Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 911 від 17.07.2007

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської міської державної адміністрації
N 1036 від 11.09.20
09)

Про порядок здійснення контролю за організацією
закупівель за державні кошти підприємствами,
установами та організаціями, що знаходяться у сфері
управління виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)

З метою забезпечення цільового та ефективного використання державних коштів, прозорості та відкритості закупівель за державні кошти, формування конкурентного середовища та запобігання проявам корупції і зловживання службовим становищем керівниками підприємств, установ та організацій, що знаходяться у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - КМДА) та його структурних та територіальних підрозділів, забезпечити:

1. При проведенні закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти, очікувана сума яких перевищує 5 млн. грн.:

1.1. Подання протягом 5-ти днів після затвердження належним чином завіреної копії тендерної документації Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту та врахування його зауважень.

1.2. Залучення до розкриття тендерних пропозицій (за згодою):

1.2.1. Представників преси, телебачення.

1.2.2. Представника відповідного профільного управління Київської міської державної адміністрації (розпорядника коштів).

1.2.3. Представника Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту.

1.2.4. Представника юридичного управління апарату КМДА.

1.3. Інформування Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту про дату та місце розкриття тендерних пропозицій не пізніше, як за 20 днів до дня їх проведення.

1.4. Подання протягом 5-ти днів після укладення належним чином завіреної копії договорів і додаткових угод з переможцями тендерів разом з протоколом оцінки тендерних пропозицій Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту та врахування його зауважень.

2. При проведенні закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти на очікувану суму від 500 тис. грн. до 5 млн. грн.:

2.1. Подання протягом 5-ти днів після затвердження належним чином завіреної копії тендерної документації Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту та врахування його зауважень.

2.2. Інформування Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту про дату та місце розкриття тендерних пропозицій не пізніше, як за 20 днів до дня їх проведення та, за зверненням, залучення його представника.

2.3. Подання протягом 5-ти днів після укладення належним чином завіреної копії договорів і додаткових угод з переможцями тендерів разом з протоколом оцінки тендерних пропозицій Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту та врахування його зауважень.

3. При проведенні закупівель товарів, робіт та послуг за державні кошти на очікувану суму від 100 тис. грн. до 500 тис. грн.:

3.1. Інформування Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту про дату та місце розкриття тендерних пропозицій не пізніше, як за 20 днів до дня його проведення та, за зверненням, залучення його представника.

3.2. Надання Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту копію протоколу оцінки тендерних пропозицій у 5-денний термін після його підписання.

4. Першому заступникові голови Київської міської державної адміністрації Бассу Д.Я. прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.

5. Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту здійснювати постійний контроль за виконанням керівниками підприємств, установ та організацій, що знаходяться у сфері управління КМДА та його структурних та територіальних підрозділів, вимог цього розпорядження, законодавства та ефективності при закупівлях за державні кошти.

6. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

Голова Л.Черновецький