МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

НАКАЗ
13.08.2007 N 475

Про затвердження заходів
Міністерства охорони здоров'я України
з реалізації Національного плану розвитку
системи охорони здоров'я на період до 2010 року

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами
Міністерства охорони здоров'я
N 890 від 29.12.20
07
N 62 від 08.02.20
08 )

На виконання п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 13.06.07 р. N 815 "Про затвердження Національного плану розвитку системи охорони здоров'я на період до 2010 року" наказую:

1. Затвердити заходи Міністерства охорони здоров'я України з реалізації Національного плану розвитку системи охорони здоров'я на період до 2010 року (далі - Заходи), що додаються.

2. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра охорони здоров'я України забезпечити організацію виконання зазначених Заходів.

3. Керівникам структурних підрозділів Міністерства, урядових органів державного управління у складі МОЗ України, начальникам управлінь охорони здоров'я обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити виконання:

3.1. Заходів та подання щоквартально до 5 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформації про хід їх реалізації в паперовому та електронному вигляді (e-mail: infodep@moz.gov.ua) до Відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, зв'язків з Верховною Радою України та громадськістю.

3.2. Запитів основних виконавців Заходів щодо участі в розробці проектів законодавчих та нормативних актів, їх доопрацювання та погодження, наданні уточнень до звітної інформації тощо.

4. Начальнику Відділу інформаційно-аналітичного забезпечення, зв'язків з Верховною Радою України та громадськістю забезпечити узагальнення наданої інформації та її подання до 20 числа місяця, що настає за звітним кварталом, до Кабінету Міністрів України.

5. Контроль за виконанням наказу покладаю на Першого заступника Міністра Орду О.М.

Міністр Ю.О.Гайдаєв

Затверджено
Наказ Міністерства
охорони здоров'я України
13.08.2007 N 475

                              ЗАХОДИ
Міністерства охорони здоров'я України
з реалізації Національного плану розвитку системи
охорони здоров'я на період до 2010 року

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|Стратегічний напрям | Завдання | Шляхи виконання | Строк | Відповідальні за | Відповідальні за |
| | | |виконання,| виконання | виконання в МОЗ |
| | | | роки | | |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|1. Зміцнення |створення правових |забезпечити розробку та | | | |
|фінансової бази та |умов для: |подати до Кабінету | | | |
|забезпечення сталого|запровадження |Міністрів України | | | |
|фінансування галузі |загальнообов'язкового |законопроекти: | | | |
|охорони здоров'я |державного соціального|------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |медичного страхування |про загальнообов'язкове | 2007 |Мінпраці, МОЗ, |Відділ медичного |
| | |державне соціальне | |Мінекономіки, |страхування |
| | |медичне страхування | |Мін'юст |Структурні |
| | | | | |підрозділи МОЗ |
| | | | | |України |
| | | | | |Урядові органи |
| | | | | |державного |
| | | | | |управління у складі|
| | | | | |МОЗ України |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |удосконалення порядку |про заклади охорони | - " - |МОЗ, Мінфін, |Український |
| |організації медичного |здоров'я та медичне | |Мінекономіки, |інститут |
| |обслуговування |обслуговування населення| |Мінпраці, Мін'юст |громадського |
| |населення та | | | |здоров'я |
| |діяльності закладів | | | |Департамент |
| |охорони здоров'я | | | |розвитку медичної |
| | | | | |допомоги |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |підвищення |забезпечити підготовку | | | |
| |ефективності розподілу|та подати в Кабінет | | | |
| |та використання |Міністрів України | | | |
| |бюджетних асигнувань, |пропозиції щодо: | | | |
| |виділених для галузі |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |охорони здоров'я, |внесення змін до | - " - |МОЗ, Мінфін, |Департамент |
| |оцінка обсягу щорічних|Бюджетного кодексу | |Мінекономіки, |розвитку медичної |
| |реальних витрат на |України ( 2542-14 ) | |Мін'юст |допомоги |
| |охорону здоров'я з |в частині чіткого | | |Український |
| |усіх джерел |розмежування бюджетних | | |інститут |
| |фінансування, |асигнувань, виділених | | |громадського |
| |запровадження |для надання медичної | | |здоров'я |
| |постійного моніторингу|допомоги первинного, | | |Департамент |
| |таких витрат |вторинного та третинного| | |економіки і |
| | |рівня, екстреної | | |фінансів |
| | |медичної допомоги, | | | |
| | |запровадження цільового | | | |
| | |фінансування | | | |
| | |високоспеціалізованої | | | |
| | |медичної допомоги | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |внесення змін до Формули| 2007 |МОЗ, Мінфін, |Департамент |
| | |розподілу обсягу | |Мінекономіки, |економіки і |
| | |міжбюджетних трансфертів| |Мін'юст |фінансів |
| | |(дотацій вирівнювання та| | | |
| | |коштів, що передаються | | | |
| | |до державного бюджету) | | | |
| | |між державним бюджетом | | | |
| | |та місцевими бюджетами, | | | |
| | |затвердженої постановою | | | |
| | |Кабінету Міністрів | | | |
| | |України від 5 вересня | | | |
| | |2001 р. N 1195 | | | |
| | |в частині оптимізації | | | |
| | |надання медичної | | | |
| | |допомоги населенню | | | |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |запровадження         |забезпечити підготовку  |          |                  |                   |
| |державного замовлення |та подати в Кабінет | | | |
| |у сфері медичного |Міністрів України | | | |
| |обслуговування |пропозиції щодо: | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |удосконалення порядку |2007-2008 |МОЗ, Мінфін, |Департамент |
| | |надання медичної | |Мінекономіки, |розвитку медичної |
| | |допомоги за кошти | |Держкомстат, |допомоги |
| | |державного та місцевого | |Мін'юст | |
| | |бюджету в рамках | | | |
| | |державних гарантій | | | |
| | |забезпечення населення | | | |
| | |безоплатною медичною | | | |
| | |допомогою | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |розробки проектів | - " - |МОЗ, Мінфін, |Управління |
| | |примірних договорів про | |Мінекономіки, |державних |
| | |державну закупівлю | |Мін'юст |закупівель |
| | |медичних послуг для | | | |
| | |надання населенню | | | |
| | |медичної допомоги на | | | |
| | |первинному, вторинному | | | |
| | |та третинному рівні, | | | |
| | |екстреної медичної | | | |
| | |допомоги | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |затвердження типових | 2007 | - " - |Український |
| | |положень про відділ | | |інститут |
| | |охорони здоров'я | | |громадського |
| | |райдержадміністрації, | | |здоров'я МОЗ |
| | |внести зміни до Типового| | |України, |
| | |положення про управління| | |Департамент |
| | |охорони здоров'я | | |розвитку медичної |
| | |обласної, | | |допомоги, |
| | |Севастопольської міської| | |Департамент |
| | |державної адміністрації | | |інспектування та |
| | |та Головне управління | | |контролю якості |
| | |охорони здоров'я | | |медичних послуг, |
| | |Київської міської | | |Департамент |
| | |державної адміністрації,| | |кадрової політики, |
| | |затвердженого постановою| | |освіти і науки |
| | |Кабінету Міністрів | | | |
| | |України від 20 грудня | | | |
| | |2000 р. N 1845 | | | |
| | |в частині закріплення | | | |
| | |за ними права | | | |
| | |на здійснення закупівлі | | | |
| | |медичних послуг | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |створення уніфікованого |2007-2008 |МОЗ, Академія |Департамент |
| | |класифікатора медичних | |медичних наук, |інспектування та |
| | |послуг | |Мінфін, |контролю якості |
| | | | |Мінекономіки, |медичних послуг |
| | | | |Мін'юст |Український |
| | | | | |інститут |
| | | | | |громадського |
| | | | | |здоров'я |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |розвитку медичної |
| | | | | |допомоги |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |перехід до            |підготовити та подати до|   - " -  |МОЗ, Мінфін,      |Український        |
| |фінансування державних|Кабінету Міністрів | |Мінекономіки, |інститут |
| |та комунальних |України пропозиції щодо | |Мін'юст, Академія |громадського |
| |закладів охорони |запровадження | |медичних наук |здоров'я |
| |здоров'я залежно від |фінансування | | |Департамент |
| |обсягу та якості |постачальників медичних | | |розвитку медичної |
| |медичних послуг, які |послуг на основі | | |допомоги |
| |вони надають |методів, спрямованих на | | |Департамент |
| | |формування в закладах | | |економіки і |
| | |охорони здоров'я | | |фінансів |
| | |стимулів до підвищення | | | |
| | |якості та економічної | | | |
| | |ефективності медичної | | | |
| | |допомоги | | | |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|2. Забезпечення |обґрунтування правових|підготовити та подати до| 2008 |МОЗ, Мінфін, |Український |
|надання населенню |підстав для досягнення|Кабінету Міністрів | |Мінекономіки, |інститут |
|безоплатної медичної|балансу між обсягом |України пропозиції щодо | |Мін'юст |громадського |
|допомоги в обсягах, |державних гарантій |законодавчого | | |здоров'я |
|гарантованих |надання населенню |врегулювання питань, | | |Департамент |
|державою |безоплатної медичної |пов'язаних з визначенням| | |розвитку медичної |
| |допомоги та обсягом |обсягу державних | | |допомоги |
| |фінансування галузі |гарантій надання | | |Департамент |
| |охорони здоров'я; |населенню безоплатної | | |економіки і |
| |інформування населення|медичної допомоги | | |фінансів |
| |про державні гарантії | | | |Управління |
| |надання безоплатної | | | |правового |
| |медичної допомоги | | | |забезпечення та |
| | | | | |міжнародної |
| | | | | |діяльності |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|3. Оптимізація |визначення нормативів |підготовити та подання | | | |
|мережі закладів |надання населенню |Кабінетові Міністрів | | | |
|охорони здоров'я |медичної допомоги усіх|України пропозицій щодо:| | | |
|відповідно до потреб|рівнів, першочергове |------------------------+----------+------------------+-------------------|
|населення |забезпечення розвитку |затвердження нормативів |2007-2009 |МОЗ, Мінфін, |Департамент |
| |первинної |надання населенню | |Мінекономіки, |розвитку медичної |
| |медико-санітарної |медичної допомоги | |Мін'юст, Рада |допомоги |
| |допомоги на засадах |первинного, вторинного і| |міністрів | |
| |сімейної медицини, |третинного рівня | |Автономної | |
| |функціональна | | |Республіки Крим, | |
| |диференціація | | |обласні, Київська | |
| |стаціонарної медичної | | |та Севастопольська| |
| |допомоги та | | |міські | |
| |реорганізація | | |держадміністрації | |
| |державних і |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |комунальних закладів |формування єдиного | 2010 |МОЗ, Академія |Департамент |
| |охорони здоров'я |медичного простору під | |медичних наук, |розвитку медичної |
| | |управлінням МОЗ | |Мінфін, |допомоги |
| | | | |Мінекономіки, |Департамент |
| | | | |Мін'юст, Мінпраці,|кадрової політики, |
| | | | |Мінтрансзв'язку, |освіти і науки |
| | | | |Рада міністрів |Структурні |
| | | | |Автономної |підрозділи |
| | | | |Республіки Крим |відповідно до |
| | | | |разом з органами |профілю закладів, |
| | | | |місцевого |що передаються |
| | | | |самоврядування | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |розроблення та | | | |
| | |затвердження в | | | |
| | |установленому порядку | | | |
| | |регіональних програм: | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |формування мережі | 2007 |Рада міністрів |Департамент |
| | |лікарських амбулаторій | |Автономної |розвитку медичної |
| | |на засадах сімейної | |Республіки Крим, |допомоги |
| | |медицини | |обласні, Київська | |
| | | | |та Севастопольська| |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |                      |зміни господарського    |2007-2009 |МОЗ, Академія     |Департамент розвит-|
| | |статусу державних і | |медичних наук, |ку медичної |
| | |комунальних закладів | |Мінекономіки, |допомоги |
| | |охорони здоров'я шляхом | |Мін'юст, Рада | |
| | |їх реорганізації в | |міністрів | |
| | |державні (комунальні) | |Автономної | |
| | |некомерційні | |Республіки Крим, | |
| | |підприємства та | |обласні, Київська | |
| | |забезпечення чіткого | |та Севастопольська| |
| | |функціонального | |міські | |
| | |розподілу стаціонарних | |держадміністрації | |
| | |лікувально- | | | |
| | |профілактичних закладів | | | |
| | |вторинного та третинного| | | |
| | |рівнів на заклади для | | | |
| | |надання допомоги у разі | | | |
| | |гострих захворювань, | | | |
| | |заклади для лікування | | | |
| | |хронічних захворювань та| | | |
| | |заклади, що надають | | | |
| | |медико-соціальну | | | |
| | |допомогу | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |формування Єдиного |2007-2008 |МОЗ, Академія |Департамент |
| | |державного реєстру | |медичних наук, |кадрової політики, |
| | |закладів охорони | |Рада міністрів |освіти і науки |
| | |здоров'я | |Автономної | |
| | | | |Республіки Крим, | |
| | | | |обласні, Київська | |
| | | | |та Севастопольська| |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|4. Формування |забезпечення надання |розробити та затвердити:| | | |
|ефективної системи |високоякісної медичної|------------------------+----------+------------------+-------------------|
|контролю та |допомоги населенню |порядок контролю та |2007-2008 |МОЗ, Академія |Департамент |
|управління якістю | |управління якістю | |медичних наук, |інспектування та |
|медичної допомоги | |медичної допомоги | |Мінекономіки, |контролю якості |
| | | | |Мін'юст |медичних послуг |
| | | | | |Український |
| | | | | |інститут |
| | | | | |громадського |
| | | | | |здоров'я |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |концепцію розвитку | 2008 | |Департамент |
| | |системи управління | | |інспектування та |
| | |якістю медичної допомоги| | |контролю якості |
| | |населенню України | | |медичних послуг |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |критерії та індикатори | 2008 | |Департамент |
| | |якості надання медичної | | |інспектування та |
| | |допомоги в охороні | | |контролю якості |
| | |здоров'я | | |медичних послуг |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |кадрової політики, |
| | | | | |освіти і науки |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |розвитку медичної |
| | | | | |допомоги |
| | | | | |Управління |
| | | | | |материнства, |
| | | | | |дитинства та |
| | | | | |санаторної справи |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |державного |
| | | | | |санітарно- |
| | | | | |епідеміологічного |
| | | | | |нагляду |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |                      |галузеву програму       |  - " -   |МОЗ, Академія     |Департамент        |
| | |стандартизації медичної | |медичних наук |розвитку медичної |
| | |допомоги, зокрема | | |допомоги |
| | |утворення | | |Український |
| | |загальнодержавного | | |інститут |
| | |центру розроблення та | | |громадського |
| | |моніторингу дотримання | | |здоров'я |
| | |медичних стандартів | | |Департамент |
| | | | | |інспектування та |
| | | | | |контролю якості |
| | | | | |медичних послуг |
| | | | | |Управління |
| | | | | |материнства, |
| | | | | |дитинства та |
| | | | | |санаторної справи |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |кадрової політики, |
| | | | | |освіти і науки |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |державного |
| | | | | |санітарно- |
| | | | | |епідеміологічного |
| | | | | |нагляду |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |економіки і |
| | | | | |фінансів |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |уніфіковану методику та | - " - | - " - |Департамент |
| | |клініко-організаційні | | |розвитку медичної |
| | |настанови з розроблення | | |допомоги |
| | |медичних стандартів з | | |Український |
| | |урахуванням досвіду | | |інститут |
| | |іноземних держав | | |громадського |
| | | | | |здоров'я |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |інспектування та |
| | | | | |контролю якості |
| | | | | |медичних послуг |
| | | | | |Управління |
| | | | | |материнства, |
| | | | | |дитинства та |
| | | | | |санаторної справи |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |розробку нових та | постійно | - " - |Департамент |
| | |оновлення існуючих | | |розвитку медичної |
| | |медичних стандартів і | | |допомоги |
| | |клінічних протоколів | | |Український |
| | |надання медичної | | |інститут |
| | |допомоги на основі | | |громадського |
| | |доказової медицини | | |здоров'я |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |інспектування та |
| | | | | |контролю якості |
| | | | | |медичних послуг |
| | | | | |Управління |
| | | | | |материнства, |
| | | | | |дитинства та |
| | | | | |санаторної справи |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |забезпечити перегляд | 2007 | - " - |Департамент |
| | |умов і критеріїв | | |інспектування та |
| | |державної акредитації | | |контролю якості |
| | |закладів охорони | | |медичних послуг |
| | |здоров'я та ліцензування| | | |
| | |медичної практики | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |                      |підготувати та подати   |   2008   |МОЗ, Академія     |Департамент        |
| | |Кабінетові Міністрів | |медичних наук, |розвитку медичної |
| | |України пропозицій щодо | |Мінпраці, |допомоги |
| | |визначення порядку | |Мінекономіки, | |
| | |проведення | |Мін'юст | |
| | |диспансеризації | | | |
| | |населення | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |посилити контролю за |щороку до |центральні органи |Український |
| | |здійсненням заходів, |1 березня |виконавчої влади, |інститут |
| | |передбачених у Програмі | |Рада міністрів |громадського |
| | |"Здоров'я нації", | |Автономної |здоров'я |
| | |затвердженій постановою | |Республіки Крим, |Департамент |
| | |Кабінету Міністрів | |обласні, Київська |розвитку медичної |
| | |України від 10 січня | |та Севастопольська|допомоги |
| | |2002 р. N 14, і подання | |міські | |
| | |МОЗ узагальненої | |держадміністрації | |
| | |інформації | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |інформувати Кабінет |щороку до | МОЗ |Український |
| | |Міністрів України про | 1 квітня | |інститут |
| | |стан виконання Програми | | |громадського |
| | |"Здоров'я нації" | | |здоров'я |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|5. Оновлення |створення |розробити та впровадити |2007-2008 |МОЗ, Мінекономіки,|Департамент |
|матеріально- |матеріально-технічних |табелі | |Мін'юст, Рада |розвитку медичної |
|технічної бази |умов для надання |матеріально-технічного | |міністрів |допомоги |
|закладів охорони |високоякісної медичної|оснащення закладів | |Автономної |Управління |
|здоров'я |допомоги населенню |охорони здоров'я | |Республіки Крим, |материнства, |
| | | | |обласні, Київська |дитинства та |
| | | | |та Севастопольська|санаторної справи |
| | | | |міські |Департамент |
| | | | |держадміністрації |державного |
| | | | | |санітарно- |
| | | | | |епідеміологічного |
| | | | | |нагляду |
| | | | | |ДУО "Політехмед" |
| | | | | |Департамент |
| | | | | |інспектування та |
| | | | | |контролю якості |
| | | | | |медичних послуг |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |матеріально-технічне |розробити та затвердити | 2008 |МОЗ, Мінекономіки,|Департамент |
| |забезпечення закладів |галузеві і регіональні | |Рада міністрів |розвитку медичної |
| |охорони здоров'я |програми | |Автономної |допомоги |
| |відповідно до табелів |матеріально-технічного | |Республіки Крим, |Управління |
| |матеріально-технічного|забезпечення закладів | |обласні, Київська |материнства, |
| |забезпечення |охорони здоров'я на | |та Севастопольська|дитинства та |
| | |період до 2011 року | |міські |санаторної справи |
| | | | |держадміністрації |Департамент |
| | | | | |державного |
| | | | | |санітарно- |
| | | | | |епідеміологічного |
| | | | | |нагляду |
| | | | | |Міністру АР Крим, |
| | | | | |начальникам |
| | | | | |управлінь охорони |
| | | | | |здоров'я обласних |
| | | | | |держадміністрацій, |
| | | | | |Головного |
| | | | | |управління охорони |
| | | | | |здоров'я та |
| | | | | |медичного |
| | | | | |забезпечення |
| | | | | |Київської та |
| | | | | |управління охорони |
| | | | | |здоров'я |
| | | | | |Севастопольської |
| | | | | |міських державних |
| | | | | |адміністрацій |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|

|6. Проведення       |забезпечення          |підготовити та подати   |          |                  |                   |
|раціональної |доступності та |Кабінетові Міністрів | | | |
|фармацевтичної |раціонального |України пропозицій щодо:| | | |
|політики |використання |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |лікарських засобів і |внесення змін до | щороку |МОЗ, Мінфін, |Державна служба |
| |виробів медичного |Національного переліку | |Мінекономіки, |лікарських засобів |
| |призначення, |основних лікарських | |Мін'юст |та виробів |
| |стимулювання розвитку |засобів і виробів | | |медичного |
| |їх вітчизняного |медичного призначення | | |призначення |
| |виробництва, | | | | |
| |підвищення |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |ефективності |удосконалення системи |2007-2009 | - " - |Державна служба |
| |державного контролю за|державного контролю за | | |лікарських засобів |
| |якістю зазначених |цінами на лікарські | | |та виробів |
| |засобів і виробів |засоби і вироби | | |медичного |
| | |медичного призначення, | | |призначення |
| | |що закуповуються за | | | |
| | |бюджетні кошти; | | | |
| | |започаткування | | | |
| | |державного моніторингу | | | |
| | |цін на зазначені засоби | | | |
| | |і вироби | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |удосконалення системи | - " - |МОЗ, Академія |Державна служба |
| | |державного контролю за | |медичних наук, |лікарських засобів |
| | |якістю лікарських | |Мінфін, |та виробів |
| | |засобів і виробів | |Мінекономіки, |медичного |
| | |медичного призначення на| |Мін'юст, |призначення |
| | |всіх етапах їх | |Держспоживстандарт| |
| | |виготовлення та обігу | | | |
| | |відповідно до | | | |
| | |європейських стандартів | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |затвердження методики | 2008 |МОЗ, Академія |Департамент |
| | |створення формулярів і | |медичних наук |розвитку медичної |
| | |забезпечення закладів | | |допомоги |
| | |охорони здоров'я | | | |
| | |лікарськими засобами та | | | |
| | |виробами медичного | | | |
| | |призначення | | | |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|7. Удосконалення |задоволення потреби |розроблення | 2007 |МОЗ, МОН, Рада |Український |
|кадрової політики |закладів охорони |довгострокових прогнозів| |міністрів |інститут |
| |здоров'я у медичних, |потреби і планів | |Автономної |громадського |
| |фармацевтичних та |підготовки медичних, | |Республіки Крим, |здоров'я |
| |управлінських кадрах, |фармацевтичних та | |обласні, Київська |Департамент |
| |формування державного |управлінських кадрів у | |та Севастопольська|кадрової політики, |
| |замовлення на |галузі охорони здоров'я | |міські |освіти і науки |
| |підготовку медичних | | |держадміністрації | |
| |кадрів з урахуванням |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |потреби населення у |визначення кількості | щороку |МОЗ, МОН, Мінфін, |Український |
| |медичній допомозі; |медичних працівників | |Мінекономіки, |інститут |
| |підвищення |різної кваліфікації, | |Мінпраці |громадського |
| |професійного рівня |необхідної для закладів | | |здоров'я |
| |медичних та |охорони здоров'я | | |Департамент |
| |фармацевтичних | | | |кадрової політики, |
| |працівників, | | | |освіти і науки |
| |удосконалення системи | | | |Департамент |
| |безперервного | | | |інспектування та |
| |підвищення їх | | | |контролю якості |
| |кваліфікації | | | |медичних послуг |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |розроблення та | 2007 |МОЗ, МОН |Департамент |
| | |затвердження | | |кадрової політики, |
| | |перспективного плану | | |освіти і науки |
| | |підготовки лікарів | | | |
| | |загальної практики/ | | | |
| | |сімейної медицини з | | | |
| | |урахуванням фактичної | | | |
| | |потреби | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |                      |розроблення та подання  |   2007   |МОЗ, МОН, Мінфін, |Департамент        |
| | |Кабінетові Міністрів | |Мінекономіки, Рада|кадрової політики, |
| | |України проекту | |міністрів |освіти і науки |
| | |Концепції медичної | |Автономної | |
| | |освіти | |Республіки Крим, | |
| | | | |обласні, Київська | |
| | | | |та Севастопольська| |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |внести зміни до | II |Міністерство |Департамент |
| | |постанови Кабінету | півріччя |охорони здоров'я |кадрової політики, |
| | |Міністрів України від | 2007 |України |освіти і науки |
| | |20.12.00 N 1845 | | |Управління |
| | |"Про | | |правового |
| | |затвердження Типового | | |забезпечення та |
| | |положення про управління| | |міжнародної |
| | |охорони здоров'я | | |діяльності |
| | |обласної, | | |керівники |
| | |Севастопольської міської| | |структурних |
| | |державної адміністрації | | |підрозділів МОЗ |
| | |та Головне управління | | |України |
| | |охорони здоров'я | | | |
| | |Київської міської | | | |
| | |державної адміністрації"| | | |
| | |відповідно до постанови | | | |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|8. Програмно- |налагодження |забезпечити розробку та | постійно |МОЗ, інші |Перші заступники |
|цільовий підхід |ефективної взаємодії |подання до Кабінету | |центральні органи |Міністра, |
|до розвитку |центральних і місцевих|Міністрів України, в | |виконавчої влади |заступники |
|галузі охорони |органів виконавчої |установленому порядку, | |у межах |Міністра - |
|здоров'я |влади, органів |заходів | |компетенції |керівники державних|
| |місцевого |програмно-цільового | | |цільових програм |
| |самоврядування у |характеру та проектів | | | |
| |забезпеченні |державних цільових | | | |
| |ефективного |програм, в тому числі: | | | |
| |функціонування галузі |Програма розвитку | | | |
| |охорони здоров'я та |донорства крові та її | | | |
| |розв'язанні її |компонентів | | | |
| |нагальних проблем |на 2008-2012 роки; | | | |
| | |проект Програми "Про | | | |
| | |затвердження | | | |
| | |загальнодержавної | | | |
| | |цільової програми | | | |
| | |розвитку системи надання| | | |
| | |лікувально- | | | |
| | |профілактичної допомоги | | | |
| | |хворим нефрологічного | | | |
| | |профілю | | | |
| | |на 2008-2012 роки", якою| | | |
| | |передбачено, зокрема, | | | |
| | |відкриття районних, | | | |
| | |міжрайонних та міських | | | |
| | |центрів нефрології та | | | |
| | |діалізу | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |забезпечити виконання | постійно |МОЗ, інші |Перші заступники |
| | |та подати в повному | |центральні органи |Міністра, |
| | |обсязі завдань, | |виконавчої влади |заступники |
| | |передбачених | |у межах |Міністра - |
| | |загальнодержавними та | |компетенції |керівники державних|
| | |галузевими державними | | |цільових програм |
| | |програмами у галузі | | | |
| | |охорони здоров'я | | | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|

|                    |                      |підготовити та подати   |   2009   |МОЗ, Академія     |Департамент        |
| | |Кабінетові Міністрів | |медичних наук, |розвитку медичної |
| | |України пропозиції щодо | |Мінфін, |допомоги |
| | |проекту програми | |Мінекономіки, |Управління |
| | |профілактики і боротьби | |Мінюст |материнства, |
| | |з неінфекційними | | |дитинства та |
| | |хворобами | | |санаторної справи |
|--------------------+----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
|9. Удосконалення |забезпечення наукового|підготувати розробку та | постійно |МОЗ, Академія |Координаційна рада |
|інноваційної |супроводження |забезпечити впровадження| |медичних наук, |з питань |
|політики та |вирішення питань |сучасних інформаційних | |Рада міністрів |інформатизації |
|підвищення |розвитку галузі |технологій на різних | |Автономної |системи охорони |
|ефективності |охорони здоров'я |рівнях управління | |Республіки Крим, |здоров'я МОЗ |
|використання | |галуззю охорони здоров'я| |обласні, Київська |України |
|наукового потенціалу| | | |та Севастопольська| |
| | | | |міські | |
| | | | |держадміністрації | |
| | |------------------------+----------+------------------+-------------------|
| | |підготовити та | 2008 |МОЗ, Академія |Інститут |
| | |забезпечити видання | |медичних наук |громадського |
| | |довідника з організації | | |здоров'я |
| | |та управління галуззю | | | |
| | |охорони здоров'я | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| |----------------------+------------------------+----------+------------------+-------------------|
| |вжиття додаткових |підготувати розробку та | - " - |МОЗ, Академія |Департамент |
| |заходів для поліпшення|затвердження типового | |медичних наук, |розвитку медичної |
| |інформування населення|положення про обласний, | |Рада міністрів |допомоги |
| |з питань розвитку |міський та районний | |Автономної | |
| |галузі охорони |центр здоров'я з | |Республіки Крим, | |
| |здоров'я, зокрема |урахуванням вимог до | |обласні, Київська | |
| |через мережу обласних,|впровадження нових | |та Севастопольська| |
| |міських та районних |методів роботи з | |міські | |
| |центрів здоров'я |населенням | |держадміністрації | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

( Заходи із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства охорони здоров'я N 890 від 29.12.2007, N 62 від 08.02.2008 )

Начальник Відділу інформаційно-аналітичного забезпечення,
зв'язків з Верховною Радою та громадськістю Р.Й.Лихотоп