Документ втратив чиннiсть!

ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
06.06.2007 N 24

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 липня 2007 р. за N 793/14060

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Державного комітету України із земельних ресурсів
N 123 від 17.06.20
08)

Про затвердження Положень
про територіальні органи Держземагентства

Відповідно до пункту 7 Положення про Державне агентство земельних ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2007 N 614, наказую:

1. Затвердити такі, що додаються:

Положення про головне управління земельних ресурсів у області;

Положення про головні управління земельних ресурсів у містах Києві та Севастополі;

Положення про управління (відділ) земельних ресурсів у місті (міст обласного та районного значення);

Положення про відділ (управління) земельних ресурсів у районі.

2. Юридичному управлінню (Царьов Д.В.) забезпечити:

2.1. Подання цього наказу на погодження Міністрові охорони навколишнього природного середовища;

2.2. Подання цього наказу на державну реєстрацію до Мін'юсту відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".

3. Управлінню справами (Проценко А.О.) забезпечити доведення цього наказу до головних управлінь земельних ресурсів в областях, містах Києві та Севастополі.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Голова І.П.Яцук

Погоджено:

Міністр охорони навколишнього природного середовища В.Г.Джарти

Затверджено
Наказ Держземагентства
06.06.2007 N 24

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
11 липня 2007 р. за N 793/14060

Положення
про головне управління земельних ресурсів у області

1. Головне управління земельних ресурсів у області (далі - головне управління) є територіальним органом Держземагентства, йому підзвітне і підконтрольне.

2. Головне управління у своїй діяльності керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінприроди та Держземагентства, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями головного управління є:

підготовка та внесення Держземагентству пропозицій щодо формування державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, установлення меж адміністративно-територіальних утворень та забезпечення її реалізації, проведення земельної реформи;

участь у розробленні та здійсненні заходів щодо розвитку ринку земель;

координація роботи з проведення земельної реформи;

організація і забезпечення ведення державного земельного кадастру, підготовка земельно-кадастрової документації;

здійснення землеустрою і проведення моніторингу земель;

участь у виконанні державних, галузевих і регіональних програм з питань регулювання земельних відносин, установлення меж адміністративно-територіальних утворень, раціонального використання, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, територіального планування;

проведення державної експертизи програм і проектів з питань землеустрою, ведення державного земельного кадастру, охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів.

4. Головне управління відповідно до покладених на нього завдань:

розробляє та подає для затвердження Голові Держземагентства план заходів щодо реалізації основних напрямів та стратегічних цілей діяльності головного управління;

вносить у встановленому порядку пропозиції щодо розпорядження землями державної і комунальної власності, установлення меж адміністративно-територіальних утворень, регулювання земельних відносин, створення та ведення державного земельного кадастру, проведення моніторингу земель;

надає пропозиції до галузевих і регіональних програм з питань розвитку земельних відносин, раціонального використання, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, а також здійснює забезпечення їх виконання;

здійснює відповідно до чинного законодавства України державне регулювання у сфері оцінки земель, організовує та забезпечує виконання відповідних робіт, видає витяги з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельних ділянок, готує пропозиції щодо вдосконалення методики та порядку виконання робіт з грошової оцінки земель;

забезпечує підготовку та здійснення організаційних, економічних, екологічних та інших заходів, спрямованих на раціональне використання земель, їх захист від шкідливого антропогенного впливу, дотримання режиму використання земель природоохоронного, оздоровчого, рекреаційного та історико-культурного призначення інших територій і об'єктів екомережі, організовує здійснення заходів щодо відтворення корисних властивостей земельних ділянок;

забезпечує підготовку і здійснення організаційних, економічних та інших заходів у сфері встановлення меж адміністративно-територіальних утворень;

бере участь у підготовці та здійсненні заходів щодо розвитку ринку земель, іпотеки земельних ділянок та вдосконалення системи оподаткування земель;

готує та подає до Держземагентства пропозиції щодо вдосконалення правового режиму використання земель;

готує в межах своєї компетенції і подає до Держземагентства пропозиції щодо формування інвестиційної політики, виходячи з пріоритетів структурного реформування економіки;

розглядає нормативно-технічні документи з питань розроблення землевпорядної документації, ціноутворення у сфері проектування, будівництва та експлуатації протиерозійних об'єктів і споруд та в межах своєї компетенції бере участь у їх затвердженні;

організовує та здійснює в установленому порядку надання платних послуг згідно з переліком, що затверджується Кабінетом Міністрів України;

організовує в установленому порядку виконання землевпорядних робіт і проведення державної інвентаризації земель;

забезпечує науково-експертне, аналітичне, інформаційне та методичне здійснення землевпорядних, землеоціночних робіт щодо проведення земельних торгів;

проводить відповідно до чинного законодавства України моніторинг земель;

забезпечує регулювання земельних відносин, створення та ведення державного земельного кадастру;

виступає в установленому порядку замовником науково-дослідних, проектно-розвідувальних робіт з охорони земель;

здійснює відповідно до закону державне регулювання у сфері встановлення меж адміністративно-територіальних утворень, планування територій та розмежування земель державної і комунальної власності;

створює інформаційну базу з питань реформування земельних відносин, землеустрою, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру, оціночної діяльності і земельних торгів, нарахування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва;

використовує в установленому чинним законодавством України порядку бюджетні кошти для виконання програм освоєння нових технологій, провадження іншої науково-технічної діяльності у сфері раціонального використання та охорони земель;

проводить державну експертизу програм і проектів з питань землеустрою, ведення державного земельного кадастру, охорони земель, реформування земельних відносин, а також техніко-економічних обґрунтувань таких програм і проектів;

організовує, зокрема за участю іноземних наукових установ та організацій, наукові дослідження з питань землеустрою і ведення державного земельного кадастру;

бере участь у міжнародному співробітництві з питань земельних відносин, виконанні зобов'язань міжнародних документів та угод у межах своєї компетенції;

забезпечує в межах своєї компетенції виконання Українською Стороною зобов'язань за Угодою про партнерство і співробітництво між Україною і Європейськими співтовариствами та їх державами-членами;

у межах своєї компетенції розробляє заходи і здійснює щодо вдосконалення порядку ведення обліку та підготовки звітності у сфері регулювання земельних відносин, формування екомережі;

сприяє проведенню земельних торгів, забезпечує визначення стартової ціни земельної ділянки, що перебуває у державній та комунальній власності;

здійснює в межах своєї компетенції контроль за додержанням установленого чинним законодавством України порядку, визначення розміру та відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

вносить до місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо використання коштів, які надходять у порядку відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва;

проводить у випадках, передбачених чинним законодавством України, контроль за додержанням суб'єктами господарювання ліцензійних умов;

координує діяльність підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держземагентства та здійснюють науково-дослідну роботу;

контролює в межах своєї компетенції додержання фінансово-економічних нормативів виконання землевпорядних робіт, землеоціночних робіт, надання послуг у сфері збирання і використання земельної кадастрової інформації;

забезпечує в межах своєї компетенції виконання завдань з мобілізаційної підготовки та мобілізаційної готовності держави;

забезпечує в межах своєї компетенції реалізацію державної політики щодо кадрової роботи та державної служби, підготовки, перепідготовки і підвищення кваліфікації працівників;

забезпечує реалізацію та здійснює контроль за додержанням вимог чинного законодавства України з питань державної таємниці;

організовує розгляд звернень громадян з питань, що належать до його компетенції, забезпечує в межах своєї компетенції виявлення та усунення причин виникнення скарг громадян;

здійснює в установленому законодавством порядку методичне забезпечення місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з питань регулювання земельних відносин;

розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов'язані з порушенням законодавства в галузі використання і охорони земель та порядку регулювання земельних відносин, і приймає відповідні рішення в межах своєї компетенції;

здійснює згідно із чинним законодавством України інші функції для виконання покладених на нього завдань.

5. Головне управління має право:

одержувати в установленому законодавством порядку від місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також від підприємств, установ та організацій інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

залучати фахівців місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його компетенції;

організовувати і проводити конференції, семінари, наради з питань, що належать до його компетенції;

утворювати за погодженням з іншими місцевими органами виконавчої влади комісії, експертні та консультативні ради і робочі групи;

засновувати відповідно до чинного законодавства України друковані засоби масової інформації та провадити видавничу діяльність з метою висвітлення питань реалізації державної політики у сфері регулювання земельних відносин, використання, охорони та проведення моніторингу земель, ведення державного земельного кадастру.

6. Головне управління в процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування.

7. Головне управління здійснює свої повноваження безпосередньо та через управління (відділи) земельних ресурсів міських (міст обласного і районного значення) та районних відділів відповідної області.

8. Головне управління очолює начальник, який призначається на посаду і звільняється з посади Головою Держземагентства.

Начальник головного управління має заступників, які за його поданням призначаються на посаду і звільняються з посади Головою Держземагентства.

9. Начальник головного управління:

здійснює керівництво діяльністю головного управління і є відповідальним за виконання покладених на управління завдань, визначає компетенцію заступників начальника головного управління, керівників його структурних підрозділів;

розподіляє обов'язки між заступниками начальника головного управління, затверджує положення про структурні підрозділи і функціональні обов'язки працівників управління;

видає в межах своєї компетенції накази, організовує і контролює їх виконання. Видані в межах своєї компетенції нормативно-правові акти підлягають державній реєстрації у головних управліннях юстиції в областях;

забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності головного управління, вживає необхідних заходів до їх поліпшення;

призначає на посаду і звільняє з посади працівників головного управління;

організовує планово-фінансову роботу в головному управлінні, затверджує кошториси відділів та управлінь земельних ресурсів у районах та містах відповідної області, здійснює внутрішній контроль за використанням фінансових і матеріальних ресурсів, забезпечує формування та вдосконалення системи обліку;

розпоряджається коштами в межах затвердженого кошторису головного управління;

здійснює інші повноваження, передбачені чинним законодавством України та Положенням про головне управління.

10. Для узгодженого вирішення питань, що належать до компетенції головного управління, обговорення найважливіших напрямів його діяльності утворюється колегія у складі начальника головного управління (голова колегії), його заступників (за посадою) та інших працівників управління.

До складу колегії можуть входити керівники місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління Держземагентства, а також представники громадських організацій (за їх згодою) з правом дорадчого голосу.

Склад колегії затверджується Головою Держземагентства за поданням начальника головного управління.

Рішення колегії вводяться в дію наказами головного управління.

11. Для розгляду наукових рекомендацій та інших пропозицій щодо використання і охорони земель, реформування земельних відносин та вирішення питань, пов'язаних з проведенням земельної реформи, у головному управлінні може утворюватися науково-технічна рада з числа вчених і висококваліфікованих фахівців.

Склад ради та Положення про неї затверджує начальник головного управління.

12. Головне управління утримується за рахунок державного бюджету.

13. Структуру і чисельність працівників головного управління в межах граничної чисельності працівників Держземагенства, їх штатний розпис і кошторис затверджує Голова Держземагентства.

14. Головне управління є юридичною особою, має самостійний баланс, рахунки в органах Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.

В.о. начальника юридичного управління Д.Царьов