МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,
МОЛОДІ ТА СПОРТУ
НАКАЗ
25.12.2006 N 4335
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 лютого 2007 р. за N 100/13367
Про затвердження форми звітності N 1-Центр "Звіт
про діяльність центру(ів) соціально-психологічної
реабілітації дітей" та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до статті 19-1 Закону України "Про інформацію" ( 2657-12 ), постанови Кабінету Міністрів України від 28.01.2004 N 87 "Про затвердження Типового положення про центр соціально-психологічної реабілітації дітей" наказую:
1. Затвердити форму звітності N 1-Центр "Звіт про діяльність центру(ів) соціально-психологічної реабілітації дітей" (далі - форма) та Інструкцію щодо її заповнення (далі - Інструкція), що додаються.
2. Поширити затверджену форму та Інструкцію на центри соціально-психологічної реабілітації дітей.
3. Центрам соціально-психологічної реабілітації дітей забезпечити подання щороку звіту Міністерству у справах молоді, сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, службам у справах неповнолітніх обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 5 січня за рік та до 5 липня за I півріччя.
4. Міністерству у справах молоді, сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, службам у справах неповнолітніх обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечувати збір, контроль, обробку та подання щороку зведеного звіту Міністерству України у справах сім'ї, молоді та спорту, головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та управлінню статистики в м. Севастополі в цілому по території (регіону, області) до 15 січня за рік та до 15 липня за I півріччя.
5. Міністерству України у справах сім'ї, молоді та спорту забезпечувати щороку подання Державному комітету статистики України зведеного звіту в цілому по Україні та по регіонах (за окремими показниками) щороку до 25 січня за рік та до 25 липня за I півріччя.
6. Державному департаменту з усиновлення та захисту прав дитини подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03.10.92 N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами).
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра України у справах сім'ї, молоді та спорту Кондратюк Т.В.
Міністр В.П.Корж
Погоджено:
Голова Державного комітету статистики України О.Г.Осауленко
Затверджено
Наказ Міністерства України
у справах сім'ї, молоді
та спорту
25.12.2006 N 4335
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
6 лютого 2007 р. за N 100/13367
Інструкція
щодо заповнення форми звітності N 1-Центр
"Звіт про діяльність центру(ів)
соціально-психологічної реабілітації дітей"
1. Загальні положення
Звіт за формою звітності N 1-Центр "Звіт про діяльність центру(ів) соціально-психологічної реабілітації дітей" (далі - звіт) складають центри соціально-психологічної реабілітації дітей (далі - центр), які зареєстровані в органах виконавчої влади. Центри щороку подають звіт до 5 липня за I півріччя та до 5 січня за рік наростаючим підсумком Міністерству у справах молоді, сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, службам у справах неповнолітніх обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
У рядку "Поштова адреса" вказуються поштовий індекс, назва області, району, населеного пункту, вулиці, номери будинку та контактного телефону.
У звіті повинні бути заповнені всі показники. За відсутності показника ставиться тире. Усі дані заповнюються в одиницях, якщо інше не передбачене звітом. Звіт має бути заповнений розбірливо.
Керівник, який підписав звіт, несе відповідальність за достовірність указаних у ньому відомостей відповідно до чинного законодавства.
2. Кількість центрів
Розділ заповнюють Міністерство у справах молоді, сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, служби у справах неповнолітніх обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій.
У графі 1 указується загальна кількість центрів, розташованих на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя. У графі 2 вказується загальна кількість місць, на які розраховані центри, у графі 3 - кількість дітей, які перебували в центрах за звітний період.
3. Рух контингенту дітей центру(ів)
Розділ характеризує рух контингенту дітей, що перебували в центрі.
У графі 1 рядка 01 "Планова місткість центру" вказується максимальна чисельність дітей, на одночасне обслуговування яких розрахований заклад.
У графі 4 рядка 01 "Кількість дітей, які перебували у центрі за звітний період" вказується загальна кількість дітей, які перебували в центрі протягом звітного періоду, уключаючи тих, хто перебував у центрі на початок звітного періоду. Сума даних граф 2 та 3 має дорівнювати даним графи 4. Якщо дитина була в центрі декілька разів протягом звітного періоду, то вона враховується у звіті відповідну кількість разів.
У графі 6 рядка 01 "Кількість дітей на кінець звітного періоду" вказується загальна кількість дітей віком від 3 до 18 років. Дані графи 6 відповідають даним графи 4 мінус дані графи 5.
Сума даних граф 7 - 9 за всіма рядками дорівнює даним графи 4 за всіма рядками.
4. Місце постійного проживання
(реєстрації) дітей
Місце проживання кожної дитини центру визначається за місцем його постійного перебування (адреса батьків, опікунів, школи-інтернату, дитячого будинку тощо). Адресні дані можуть бути занесені до книги реєстрації на підставі підтвердних документів, офіційної інформації служб у справах неповнолітніх, органів освіти.
Вихованці із селищ міського типу враховуються як міські жителі.
Таким чином, сума граф 2, 3 має відповідати даним графи 1 зазначеного розділу. Загальна кількість дітей має дорівнювати даним рядка 01 графи 4 розділу 3.
5. Освітній рівень дітей
(стаціонарне перебування)
Освітній рівень дітей, що перебувають у центрі, визначається відповідно до Закону України "Про освіту" ( 1060-12 ). Дані підтверджуються документом про освітній рівень.
Сума даних рядків 02 - 06 за всіма графами повинна дорівнювати даним рядка 01.
Дані рядка 01 розділу 5 за графами 1, 2, 3 дорівнюють сумі даних граф 8 та 9 відповідно за рядками 01, 02, 04 розділу 3.
6. Соціальна характеристика дітей
Соціальна характеристика дітей визначається та відображається у звіті на підставі документів, наданих адміністрації закладу відповідними органами (служби у справах неповнолітніх, органи освіти), за місцем проживання дитини (графи 1 - 3), та на підставі судових рішень (графи 4, 5, 6).
Сума даних граф 1, 2, 4, 5, 6 рядка 01 не може перевищувати загальної кількості дітей, які перебували в центрі протягом звітного періоду.
7. Характеристика дітей за станом здоров'я
Розділ характеризує стан здоров'я дітей, що перебували в центрі під час звітного періоду. Відомості про стан здоров'я (графа 1, рядки 04 - 09) уносяться до звіту з медичної картки дитини, що заповнюється на підставі обстеження дитини лікарем центру або в лікувальному закладі. Сума даних рядків 02 - 03 повинна дорівнювати даним рядка 01 графи 4 розділу 3. За рядком 03 дитина враховується лише один раз.
За рядками 04 - 09 дитина може враховуватися декілька разів.
8. Причини перебування дітей
Причини перебування дітей у центрі відображаються у звіті після з'ясування обставин, з яких дитина потрапила до зазначеного закладу, на підставі документів, зазначених у пункті 13 Типового положення про центр соціально-психологічної реабілітації дітей, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 січня 2004 року N 87.
Дані рядка 01 за графами 1 - 5 повинні дорівнювати сумі даних рядків 02 - 05 за відповідними графами.
Таким чином, сума даних граф 1, 2, 3, 4 має дорівнювати даним графи 4 рядка 01 розділу 3.
9. Вибуття дітей з центру(ів)
Відомості щодо вибуття дітей з центру вносяться до звіту на підставі документів служб у справах неповнолітніх (крім випадків, коли дитина самовільно залишила заклад).
Таким чином, дані граф 2 - 10 мають дорівнювати даним графи 1, а також даним графи 5 за відповідними рядками розділу 3.
10. Чисельність працівників центру(ів)
на кінець звітного періоду
У відповідних рядках розділу вказуються дані про чисельність зайнятих посад згідно із штатним розписом, їх фактичну кількість та відсоткове співвідношення.
11. Основні показники матеріальної бази
Дані про наявність у центрі окремих приміщень, автотранспортних засобів, комп'ютерної та оргтехніки наводяться в одиницях.
Дані рядка 01 графи 1 повинні дорівнювати сумі даних рядка 02 - 05 графи 1.
12. Стан фінансування центру(ів)
Розділ формується за результатами фінансування центру у звітному періоді. Сума граф 2, 3 рядка 01 має дорівнювати даним графи 1 рядка 01.
Директор Державного департаменту з усиновлення
та захисту прав дитини Л.С.Волинець
ЗВІТНІСТЬ N 1-Центр
ЗВІТ
про діяльність центру(ів)
соціально-психологічної
реабілітації дітей
за ________________________
1. Загальні положення
--------------------------------------------------
| Подають | Термін | Форма N-1 Центр
| | подання |
|------------------------------------+-----------| ЗАТВЕРДЖЕНО
|Центри соціально-психологічної |до 5 січня | Наказ Міністерства України
|реабілітації дітей - Міністерству |до 5 липня | у справах сім'ї, молоді
|у справах молоді, сім'ї та гендерної| | та спорту
|політики Автономної Республіки Крим,| | 25.12.2006 N 4335
|службам у справах неповнолітніх | |
|обласних, Київської та | |
|Севастопольської міських державних | |
|адміністрацій | |
| | |
|Міністерство у справах молоді, |до 15 січня| Поштова - піврічна, річна.
|сім'ї та гендерної політики |до 15 липня|
|Автономної Республіки Крим, служби | |
|у справах неповнолітніх обласних, | |
|Київської та Севастопольської | |
|міських державних адміністрацій | |
|- Міністерству України у справах | |
|сім'ї, молоді та спорту та | |
|головним управлінням статистики | |
|в Автономній Республіці Крим, | |
|областях, місті Києві та управлінню | |
|статистики в місті Севастополі | |
| | |
|Міністерство України у справах |до 25 січня|
|сім'ї, молоді та спорту - |до 25 липня|
|Державному комітету статистики | |
|України | |
--------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------
| Найменування організації - респондента інформації |
|--------------------------------------------------------------------------|
| Поштова адреса |
|--------------------------------------------------------------------------|
| Коди організації - респондента |
|--------------------------------------------------------------------------|
| за |територія| види | форми |організаційно-|міністерства, іншого|
|ЄДРПОУ| (КОАТУУ)|економічної|власності| правові |центрального органу,|
| | | діяльності| (КФВ) | форми |якому підпорядкована|
| | | (КВЕД) | |господарювання| організація- |
| | | | | (КОПФГ) | респондент |
| | | | | | інформації (КОДУ)* |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|------+---------+-----------+---------+--------------+--------------------|
| | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
---------------
* Тільки для підприємств державної форми власності
2. Кількість центрів
------------------------------------------------------------------
| N | Назва показника |Кількість | Планова | Кількість |
|рядка| |центру(ів)|місткість | дітей, які |
| | | |центру(ів)| перебували |
| | | | | в центрі(ах) |
| | | | |за звітний період|
|-----+------------------+----------+----------+-----------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-----+------------------+----------+----------+-----------------|
| 01 |Усього закладів | | | |
| |у регіоні | | | |
------------------------------------------------------------------
3. Рух контингенту дітей центру(ів)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва |Планова|Кількість| Прийнято | Кількість |Вибуло за|Кількість| Із гр. 4 мали вік |
|рядка|показника| міст- |дітей на |за звітний| дітей, які | звітний |дітей на |--------------------|
| | | кість | початок | період |перебували в| період | кінець |від 3| від |від 15|
| | | центру|звітного | | центрі за | |звітного | до 6|7 до 14|до 18 |
| | |(місць)| періоду | | звітний | | періоду |років| років |років |
| | | | | | період | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| 01 |Усього | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| |у т.ч.: | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| 02 |хлопчики | | | | | | | | | |
| |(стаціо- | | | | | | | | | |
| |нарне | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| 03 |хлопчики | | | | | | | | | |
| |(денне | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| 04 |дівчатка | | | | | | | | | |
| |(стаціо- | | | | | | | | | |
| |нарне | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | |
|-----+---------+-------+---------+----------+------------+---------+---------+-----+-------+------|
| 05 |дівчатка | | | | | | | | | |
| |(денне | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Місце постійного проживання
(реєстрації) дітей
------------------------------------------------------------------
| N | Назва показника |Усього| Міські | Сільські |
|рядка| | | жителі | жителі |
|-----+-----------------------------+------+----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-----+-----------------------------+------+----------+----------|
| 01 |Загальна кількість дітей, які| | | |
| |перебували в центрі протягом | | | |
| |звітного періоду - усього | | | |
------------------------------------------------------------------
5. Освітній рівень дітей
(стаціонарне перебування)
------------------------------------------------------------------
| N | Назва показника | Усього| Хлопчики| Дівчатка|
|рядка| | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 01 |Кількість вихованців у віці | | | |
| |7 - 18 років | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| |з них мають: | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 02 |початкову загальну освіту | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 03 |базову загальну середню освіту| | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| |з них мають: | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
|03.1 |5-7 класів | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
|03.2 |7-9 класів | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 04 |повну загальну середню освіту | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 05 |не навчалися взагалі | | | |
|-----+------------------------------+-------+---------+---------|
| 06 |не навчалися більше року | | | |
------------------------------------------------------------------
6. Соціальна характеристика дітей
--------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва | Із загальної кількості дітей |
|рядка| показника |--------------------------------------------------------------------------|
| | |мають| мають | діти із | діти-сироти | діти-сироти та | діти-сироти та |
| | |повну|неповну| сім'ї, де| та діти, |діти, позбавлені|діти, позбавлені|
| | |сім'ю|сім'ю | батьки, | позбавлені | батьківського | батьківського |
| | | | |ухиляються| батьківського |піклування, які |піклування, які |
| | | | | від | піклування, | направлені до | проживають у |
| | | | | виконання|які перебувають| центру(ів) з |сім'ях опікунів |
| | | | | своїх | у загально- | метою їх | або |
| | | | |обов'язків| освітніх | подальшого | піклувальників |
| | | | | | навчальних | влаштування | |
| | | | | | закладах, | | |
| | | | | | дитячих | | |
| | | | | | будинках, | | |
| | | | | | професійно- | | |
| | | | | | технічних | | |
| | | | | | закладах | | |
| | | | | | | | |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| 01 |Усього | | | | | | |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| 02 |хлопчики | | | | | | |
| |(стаціонарне | | | | | | |
| |перебування) | | | | | | |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| 03 |хлопчики (денне| | | | | | |
| |перебування) | | | | | | |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| 04 |дівчатка | | | | | | |
| |(стаціонарне | | | | | | |
| |перебування) | | | | | | |
|-----+---------------+-----+-------+----------+---------------+----------------+----------------|
| 05 |дівчатка (денне| | | | | | |
| |перебування) | | | | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Характеристика дітей
за станом здоров'я
--------------------------------------------------------------------------
| N | Назва показника | Шифр за | Кількість дітей, які |
|рядка| | МКХ - 10 |перебували в центрі(ах)|
| | | | за звітний період, |
| | | | (усього) |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| | | | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| А | Б | В | 1 |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 01 |Усього осіб | Х | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| |у тому числі: | | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 02 |практично здорові | Х | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 03 |мають хвороби, усього | А00 - 98 | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| |у тому числі: | | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 04 |деякі інфекційні та паразитарні| А00 - 99| |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 05 |у тому числі: туберкульоз |А15 - А19 | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 06 |хвороба, зумовлена вірусом |В20 - В24 | |
| |імунодефіциту людини (ВІЛ) | | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 07 |розлади психіки та поведінки |F00-F09; | |
| | |F20-F99 | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 08 |хвороби органів дихання | J - 45 | |
|-----+-------------------------------+----------+-----------------------|
| 09 |інші хвороби | Х | |
--------------------------------------------------------------------------
8. Причини перебування дітей
----------------------------------------------------------------------------
| N | Назва | Із загальної кількості дітей перебували | З них |
|рядка| показника | в центрі внаслідок | особисто |
| | |--------------------------------------------|звернулися|
| | |складних|залишилися|переведенні з|жорстокого| |
| | |життєвих| поза |притулків для|поводження| |
| | |обставин| сімейним | | | |
| | | |оточенням | | | |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| 01 |Усього | | | | | |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| 02 |хлопчики | | | | | |
| |(стаціонарне| | | | | |
| |перебування)| | | | | |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| 03 |хлопчики | | | | | |
| |(денне | | | | | |
| |перебування)| | | | | |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| 04 |дівчатка | | | | | |
| |(стаціонарне| | | | | |
| |перебування)| | | | | |
|-----+------------+--------+----------+-------------+----------+----------|
| 05 |дівчатка | | | | | |
| |(денне | | | | | |
| |перебування)| | | | | |
----------------------------------------------------------------------------
9. Вибуття дітей з центру(ів)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва |Вибуло| З них |
|ряд|показника| з |----------------------------------------------------------------------------------------|
|-ка| |центру|вибули в|улашто- | улашто- |усино-|улашто- | повернено до |улаштовано до |вибуло,|само- |
| | |(ів), | сім'ю, |вано під| вано в |влено |вано до | загально- | загально- | не |вільно|
| | |усьго |пройшо- |опіку та| іншу | |навчаль-| освітніх | освітніх | прой- |зали- |
| | | |вши курс| піклу- | сім'ю | | них | навчальних | навчальних | шовши | шили |
| | | |реабілі-| вання | (прийо- | |закладів| закладів, | закладів, | курсу |центр |
| | | | тації | | мну, | | різних | дитячих | дитячих | реабі-| |
| | | | | | дитячий | | рівнів | будинків для | будинків для |літації| |
| | | | | | будинок | |акреди- |дітей-сиріт та|дітей-сиріт та| | |
| | | | | |сімейного| | тації | дітей, | дітей, | | |
| | | | | | типу) | | | позбавлених | позбавлених | | |
| | | | | | | | |батьківського |батьківського | | |
| | | | | | | | | піклування | піклування | | |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
|01 | Усього | | | | | | | | | | |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
|02 |хлопчики | | | | | | | | | | |
| |(стаціо- | | | | | | | | | | |
| |нарне | | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | | |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
|03 |хлопчики | | | | | | | | | | |
| |(денне | | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | | |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
|04 |дівчатка | | | | | | | | | | |
| |(стаціо- | | | | | | | | | | |
| |нарне | | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | | |
|---+---------+------+--------+--------+---------+------+--------+--------------+--------------+-------+------|
|05 |дівчатка | | | | | | | | | | |
| |(денне | | | | | | | | | | |
| |перебу- | | | | | | | | | | |
| |вання) | | | | | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Чисельність працівників центру(ів)
на кінець звітного періоду
-------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Педагогічний персонал | Медичний персонал | Обслуговувальний персонал |
|рядка|---------------------------+---------------------------+---------------------------|
| | кількість | фактична | %| кількість | фактична |% | кількість | фактична |% |
| | посад, |чисельність| | посад, |чисельність| | посад, |чисельність| |
| |передбачених| працюючих | |передбачених| працюючих | |передбачених| працюючих | |
| | штатним | | | штатним | | | штатним | | |
| | розписом | | | розписом | | | розписом | | |
|-----+------------+-----------+--+------------+-----------+--+------------+-----------+--|
| А | 1 | 2 | 3| 4 | 5 |6 | 7 | 8 |9 |
|-----+------------+-----------+--+------------+-----------+--+------------+-----------+--|
| 01 | | | | | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------------
11. Основні показники
матеріальної бази
------------------------------------------------------------------
|N рядка| Назва показника |Кількість (одиниць)|
|-------+------------------------------------+-------------------|
| А | Б | 1 |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 01 |Автотранспортні засоби (усього) | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| |з них: | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 02 |легковий автомобіль | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 03 |вантажний автомобіль | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 04 |автобус | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 05 |мікроавтобус | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 06 |Бібліотека | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 07 |Фізкультурний зал | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 08 |Спортивний майданчик | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 09 |Майстерня | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 10 |Навчальні класи | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 11 |Фізіотерапевтичний кабінет | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 12 |Комп'ютер | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 13 |Факс | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 14 |Ксерокс | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 15 |Площа, яка перебуває | |
| |на балансі центру (кв.м), | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 16 |з неї здана в оренду | |
|-------+------------------------------------+-------------------|
| 17 |Орендована площа (кв.м) | |
------------------------------------------------------------------
11. Стан фінансування центру(ів)
----------------------------------------------------------------------
| N | Назва | Бюджетне фінансування |Позабюджетні|
|рядка| показника |-----------------------------------|надходження |
| | |заплановані|фактично|заборгованість| (залучені |
| | |засновником|надійшло| на кінець | кошти) |
| | | кошти на | | звітного | |
| | | утримання | | періоду | |
|-----+-------------+-----------+--------+--------------+------------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 |
|-----+-------------+-----------+--------+--------------+------------|
| 01 |Усього коштів| | | | |
| |(грн) | | | | |
----------------------------------------------------------------------
Керівник (підпис) /прізвище, ініціали/
Головний бухгалтер (підпис) /прізвище, ініціали/
Директор Державного департаменту з усиновлення
та захисту прав дитини Л.С.Волинець
