КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 2085 від 03.10.2001

Про затвердження Статуту Територіального
медичного об'єднання Оболонського району м. Києва

Відповідно до рішень Київради від 30.01.2001 N 162/1139 "Про адміністративно-територіальний устрій м. Києва", від 27.04.2001 N 280/1257 "Про межі нових адміністративних районів м. Києва та організаційні заходи по проведенню адміністративно-територіальної реформи", розпорядження Київської міської державної адміністрації від 01.08.2001 N 1625 "Про утворення районних у місті Києві державних адміністрацій" та виконання розпорядження Київської міської державної адміністрації від 19.09.2001 N 1947 "Про територіальні медичні об'єднання районів м. Києва", з метою приведення установчих документів закладів охорони здоров'я населення міста у відповідність до вимог законодавства України:

1. Затвердити Статут Територіального медичного об'єднання Оболонського району м. Києва згідно з додатком.

2. Головному управлінню охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації здійснити відповідно до чинного законодавства організаційні заходи щодо реорганізації територіальних медичних об'єднань на базі лікувально-профілактичних закладів яких утворено територіальне медичне об'єднання Оболонського району м. Києва.

3. Головному управлінню з питань майна Київської міської державної адміністрації закріпити за Територіальним медичним об'єднанням Оболонського району м. Києва та за лікувально-профілактичними закладами, що входять до його складу на праві оперативного управління майно, необхідне для виконання покладених на них завдань.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міської державної адміністрації Бідного В.Г.

Голова О.Омельченко

Затверджено
розпорядженням Київської
міської державної адміністрації
від 03.10.2001 р. N 2085

Статут
Територіального медичного об'єднання
Оболонського району м. Києва

I. Загальні положення

1.1. Територіальне медичне об'єднання Оболонського району м. Києва (надалі іменується ТМО) утворено на базі лікувально-профілактичних закладів, що входили до складу територіальних медичних об'єднань Мінського району відповідно до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 17.09.01 N 1947 "Про територіальні медичні об'єднання районів м. Києва". ТМО є правонаступником прав та обов'язків вищезазначених об'єднань відповідно до розподільчих (передаточних) балансів і належить до комунальної власності територіальної громади м. Києва та підпорядкована Головному управлінню охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації.

1.2. ТМО у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України, постановами Верховної Ради України, указами і розпорядженнями Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київської міської державної адміністрації, наказами Міністерства охорони здоров'я України і Головного управління охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації, цим Статутом та іншими нормативно-правовими актами.

1.3. ТМО має самостійний баланс, свій розрахунковий та інші рахунки в банках, здійснює бухгалтерський і первинний медичний облік, веде статистичну звітність у встановленому законодавством порядку.

1.4. Місцезнаходження ТМО:

м. Київ, вул. Тимошенка, 14.

1.5. ТМО є юридичною особою, має штамп встановленого зразка, печатку із власним найменуванням, зразок якої затверджується Головним управлінням охорони здоров'я Київської міської державної адміністрації.

1.6. До складу ТМО входять наступні лікувально-профілактичні заклади, які є юридичними особами:

- Поліклініка N 1 за адресою: м. Київ, вул. Лайоша Гавро, 26;

- Центральна дитяча поліклініка за адресою: м. Київ, вул. Північна, 4а;

1.7. До складу ТМО входять наступні лікувально-профілактичні заклади, які не є юридичними особами:

- Поліклініка N 2 за адресою: м. Київ, вул. Тимошенка, 14;

- Поліклініка N 3 за адресою: м. Київ, вул. Мінське шосе, 6;

- Стоматологічна поліклініка за адресою: м. Київ, вул. Малиновського, 9;

- Дитяча поліклініка N 1 за адресою: м. Київ, вул. Лайоша Гавро, 26;

- Дитяча поліклініка N 2 за адресою: м. Київ, вул. Тимошенка, 14;

- Дитяча поліклініка N 3 за адресою: м. Київ, вул. Рокосовського, 2а;

- Дитяча стоматологічна поліклініка за адресою: м. Київ, просп. Оболонський, 34д.

II. Мета і предмет діяльності ТМО

2.1. ТМО створюється і функціонує з метою інтеграції і ефективного використання ресурсів для досягнення найкращих кінцевих результатів в наданні медичної допомоги населенню. Головним завданням ТМО є забезпечення потреб населення у кваліфікованій і доступній медичній допомозі.

2.2. Предметом діяльності ТМО є:

- здійснення організаційно-методичного керівництва роботою лікувально-профілактичних закладів ТМО, експертиза і контроль якості медичної допомоги та платних послуг;

- надання невідкладної медичної допомоги хворим при гострих та раптових захворюваннях, травмах, отруєннях та інших нещасних випадках;

- кваліфіковане і в повному обсязі обстеження хворих, що звернулися до ТМО;

- своєчасне та кваліфіковане надання медичної допомоги населенню на амбулаторному прийомі в закладах ТМО та вдома, хворим котрі за станом здоров'я і характером захворювання не можуть відвідувати поліклініку, потребують постільного режиму і систематичного догляду;

- консервативне і оперативне лікування хворих в амбулаторних умовах;

- розробка, впровадження та здійснення прогресивних методів лікування;

- реабілітація хворих;

- консультативно-діагностичні послуги;

- своєчасна госпіталізація хворих;

- створення аптеки, приготування і реалізація фармацевтичних препаратів та форм;

- усі види медичної, діагностичної, консультативної, лікувальної та профілактичної діяльності, в тому числі надання послуг госпрозрахунковими структурами відповідно до чинного законодавства;

- застосування наркотичних, сильнодіючих засобів та прекурсорів за медичними показниками;

- підготовка, підвищення кваліфікації та атестація медичних кадрів;

- експертиза тимчасової непрацездатності хворих, видача та продовження листків тимчасової непрацездатності, надання трудових рекомендацій хворим, своєчасне направлення хворих на МСЕК;

- надання транспортних послуг;

- здійснення фінансово-господарської діяльності, види та напрямки якої погоджуються з Головним управлінням охорони здоров'я;

- здійснення зовнішньоекономічної діяльності відповідно до законодавства України;

- інша передбачена законодавством діяльність.

III. Принципи діяльності ТМО

3.1. Відносини ТМО з підприємствами, установами, організаціями та громадянами в усіх сферах господарської діяльності будуються на договірних засадах згідно з законодавством України.

3.2. Функціональна діяльність ТМО і оплати праці працівників здійснюється за рахунок бюджетних коштів, за рахунок коштів, отриманих від надання послуг населенню на госпрозрахункових засадах, благодійних внесків, добровільних пожертв, отриманих від громадян та організацій, а також коштів, отриманих від господарської та іншої діяльності, передбаченої законодавством України. ТМО має право відповідно до законодавства України здійснювати господарську діяльність та використовувати принципи господарського розрахунку.

3.3. ТМО здійснює в повному обсязі свої права і обов'язки в сферах планування, матеріально-технічного постачання, організації праці та заробітної плати, фінансів, цін, кредиту, зовнішньоекономічної діяльності, природокористування та охорони навколишнього середовища, передбачених законодавством України.

3.4. ТМО є головним розпорядником коштів бюджету, в межах бюджетних призначень у відповідному бюджеті, розподіляє надані йому кошти бюджету між розпорядниками коштів бюджету нижчого рівня (медичними закладами, які є юридичними особами), а також затверджує їх кошториси і плани асигнувань.

IV. Управління ТМО

4.1. Управління ТМО здійснює директор Територіального медичного об'єднання (надалі Директор) на засадах єдиноначальності.

4.2. Управління лікувально-профілактичними закладами, які входять до складу ТМО і є юридичними особами, здійснюється головними лікарями цих закладів на засадах єдиноначальності, головні лікарі закладів, що входять до складу ТМО підпорядковані директору ТМО.

4.3. Директор ТМО призначається на посаду і звільняється з неї наказом начальника Головного управління охорони здоров'я за погодженням з заступником голови Київської міської державної адміністрації та головою відповідної районної у м. Києві державної адміністрації. Заступники директора ТМО, головні лікарі лікувально-профілактичних закладів, керівник бухгалтерської служби призначається на посаду і звільняються з посади наказом Директора ТМО за погодженням з Головним управлінням охорони здоров'я. Інші працівники ТМО призначаються на посаду і звільняються з посади наказом Директора ТМО. Директор ТМО несе персональну відповідальність за діяльність ТМО.

4.4. Директор вирішує самостійно всі питання діяльності ТМО за винятком питань, що відносяться до компетенції профспілкових органів, в межах своїх повноважень видає накази, розпорядження, вказівки обов'язкові для виконання усіма працівниками, вживає заходи до заохочення працівників та накладає стягнення, затверджує положення про структурні підрозділи, посадові інструкції і штатний розпис структурних підрозділів та підпорядкованих госпрозрахункових юридичних осіб у межах встановлених фондів оплати праці та нормативів чисельності працівників.

4.5. Директор діє від імені ТМО, без доручення представляє його інтереси у всіх вітчизняних та іноземних підприємствах, установах та організаціях, в межах наданих повноважень розпоряджається майном ТМО, укладає договори, видає доручення, відкриває в банках розрахункові та інші рахунки ТМО, має право першого підпису на фінансових, банківських та інших документах ТМО.

4.6. Штатний розклад ТМО затверджується головою відповідної районної у м. Києві державної адміністрації за поданням Директора ТМО та за погодженням з Головним управлінням охорони здоров'я.

V. Організація праці та заробітна плата

5.1. ТМО для найбільш повного використання трудового потенціалу і створення умов для високоефективної діяльності кожного працівника:

5.1.1. Проводить атестацію та раціоналізацію робочих місць, визначає їх необхідну кількість.

5.1.2. Встановлює форми організації праці працівників і організовує впровадження передових методів і прийомів праці.

5.1.3. Встановлює режим робочого часу, а також тривалість додаткових відпусток згідно з трудовим законодавством України.

5.1.4. Здійснює тарифікацію та встановлює працівникам надбавки до посадового окладу за високу якість, складність та напруженість в праці, професійну майстерність та інші доплати і надбавки згідно з законодавством.

5.1.5. Оплата праці працівників ТМО, що фінансуються бюджетом, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, галузевих угод, колективного договору у межах бюджетних асигнувань та власних надходжень.

VI. Матеріально-технічна база і кошти ТМО

6.1. Матеріально-технічну базу і кошти ТМО складають основні фонди та оборотні кошти, а також інші матеріальні цінності та фінансові ресурси, вартість яких відображена у її самостійному балансі.

6.2. Майно ТМО належить до комунальної власності територіальної громади міста Києва і закріплюється за нею на праві оперативного управління.

6.3. ТМО є неприбутковим. Витрати на утримання ТМО фінансуються за рахунок бюджетних коштів та з інших джерел, передбачених законодавством України.

6.4. ТМО має право за згодою власника або уповноваженого ним органу у встановленому законодавством України порядку відчужувати закріплене за ним майно іншим підприємствам, установам і організаціям, здавати в оренду нерухоме майно, обладнання, інвентар та інші цінності, а також списувати їх з балансу у встановленому порядку.

6.5. ТМО має власний автотранспорт і забезпечує його роботу з метою удосконалення медичної допомоги населенню.

VII. Облік, звітність, контроль

7.1. ТМО здійснює облік результатів своєї діяльності, контроль за обсягами наданої медичної допомоги, веде оперативний, бухгалтерський, медичний та статистичний облік, в порядку встановленому для неприбуткових установ і організацій.

7.2. Перевірка окремих напрямків діяльності ТМО здійснюється податковими та іншими уповноваженими державними органами відповідно до чинного законодавств України.

7.3. Ревізія та перевірка діяльності ТМО здійснюється власником або уповноваженим ним органом при потребі, але не рідше одного разу на два роки.

7.4. ТМО здійснює контроль за якісними показниками діяльності структурних підрозділів, фінансово-господарською та іншою діяльністю лікувально-профілактичних закладів, що входять до складу ТМО. Лікувально-профілактичні заклади, що входять до складу ТМО в своїй діяльності підзвітні ТМО.

VIII. Ліквідація та реорганізація установи

8.1. Реорганізація та ліквідація ТМО проводиться за рішенням власника або уповноваженого ним органу чи рішенням суду або господарського суду.

8.2. У разі реорганізації чи ліквідації ТМО працівникам, що звільняються, гарантується додержання їх прав і інтересів відповідно до трудового законодавства.

8.3. У випадку припинення діяльності ТМО майно, яке залишилось після задоволення претензій кредиторів і членів колективу, використовується за вказівкою власника.

Заступник голови В.Ромашко