками усіх турів оцінюється за п'ятибальною шкалою.
Для проведення Конкурсу наказом чи розпорядженням керівника державного органу утворюється Організаційний комітет з проведення конкурсу в складі: голови, заступника голови, секретаря і членів Оргкомітету та затверджується Положення про нього. При розробці Положень про Оргкомітети I та II турів рекомендується взяти за основу Положення про організаційний комітет з проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець".
Оргкомітет здійснює свою роботу шляхом проведення засідань протягом відповідного туру Конкурсу згідно із затвердженим планом роботи (типовий план для I та II турів додається). За результатами проведення засідань Оргкомітету складаються протоколи, які підписуються головою та секретарем Оргкомітету (зразок протоколу додається).
Рішення Оргкомітетів щодо підсумків турів Конкурсу, переможців і лауреатів Конкурсу підписуються усіма присутніми на засіданні членами Оргкомітетів.
Засідання Оргкомітетів є правомочними, якщо у них беруть участь не менше ніж 2/3 їх членів. Усі рішення Оргкомітетів вважаються прийнятими, якщо за них проголосувала проста більшість присутніх на їх засіданні. У разі рівного розподілу голосів "за" та "проти" вирішальним є голос голови відповідного Оргкомітету. Члени Оргкомітету в разі незгоди з будь-яким рішенням мають право висловити окрему думку у письмовому вигляді, яка додається до протоколу. Члени Оргкомітету не мають права брати участь у Конкурсі.
Організаційні комітети на своєму першому засіданні розподіляють обов'язки між головою, заступником голови, секретарем та членами Оргкомітету.
Оргкомітети забезпечують присутність не менше 2/3 своїх членів при виконанні учасниками завдань, передбачених турами Конкурсу.
Оргкомітетами вищого рівня розробляються єдині вимоги до критеріїв оцінювання, які направляються разом із завданнями Оргкомітетам нижчого рівня для організації проведення Конкурсу.
Рішення Організаційних комітетів усіх етапів Конкурсу оскарженню не підлягають.
Фінансове забезпечення Конкурсу на усіх етапах здійснюється за рахунок коштів відповідних бюджетів.
Методичні матеріали з питань організації та проведення Конкурсу розробляються Головдержслужбою та розміщуються на її офіційному веб-сайті.
Організація проведення першого туру
Методично-консультативну допомогу державним органам з питань організації та проведення першого туру Конкурсу надають:
у м. Києві - для центральних органів - Головдержслужба України;
у регіонах - територіальні органи Головдержслужби.
Державним органом, у якому проводиться Конкурс, розробляється план заходів з проведення першого туру Конкурсу, який затверджується керівником органу та утворюється Організаційний комітет (далі - Оргкомітет) з проведення першого туру Конкурсу, який очолює перший заступник (заступник) керівника державного органу або керівник апарату (в райдержадміністраціях).
Рекомендується утворювати в обласних та районних держадміністраціях Оргкомітети в апараті та структурних підрозділах, які налічують понад 15 штатних одиниць. У структурних підрозділах, які налічують менше 15 штатних одиниць Конкурс проводять Оргкомітети апарату.
План заходів з проведення першого туру Конкурсу має містити заходи щодо організаційного, правового та матеріально-технічного забезпечення організації та проведення Конкурсу.
Склад Оргкомітету затверджується розпорядженням (наказом) керівника державного органу в термін до 01.03.2008. Чисельність Оргкомітету першого туру 5-7 осіб.
До складу Оргкомітету рекомендується включити заступників керівника, представників кадрової та юридичної служб, науковців та викладачів вищих навчальних закладів, які займаються підготовкою фахівців для державної служби, представників громадськості, засобів масової інформації, незалежних експертів.
Оргкомітет має право вносити пропозиції керівнику органу щодо уточнення видатків, передбачених на організацію та проведення Конкурсу та заходів морального та матеріального стимулювання учасників, переможців та лауреатів I туру Конкурсу.
Центральні органи виконавчої влади, які мають підпорядковані територіальні підрозділи, забезпечують організацію проведення Конкурсу в цих органах. При цьому, I тур проходить у всіх органах, включаючи центральний орган та територіальні підрозділи в області, місті і районі. Оргкомітети I туру Конкурсу, що створені у центральних органах виконавчої влади та які мають територіальні підрозділи, подають документи про переможців в центральному органі та її територіальних підрозділах до Головдержслужби України.
Оргкомітети в Апараті Верховної Ради України, Секретаріаті Президента України, Секретаріаті Кабінету Міністрів України рекомендується створювати розпорядчими актами відповідно Керівника Апарату Верховної Ради України, Глави Секретаріату Президента України та Міністра Кабінету Міністрів України. Оргкомітети, створені у зазначених органах, подають документи переможців I туру кожного структурного підрозділу до Головдержслужби.
Для участі у першому турі Конкурсу державні службовці подають Оргкомітету з проведення першого туру Конкурсу в термін з 1 по 10 березня 2008 року:
заяву про участь у Конкурсі, в якій зазначають про ознайомлення заявника із Порядком проведення Конкурсу (зразок додається);
копію особової справи державного службовця за формою П-2ДС;
подання керівника структурного підрозділу, погоджене з головою профспілкової організації чи ради трудового колективу (зразок додається);
за бажанням претендента інші матеріали (публікації в пресі, листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).
У термін до 15 березня 2008 року Оргкомітет розглядає подані документи претендентів на участь у Конкурсі та приймає рішення щодо допуску їх до участі у Конкурсі або надсилає їм обґрунтовану відмову.
Підставою для відмови є оформлені неналежним чином документи претендента, передбачені Порядком , або відсутність окремих з них, а також встановлена в них недостовірна інформація.
Забезпечення тестовими завданнями в частині знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), законодавства про державну службу покладаються на Організаційні комітети II туру Конкурсу, які доводять ці завдання до Організаційних комітетів I туру не пізніше як до 15 березня 2008 року. Дані тестові завдання виконуються на комп'ютері. Паперова версія виконаного завдання візується учасником Конкурсу на кожному аркуші.
Оргкомітети I туру в період з 15 по 30 березня 2008 року забезпечують складання тестових завдань, які стосуються функціональних повноважень державного органу, посадових обов'язків державного службовця з урахуванням кваліфікаційних характеристик посад, які займають учасники I туру Конкурсу. Переліки цих завдань затверджуються на засіданні Оргкомітету. Тестові завдання зазначеної частини тестування виконуються на паперових носіях. Їх обсяг має становити 10 питань. Відповідальність за збереження конфіденційності змісту тестових завдань покладається на відповідні Оргкомітети.
Проведення комплексного тестування учасників Конкурсу на знання Конституції України ( 254к/96-ВР ), законодавства про державну службу, специфіки функціональних повноважень державного органу, посадових обов'язків державного службовця проводиться Оргкомітетами I туру в термін з 1 по 4 квітня 2008 року.
Оргкомітети II туру в термін до 1 квітня 2008 року подають до Оргкомітетів I туру орієнтовний перелік видів ділових документів, рекомендованих для складання учасниками Конкурсу. Оргкомітети I туру з урахуванням специфіки державного органу та відповідних нормативно-правових актів, які регламентують складання ділових документів затверджують на засіданні не пізніше, як до 4 квітня 2008 року перелік завдань щодо складання ділового документу. Завдання щодо складання ділового документу виконується на комп'ютері шрифтом Times New Roman чотирнадцятого розміру. Паперова версія виконаного завдання візується учасником Конкурсу на кожному аркуші.
Складання ділового документа учасниками Конкурсу проходить в термін з 7 по 10 квітня 2008 року.
Оргкомітети II туру в термін до 7 квітня 2008 року подають до Оргкомітетів I туру орієнтовний перелік завдань з володіння учасниками Конкурсу персональним комп'ютером.
Оргкомітети I туру в термін з 8 квітня по 11 квітня 2008 року забезпечують затвердження переліку завдань з володіння персональним комп'ютером учасниками Конкурсу.
Виконання учасниками Конкурсу завдань з володіння персональним комп'ютером проводиться в термін з 14 по 17 квітня 2008 року. Паперова версія виконаного завдання візується учасником Конкурсу на кожному аркуші.
На виконання завдань, передбачених I туром Конкурсу, відводиться не менше 60 хвилин.
Оргкомітети I туру не пізніше ніж 21 квітня 2008 року на своїх засіданнях приймають рішення щодо підсумків та визначення переможців і лауреатів I туру Конкурсу.
Оригінали протоколів та виконаних учасниками Конкурсу завдань зберігаються відповідно до номенклатури справ у Організаційному комітеті I туру Конкурсу. Копії всіх документів переможців, передбачених Порядком проведення Конкурсу, разом з другим примірником оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців, а також копіями виконаних переможцями I туру завдань, направляються до Оргкомітетів II туру Конкурсу не пізніше ніж 25 квітня 2008 року у такому порядку:
- Секретаріат Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Рада Міністрів Автономної Республіки Крим, місцеві державні адміністрації на адресу територіальних органів Головдержслужби;
- Апарат Верховної Ради України, Секретаріат Президента України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, міністерства, інші державні органи - на адресу Головдержслужби України.
Організація проведення другого туру
З метою створення Оргкомітету другого туру Конкурсу (проводиться між державними службовцями апарату Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, міністерств, іншими державних органів), який очолює Начальник Головдержслужби, державні органи, державні службовці яких беруть участь у цьому турі Конкурсу, можуть ініціювати включення свого представника до його складу на рівні керівника департаменту (управління). Кількісний склад Оргкомітету II туру повинен бути не менше 20 осіб. До складу Оргкомітету II туру рекомендується включити: керівників кадрових служб Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України, Апарату Верховної Ради України, а також представників МОН, Мін'юсту, Мінекономіки, Мінкультури, Мінфіну, Мінпраці, Мінрегіонбуду, профспілок працівників державних установ, які займаються підготовкою фахівців для державної служби, представників громадськості, засобів масової інформації. Пропозиції до складу Оргкомітету II туру надсилаються до 20 березня 2008 року на адресу Головдержслужби.
Створення Оргкомітетів з проведення II туру Конкурсу між Секретаріатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Радою Міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, які очолюють керівники територіальних органів Головдержслужби, здійснюється відповідно до Порядку проведення Конкурсу заступником голови Організаційного комітету - Начальником Головдержслужби України. З метою створення цих комітетів керівники територіальних органів вносять до Головдержслужби в термін до 1 квітня 2008 року пропозиції щодо кандидатур до складу зазначених Оргкомітетів. Кількісний склад Оргкомітетів II туру 12-15 осіб. Рекомендується включити: в Автономній Республіці Крим - керівника Секретаріату Верховної Ради, міністра Ради міністрів, для місцевих державних адміністрацій - заступників голів - керівників апаратів, голів райдержадміністрацій, представників кадрових та юридичних служб, організаційних управлінь та управлінь культури. Також, до складу Оргкомітетів рекомендовано включити представників профспілок працівників державних установ України, центрів перепідготовки та підвищення кваліфікації, науковців та викладачів вищих навчальних закладів, які займаються підготовкою фахівців для державної служби, представників громадськості, засобів масової інформації, незалежних експертів. Надіслані пропозиції узагальнюються Головдержслужбою, персональний склад цих Оргкомітетів затверджується наказами Головдержслужби в термін до 20 квітня 2008 року та надсилається до територіальних органів Головдержслужби. Крім того, відповідним наказом затверджується Типове положення про Оргкомітети II туру, яке використовується в організації їх роботи.
Інформація про склад цих Оргкомітетів публікується в регіональних засобах масової інформації та розміщується на сайті "Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець".
Оргкомітети II туру в період з 5 по 15 травня 2008 року розглядають документи переможців I туру та приймають рішення про їх участь у II турі Конкурсу, або надсилають Оргкомітетам I туру обґрунтовану відмову.
З метою організації проведення співбесіди з питань державного управління, виконання практичних завдань з питань службової етики та етикету, визначення тематики публічних виступів Головдержслужба розробляє відповідні матеріали передає їх до територіальних органів Головдержслужби до 20 травня 2008 року.
Оргкомітети II туру проводять з учасниками II туру співбесіди з питань державного управління в період з 26 по 29 травня 2008 року,
організовують виконання практичних завдань з питань службової етики та етикету в період з 2 по 5 червня 2008 року,
публічні виступи в рамках круглого столу з 9 по 12 червня 2008 року.
Паперові версії виконаних завдань візуються учасниками Конкурсу на кожному аркуші.
Оргкомітети II туру з 13 по 16 червня 2008 року приймають рішення на своїх засіданнях щодо підсумків II туру Конкурсу та визначення переможців і лауреатів Конкурсу.
Оригінали протоколів та виконаних завдань учасниками Конкурсу зберігаються відповідно до номенклатури справ у Організаційному комітеті II туру Конкурсу. Копії всіх документів переможців, передбачених Порядком проведення Конкурсу разом з другими примірниками оригіналу протоколу підведення підсумків та визначення переможців, а також копіями виконаних завдань II туру переможців Оргкомітети II туру в регіонах надсилають на адресу Головдержслужби не пізніше як 10 липня 2008 року
Головдержслужба опрацьовує ці матеріали та передає Оргкомітету III туру в термін до 25 липня 2008 року усі матеріали переможців II туру Конкурсу для прийняття рішення).
Організаційні комітети першого та другого турів передають інформацію про хід проведення Конкурсу Головдержслужбі України та її територіальним органам для розміщення даної інформації на сайтах.
Організація проведення III туру
Тематику творчих робіт для участі в III турі розробляє Головдержслужба та оприлюднює на сайті "Кращий державний службовець" не пізніше 30.06.2008.
Оргкомітет III туру в період з 15 по 21 липня розглядає документи переможців II туру і приймає рішення щодо участі їх у Конкурсі або надсилає Оргкомітету II туру обґрунтовану відмову.
Учасники третього туру за місяць до початку Конкурсу (до 01.08.2008) подають Організаційному комітетові творчу роботу згідно із запропонованою тематикою для проведення її попередньої експертної оцінки. Оргкомітет залучає незалежних експертів (фахівці Центру сприяння інституційному розвитку державної служби, Національної академії державного управління при Президентові України) для оцінки творчої роботи. Незалежні експерти в термін до 20.08.2008 оцінюють творчі роботи та подають висновки Оргкомітету.
Оргкомітет в період з 01.09.2008 по 15.10.2008 організовує проведення заключного етапу Конкурсу.
Захист творчої роботи та ділова гра учасників III туру проходить в період з 1 по 12 вересня 2008 року, при цьому за результатами кожного з цих завдань Оргкомітет приймає окремі рішення щодо допуску учасників до наступного завдання.
Учаснику для захисту творчої роботи передбачено 10-15 хвилин.
Ділова гра, згідно визначеної Головдержслужбою тематики, проходить секційно, загальна тривалість гри не більше 2-х годин.
Презентація учасника проходить у період з 15 по 25 вересня 2008 року. Під час презентації учасником можуть відображатися етапи проходження ним державної служби, кар'єрного росту, мотиваційна спрямованість його діяльності, особисті якості та захоплення. Під час презентації учасник може використовувати аудіо - відео записи, мультимедійний супровід. На презентацію одного учасника відводиться не більше 10-15 хвилин.
Оргкомітет III туру на своєму заключному засіданні приймає рішення щодо підсумків III туру Конкурсу та визначення переможців і лауреатів Конкурсу не пізніше 3 жовтня 2008 року.
Нагородження переможців та лауреатів заключного етапу Конкурсу проходить за окремим сценарієм не пізніше 25.10.2008.
Додаток
Проект
Положення
про Організаційний комітет
з проведення щорічного Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець"
Це Положення визначає загальний порядок діяльності Організаційного комітету з проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (далі - Організаційний комітет").
I. Загальні положення
1. Організаційний комітет утворюється Кабінетом Міністрів України.
2. Організаційний комітет очолює Міністр Кабінету Міністрів України, до його складу можуть входити представники органів виконавчої влади, громадськості, засобів масової інформації, незалежні експерти.
3. Чисельність Організаційного комітету становить 18 осіб, у складі голови, заступника голови, секретаря та 15-ти членів Організаційного комітету.
II. Правові підстави діяльності
Організаційного комітету
У своїй діяльності Організаційний комітет керується:
- постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець";
- зазначеним Положенням та власним Регламентом діяльності.
III. Організація роботи Організаційного комітету
1. Засідання Організаційного комітету проводяться по мірі необхідності, відповідно до Календарного плану.
2. Засідання Організаційного комітету є правомірним, якщо в його роботі беруть участь не менш як дві третини від загальної кількості.
3. Рішення Організаційного комітету приймаються простою більшістю від присутніх його членів, відкритим голосуванням.
4. У випадку рівного розподілу голосів "за" та "проти" вирішальним є голос голови Організаційного комітету, або головуючого.
5. За підсумками своїх засідань Організаційний комітет приймає рішення, які оформляються протоколом. Рішення Оргкомітету оскарженню з боку учасників Конкурсу не підлягають.
6. Організаційний комітет покладає методично-консультативне забезпечення проведення Конкурсу на Робочу групу, яка створюється наказом Головдержслужби. Засідання Робочої групи проходять по мірі необхідності, не рідше одного разу на місяць. Погоджені Робочою групою методичні матеріали з питань організації та проведення Конкурсу оприлюднюються на сайті "Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець".
IV. Повноваження Організаційного комітету
1. Вирішує питання розподілу обов'язків серед членів, та затверджує календарний план роботи на кожний поточний рік.
2. Визначає мінімальний рівень фінансування для проведення кожного з етапів конкурсу. Спільно з Міністерством фінансів України вирішує питання акумулювання коштів для проведення II та III етапів Конкурсу.
3. Розробляє та затверджує щороку в січні порядок проведення Конкурсу на відповідний рік.
4. Уніфікує рівень вимог до умов проведення Конкурсу на першому, другому, третьому етапах.
5. Визначає, затверджує і оприлюднює календарний план та Порядок проведення Конкурсу з урахуванням його трьох турів.
6. Розглядає узагальнені підсумки проведення першого та другого турів Конкурсу.
7. Відповідно до затвердженого календарного плану та Порядку проведення Конкурсу, приймає від організаційних комітетів з проведення перших турів інформацію про хід проведення Конкурсу. Матеріали першого та другого туру Конкурсів та копії всіх документів в т.ч. фото, відео, друковані матеріали щодо учасників та переможців цих Конкурсів в регіонах зберігаються в територіальних органах Головдержслужби, які їх узагальнюють та інформують Головдержслужбу про проведення I та II турів Конкурсу. Матеріали переможців I туру в регіонах надсилаються до Головдержслужби, яка передає їх після вивчення до Оргкомітету III туру. Оригінали матеріалів I туру центральних органів зберігаються у цих органах, до Головдержслужби вони подають інформацію про кількісний і якісний склад учасників I туру та матеріали переможців I туру в центральних та територіальних органах. Отримує подання та документи від організаційних комітетів другого туру щодо учасників третього туру Конкурсу.
8. Отримує від учасників третього туру за місяць до початку Конкурсу творчі роботи згідно із запропонованою тематикою для проведення їх попередньої експертної оцінки. Створює експертну групу для проведення оцінювання творчих робіт.
9. Протягом третього туру Конкурсу приймає захист творчих робіт претендентами, організовує проведення ділових ігр та презентацій учасників.
10. За підсумками третього туру шляхом відкритого голосування визначає переможців і лауреатів по кожній з номінацій.
11. В урочистій обстановці нагороджує переможців та лауреатів третього туру Конкурсу по кожній номінації, згідно окремого сценарію.
12. Вносить пропозиції керівникам державних органів, у яких працюють переможці та лауреати третього туру Конкурсу, щодо дострокового присвоєння їм чергових рангів державного службовця відповідно до законодавства, інших форм їх заохочення.
13. Організовує роботу щодо висвітлення результатів Конкурсу в засобах масової інформації, на сторінках журналу "Вісник державної служби України", на сайті "Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець".
14. Сприяє виданню узагальнених матеріалів щодо проведення Конкурсу окремою брошурою не пізніше ніж у лютому наступного року, який наступає після року проведення Конкурсу.
V. Повноваження голови Організаційного комітету
1. Здійснює загальне керівництво Організаційним комітетом.
2. Утворює організаційний комітет з проведення другого туру Конкурсу між Апаратом Верховної Ради України, Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, міністерствами, іншими державними органами, який очолює Начальник Головдержслужби.
3. Затверджує Положення про Оргкомітет, План проведення інформаційної кампанії, Порядок проведення (календарний план) щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", які в установленому порядку направляє до організаційних комітетів з проведення першого та другого етапів Конкурсу, органів виконавчої влади для застосування їх в роботі.
4. Вносить зміни у разі потреби до складу Організаційного комітету.
VI. Повноваження заступника голови
Організаційного комітету
1. Заміщує голову Організаційного комітету у випадках його відсутності.
2. Створює Робочу групу, яка веде роз'яснювальну роботу щодо організації та проведення Конкурсу, розробляє методичні матеріали з питань проведення Конкурсу, узагальнює матеріали та розміщує їх на сайті "Всеукраїнський конкурс "Кращий державний службовець".
3. Утворює організаційні комітети з проведення другого туру Конкурсу між Секретаріатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим, місцевими держадміністраціями, які очолюють керівники територіальних органів Головдержслужби.
VII. Повноваження секретаря Організаційного комітету
1. Здійснює організаційне забезпечення діяльності Організаційного комітету відповідно до зазначеного Положення.
2. Готує необхідні документи для розгляду на засіданнях Організаційного комітету.
3. Сповіщає та запрошує керівництво та членів Організаційного комітету на чергове його засідання, інформує про хід виконання затверджених Планів роботи Організаційного комітету, складає протоколи його засідань, за необхідністю надсилає до організаційних комітетів прийняті рішення.
VIII. Повноваження членів Організаційного комітету
1. Виконують повноваження відповідно до розподілу обов'язків між керівництвом та членами Організаційного комітету, приймають участь в його засіданнях.
2. Беруть участь у проведенні усіх етапів третього туру Конкурсу, визначають переможців та лауреатів за номінаціями Конкурсу.
Додаток
Проект
ПОРЯДОК (КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН)
проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу
"Кращий державний службовець" у 2008 році
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування заходів | Термін | Відповідальні |Відмітка |
|п/п| | виконання | за виконання | про |
| | | | |виконання|
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 1.|Проведення |лютий |Організаційний | |
| |інструктивної наради |2008 року |комітет з | |
| |з питань підготовки | |проведення | |
| |та проведення | |щорічного | |
| |щорічного | |Всеукраїнського| |
| |Всеукраїнського | |конкурсу | |
| |конкурсу "Кращий | | | |
| |державний службовець" | | | |
| |за участю заступників | | | |
| |керівників та | | | |
| |керівників кадрових | | | |
| |служб центральних | | | |
| |органів виконавчої | | | |
| |влади, заступників | | | |
| |голів - керівників | | | |
| |апаратів Ради | | | |
| |міністрів АРК Крим, | | | |
| |обласних, у містах | | | |
| |Києві та Севастополі | | | |
| |міських | | | |
| |держадміністрацій, | | | |
| |керівників | | | |
| |територіальних | | | |
| |управлінь | | | |
| |Головдержслужби | | | |
| |України | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 2.|Проведення |грудень |Організаційні | |
| |організаційної роботи |2007 року- |комітети, | |
| |щодо передбачення в |лютий |центральні | |
| |державному та |2008 року |органи | |
| |місцевих бюджетах | |виконавчої | |
| |коштів для | |влади, місцеві | |
| |фінансування | |державні | |
| |проведення Конкурсу | |адміністрації | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 3.|Проведення |Щорічно, за|Організаційні | |
| |інформаційно-рекламної|окремими |комітети, | |
| |кампанії Конкурсу |планами |органи | |
| |за участю засобів | |державної влади| |
| |масової інформації з | | | |
| |метою об'єктивного, | | | |
| |відкритого доступу до | | | |
| |інформації та його | | | |
| |безпосереднього | | | |
| |відстеження | | | |
| |громадськістю | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 4.|Утворення |січень- |Керівники | |
| |організаційних |лютий |органів | |
| |комітетів з проведення| |державної влади| |
| |першого туру Конкурсу | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 5.|Утворення |лютий |Голова | |
| |організаційного | |організаційного| |
| |комітету з проведення | |комітету з | |
| |другого туру Конкурсу | |проведення | |
| |між Апаратом Верховної| |щорічного | |
| |Ради України, | |Всеукраїнського| |
| |Секретаріатом | |конкурсу | |
| |Президента України, | |"Кращий | |
| |Секретаріатом | |державний | |
| |Кабінету Міністрів | |службовець" | |
| |України, | | | |
| |міністерствами, | | | |
| |іншими державними | | | |
| |органами, який очолює | | | |
| |начальник | | | |
| |Головдержслужби | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 6.|Утворення |лютий |Заступник | |
| |організаційних | |Голови | |
| |комітетів з | |організаційного| |
| |проведення другого | |комітету з | |
| |туру Конкурсу між | |проведення | |
| |Секретаріатом | |щорічного | |
| |Верховної Ради | |Всеукраїнського| |
| |Автономної Республіки | |конкурсу | |
| |Крим, Радою Міністрів | |"Кращий | |
| |Автономної Республіки | |державний | |
| |Крим, місцевими | |службовець" | |
| |державними | | | |
| |адміністраціями, які | | | |
| |очолюють керівники | | | |
| |територіальних органів| | | |
| |Головдержслужби | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 7.|Розроблення та |Щорічно, |Організаційний | |
| |затвердження порядку |січень |комітет з | |
| |проведення Конкурсу | |проведення | |
| |на поточний рік | |щорічного | |
| | | |Всеукраїнського| |
| | | |конкурсу | |
| | | |"Кращий | |
| | | |державний | |
| | | |службовець" | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 8.|Відбір державних |січень- |Органи | |
| |службовців для участі |лютий |державної влади| |
| |у першому турі | | | |
| |Конкурсу з урахуванням| | | |
| |встановлених | | | |
| |критеріїв до них | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
| 9.|Прийом документів від |щорічно, |Організаційні | |
| |державних службовців, |протягом |комітети з | |
| |які виявили бажання |лютого |проведення | |
| |прийняти участь у | |першого туру | |
| |першому турі Конкурсу | |Конкурсу | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|10.|Подання до |лютий- |Керівники | |
| |організаційних |березень |структурних | |
| |комітетів з проведення| |підрозділів | |
| |першого туру Конкурсу | |органів | |
| |необхідних | |виконавчої | |
| |документів, у т.ч. | |влади, | |
| |подань, погоджених з | |профспілкові | |
| |головою профспілкової | |комітети | |
| |організації чи радою | | | |
| |трудового колективу | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|11.|Проведення засідань |перша |Організаційні | |
| |організаційних |декада |комітети з | |
| |комітетів з |березня |проведення | |
| |проведення першого | |першого туру | |
| |туру Конкурсу для | |Конкурсу | |
| |розгляду наданих | | | |
| |претендентами | | | |
| |документів та | | | |
| |прийняття рішень щодо | | | |
| |участі державних | | | |
| |службовців у Конкурсі | | | |
| |прийняття рішень щодо | | | |
| |участі державних | | | |
| |службовців у Конкурсі | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|12.|Інформування |перша |Організаційні | |
| |державних службовців |декада |комітети і | |
| |про прийняття рішення |березня |проведення | |
| |щодо їх участі у | |першого туру | |
| |першому турі Конкурсу | |Конкурсу | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|13.|Проведення Конкурсу |березень- |Організаційні | |
| |щодо визначення |квітень |комітети з | |
| |переможців та | |проведення | |
| |лауреатів за умовами | |першого туру | |
| |першого туру по | |Конкурсу | |
| |передбачених | | | |
| |номінаціях | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|14.|Оформлення протоколів |квітень |Організаційні | |
| |підсумкових | |комітети з | |
| |результатів | |проведення | |
| |проведення першого | |першого туру | |
| |туру Конкурсу | |Конкурсу | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|15.|Надсилання подань |квітень |Організаційні | |
| |організаційних | |комітети з | |
| |комітетів з копіями | |проведення | |
| |усіх документів на | |першого туру | |
| |переможців першого | |Конкурсу | |
| |туру до | | | |
| |організаційних | | | |
| |комітетів з | | | |
| |проведення другого | | | |
| |етапу Конкурсу, | | | |
| |зокрема: | | | |
| |- від Апарату | | | |
| |Верховної Ради | | | |
| |України, Секретаріату | | | |
| |Президента України, | | | |
| |Секретаріату Кабінету | | | |
| |- від Міністрів | | | |
| |України, міністерств, | | | |
| |інших державних | | | |
| |органів - до | | | |
| |Головдержслужби; | | | |
| |- від Секретаріату | | | |
| |Верховної Ради АР | | | |
| |Крим, Ради Міністрів | | | |
| |Автономної Республіки | | | |
| |Крим, місцевих | | | |
| |державних | | | |
| |адміністрацій - до | | | |
| |територіальних | | | |
| |управлінь | | | |
| |Головдержслужби | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|16.|Проведення другого |травень- |Організаційні | |
| |туру Конкурсу у |червень |комітети з | |
| |відповідності до | |проведення | |
| |встановлених умов, з | |другого туру | |
| |визначенням | |Конкурсу | |
| |переможців та | | | |
| |лауреатів за | | | |
| |номінаціями | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|17.|Оформлення протоколів |червень |Організаційні | |
| |за результатами | |комітети з | |
| |проведеного другого | |проведення | |
| |туру Конкурсу | |другого туру | |
| | | |Конкурсу | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|18.|Надсилання |липень |Організаційні | |
| |організаційними | |комітети з | |
| |комітетами з | |проведення | |
| |проведення другого | |другого туру | |
| |туру Конкурсу подань | |Конкурсу | |
| |з копіями усіх | | | |
| |документів переможців | | | |
| |другого туру до | | | |
| |Організаційного | | | |
| |комітету з проведення | | | |
| |Всеукраїнського | | | |
| |конкурсу "Кращий | | | |
| |державний службовець" | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|19.|Надання учасниками |серпень |Учасники | |
| |третього туру Конкурсу| |третього туру | |
| |Організаційному | |Конкурсу | |
| |комітету творчих | | | |
| |робіт згідно із | | | |
| |запропонованою | | | |
| |тематикою для | | | |
| |проведення її | | | |
| |попередньої | | | |
| |експертної оцінки | | | |
|---+----------------------+-----------+---------------+---------|
|20.|Проведення третього |вересень- |Організаційний | |
| |туру Конкурсу за |жовтень |комітет з | |
| |визначеними критеріями| |проведення | |
| |та номінаціями | |щорічного | |
| | | |Всеукраїнського| |
| | | |Конкурсу | |
------------------------------------------------------------------
Додаток
ТИПОВИЙ ПЛАН
проведення засідань Оргкомітету
I туру щодо проведення щорічного
Всеукраїнського конкурсу "Кращий
державний службовець"
(далі - Типовий план I туру)
------------------------------------------------------------------
| N |Найменування заходів| Термін |Відповідаль-| Примітка |
|п/п | | розгляду | ні за | |
| | | |виконання(*)| |
|----------------------------------------------------------------|
| Перше засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 1. |1. Про постанову |з 01.03 по| |Розробляються |
| |Кабінету Міністрів |07.03.2008| |заходи щодо |
| |України від | | |ознайомлення |
| |19 вересня 2007 року| | |працівників зі|
| |N 1152 | | |зразками |
| | | | |документів, |
| |"Про проведення | | |вимогами до їх|
| |щорічного | | |оформлення, |
| |Всеукраїнського | | |місцем прийому|
| |конкурсу "Кращий | | |документів. |
| |державний | | | |
| |службовець". | | | |
| |2. Про Положення про| | | |
| |Організаційний | | | |
| |комітет. | | | |
| |3. Про Типовий план | | | |
| |проведення засідань | | | |
| |Оргкомітету. | | | |
| |4. Про фінансове | | | |
| |забезпечення | | | |
| |проведення I туру | | | |
| |Конкурсу. | | | |
| |5. Про розподіл | | | |
| |обов'язків між | | | |
| |головою, заступником| | | |
| |голови, секретарем | | | |
| |та членами | | | |
| |Оргкомітету. | | | |
| |6. Про організацію | | | |
| |роботи Оргкомітету в| | | |
| |період підготовки до| | | |
| |прийому документів. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Друге засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 2. |1. Про затвердження |з 10.03. | |При підготовці|
| |Плану засідань |по | |використовує- |
| |Оргкомітету. |15.03.2008| |ться Типовий |
| |2. Про номенклатуру | | |план I туру. |
| |справ Оргкомітету. | | | |
| |3. Про пропозиції | | | |
| |щодо морального та | | | |
| |матеріального | | | |
| |стимулювання | | | |
| |учасників Конкурсу. | | | |
| |4. Про проект | | | |
| |кошторису видатків | | | |
| |для проведення | | | |
| |I туру Конкурсу. | | | |
| |5. Розгляд | | | |
| |документів, поданих | | | |
| |претендентами щодо | | | |
| |їх участі в | | | |
| |Конкурсі. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Третє засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 3. |1. Про затвердження |з 15.03. | | |
| |переліку тестових |по | | |
| |завдань, які |30.03.2008| | |
| |стосуються | | | |
| |функціональних | | | |
| |повноважень | | | |
| |державного органу, | | | |
| |посадових обов'язків| | | |
| |державного | | | |
| |службовця. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Четверте засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 4. |2. Про затвердження |з 02.04. | | |
| |переліку завдань |по | | |
| |щодо складання |04.04.2008| | |
| |ділового документу. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| П'яте засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 5. |1. Про затвердження |з 08.04. | | |
| |переліку завдань з |по | | |
| |володіння |11.04.2008| | |
| |персональним | | | |
| |комп'ютером. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Шосте засідання |
|----------------------------------------------------------------|
| 6. |1. Розгляд |з 17.04 по| | |
| |матеріалів виконання|21.04.2008| | |
| |конкурсних завдань. | | | |
| |2. Про підведення | | | |
| |підсумків Конкурсу | | | |
| |та визначення | | | |
| |переможців та | | | |
| |лауреатів Конкурсу. | | | |
| |3. Про організацію | | | |
| |направлення | | | |
| |документів до | | | |
| |Оргкомітету II туру | | | |
| |Конкурсу. | | | |
| |4. Про організацію | | | |
| |відзначення | | | |
| |учасників та | | | |
| |переможців Конкурсу,| | | |
| |висвітлення в | | | |
| |засобах масової | | | |
| |інформації. | | | |
------------------------------------------------------------------
______________
(*) - При підготовці плану засідань Оргкомітету визначаються
конкретні відповідальні за підготовку питань з числа членів
Оргкомітету.
Додаток
ТИПОВИЙ ПЛАН
проведення засідань Оргкомітету
II туру щодо проведення щорічного
Всеукраїнського конкурсу "Кращий
державний службовець"
(далі - Типовий план II туру)
------------------------------------------------------------------
|N | Найменування заходів | Термін |Відповіда- | Примітка |
|пп| | розгляду | льні за | |
| | | | викона- | |
| | | | ння(*) | |
|----------------------------------------------------------------|
| Перше засідання |
|----------------------------------------------------------------|
|1.|1. Про постанову |з 21.04 | |Визначаються |
| |Кабінету Міністрів |по | |заходи щодо |
| |України від 19 вересня |30.04.2008| |оприлюднення в|
| |2007 року N 1152 | | |засобах |
| |"Про | | |масової |
| |проведення щорічного | | |інформації та |
| |Всеукраїнського | | |на сайтах |
| |конкурсу "Кращий | | |територіальних|
| |державний службовець". | | |органів |
| |2. Про Типове положення| | |інформації про|
| |про Організаційний | | |організацію |
| |комітет. | | |роботи |
| |3. Про Типовий план | | |Оргкомітету |
| |проведення засідань | | |II туру та |
| |Оргкомітету. | | |прийому |
| |4. Про фінансове | | |документів від|
| |забезпечення проведення| | |Оргкомітетів |
| |II туру Конкурсу. | | |I туру |
| |5. Про розподіл | | | |
| |обов'язків між головою,| | | |
| |заступником голови, | | | |
| |секретарем та членами | | | |
| |Оргкомітету. | | | |
| |6. Про організацію | | | |
| |роботи Оргкомітету в | | | |
| |період підготовки до | | | |
| |прийому документів. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Друге засідання |
|----------------------------------------------------------------|
|2.|1. Про номенклатуру |з 05.05. | | |
| |справ Оргкомітету. |по | | |
| |2. Про пропозиції щодо |15.05.2008| | |
| |морального та | | | |
| |матеріального | | | |
| |стимулювання учасників | | | |
| |Конкурсу. | | | |
| |3. Про проект кошторису| | | |
| |видатків для проведення| | | |
| |II туру Конкурсу. | | | |
| |4. Розгляд документів, | | | |
| |поданих Оргкомітетами | | | |
| |I туру щодо участі в | | | |
| |II турі Конкурсі. | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Третє засідання |
|----------------------------------------------------------------|
|3.|1. Про затвердження |з 21.05. | | |
| |переліку орієнтовних |по | | |
| |питань, для організації|25.05.2008| | |
| |співбесіди з питань | | | |
| |державного управління. | | | |
| |2. Про затвердження | | | |
| |переліку практичних | | | |
| |завдань з питань | | | |
| |службової етики та | | | |
| |етикету. | | | |
| |3. Про тему публічних | | | |
| |виступів в рамках | | | |
| |засідань за "круглим | | | |
| |столом". | | | |
|----------------------------------------------------------------|
| Четверте засідання |
|----------------------------------------------------------------|
|4.|1. Розгляд матеріалів |з 13.06. | | |
| |виконання конкурсних |по | | |
| |завдань. |16.06.2008| | |
| |2. Про підведення | | | |
| |підсумків Конкурсу та | | | |
| |визначення переможців | | | |
| |та лауреатів Конкурсу. | | | |
| |3. Про організацію | | | |
| |направлення документів | | | |
| |до Оргкомітету III туру| | | |
| |Конкурсу. | | | |
| |4. Про організацію | | | |
| |відзначення учасників | | | |
| |та переможців II туру | | | |
| |Конкурсу, висвітлення в| | | |
| |засобах масової | | | |
| |інформації. | | | |
------------------------------------------------------------------
______________
(*) - При підготовці плану засідань Оргкомітету визначаються
конкретні відповідальні за підготовку питань з числа членів
Оргкомітету.
Додаток
НОМЕНКЛАТУРА СПРАВ
Організаційного комітету з питань
організації проведення Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець"
в Головному управлінні державної
служби України 2008 рік
------------------------------------------------------------------
| Індекс | Назва підрозділу |Голова робочої групи|
|-----------+-------------------------------+--------------------|
| 94 |Організаційний комітет з питань| |
| |організації проведення | |
| |Всеукраїнського конкурсу | |
| |"Кращий державний службовець" | |
| |Головного управління державної | |
| |служби України | |
------------------------------------------------------------------
94. Оргкомітет з питань організації
проведення Всеукраїнського конкурсу "Кращий
державний службовець" Головного управління
державної служби України
Номенклатура справ на 2008 рік
(станом на 01.02.2008 року)
------------------------------------------------------------------
|Індекс| Заголовок справи |Кількість | Термін |Примітка |
|справи| | справ, |зберігання| |
| | | (томів) | справи | |
| | | | і номера | |
| | | |статей за | |
| | | |переліком | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-01|Календарний план роботи | |Постійно | |
| |Оргкомітету | |ст. 153; | |
| | | |297-а | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-02|Регламент роботи | |Постійно | |
| |Оргкомітету | |ст. 153; | |
| | | |297-а | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-03|Доручення Кабінету | |Доки не | |
| |Міністрів України, | |мине | |
| |Головдержслужби України | |потреба | |
| |та документи (довідки, | | | |
| |службові записки, | | | |
| |інформації) з їх | | | |
| |виконання (копії) | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-04|Документи (звіти, | |Постійно | |
| |методичні рекомендації, | |ст. 21 "а"| |
| |методичні роз'яснення, | | | |
| |розроблені працівниками | | | |
| |центрального апарату | | | |
| |Головдержслужби, робочою | | | |
| |групою | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-05|Листування з органами | |Доки не | |
| |державної влади усіх | |мине | |
| |рівнів установами, | |потреба | |
| |організаціями (копії) з | | | |
| |діяльності робочої групи | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-06|Положення про Оргкомітет | |Постійно | |
| |та його склад | |ст. 33; | |
| | | |49-а | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-07|Методичні вказівки, | |До заміни | |
| |рекомендації та | |новими | |
| |роз'яснення Головного | |ст. 18-б | |
| |управління державної | | | |
| |служби України з питань | | | |
| |проведення | | | |
| |Всеукраїнського конкурсу | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-08|Протоколи та матеріали | |Постійно | |
| |засідань Оргкомітету | |ст. 21 "а"| |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-09|Журнал реєстрації вхідних| |3 р. | |
| |документів (загальне | |ст. 100б | |
| |діловодство) | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-10|Журнал реєстрації | |5 р. | |
| |вихідної документації | |ст. 95 | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-11|Матеріали, які подаються | |1 р. | |
| |для розміщення на | |ст. 103-г | |
| |зовнішньому та | | | |
| |внутрішньому веб-сайтах | | | |
| |Головдержслужби | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-12|Звітні матеріали 3-х | |Постійно | |
| |етапів конкурсу | |ст. 153; | |
| | | |297-а | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-13|Матеріали публікацій у | |Постійно | |
| |ЗМІ, аудіо та відеозаписи| |ст. 153; | |
| |етапів проведення | |297-а | |
| |конкурсу | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-14|Список осіб, які брали | |Постійно | |
| |участь у конкурсі в | |ст. 153; | |
| |друкованому і | |297-а | |
| |електронному вигляді | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-15|Підшивка брошур за | |Постійно | |
| |підсумками проведення | |ст. 153; | |
| |Всеукраїнського конкурсу | |297-а | |
| |"Кращий державний | | | |
| |службовець" | | | |
|------+-------------------------+----------+----------+---------|
| 94-16|Номенклатура справ | |3 р. | |
| |Оргкомітету | |ст. 89-б | |
------------------------------------------------------------------
Голова Оргкомітету _______________________
Підсумковий запис про категорії
і кількість справ заведених у 2008 році
------------------------------------------------------------------
| Строки зберігання |Усього | У тому числі |
| | |------------------------------|
| | | таких, що | з позначкою |
| | | переходять | ЕПК |
|-------------------------+-------+---------------+--------------|
|Постійного | | | |
|-------------------------+-------+---------------+--------------|
|Тривалого (понад | | | |
|10 років) | | | |
|-------------------------+-------+---------------+--------------|
|Тимчасового (до 10 років | | | |
|включно) | | | |
|-------------------------+-------+---------------+--------------|
|Разом | | | |
------------------------------------------------------------------
Відповідальний за діловодство:
Секретар Оргкомітету ____________________
"___" ____________ 2008 р.
Додаток
Регламент
Організаційного комітету з проведення
щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий
державний службовець"
Цей регламент визначає та урегульовує внутрішній порядок роботи організаційного комітету, базується на правових нормах, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2007 року N 1152 "Про проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець", та положенням про Організаційний комітет.
1. Організаційний комітет з проведення щорічного Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець" (тут і далі - Організаційний комітет) організовує свою діяльність відповідно до щорічного календарного плану проведення Конкурсу та поточних планів роботи.
2. Поточні плани роботи Організаційного комітету на відповідний період формуються та затверджуються на кожному з його засідань, починаючи з організаційного засідання.
3. Організаційний комітет проводить свої зібрання у формі засідань, які плануються з урахуванням Положення про Організаційний комітет та щорічного календарного плану проведення конкурсу, по мірі необхідності.
4. На своїх засіданнях Організаційний комітет розглядає питання:
- розподілу функцій та обов'язків;
- планування своєї роботи;
- підготовки та проведення заходів, пов'язаних із організацією і проведенням Конкурсу;
- розглядає та заслуховує звіти про роботу організаційних комітетів першого та другого турів Конкурсу;
- розглядає методичні матеріали розроблені Робочою групою Головдержслужби з питань, пов'язаних з проведенням Конкурсу;
- визначає переможців та лауреатів за підсумками третього туру Конкурсу;
- розглядає інші питання проведення Конкурсу на всіх його етапах проведення.
5. За результатами своїх засідань Організаційний комітет приймає рішення, які мають рекомендаційний характер для організаційних комітетів першого і другого турів Конкурсу центральних та місцевих органів виконавчої влади, секретаріатів: Верховної Ради України, Автономної республіки Крим, Президента України та Кабінету Міністрів України, Ради міністрів АР Крим.
6. Рішення Організаційного комітету оформлюються протоколами, які підписує голова, заступник голови, секретар та члени Організаційного комітету.
7. Організаційний комітет, в установленому порядку, надсилає необхідну інформацію щодо прийнятих рішень та інструктивних листів, до центральних і місцевих органів влади та організаційних комітетів, у тому числі, з використанням електронних засобів масової інформації.
8. Інформування громадськості щодо ходу проведення Конкурсу відбувається за окремим планом, затвердженим Оргкомітетом.
9. Матеріали діяльності Організаційного комітету щодо підготовки і проведення Конкурсу за кожний рік, передаються для подальшого аналізу, збереження та накопичення до Головдержслужби.
Додаток
ЗРАЗОК
Голові Оргкомітету
з проведення I туру Конкурсу
(найменування державного
органу)
П.І.Б. претендента
та займана посада
ЗАЯВА
Прошу допустити мене до участі у I турі Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець".
З Положенням про проведення Конкурсу ознайомлений(а).
До заяви додаю:
1. Копію особової справи державного службовця за формою П-2ДС;
2. Подання керівника структурного підрозділу.
______________
(*) - Можуть долучатись інші матеріали (публікації в пресі,
листи громадян, колективів з оцінкою діяльності претендента тощо).
Дата підпис
Голові Організаційного
комітету I туру
Всеукраїнського конкурсу
"Кращий державний
службовець"
____________________________
(найменування державного
органу)
____________________________
(посада керівника
структурного підрозділу)
____________________________
(прізвище, ім'я,
по батькові)
Про участь Коваленка О.М.
у I турі щорічного Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець"
Коваленко О.М. працює на посаді _____________________________
За період роботи зарекомендував себе здібним, наполегливим,
вимогливим, компетентним спеціалістом. Творчо застосовує в роботі
свої знання та навички, вміє оперативно розв'язувати поставлені
завдання. Ним внесено ряд пропозицій щодо оптимізації діяльності
структурного підрозділу (наводиться перелік).
Коваленком О.М. розроблені (перелік документів, звітів та
інше). Коваленко О.М. постійно працює над підвищенням професійного
та фахового рівня. Він є активним учасником громадського життя
колективу (привести приклади участі у громадському житті
колективу).
За досягнуті успіхи в роботі нагороджений (назва нагороди,
заохочення).
Колектив та керівництво (назва структурного підрозділу)
підтримує кандидатуру Коваленка О.М. для участі в I турі щорічного
Всеукраїнського конкурсу "Кращий державний службовець".
Посада (підпис) Ініціали, прізвище
ПОГОДЖЕНО:
Голова профспілкової
організації
чи (голова ради трудового
колективу)
_____________________ П.І.Б.
(підпис)
"___" ____________ 2008 року
УКРАЇНА
найменування державного органу
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ
З ПРОВЕДЕННЯ І ТУРУ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО
КОНКУРСУ "КРАЩИЙ ДЕРЖАВНИЙ СЛУЖБОВЕЦЬ"
ПРОТОКОЛ N 01
засідання Організаційного комітету
від ____________ 2008 року м.
Присутні:
Голова Організаційного комітету: П.І.Б.
Заступник голови Організаційного комітету: П.І.Б.
Члени: П.І.Б.
Секретар: П.І.Б.
Запрошені: П.І.Б.
Відсутні: П.І.Б. (причина)
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.
2.
1. Слухали: (зміст першого питання) Про....
Виступили:
Ухвалили: (Зміст прийнятого рішення)
(Результати голосування: За -, проти -, утримались -).
2. Слухали: (зміст другого питання) Про....
Виступили:
Ухвалили: (Зміст прийнятого рішення)
(Результати голосування: За -, проти -, утримались -).
Голова Оргкомітету П.І.Б.
Секретар Оргкомітету П.І.Б.
Додаток
ПРОПОЗИЦІЇ
щодо потреби фінансування витрат
на проведення III туру Всеукраїнського
конкурсу "Кращий державний службовець"
------------------------------------------------------------------
|N з/п| Найменування | Сума без ПДВ, |
| | | грн. |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 1. |Проведення соціальної реклами: | 1000 |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| |Витрати на розміщення інформації про | |
| |процедуру та умови проведення конкурсу у | |
| |газеті "Урядовий кур'єр" (1 публікація) | |
| |- висвітлення у засобах масової | 40 000 |
| |інформації проведення конкурсу | |
| |(виготовлення презентаційного відеоролику| |
| |1-1,3 хв.) (8 х 5000); | |
| |- виготовлення аудіоролику для | 4000 |
| |висвітлення на радіо (8 х 500); | |
| |- витрати на розміщення інформації про | 1000 |
| |підсумки проведення конкурсу у газеті | |
| |"Урядовий кур'єр" (1 публікація) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 2. |Презентаційна продукція | 12 000 |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| |(роздатковий матеріал у розрахунку на | |
| |1000 учасників) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| |- блокноти формату А-5; | |
| |- ручки; | 2000 |
| |- кишенькові календарі 0,39 грн. х 1000 | 390 |
| |- буклети (формат А-5 на 20 сторінок) | 3690 |
| |3,69 грн. х 1000; | |
| |- папки для паперу з логотипом | 4000 |
| |(4,0 грн. х 1000) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 3. |Виготовлення почесної грамоти (у | 1600 |
| |розрахунку на 16 переможців I-II місця) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 4. |Виготовлення дипломів для державних | 3600 |
| |службовців, які зайняли 2-4 місця (у | |
| |розрахунку на 24 учасників) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 5. |Послуги по забезпеченню харчування в | 23 500 |
| |перервах між урочистою частиною Конкурсу | |
| |та оголошенням переможців за номінаціями | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 6. |Оренда приміщення для урочистого | 50 000 |
| |оголошення результатів конкурсу та | |
| |нагородження переможців (мікрофони, | |
| |звукозапис та відеозапис заходу, | |
| |оформлення сцени) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 7. |Оформлення приміщення (стенди, банери) | 5000 |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 8. |Оплата концерту з нагоди підведення | 50 000 |
| |підсумків конкурсу "Кращий державний | |
| |службовець" | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 9. |Квіткова продукція 48 х 200 для вручення | 9600 |
| |переможцям за номінаціями | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 10. |Грошова винагорода 2 номінації | 120000 |
| |(центральних, територіальних центральних,| |
| |обласних та районних адміністрацій) | |
| |8 х 10 000, 8 х 5000 (кращий державний | |
| |службовець - керівник та спеціаліст) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 11. |Виготовлення тестів та оплата модераторів| 25 000 |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 12. |Інформаційне забезпечення Виготовлення | 90 000 |
| |відео ролика про переможців конкурсу | |
| |кращих державних службовців (16 х 5000) | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 13. |Оплата послуг режисерської та | 18 600 |
| |адміністративної групи | |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| 14. |Оплата ведучих урочистої частини | 16 000 |
|-----+-----------------------------------------+----------------|
| |ВСЬОГО: | 480 380 |
------------------------------------------------------------------
Додаток
ОРІЄНТОВНИЙ РОЗРАХУНОК
необхідних асигнувань на реалізацію
постанови Кабінету Міністрів України
"Про проведення Всеукраїнського конкурсу
"Кращий державний службовець"
- II тур Головдержслужба
------------------------------------------------------------------
|N з/п | Найменування |Сума без ПДВ,|
| | | грн. |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 1. |Проведення соціальної реклами: | |
| |Витрати на розміщення інформації про | 1000 |
| |процедуру та умови проведення конкурсу у | |
| |газеті "Урядовий кур'єр" (1 публікація) | |
| |- висвітлення у засобах масової інформації | 80 000 |
| |проведення конкурсу (виготовлення | |
| |презентаційного відеоролику 1-1,3 хв.) | |
| |(16 х 5000); | |
| |- виготовлення аудіо ролику для висвітлення| 8000 |
| |на радіо (16 х 500); | |
| |- витрати на розміщення інформації про | 1000 |
| |підсумки проведення конкурсу у газеті | |
| |"Урядовий кур'єр" (1 публікація) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 2. |Презентаційна продукція (роздатковий | |
| |матеріал у розрахунку на 100 учасників) | |
| |- блокноти формату А-5; | 1200 |
| |- ручки; | 200 |
| |- кишенькові календарі 0,39 грн. х 100 | 39 |
| |- буклети (формат А-5 на 20 сторінок) | 369 |
| |3,69 грн. х 100; | |
| |- папки для паперу з логотипом | 400 |
| |(4,0 грн. х 100) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 3. |Виготовлення почесної грамоти переможця | 3200 |
| |II туру конкурсу(у розрахунку на 16 | |
| |переможців (8 керівників - 8 спеціалістів) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 4. |Виготовлення дипломів для учасників, які за| 9600 |
| |результатами другого туру конкурсу зайняли | |
| |2, 3, 4 місця (у розрахунку на 48 | |
| |лауреатів) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 5. |Організація кави-брейк (кава, чай, | 2000 |
| |мінеральна вода, тістечка - у розрахунку на| |
| |100 учасників) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 6. |Оренда приміщення для проведення конкурсу | 20 000 |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 7. |Оформлення приміщення (стенди, банери) | 5000 |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 8. |Виготовлення тестів та оплата модераторів | 25 000 |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 9. |Інформаційне забезпечення Виготовлення | 80 000 |
| |відеоролика про переможців II туру конкурсу| |
| |"Кращий державний службовець" (16 х 5000) | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 10. |Створення сайту | 180 000 |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| 11. |Створення логотипу, оплата ескізів нагород | 100 000 |
| |за підсумками Конкурсу | |
|------+-------------------------------------------+-------------|
| |ВСЬОГО: | 416 008 |
------------------------------------------------------------------
Затверджую:
заступник голови - керівник
апарату облдержадміністрації
ПРОПОЗИЦІЇ
щодо потреби фінансування витрат
на організацію та проведення II туру
конкурсу "Кращий державний службовець
області 2008 року"
------------------------------------------------------------------
| N | Перелік заходів, | Терміни |Сума фінансування |Примітка |
|п/п|послуг, робіт, за | проведення | (грн.) | |
| | які необхідно | заходів | | |
| | проводити оплату | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|1. |Публікація в |березень | 50,0 |відповід-|
| |засобах масової | | |но до |
| |інформації об'яви | | |тарифних |
| |про проведення | | |ставок |
| |II туру конкурсу | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|2. |Підготовка |травень | 3000,0 |згідно з |
| |сценарію | | |договором|
| |проведення II туру| | | |
| |конкурсу та його | | | |
| |реалізація | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|3. |Організація роботи|протягом | | |
| |оргкомітету II |проведення | | |
| |туру конкурсу: |II туру | | |
| |- канцелярські |конкурсу | 100,0 | |
| |товари (папір, | | | |
| |ручки); | | | |
| |- підготовка | | 1000,0 | |
| |практичних завдань| | | |
| |з питань службової| | | |
| |етики та етикету; | | | |
| |Підготовка | | | |
| |тематики публічних| | | |
| |виступів етики та | | | |
| |етикету; | | | |
| |- підготовка | | 1000,0 | |
| |тематики публічних| | | |
| |виступів. | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|4. |Інформаційне |протягом | |відповід-|
| |забезпечення |підготовчого| |но до |
| |проведення заходу:|періоду та в| |тарифних |
| |- публікація |період | 500,0 |ставок |
| |матеріалів II туру|проведення | | |
| |конкурсу в засобах|II туру | | |
| |масової |конкурсу | | |
| |інформації; | | | |
| |- виготовлення | | 5000,0 | |
| |відеосюжету про | | | |
| |хід проведення | | | |
| |II туру конкурсу | | | |
| |(до 15 хв.); | | | |
| |- виготовлення | | 20,0 х 100 = | |
| |буклетів про | | 2000,0 | |
| |II тур конкурсу; | | | |
| |- фотопослуги | | | |
| |- фотопослуги. | | 1000,0 | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|5. |Розробка ескізів |Протягом | |згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого| |договором|
| |для: |періоду | |згідно з |
| |- переможців | | 100,0 |договором|
| |II туру конкурсу; | | | |
| |- лауреатів | | 100,0 | |
| |II туру конкурсу. | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|6. |Виготовлення |протягом |40,0 х 24 = 960,0 |згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого| |договором|
| |для переможців |періоду | | |
| |II туру конкурсу | | | |
| |(кількість | | | |
| |дипломів для | | | |
| |переможців | | | |
| |відповідно до | | | |
| |кількості РДА в | | | |
| |області + ОДА для | | | |
| |переможців | | | |
| |відповідно до | | | |
| |кількості РДА в | | | |
| |області + ОДА) | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|7. |Виготовлення |протягом |30,0 х 48 = 1440,0|згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого| |договором|
| |для лауреатів |періоду | | |
| |II туру конкурсу | | | |
| |(кількість | | | |
| |дипломів для | | | |
| |лауреатів | | | |
| |відповідно до | | | |
| |кількості РДА в | | | |
| |області + ОДА) | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|8. |Нагородження: |в день | |відповід-|
| |- переможців |підведення | 1000,0 х 24 = |но до |
| |II туру конкурсу; |підсумків | 24 000,0 |порядку |
| |- лауреатів |II туру | 500,0 х 48 = |проведен-|
| |II туру конкурсу. |конкурсу | 24 000,0 |ня |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|9. |Квіткова |в день | 100,0 | |
| |продукція: |підведення | | |
| |- 72 букети для |підсумків | 50,0 х 72 = | |
| |переможців та |II туру | 3600,0 | |
| |лауреатів. |конкурсу | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|10.|Підведення |в день | 2500,0 | |
| |підсумків, |підведення | | |
| |прес-конференція, |підсумків | | |
| |надання матеріалів|II туру | | |
| |до засобів масової|конкурсу | | |
| |інформації | | | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
|11.|Витрати, пов'язані| | |відповід-|
| |з відрядженням | | |но до |
| |переможців | | |тарифних |
| |конкурсу до | | |ставок |
| |м. Києва у для | | | |
| |участі у III турі | | | |
| |конкурсу: | | | |
| |- вартість проїзду| | 170,0 х 24 = | |
| |до м. Києва і на | | 4080,0 | |
| |зворотний шлях; | | | |
| |- добові (3 доби);| | | |
| | | | 25,0 х 24 х 3 = | |
| |- вартість | | 1800,0 | |
| |проживання | | 120,0 х 24 х 3 = | |
| |(3 доби). | | 8640,0 | |
|---+------------------+------------+------------------+---------|
| |ВСЬОГО | | 101 370,0 | |
------------------------------------------------------------------
Начальник відділу кадрової роботи апарату облдержадміністрації
Розрахунок виконано для 23 РДА та ОДА
Затверджую:
заступник керівника
державного органу обл.
або райдержадміністрації
ПРОПОЗИЦІЇ
щодо потреби фінансування витрат
на організацію та проведення I туру
конкурсу "Кращий державний службовець"
на 2008 рік
------------------------------------------------------------------
|З/П| Перелік заходів, | Терміни | Сума | Примітка |
| |послуг, робіт, за | проведення |фінансування | |
| | які необхідно | заходів | (грн.) | |
| | проводити оплату | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 1.|Публікація в |січень-лютий | 50,0 |відповідно до|
| |засобах масової | | |тарифних |
| |інформації об'яви | | |ставок |
| |про проведення | | | |
| |I туру конкурсу | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 2.|Підготовка |березень | 3000,0 |згідно з |
| |сценарію | | |договором |
| |проведення I туру | | | |
| |конкурсу та його | | | |
| |реалізація | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 3.|Організація роботи|протягом | | |
| |оргкомітету I туру|проведення | | |
| |конкурсу: |I туру | | |
| |- канцелярські |конкурсу | 100,0 | |
| |товари (папір, | | | |
| |ручки); | | | |
| |- виготовлення | | 1000,0 | |
| |тестів. | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 4.|Інформаційне |протягом | |відповідно до|
| |забезпечення |підготовчого | |тарифних |
| |проведення заходу:|періоду та в | |ставок |
| |- публікація |період | 500,0 | |
| |матеріалів I туру |проведення | | |
| |конкурсу в засобах|I туру | | |
| |масової |конкурсу | | |
| |інформації: | | | |
| |- виготовлення | | 5000,0 | |
| |відеосюжету про | | | |
| |хід проведення | | | |
| |I туру конкурсу | | | |
| |(до 15 хв.); | | | |
| |- виготовлення | | 20,0 х 50 = | |
| |буклетів про I тур| | 100,0 | |
| |конкурсу; | | | |
| |- фотопослуги. | | 1000,0 | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 5.|Розробка ескізів |протягом | |згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого | |договором |
| |для: |періоду | |згідно з |
| |- переможців | | 100,0 |договором |
| |I туру конкурсу: | | | |
| |- лауреатів I туру| | 100,0 | |
| |конкурсу. | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 6.|Виготовлення |протягом | 40,0 х 10 = |згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого | 400,0 |договором |
| |для переможців |періоду | | |
| |I туру конкурсу | | | |
| |(кількість | | | |
| |дипломів для | | | |
| |переможців | | | |
| |відповідно до | | | |
| |кількості | | | |
| |структурних | | | |
| |підрозділів РДА | | | |
| |або ОДА, або | | | |
| |структурних | | | |
| |підрозділів | | | |
| |центральних | | | |
| |органів) | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 7.|Виготовлення |протягом | 30,0 х 20 = |згідно з |
| |пам'ятних дипломів|підготовчого | 600,0 |договором |
| |для лауреатів |періоду | | |
| |I туру конкурсу | | | |
| |(кількість | | | |
| |дипломів для | | | |
| |переможців | | | |
| |відповідно до | | | |
| |кількості | | | |
| |структурних | | | |
| |підрозділів РДА | | | |
| |або ОДА, або | | | |
| |структурних | | | |
| |підрозділів | | | |
| |центральних | | | |
| |органів)) | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 8.|Нагородження: |в день |1000,0 х 10 =|відповідно до|
| |- переможців |підведення | 10 000,0 |порядку |
| |I туру конкурсу; |підсумків | |проведення |
| |- лауреатів I туру|I туру |500,0 х 20 = | |
| |конкурсу. |конкурсу | 10 000,0 | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| 9.|Квіткова |в день | 100,0 | |
| |продукція: |підведення | | |
| |- 30 букетів для |підсумків | 50,0 х 30 = | |
| |переможців та |I туру | 1500,0 | |
| |лауреатів. |конкурсу | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
|10.|Підведення |в день | 2500,0 | |
| |підсумків, |підведення | | |
| |прес-конференція, |підсумків | | |
| |надання матеріалів|I туру | | |
| |до засобів масової|конкурсу | | |
| |інформації | | | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
|11.|Витрати, пов'язані| | | |
| |з відрядженням | | | |
| |переможців | | | |
| |конкурсу до | | | |
| |обласного центру | | | |
| |для участі у | | | |
| |II турі конкурсу: | | | |
| |- вартість проїзду| 60,0 | 60,0 х 10 = | |
| |до обласного | | 600,0 | |
| |центру і на | | | |
| |зворотний | | | |
| |шлях; (Для | | | |
| |територіальних | | | |
| |органів | | | |
| |центральних | | | |
| |органів | | | |
| |передбачити суму | | | |
| |поїздки до | | | |
| |м. Києва і на | | | |
| |зворотній шлях) | | | |
| | | | 25,0 х 10 = | |
| |- добові (1 доба).| 25,0 | 250,0 | |
|---+------------------+-------------+-------------+-------------|
| |ВСЬОГО | | 36 900,0(*) | |
------------------------------------------------------------------
Начальник відділу кадрової роботи
______________
(*) - для центральних органів сума буде більше за рахунок
відряджень тер. органів для участі у II турі у м. Києві
