ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
18.12.2007 N 452
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державного комітету статистики України
N 302 від 06.08.2009)
Про затвердження форми державного
статистичного спостереження
N 1-держзамовлення
Відповідно до статей 4, 12, 14, 18 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 ), ураховуючи положення статей 80, 81 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), згідно з пунктами 12 і 13 постанови Кабінету Міністрів України від 29 лютого 1996 р. N 266 "Про порядок формування та розміщення державних замовлень на поставку продукції для державних потреб і контролю за їх виконанням" (із змінами і доповненнями, внесеними постановами Кабінету Міністрів України), та з метою подальшого удосконалення державного статистичного спостереження щодо виконання державного замовлення наказую:
1. Затвердити форму державного статистичного спостереження N 1-держзамовлення (квартальна) "Звіт про виконання державного замовлення" (далі - форма державного статистичного спостереження), що додається, та ввести її в дію зі звіту за I квартал 2008 року.
2. Поширити форму державного статистичного спостереження, затверджену цим наказом, на міністерства, інші органи державної влади, установи та організації, які визначені Кабінетом Міністрів України як державні замовники.
3. Департаменту статистики торгівлі (Фризоренко А.О.):
3.1. Передати адміністративно-господарському департаменту оригінал бланка форми державного статистичного спостереження, затвердженої цим наказом, для його виготовлення.
3.2. Здійснювати керівництво збиранням та розробкою даних за формою державного статистичного спостереження, затвердженою цим наказом.
4. Адміністративно-господарському департаменту (Кобзар О.К.) забезпечити контроль за своєчасним виготовленням та доставкою бланків форми державного статистичного спостереження, затвердженої цим наказом, на адресу респондентів, зазначених у пункті 2 цього наказу.
5. Департаменту фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та звітності (Кучіна І.Ю.) забезпечити фінансування робіт із виготовлення та доставки бланків форми державного статистичного спостереження, затвердженої цим наказом.
6. Головному міжрегіональному управлінню статистики у м. Києві (Кокурін А.І.) здійснювати збирання та розробку даних за формою державного статистичного спостереження, затвердженою цим наказом.
7. Визнати таким, що втратив чинність, з 1 лютого 2008 року наказ Держкомстату України від 21.06.2002 N 235 "Про затвердження форми державної статистичної звітності N 1-держзамовлення".
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Піщейка В.О.
Голова О.Г.Осауленко
------------------------------------------------------------------
| | | | | | | | | Ідентифікаційний код ЄДРПОУ |
------------------------------------------------------------------
Державне статистичне спостереження
------------------------------------------------------------------
| Конфіденційність статистичної інформації забезпечується |
| статтею 21 Закону України "Про державну статистику" |
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| Порушення порядку подання або використання даних державних |
| статистичних спостережень тягне за собою відповідальність, яка |
| встановлена статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні |
| правопорушення |
------------------------------------------------------------------
ЗВІТ
про виконання державного замовлення
за січень - _________________________200__року
------------------------------------------
| Подають: | Термін подання | Форма
| | | N 1-держзамовлення
|-----------------------+----------------|
|міністерства, інші | 7 числа після | (квартальна)
|органи державної влади,|звітного періоду|
|установи та | | ЗАТВЕРДЖЕНО
|організації, які | | наказ Держкомстату
|визначені Кабінетом | | України
|Міністрів України як | | 18.12.2007 N 452
|державні замовники | |
|- Головному | |
|міжрегіональному | |
|управлінню статистики у| |
|м. Києві | |
------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------
|Респондент: |
|Найменування:_______________________________________________________________________________ |
|(юридична особа або відокремлений підрозділ) |
| |
|Місцезнаходження (юридична адреса):_________________________________________________________ |
|(юридична особа або відокремлений підрозділ) |
|____________________________________________________________________________________________ |
|(поштовий індекс, область/АР Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа тощо, |
|____________________________________________________________________________________________ |
| N будинку/корпусу, N квартири/офісу) |
| |
|Адреса здійснення діяльності, щодо якої подається звіт (фактична адреса):___________________ |
|(юридична особа або відокремлений підрозділ) |
|_____________________________________________________________________________________________|
|(поштовий індекс, область/АР Крим, район, населений пункт, вулиця/провулок, площа тощо, |
|_____________________________________________________________________________________________|
| N будинку/корпусу, N квартири/офісу) |
-----------------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------
| Код | Найменування |Затверджені|Фактично| Укладено |Виконано| % | Коди |
|рядка| державних | Кабінетом |виділені|державних | |виконання| причин |
| | замовлень | Міністрів | кошти |контрактів| |державних|невиконання|
| | | України |Мінфіном| на рік | |замовлень| |
| | | обсяги на |України | | | (гр. 4 /| |
| | |звітний рік| | | | гр. 1) | |
| | | | | | | х 100 | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| А | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 01 |Підготовка | | | | | | |
| |фахівців, | | | | | | |
| |науково- | | | | | | |
| |педагогічних | | | | | | |
| |та робітничих | | | | | | |
| |кадрів | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 02 |Підвищення | | | | | | |
| |кваліфікації | | | | | | |
| |та | | | | | | |
| |перепідготовка| | | | | | |
| |кадрів | | | | | | |
| |(післядипломна| | | | | | |
| |освіта) | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 03 |Замовлення у | | | | | | |
| |сфері культури| | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 04 |Випуск | | | | | | |
| |друкованої | | | | | | |
| |продукції | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 05 |Поставка | | | | | | |
| |дорогоцінних | | | | | | |
| |металів | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 06 |Одержання | | | | | | |
| |приросту | | | | | | |
| |запасів | | | | | | |
| |корисних | | | | | | |
| |копалин та | | | | | | |
| |топографо- | | | | | | |
| |геодезичні | | | | | | |
| |роботи | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 07 |Поставка | | | | | | |
| |продукції | | | | | | |
| |медичного та | | | | | | |
| |соціального | | | | | | |
| |призначення | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 08 |Проведення | | | | | | |
| |земельної | | | | | | |
| |реформи та | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | |
| |охорони | | | | | | |
| |земельних і | | | | | | |
| |водних | | | | | | |
| |ресурсів | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 09 |На | | | | | | |
| |найважливіші | | | | | | |
| |новітні | | | | | | |
| |технології за | | | | | | |
| |пріоритетними | | | | | | |
| |напрямами | | | | | | |
| |розвитку науки| | | | | | |
| |і техніки та | | | | | | |
| |технічне | | | | | | |
| |забезпечення | | | | | | |
| |наукової бази | | | | | | |
|-----+--------------+-----------+--------+----------+--------+---------+-----------|
| 10 | Разом | | | | | | |
| | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------
Причини невиконання:
11 - відсутність коштів;
12 - відсутність матеріально-технічних ресурсів;
13 - відмова виконавця;
14 - інші причини (вказати конкретно по кожному найменуванню
замовлення)_______________________________________________________
Керівник (власник) __________________________ _______________________________
(підпис) (П.І.Б.)
Виконавець ______________________________________
(П.І.Б.)
телефон: ______________ факс: _____________ електронна пошта:____________________