Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО ПРОМИСЛОВОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ
03.09.2004 N 175-Д

(Наказ скасовано на підставі Наказу
Міністерства промислової політики України
N 158-Д від 29.12.20
08)

Про затвердження Положення про порядок
укладання контракту з керівником
державного підприємства, установи
та організації, що належать до сфери
управління Мінпромполітики України
при найманні на роботу

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом
Міністерства промислової політики
N 269 від 14.07.20
06 )

Відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 15 грудня 1992 р. "Про управління майном, що є у загальнодержавній власності" ( 8-92 ), постанов Кабінету Міністрів України від 19 березня 1993 р. N 203 "Про застосування контрактної форми трудового договору з керівником підприємства, що є у державній власності", від 2 серпня 1995 року N 597 "Про типову форму контракту з керівником підприємства, що є у загальнодержавній власності" і від 16 червня 1998 р. N 914 "Про Типовий статут казенного підприємства" та з метою вдосконалення порядку застосування контрактної форми наймання на роботу керівників підприємств, що є у державній власності, наказую:

1. Затвердити Положення про порядок укладання контракту з керівником державного підприємства, установи та організації, що належать до сфери управління Мінпромполітики України (далі - керівник підприємства) при найманні на роботу (додається).

2. Затвердити форму контракту з керівником підприємства з додатками (додасться).

3. Керівникам підприємств:

- щороку до 1 січня шляхом укладання Додаткової угоди вносити зміни до Додатка N 1 до контракту "Показники ефективності використання державного майна і прибутку, що враховуються під час укладання контракту з керівником підприємства";

- щороку до 15 лютого року, що настає за звітним, надавати до Департаменту фінансово-економічного забезпечення промисловості річний звіт про виконання показників, передбачених контрактом;

- щокварталу до 25 числа місяця, що настає за звітним періодом, надавати до Департаменту фінансово-економічного забезпечення промисловості звіт про виконання показників, передбачених контрактом.

4. Департаменту фінансово-економічного забезпечення промисловості разом з галузевим структурним підрозділом аналізувати звіти та готувати інформацію щодо фінансово-господарської діяльності підприємств для заслуховування керівників на засіданнях Комісії з перевірки виконання умов та показників контрактів керівниками підприємств.

5. Керівникам галузевих структурних підрозділів довести зазначений наказ до підприємств.

6. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства від 13 листопада 2001 року N 164 "Про внесення змін до форми контракту з керівниками підприємств, організацій та установ, що є у державній власності, у тому числі казенних".

7. Вважати таким, що втратило чинність, розпорядження Державного комітету промислової політики України від 25 квітня 2000 року N 61 "Про порядок погодження відпусток керівниками підприємств, установ і організацій".

8. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Міністр промислової політики України О.Л.Неустроєв

Затверджено
Наказ Міністерства
промислової політики
України
03.09.2004 N 175-Д

Положення
про порядок укладання контракту з керівником
державного підприємства, установи та організації,
що належать до сфери управління Мінпромполітики
України при найманні на роботу

I. Загальні положення

1. Відповідно до статті 21 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) контракт є особливою формою трудового договору, в якому строк його дії, права, обов'язки і відповідальність сторін, умови матеріального забезпечення і організації праці працівника, умови розірвання договору можуть встановлюватись угодою сторін.

2. Відповідно до статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України "Про управління майном, що є у загальнодержавній власності" ( 8-92 ), постанов Кабінету Міністрів України від 19 березня 1993 р. N 203 "Про застосування контрактної форми трудового договору з керівником підприємства, що є у державній власності", від 2 серпня 1995 року N 597 "Про типову форму контракту з керівником підприємства, що є у загальнодержавній власності" та від 16 червня 1998 р. N 914 "Про Типовий статут казенного підприємства" наймання на роботу керівника підприємства, що є у державній власності, здійснюється шляхом укладання з ним контракту.

3. Контракт може бути укладений на термін від 1 до 5 років.

II. Укладання контракту

4. Контракт з керівником підприємства укладається, переукладається або продовжується у разі:

а) закінчення терміну дії контракту;

б) звільнення попереднього та призначення наступного керівника підприємства;

в) перетворення державного підприємства у відкрите акціонерне товариство або іншу форму господарювання.

5. Контракт з керівником підприємства укладається за попереднім погодженням з органом, до номенклатурної групи якого належить ця посада, згідно показників (для погодження)

------------------------------------------------------------------
| Номенклатурна група | Середньооблікова |
| | чисельність штатних |
| |працівників (за останній|
| | місяць перед укладенням|
| | контракту) |
|---------------------------------------+------------------------|
|I група - Кабінету Міністрів України | від 5001 і більше |
|---------------------------------------+------------------------|
|II група - Ради міністрів Автономної | від 501 до 5000 |
|Республіки Крим, обласних, Київської та| |
|Севастопольської міських державних | |
|адміністрацій | |
|---------------------------------------+------------------------|
|III група - районних, районних у містах| до 500 |
|Києві та Севастополі державних | |
|адміністрацій (підприємства, які | |
|розташовані у містах АР Крим, обласного| |
|підпорядкування, погоджуються | |
|відповідно Радою міністрів Автономної | |
|Республіки Крим, обласними державними | |
|адміністраціями | |
------------------------------------------------------------------

Примітка: Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації можуть делегувати право погодження на посаду керівників окремих підприємств відповідним районним і районним у містах Києві та Севастополі державним адміністраціям.

Розгляд матеріалів і прийняття рішення про погодження контракту здійснюється у місячний строк з дня подання відповідних матеріалів.

У разі порушення зазначеного строку орган Мінпромполітики приймає рішення з цього питання без погодження.

Проект подання щодо погодження контракту з керівником підприємства до місцевих органів виконавчої влади готується галузевим структурним підрозділом, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, розглядається й погоджується керівником галузевого структурного підрозділу, Управління кадрів, заступником Міністра за напрямком та першим заступником Міністра - керівником апарату Міністерства і підписується Міністром. До подання додається біографічна довідка на керівника підприємства за підписом начальника Управління кадрів Міністерства.

6. Відповідно до Указу Президента України від 24 грудня 2002 року N 1207/2002 "Про додаткові заходи щодо вдосконалення контролю у сфері міжнародного військово-технічного співробітництва" підприємство, яке є суб'єктом міжнародного військово-технічного співробітництва, керівник підприємства призначається на посаду та звільняється з посади за погодженням з Президентом України.

Проект подання до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України щодо погодження контракту з керівником підприємства, яке є суб'єктом міжнародного військово-технічного співробітництва, готується Управлінням кадрів Міністерства, розглядається і погоджується керівником галузевого структурного підрозділу, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, заступником Міністра за напрямком та першим заступником Міністра - керівником апарату Міністерства. Разом з проектом контракту готується довідка про роботу підприємства за підписом першого заступника Міністра або заступника Міністра за напрямком, біографічна довідка за підписом начальника Управління кадрів Міністерства. Весь пакет документів особисто керівником підприємства подається на підпис Міністру. Підписане подання реєструється і надсилається на погодження до Адміністрації Президента України та Кабінету Міністрів України. Погодження проекту контракту з керівником підприємства, яке є суб'єктом міжнародного військово-технічного співробітництва, в Адміністрації Президента України та Кабінеті Міністрів України керівник підприємства здійснює особисто. Проект контракту погоджений в Адміністрації Президента України та Кабінеті Міністрів України подається на підпис Міністру.

Перелік підприємств, які є суб'єктами міжнародного військово-технічного співробітництва, подається до Управління кадрів Департаментом оборонно-промислового комплексу та щомісячно уточнюється.

7. Контракт з керівником казенного підприємства та підприємства першої номенклатурної групи укладається за погодженням з Кабінетом Міністрів України.

Проект подання до Кабінету Міністрів України для погодження контракту з керівником казенного підприємства та підприємства першої номенклатурної групи готується Управлінням кадрів, розглядається і погоджується керівником галузевого структурного підрозділу, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, заступником Міністра за напрямком та першим заступником Міністра - керівником апарату Міністерства. Разом з проектом контракту готується довідка про роботу підприємства за підписом першого заступника Міністра або заступника Міністра за напрямком, біографічна довідка за підписом начальника Управління кадрів Міністерства. Весь пакет документів особисто керівником підприємства подається на підпис Міністру. Підписане подання реєструється і надсилається на погодження до Кабінету Міністрів України. Погодження проекту контракту з керівником казенного підприємства та підприємства першої номенклатурної групи у Кабінеті Міністрів України керівник підприємства здійснює особисто. Проект контракту, погоджений у Кабінеті Міністрів України, подається на підпис Міністру.

8. З керівником підприємства, раніше обраним чи призначеним на посаду, також укладається або переукладається контракт.

У разі відмови органу управління майном укласти контракт з керівником підприємства, трудовий договір розривається на підставі пункту 1 статті 40 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ).

У разі відмови керівника підприємства укласти контракт, трудовий договір з ним припиняється на підставі пункту 6 статті 36 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ).

9. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) контракт укладається в письмовій формі у 2-х примірниках, які зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.

Проект контракту з керівником підприємства разом з довідками, передбаченими п. 10 цього додатка, подається особисто керівником підприємства у двох примірниках і розглядається відповідно до листа погодження:

- керівником галузевого структурного підрозділу, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство;

- керівниками відповідних структурних підрозділів;

- першим заступником Міністра або заступниками Міністра за напрямками;

- першим заступником Міністра - керівником апарату.

Опрацьований проект контракту, з висновками і пропозиціями, подається особисто керівником підприємства на підпис Міністру. Контракт набуває чинності з моменту його підписання сторонами, якщо інше не передбачено умовами контракту, і може бути змінений тільки за угодою сторін у письмовій формі. Контракт прошивається, скріплюється гербовою печаткою та реєструється в Управлінні кадрів Міністерства, де йому присвоюється реєстраційний номер. Перший примірник контракту зберігається в Управлінні кадрів Міністерства, другий - видається керівникові підприємства особисто під розпис.

10. Для опрацювання та погодження в Міністерстві проекту контракту подаються наступні документи:

10.1. Звіт про виконання показників попереднього контракту у разі продовження терміну дії контракту.

10.2. Довідка про основні техніко-економічні показники роботи підприємства (за останній звітний період).

10.3. Копія балансу підприємства, прийнятого Міністерством (за останній звітний період).

10.4. Довідка щодо здійснення науково-технічної діяльності державних науково-дослідних, проектно-конструкторських та технологічних організацій (додається).

10.5. Дані про участь у цільових комплексних науково-технічних програмах (назва програми, обсяги фінансування по роках, фактичне виконання).

10.6. Бізнес-план або план санації підприємства у разі його збиткової роботи.

10.7. Ксерокопія звіту з праці форма N 1-ПВ (за останній звітний період), завірена на підприємстві.

10.8. Витяг із колективного договору про встановлений розмір тарифної ставки першого розряду робітника основного виробництва та з штатного розпису про мінімальний посадовий оклад (ставку) працівника основної професії, за підписом керівника та голови профспілкового комітету підприємства.

10.9. Довідка про заборгованість з обов'язкових платежів та заробітної плати, заходи щодо її ліквідації та графіки погашення цієї заборгованості.

10.10. Статут та ксерокопія титульного аркуша та статті 6 статуту.

10.11. Біографічну довідку на папері та магнітних носіях за формою, що додається, особовий листок з обліку кадрів з наклеєною фотографією, автобіографію (написано власноручно) та ксерокопії дипломів про вищу освіту, вчене звання, науковий ступінь, почесне звання та свідоцтво про підвищення кваліфікації, паспорта (1, 2 сторінки).

10.12. Ксерокопія довідки про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

10.13. Відомості про підприємство за формою, що додається (зокрема вказати статус та стан підприємства у процесі приватизації).

11. Контракт є підставою для видання наказу про призначення керівника на посаду (наймання на роботу) з дня, встановленого за угодою сторін у контракті.

У статутах (положеннях) підприємств, які затверджуються Мінпромполітики України, передбачаються умови оплати праці та матеріального забезпечення керівника підприємства за рахунок коштів підприємства, які спрямовуються на оплату праці.

III. Зміст контракту

12. У контракті передбачаються строки його дії, вимоги до збереження державного майна, права, обов'язки та відповідальність сторін (у тому числі матеріальна), умови матеріального забезпечення і організації праці (виконання робіт), умови розірвання контракту, соціально-побутові та інші умови, необхідні для виконання прийнятих на себе зобов'язань, з урахуванням галузевих особливостей і фінансового стану підприємства, включаючи обов'язкове підвищення кваліфікації або перепідготовку протягом терміну дії контракту (але не рідше одного разу на п'ять років).

13. У тексті контракту не допускаються: довільні зміни нумерації, редакції і виключення пунктів, передбачених затвердженою формою контракту.

14. Зміни чи доповнення допускаються у випадках, передбачених самою формою контракту у вигляді пропуску.

15. У контракті з керівником крім загальних вимог враховуються, передбачені річним фінансовим планом підприємства показники ефективності використання державного майна і прибутку, а також показники майнового стану підприємства.

Враховуючи особливості виробництва, у контракті з керівником підприємства можуть бути передбачені й інші умови (вимоги). Для керівника підприємства, якщо підприємство є суб'єктом міжнародного військово-технічного співробітництва, у контракті передбачаються вимоги щодо забезпечення ним додержання підприємством міжнародних зобов'язань, законів, інших нормативно-правових актів.

16. Умови оплати праці керівника підприємства визначаються у контракті та повинні встановлюватися у прямій залежності від результатів фінансово-господарської діяльності підприємства.

У контракті можуть бути визначені умови підвищення або зниження обумовленого розміру оплати праці, встановлення надбавок, премій, винагород за підсумками роботи.

Система матеріального заохочення керівника підприємства повинна сприяти досягненню довготермінових результатів виробничо-господарської діяльності підприємства, встановленню прямої залежності між розмірами оплати праці та показниками, що характеризують виконання зобов'язань за контрактом.

Керівникові підприємства може виплачуватись винагорода за виконання особливо важливих завдань, якщо такі завдання оформлялись додатковою угодою до контракту в розмірах, як правило, не більше шести посадових окладів на рік.

17. Тривалість відпустки керівника підприємства не може бути меншою, ніж передбачено чинним законодавством.

Керівник визначає час та порядок використання своєї щорічної відпустки (час початку та завершення, поділу її на частини тощо), за погодженням Мінпромполітики України, а саме:

- з Міністром керівники підприємств I, II номенклатурних груп та казенних підприємств;

- з заступниками Міністра за напрямками - керівники підприємств III номенклатурної групи.

18. У разі виходу керівника підприємства на пенсію йому виплачується грошова допомога у розмірі не більш як п'ять посадових окладів, при оформленні наукової пенсії - шість посадових окладів.

На керівника підприємства розповсюджуються пільги, гарантії та компенсації, передбачені колективним договором підприємства.

19. За угодою сторін у контракті можуть бути визначені інші умови, необхідні для виконання сторонами прийнятих на себе зобов'язань:

- забезпечення керівника підприємства та членів його сім'ї службовою житловою площею або оплата витрат за наймання (піднаймання) житлового приміщення чи користування готелем на строк дії контракту;

- у разі переїзду керівника підприємства на роботу в іншу місцевість, визначаються гарантії та компенсації, які виплачуються у розмірах, передбачених чинним законодавством;

- якщо для службових поїздок керівник підприємства буде використовувати власний автомобіль, у контракті передбачається виплата відповідних компенсацій.

20. У разі дострокового припинення контракту з незалежних від керівника підприємства причин, у контракті можуть бути встановлені додаткові гарантії та компенсації (це може бути грошова компенсація, як правило, у розмірі не більше двох середньомісячних заробітних плат).

21. Відповідно до норм галузевої угоди умови соціально-побутового забезпечення керівника підприємства, що зачіпають загальні соціально-побутові інтереси працівників підприємства включаються у контракти за погодженням з профспілковими органами підприємств. Це погодження може бути безпосередньо у контракті або витягом із протоколу засідання профспілкового комітету підприємства.

22. При укладанні контракту сторони можуть передбачати додаткові пільги, не встановлені чинним законодавством, за рахунок власних коштів підприємства (виплата додаткової винагороди, надання матеріальної допомоги до щорічної відпустки тощо). За умови припинення контракту у зв'язку з виходом керівника підприємства на пенсію або одержанням ним трудового каліцтва можуть передбачатися виплати компенсацій, крім встановлених пенсій та виплат, пов'язаних із відшкодуванням заподіяної йому шкоди.

Внесення змін та доповнень у діючий контракт оформлюється додатковою угодою за згодою сторін, яка подається керівником підприємства у двох примірниках та розглядається і візується відповідно до листа погодження, після чого подається на підпис Міністру.

Підписана Міністром додаткова угода реєструється в Управлінні кадрів Міністерства. Перший примірник зберігається в Управлінні кадрів Міністерства, другий - видається керівникові підприємства особисто під розпис.

23. У разі, якщо підприємство проваджує діяльність, пов'язану з державною таємницею, у контракті повинно бути визначено:

- відповідальність керівника за збереження державної таємниці на підприємстві;

- відповідальність керівника за роботу шифр-органу при наявності його на підприємстві;

- відповідальність керівника підприємства за проведення роботи держексперта, якщо він є державним експертом з питань державної таємниці.

У разі відсутності у кандидата на посаду керівника підприємства допуску до державної таємниці, в наказі Міністерства передбачити обмеження його прав доступу до документів, які містять відомості, які становлять державну таємницю, та шифрів до моменту оформлення йому допуску. Режимно-секретний відділ Мінпромполітики України готує наказ про визначення посадової особи для роботи з секретними документами на період оформлення керівнику підприємства допуску до державної таємниці, зобов'язуючи начальника РСО підприємства у місячний строк оформити керівнику підприємства допуск до державної таємниці та надіслати його до Міністерства.

IV. Розірвання контракту

24. Контракт з керівником підприємства може бути розірваний на підставах, установлених чинним законодавством, а також передбачених у контракті.

При цьому розірвання контракту з ініціативи Мінпромполітики України або керівника підприємства повинно провадитися з урахуванням гарантій, встановлених чинним законодавством.

У разі розірвання контракту з керівником підприємства, передбаченого у Кодексі законів про працю України та контрактом, керівником галузевого структурного підрозділу, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, на ім'я Міністра надається обґрунтована доповідна записка з висновками, про зміну керівника підприємства. Водночас галузевим структурним підрозділом пропонується нова кандидатура на посаду керівника підприємства з поданою заявою та біографічною довідкою. Зазначені документи з резолюцією Міністра, першими заступниками Міністра або заступником Міністра за напрямком подаються до Управління кадрів для підготовки проекту наказу про звільнення керівника підприємства та покладання обов'язків на нову кандидатуру. У двомісячний термін після реєстрації наказу галузевий структурний підрозділ повинен подати опрацьований контракт на нову кандидатуру відповідно діючого законодавства.

Звільнення керівників підприємств проводиться за погодженням з місцевими державними адміністраціями.

Звільнення керівника казенного підприємства та I номенклатурної групи (з ініціативи Мінпромполітики України) проводиться за погодженням з Кабінетом Міністрів України. Галузевий структурний підрозділ, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, готує на Кабінет Міністрів України обґрунтований висновок за підписом Міністра про звільнення керівника казенного підприємства. Після отримання з Кабінету Міністрів України погодження на звільнення керівника зазначеного підприємства Управління кадрів готує проект наказу про його звільнення та покладання обов'язків на нову кандидатуру відповідно поданої заяви з резолюцією Міністра, першого заступника Міністра або заступника Міністра за напрямком та біографічною довідкою. У двомісячний термін після реєстрації наказу галузевий структурний підрозділ повинен подати опрацьований контракт на нову кандидатуру на посаду керівника підприємства, відповідно до діючого законодавства.

Звільнення керівника підприємства, яке є суб'єктом міжнародного військово-технічного співробітництва, проводиться за погодженням з Президентом України та Кабінетом Міністрів України. Галузевий структурний підрозділ, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, готує на Президента України та Кабінет Міністрів України обґрунтований висновок за підписом Міністра про звільнення керівника підприємства. Після отримання від Президента України та Кабінету Міністрів України погодження на звільнення керівника зазначеного підприємства Управління кадрів готує проект наказу про його звільнення та покладання обов'язків на нову кандидатуру, відповідно поданої заяви з резолюцією Міністра, першого заступника Міністра або заступника Міністра за напрямком та біографічною довідкою. У місячний термін після реєстрації наказу галузевий структурний підрозділ повинен подати опрацьований контракт на нову кандидатуру на посаду керівника підприємства, відповідно до діючого законодавства.

25. При розірванні контракту на підставах, встановлених у контракті, але непередбачених чинним законодавством, звільнення провадиться згідно з пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ), про що робиться відповідний запис у трудовій книжці керівника підприємства кадровою службою підприємства.

26. За 2 місяці до закінчення строку дії контракту він може бути за угодою сторін продовжений або укладений на новий чи інший строк.

27. На керівника підприємства, який уклав контракт відповідно до цього Положення, повністю поширюються пільги та компенсації, встановлені чинним законодавством у разі вивільнення.

28. Якщо керівника підприємства звільнено за невиконання умов контакту і він водночас захворів, звільнення здійснюється наказом по підприємству на підставі наказу Мінпромполітики України першим днем виходу з лікарняного, про що робиться відповідний запис у трудовій книжці керівника підприємства кадровою службою підприємства.

У разі тимчасової непрацездатності керівника підприємства покладання виконання обов'язків здійснюється наказом Мінпромполітики України, якщо підприємство є проблемним відносно фінансово-господарської діяльності.

29. У разі зміни керівника підприємства галузевий структурний підрозділ, у підпорядкуванні якого знаходиться підприємство, разом з Контрольно-ревізійним управлінням забезпечують проведення ревізії фінансово-господарської діяльності підприємства в порядку, передбаченому законодавством.

30. У разі припинення підприємства, шляхом його реорганізації, розірвання контракту з керівником реорганізованого підприємства здійснюється відповідно до КЗпП України, процедура вивільнення цього керівника проводиться кадровою, юридичною службами підприємства, яке є правонаступником реорганізованого підприємства.

У разі припинення підприємства, шляхом його ліквідації, розірвання контракту з керівником підприємства здійснюється відповідно до КЗпП України ( 322-08 ), процедура вивільнення проводиться головою ліквідаційної комісії.

31. Спори між сторонами контракту розглядаються у порядку, встановленому чинним законодавством.

Додаток

                             КОНТРАКТ
з керівником підприємства,
що є у державній власності

     м. Київ                            "___" ____________ 2005 р.


Міністерство промислової політики України іменоване далі
Орган управління майном в особі Міністра Шандри Володимира
Миколайовича, з одного боку, та громадянин

_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

іменований далі Керівник, з другого боку, уклали цей контракт про

таке:_____________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

наймається (призначається) на посаду ____________________________
(повна назва посади
та підприємства)

на термін з _______________________ по __________________________

                      1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. За цим контрактом Керівник зобов'язується безпосередньо і
через адміністрацію підприємства здійснювати поточне управління
(керівництво) підприємством, забезпечувати його високоприбуткову
діяльність, ефективне використання і збереження закріпленого за
підприємством державного майна, а Орган управління майном
зобов'язується створювати належні умови для матеріального
забезпечення і організації праці Керівника.

2. На підставі контракту виникають трудові відносини між
Керівником підприємства та Органом управління майном цього
підприємства.

3. Керівник, який уклав цей контракт, є повноважним
представником підприємства під час реалізації повноважень,
функцій, обов'язків підприємства, передбачених актами
законодавства, статутом підприємства, іншими нормативними
документами.

4. Керівник діє на засадах єдиноначальності.

5. Керівник підзвітний Органу управління майном у межах,
встановлених законодавством, статутом підприємства та цим
контрактом.

2. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

6. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво
підприємством, організовує його виробничо-господарську,
соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання
завдань підприємства, передбачених законодавством, статутом
підприємства та цим контрактом.

6-1. Керівник забезпечує складання у встановленому порядку
річного фінансового плану підприємства та подає його на
затвердження Органу управління майном, з яким укладено цей
контракт.

6-2. Керівник подає у встановленому порядку Органу управління
майном, з яким укладено цей контракт, квартальну та річну
фінансову звітність підприємства.

7. Керівник зобов'язується забезпечити виконання показників
ефективності використання державного майна і прибутку, а також
майнового стану підприємства згідно з додатком до контракту.

8. Обов'язки керівника підприємства

8а. Керівник підприємства зобов'язаний:
- погоджувати з міністерством: продаж майна, здачу його в
оренду, заставу та отримання кредитів - при передачі під заставу
цілісного майнового комплексу підприємства, його структурних
підрозділів, будівель і споруд;
- надавати своєчасну і достовірну звітність підприємства у
встановленому порядку;
- сприяти впровадженню інформаційних технологій і засобів
зв'язку з підрозділами Міністерства;
- обов'язково підвищувати свою кваліфікацію або
перепідготовку протягом терміну дії контракту (але не рідше одного
разу на п'ять років);
- створити в кожному структурному підрозділі і робочому місці
умови праці відповідно до вимог нормативних актів, а також
забезпечити додержання прав працівників, гарантованих
законодавством про охорону праці;
- нести особисту відповідальність за додержанням вимог
Тимчасового положення про порядок здійснення експорту та імпорту
товарів, які визначені ст. 20 Закону України "Про
зовнішньоекономічну діяльність", проведення представниками
підприємств переговорів та укладання контрактів щодо постачання
товарів до "проблемних країн", які дозволяються за умови
позитивного рішення Урядової комісії з експортного контролю;
- дотримуватись вимог Порядку випуску, авалювання,
акцептування, індосування та погашення векселів, що випускаються
державними підприємствами та акціонерними товариствами, у
статутному фонді яких частка держави перевищує 50 відсотків, який
затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня
2002 р. N 262;
- дотримуватись вимог щодо забезпечення підприємством
міжнародних зобов'язань, законів, інших нормативно-правових актів
України, якщо підприємство є суб'єктом міжнародного
військово-технічного співробітництва.

8б. Керівник підприємства зобов'язаний забезпечити:
- високоефективну і стабільну роботу підприємства
(об'єднання) та зміцнення його фінансового стану, отримання та
зростання прибутку, рентабельність виробництва, динамічний
соціально-економічний розвиток;
- високий технічний рівень та якість продукції, що
виготовляється, її конкурентоспроможність на світовому ринку;
- повне та своєчасне сплачення обов'язкових платежів та
податків до державного бюджету, позабюджетних та інших фондів,
поточної заробітної плати, а при наявності заборгованості із
заробітної плати та інших соціальних виплат, її погашення;
- дотримання режиму економії ресурсів,
- збереження та своєчасний ремонт основних фондів майна,
створення безпечних та сприятливих умов для працівників
підприємства, виконання вимог про захист навколишнього середовища
та раціонального використання землі;
- зростання продуктивності праці, зниження собівартості та
трудомісткості продукції, що виробляється;
- своєчасне технічне переозброєння, реконструкцію
підприємства та введення потужностей;
- розробку та виконання заходів поліпшення нормування праці
на підприємстві, впровадження, як правило, технічно-обгрунтованих
норм праці.
- охорону та підтримання мобілізаційної готовності у
відповідності до встановлених мобілізаційних планів;
- захист від розголошення інформації, що становить державну,
службову та комерційну таємницю;
- в межах своєї компетенції реалізацію державної політики
стосовно державної таємниці та несе особисту відповідальність за
стан її збереження на підприємстві;
- збереження майна та інших матеріальних цінностей, що
належать підприємству в повному господарському віданні,
недопущення необгрунтованого зменшення статутного фонду;
- укладення та виконання колективного договору у
відповідності з законодавством;
- виконання програм соціального розвитку колективу;
- виконання встановлених Правил внутрішнього трудового
розпорядку;
- дотримання правил техніки безпеки, санітарно-гігієнічних
норм та вимог щодо захисту здоров'я працівників, населення та
споживачів продукції;
- дотримання правил та норм пожежної безпеки;
- підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації
заступників керівника, керівників структурних підрозділів і всіх
категорій працівників.

     9. Керівник щокварталу подає Органу управління майном, з яким
укладено цей контракт, звіт про результати виконання показників,
передбачених контрактом, за встановленою формою.
У разі невиконання передбачених контрактом показників
керівник подає Органу управління майном разом із звітом пояснення
щодо причин їх невиконання.

10. Орган управління майном має право вимагати від Керівника
достроковий звіт про його дії, якщо останній допустив невиконання
чи неналежне виконання своїх обов'язків щодо управління
підприємством та розпоряджання його майном.

11. Орган управління майном:
- інформує про галузеву науково-технічну політику;
- інформує про державні потреби в продукції підприємства;
- надає інформацію на запит Керівника;
- звільняє Керівника у разі закінчення контракту, достроково
за вимогою Керівника, а також у випадку порушень законодавства та
умов контракту;
- організує фінансовий контроль за діяльністю підприємства і
а затверджує його річний фінансовий план;
- здійснює контроль за ефективністю використання і збереження
закріпленого за підприємством державного майна;
- своєчасно вживає заходів до запобігання банкрутству
підприємства у разі його неплатоспроможності.

12. Керівнику належать закріплені за ним повноваження і
права, які поширюються на підприємство законодавчими та іншими
нормативними актами, а також передбачені статутом підприємства та
цим контрактом.

13. Керівник має право:
- діяти від імені підприємства, представляти його на всіх
підприємствах, в установах та організаціях;
- укладати господарські та інші угоди;
- видавати доручення;
- відкривати рахунки в банках;
- користуватися правом розпоряджання коштами підприємства,
накладати на працівників стягнення відповідно до законодавства.
- у межах своєї компетенції видавати накази та інші акти,
давати вказівки, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників
підприємства;
- вирішувати інші питання, віднесені законодавством, Органом
управління майном, статутом підприємства і цим контрактом до
компетенції Керівника.

14. Орган управління майном делегує Керівнику такі
повноваження(*):
а) від імені власника укладати колективний договір
підприємства;
_______________
(*) Орган управління майном може делегувати свої повноваження
Керівнику, якщо це передбачено актами законодавства. Передача
повноважень може здійснюватись шляхом укладання додаткової угоди
до контракту.
У разі делегування керівнику повноважень щодо проведення
колективних переговорів і укладання колективного договору, він
повинен забезпечити проведення колективних переговорів щодо
укладення колективного договору у порядку, передбаченому Законом
України "Про колективні договори і угоди".

15. Керівник укладає трудові договори з працівниками
підприємства відповідно до чинного законодавства.

16. Під час укладання трудових договорів з працівниками
підприємства, визначенні та забезпеченні умов їх праці та
відпочинку, Керівник керується трудовим законодавством з
урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом
підприємства, генеральною та галузевою угодами, колективним
договором і фінансовими можливостями підприємства.

          3. УМОВИ МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КЕРІВНИКА

17. За виконання обов'язків, передбачених цим контрактом,
Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу,
одержаного підприємством в результаті його господарської
діяльності
, виходячи з установлених Керівнику:
а) посадового окладу в розмірі _______ гривень і фактично
відпрацьованого часу;
для промислових підприємств:
б) премії в розмірі 100 відсотків нарахованої заробітної
плати за посадовим окладом, у тому числі за:
- збільшення обсягів реалізованої продукції (робіт, послуг) у
діючих цінах наростаючим підсумком до відповідного періоду
минулого року - 30 відсотків до посадового окладу;
- повне та своєчасне сплачення обов'язкових платежів та
податків до державного бюджету, позабюджетних та інших фондів,
поточної заробітної плати - 70 відсотків до посадового окладу."
для наукових, науково-дослідних, проектних організацій,
конструкторських бюро:
премії в розмірі 100 відсотків нарахованої заробітної плати
за посадовим окладом, у тому числі за:
- виконання плану науково-дослідних, проектних,
конструкторсько-технологічних робіт (послуг) - 30 відсотків до
посадового окладу;
- повне та своєчасне сплачення обов'язкових платежів та
податків до державного бюджету, позабюджетних та інших фондів,
поточної заробітної плати - 70 відсотків до посадового окладу."
для інших підприємств та організацій:
премії в розмірі 100 відсотків нарахованої заробітної плати
за посадовим окладом, у тому числі за:
- виконання планових обсягів робіт (послуг) за видами
діяльності - 30 відсотків до посадового окладу;
- повне та своєчасне сплачення обов'язкових платежів та
податків до державного бюджету, позабюджетних та інших фондів,
поточної заробітної плати - 70 відсотків до посадового окладу."
У разі допущення на підприємстві нещасного випадку із
смертельним наслідком з вини підприємства премія керівникові не
нараховується.
Премія не нараховується також у разі:
- відсутності прибутку до оподаткування за звітний період;
- наявності заборгованості із заробітної плати працівникам;
- невиконання умов, або показників преміювання;
- невиконання наказів та розпоряджень міністерства (наказом
по міністерству);
в) доплата за науковий ступінь доктор технічних наук у
розмірі 20 відсотків до посадового окладу і фактично
відпрацьованого часу;
- доплата за почесне звання ______________ у розмірі ______
відсотків до посадового окладу і фактично відпрацьованого часу;
г) надбавки за інтенсивність праці та особливий характер
роботи у розмірі 50 відсотків до посадового окладу і фактично
відпрацьованого часу.
У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених
контрактом, погіршення якості роботи, надбавки скасовуються або
зменшуються.
д) надбавки за роботу в умовах режимних обмежень у розмірі
_______ відсотків до посадового окладу і фактично відпрацьованого
часу (надбавка встановлюється за погодженням з відділом безпеки та
режиму Міністерства у розмірах і за умов, передбачених постановами
Кабінету Міністрів України від 15.06.94 N 414 та від 02.10.2003
N 1561-12 при наявності у підприємства дозволу на діяльність,
пов'язану з державною таємницею);

18. Крім того, Керівникові можуть виплачуватися:
- винагорода за підсумками роботи за рік відповідно до
діючого на підприємстві положення;
- винагорода за вислугу років відповідно до діючого на
підприємстві положення;
- винагорода за виконання особливо важливих завдань, якщо
такі завдання оформлялись за додатковою угодою до контракту в
розмірах, визначених додатковими угодами;
- матеріальна винагорода за ефективне управління державним
майном за рахунок частини чистого прибутку, що залишається в
розпорядженні підприємства (об'єднання державних підприємств),
згідно з Додатком N 3 до контракту.
Розмір оплати праці, розмір надбавок, премій, винагороди за
підсумками роботи може бути зменшеним або не нараховуватися у разі
невиконання зобов'язань Керівника за контрактом на підставі
письмового розпорядження (або наказу) Міністерства.

19. Керівнику надається щорічна оплачувана відпустка
тривалістю ______ календарних днів. Оплата відпустки провадиться
виходячи із його середньоденного заробітку, обчисленого у порядку,
встановленому Кабінетом Міністрів України. У разі відпустки
Керівникові надається матеріальна допомога на оздоровлення у
розмірі його середньомісячного заробітку.
Керівник визначає час та порядок використання своєї щорічної
відпустки (час початку та завершення, поділу її на частини тощо)
за погодженням з Органом управління майном.

20. У разі виходу Керівника на пенсію йому виплачується
грошова допомога у розмірі п'яти посадових окладів.

21. На Керівника розповсюджуються пільги, гарантії та
компенсації, передбачені колективним договором підприємства.

_________________________________________________________________
(інші умови матеріального забезпечення,
що не заборонені законодавством)

           4. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

22. У випадку невиконання чи неналежного виконання
обов'язків, передбачених цим контрактом, Сторони несуть
відповідальність згідно з законодавством та цим контрактом.

23. Спори між сторонами вирішуються у порядку, встановленому
законодавством.

5. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ
ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

24. Внесення змін та доповнень до цього контракту
здійснюється шляхом підписання додаткових угод.

25. Цей контракт припиняється:
а) після закінчення терміну дії контракту;
б) за згодою сторін;
в) до закінчення терміну дії контракту у випадках,
передбачених пунктами 26 і 27 цього контракту;
г) з інших підстав, передбачених законодавством та цим
контрактом.

26. Керівник може бути звільнений з посади, а цей контракт
розірваний з ініціативи Органу управління майном, у тому числі за
пропозицією місцевого органу державної виконавчої влади, до
закінчення терміну його дії:
а) у разі систематичного невиконання Керівником без поважних
причин обов'язків, покладених на нього цим контрактом;
б) у разі одноразового грубого порушення Керівником
законодавства чи обов'язків, передбачених контрактом, в результаті
чого для підприємства настали значні негативні наслідки (понесено
збитки, виплачено штрафи тощо);
в) у випадку порушення вимог антимонопольного законодавства;
г) у разі приховування інформації про об'єкти незавершеного
будівництва, які підлягають приватизації згідно з Указом
Президента України від 14 жовтня 1993 року N 456;
д) у разі невиконання підприємством зобов'язань перед
бюджетом та Пенсійним фондом щодо сплати податків, зборів та
обов'язкових платежів, а також невиконання підприємством
зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи
недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати;
е) у разі непогодження з органами, уповноваженими управляти
відповідним майном, кошторисів доходів і видатків підприємств;
є) у разі несплати реструктурованої податкової заборгованості
протягом трьох місяців при наявності вини керівника;
ж) за поданням службових осіб органів державного нагляду за
охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного
законодавства з питань охорони праці;
з) у разі порушення порядку здійснення розрахунків в
іноземній валюті;
и) у разі порушення порядку укладення договорів оренди
нерухомого майна, закріпленого за підприємством, та за невжиття
заходів щодо погашення заборгованості з орендної плати;
і) у разі допущення зростання обсягів простроченої
кредиторської заборгованості;
ї) у разі неподання на затвердження Органу управління майном
річного фінансового плану підприємства;
й) у разі, коли у трьох звітних кварталах протягом
календарного року спостерігається зростання обсягів дебіторської
заборгованості підприємства, яке за загальним підсумком зазначених
кварталів не супроводжується відповідним зростанням обсягів
реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) підприємства;
к) у разі неподання Органу управління майном квартальної та
річної фінансової звітності.

27. Керівник може за своєю ініціативою розірвати контракт до
закінчення терміну його дії:
а) у випадку систематичного невиконання Органом управління
майном своїх обов'язків за контрактом чи прийняття ним рішень, що
обмежують чи порушують компетенцію та права Керівника, втручання в
його оперативно-розпорядницьку діяльність, яке може призвести або
вже призвело до погіршення економічних результатів діяльності
підприємства;
б) у разі його хвороби або інвалідності, які перешкоджають
виконанню обов'язків за контрактом, та з інших поважних причин.

28. У разі дострокового припинення контракту, з незалежних
від Керівника причин, встановлюються такі додаткові гарантії та

компенсації: _____________________________________.

29. За два місяці до закінчення терміну дії контракту він
може бути за угодою Сторін продовжений або укладений на новий чи
інший термін.

30. Якщо розірвання контракту проводиться на підставах,
встановлених у контракті, але не передбачених законодавством, про
це зазначається у трудовій книжці Керівника з посиланням на пункт
8 частини першої статті 36
Кодексу законів про працю України.

6. ТЕРМІН ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

31. Цей контракт діє з "___" ____________ 2005 р. по "___"

____________ 200 р.

32. Сторони зобов'язуються додержуватись конфіденційності
умов цього контракту крім випадків, коли:
- сторони з одностайної згоди роблять винятки з цього
правила;
- сторони посилаються на умови контракту при захисті своїх
інтересів в суді;
- про умови контракту інформуються працівники підприємства та
інші особи у зв'язку з необхідністю виконання контракту
(ознайомлення працівників бухгалтерії, що займаються визначенням
розміру винагороди Керівника тощо). Сторони вживають заходів по
дотриманню конфіденційності умов контракту цими працівниками та
особами (шляхом попередження інформованих осіб про необхідність
дотримуватися конфіденційності отриманих ними відомостей про умови
контракту тощо).
- сторони інформують про умови контракту своїх адвокатів
(довірених осіб, представників).

32а. Інші особливі умови:
- Керівникові дозволяється використовувати службовий
автомобіль цілодобово, а також у вихідні чи святкові дні для
вирішення виробничих питань

                7. АДРЕСИ СТОРІН ТА ІНШІ ВІДОМОСТІ

33. Відомості про підприємство:

Повна назва:_____________________________________________________

Адреса:__________________________________________________________

Розрахунковий рахунок N _________________________________________

34. Відомості про Орган управління майном:
Повна назва: Міністерство промислової політики України
Адреса: 03035, м. Київ, вул. Сурикова, 3
Посада, прізвище, ім'я, по батькові керівника Органу
управління майном:
Міністр Шандра Володимир Миколайович
Службовий телефон керівника Органу управління майном.
246-32-01.

35. Відомості про Керівника:

Домашня адреса:__________________________________________________

Домашній телефон:________________________________________________

Службовий телефон:_______________________________________________

Паспорт ______________ серія ________________ N _________________

виданий "___"____________ 199 р._________________________________

_________________________________________________________________
(назва органу, що видав паспорт)

36. Цей контракт укладено в двох примірниках, які
зберігаються у кожної із сторін і мають однакову юридичну силу.

37. Додатки до контракту: N 1, 2.

_________________________________________________________________
(вказати, у разі необхідності, інші відомості, наприклад, перелік
додатків до контракту, наявність пільг з оподаткування Керівника)

Від Органу управління майном
Міністр Шандра В.М. Директор

М.П. "___" ____________ 2005 р "___" ____________ 2005 р.


"Погоджено"

_________________________________________________________________
(орган, посада, прізвище, підпис, дата)

_________________________________________________________________

( Форма контракту із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства промислової політики N 269 від 14.07.2006 )

Додаток N 1
до контракту N __________

                            ПОКАЗНИКИ
ефективності використання державного майна
і прибутку, а також майнового стану
підприємства, які враховуються під час
укладання контракту з керівником
підприємства, що є у державній власності

_________________________________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові)

 який призначається ______________________________________________
(повна назва посади та підприємства)
зобов'язується організувати роботу підприємства з метою досягнення
таких результатів:

-----------------------------------------------------------------
| N | Показники | Передбачено контрактом(*) |
| п/п| | |
| | |------------------------------|
| | | за кварталами |усього|
| | | |на рік|
|----+---------------------------+-----------------------+------|
| | | I | II | III | IV | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|---------------------------------------------------------------|
| 1. Показники ефективності використання державного майна і |
| прибутку, тис. гривень |
|---------------------------------------------------------------|
| 1. |Прибуток до оподаткування | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 2. |Інвестиції у розвиток | | | | | |
| |виробничої сфери за рахунок| | | | | |
| |власних та залучених коштів| | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |у тому числі: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |капітальні інвестиції | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |модернізація, модифікація | | | | | |
| |(добудова, дообладнання, | | | | | |
| |реконструкція) основних | | | | | |
| |фондів | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |приріст оборотних активів | | | | | |
| |підприємства | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 3. |Сплата податків і зборів | | | | | |
| |(обов'язкових платежів) до | | | | | |
| |бюджетів | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 4. |Збори (внески) до державних| | | | | |
| |цільових фондів | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |у тому числі на: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |обов'язкове державне | | | | | |
| |пенсійне страхування | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |загальнообов'язкове | | | | | |
| |державне соціальне | | | | | |
| |страхування: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |- на випадок безробіття | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |- від нещасного випадку на | | | | | |
| |виробництві та професійного| | | | | |
| |захворювання, які | | | | | |
| |спричинили втрату | | | | | |
| |працездатності | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |- у зв'язку з тимчасовою | | | | | |
| |втратою працездатності та | | | | | |
| |витратами, зумовленими | | | | | |
| |народженням та похованням | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 5. |Погашення податкового | | | | | |
| |боргу, у тому числі | | | | | |
| |розстроченого або | | | | | |
| |відстроченого | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 6. |Повернення позик, кредитів | | | | | |
| |та інших коштів, отриманих | | | | | |
| |на поворотній основі з | | | | | |
| |державного бюджету | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 7. |Відшкодування витрат | | | | | |
| |державного бюджету, | | | | | |
| |пов'язаних з виконанням | | | | | |
| |гарантійних зобов'язань | | | | | |
|---------------------------------------------------------------|
| II. Показники майнового стану підприємства, тис. гривень |
|---------------------------------------------------------------|
| 8. |Необоротні активи | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |у тому числі: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |основні фонди: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |- залишкова вартість | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |- знос, відсотків | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |незавершене будівництво | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |нематеріальні активи | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| 9. |Оборотні активи | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |у тому числі: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |Запаси | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |дебіторська заборгованість | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |фінансові інвестиції | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |грошові кошти та їх | | | | | |
| |еквіваленти | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
|10. |Власний капітал | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
|11. |Кредиторська заборгованість| | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |у тому числі: | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |за товари, роботи, послуги | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |перед бюджетами | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |перед державними цільовими | | | | | |
| |фондами | | | | | |
|----+---------------------------+-----+-----+-----+-----+------|
| |з оплати праці | | | | | |
-----------------------------------------------------------------
_______________
(*) Показники майнового стану підприємства, передбачені
контрактом, включаються тільки до графи "усього на рік".
Цей додаток є невід'ємною частиною контракту від "___"

____________ 2004 р. N ___

Від Органу управління майном
Міністр Шандра В.М. Директор

М.П. "___" ____________ 2005 р. "___" ____________ 2005 р.

Додаток N 2
до контракту N _____________

                         ДОДАТКОВІ УМОВИ
(визначають вимоги щодо технічного
переозброєння; введення нових потужностей;
перелік комплексних науково-технічних програм,
в яких бере участь підприємство на основі
договорів, укладених Міністерством, перелік
ДКР (НКДР) по темах і термінах виконання;
перелік виробів, які входять в замовлення
комітетом; перелік об'єктів
капітального будівництва тощо)

_________________________________________________________________
(прізвище їм я, по батькові)

 який призначається ______________________________________________
(посада, найменування підприємства)

_________________________________________________________________
зобов'язується організувати роботу підприємства з метою виконання
таких умов (робіт), при якісному і своєчасному виконанні яких
передбачається виплата винагороди за виконання особливо важливого
завдання

------------------------------------------------------------------
| Зміст умови (особливо | Термін | Обумовлений розмір |
| важливого завдання) | виконання | винагороди |
------------------------------------------------------------------

Цей додаток є невід'ємною частиною контракту від
Підписи сторін:

Від Органу управління майном
Міністр Шандра В.М. Керівник

М.П. "___" ____________ 2005 р. "___" ____________ 2005 р.

Додаток N 3
до контракту

                       ПОКАЗНИКИ ТА РОЗМІРИ
матеріальної винагороди за ефективне
управління державним майном і умови
її виплати керівникам підприємств,
що є у державній власності

_________________________________________________________________
(прізвище ім'я по батькові)

 який призначається ______________________________________________
(повна назва посади та підприємства)

---------------------------------------------------------------
| Показники |Передбачено| Обумовлений |
| |контрактом | розмір |
| | | винагороди |
|--------------------------------+-----------+----------------|
|1. Зменшення порівняно з минулим| | |
|роком: | | |
|- дебіторської заборгованості | | |
|- кредиторської заборгованості | | |
|--------------------------------+-----------+----------------|
|2. Зростання: | | |
|- розміру тарифної ставки | | |
|робітника I розряду по | | |
|відношенню до законодавчо | | |
|встановлених темпів зростання | | |
|мінімальної заробітної плати на | | |
|відповідний рік | | |
|- середньої заробітної плати | | |
|робітників | | |
|--------------------------------+-----------+----------------|
|3. Підвищення рентабельності | | |
|реалізованої продукції (робіт, | | |
|послуг) | | |
|--------------------------------+-----------+----------------|
|4. Виконання програм соціального| | |
|розвитку колективу | | |
---------------------------------------------------------------

Розмір чистого прибутку, що залишається в розпорядженні
підприємства відповідно до розділу IV. Плановий розподіл чистого
прибутку затвердженого Фінансового плану на 200 р. ___________.
Дебіторська заборгованість за 200 р. _____________.
Кредиторська заборгованість за 200 р. _____________.
Розмір тарифної ставки робітника I розряду з нормальними
умовами праці на 200 р. _____________.
Середньомісячна заробітна плата робітників за 200 р.
_____________.
Рентабельність реалізованої продукції (робіт, послуг) за
200 р. _____________.
Витяг з колективного договору стосовно соціальних питань.
Цей додаток є невід'ємною частиною контракту від
Підписи сторін:

Від Органу управління майном

Міністр Керівник
Шандра В.М.

М.П. "___" _________ 2006 р. "___" ____________ 2006 р.

( Форму контракту доповнено додатком 3 згідно з Наказом Міністерства промислової політики N 269 від 14.07.2006 )

Додаток

                               ЗВІТ
керівника підприємства про виконання
показників ефективності використання
державного майна і прибутку, а також
майнового стану підприємства

 Керівник підприємства ___________________________________________
(прізвище, ім'я, по батькові, посада)

Підприємство ____________________________________________________
(назва, юридична адреса)
Орган, що уповноважений управляти відповідним державним
майном (Міністерство, інший орган виконавчої влади) і
уклав контракт з керівником підприємства

_________________________________________________________________
(назва)

Термін дії контракту ____________________________________________

Звітний період (квартал, рік) ___________________________________

-------------------------------------------------------------------
| N | Показники |Оди-| Передбачено | Фактичне | |
|п/п| |ниця| контрактом(*) | виконання | |
| | |ви- | | | |
| | |міру| | | |
| | | |------------------+-------------+--------|
| | | | за |усьо-| за |усього з|
| | | | кварталами |го на| кварталами |початку |
| | | | |рік | |року |
|---+--------------+----+------------+-----+-------------+--------|
| | | |I |II|III|IV| |I |II |III|IV| |
| | | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| 1 | 2 | 3 |4 |5 | 6 |7 | 8 |9 |10 |11 |12| 13 |
|-----------------------------------------------------------------|
| I. Показники ефективності використання державного майна і |
| прибутку, тис. гривень |
|-----------------------------------------------------------------|
|1. |Прибуток до | | | | | | | | | | | |
| |оподаткування | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|2. |Інвестиції у | | | | | | | | | | | |
| |розвиток | | | | | | | | | | | |
| |виробничої | | | | | | | | | | | |
| |сфери за | | | | | | | | | | | |
| |рахунок | | | | | | | | | | | |
| |власних та | | | | | | | | | | | |
| |залучених | | | | | | | | | | | |
| |коштів | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |у тому числі: | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |капітальні | | | | | | | | | | | |
| |інвестиції | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |модернізація, | | | | | | | | | | | |
| |модифікація | | | | | | | | | | | |
| |(добудова, | | | | | | | | | | | |
| |дообладнання, | | | | | | | | | | | |
| |реконструкція)| | | | | | | | | | | |
| |основних | | | | | | | | | | | |
| |фондів | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |приріст | | | | | | | | | | | |
| |оборотних | | | | | | | | | | | |
| |активів | | | | | | | | | | | |
| |підприємства | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|3. |Сплата | | | | | | | | | | | |
| |податків і | | | | | | | | | | | |
| |зборів | | | | | | | | | | | |
| |(обов'язкових | | | | | | | | | | | |
| |платежів) до | | | | | | | | | | | |
| |бюджетів | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|4. |Збори (внески)| | | | | | | | | | | |
| |до державних | | | | | | | | | | | |
| |цільових | | | | | | | | | | | |
| |фондів | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |у тому числі | | | | | | | | | | | |
| |на: | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |обов'язкове | | | | | | | | | | | |
| |державне | | | | | | | | | | | |
| |пенсійне | | | | | | | | | | | |
| |страхування | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |загально- | | | | | | | | | | | |
| |обов'язкове | | | | | | | | | | | |
| |державне | | | | | | | | | | | |
| |соціальне | | | | | | | | | | | |
| |страхування: | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |- на випадок | | | | | | | | | | | |
| |безробіття | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |- від | | | | | | | | | | | |
| |нещасного | | | | | | | | | | | |
| |випадку на | | | | | | | | | | | |
| |виробництві та| | | | | | | | | | | |
| |професійного | | | | | | | | | | | |
| |захворювання, | | | | | | | | | | | |
| |які спричинили| | | | | | | | | | | |
| |втрату | | | | | | | | | | | |
| |працездатності| | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
| |- у зв'язку в | | | | | | | | | | | |
| |тимчасовою | | | | | | | | | | | |
| |втратою | | | | | | | | | | | |
| |працездатності| | | | | | | | | | | |
| |та витратами, | | | | | | | | | | | |
| |зумовленими | | | | | | | | | | | |
| |народженням та| | | | | | | | | | | |
| |похованням | | | | | | | | | | | |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|

|5. |Погашення     |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |податкового   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |боргу, у тому |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |числі         |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |розстроченого |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |або           |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |відстроченого |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|6. |Повернення    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |позик,        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |кредитів та   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |інших коштів, |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |отриманих на  |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |поворотній    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |основі з      |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |державного    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |бюджету       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|7. |Відшкодування |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |витрат        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |державного    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |бюджету,      |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |пов'язаних з  |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |виконанням    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |гарантійних   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |зобов'язань   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|-----------------------------------------------------------------|
|    II. Показники майнового стану підприємства, тис. гривень     |
|-----------------------------------------------------------------|
|8. |Необоротні    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |активи        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |у тому числі: |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |основні фонди:|    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |- залишкова   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |вартість      |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |- знос,       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |відсотків     |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |незавершене   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |будівництво   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |нематеріальні |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |активи        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|9. |Оборотні      |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |активи        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |у тому числі: |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |запаси        |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |дебіторська   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |заборгованість|    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |фінансові     |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |інвестиції    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |грошові кошти |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |та їх         |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |еквіваленти   |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|10.|Власний       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |капітал       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|11.|Кредиторська  |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |заборгованість|    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |у тому числі: |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |за товари,    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |роботи,       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |послуги       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |перед         |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |бюджетами     |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |перед         |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |державними    |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |цільовими     |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|   |фондами       |    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
|---+--------------+----+--+--+---+--+-----+--+---+---+--+--------|
|   |з оплати праці|    |  |  |   |  |     |  |   |   |  |        |
-------------------------------------------------------------------
_______________
     (*) Показники   майнового   стану  підприємства,  передбачені
контрактом, включаються тільки до графи "усього на рік".

 Керівник
 підприємства       _________________    _________________________
                         (підпис)         (ініціали та прізвище)