Документ втратив чиннiсть!

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
20.06.2006 N 219

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
1 серпня 2006 р. за N 911/12785

( Інструкція втратила чинність на підставі Розпорядження
Антимонопольного комітету
N 200-р від 08.04.20
08 )

Інструкція
щодо заповнення форми Звіту про результати
здійснення процедури закупівлі в одного
учасника товарів, робіт і послуг
за державні кошти.

Загальні положення

1.1. Звіт складається державною мовою.

1.2. Звіт складається і подається до відповідного органу Антимонопольного комітету України протягом 10 календарних днів після укладення договору про закупівлю або визнання їх такими, що не відбулися.

Дата заповнюється у порядку: число, місяць, рік.

1.3. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) у Звіті про результати здійснення процедури закупівлі за цією формою, який зберігається замовником протягом трьох років, обов'язково зазначаються:

стислий опис предмета закупівлі;

найменування та адреса учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а також ціна цього договору;

виклад причин і обставин, якими керувався замовник торгів під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обґрунтуванням її вибору;

у разі, якщо в результаті торгів не було укладено договір про закупівлю, - виклад підстав такого рішення;

подані оскарження, позови та результати їх розгляду; зупинення процедури закупівлі; склад тендерного комітету;

дата підписання договору;

адреса обраної замовником інформаційної системи у мережі Інтернет та код, присвоєного інформаційною системою у мережі Інтернет.

1.4. У разі застосування умов, передбачених статтею 6 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), у Звіті також зазначаються:

відомості про іноземних учасників торгів (назва, адреса), які беруть участь у торгах;

відомості про підприємства громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи при здійсненні закупівель, які брали участь у торгах;

відомості щодо товарів, робіт і послуг власного виробництва підприємств громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, та підприємств кримінально-виконавчої системи, закуплених на торгах;

відомості про закупівлю товарів, робіт і послуг, що включені до затвердженого Кабінетом Міністрів України переліку товарів, робіт і послуг, що закуповуються у підприємств, які переважно використовують працю інвалідів, виключно у підприємств громадських організацій інвалідів, підприємств, де кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менше 50 відсотків від середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік та зазначених підприємств, які є виробниками товарів, робіт і послуг, що закуповуються.

1.5. Звіт про закупівлю, яка здійснювалася центральними органами державної влади, направляється до Антимонопольного комітету України, у всіх інших випадках Звіт направляється до територіального відділення Антимонопольного комітету України, на підвідомчій території якого зареєстрований замовник.

2. Особливості заповнення окремих пунктів Звіту

2.1. Щодо пункту 1 Звіту

Щодо підпункту 1.1 Звіту. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до абзацу п'ятого статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами). Якщо закупівля здійснюється на засадах міжвідомчої координації, генеральний замовник разом з формою Звіту заповнює форму-3зв, зазначену в додатку 3 до форм Звітів.

2.2. Щодо пункту 2 Звіту

Щодо підпункту 2.1 Звіту. Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства.

Щодо підпунктів 2.2 - 2.4 Звіту. Замовник визначається відповідно до абзаців другого, третього і двадцять четвертого статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ). При цьому замовником вважається суб'єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю.

Щодо підпункту 2.4 Звіту. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

2.3. Щодо пункту 3 Звіту

Інформація про предмет закупівлі зазначається відповідно до законодавства на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016-97, затвердженого наказом Державного комітету України стандартизації, метрології та сертифікації від 30.12.97 N 822 з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДБН Д.1.1-1-2000, затверджених наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 27.08.2000 N 174 (із змінами).

2.4. Щодо підпункту 7.3 Звіту

Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.

2.5. Щодо пункту 10 Звіту

У цьому пункті замовник зазначає необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.

Державний уповноважений М.Бараш