МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
28.12.2007 N 873/1462

Про внесення змін до паспорта
бюджетної програми на 2007 рік

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 29 грудня 2002 р. N 1098 "Про паспорти бюджетних програм", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21.01.2003 N 47/7368 (зі змінами), та з метою підвищення ефективності використання бюджетних коштів наказуємо:

Внести зміни до паспорта бюджетної програми на 2007 рік Міністерства охорони здоров'я України за КПКВК 2301350 "Організація і регулювання діяльності установ та окремі заходи у системі охорони здоров'я", затвердженого спільним наказом Міністерства охорони здоров'я України та Міністерства фінансів України від 23.07.2007 N 413/853, виклавши його в новій редакції, що додається.

Міністр охорони здоров'я України В.М.Князевич

Міністр фінансів України В.М.Пинзеник

Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України,
Міністерства фінансів
України
28.12.2007 N 873/1462

                             ПАСПОРТ
бюджетної програми на 2007 рік

 1.   2300000          Міністерство охорони здоров'я України
_________________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування головного розпорядника)

2. 2301000 Апарат Міністерства охорони здоров'я України
_________________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (найменування відповідального виконавця)

3. 2301350 0763 Організація і регулювання діяльності
установ та окремі заходи у системі охорони
_________________________________________________________________
(КПКВК ДБ) (КФКВК) (найменування бюджетної програми)

4. Обсяг бюджетного призначення - 13 881,8 тис. гривень,
у тому числі із загального фонду - 13 762,1 тис. гривень та із
спеціального фонду - 119,7 тис. гривень.

5. Законодавчі підстави для виконання бюджетної програми:
Закон України "Основи законодавства України про охорону
здоров'я" ( 2801-12 )
Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 01.01.98 N 8
"Про положення Центральної бази спеціального медичного постачання"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.03.2002 N 342
"Про затвердження переліку закладів охорони
здоров'я та програм у галузі охорони здоров'я, що забезпечує
виконання загальнодержавних функцій, видатки на які здійснюються з
державного бюджету"
Положення про Міністерство охорони здоров'я України,
затверджене постановою Кабінету Міністрів від 02.11.2006 р. N 1542
Закон України "Про загальнообов'язкове державне страхування у
зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами,
зумовленими народженням та похованням" ( 2240-14 )
Розпорядження Кабінету Міністрів України від 31.01.2007
N 23-р
"Про виготовлення бланків листка тимчасової
непрацездатності"

6. Мета бюджетної програми:
Здійснення інформаційного та обчислювально-аналітичного
забезпечення всієї галузі охорони здоров'я, що виконуються
сторонніми організаціями
Зберігання матеріальних цінностей на випадок надзвичайної
ситуації в державі; централізоване збирання, обробка та аналіз
статистичної інформації про стан здоров'я та надання медичної
допомоги
населенню; розробка та координація заходів щодо
забезпечення функціонування системи судово-медичної експертизи на
території України; аналіз, облік та контроль
фінансово-господарської діяльності закладів, виготовлення бланків
листів непрацездатності

     7. Напрями діяльності:

тис. гривень
------------------------------------------------------------------
| N | Напрями діяльності |Загальний|Спеціальний| Разом |
|з/п| | фонд | фонд | |
|---+-----------------------------+---------+-----------+--------|
| 1 |Забезпечення, організація і | 6 497,9 | 94,7 |6 592,6 |
| |регулювання діяльності | | | |
| |установ та окремі заходи | | | |
| |у системі охорони здоров'я | | | |
|---+-----------------------------+---------+-----------+--------|
| 2 |Забезпечення функціонування | 3 167,2 | 25,0 |3 192,2 |
| |системи медичної статистики, | | | |
| |інформаційних | | | |
| |та поліграфічних послуг | | | |
|---+-----------------------------+---------+-----------+--------|
| 3 |Зберігання матеріальних | 1 439,0 | |1 439,0 |
| |цінностей на випадок | | | |
| |надзвичайної ситуації | | | |
| |в державі | | | |
|---+-----------------------------+---------+-----------+--------|
| 4 |Забезпечення бланками листка | 2 658,0 | |2 658,0 |
| |тимчасової непрацездатності | | | |
| |закладів охорони здоров'я | | | |
------------------------------------------------------------------

     8. Категорії      економічної класифікації      видатків:

------------------------------------------------------------------
| КЕКВ | Назва згідно з економічною класифікацією видатків |

|------+---------------------------------------------------------|
| 1110 |Оплата праці працівників бюджетних установ |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1120 |Нарахування на заробітну плату |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1130 |Придбання предметів постачання і матеріалів, оплата |
| |послуг та інші видатки |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1132 |Медикаменти та перев'язувальні матеріали |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1133 |Продукти харчування |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1140 |Видатки на відрядження |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1160 |Оплата комунальних послуг та енергоносіїв |
|------+---------------------------------------------------------|
| 1172 |Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) |
| |програм, не віднесені до заходів розвитку |
|------+---------------------------------------------------------|
| 2110 |Придбання обладнання і предметів довгострокового |
| |користування |
|------+---------------------------------------------------------|
| 2130 |Капітальний ремонт |
------------------------------------------------------------------

     9. Категорії класифікації кредитування:

------------------------------------------------------------------
| ККК | Назва згідно з класифікацією кредитування |

------------------------------------------------------------------

     10. Розподіл видатків у розрізі територій:

------------------------------------------------------------------
|Код| Назва | Загальний |Спеціальний|Разом|
| |адміністративно-територіальної| фонд | фонд | |
| | одиниці | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|01 |Автономна Республіка Крим | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|02 |Вінницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|03 |Волинська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|04 |Дніпропетровська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|05 |Донецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|06 |Житомирська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|07 |Закарпатська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|08 |Запорізька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|09 |Івано-Франківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|10 |Київська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|11 |Кіровоградська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|12 |Луганська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|13 |Львівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|14 |Миколаївська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|15 |Одеська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|16 |Полтавська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|17 |Рівненська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|18 |Сумська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|19 |Тернопільська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|20 |Харківська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|21 |Херсонська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|22 |Хмельницька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|23 |Черкаська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|24 |Чернівецька область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|25 |Чернігівська область | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|26 |Місто Київ | | | |
|---+------------------------------+-----------+-----------+-----|
|27 |Місто Севастополь | | | |
------------------------------------------------------------------

     11. Перелік   державних   цільових  програм,  що  виконуються
у складі бюджетної програми:

------------------------------------------------------------------
| Код цільової |Назва цільової|Загальний фонд| Спеціальний |Разом|
| програми | програми | | фонд | |
------------------------------------------------------------------

     12. Результативні   показники,  що  характеризують  виконання
бюджетної програми:

------------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Одиниця| Джерело |Загальний|Спеціальний| Разом |
|з/п| |виміру |інформації| фонд | фонд | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |затрат | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Кількість | од. | Ф 3-4 | 23,0 | | 23,0 |
| |установ | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Кількість | од. | Ф 3-4 | 462,0 | | 462,0 |
| |штатних одиниць | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |продукту | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Кількість | од. | Ф 47 | 2 800,0 | | 2 800,0|
| |опрацьованих | | | | | |
| |статистичних | | | | | |
| |звітів Центром | | | | | |
| |медичної | | | | | |
| |статистики | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 2 |Кількість | од. | Звіт | 8,0 | | 8,0 |
| |довідників, | | установ | | | |
| |виданих Центром | | | | | |
| |медичної | | | | | |
| |статистики | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |Кількість | тис. | Стат- |13 290,0 | |13 290,0|
| |виготовлених | од. |звітність | | | |
| |бланків листів | | | | | |
| |непрацездатності| | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 3 |якості | | | | | |
|---+----------------+-------+----------+---------+-----------+--------|
| 1 |Відсоток | відс. | Стат- | 100,0 | | |
| |забезпечення | |звітність | | | |
| |бланками листів | | | | | |
| |непрацездатності| | | | | |
------------------------------------------------------------------------

Заступник Міністра (керівника установи)/ керівник фінансової
службиМіністерства охорони здоров'я О.М.Орда

Погоджено:
Заступник Міністра/ директор Департаменту Міністерства фінансів України С.О.Діденко