Документ втратив чиннiсть!

ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
18.10.2006 N 15-1

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
30 жовтня 2006 р. за N 1169/13043

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Правління Пенсійного фонду України
N 6-1 від 28.03.20
16)

Про затвердження Порядку отримання з Державного
реєстру фізичних осіб - платників податків
та інших обов'язкових платежів даних
про заробітну плату (дохід) для обчислення
пенсії у разі втрати документів
про її нарахування та виплату

Відповідно до пункту 12 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого Указом Президента України від 01.03.2001 N 121 (із змінами), правління Пенсійного фонду України постановляє:

1. Затвердити Порядок отримання з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків та інших обов'язкових платежів даних про заробітну плату (дохід) для обчислення пенсії у разі втрати документів про її нарахування та виплату, що додається.

2. Юридичному управлінню (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову для державної реєстрації до Міністерства юстиції України.

3. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на першого заступника Голови правління В.О.Кравчука.

Голова правління Б.Зайчук