Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 1305 від 27.11.2007

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської обласної державної адміністрації
N 59 від 19.03.20
1
4)

Про затвердження Регламенту Київської
обласної державної адміністрації

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007 N 1270 "Про внесення змін до Типового регламенту місцевої державної адміністрації", відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ):

1. Затвердити Регламент Київської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Першому заступникові, заступникам голови, заступникові голови - керівникові апарату облдержадміністрації, керівникам структурних підрозділів адміністрації забезпечити неухильне дотримання положень цього Регламенту.

3. Головам райдержадміністрацій переглянути регламенти районних державних адміністрацій і, у разі необхідності, внести в них зміни та доповнення.

4. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження голови облдержадміністрації від 04.05.2006 N 356 "Про затвердження Регламенту Київської обласної державної адміністрації".

Голова адміністрації В.І.Ульянченко

Затверджено
розпорядженням Київської
обласної державної
адміністрації
від 27.11.2007 N 1305

Регламент
Київської обласної державної адміністрації

1. Загальні положення

1.1. Цей Регламент регулює організаційні та процедурні питання діяльності Київської обласної державної адміністрації.

1.2. Розгляд в облдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих обласною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступниками голови (далі - заступники голови), заступником голови - керівником апарату обласної держадміністрації, апаратом облдержадміністрації, головними управліннями, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою обласної державної адміністрації.

1.3. Робота обласної держадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Обласна державна адміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Висвітлення діяльності облдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

1.4. Розподіл обов'язків між посадовими особами облдержадміністрації проводить голова обласної державної адміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:

повноважень і функцій посадової особи;

головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації (далі - структурні підрозділи облдержадміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

територіальних органів центральних органів виконавчої влади, обласних підприємств, установ та організацій щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики, координацію взаємодії та сприяння діяльності.

порядку заміщення голови обласної державної адміністрації, його першого заступника та заступників у разі їх відсутності.

Голова обласної державної адміністрації визначає також обов'язки посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності відповідних райдержадміністрацій.

1.5. Положення про структурні підрозділи облдержадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), а також з керівником юридичного відділу апарату облдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови облдержадміністрації.

2. Планування роботи обласної державної адміністрації

2.1. Робота обласної державної адміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, які затверджуються головою адміністрації.

З метою координації заходів, які проводяться в області, складається також календарний план заходів обласної державної адміністрації на тиждень, що затверджується головою облдержадміністрації.

2.2. Планування роботи обласної державної адміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

2.3. Формування планів роботи обласної держадміністрації здійснюється заступником голови - керівником апарату, організаційним відділом апарату облдержадміністрації за пропозиціями структурних підрозділів облдержадміністрації, погодженими із заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків).

Планування роботи обласної державної адміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) і забезпечується Головним управлінням економіки облдержадміністрації.

2.4. Плани роботи обласної держадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, державних і обласних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих обласною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

До планів роботи обласної державної адміністрації включаються:

актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку області або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови облдержадміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік актів законодавства, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується обласною державною адміністрацією або за її участю.

Плани повинні містити питання:

підбиття підсумків діяльності обласної державної адміністрації відповідно за рік, квартал, місяць з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

діяльності структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій з виконання актів законодавства, розпоряджень голови обласної державної адміністрації.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів обласної державної адміністрації або райдержадміністрацій, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану справ у відповідній галузі або на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

У планах роботи обласної державної адміністрації визначаються посадові особи, конкретні структурні підрозділи адміністрації, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

2.5. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи обласної державної адміністрації за рішенням її голови.

Питання виключається з плану роботи обласної державної адміністрації за рішенням її голови на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівника апарату обласної державної адміністрації.

2.6. Робота головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів адміністрації та підрозділів апарату обласної державної адміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються відповідно заступниками голови (згідно із розподілом обов'язків), заступником голови - керівником апарату обласної державної адміністрації. Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату обласної державної адміністрації встановлює заступник голови - керівник апарату обласної державної адміністрації.

Формування зазначених планів роботи здійснюється з урахуванням положень пункту 2.4 цього Регламенту.

2.7. Пропозиції до плану роботи на наступний рік подаються в організаційний відділ апарату адміністрації не пізніше як за 15 днів до початку цього року, до плану роботи на наступний квартал - не пізніше як за 10 днів до початку цього кварталу, до плану роботи на наступний місяць - не пізніше як за 10 днів до початку цього місяця.

2.8. Річний план роботи формується не пізніше як за 5 днів до початку цього року, квартальний - не пізніше як за 5 днів до початку наступного кварталу, місячний - не пізніше як за 5 днів до початку наступного місяця.

2.9. Річний план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

пріоритетні завдання та основні напрями роботи з реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на наступний рік (в економічній політиці та фінансово-бюджетній сфері, в галузі промислового виробництва, в галузі цивільного захисту населення і територій, транспорту і зв'язку, будівництва та житлово-комунального господарства, у соціальній та гуманітарній сферах, у внутрішньополітичній діяльності);

питання для внесення на розгляд сесій обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

основні заходи організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на наступний рік.

2.10. Поточний (квартальний) план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

питання для внесення на розгляд сесій обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд апаратної наради у голови обласної державної адміністрації;

питання для вивчення в оперативному порядку;

питання для вивчення в порядку контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, голови облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд колегій структурних підрозділів облдержадміністрації.

2.11. Оперативний (місячний) план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

питання для внесення на розгляд сесії обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд апаратної наради у голови обласної державної адміністрації;

організація виконання в області законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови облдержадміністрації;

питання для вивчення в порядку контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, голови облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд колегій структурних підрозділів облдержадміністрації;

надання практичної і методичної допомоги райдержадміністраціям і міськвиконкомам (міст обласного значення);

організаційно-масові заходи, засідання консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, комісій, наради.

2.12. Календарний план заходів обласної державної адміністрації на тиждень формується щочетверга заступником голови - керівником апарату та організаційним відділом апарату облдержадміністрації.

Пропозиції до календарного плану заходів обласної державної адміністрації на тиждень подаються до організаційного відділу апарату адміністрації щотижня, не пізніше як у середу, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату адміністрації.

У календарному плані заходів обласної державної адміністрації на тиждень зазначаються зміст заходу, дата, час, місце проведення, хто проводить захід, коло запрошених та їх кількість.

Календарний план заходів обласної державної адміністрації на тиждень підписується заступником голови - керівником апарату адміністрації та подається ним на затвердження голові адміністрації.

2.13. Проекти річного, квартального та місячного планів роботи адміністрації візуються всіма заступниками голови адміністрації, заступником голови - керівником апарату адміністрації і подаються останнім на затвердження голові адміністрації.

Копії планів роботи адміністрації надсилаються структурним підрозділам адміністрації, райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення), іншим виконавцям, зазначеним у планах.

2.14. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату обласної державної адміністрації і виключаються з нього за рішенням заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації.

2.15. Контроль за виконанням планів роботи обласної державної адміністрації, структурних підрозділів та апарату облдержадміністрації здійснюється заступниками голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату обласної державної адміністрації, підрозділом з контролю і організаційним відділом апарату облдержадміністрації.

2.16. Підготовка звітності обласної державної адміністрації, передбаченої статтею 30 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ), проводиться підрозділом з контролю та організаційним відділом апарату облдержадміністрації на основі звітів структурних підрозділів обласної державної адміністрації, у тому числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату облдержадміністрації.

Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються обласною державною адміністрацією та її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності обласної державної адміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

3. Організація роботи апарату
обласної державної адміністрації

3.1. Апарат обласної державної адміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

1) опрацьовує документи, що надходять до обласної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови обласної державної адміністрації;

2) здійснює опрацювання проектів розпоряджень голови облдержадміністрації; розробляє за дорученням голови обласної державної адміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;

3) перевіряє за дорученням голови обласної державної адміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень обласної державної адміністрації), структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а також райдержадміністраціями (за дорученням голови облдержадміністрації); вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації;

4) за дорученням голови обласної державної адміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії обласної державної адміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

5) здійснює правове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами облдержадміністрації;

6) готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою обласної державної адміністрації;

7) опрацьовує і подає голові обласної державної адміністрації проекти планів роботи обласної державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням;

8) здійснює організаційне забезпечення засідань колегії облдержадміністрації, а також нарад, що проводяться головою обласної державної адміністрації та його заступниками;

9) організовує особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації і розгляд звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

10) проводить відповідно до затвердженого головою обласної державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників обласної державної адміністрації, створенням кваліфікованого кадрового резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників обласної державної адміністрації;

11) організовує і забезпечує ведення діловодства у порядку, передбаченому інструкцією з діловодства в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації;

12) проводить разом із структурними підрозділами обласної державної адміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній території, розробляє та вносить голові обласної державної адміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

13) здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації; забезпечує дотримання пропускного режиму та режиму роботи в адміністративному будинку обласної державної адміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях обласної державної адміністрації та дотримання правил охорони праці;

14) провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в обласній державній адміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

15) забезпечує висвітлення діяльності обласної державної адміністрації, оприлюднення нормативно-правових, регуляторних актів облдержадміністрації;

16) виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.

3.2. Апарат обласної державної адміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами облдержадміністрації, Секретаріатом Президента України, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, апаратами райдержадміністрацій, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими органами рад.

3.3. Організація роботи апарату обласної державної адміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про її апарат, що затверджується головою обласної державної адміністрації.

3.4. Надання доручень працівникам апарату адміністрації здійснюється головою облдержадміністрації, заступником голови - керівником апарату адміністрації, а іншими посадовими особами облдержадміністрації - лише за погодженням із заступником голови - керівником апарату адміністрації (крім працівників патронатної служби та помічників заступників голови адміністрації).

4. Кадрова робота

4.1. Кадрова робота в обласній державній адміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

4.2. Організація кадрової роботи в обласній державній адміністрації здійснюється за затвердженим головою обласної держадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.

4.3. Організацію кадрової роботи в апараті обласної державної адміністрації здійснює відділ кадрової роботи, у структурних підрозділах облдержадміністрації - відділ (сектор) кадрів, а в підрозділах, які мають невелику штатну чисельність, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.

Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах обласної державної адміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.

4.4. Прийняття на державну службу до обласної державної адміністрації здійснюється в установленому законодавством порядку.

Заступник голови - керівник апарату обласної державної адміністрації, керівники структурних підрозділів обласної держадміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців в облдержадміністрації.

Прийняття працівників на роботу до обласної державної адміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства.

4.5. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

4.6. В обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах створюється в установленому чинним законодавством порядку резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб, зарахованих до кадрового резерву або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах обласної державної адміністрації.

4.7. Для здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців в обласній державній адміністрації проводяться в установленому законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.

4.8. Обласна державна адміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами України, відзнаками Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

4.9. На кожного прийнятого на роботу до обласної державної адміністрації працівника оформляється особова справа.

4.10. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову, заступника голови - керівника апарату обласної державної адміністрації та керівників її структурних підрозділів.

5. Організація роботи з документами
та контролю за їх виконанням

5.1. Організація роботи з документами в обласній державній адміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої Кабінетом Міністрів України

Інструкція з діловодства обласної державної адміністрації затверджується її головою.

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

5.2. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови (відповідно до розподілу обов'язків), заступник голови - керівник апарату обласної державної адміністрації та керівники її структурних підрозділів.

5.3. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих в облдержадміністрації документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голови обласної державної адміністрації, розгляд звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями і дорученнями голови обласної державної адміністрації, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад та інших документів здійснюється підрозділом з контролю, за розглядом звернень громадян - відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

5.4. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації розробляється план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи обласної державної адміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань та структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує заступник голови (відповідно до розподілу обов'язків).

5.5. Контроль за виконанням актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови обласної державної адміністрації або його заступників.

5.6. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються виконавцями голові обласної державної адміністрації або його заступникові (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, дорученням Президента України, Прем'єр-міністра України, розпорядженням голови облдержадміністрації або планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова обласної державної адміністрації або його заступник (відповідно до розподілу обов'язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.

Про порушення строків подання зазначених у цьому пункті матеріалів підрозділ з контролю апарату адміністрації інформує голову обласної державної адміністрації.

5.7. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається відповідно Президентові України, Кабінету Міністрів України, іншим органам виконавчої влади вищого рівня підписує голова обласної державної адміністрації або особа, яка у встановленому порядку виконує його обов'язки.

5.8. Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою голови обласної державної адміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків).

6. Організація розгляду звернень громадян
та проведення особистого прийому громадян

6.1. Обласна державна адміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої Кабінетом Міністрів України.

6.2. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою обласної державної адміністрації або його заступником (відповідно до розподілу обов'язків), заступником голови - керівником апарату, керівником відповідного структурного підрозділу обласної державної адміністрації. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи обласної державної адміністрації або її апарату.

6.3. Особистий прийом громадян проводить голова обласної державної адміністрації, його заступники, заступник голови - керівник апарату, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації згідно з графіком, який затверджується головою обласної державної адміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації.

Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

Виїзні прийоми громадян посадовими особами обласної державної адміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою обласної державної адміністрації.

Відділ роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації аналізує щоквартальну роботу з розгляду таких звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

7. Організація правового забезпечення діяльності
обласної державної адміністрації

7.1. Правове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань юридичним службам структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) здійснює юридичний відділ апарату облдержадміністрації.

Юридичний відділ з питань правового забезпечення діяльності обласної державної адміністрації підпорядковується її голові, а з питань організації роботи апарату обласної державної адміністрації - заступникові голови - керівнику апарату обласної держадміністрації.

7.2. У своїй діяльності юридичний відділ керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента України, актами Кабінету Міністрів України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, та розпорядженнями голови обласної державної адміністрації.

7.3. Основними завданнями юридичного відділу є:

правове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації;

організація правової роботи, спрямованої на правильне застосування і неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами обласної державної адміністрації;

підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

7.4. Юридичний відділ відповідно до покладених на нього завдань:

забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, рішень колегії, а також інших актів обласної державної адміністрації;

проводить правову експертизу проектів розпоряджень голови обласної державної адміністрації, готує висновки правової експертизи у разі їх невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства;

визначає, які розпорядження голови обласної державної адміністрації є нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в Головному управлінні юстиції у Київській області;

надає методичну допомогу працівникам апарату обласної державної адміністрації та керівникам структурних підрозділів обласної державної адміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов'язків;

представляє інтереси обласної державної адміністрації у судах та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів;

виконує інші функції з правового забезпечення діяльності обласної державної адміністрації відповідно до цього Регламенту та положення про юридичний відділ, що затверджується головою обласної державної адміністрації.

7.5. Керівник юридичного відділу:

здійснює керівництво роботою юридичного відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань;

бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться в обласній державній адміністрації;

організовує роботу працівників юридичного відділу, дає відповідні доручення щодо виконання покладених на відділ завдань, вносить пропозиції стосовно заохочення працівників відділу та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством;

виконує інші передбачені законодавством функції.

8. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи,
служби і комісії обласної державної адміністрації

8.1. Для сприяння здійсненню повноважень обласної державної адміністрації її голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова обласної державної адміністрації.

Завдання, функції, порядок утворення та ліквідації, порядок роботи цих органів визначаються положеннями про них, що затверджуються головою адміністрації.

Організацію підготовки та проведення засідань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів здійснюють структурні підрозділи апарату обласної державної адміністрації, структурні підрозділи облдержадміністрації та посадові особи згідно із положеннями про ці органи.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

8.2. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції обласної державної адміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності утворюється колегія обласної державної адміністрації (далі - колегія) у складі голови обласної державної адміністрації (голова колегії), його заступників, заступника голови - керівника апарату та керівників окремих структурних підрозділів облдержадміністрації.

8.3. До складу колегії можуть входити за згодою керівники окремих територіальних органів центральних органів виконавчої влади, посадові особи органів місцевого самоврядування, а також голови окремих районних державних адміністрацій.

До складу колегії можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

8.4. Засідання колегії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи обласної державної адміністрації, позачергові - у міру потреби.

У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіальними органами інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

8.5. Рішення колегії приймається відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

Рішення колегії оформляється протоколом, який підписується головою колегії і є підставою для видання ним відповідного розпорядження або доручення.

8.6. Апарат обласної державної адміністрації здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, у тому числі стенографування (технічний запис).

8.7. У своїй роботі колегія керується Загальним положенням про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої держадміністрації, затвердженим Кабінетом Міністрів України, Положенням про колегію Київської обласної державної адміністрації, затвердженим розпорядженням голови облдержадміністрації, та цим Регламентом.

9. Порядок підготовки та проведення нарад

9.1. Голова, заступники голови, заступник голови - керівник апарату, керівники структурних підрозділів обласної державної адміністрації проводять наради з метою оперативного розгляду та вирішення питань, що належать до їх компетенції.

План проведення наради затверджує відповідна посадова особа.

Організація проведення нарад у голови обласної державної адміністрації та його заступників покладається на апарат або відповідні структурні підрозділи обласної державної адміністрації.

9.2. Відповідні структурні підрозділи адміністрації та посадові особи, які забезпечують проведення наради, не пізніше як за день до заходу подають керівникові, який його проводить, перелік питань порядку денного, довідкові та аналітичні матеріали, список запрошених, при потребі - пропозиції щодо виступаючих тощо, організовують запрошення, реєстрацію учасників, протоколювання наради, доведення прийнятих доручень до виконавців. За визначенням посадової особи, яка проводить нараду, порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причин внесення питань на розгляд надсилаються учасникам наради завчасно, а з додаткових (позапланових) питань - подаються у день проведення наради.

9.3. Прийняті на нарадах рішення оформляються протоколами не пізніше ніж у триденний строк. У протоколі зазначаються прізвища та ініціали посадових осіб, які брали участь у нараді, питання, що розглядалися, і прийняті за результатами розгляду рішення.

Протокол наради підписує головуючий.

Протоколи зберігаються у структурних підрозділах апарату облдержадміністрації, які забезпечували проведення наради, та в установленому порядку передаються в загальний відділ (канцелярію) апарату адміністрації для подальшого зберігання та використання.

Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у голови облдержадміністрації та його заступників, здійснюється відповідним структурним підрозділом апарату адміністрації, у разі потреби - структурним підрозділом обласної державної адміністрації, які регулярно подають керівникові, який проводив нараду, аналітичні та інформаційні довідки про стан виконання рішень, прийнятих на нараді у строки та в порядку, визначені ним.

9.4. За результатами розгляду питань на нараді можуть видаватися в установленому порядку розпорядження голови облдержадміністрації або наказ керівника структурного підрозділу обласної державної адміністрації.

9.5. Право офіційно повідомляти засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має уповноважена головою обласної державної адміністрації посадова особа.

9.6. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису у приміщенні, де відбувається нарада, надається особою, яка проводить цей захід.

9.7. З метою координації діяльності заступників голови адміністрації, керівників структурних підрозділів апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області в адміністрації щопонеділка проводяться оперативні наради:

у голови адміністрації - із заступниками голови адміністрації та іншими особами, яких визначає голова облдержадміністрації, керівниками окремих структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області;

у заступників голови - з керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється ними відповідно до розподілу обов'язків;

у заступника голови - керівника апарату - із керівниками структурних підрозділів апарату адміністрації.

10. Розпорядчі документи обласної
державної адміністрації

10.1. Голова обласної державної адміністрації на виконання актів законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України за власною ініціативою видає одноособово в межах повноважень обласної державної адміністрації розпорядження.

Заступник голови - керівник апарату адміністрації та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації у межах своєї компетенції видають накази.

10.2. Розпорядження голови адміністрації, накази керівників структурних підрозділів адміністрації, прийняті в межах їх компетенції, є обов'язковими для виконання на території області.

10.3. Розпорядження голови обласної державної адміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до Президента України, Кабінету Міністрів України або до суду.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, Кабінетом Міністрів України або в судовому порядку, чи безпосередньо самим головою облдержадміністрації.

Розпорядження голів райдержадміністрацій, накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам органів виконавчої влади вищого рівня, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації.

10.4. Розпорядження голови адміністрації друкуються на відповідних бланках, виготовлених типографським способом, підписуються головою адміністрації, додатки до них підписуються заступником голови - керівником апарату, а у разі їх відсутності - посадовими особами, які виконують їх обов'язки.

Накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації друкуються на відповідних бланках цих підрозділів та підписуються їх керівниками, а додатки до них - посадовою особою, яка вносить цей документ на розгляд (підпис).

11. Порядок внесення та розгляду проектів розпоряджень
голови обласної державної адміністрації

11.1. Проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації (далі - проекти розпоряджень) готують структурні підрозділи облдержадміністрації, її апарату, територіальні органи центральних органів виконавчої влади, обласні підприємства, установи, організації (далі - інші органи).

11.2. Пропозиції (лист з обґрунтуванням доцільності прийняття розпорядження та проект розпорядження) щодо необхідності прийняття розпорядження голови адміністрації з того чи іншого питання у встановленому порядку подаються на розгляд:

заступниками голови адміністрації - голові облдержадміністрації;

керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, інших органів, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) - заступникам голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків;

керівниками підрозділів апарату - заступникові голови - керівникові апарату адміністрації.

11.3. За результатами розгляду внесених пропозицій голова адміністрації, заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, заступник голови - керівник апарату визначають виконавців, яким доручають опрацювання проекту розпорядження та інших, пов'язаних з ним документів, визначених цим Регламентом.

11.4. У разі коли розроблення проекту розпорядження доручено одночасно кільком структурним підрозділам обласної державної адміністрації чи її апарату або іншому органу, головним розробником є виконавець, зазначений першим.

11.5. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковому погодженню із заінтересованими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а у разі потреби з іншими органами.

Головний розробник за узгодженням із відповідними підрозділами апарату адміністрації визначає заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату та інші органи, виходячи із змісту основних положень проекту розпорядження.

Головний розробник організовує, спрямовує і координує роботу заінтересованих структурних підрозділів обласної державної адміністрації, її апарату та інших органів з розроблення проекту розпорядження, вживає вичерпних заходів для врегулювання розбіжностей у їх позиціях щодо проекту (проводить консультації, узгоджувальні наради, робочі зустрічі тощо), отримує від них інформаційно-аналітичні та інші необхідні матеріали.

Заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату та інші органи за зверненням головного розробника у визначений ним строк беруть участь в опрацюванні та погодженні проекту розпорядження.

Проекти погоджуються шляхом їх візування керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації, інших органів, заступниками голови та заступником голови - керівником апарату обласної державної адміністрації. При цьому зазначається посада, ініціали і прізвище особи, яка візує проект розпорядження, а також дата візування.

Візи проставляються як на лицьовому, так і на зворотному боці останнього аркуша проекту розпорядження, якщо місця для цього на лицьовому боці останнього аркуша документа не вистачає.

Візи проставляються на примірниках розпоряджень, що залишаються в обласній державній адміністрації.

Проекти розпоряджень голови обласної державної адміністрації, які розробляються на виконання актів законодавства та доручень Президента України, Прем'єр-міністра України, Кабінету Міністрів України, розглядаються не пізніше ніж у дводенний строк після їх подання головним розробником.

Якщо заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату та інші органи не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження у визначений головним розробником строк, такий проект вважається погодженим без зауважень. При цьому головний розробник повинен додати до проекту розпорядження письмові докази подання такому підрозділу проекту на розгляд.

За результатами погодження проекту розпорядження головним розробником готується довідка про погодження (додаток 1), у якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її апарату, інші органи, що:

погодили проект розпорядження без зауважень;

висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

не висловили своєї позиції щодо проекту розпорядження.

Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли проект розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації або коли проект розпорядження погоджується не більше як із трьома заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, іншими органами і при цьому проект погоджено (завізовано) ними без зауважень.

Копії документів погодження проекту розпорядження зберігаються в архівних справах головного розробника.

11.6. За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження головний розробник, який вносить проект, повинен забезпечити їх узгодження із заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, її апарату, іншими органами з метою пошуку взаємоприйнятного рішення.

У разі коли такого узгодженого рішення не знайдено, проект візується посадовою особою, яка має зауваження, із припискою "Із зауваженнями", а зауваження, а також можлива інша редакція спірного пункту розпорядження викладаються нею письмово на окремому аркуші. Оригінали зауважень з відповідними пропозиціями, підписані керівниками відповідних структурних підрозділів адміністрації, органів, організацій, підприємств, додаються в обов'язковому порядку до проекту розпорядження.

11.7. Неврегульовані розбіжності у позиціях заінтересованих структурних підрозділів обласної державної адміністрації, її апарату та інших органів щодо проекту розпорядження оформляються головним розробником у вигляді протоколу узгодження позицій (додаток 2), який підписує керівник структурного підрозділу обласної державної адміністрації, її апарату, іншого органу, що є головним розробником.

Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.

При цьому заступник голови може внести на розгляд голови облдержадміністрації проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.

11.8. Головний розробник готує пояснювальну записку до проекту розпорядження (додаток 3), що повинна містити необхідні розрахунки обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших результатів реалізації виданого розпорядження.

До пояснювальної записки у разі потреби можуть додаватися інформаційно-довідкові матеріали (таблиці, графіки тощо).

Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.

Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складу комісії, робочої групи тощо або з інших організаційних питань.

Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативного характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.

11.9. У разі коли проект розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до інших розпоряджень, такі зміни або доповнення включаються в текст проекту або подаються у вигляді проекту окремого розпорядження одночасно з основним проектом. До таких окремих проектів розпоряджень додається порівняльна таблиця (додаток 4), у якій зазначаються положення (норми) розпорядження, що є чинними, а також пропозиції стосовно викладення їх у новій редакції.

11.10. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить його разом з довідкою, в якій зазначаються особи, що були залучені до такого обговорення, його результати, а також рішення щодо врахування пропозицій чи обґрунтування їх відхилення в цілому або частково.

11.11. Проект розпорядження із соціально-економічних питань, як правило, має вступну частину (преамбулу), в якій наводяться результати аналізу стану справ і причини виникнення недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Нормативні положення та завдання суб'єктам відносин, передбачені у проекті розпорядження, повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший строк визначеної мети та містити у разі потреби перелік виконавців і строки виконання завдань.

11.12. Проекти розпоряджень голови адміністрації у необхідних випадках повинні містити пункт щодо посадових осіб, на яких покладається контроль за виконанням розпоряджень.

Контроль за виконанням розпоряджень здійснюється головою адміністрації особисто або за його визначенням заступниками голови адміністрації, заступником голови - керівником апарату.

Організація контролю за виконанням розпоряджень покладається на відповідний структурний підрозділ апарату адміністрації згідно із затвердженою структурою.

У проекті розпорядження можуть передбачатися у разі потреби проміжні контрольні строки інформування обласної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.

11.13. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку відповідної території у разі потреби попередньо обговорюються на засіданнях колегії обласної державної адміністрації.

11.14. У разі розроблення проекту розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, головний розробник проводить аналіз його регуляторного впливу відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) за Методикою проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженою Кабінетом Міністрів України.

Головний розробник разом з проектом розпорядження, який має ознаки регуляторного акта подає:

копію рішення територіального органу Держкомпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту акта разом з аналізом його регуляторного впливу;

копію повідомлення про оприлюднення проекту.

11.15. У разі внесення проектів розпоряджень про роботу структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) щодо виконання ними законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, з метою забезпечення об'єктивного вивчення і критичного аналізу та оцінки їх діяльності, головою адміністрації, його заступниками утворюються, як правило, робочі групи у складі працівників апарату, інших структурних підрозділів адміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення).

У доповідній записці робочої групи на ім'я голови адміністрації має бути дана об'єктивна оцінка стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів, зазначені причини та названі конкретні посадові особи, з вини яких незадовільно або не повною мірою виконуються акти законодавства, доручення органів виконавчої влади вищого рівня, недостатньо використовуються надані їм повноваження, а також запропоновані заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків. Із доповідною запискою повинен бути ознайомлений під розписку керівник органу, робота якого розглядається.

Загальний обсяг матеріалів разом з проектом відповідного розпорядження не повинен перевищувати, як правило, 8 сторінок.

11.16. Підготовлений проект розпорядження підписується (візується) керівником органу, що є головним розробником, та вноситься голові обласної державної адміністрації разом з документами, передбаченими пунктами 11.5 - 11.14 цього Регламенту.

За дорученням голови обласної державної адміністрації або його заступника (відповідно до розподілу обов'язків), заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації опрацювання внесеного проекту розпорядження проводиться в її апараті та у разі потреби здійснюється редагування його тексту і перевірка відповідності проекту вимогам Інструкції з діловодства в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої головою адміністрації.

Строк опрацювання проекту розпорядження в апараті обласної державної адміністрації не повинен перевищувати 15 робочих днів. У разі потреби зазначений строк може бути продовжено на обґрунтоване прохання посадової особи апарату адміністрації.

11.17. Проекти розпоряджень підлягають обов'язковій правовій експертизі у юридичному відділі апарату адміністрації.

11.18. У разі коли проект розпорядження подано апарату обласної державної адміністрації з порушенням визначених у цьому розділі вимог, юридичний відділ доповідає про це заступникові голови - керівнику апарату обласної державної адміністрації, який у дводенний строк супровідним листом за своїм підписом (додаток5) повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього.

Юридичний відділ опрацьовує поданий проект розпорядження, зокрема проводить його правову експертизу, вносить поправки, пов'язані з приведенням проекту розпорядження у відповідність з вимогами нормопроектувальної техніки, а також у разі потреби редагує проект розпорядження.

Юридичний відділ під час проведення правової експертизи:

перевіряє проект розпорядження на відповідність Конституції ( 254к/96-ВР ) та законам України, іншим актам законодавства;

оцінює ефективність обраного правового шляху врегулювання проблеми;

перевіряє проект розпорядження на відповідність вимогам, встановленим цим Регламентом, а також повноту погодження із заінтересованими органами.

У разі виявлення невідповідності проекту розпорядження чи його окремих положень актам законодавства юридичний відділ готує зауваження до такого проекту та повертає його на доопрацювання головному розробникові з відповідними пропозиціями. У разі коли недоліки проекту розпорядження не можуть бути усунені шляхом доопрацювання, юридичний відділ готує висновок (додаток 6).

Проект розпорядження, у тексті якого містяться посилання на нормативно-правові акти, подається для проведення правової експертизи разом з текстами зазначених актів.

11.19. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається для доопрацювання та повторного погодження.

11.20. Завізовані в установленому порядку проекти розпоряджень голови адміністрації разом з документами, на підставі чи на виконання яких приймаються розпорядження (акти, доручення органів вищого рівня, ініціативні листи - подання, заяви, довідки тощо з відповідними резолюціями голови адміністрації, заступників голови адміністрації, заступника голови - керівника апарату) та документами, зазначеними у пунктах 11.5, 11.7, 11.8, 11.9, 11.14, 11.18 цього Регламенту, розрахунком розсилання, контрольною карткою подаються до облдержадміністрації у загальний відділ апарату, де реєструються у відповідному журналі.

Разом з проектом розпорядження та матеріалами до нього головний розробник подає до облдержадміністрації його електронну копію на дискеті.

Супровідний лист, пояснювальна записка, довідка про погодження, протокол узгодження позицій, у відповідних випадках - порівняльна таблиця підписуються керівником органу, що є головним розробником, а у разі відсутності керівника - особою, яка його заміщає.

11.21. Проект розпорядження візується працівниками апарату обласної державної адміністрації, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку уповноваженими працівниками юридичного та загального відділів, першим заступником голови або заступником голови облдержадміністрації, що відповідає за його підготовку, а також у разі потреби іншими заступниками голови) тільки після візування проекту розпорядження головним розробником, заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, іншими органами.

11.22. Підготовлений відповідно до вимог цього Регламенту проект розпорядження доповідається головним розробником заступникові голови - керівникові апарату, який візує проект і подає його на підпис голові адміністрації.

11.23. Доопрацювання проектів розпоряджень, у разі висловлення зауважень головою адміністрації, організовується заступником голови - керівником апарату адміністрації та здійснюється заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, інших органів, що вносили цей документ. Термін доопрацювання проекту розпорядження встановлюється головою адміністрації.

11.24. Підписані розпорядження голови адміністрації надходять у загальний відділ, а розпорядження щодо службових відряджень (за винятком тих, що передбачають виділення додаткових коштів), - у відділ кадрової роботи апарату адміністрації.

Розпорядження реєструються в установленому порядку, їм присвоюється номер. Датою розпоряджень є дата їх підписання.

11.25. Розпорядження голови обласної державної адміністрації ненормативного характеру набирають чинності з моменту їх видання, якщо самими розпорядженнями не встановлено більш пізній строк набрання чинності. Розпорядження доводяться до їх виконавців, а у разі потреби - оприлюднюються.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації нормативного характеру підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції згідно з Положенням про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади, органів господарського управління та контролю, що стосуються прав, свобод і законних інтересів громадян або мають міжвідомчий характер, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації нормативного характеру набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації, що стосуються прав та обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.

Додатки до розпоряджень голови обласної державної адміністрації є невід'ємною частиною таких розпоряджень і підписуються заступником голови - керівником апарату обласної державної адміністрації.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації надсилаються заінтересованим органам, підприємствам, установам та організаціям і посадовим особам згідно з розрахунком розсилання та оприлюднюються на офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації в установленому її головою порядку.

Головний розробник забезпечує відповідно до вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ) здійснення відстеження результативності прийнятого розпорядження.

12. Публічне обговорення проекту розпорядження
голови обласної державної адміністрації

12.1. Проект розпорядження, який стосується життєвих інтересів широких верств населення Київської області, прав, свобод і законних інтересів громадян, передбачає затвердження регіональних програм економічного, соціального, культурного розвитку, а також має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений для публічного обговорення на будь-якому етапі підготовки шляхом опублікування у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення в інший спосіб.

12.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова обласної державної адміністрації на підставі пропозиції головного розробника або за власною ініціативою.

Пропозиція щодо проведення публічного обговорення проекту розпорядження повинна містити обґрунтування необхідності обговорення та інформацію про джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані результати прийняття розпорядження.

Пропозиція підписується головним розробником та візується керівниками заінтересованих структурних підрозділів обласної державної адміністрації чи її апарату або іншими органами.

До пропозиції додаються проект розпорядження, завізований керівником органу, що є головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення зазначається:

які верстви та групи населення повинні взяти участь в обговоренні;

яких результатів необхідно досягти;

які заходи передбачено здійснити в ході обговорення;

строк проведення обговорення.

Проект розпорядження, який має ознаки регуляторного акта, оприлюднюється у порядку та у спосіб, передбаченими статтями 9, 12, 13 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ).

12.3. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

Головний розробник подає уповноваженому структурному підрозділу обласної державної адміністрації проект розпорядження разом з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття та інформацією про контактні телефони і адресу головного розробника.

Публічне обговорення проекту розпорядження проводиться з урахуванням положень Порядку проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики, затвердженого Кабінетом Міністрів України.

12.4. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Доопрацювання проекту розпорядження за результатами обговорення може бути підставою для звернення головного розробника щодо продовження строку внесення такого проекту до обласної державної адміністрації.

13. Взаємовідносини обласної державної адміністрації
з Верховною Радою України, іншими органами державної
влади та органами місцевого самоврядування

13.1. Взаємовідносини обласної державної адміністрації з Верховною Радою України, іншими органами державної влади та органами місцевого самоврядування здійснюються в установленому законодавством порядку з метою забезпечення належного виконання покладених на обласну державну адміністрацію завдань.

13.2. Документи, що адресуються Голові Верховної Ради України, Президентові України, Прем'єр-міністрові України, Першому віце-прем'єр-міністрові, віце-прем'єр-міністрам України, підписуються головою облдержадміністрації.

Документи, що адресуються Верховній Раді України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України, можуть підписуватися заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

У разі коли обласна державна адміністрація вичерпала всі можливості для самостійного розв'язання проблем, вона може звертатися до Прем'єр-міністра, Першого віце-прем'єр-міністра, віце-прем'єр-міністрів України відповідно до розподілу їхніх функціональних повноважень.

У зверненні викладаються суть проблеми, розв'язання якої потребує участі Прем'єр-міністра України, Першого віце-прем'єр-міністра, віце-прем'єр-міністрів України з обґрунтуванням такої потреби, позиція заінтересованих органів з цього питання, інформація про заходи, вжиті для розв'язання проблеми відповідно до своєї компетенції, пропозиції щодо необхідної допомоги (надання згоди, особиста участь, консультація, проведення наради тощо), а також у разі потреби зазначені органи (організації), участь яких потрібна у розв'язанні проблеми.

Документи, зазначені в цьому пункті, готуються відповідними зацікавленими структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями та міськвиконкомами (міст обласного значення).

13.3. У разі безпосереднього звернення працівників апарату Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Секретаріату Кабінету Міністрів України до керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності, останні опрацьовують ці звернення лише за дорученням заступника голови - керівника апарату, відповідного заступника голови облдержадміністрації.

Звернення і запити народних депутатів України розглядаються у встановленому чинним законодавством порядку.

13.4. Райдержадміністрації, підприємства, установи та організації області подають пропозиції з питань, що потребують рішення Кабінету Міністрів України до облдержадміністрації для розгляду та подальшого внесення їх до Кабінету Міністрів України у встановленому порядку.

13.5. З центральними органами виконавчої влади керівники структурних підрозділів облдержадміністрації взаємодіють безпосередньо у встановленому порядку.

13.6. Взаємодія обласної державної адміністрації з Київською обласною радою з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування здійснюється шляхом визначення завдань, узгодження планів, дій, рішень.

13.7. Пропозиції щодо розгляду питань на сесії Київської обласної ради, а також проекти рішень ради, які вносяться облдержадміністрацією, подаються раді у встановленому порядку і строки виключно за дорученням голови облдержадміністрації або його заступників відповідно до розподілу обов'язків. При цьому проекти обласного бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку області, цільових програм з інших питань, а також внесення змін до них подаються обласній раді за обов'язкової умови попереднього схвалення їх обласною державною адміністрацією. Звіти щодо виконання бюджету та зазначених програм подаються обласній раді тільки за підписом голови облдержадміністрації або особи, яка виконує його обов'язки, а в інших випадках (інформації, пояснювальні записки тощо) - одним із його заступників відповідно до розподілу обов'язків.

13.8. Структурні підрозділи облдержадміністрації, коло осіб - керівників або працівників структурних підрозділів апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, які представляють облдержадміністрацію при розгляді питань на сесіях обласної ради, засіданнях її постійних комісій, інших заходах, що проводяться радою, чи можуть бути присутніми під час їх проведення, а також які повинні забезпечувати виконання рішень Київської обласної ради, визначаються головою облдержадміністрації або його заступником відповідно до розподілу обов'язків.

13.9. У разі безпосереднього звернення депутатів Київської обласної ради, голови ради, його заступників, працівників виконавчого апарату ради до керівників або працівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності останні опрацьовують ці звернення лише за дорученням відповідного заступника голови або заступника голови - керівника апарату облдержадміністрації.

Контроль за виконанням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється у встановленому законодавством порядку.

13.10. Обласна державна адміністрація готує та подає зауваження і пропозиції з питань розвитку відповідних адміністративно-територіальних одиниць до проектів актів законодавства, які розробляються іншими органами.

З метою врахування громадської думки щодо проекту акта законодавства з питань розвитку конкретної адміністративно-територіальної одиниці, що надійшов від інших державних органів для погодження обласною державною адміністрацією, може бути проведене його громадське обговорення.

13.11. Проект акта Кабінету Міністрів України подається Кабінетові Міністрів України обласною державною адміністрацією відповідно до встановлених Регламентом Кабінету Міністрів України вимог.

Проект акта Кабінету Міністрів України подається на розгляд обласної державної адміністрації структурними підрозділами облдержадміністрації чи її апаратом або іншими органами та розглядається в установленому цим Регламентом порядку.

Під час розгляду поданого обласною державною адміністрацією проекту акта Кабінету Міністрів України голова облдержадміністрації має право брати участь у засіданні Кабінету Міністрів України з правом дорадчого голосу.

14. Забезпечення постійних контактів
з райдержадміністраціями, виконкомами міських рад
(міст обласного значення)

14.1. Постійні контакти з райдержадміністраціями та міськвиконкомами (міст обласного значення) здійснюються:

із загальних питань діяльності адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення) - організаційним відділом апарату адміністрації;

з питань діяльності окремих управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) - відповідним управлінням, іншим структурним підрозділом адміністрації.

14.2. Доведення до райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) розпоряджень голови адміністрації, надсилання інших документів за підписом голови, заступників голови адміністрації, заступника голови - керівника апарату адміністрації здійснює загальний відділ апарату адміністрації.

14.3. Передача телефонограм здійснюється структурними підрозділами адміністрації, її апарату, до компетенції яких входить вирішення відповідних питань, з дозволу керівників цих підрозділів.

14.4. Надходження оперативної інформації щодо економічної, соціальної та суспільно-політичної ситуації в районах і містах області, діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування забезпечується організаційним відділом апарату адміністрації.

Узагальнення та підготовка щоденної оперативної інформації про ситуацію в області покладається на організаційний відділ, а щоденної і щотижневої експрес-інформації, а також щомісячної інформації про важливі події суспільно-політичного життя області - на управління інформації та зв'язків з громадськістю облдержадміністрації.

Заступник голови - керівник апарату адміністрації А.П.Косенко

Додаток 1
до Регламенту

  ДОВІДКА
про погодження проекту
________________________________________________________
(назва)

  Проект розпорядження розроблено _____________________________
__________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, іншого органу,
що є головним розробником)
__________________________________________________________________
(підстава для розроблення)
та погоджено:

без зауважень __________________ ______________________
(посада) (ініціали та прізвище)
із зауваженнями
(пропозиціями),
які враховано __________________ ______________________
(посада) (ініціали та прізвище)
із зауваженнями
(пропозиціями), які
враховано частково __________________ ______________________
(посада) (ініціали та прізвище)
із зауваженнями
(пропозиціями),
які не враховано __________________ ______________________
(посада) (ініціали та прізвище)

Структурні підрозділи обласної державної адміністрації, її
апарату, інші органи, які відповідно до пункту 11.5. Регламенту
Київської обласної державної адміністрації, затвердженого
розпорядженням голови облдержадміністрації від 27.11.2007 N 1305,
вважаються такими, що погодили проект без зауважень:
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

______________________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу,
іншого органу, що є головним
розробником) ___________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 200_ р.

Додаток 2
до Регламенту

  ПРОТОКОЛ
узгодження позицій щодо проекту розпорядження
_______________________________________________________
(назва)

  1. Ураховані зауваження (пропозиції)

------------------------------------------------------------------
| Редакція частини | Найменування |Спосіб врахування|
|проекту розпорядження, | структурного | |
| до якої висловлено | підрозділу, іншого | |
|зауваження (пропозиції)| органу, що подав | |
| | зауваження | |
| | (пропозиції) та їх | |
| | зміст | |
------------------------------------------------------------------

  2. Неврегульовані розбіжності

------------------------------------------------------------------
| Редакція спірної | Найменування |Обірунтування причин|
| частини проекту | структурного |відхилення зауважень|
| розпорядження | підрозділу, іншого | (пропозицій) |
| | органу, що подав |головним розробником|
| | зауваження | |
| | (пропозиції) та їх | |
| | зміст | |
------------------------------------------------------------------

 ______________________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу,
іншого органу, що є головним
розробником) ___________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 200_ р.

Додаток 3
до Регламенту

  ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту розпорядження
__________________________________________
(назва)

  1. Обірунтування необхідності прийняття розпорядження

Зазначається підстава розроблення проекту розпорядження (на
виконання акта законодавства, доручення Президента,
Прем'єр-міністра України, за власною ініціативою тощо) та стисло
викладається суть проблеми, на розв'язання якої спрямовується
розпорядження, і причини її виникнення, наводяться дані, що
підтверджують необхідність правового врегулювання питання.

2. Мета і шляхи її досягнення

Розкривається мета, якої планується досягти в результаті
прийняття розпорядження, та механізм його виконання, а також суть
найважливіших положень проекту.

3. Правові аспекти

Зазначаються правові підстави розроблення проекту
розпорядження та перелік нормативно-правових актів, що діють у
відповідній сфері суспільних відносин.
Виходячи із змісту проекту розпорядження зазначається потреба
у внесенні змін до чинних розпоряджень або визнання їх такими, що
втратили чинність, а також завдання з розроблення нових
розпоряджень або відсутність потреби у внесенні змін до чинних чи
розробленні нових розпоряджень.
У разі коли проект розпорядження стосується прав та
обов'язків громадян, про це зазначається окремо.

4. Фінансово-економічне обірунтування

Наводяться фінансово-економічне обірунтування проекту
розпорядження, розрахунок необхідних матеріальних і фінансових
витрат, їх обсяг та джерела покриття. Якщо виконання розпорядження
не потребує додаткових матеріальних та інших витрат, про це
зазначається окремо.
Детальні фінансово-економічні розрахунки можуть додаватися до
пояснювальної записки.

5. Позиція заінтересованих органів

Зазначається, чи стосується проект розпорядження інтересів
інших органів, та стисло викладається їх позиція.
Якщо проект подано з розбіжностями, наводиться інформація про
роботу, проведену з їх урегулювання (стисло повідомляється про
вжиті головним розробником заходи, спрямовані на пошук
взаємоприйнятного рішення, врегулювання спірної позиції,
зазначається, чи проводилися переговори, консультації, робочі
зустрічі, наради тощо, а також хто з посадових осіб брав у них
участь).

6. Регіональний аспект

Якщо проект розпорядження стосується питання розвитку
адміністративно-територіальної одиниці, зазначається, чи
враховують положення проекту потребу регіону, його вплив на
регіональний розвиток, наводиться позиція органів місцевого
самоврядування, а також визначається ступінь її відображення в
проекті.

7. Громадське обговорення

Наводяться результати проведених консультацій з
громадськістю, пропозиції та зауваження громадськості і ступінь їх
врахування, запропоновані шляхи мінімізації негативних наслідків
неврахування таких пропозицій та зауважень, а також способи
врегулювання конфлікту інтересів.
Якщо проект розпорядження не потребує проведення громадського
обговорення, про це зазначається окремо.

8. Прогноз результатів

Дається прогнозна оцінка результатів виконання розпорядження,
зазначаються критерії (показники), за якими оцінюється їх
ефективність, порівнюються досягнуті результати з прогнозованими,
аналізуються можливі ризики та заходи щодо їх мінімізації.
Критерії оцінки ефективності повинні зазначатися в конкретних
одиницях (грошові одиниці, одиниці продукції тощо). Прогнозні
розрахунки та критерії оцінки ефективності можуть додаватися до
пояснювальної записки.

______________________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу,
іншого органу, що є головним
розробником) ___________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 200_ р.

Додаток 4
до Регламенту

                       ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту розпорядження
______________________________________________
(назва)

------------------------------------------------------------------
| Зміст положення | Зміст відповідного положення проекту |
| чинного розпорядження | розпорядження |
------------------------------------------------------------------

 ______________________________
(найменування посади керівника
структурного підрозділу,
іншого органу, що є головним
розробником) ___________ ______________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
"___" ____________ 200_ р.

Додаток 5
до Регламенту

                                      ____________________________
(найменування структурного
підрозділу, іншого органу,
що є головним розробником)

     Відповідно до   Регламенту   Київської  облдержадміністрації,
затвердженого розпорядженням її голови від 27.11.2007 N 1305,
повертаємо проект розпорядження __________________________________
(назва)
для приведення його у відповідність з вимогами пункту _________
зазначеного Регламенту.

Додаток: на _____ арк.
____________________________ __________ ______________________
(заступник голови - керівник (підпис) (ініціали та прізвище)
апарату, керівник апарату)

"___" ____________ 200_ р.

Додаток 6
до Регламенту

                               ВИСНОВОК
юридичного відділу апарату Київської облдержадміністрації
до проекту розпорядження
________________________________________________________
(назва)

     Проект розпорядження розроблено _____________________________
__________________________________________________________________
(найменування структурного підрозділу, іншого органу, що є
головним розробником)

1. За результатами проведеної експертизи виявлені
невідповідності:
1) __________________________________________________________
__________________________________________________________________
(Конституції і законам України, іншим актам законодавства,
розпорядженням голови держадміністрації)

2) __________________________________________________________
__________________________________________________________________
(вимогам нормопроектувальної техніки - зазначаються недоліки,
зокрема логічні та змістові)

2. Узагальнений висновок ____________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(наводиться узагальнений висновок та пропозиції щодо проекту
в цілому, оцінюється правова доцільність прийняття
та обґрунтованість проекту, доцільність способу правового
врегулювання питання, порушеного в ньому)

Правову експертизу проекту розпорядження проведено:

______________________________ _________ ______________________
(найменування посади (підпис) (ініціали та прізвище)
працівника юридичного відділу)

_____________________________ _________ ______________________
(керівник юридичного відділу) (підпис) (ініціали та прізвище)

"___" ____________ 200_ р.