Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 697 від 11.05.2000

( Розпорядження втратило чинність на підставі
Розпорядження КМДА
N 1770 від 21.08.20
01 )

Про внесення змін та доповнень
до Положення про Державну госпрозрахункову
службу пасажирських перевезень

З метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства України Положення про Державну госпрозрахункову службу пасажирських перевезень та враховуючи досвід роботи над забезпеченням пасажирських перевезень автомобільним транспортом у м. Києві на конкурсній основі з залученням транспортних засобів різних форм власності, а також контролю за виконанням перевізниками Правил надання послуг пасажирським автомобільним транспортом, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 1997 р. N 176 "Про затвердження Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та умов договорів, укладених між Замовником і Перевізником:

1. Перейменувати Державну госпрозрахункову службу пасажирських перевезень на Комунальну госпрозрахункову службу перевезень та внести зміни і доповнення до Положення про Державну госпрозрахункову службу пасажирських перевезень, затвердженого розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 04.11.97 N 1776 "Про створення госпрозрахункової служби пасажирських перевезень", виклавши його в редакції, що додається.

2. Внести зміни та доповнення до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 26.02.97 N 213 "Про організацію у м. Києві перевезень пасажирів на конкурсній основі", виклавши пункти 4, 7, 8 в такій редакції:

"4. Покласти на Комунальну госпрозрахункову службу перевезень функції робочого органу тимчасового конкурсного комітету з питань організації та проведення конкурсу щодо визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом на міських та приміських маршрутах в т. ч. на таксомоторних маршрутах і легковими таксі, з подальшим постійним веденням документації з планування, обліку, управління рухом, звітності за встановленими замовником формами, комп'ютерно-інформаційним забезпеченням та видачею маршрутних листів."

"7. Кошти, одержані від перевізників за надання послуг, використовуються на утримання і розвиток комунальної госпрозрахункової служби перевезень."

"8. Встановити, що перевезення пасажирів на міських та приміських таксомоторних маршрутах здійснюються перевізниками різних форм власності на конкурсній основі при наявності талону до договору, укладеного із замовником перевезень на підставі рішення тимчасового конкурсного комітету та маршрутного листа, виданого комунальною госпрозрахунковою службою перевезень".

3. Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 16.12.97 N 2046 "Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від 04.11.97 N 1776" у зв'язку з перейменуванням вважати таким, що втратило чинність.

4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської міськдержадміністрації Салія І.М.

Голова О.Омельченко

Додаток
до розпорядження Київської
міської державної
адміністрації
від 11.05.2000 N 697

Положення
про Комунальну госпрозрахункову службу перевезень
Київської міської державної адміністрації

I. Загальні положення

1.1. Комунальна госпрозрахункова служба перевезень Київської міської державної адміністрації (далі - Служба) - є правонаступником Державної госпрозрахункової служби пасажирських перевезень, створеної розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 04.11.97 N 1776 "Про створення госпрозрахункової служби пасажирських перевезень". Служба, в питаннях організації роботи на маршрутах міського пасажирського транспорту перевізників різних форм власності, оперативно підпорядковується комітету транспорту Київської міської державної адміністрації.

1.2. Служба є юридичною особою, діє на принципах повного господарського розрахунку, має окремий баланс, розрахунковий та інші рахунки в банках, печатки, штампи, а також бланки з власними реквізитами.

1.3. У своїй діяльності Служба керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ), законами України, Указами та розпорядженнями Президента України, декретами, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Київської міської держадміністрації, рішеннями Київської міської Ради, наказами комітету транспорту Київської міської держадміністрації, іншими законодавчими та нормативними актами, а також цим Положенням.

1.4. Місцезнаходження Служби (юридична адреса): Україна, м. Київ 30, вул. Леонтовича, 6.

Повна назва: Комунальна госпрозрахункова служба перевезень.

Скорочена назва: Служба перевезень.

II. Мета і предмет діяльності

2.1. Служба створена з метою:

2.1.1. Надання послуг юридичним та фізичним особам різних форм власності з питань організації перевезень пасажирів на міських і приміських таксомоторних та автобусних маршрутах і легковими таксі, а також транспортно-експедиційних послуг при перевезенні вантажів.

2.1.2. Виконання функцій робочого органу тимчасового конкурсного комітету з питань організації та проведення конкурсів щодо визначення перевізників пасажирів автомобільним транспортом на міських та приміських таксомоторних маршрутах і легковими таксі з подальшим постійним веденням документації планування, обліку, звітності за встановленими формами та комп'ютерно-інформаційного забезпечення.

2.1.3. Сприяння удосконаленню організації дорожнього руху та покращення пропускної спроможності міських шляхів та екологічного стану у м. Києві.

2.2. Основні напрямки діяльності Служби:

2.2.1. Надання послуг юридичним та фізичним особам з організації пасажирських перевезень на таксомоторних маршрутах та інших маршрутах міського пасажирського транспорту, забезпечення рівних умов роботи перевізників різних форм власності, підвищення рівня конкуренції, безпечних і якісних перевезень пасажирів і вантажів, суворого виконання перевізниками вимог чинного законодавства України, нормативно-правових актів, які регулюють процес перевезень і укладення договорів.

2.2.2. Надання послуг юридичним та фізичним особам з питань: організації повноти збору проїзної плати, організації руху та диспетчерського управління рухом мікроавтобусів, автобусів і легкових таксі, сприяння організації проведення сертифікації транспортних засобів та послуг: впровадження квитків єдиного зразку для разового проїзду в транспортних засобів, які працюють на таксомоторних маршрутах, будівництво зупинок на трасах маршрутів міського пасажирського транспорту в т. ч. і павільйонів очікування пасажирів; організації навчання та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів; транспортно-експедиційних послуг при перевезенні вантажів та інше згідно з нормативними актами України з цих питань.

2.2.3. Здійснення контролю за роботою перевізників над дотриманням ними вимог чинного законодавства, розпоряджень Київської міської державної адміністрації, наказів комітету транспорту виконання умов договорів, укладених із замовником на перевезення пасажирів на міських та приміських таксомоторних маршрутах, в т. ч. легковими таксі, а також при перевезенні вантажів;

2.2.4. Здійснення роботи із вивчення пасажиро-машинопотоків, обстеження маршрутів та проведення розрахунків потреб рухомого складу пасажирського транспорту різної форми власності для забезпечення перевезень пасажирів на міських та приміських таксомоторних маршрутах, в т. ч. легковими таксі, а також вантажопотоків в межах Київського транспортного вузла;

2.2.5. Узагальнення практики застосування законодавства України з питань організації перевезень пасажирів та вантажів на конкурсній основі, підготовка пропозицій комітету транспорту щодо удосконалення цієї діяльності.

2.2.6. Методичне керівництво та координація роботи перевізників пасажирів на міських та приміських таксомоторних маршрутах.

2.2.7. Ведення єдиної для м. Києва нумерації таксомоторних маршрутів та їх реєстр, а також виготовлення показчиків, схем та паспортів маршрутів для міського пасажирського транспорту різних форм власності, в т. ч. і покажчиків зупинок з їх назвою і розкладом руху міського пасажирського транспорту.

2.2.8. Надання юридичним і фізичним особами транспортно-експедиційних послуг при перевезенні вантажів.

III. Права служби

Служба має право:

3.1. Самостійно визначати структуру і штати, планувати свою діяльність, визначати стратегію і основні напрямки свого розвитку відповідно до галузевих науково-технічних прогнозів та пріоритетів, кон'юнктури ринку послуг і обсягів робіт та необхідності забезпечення виробничого, соціального і економічного розвитку.

3.2. Укладати договори на надання послуг суб'єктам підприємницької діяльності з питань організації пасажирських перевезень на міських та приміських маршрутах (в т. ч. і легковими таксомоторами) згідно з функціями Служби, надавати транспортно-експедиційні послуги при перевезенні вантажів, керуючись діючими в Україні нормативно-правовими актами з вищеперелічених питань, а також організовувати роботу:

- із проведення випробувань автотранспортних засобів на відповідність державному стандарту;

- із впровадження єдиного зразка разового квитка для проїзду на таксомоторних маршрутах:

- виступати замовником на виготовлення білетної продукції для перевізників пасажирів.

3.3. Вносити пропозиції комітету транспорту щодо поліпшення роботи пасажирського транспорту та удосконалення транспортної мережі, ефективного використання рухомого складу.

3.4. Укладати договори з суб'єктами підприємницької діяльності як в Україні, так і за її межами у встановленому законодавством порядку на види послуг, що відносяться до діяльності Служби.

3.5. Розробляти, на договірних засадах, графіки руху автобусів-таксомоторів на автобусних та таксомоторних маршрутах в залежності від пасажиропотоків, здійснювати контроль за роботою пасажирського транспорту всіх форм власності із дотримання ними умов укладених договорів на перевезення пасажирів.

3.6. Проводити перевірки роботи перевізників спільно з контролюючими органами та представниками громадських організацій і об'єднань з врахуванням вимог Указу Президента України від 23.07.98 N 817/98 "Про деякі заходи з дерегулювання підприємницької діяльності". При перевірці встановлюється наявність документів, які дають право здійснювати перевезення пасажирів на таксомоторних маршрутах, а при виявленні порушень складаються акти встановленої форми з вилученням талону до Договору, встановленої і замовником форми, який кріпиться справа у верхньому куті переднього скла автомобіля, а також вилученням маршрутного листа, схеми маршруту та маршрутних трафаретів до усунення виявлених недоліків. За дорученням замовника Служба здійснює перевірки роботи перевізників за окремими напрямками, за участю громадських організацій і об'єднань без попереднього повідомлення перевізника.

3.7. Проводити операції з коштами, що надходять на рахунок Служби за надання послуг юридичним і фізичним особам різних форм власності і підпорядкування.

3.8. Одержувати, у встановлений договорами термін, від перевізників, які працюють на таксомоторних маршрутах, інформацію про наявність і технічний стан рухомого складу, випуск його на лінію, кількість перевезених пасажирів та виконаних рейсів, регулярність руху та інше, а також інформацію від підприємств вантажного автомобільного, залізничного і річкового транспорту про наявність і технічний стан рухомого складу та можливості виконання обсягів робіт із перевезення вантажів різних класів.

3.9. Розробляти тарифи на послуги, що надаються Службою перевізникам всіх форм власності з питань організації роботи пасажирського транспорту міста та інших питань, які входять в коло діяльності Служби.

3.10. На замовлення суб'єктів підприємницької діяльності проводити обстеження підприємств, установ та організацій на предмет відкриття нових автогосподарств, за матеріалами обстежень готувати і видавати відповідні висновки з цих питань.

3.11. Виступати замовником будівництва зупинок міського пасажирського транспорту, в т. ч. і павільйонів очікування пасажирів, брати їх на свій баланс та утримання.

3.12. Користуватися банківським кредитом з урахуванням відповідальності за його цільове використання і своєчасне повернення, отримувати інвестиції в порядку, передбаченому законодавством України.

3.13. Купувати та брати в оренду у юридичних та фізичних осіб у встановленому законодавством порядку споруди, обладнання, матеріали, транспортні засобу обчислювальну техніку та інше для власних потреб, вирішувати соціально-побутові питання працівників Служби.

3.14. Проводити обстеження, надавати рекомендації та погоджувати ордери на виконання будівельних та монтажних робіт сторонніми організаціями на мережі міського пасажирського транспорту (встановлення торговельних кіосків, рекламних носіїв та інше) з максимальним забезпеченням руху транспортних засобів.

3.15. Розробляти і затверджувати за участю трудового колективу положення: про формування та розподіл прибутку; оплату праці, преміювання та застосування доплат і надбавок до посадових окладів працівників Служби.

3.16. Створювати спільні з вітчизняними та зарубіжними партнерами дочірні підприємства з організації перевезень пасажирів і вантажів, диспетчерського управління процесом перевезень, придбання та реалізації автозапчастин, обладнання, техніки, матеріалів та з інших напрямків діяльності Служби.

3.17. Брати участь у реалізації спільних інвестиційних проектів з юридичними та фізичними особами з питань організації перевезень пасажирів у м. Києві.

3.18. Налагоджувати прямі господарські, комерційні, інформаційні зв'язки в межах діючих нормативних актів України з юридичними та фізичними особами як в Україні так і за її межами.

3.19. Займатися комерційно-господарською діяльністю, яка не суперечить чинному законодавству, з питань, що входять в коло діяльності Служби.

IV. Обов'язки служби

4.1. Забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством України.

4.2. Забезпечувати якісну підготовку матеріалів до засідань тимчасового конкурсного комітету та своєчасно оформляти рішення, прийняті тимчасовим конкурсним комітетом.

4.3. Здійснювати розвиток основних фондів, забезпечення своєчасного введення в дію придбаного обладнання, оперативного матеріально-технічного постачання засобів виробництва.

4.4. Створювати належні умови для високопродуктивної праці своїх працівників, забезпечувати додержання чинного законодавства про працю, соціальне страхування, правил і норм охорони праці, техніки безпеки.

4.5. Здійснювати заходи з метою підвищення матеріальної зацікавленості працівників, як у результатах особистої праці, так і у загальних підсумках роботи.

4.6. Забезпечувати економне і раціональне використання фонду споживання, своєчасні розрахунки з працівниками Служби.

V. Управління діяльністю і структура служби

5.1. Службу очолює начальник, який призначається та звільняється з посади Київським міським головою на умовах контракту. Контракт з начальником Служби укладає голова комітету транспорту Київської міської державної адміністрації.

5.2. Заступники начальника Служби призначаються на посаду і звільняються з посади наказом начальника Служби.

5.3. Начальник Служби:

- організовує виконання поточних і перспективних програм діяльності Служби;

- розпоряджається майном Служби в межах, встановлених законодавством України цим положенням та угодами, укладеними Службою;

- затверджує структуру, штатний розпис Служби, план доходів та кошторис витрат на утримання Служби;

- вирішує кадрові питання згідно з чинним законодавством України;

- укладає угоди з усіх питань діяльності, видає доручення та виконує інші функції, що передбачені цим Положенням та контрактом;

- визначає компетенцію і напрямки діяльності заступників начальника Служби;

- веде прийом громадян та організацій з питань, що відносяться до компетенції Служби, розглядає їхні пропозиції та вживає необхідні заходи;

- несе повну відповідальність за результати роботи Служби, передбачені цим Положенням.

5.4. Рішення з соціально-побутових питань обговорюються та приймаються за участю профспілкового комітету Служби.

VI. Майно та кошти Служби

6.1. Майно Служби є комунальною власністю тетиторіальної громади м. Києва і закріплене за Службою на праві повного господарського відання.

Здійснюючи право повного господарського відання, Служба володіє, користується та розпоряджається зазначеним майном, вчиняючи щодо нього будь-які дії, які не суперечать чинному законодавству та Положенням Служби.

6.2. Джерелами формування майна Служба є:

- майно і кошти, закріплені за Службою;

- доходи, одержані від фінансово-господарської діяльності;

- майно, придбане Службою у юридичних або фізичних осіб у встановленому законодавством порядку;

- кредити банків та інших кредиторів:

- кошти, що надходять за спонсорськими угодами або договорами на інвестування діяльності, передбаченої цим Положенням.

- інші джерела, що не заборонені чинним законодавством України.

6.2. Служба має право за згодою власника або уповноваженого ним органу відчужувати, передавати, здавати в оренду, надавати іншим підприємствам, організаціям та установам безоплатно в тимчасове користування або позику належні їй будинки, споруди, устаткування, транспорт, інвентар та інші матеріальні цінності, а також списувати їх з балансу.

VII. Господарська, економічна та соціальна
діяльність Служби

7.1. Основним узагальнюючим показником фінансових результатів господарської діяльності Служби є прибуток, що залишається після сплати податків та інших, передбачених законодавством України, платежів у бюджет.

7.2. Доходи Служби утворюються за рахунок оплати юридичними та фізичними особами вартості послуг, які надаються відповідно до затверджених та погоджених у встановленому порядку тарифів, а також за договірними цінами.

7.3. Прибутки, отримані після зазначених розрахунків, залишаються в повному розпорядженні Служби. Напрямки їх використання погоджуються з власником, або уповноваженим ним органом. Послуги надаються юридичним та фізичним особам згідно з тарифами, затвердженими у встановленому порядку та за договірними цінами.

7.4. Взаємовідносини Служби з іншими установами, організаціями та підприємствами в усіх сферах господарської діяльності здійснюються на підставі договорів.

7.5. Служба здійснює бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде статистичну звітність і подає її у встановленому порядку відповідним державним органам.

7.6. Працівники Служби мають право на соціальне забезпечення у порядку та на умовах, передбачених законодавством України.

7.7. Перевірка діяльності Служби здійснюється у встановленому порядку власником або уповноваженим ним органом згідно з законодавством України.

VIII. Самоврядування трудового колективу

8.1. Повноваження трудового колективу реалізуються загальними зборами.

8.2. Трудовий колектив Служби на загальних зборах:

- розглядає і схвалює проект колективного договору;

- розглядає і вирішує згідно з цим Положенням питання самоврядування трудового колективу.

IX. Реорганізація і ліквідація підприємства

9.1. Реорганізація (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) або ліквідація Служби проводиться за рішенням власника або рішенням суду.

9.2. Ліквідація здійснюється ліквідаційною комісією у встановленому законодавством порядку.

9.3. При реорганізації ліквідації Служби звільнення працівників здійснюється відповідно до трудового законодавства України.

9.4. Майно, що залишається після ліквідації використовується за вказівкою власника.

Заступник голови В.Ромашко