Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

НАКАЗ
12.10.2006 N 661

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи
N 823 від 03.12.20
07)

Про організацію взаємодії МНС України
з Верховною Радою України

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 7 вересня 2006 року N 1284 "Про співробітництво Кабінету Міністрів України з Верховною Радою України", з метою забезпечення взаємодії Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з комітетами Верховної Ради України, депутатськими фракціями у Верховній Раді України, врахування позиції МНС стосовно доцільності прийняття Верховною Радою України законопроектів, що розробляються з метою реалізації державної політики у сфері цивільного захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, поводження з радіоактивними відходами та вибуховими матеріалами промислового призначення, рятувальної справи, техногенної, пожежної і промислової безпеки, створення та функціонування системи страхового фонду документації, а також гідрометеорологічної діяльності наказую:

1. Затвердити Порядок підготовки і подання до Кабінету Міністрів України проектів законодавчих актів та їх супроводження при розгляді у Кабінеті Міністрів України та у Верховній Раді України, що додається.

2. Затвердити Порядок організації та проведення зустрічей керівництва Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи з депутатськими фракціями та окремими народними депутатами України, що додається.

3. Покласти персональну відповідальність на заступників Міністра:

за забезпечення належної організації супроводження проектів законів та інших актів Верховної Ради України під час розгляду їх у депутатських фракціях, комітетах, інших органах Верховної Ради України та на пленарних засіданнях Верховної Ради України;

за якісну підготовку проектів законів та інших актів Верховної Ради України, супроводжувальних матеріалів до них, а також за своєчасне проведення експертизи, підготовку висновків до законопроектів, внесених народними депутатами України.

4. Заступникам Міністра:

вважати одним із пріоритетних напрямків своєї роботи налагодження результативної взаємодії з Верховною Радою України щодо врахування позиції Міністерства при прийнятті Верховною Радою України законопроектів, що розробляються з метою реалізації державної політики у сфері компетенції Міністерства, та забезпечити:

дотримання вимог Законів України "Про комітети Верховної Ради України" ( 116/95-ВР ) та "Про статус народного депутата України" ( 2790-12 ), сприяння вирішенню питань, що порушуються у зверненнях комітетів та запитах і зверненнях народних депутатів України;

відповідно до розподілу функціональних обов'язків проведення роботи у комітетах Верховної Ради України щодо роз'яснення позиції Уряду стосовно підтримки або не підтримки проектів законів, внесених Кабінетом Міністрів України чи народними депутатами України, що стосуються сфери повноважень МНС;

залучення народних депутатів України до робочих груп, комісій та консультативних рад стосовно підготовки законопроектів з питань, віднесених до сфери компетенції МНС, включення народних депутатів України (за згодою) до їх складу, з метою створення умов для більш активної участі депутатських фракцій у формуванні урядової політики щодо визначених питань;

представлення узгодженої позиції МНС з питань реалізації державної політики на пленарних засіданнях Верховної Ради України, в її депутатських фракціях, комітетах, а також під час проведення Дня Уряду України, парламентських слухань у Верховній Раді України та слухань у її комітетах;

дотримання порядку вивчення та візування законів, що надходять на підпис Президентові України, та представлення пропозицій Президента України до цих законів під час їх розгляду у Верховній Раді України;

визначення працівників, які персонально відповідають за своєчасну підготовку і погодження проектів законів та інших актів Верховної Ради України у МНС;

Про результати проведеної роботи доповідати особисто Міністру.

5. Відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України (Невінчаний О.В.) забезпечити:

організацію результативної співпраці з комітетами Верховної Ради України;

організацію проведення постійного моніторингу стану законопроектної роботи та вжиття заходів до її удосконалення;

участь у проведенні спільних засідань колегії Міністерства з комітетами Верховної Ради України;

своєчасне інформування Кабінету Міністрів України про хід та результати розгляду у Верховній Раді України внесених ним проектів законів та інших актів Верховної Ради України. У разі прийняття комітетами Верховної Ради України пропозиції про їх повернення невідкладно подавати пропозиції щодо подальших дій;

разом із відповідними структурними підрозділами Міністерства своєчасну підготовку вмотивованих висновків та фінансово-економічного обґрунтування до законопроектів для розгляду їх на засіданнях урядових комітетів;

подання Кабінетові Міністрів України пропозицій щодо включення проектів законів та інших актів Верховної Ради України до порядку денного чергової сесії Верховної Ради України;

своєчасну підготовку пропозицій щодо відкликання проектів законів та інших актів Верховної Ради України, внесених Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України, зокрема законопроектів, які втратили свою актуальність;

інформування Кабінету Міністрів України на початку роботи чергової сесії Верховної Ради України про стан виконання рішень Верховної Ради України, прийнятих за підсумками проведення Дня Уряду України та парламентських слухань у Верховній Раді України;

подання Кабінетові Міністрів України у п'ятницю, що передує пленарному тижню, пропозицій з питань, включених до розкладу пленарних засідань сесії Верховної Ради України;

організацію проведення невідкладного прийому народних депутатів України, а також їх прийому з нетермінових питань щосереди в другій половині дня;

підготовку розпоряджень Міністра про організацію взаємодії МНС з Верховною Радою України на початку роботи чергової сесії Верховної Ради України з урахуванням затвердженого відповідного порядку денного.

6. Відділу законодавчого розвитку та юридичних експертиз Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України (Носик О.І.) разом із відповідними структурними підрозділами Міністерства забезпечити:

організацію проведення юридичної експертизи законопроектів, розроблених народними депутатами України, сфери компетенції МНС, з підготовкою відповідних супровідних документів для участі представників Міністерства у засіданнях комітетів Верховної Ради України;

організацію розроблення законопроектів у співпраці з представниками депутатських фракцій, комітетів Верховної Ради України та окремими народними депутатами України (за їх згодою).

7. Відділу з питань взаємодії із ЗМІ та зв'язків з громадськістю (Прес-служба) (Кроль І.І.) забезпечити дотримання проголошених Кабінетом Міністрів України принципів публічності та прозорості роботи, систематичне проведення через засоби масової інформації роз'яснювальної роботи стосовно мети та основних положень законопроектів, внесених Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України.

8. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МНС від 30.07.2003 N 258 "Про затвердження Порядку підготовки і подання до Кабінету Міністрів України проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів та їх супроводження при розгляді у Кабінеті Міністрів України та у Верховній Раді України, Порядку організації та проведення зустрічей керівництва МНС України з депутатськими фракціями, групами та окремими народними депутатами України".

9. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Медвідя А.П.

Тимчасово виконуючий обов'язки Міністра В.М.Антонець

Затверджено
Наказ МНС України
12.10.2006 N 661

Порядок
організації та проведення зустрічей керівництва
Міністерства з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи з депутатськими
фракціями та окремими народними депутатами України

Цей Порядок розроблений з метою налагодження конструктивної співпраці між МНС та Верховною Радою України, узгодження та постійної координації їх спільної діяльності в напрямках, визначених Конституцією України та іншим чинним законодавством України, визначає організацію та проведення зустрічей керівництва Міністерства з депутатськими фракціями та окремими народними депутатами України за такою процедурою:

1. Підготовка матеріалів до проведення зустрічей

1.1 Періодичність, орієнтовний перелік питань і місце проведення зустрічей визначається за погодженням з Міністром або його першим заступником, заступниками та керівниками депутатських фракцій та окремими народними депутатами України.

Координацію роботи з підготовки та проведення зустрічей керівництва Міністерства з керівниками депутатських фракцій та окремими народними депутатами України здійснює відділ забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України.

Департаменти та управління Міністерства подають до відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України пропозиції щодо переліку питань для розгляду на зустрічах.

2. Організація зустрічей

2.1 У зустрічах з депутатськими фракціями та окремими народними депутатами України беруть участь Міністр, його перший заступник та заступники, а також особи, запрошені з питань, що розглядаються.

2.2 Проект переліку запрошених на зустрічі з депутатськими фракціями та окремими народними депутатами України складається відділом забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України за погодженням з керівниками Міністерства та керівництвом секретаріатів відповідних депутатських фракцій.

Проект переліку запрошених на зустрічі з народними депутатами України складається та погоджується особисто з кожним народним депутатом України цим же відділом.

2.3 Посадові особи МНС, які беруть участь у зустрічах, реєструються. Працівники відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України ведуть протоколи зустрічей, а також здійснюють реєстрацію учасників зустрічей з депутатськими фракціями та народними депутатами.

3. Проведення зустрічей

3.1 Порядки денні та регламенти зустрічей затверджуються за згодою учасників безпосередньо під час їх проведення.

3.2 Для доопрацювання проектів законів та розгляду висловлених пропозицій і зауважень щодо них учасники зустрічей в разі необхідності можуть створювати робочі групи зі свого складу, а також - з представників інших органів державної влади, організацій та посадових осіб за їх згодою.

Доопрацьовані проекти законів вносяться до Верховної Ради України в установленому порядку.

3.3 При проведенні закритих зустрічей (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів до цих зустрічей, допуск на засідання, оформлення протоколів, рішень, що приймаються, здійснюється з дотриманням встановлених правил роботи із секретними документами.

4. Реалізація рішень, прийнятих на зустрічах

4.1 На підставі протоколів зустрічей представників Міністерства з народними депутатами України відділ забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України готує доручення відповідним департаментам та управлінням, до компетенції яких належить вирішення питань, що були визначені під час зустрічей керівництва Міністерства з народними депутатами України. Доручення підписуються заступником Міністра, до функціональних обов'язків якого віднесені питання забезпечення взаємодії МНС з Верховною Радою України.

4.2 Структурні підрозділи центрального апарату Міністерства, що здійснюють моніторинг виконання доручень, подають відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України відомості (копії листів) про інформування депутатських фракцій, груп, народних депутатів України.

Узагальнення інформації про стан інформування Верховної Ради України здійснює відділ забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України.

4.3 На підставі даних структурних підрозділів МНС про стан виконання відповідних доручень Міністерства, за результатами зустрічей з керівниками депутатських фракцій та окремими народними депутатами України і відомостей про інформування депутатських фракцій народних депутатів України, відділ забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України готує і подає першому заступнику Міністра узагальнену інформацію.

Начальник відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України О.В.Невінчаний

Затверджено
Наказ МНС України
12.10.2006 N 661

Порядок
підготовки і подання до Кабінету Міністрів України
проектів законодавчих актів та їх супроводження
при розгляді у Кабінеті Міністрів України
та у Верховній Раді України

I. Загальні положення

1. Порядок підготовки і подання до Кабінету Міністрів України проектів законодавчих актів та їх супроводження при розгляді у Кабінеті Міністрів України та у Верховній Раді України (далі - Порядок) розроблений відповідно до нормативно-правових актів, визначених у пункті 2 цього розділу, і регламентує роботу структурних підрозділів Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи щодо підготовки, подання до Кабінету Міністрів України проектів законодавчих актів, а також подання відповідних матеріалів посадовим особам Міністерства, які братимуть участь у засіданнях комітетів Кабінету Міністрів України та комітетів і фракцій Верховної Ради України, на яких розглядатимуться проекти законодавчих актів з питань сфери компетенції МНС.

2. При проведенні роботи з підготовки та подання на розгляд Кабінету Міністрів України проектів законодавчих актів необхідно керуватись:

Указом Президента України від 9 лютого 1999 року N 145 "Про заходи щодо вдосконалення нормотворчої діяльності органів виконавчої влади";

Регламентом Верховної Ради України від 27 липня 1994 року N 129/94-ВР;

Тимчасовим регламентом Кабінету Міністрів України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2000 року N 915 "Про затвердження Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України";

Методиками проведення аналізу впливу та відстеження результативності регуляторного акта, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11 березня 2004 р. N 308;

Методичними рекомендаціями Центру правової реформи і законопроектних робіт щодо розроблення проектів законів та дотримання вимог нормопроектної техніки, схваленими постановою колегії Міністерства юстиції від 12.11.2000 N 41;

Методичними рекомендаціями Головного юридичного управління Верховної Ради України "Правила оформлення проектів законів та основні вимоги законодавчої техніки";

Методичними матеріалами щодо підготовки електронних копій документів суб'єктами права законодавчої ініціативи (у зв'язку з провадженням в Апараті Верховної Ради України програмного комплексу "Контроль проходження законопроектів"), надісланих листом Кабінету Міністрів України від 10.07.2002 N 35.

3. Нормотворча діяльність Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи проводиться відповідно до законів України, актів і доручень Президента України та Кабінету Міністрів України, плану законопроектної роботи, що затверджується Кабінетом Міністрів України на кожний поточний рік, та з ініціативи МНС.

Міністерством щороку формується та затверджується Міністром план законопроектної роботи на наступний рік.

Пропозиції до плану законопроектної роботи готуються з урахуванням відповідних законів України, актів та доручень Президента України, Кабінету Міністрів України та планів законотворчої діяльності Міністерства і вносяться до Міністерства юстиції до 15 грудня поточного року для узагальнення.

Пропозиції до плану законопроектної роботи повинні містити:

назву законопроекту;

обґрунтування необхідності прийняття закону (його цілі, загальна характеристика, основні положення, а також положення Програми діяльності Кабінету Міністрів України, на виконання якої спрямовується законопроект);

обґрунтування необхідності розроблення концепції законопроекту та термін її подання до Кабінету Міністрів України;

перелік центральних органів виконавчої влади, установ та організацій, які пропонується залучити до розроблення законопроекту;

термін подання законопроекту до Кабінету Міністрів України.

II. Відповідальні за підготовку законопроектів

1. Департамент правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України спільно з Департаментом організації управління, стратегічного планування та моніторингу розробляють стратегічну концепцію законотворення, направлену на модернізацію, розвиток функціонування та взаємодію Міністерства, оформляють її як план законопроектної роботи та вносять на затвердження Міністру.

Після затвердження плану законопроектної роботи Міністерства відділ законодавчого розвитку та юридичних експертиз Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України готує доручення першого заступника та заступників Міністра, до компетенції яких належить предмет правового регулювання відповідного проекту законодавчого акта, департаментам та самостійним структурним підрозділам Міністерства для виконання законотворчої роботи.

2. Департамент або окремий структурний підрозділ, до компетенції якого належить предмет правового регулювання відповідного проекту законодавчого акта, і зазначений першим у дорученні щодо розроблення цього проекту, є Головним розробником та відповідає за його підготовку і внесення до Кабінету Міністрів України.

Якщо для підготовки проекту законодавчого акта утворюється робоча група, то на неї покладаються функції головного розробника цього акта.

2.1. Головний розробник спільно з Департаментом правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України організовує, спрямовує і координує роботу інших структур Міністерства шляхом проведення консультацій, узгоджувальних нарад, робочих зустрічей тощо, залучаючи у разі потреби у встановленому порядку, науковців, представників недержавних організацій, готує проект законодавчого акта та необхідні супроводжувальні документи до нього.

2.2. Перевіряє проект законодавчого акта на відповідність міжнародним зобов'язанням України та основним положенням законодавства Європейського Союзу у порядку, передбаченому чинним законодавством.

2.3. Надсилає копії проекту законодавчого акта заінтересованим органам для узгодження, а у разі отримання зауважень до проекту опрацьовують їх та вносять необхідні виправлення.

2.4. Вживає вичерпних заходів для усунення можливих розбіжностей щодо проекту законодавчого акта.

2.5. Узгоджує доопрацьований варіант проекту законодавчого акта із заінтересованими органами виконавчої влади.

2.6. Надсилає узгоджений проект законодавчого акта до Міністерства юстиції для проведення правової експертизи.

2.7. Вносить проект законодавчого акта на розгляд до Кабінету Міністрів України в установленому порядку.

2.8. Супроводжує проекти законодавчих актів під час їх розгляду на засіданнях урядових комітетів Кабінету Міністрів України та комітетів і фракцій Верховної Ради України.

2.9. У разі, коли Міністерство визначено як заінтересований орган, у процесі підготовки проекту законодавчого акта здійснює такі заходи:

опрацьовує положення проекту законодавчого акта з питань, що належать до компетенції Міністерства;

у разі відсутності зауважень погоджує його і повертає відповідному центральному органу виконавчої влади у встановленому порядку;

у разі наявності зауважень та пропозицій повідомляє про них відповідний центральний орган виконавчої влади у письмовій формі за підписом Міністра або особи, яка його заміщує.

3. Відділ законодавчого розвитку та юридичних експертиз Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України

3.1 Надає методичні рекомендації щодо написання проектів законів та дотримання вимог законодавчої техніки при підготовці проектів законів про внесення змін до чинних законодавчих актів.

3.2. Надає методичну допомогу у складанні конкретного законопроекту з урахуванням вимог юридичної термінології.

3.3. Проводить юридичну експертизу проектів законодавчих актів.

III. Подання проекту законодавчого акта
до Кабінету Міністрів України

1. Підготовлений Міністерством проект законодавчого акта візується Міністром, а у разі його відсутності - особою, яка його заміщує, і вноситься до Кабінету Міністрів України разом із супровідним листом.

2. До проекту законодавчого акта додаються:

пояснювальна записка, у якій визначається підстава та мета розроблення проекту, визначається його місце у відповідній сфері правового врегулювання, міститься аналіз причин, наводяться факти і цифри, дані, що обґрунтовують необхідність його прийняття, відображаються фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо джерел покриття витрат (якщо реалізація акта не потребує фінансування з державного чи місцевого бюджетів, то про це окремо повідомляється в записці), прогнозуються очікувані соціально-економічні результати реалізації акта;

фінансово-економічні розрахунки до підготовлених проектів законодавчих актів готуються департаментами, управліннями, які розробили ці проекти, за участю Департаменту економіки і фінансів;

загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох сторінок, до неї може додаватись викладений в стислій формі інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, схеми, діаграми тощо), який є необхідним для обґрунтування суті проекту;

довідка про погодження проекту законодавчого акта, де зазначаються заінтересовані органи виконавчої влади, які:

погодили проект;

висловили зауваження та пропозиції, враховані Головним розробником;

висловили зауваження та пропозиції, не враховані Головним розробником;

не висловили свої пропозиції щодо проекту законодавчого акта;

список розробників проекту (авторський колектив);

протокол розбіжностей, який додається у разі внесення проекту з розбіжностями, в якому повинна міститися редакція спірного пункту (норми, положення) проекту, варіант редакції, запропонований заінтересованим органом, відхилений або врахований головним заінтересованим органом частково, мотиви відхилення зауважень та пропозицій, а також стисло повідомляється про проведену Головним розробником роботу з урегулювання цих розбіжностей та про посадових осіб, які брали у ній участь;

висновок Мін'юсту щодо відповідності проекту законодавчого акта чинному законодавству України.

3. Супровідний лист, пояснювальна записка, довідка про погодження та протокол розбіжностей підписує Міністр, а у разі його відсутності - особа, яка його заміщує.

До подання зазначених документів на підпис Міністру вони підлягають обов'язковому візуванню заступником Міністра, який згідно з розподілом обов'язків координує цей напрямок роботи та керівником Департаменту правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і координації роботи з Кабінетом Міністрів України.

Перед направленням розробленого проекту законодавчого акта до Кабінету Міністрів України Головний розробник (пункт 2.1 цього Порядку) зобов'язаний готувати довідку (з копіями всіх документів), у якій відображаються всі етапи опрацювання, узгодження та візування проекту нормативно-правового акта міністерствами та відомствами, а також зазначаються факти недотримання термінів розгляду та погодження, порушень вимог статті 14 розділу IV Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України ( 915-2000 ) з метою подальшого інформування Урядового комітету про проходження і узгодження законопроекту заінтересованими органами.

4. Разом з проектом законодавчого акта та комплектом матеріалів, зазначених у цьому пункті, Головний розробник подає до Кабінету Міністрів України їх електронну копію на дискеті.

IV. Відділ забезпечення взаємодії
з Верховною Радою України та координації роботи
з Кабінетом Міністрів України Департаменту
правового забезпечення та взаємодії
з Верховною Радою України і координації роботи
з Кабінетом Міністрів України

1. Координує роботу департаментів, управлінь Міністерства із супроводження проектів законодавчих актів у Кабінеті Міністрів України, комітетах Верховної Ради України.

2. Відділ забезпечує оперативний розгляд в урядових комітетах проектів законодавчих актів, Головним розробником яких є Міністерство. При виявленні причин затримки зазначених проектів законодавчих актів, відділ готує першому заступнику або заступнику Міністра, який згідно з розподілом обов'язків координує цей напрям роботи, відповідну інформацію з цього питання.

3. У випадках, коли при розгляді проекту законодавчого акта, у відповідному структурному підрозділі Секретаріату Кабінету Міністрів України виникають питання щодо окремих положень даного проекту або пропозиції Міністерства не знаходять підтримки, або затримується на значний проміжок часу термін їх розгляду, відділ повідомляє керівників департаментів, управлінь Міністерства, які були розробниками проекту законодавчого акта, про проведення із спеціалістами відповідного структурного підрозділу Секретаріату Кабінету Міністрів України роботи з роз'яснення позиції Міністерства та досягнення компромісного вирішення проблемних питань.

4. Відділ забезпечує:

своєчасне повідомлення структурних підрозділів Міністерства про включення до порядку денного чергового засідання Урядового комітету, комітетів Верховної Ради України проектів законодавчих актів, розроблених ними, або проектів законодавчих актів з питань сфери відповідальності МНС, у розробці і погодженні яких вони брали участь;

надання (не пізніше ніж за три години до початку засідання Урядового комітету Кабінету Міністрів України) посадовій особі Міністерства, яка братиме участь у черговому засіданні Урядового комітету Кабінету Міністрів України узагальненої інформації про зміст проекту законодавчого акта, про всі етапи його розробки і погодження, обґрунтування щодо необхідності його прийняття тощо;

проводить аналіз результатів розгляду законопроектів на засіданнях комітетів Верховної Ради України та подає відповідну інформацію керівництву Міністерства;

проводить серед народних депутатів України роз'яснювальну роботу, спрямовану на підтримку проектів законодавчих актів з питань надзвичайних ситуацій;

у разі потреби бере участь у роботі робочих груп Міністерства для доопрацювання проектів законодавчих актів.

Начальник відділу забезпечення взаємодії з Верховною Радою України
та координації роботи з Кабінетом Міністрів України Департаменту
правового забезпечення та взаємодії з Верховною Радою України і
координації роботи з Кабінетом Міністрів України О.В.Невінчаний