Документ втратив чиннiсть!

КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 356 від 04.05.2006

(Розпорядження втратило чинність на підставі Розпорядження
Київської обласної державної адміністрації
N 1305 від 27.11.20
07)

Про затвердження Регламенту
Київської обласної державної адміністрації

( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням
Київської обласної державної адміністрації
N 650 від 14.08.20
06 )

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) (із наступними змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 11.12.99 N 2263 "Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації" (із наступними змінами):

1. Затвердити Регламент Київської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Заступникам голови облдержадміністрації, керівникам апарату, структурних підрозділів адміністрації забезпечити неухильне дотримання положень цього Регламенту.

3. Головам райдержадміністрацій переглянути регламенти районних державних адміністрацій і у разі необхідності внести в них зміни та доповнення.

4. Визнати такими, що втратили чинність, пункти 1, 2, 3 розпорядження голови облдержадміністрації від 18.04.2002 N 223 "Про затвердження Регламенту Київської обласної державної адміністрації".

Голова адміністрації Є.Д.Жовтяк

Затверджено
розпорядженням Київської
обласної державної
адміністрації
від 04.05.2006 N 356

Регламент
Київської обласної державної адміністрації

1. Загальні положення

1.1. Порядок діяльності Київської обласної державної адміністрації, її апарату, головних управлінь, управлінь, відділів, інших структурних підрозділів (далі - структурні підрозділи облдержадміністрації) визначається Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законом України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) (із наступними змінами), іншими законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Типовим регламентом місцевої державної адміністрації, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.99 N 2263 (із наступними змінами), цим Регламентом, положеннями про структурні підрозділи облдержадміністрації.

1.2. Київська обласна державна адміністрація та її структурні підрозділи діють на засадах:

- відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність;

- верховенства права;

- законності;

- пріоритетності прав людини;

- гласності;

- поєднання державних і місцевих інтересів.

1.3. Київська обласна державна адміністрація є юридичною особою, має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, рахунки у відповідному банку України.

На будинку, де розміщується адміністрація, піднімається Державний Прапор України та вивішується табличка (вивіска) за зразком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.

1.4. Мовою офіційного спілкування, діловодства і документації адміністрації, її структурних підрозділів є українська.

1.5. Цей Регламент відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) регулює організаційно-процедурні питання внутрішньої діяльності обласної державної адміністрації.

1.6. Розгляд в обласній державній адміністрації питань, що належать до її повноважень, провадиться головою, першим заступником, заступниками голови адміністрації, відповідно до розподілу обов'язків, керівником апарату, структурними підрозділами облдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, утвореними головою обласної державної адміністрації.

2. Система місцевих органів виконавчої влади
області та її структура

2.1. Місцевими органами виконавчої влади в Київській області і її районах є відповідно обласна та районні державні адміністрації.

2.2. Обласна, районні державні адміністрації входять до системи органів виконавчої влади України. Зазначені адміністрації та їх голови при здійсненні своїх повноважень відповідальні перед Президентом України, Кабінетом Міністрів України, а також підзвітні і підконтрольні Кабінетові Міністрів України.

Районні державні адміністрації області підзвітні і підконтрольні також облдержадміністрації.

2.3. Обласну державну адміністрацію очолює голова адміністрації.

Голова обласної державної адміністрації призначається на посаду Президентом України за поданням Кабінету Міністрів України на строк повноважень Президента України.

2.4. Голова обласної державної адміністрації має першого заступника та заступників голови адміністрації.

Перший заступник голови адміністрації призначається на посаду головою обласної державної адміністрації за згодою Прем'єр-міністра України.

Заступники голови адміністрації призначаються на посаду головою обласної державної адміністрації за погодженням з відповідним Віце-прем'єр-міністром України.

2.5. У разі відсутності голови адміністрації його функції і повноваження виконує перший заступник голови (без видання розпорядження про це), а у разі відсутності останнього - один із заступників голови обласної державної адміністрації (з виданням такого розпорядження).

У разі відсутності керівника апарату адміністрації виконання його обов'язків покладається головою облдержадміністрації у визначеному ним порядку на одного із заступників голови адміністрації.

2.6. Розподіл обов'язків між першим заступником та заступниками голови обласної державної адміністрації здійснюється головою адміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду.

При цьому повинні бути визначені:

- функції і повноваження, закріплені за посадовою особою;

- структурні підрозділи обласної державної адміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється посадовою особою.

Головою облдержадміністрації визначаються також обов'язки зазначених посадових осіб щодо спрямування та контролю діяльності відповідних районних державних адміністрацій, здійснення взаємодії та координації діяльності територіальних органів центральних органів виконавчої влади в області, здійснення взаємодії з обласними підприємствами, установами, організаціями.

2.7. До складу обласної державної адміністрації входять апарат, головні управління, управління, відділи, інші структурні підрозділи на основі відповідного Примірного переліку, затвердженого у встановленому порядку.

Голова обласної державної адміністрації формує склад адміністрації та визначає її структуру у межах асигнувань, виділених на утримання обласної державної адміністрації.

2.8. Обласна державна адміністрація утримується за рахунок Державного бюджету України.

2.9. Голова адміністрації може утворювати консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби та комісії, члени яких виконують свої функції на громадських засадах, а також визначає їх завдання, повноваження, функції та персональний склад.

3. Апарат, інші структурні підрозділи
облдержадміністрації

3.1. Апарат, структурні підрозділи облдержадміністрації утворюються, реорганізуються, ліквідовуються розпорядженням голови облдержадміністрації.

3.2. Структура та штатний розпис апарату адміністрації затверджується головою адміністрації за поданням керівника апарату в установленому порядку.

Кошториси доходів і видатків структурних підрозділів облдержадміністрації, а також їх штатні розписи затверджуються головою облдержадміністрації після попередньої експертизи головного фінансового управління адміністрації та розгляду заступником голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків.

3.3. Основні засади організації, функціонування та обсяг повноважень апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації визначаються Типовими положеннями, що затверджуються Кабінетом Міністрів України.

На їх підставі розробляються положення про ці органи, які затверджуються головою облдержадміністрації. До затвердження положень, розроблених на підставі Типових положень, апарат, структурні підрозділи облдержадміністрації діють на підставі тимчасових положень, затверджених головою облдержадміністрації.

Положення про апарат адміністрації вноситься на затвердження голові адміністрації керівником апарату адміністрації, положення про структурні підрозділи облдержадміністрації - їх керівниками за погодженням із заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

3.4. Апарат обласної державної адміністрації здійснює правове, інформаційно-аналітичне, методичне, кадрове, матеріально-технічне та інше організаційне забезпечення діяльності місцевої державної адміністрації, систематичну перевірку виконання актів законодавства та розпоряджень голови державної адміністрації.

3.5. Апарат відповідно до покладених на нього завдань:

1) опрацьовує документи, що надходять до обласної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови та заступників голови обласної державної адміністрації;

2) здійснює опрацювання проектів розпоряджень; за дорученням голови обласної державної адміністрації розробляє проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;

3) перевіряє за дорученням голови обласної державної адміністрації виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами обласної державної адміністрації, а також районними державними адміністраціями (за дорученням голови обласної державної адміністрації); вивчає і узагальнює досвід роботи цих органів та надає практичну допомогу у її поліпшенні; розробляє пропозиції про удосконалення діяльності цих органів, здійснює контроль за своєчасним поданням ними доповідей, інформації та інших матеріалів щодо виконання актів законодавства, розпоряджень і доручень голови обласної державної адміністрації;

4) аналізує за дорученням голови обласної державної адміністрації роботу органів місцевого самоврядування у межах і порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу у поліпшенні організації їх роботи, готує пропозиції про поглиблення взаємодії облдержадміністрації з органами місцевого самоврядування у спільному вирішенні питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

5) готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних та кадрових питань, що розглядаються головою обласної державної адміністрації;

6) опрацьовує і подає голові обласної державної адміністрації проекти планів роботи обласної державної адміністрації, забезпечує контроль за їх виконанням;

7) здійснює організаційне забезпечення засідань колегії, а також нарад, що проводяться головою обласної державної адміністрації та його заступниками;

8) організовує особистий прийом громадян і розгляд звернень, що надійшли до обласної державної адміністрації, контролює вирішення порушених у них питань, узагальнює та аналізує пропозиції, що містяться в них, розробляє пропозиції, спрямовані на усунення причин, які породжують обґрунтовані скарги і зауваження громадян;

9) аналізує разом із структурними підрозділами обласної державної адміністрації соціально-економічне і суспільно-політичне становище на відповідній території, розробляє та вносить голові адміністрації пропозиції щодо його поліпшення; бере участь у підготовці звітів обласної державної адміністрації про виконання програм соціально-економічного і культурного розвитку території, а також про реалізацію повноважень, делегованих відповідною радою;

10) проводить відповідно до затвердженого головою обласної державної адміністрації плану роботу, пов'язану з організацією добору, розстановки, підвищення кваліфікації та заохоченням працівників місцевої державної адміністрації, створенням кваліфікованого резерву і веденням обліку кадрів, вживає заходів для поліпшення організації та підвищення ефективності роботи працівників обласної державної адміністрації;

11) забезпечує ведення діловодства, дотримання секретності і службової таємниці;

12) здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності обласної державної адміністрації;

13) виконує інші функції відповідно до законодавства та за дорученням голови обласної державної адміністрації.

3.6. Апарат обласної державної адміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами облдержадміністрації, з апаратами районних державних адміністрацій, з виконавчими органами (апаратами) рад.

3.7. Організація роботи апарату місцевої державної адміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту, Інструкції з діловодства в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, а також Положення про апарат, що затверджуються головою обласної державної адміністрації.

Структурні підрозділи апарату облдержадміністрації діють, крім цього, на підставі положень про них, затверджених розпорядженнями голови облдержадміністрації.

3.8. В кожному структурному підрозділі облдержадміністрації розробляються та затверджуються їх керівниками положення про відділи, інші підрозділи.

Посадові інструкції, а також розподіл обов'язків між працівниками затверджуються керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації.

3.9. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби, комісії діють на підставі положень, що затверджуються головою адміністрації, як правило, одночасно з їх утворенням.

3.10. Керівники та інші працівники структурних підрозділів апарату облдержадміністрації призначаються на посаду та звільняються з посади головою облдержадміністрації в установленому порядку.

3.11. Керівники структурних підрозділів облдержадміністрації призначаються на посаду та звільняються з посади головою адміністрації за погодженням з відповідними центральними органами виконавчої влади у порядку, що визначається Кабінетом Міністрів України, а їх заступники - головою адміністрації у порядку, що визначається положеннями про ці структурні підрозділи.

3.12. Працівники структурних підрозділів адміністрації, крім визначених у пункті 3.11 цього Регламенту, призначаються на посади та звільняються з посад наказами керівників цих структурних підрозділів з дотриманням вимог Законів України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) та "Про державну службу" ( 3723-12 ).

3.13. Надання доручень працівникам апарату адміністрації здійснюється головою облдержадміністрації, а іншими посадовими особами облдержадміністрації - лише за погодженням з керівником апарату адміністрації (крім працівників патронатної служби та консультантів заступників голови адміністрації служби із забезпечення діяльності голови облдержадміністрації, його заступників та керівника апарату облдержадміністрації).

4. Планування роботи обласної державної адміністрації

4.1. Робота обласної державної адміністрації проводиться за перспективними (річними), поточними (квартальними) та оперативними (місячними) планами, що затверджуються головою облдержадміністрації, за зразком згідно з додатком 1.

З метою координації заходів, які проводяться в області, складається також календарний план заходів обласної державної адміністрації на тиждень, що затверджується головою облдержадміністрації.

Планування діяльності обласної державної адміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ).

4.2. Робота головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації та апарату облдержадміністрації проводиться за квартальними і місячними планами, що затверджуються заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівником апарату облдержадміністрації.

Місячні плани структурних підрозділів облдержадміністрації, структурних підрозділів апарату адміністрації розробляються з урахуванням особистих планів роботи їх працівників.

4.3. Формування проектів планів роботи обласної державної адміністрації здійснюється керівником апарату адміністрації, організаційним відділом апарату облдержадміністрації за пропозиціями керівників структурних підрозділів апарату, головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації, погодженими із заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

4.4. Плани роботи обласної державної адміністрації повинні передбачати заходи, спрямовані на реалізацію державної регіональної політики, виконання Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, державних і обласних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших наданих державою, а також делегованих обласною радою повноважень.

4.5. Пропозиції до проекту плану роботи на наступний рік подаються в організаційний відділ апарату адміністрації не пізніше як за 15 днів до початку цього року, до проекту плану роботи на наступний квартал - не пізніше як за 10 днів до початку цього кварталу, до проекту плану роботи на наступний місяць - не пізніше як за 10 днів до початку цього місяця.

4.6. Проект річного плану роботи формується не пізніше як за 5 днів до початку цього року, квартального - не пізніше як за 5 днів до початку наступного кварталу, місячного - не пізніше як за 5 днів до початку наступного місяця.

4.7. Річний план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

пріоритетні завдання та основні напрями роботи з реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на наступний рік (в економічній політиці та фінансово-бюджетній сфері, в галузі промислового виробництва, в галузі цивільного захисту населення і територій, транспорту і зв'язку, будівництва та житлово-комунального господарства, у соціальній та гуманітарній сферах, у внутрішньополітичній діяльності);

питання для внесення на розгляд сесій обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

основні заходи організаційного та інформаційно-аналітичного забезпечення виконання Програми соціально-економічного та культурного розвитку Київської області на наступний рік.

4.8. Поточний (квартальний) план роботи обласної державної адміністрації повинен включати:

перелік актуальних питань, пов'язаних з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку області або окремих її адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем соціальної сфери, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодію з органами місцевого самоврядування, що потребують розгляду на засіданнях колегії, нарадах у голови обласної державної адміністрації і його заступників та вжиття додаткових заходів для їх вирішення;

перелік законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку перевірки їх виконання;

перелік основних організаційно-масових заходів, проведення яких здійснюється обласною державною адміністрацією або за її участю.

До поточного (квартального) плану роботи в обов'язковому порядку включаються також питання:

про підбиття підсумків діяльності обласної державної адміністрації відповідно за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

про роботу структурних підрозділів обласної державної адміністрації, районних державних адміністрацій з виконання законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної державної адміністрації або із здійснення їх повноважень.

Заплановані питання щодо роботи управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, а у відповідних випадках - районних державних адміністрацій повинні, як правило, передбачати проведення комплексної або цільової перевірки стану справ на місцях.

Поточний (квартальний) план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

питання для внесення на розгляд сесій обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд апаратної наради у голови обласної державної адміністрації;

питання для вивчення в оперативному порядку;

питання для вивчення в порядку контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, голови облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд колегій структурних підрозділів облдержадміністрації.

4.9. Оперативний (місячний) план роботи обласної державної адміністрації формується за такими розділами:

питання для внесення на розгляд сесії обласної ради;

питання для внесення на розгляд колегії облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд апаратної наради у голови обласної державної адміністрації;

організація виконання в області законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови облдержадміністрації;

питання для вивчення в порядку контролю за виконанням законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня, голови облдержадміністрації;

питання для внесення на розгляд колегій структурних підрозділів облдержадміністрації;

надання практичної і методичної допомоги райдержадміністраціям і міськвиконкомам (міст обласного значення);

організаційно-масові заходи, засідання консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, комісій, наради.

4.10. У квартальному та місячному планах зазначаються зміст заходу, обґрунтування необхідності здійснення заходу, термін виконання, відповідальні виконавці.

4.11. Проекти річного, квартального та місячного планів роботи адміністрації візуються всіма заступниками голови адміністрації, керівником апарату адміністрації і подаються останнім на затвердження голові адміністрації.

Копії планів роботи адміністрації надсилаються структурним підрозділам адміністрації, райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення), іншим виконавцям, зазначеним у планах.

4.12. Проект календарного плану заходів обласної державної адміністрації на тиждень формується щочетверга керівником апарату та організаційним відділом апарату облдержадміністрації.

Пропозиції до проекту календарного плану заходів обласної державної адміністрації на тиждень подаються до організаційного відділу апарату адміністрації щотижня, не пізніше як у середу, заступниками голови та керівником апарату адміністрації.

У календарному плані заходів обласної державної адміністрації на тиждень зазначаються зміст заходу, дата, час, місце проведення, хто проводить захід, коло запрошених та їх кількість.

Проект календарного плану заходів обласної державної адміністрації на тиждень підписується керівником апарату адміністрації та подається ним на затвердження голові адміністрації.

Копії календарного плану заходів обласної державної адміністрації на тиждень надсилаються голові адміністрації, його заступникам, керівникові апарату адміністрації, структурним підрозділам апарату адміністрації, іншим установам.

4.13. Додаткові (позапланові) питання та заходи включаються до затвердженого плану роботи обласної державної адміністрації протягом періоду його виконання за рішенням голови обласної державної адміністрації або особи, яка його заміщає.

Виключення з плану роботи питань здійснюється за дозволом голови адміністрації на підставі доповідної записки заступника голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків або керівника апарату адміністрації.

4.14. Контроль за виконанням планів роботи адміністрації здійснюють заступники голови, керівник апарату адміністрації, сектор контролю і організаційний відділ апарату адміністрації, за виконанням планів роботи структурних підрозділів апарату та облдержадміністрації - керівник апарату, заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

5. Кадрова робота

5.1. Організація кадрової роботи в обласній державній адміністрації проводиться за затвердженим головою обласної державної адміністрації річним планом, у якому визначено заходи з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників.

5.2. Прийняття на державну службу в обласну державну адміністрацію здійснюється шляхом конкурсного відбору або за іншою процедурою, визначеною законодавством. Прийняття працівників на роботу до обласної державної адміністрації на посади, не віднесені до категорії державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства про працю.

Керівники апарату, головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації організовують вивчення ділових та моральних якостей осіб, які претендують на посади державних службовців.

5.3. Особи, які вперше зараховуються на державну службу, складають Присягу державних службовців і підписують її текст, про що робиться запис у трудовій книжці, а також підписують текст Попередження про спеціальні обмеження, встановлені Законами України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та "Про боротьбу з корупцією" ( 356/95-ВР ) щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби.

Особи, які призначаються на посади, віднесені до номенклатури посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами, можуть бути призначені на ці посади тільки після отримання ними такого допуску.

5.4. В обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах створюється резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх ділової кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

З метою набуття практичного досвіду, перевірки професійних і ділових якостей осіб з кадрового резерву або державних службовців, які претендують на зайняття більш високих посад, може проводитися в установленому порядку їх стажування на відповідних посадах у структурних підрозділах обласної державної адміністрації.

5.5. Перевагу для зайняття посади державного службовця мають особи, які зараховані до кадрового резерву, досягли найкращих результатів у роботі, виявляють ділову ініціативу, постійно підвищують свій кваліфікаційний рівень. Без конкурсного відбору за рішенням голови, керівника управління, відділу та іншого структурного підрозділу обласної державної адміністрації можуть бути переведені на більш високі посади державні службовці, які зараховані до кадрового резерву чи пройшли стажування, а також в інших випадках, передбачених законодавством.

5.6. Обласна державна адміністрація розглядає і вносить пропозиції щодо нагородження державними нагородами, відзнаками Президента України, присвоєння почесних звань та заохочення працівників апарату і структурних підрозділів обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

5.7. На кожного працівника, прийнятого на роботу до обласної державної адміністрації, оформляється особова справа.

5.8. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на голову, керівників апарату та структурних підрозділів обласної державної адміністрації.

6. Розпорядчі документи обласної державної
адміністрації

6.1. Голова обласної державної адміністрації на виконання та відповідно до Конституції України ( 254к/96-ВР ), законів України актів Президента України, Кабінету Міністрів України, та інших центральних органів виконавчої влади видає одноособово в межах власних і делегованих повноважень розпорядження і несе за них відповідальність згідно із законодавством.

Керівник апарату адміністрації та керівники структурних підрозділів облдержадміністрації у межах своєї компетенції видають накази.

6.2. Розпорядження голови адміністрації, накази керівників структурних підрозділів адміністрації, прийняті в межах їх компетенції, є обов'язковими для виконання на території області.

6.3. Розпорядження голови обласної державної адміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України та Кабінету Міністрів України або інтересам територіальних громад чи окремих громадян, можуть бути оскаржені до Президента України, Кабінету Міністрів України або до суду.

Розпорядження голови обласної державної адміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), законам України, рішенням Конституційного Суду України, іншим актам законодавства або є недоцільними, неекономними, неефективними за очікуваними чи фактичними результатами, скасовуються Президентом України, Кабінетом Міністрів України або в судовому порядку, чи безпосередньо самим головою облдержадміністрації.

Накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації, що суперечать Конституції України ( 254к/96-ВР ), іншим актам законодавства, рішенням Конституційного Суду України та актам міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою обласної державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади.

6.4. Розпорядження голови адміністрації друкуються на відповідних бланках, виготовлених типографським способом, підписуються головою адміністрації, додатки до них підписуються керівником апарату, а у разі їх відсутності - посадовими особами, які їх заміщають.

Накази керівників структурних підрозділів облдержадміністрації друкуються на відповідних бланках цих підрозділів та підписуються їх керівниками, а додатки до них - посадовою особою, яка вносить цей документ на розгляд (підпис).

6.5. Робота з документами облдержадміністрації здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації.

7. Порядок підготовки, розгляду та видання розпоряджень
голови обласної державної адміністрації та наказів
керівника апарату адміністрації

7.1. Проекти розпоряджень голови адміністрації вносяться першим заступником голови, заступниками голови адміністрації, керівниками апарату, структурних підрозділів адміністрації, обласних підприємств, установ та організацій, райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення).

7.2. Пропозиції (лист з обґрунтуванням доцільності прийняття розпорядження та проект розпорядження) щодо необхідності прийняття розпорядження голови адміністрації з того чи іншого питання у встановленому порядку подаються на розгляд:

заступниками голови адміністрації - голові облдержадміністрації;

керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних підприємств, установ та організацій, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) - заступникам голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків;

керівниками підрозділів апарату - керівникові апарату адміністрації.

7.3. За результатами розгляду внесених пропозицій голова адміністрації, заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівник апарату визначають виконавців, яким доручають опрацювання проекту розпорядження та інших, пов'язаних з ним документів, передбачених цим Регламентом.

У разі коли опрацювання проекту розпорядження доручено кільком виконавцям, виконавець, зазначений першим, є головним відповідальним розробником.

7.4. Проекти наказів керівника апарату адміністрації вносяться йому керівниками структурних підрозділів цього апарату.

7.5. Персональна відповідальність за якість та своєчасність підготовки розпоряджень голови облдержадміністрації, наказів керівника апарату облдержадміністрації покладається на керівників - головних розробників зазначених актів.

7.6. Проекти розпоряджень до їх внесення обласній державній адміністрації обов'язково погоджуються головним розробником (шляхом візування) із заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, у разі потреби - з іншими заінтересованими органами, організаціями, підприємствами.

Погоджений проект розпорядження візується керівниками цих органів і лише у разі їх відсутності - особами, які їх заміщають.

Проекти, пов'язані із фінансуванням передбачених заходів, обов'язково погоджуються з начальником головного фінансового управління облдержадміністрації.

Проекти розпоряджень візуються також заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

7.7. Проекти наказів керівника апарату адміністрації візуються керівниками структурних підрозділів апарату, що їх вносять, та уповноваженими працівниками юридичного відділу і загального відділу апарату облдержадміністрації.

7.8. Проект розпорядження вноситься головним розробником разом з довідкою про погодження проекту розпорядження, складеною згідно з додатком 2, в якій зазначаються заінтересовані структурні підрозділи облдержадміністрації, органи, організації, підприємства, які:

погодили проект;

висловили зауваження та пропозиції, враховані головним розробником;

висловили зауваження та пропозиції, не враховані головним розробником;

не висловили своїх позицій щодо проекту розпорядження.

Довідка про погодження може не готуватись у разі, коли розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації або коли проект розпорядження погоджується не більше як із трьома заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, органами, організаціями, підприємствами і при цьому проект погоджено (завізовано) ними без зауважень.

7.9. За наявності розбіжностей щодо проекту розпорядження, наказу керівника апарату адміністрації, головний розробник, який вносить проект, повинен забезпечити їх узгодження із заінтересованими структурними підрозділами адміністрації, органами, організаціями, підприємствами з метою пошуку взаємоприйнятного рішення.

У разі коли такого узгодженого рішення не знайдено, проект візується посадовою особою, яка має зауваження, із припискою "Із зауваженнями", а зауваження, а також запропонована ним інша редакція спірного пункту розпорядження викладаються письмово на окремому аркуші. Оригінали зауважень та відповідних пропозицій, підписані керівниками відповідних структурних підрозділів адміністрації, органів, організацій, підприємств, додаються в обов'язковому порядку до проекту розпорядження.

У разі внесення проекту розпорядження з розбіжностями до нього додається протокол розбіжностей, складений згідно з додатком 3, в якому повинна міститися редакція спірного пункту (норми) проекту, варіант редакції, запропонований заінтересованим структурним підрозділом, органом, організацією, підприємством, відхилений або врахований головним розробником частково, мотиви відхилення головним розробником зауважень та пропозицій, а також стисло повідомляється про проведену головним розробником роботу з ліквідації цих розбіжностей та про посадових осіб, які брали у ній участь.

7.10. Неврегульовані розбіжності щодо проекту розпорядження розглядає заступник голови обласної державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, який приймає рішення про врахування або відхилення зауважень.

При цьому заступник голови може внести на розгляд голови облдержадміністрації проект розпорядження з розбіжностями з додаванням довідки про такі розбіжності та пропозиціями щодо їх усунення.

7.11. Проект розпорядження подається до облдержадміністрації після проведення заінтересованими структурними підрозділами, органами та організаціями відповідної експертизи проекту з пояснювальною запискою, складеною згідно з додатком 4, що містить необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої у разі потреби може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки тощо).

Пояснювальна записка може не готуватись у разі, коли розпорядження стосується кадрових, організаційних (внутрішніх) питань діяльності облдержадміністрації.

7.12. Проект розпорядження, наказу обов'язково повинен містити посилання на нормативно-правові акти, на виконання чи відповідно до яких приймається це розпорядження.

7.13. Якщо розпорядження, що готується, тягне за собою зміни або доповнення до раніше прийнятих розпоряджень, то ці зміни або доповнення включаються до проекту розпорядження, що готується, або подаються окремим актом одночасно з проектом.

7.14. У разі проведення публічного обговорення проекту розпорядження головний розробник вносить проект розпорядження разом з довідкою про проведення публічного обговорення, в якій зазначаються коло осіб, які були залучені до публічного обговорення, результати цього обговорення, рішення щодо врахування пропозицій, мотиви та обґрунтування їх відхилення (в цілому або частково).

7.15. Головний розробник разом з проектом розпорядження може вносити до облдержадміністрації текст інформаційного повідомлення про цей проект.

Текст інформаційного повідомлення обсягом до 200 слів готується головним розробником на окремому аркуші і повинен містити обґрунтування необхідності прийняття розпорядження, його мету та розкривати зміст цього проекту, соціально-економічні та інші істотні наслідки його прийняття.

У разі прийняття головою облдержадміністрації рішення про інформування населення стосовно проекту текст інформаційного повідомлення передається головним розробником сектору зв'язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату облдержадміністрації для доведення його до відома населення.

7.16. Головний розробник разом з проектом розпорядження, яке є регуляторним актом, також подає:

копію рішення територіального органу Держпідприємництва про його погодження або копію рішення апеляційної регуляторної комісії про задоволення скарги головного розробника щодо відмови зазначеного органу в погодженні проекту цього акта;

висновок про результати аналізу впливу регуляторного акта;

копію повідомлення про оприлюднення цього проекту.

7.17. У разі внесення проектів розпоряджень про роботу структурних підрозділів облдержадміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів (міст обласного значення) щодо виконання ними законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади, розпоряджень голови облдержадміністрації, з метою забезпечення об'єктивного вивчення і критичного аналізу та оцінки їх діяльності, головою адміністрації, його заступниками утворюються, як правило, робочі групи у складі працівників апарату, інших структурних підрозділів адміністрації, райдержадміністрацій, міськвиконкомів.

У доповідній записці робочої групи на ім'я голови адміністрації має бути дана об'єктивна оцінка стану справ на підставі перевірених і документально підтверджених фактів, зазначені причини та названі конкретні посадові особи, з вини яких незадовільно або не повною мірою виконуються акти законодавства, доручення органів виконавчої влади вищого рівня, недостатньо використовуються надані їм повноваження, а також запропоновані заходи, спрямовані на усунення виявлених недоліків. Із доповідною запискою повинен бути ознайомлений під розписку керівник органу, робота якого розглядається.

Загальний обсяг матеріалів разом з проектом відповідного розпорядження не повинен перевищувати, як правило, 8 сторінок.

7.18. Проекти розпоряджень із соціально-економічних питань області повинні, як правило, мати преамбулу, в якій викладається аналіз стану справ і причин недоліків у розв'язанні відповідних проблем, визначається мета видання розпорядження.

Встановлювані завдання повинні бути конкретними і реальними, спрямованими на досягнення у найкоротший термін мети, визначеної розпорядженням, передбачати виконавців і терміни виконання завдань.

У необхідних випадках у проекті розпорядження можуть передбачатися проміжні контрольні терміни інформування обласної державної адміністрації про хід виконання встановлених завдань.

7.19. Проекти розпоряджень голови адміністрації у необхідних випадках повинні містити пункт щодо посадових осіб, на яких покладається контроль за виконанням розпоряджень.

Контроль за виконанням розпоряджень здійснюється головою адміністрації особисто або за його визначенням заступниками голови адміністрації, керівником апарату.

Організація контролю за виконанням розпоряджень покладається на відповідний структурний підрозділ апарату адміністрації згідно із затвердженою структурою.

Контроль за виконанням наказів керівників структурних підрозділів облдержадміністрації здійснюється керівниками цих підрозділів особисто або за їх визначенням - їх заступниками.

7.20. Проекти розпоряджень з питань соціально-економічного розвитку області у разі необхідності попередньо обговорюються на засіданнях колегії облдержадміністрації.

7.21. Завізовані проекти розпоряджень голови адміністрації разом з документами, на підставі чи на виконання яких приймаються розпорядження (акти, доручення органів вищого рівня, ініціативні листи - подання, заяви, довідки тощо з відповідними резолюціями голови адміністрації, заступників голови адміністрації, керівника апарату) та документами, зазначеними у пп. 7.8, 7.9, 7.10, 7.11, 7.13, 7.14, 7.15, 7.16, 7.17 цього Регламенту, розрахунком розсилання, контрольною карткою подаються до облдержадміністрації у загальний відділ, де реєструються у відповідному журналі.

Разом з проектом розпорядження та матеріалами до нього головний розробник подає до облдержадміністрації його електронну копію на дискеті.

Супровідний лист, пояснювальна записка, довідка про погодження та протокол розбіжностей підписуються керівником органу, що є головним розробником, а у разі відсутності керівника - особою, яка його заміщає.

У разі коли проект розпорядження внесено до облдержадміністрації з порушенням визначених у цьому Регламенті вимог, загальний відділ апарату облдержадміністрації у дводенний термін повертає головному розробникові проект розпорядження та матеріали до нього із супровідним листом, складеним згідно з додатком 5, за підписом керівника апарату адміністрації для внесення проекту в установленому порядку.

7.22. Внесений проект розпорядження після реєстрації доповідається керівникові апарату адміністрації, за дорученням якого відділами апарату адміністрації проводиться опрацювання проекту, здійснюється юридична експертиза, редагування тексту і перевірка відповідності проекту вимогам Інструкції з діловодства в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, яка затверджується головою адміністрації.

Тривалість опрацювання проекту розпорядження в апараті не повинна перевищувати 10 робочих днів (у разі необхідності цей термін може бути продовжено керівником апарату адміністрації за обґрунтованим проханням посадової особи апарату).

7.23. Якщо під час опрацювання проекту розпорядження в апараті адміністрації виявлено необхідність внесення до нього істотних змін, проект повертається керівником юридичного відділу чи загального відділу апарату адміністрації головному розробникові для доопрацювання та повторного візування керівниками заінтересованих органів та організацій.

7.24. Проект розпорядження візується працівниками апарату, які здійснювали його опрацювання (в обов'язковому порядку уповноваженими працівниками юридичного та загального відділів, проекти з кадрових питань візуються, крім того, начальником відділу кадрової роботи, начальником відділу фінансового забезпечення апарату облдержадміністрації).

7.25. У разі невідповідності опрацьованого проекту розпорядження законодавству юридичний відділ апарату адміністрації готує висновок, складений згідно з додатком 6.

7.26. Підготовлений відповідно до вимог цього Регламенту проект розпорядження доповідається головним розробником керівникові апарату, який візує проект і подає його на підпис голові адміністрації.

7.27. Доопрацювання проектів розпоряджень, у разі висловлення зауважень головою адміністрації, організовується керівником апарату адміністрації та здійснюється заступниками голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, органів, що вносили цей документ. Термін доопрацювання проекту розпорядження встановлюється головою адміністрації.

7.28. Підписані розпорядження голови адміністрації, накази керівника апарату з питань організації діяльності апарату, надходять у загальний відділ, а розпорядження щодо службових відряджень (за винятком тих, які передбачають виділення додаткових коштів) - у відділ кадрової роботи апарату адміністрації.

Розпорядження, накази реєструються в установленому порядку, їм присвоюється номер. Датою цих документів є дата їх підписання.

7.29. Розпорядження голови адміністрації, накази керівника апарату відповідно загальним відділом, відділом кадрової роботи апарату адміністрації надсилаються у п'ятиденний термін після підписання посадовим особам, органам виконавчої влади, підприємствам, установам і організаціям згідно із розрахунком розсилання.

7.30. Порядок підготовки та державної реєстрації в обласному управлінні юстиції розпоряджень голови облдержадміністрації нормативно-правового характеру регулюється окремим порядком, який затверджується розпорядженням голови адміністрації.

7.31. Розпорядження голови адміністрації, які стосуються прав і обов'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню через газету "Київська правда" та/або редакцію мовлення на Київську область, інші засоби масової інформації сектором зв'язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату облдержадміністрації.

7.32. Питання підготовки, розгляду, опрацювання і видання розпоряджень голови обласної державної адміністрації та наказів керівника апарату адміністрації регулюються також відповідною Інструкцією з діловодства в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, порядком державної реєстрації нормативно-правових актів облдержадміністрації, що затверджуються головою адміністрації.

8. Порядок проведення публічного обговорення
проектів розпоряджень

8.1. Проект розпорядження, який зачіпає інтереси населення Київської області, має важливе соціально-економічне значення для її розвитку, може бути винесений на публічне обговорення на будь-якому етапі його підготовки шляхом опублікування проекту розпорядження у друкованих засобах масової інформації або доведення до відома населення іншими засобами.

8.2. Рішення про проведення публічного обговорення проекту розпорядження приймає голова облдержадміністрації на підставі звернення головного розробника або за власною ініціативою.

Звернення повинно містити пропозицію про проведення публічного обговорення проекту розпорядження, обґрунтування необхідності та джерела фінансування його проведення, стислий зміст, мету та очікувані наслідки прийняття цього проекту.

Звернення підписується головним розробником та візується заінтересованими структурними підрозділами облдержадміністрації, органами та організаціями.

До звернення додаються проект розпорядження, завізований головним розробником, та план проведення публічного обговорення.

У плані проведення публічного обговорення має бути зазначено:

з якими верствами та групами населення необхідно провести обговорення;

яких результатів необхідно досягти;

заходи щодо проведення публічного обговорення;

термін проведення обговорення.

Проект розпорядження, яке є регуляторним актом, оприлюднюється згідно із статтями 9 і 20 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" ( 1160-15 ).

8.3. Організація проведення публічного обговорення покладається на головного розробника.

Головний розробник передає сектору зв'язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату облдержадміністрації проект розпорядження з планом проведення публічного обговорення, обґрунтуванням необхідності його прийняття, а також контактні телефони і адресу головного розробника.

8.4. Пропозиції та зауваження, що надійшли у процесі публічного обговорення проекту розпорядження, розглядаються головним розробником, узагальнюються та враховуються під час доопрацювання проекту.

Відповідне доопрацювання проекту є підставою для звернення головного розробника щодо продовження терміну внесення проекту до облдержадміністрації.

9. Організація роботи з документами та контролю
за їх виконанням

9.1. Організація роботи з документами в обласній державній адміністрації здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в апараті, головних управліннях, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах Київської обласної державної адміністрації, що затверджується головою адміністрації відповідно до Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади , Раді міністрів Автономної республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади ( 1153-97 ), затвердженої Кабінетом Міністрів України. Проект Інструкції вноситься керівником апарату та загальним відділом апарату адміністрації.

9.2. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови адміністрації, керівник апарату відповідно до розподілу обов'язків, керівники структурних підрозділів облдержадміністрації.

Координація роботи з організації і контролю за виконанням документів в апараті облдержадміністрації покладається на відповідний підрозділ апарату адміністрації згідно із затвердженою структурою.

9.3. Контролю підлягають документи, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання законів України, указів і розпоряджень Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, актів центральних органів виконавчої влади, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови обласної державної адміністрації, запитів і звернень народних депутатів України.

9.4. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови адміністрації у разі необхідності розробляється план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні терміни стану виконання завдань; структурні підрозділи адміністрації, які відповідають за організацію і контроль за виконанням окремих завдань; структурний підрозділ апарату адміністрації, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджується заступником голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

9.5. Контроль за ходом виконання актів законодавства, доручень Президента України і Кабінету Міністрів України, розпоряджень голови адміністрації здійснюється шляхом:

аналізу та узагальнення у визначені терміни письмової інформації виконавців про стан виконання в цілому або окремих встановлених ними завдань;

систематичного аналізу статистичних та оперативних даних, що характеризують стан їх виконання;

періодичної комплексної або цільової перевірки організації та стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

розгляду роботи (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови адміністрації або його заступників відповідно до розподілу обов'язків з виконання встановлених завдань.

9.6. Аналітичні та інформаційні матеріали про стан виконання встановлених завдань, підготовлені згідно з проміжними контрольними термінами, доповідаються голові адміністрації або його заступникові відповідно до розподілу обов'язків не пізніше ніж у десятиденний термін, визначений актом законодавства, дорученням Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженням голови адміністрації або планом контролю.

З матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи повного виконання завдань, голова адміністрації або його заступник відповідно до розподілу обов'язків дає доручення відповідним виконавцям щодо вжиття додаткових заходів для усунення причин, що перешкоджають виконанню завдань.

9.7. Інформація (звіт) про стан виконання законів України, указів, розпоряджень і доручень Президента України, постанов, розпоряджень і доручень Кабінету Міністрів України, актів інших органів виконавчої влади вищого рівня, що подається відповідно Президентові України, Кабінетові Міністрів України, підписується головою обласної державної адміністрації або особою що виконує його обов'язки.

9.8. Зняття з контролю виконаних документів проводиться на підставі письмового звіту керівника відповідного органу про їх виконання за письмовим дозволом голови адміністрації або його заступника відповідно до розподілу обов'язків.

10. Організація роботи з листами та зверненнями громадян,
особистого прийому громадян

10.1. Організація роботи з листами та зверненнями громадян регулюється відповідною Інструкцією, яка затверджується головою адміністрації за поданням керівника апарату адміністрації та відділу роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації.

10.2. Голова адміністрації, його заступники ведуть особистий прийом громадян у понеділок, вівторок, середу, четвер і п'ятницю.

Графік особистого прийому громадян керівництвом адміністрації та години прийому затверджуються головою адміністрації.

Організаційно-матеріальне забезпечення особистого прийому громадян в апараті адміністрації покладається на відділ роботи із зверненнями громадян апарату адміністрації.

11. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи
обласної державної адміністрації

11.1. Для сприяння здійсненню повноважень обласної державної адміністрації голова адміністрації утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби (колегії, ради, комісії, робочі групи, штаби тощо), затверджує їх персональний склад.

Завдання, функції, порядок утворення та ліквідації, порядок роботи цих органів визначається положеннями про них, що затверджуються головою адміністрації.

Організацію підготовки та проведення засідань консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, здійснюють структурні підрозділи апарату обласної державної адміністрації, структурні підрозділи облдержадміністрації та посадові особи згідно із положеннями про ці органи.

11.2. Консультативні, дорадчі, інші допоміжні органи, служби, комісії утворені головою облдержадміністрації, приймають рішення у формі та порядку, визначених положеннями про ці органи.

11.3. Для погодженого розгляду питань, що належать до повноважень облдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності в обласній державній адміністрації утворюється колегія обласної державної адміністрації (далі - колегія) у складі голови обласної державної адміністрації (голова колегії), його заступників і керівника апарату (за посадою), а також керівників головних управлінь, управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації.

До складу колегії можуть входити керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади (за згодою), посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою), керівники районних державних адміністрацій.

( Абзац третій підпункту 11.3 розділу 11 виключено на підставі Розпорядження Київської обласної державної адміністрації N 650 від 14.08.2006 )

Члени колегії затверджуються та увільняються від обов'язків головою обласної державної адміністрації.

11.4. Засідання колегії вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

11.5. Засідання колегії проводяться відповідно до плану роботи обласної державної адміністрації, як правило, один раз на місяць, позачергові - у міру потреби.

11.6. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів колегії. У разі рівного розподілу голосів голос головуючого є вирішальним.

В окремих випадках за рішенням головуючого може бути застосована процедура таємного голосування.

11.7. Рішення колегії оформлюються протоколами, які підписуються головою колегії.

Рішення колегії проводяться у життя, як правило, розпорядженнями або дорученнями голови обласної державної адміністрації.

12. Порядок підготовки та проведення нарад,
семінарів, інших заходів

12.1. Наради, семінари, інші заходи в облдержадміністрації проводяться головою, заступниками голови, керівником апарату відповідно до планів роботи і навчання, календарного плану заходів обласної державної адміністрації.

Проведення заходів, не передбачених вищезазначеними планами, здійснюється тільки з дозволу голови адміністрації або особи, яка його заміщає.

Рішення щодо запрошення до облдержадміністрації голів райдержадміністрацій та міських голів (міст обласного значення) погоджується з головою адміністрації.

12.2. Підготовку та проведення нарад, семінарів, інших заходів забезпечують:

за участю голови адміністрації - заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівник апарату, відповідні структурні підрозділи облдержадміністрації;

за участю заступників голови адміністрації - консультанти заступників голови адміністрації, відповідні структурні підрозділи облдержадміністрації.

12.3. Відповідні структурні підрозділи адміністрації та посадові особи, які забезпечують проведення наради, семінару, не пізніше як за день до заходу подають керівникові, який його проводить, порядок денний, довідкові матеріали, список запрошених, при потребі - пропозиції щодо виступаючих тощо, організовують запрошення, реєстрацію учасників, протоколювання, доведення прийнятих доручень до виконавців. У разі необхідності порядок денний, аналітичні довідки про стан справ та обґрунтування причин внесення питань на розгляд надсилаються учасникам наради завчасно.

12.4. Рішення, прийняті на нарадах, оформлюються протоколами не пізніше ніж у триденний термін.

Протокол наради підписується головуючим.

За результатами розгляду на нарадах питань можуть видаватися розпорядження голови адміністрації.

Протоколи зберігаються у структурних підрозділах апарату адміністрації, які забезпечували проведення наради.

12.5. Контроль за виконанням рішень, прийнятих на нарадах у голови облдержадміністрації та його заступників, здійснюється відповідним структурним підрозділом апарату адміністрації, у разі потреби - структурним підрозділом обласної державної адміністрації, які регулярно подають керівникові, який проводив нараду, аналітичні та інформаційні довідки про стан виконання рішень, прийнятих на нараді у строки та в порядку, визначені ним.

12.6. Офіційне повідомлення засобам масової інформації про порядок денний і підсумки розгляду питань на нарадах має право надавати лише сектор зв'язків з громадськими організаціями та засобами масової інформації апарату обласної державної адміністрації за погодженням із головуючим на нараді.

12.7. Дозвіл на присутність представників засобів масової інформації та на проведення кіно-, відео-, фотозйомок і звукозапису у приміщенні, де відбувається нарада, надається керівником апарату обласної державної адміністрації.

12.8. З метою координації діяльності заступників голови адміністрації, керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації в адміністрації щопонеділка проводяться оперативні наради:

у голови адміністрації - із заступниками голови адміністрації та іншими особами, яких визначає голова облдержадміністрації, керівниками окремих структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів центральних органів виконавчої влади;

у заступників голови - з керівниками відповідних структурних підрозділів облдержадміністрації, діяльність яких спрямовується, координується та контролюється ними відповідно до розподілу обов'язків;

у керівника апарату - із керівниками структурних підрозділів апарату адміністрації.

12.9. Семінари проводяться згідно із планом навчання керівних кадрів облдержадміністрації, який затверджується головою адміністрації.

Проект плану навчання формується керівником апарату адміністрації і відділом кадрової роботи апарату адміністрації за пропозиціями заступників голови адміністрації, керівників структурних підрозділів адміністрації.

Плани семінарів, дату, час і місце їх проведення, коло запрошених осіб визначають:

із головами райдержадміністрацій, міськими головами - голова адміністрації;

з керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації та іншими категоріями кадрів - заступники голови адміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

Координацію роботи щодо організації семінарів здійснює відділ кадрової роботи апарату адміністрації, підготовку матеріалів, запрошення лекторів, учасників, їх реєстрацію - відповідні (залежно від тематики) структурні підрозділи облдержадміністрації.

13. Організація взаємодії з Верховною Радою України,
Секретаріатом Президента України, Кабінетом Міністрів
України, центральними органами виконавчої влади
та органами місцевого самоврядування

13.1. Взаємодія облдержадміністрації з Верховною Радою України Секретаріатом Президента України, Кабінетом Міністрів України, центральними органами виконавчої влади здійснюється відповідно до регламентів та інших правил, затверджених у встановленому порядку для цих органів, з метою забезпечення належного виконання завдань, покладених на облдержадміністрацію, шляхом організації виконання рішень та доручень зазначених органів, подання облдержадміністрацією відповідної інформації, звернень тощо.

13.2. Документи, що адресуються Голові Верховної Ради України, Президентові України, Прем'єр-міністрові України, Віце-прем'єр-міністрам України, підписуються головою облдержадміністрації.

Документи, що адресуються Верховній Раді України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України, можуть підписуватися заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

У разі коли обласна державна адміністрація вичерпала всі можливості для самостійного розв'язання проблем, вона може звертатися до Прем'єр-міністра, Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністрів відповідно до розподілу їхніх функціональних повноважень.

У зверненні повинні бути чітко викладені суть проблеми, розв'язання якої потребує участі Прем'єр-міністра, Першого віце-прем'єр-міністра, Віце-прем'єр-міністрів, з обґрунтуванням такої потреби, позиція заінтересованих органів з цього питання, інформація про заходи, вжиті для розв'язання проблеми, відповідно до своєї компетенції, пропозиції щодо необхідної допомоги (надання згоди, особиста участь, консультація, проведення наради тощо), а також у разі потреби зазначені органи (організації), участь яких потрібна у розв'язанні проблеми.

Документи, зазначені в цьому пункті, готуються відповідними зацікавленими структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями та міськвиконкомами (міст обласного значення).

13.3. У разі безпосереднього звернення працівників Верховної Ради України, Секретаріату Президента України, Кабінету Міністрів України до керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності, останні розглядають ці звернення лише за дорученням керівника апарату, відповідного заступника голови облдержадміністрації.

Звернення і запити народних депутатів України розглядаються у встановленому чинним законодавством порядку.

13.4. Райдержадміністрації, підприємства, установи та організації області адресують свої звернення з питань, що потребують вирішення Кабінетом Міністрів України, до облдержадміністрації, центральних органів виконавчої влади.

13.5. З центральними органами виконавчої влади керівники структурних підрозділів облдержадміністрації взаємодіють безпосередньо у встановленому порядку.

13.6. Взаємодія обласної державної адміністрації з Київською обласною радою з метою забезпечення чіткого і злагодженого їх функціонування здійснюється шляхом визначення завдань, погодження планів і дій.

13.7. Пропозиції щодо розгляду питань на сесії Київської обласної ради, а також проекти рішень ради, які вносяться облдержадміністрацією, подаються раді у встановленому порядку і строки виключно за дорученням голови облдержадміністрації або його заступників відповідно до розподілу обов'язків. При цьому проекти обласного бюджету, програм соціально-економічного та культурного розвитку області, цільових програм з інших питань, а також внесення змін до них подаються обласній раді за обов'язкової умови попереднього схвалення їх обласною державною адміністрацією. Звіти щодо виконання бюджету та зазначених програм подаються обласній раді тільки за підписом голови облдержадміністрації або особи, яка виконує його обов'язки, а в інших випадках (інформації, пояснювальні записки тощо) - одним із його заступників відповідно до розподілу обов'язків.

13.8. Коло осіб - керівників або працівників структурних підрозділів апарату, структурних підрозділів облдержадміністрації, які представляють облдержадміністрацію при розгляді питань на сесії обласної ради, засіданнях її постійних комісій, інших заходах, що проводяться радою, чи можуть бути присутніми під час їх проведення, визначаються головою облдержадміністрації або його заступником відповідно до розподілу обов'язків.

13.9. У разі безпосереднього звернення депутатів Київської обласної ради, голови ради, його заступників, працівників виконавчого апарату ради до керівників структурних підрозділів апарату, керівників структурних підрозділів облдержадміністрації з питань їх виробничої діяльності останні розглядають ці звернення лише за дорученням відповідного заступника голови облдержадміністрації.

13.10. Контроль за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади здійснюється відповідно до Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.03.99 N 339.

14. Порядок розгляду та внесення облдержадміністрації
проектів актів Кабінету Міністрів України

14.1. Проект акта Кабінету Міністрів України (далі - проект акта) подається Кабінетові Міністрів України головою облдержадміністрації або, в разі його відсутності, - особою, яка його заміщає.

Проект акта вноситься на розгляд облдержадміністрації структурними підрозділами облдержадміністрації, райдержадміністраціями, міськвиконкомами (міст обласного значення).

14.2. Проект акта вноситься до облдержадміністрації та розглядається у порядку, визначеному у розділі 7 цього Регламенту.

Проект акта подається Кабінетові Міністрів України відповідно до вимог, установлених розділом VI Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2000 N 915 (із наступними змінами).

15. Забезпечення постійних контактів
з райдержадміністраціями, виконкомами міських рад
(міст обласного значення)

15.1. Постійні контакти з райдержадміністраціями та міськвиконкомами (міст обласного значення) здійснюються:

із загальних питань діяльності адміністрацій та міськвиконкомів (міст обласного значення) - організаційним відділом апарату адміністрації;

з питань діяльності окремих управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) - відповідним управлінням, іншим структурним підрозділом адміністрації.

15.2. Доведення до райдержадміністрацій і міськвиконкомів (міст обласного значення) розпоряджень голови адміністрації, надсилання інших документів за підписом голови, заступників голови адміністрації, керівника апарату адміністрації здійснює загальний відділ апарату адміністрації.

15.3. Передача телефонограм здійснюється структурними підрозділами адміністрації, її апарату, до компетенції яких входить вирішення відповідних питань, з дозволу керівників цих підрозділів.

15.4. Надходження оперативної інформації щодо економічної, соціальної та суспільно-політичної ситуації в районах і містах області, діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування забезпечується організаційним відділом апарату адміністрації.

Узагальнення та підготовка щоденної оперативної інформації про ситуацію в області покладається на організаційний відділ, а щоденної і щотижневої експрес-інформації, а також щомісячної інформації про важливі події суспільно-політичного життя області - на управління з питань внутрішньої та інформаційної політики облдержадміністрації.

16. Заключні положення

16.1. Початок роботи апарату, інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації, незалежно від місця розташування о 9.00 годині, закінчення роботи - о 18.00 годині, у п'ятницю - о 16 годині 45 хвилин; обідня перерва - з 13.00 до 13 години 45 хвилин.

16.2. Організація використання робочого часу, режим роботи апарату та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації визначаються у Правилах внутрішнього трудового розпорядку, що затверджуються у встановленому порядку.

16.3. Організація службового автотранспортного обслуговування апарату та інших структурних підрозділів обласної державної адміністрації регулюється окремим Порядком, що затверджується головою облдержадміністрації.

Керівник апарату адміністрації А.П.Косенко

Додаток 1
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

Зразок

                                      ЗАТВЕРДЖУЮ
Голова Київської обласної
державної адміністрації
________ ___________________
(підпис) (ім'я та прізвище)
"___"___________ 200_ р.

                           ПЛАН РОБОТИ
Київської обласної державної адміністрації
на______________________________________
(період, на який планується робота)

------------------------------------------------------------------
|Зміст заходу | Обґрунтування |Термін виконання| Відповідальні |
| | необхідності | | виконавці |
| | здійснення | | |
| | заходу | | |
|-------------+----------------+----------------+----------------|
| | | | |
------------------------------------------------------------------

 Керівник                     ____________  ______________________
апарату адміністрації (підпис) (ініціали та прізвище)

Додаток 2
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

                             ДОВІДКА
про погодження проекту

    _________________________________________________________
(назва)

Проект розпорядження розроблено _____________________________
__________________________________________________________________
(найменування головного розробника)
__________________________________________________________________
(підстава для розроблення)

Погоджено: _________________ _______________________
без зауважень (посада) (ініціали та прізвище)
із зауваженнями, _________________ _______________________
які враховано (посада) (ініціали та прізвище)
із зауваженнями, _________________ _______________________
які не враховано (посада) (ініціали та прізвище)

Заінтересовані структурні
підрозділи (органи, організації),
які не висловили своїх позицій ________________________________
щодо проекту розпорядження чи (назва)
його окремих положень ________________________________

_____________________________ ____________ ______________________
(посада керівника - головного (підпис) (ініціали та прізвище)
розробника)
"___"____________ 200_ р.

Додаток 3
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

                      ПРОТОКОЛ РОЗБІЖНОСТЕЙ

за проектом ______________________________________________________
(назва)

Робота з урегулювання розбіжностей _______________________________
__________________________________________________________________
(стислий зміст вжитих головним розробником заходів, спрямованих
__________________________________________________________________
на пошук взаємоприйнятних рішень, урегулювання спірних позицій,
__________________________________________________________________
де, коли і за участю яких керівників велися переговори,
__________________________________________________________________
консультації тощо)

Неврегульовані розбіжності

------------------------------------------------------------------
|Редакція спірної|Орган, який висловив |Рішення головного |
|частини проекту |зауваження (пропозиції),|розробника щодо |
|розпорядження |їх зміст |врахування зауважень |
| | |(пропозицій), |
| | |мотиви їх відхилення |
|----------------+------------------------+----------------------|
------------------------------------------------------------------
_______________________ _______________ ______________________
(посада керівника - (підпис) (ініціали та прізвище)
головного розробника)
"___"_________ 200_ р.

Додаток 4
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

                       ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту ______________________________________
(назва)

     У пояснювальній записці висвітлюються такі питання:

1. Обґрунтування необхідності прийняття розпорядження

Зазначається підстава розроблення проекту (зокрема, на
виконання актів законодавства, з власної ініціативи). Чи
обумовлено розроблення проекту необхідністю врегулювання
проблемного питання у тій чи іншій сфері суспільних відносин і
негативні наслідки, пов'язані з цим, чи прийняття розпорядження
передбачає вирішення цього питання в регіоні.

2. Мета і завдання прийняття розпорядження

Розкриваються концептуальна ідея, покладена в основу проекту
розпорядження; кінцева мета, якої планується досягти реалізацією
цього розпорядження. Визначаються практичне значення і цільова
спрямованість проекту.

3. Загальна характеристика та основні положення
проекту розпорядження

Відображаються предмет правового регулювання, структура,
склад і найважливіші положення проекту.

4. Стан нормативно-правової бази у даній сфері
правового регулювання

Зазначається перелік нормативно-правових актів, що діють у
даній сфері суспільних відносин, а також перелічуються
неврегульовані питання і пропонується механізм їх вирішення.
У разі потреби зазначається, які розпорядження мають бути
визнані такими, що втратили чинність, а до яких повинні бути
внесені зміни у зв'язку з прийняттям розробленого проекту
розпорядження, а також пропозиції щодо розроблення
нормативно-правових актів, необхідних для реалізації проекту
розпорядження, що вноситься.

5. Фінансово-економічне обґрунтування

Фінансово-економічне обґрунтування проекту розпорядження
подається у разі, коли його реалізація потребує матеріальних та
інших витрат. Наводиться розрахунок необхідних асигнувань на
реалізацію розпорядження із зазначенням конкретних витрат і джерел
їх покриття.
Якщо реалізація розпорядження не потребує додаткових
матеріальних та інших витрат, про це необхідно зазначити.

6. Прогноз соціально-економічних та інших наслідків
прийняття розпорядження

Дається оцінка впливу реалізації розпорядження на
соціально-економічну ситуацію в регіоні, галузі чи на
підприємстві.

Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати
чотирьох аркушів.
_____________________ __________________ ______________________
(посада керівника - (підпис) (ініціали та прізвище)
головного розробника)
"___"____________ 200_ р.

Додаток 5
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

             КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

                                      ____________________________
(найменування головного
розробника)

     Відповідно до   Регламенту   Київської   обласної   державної
адміністрації, затвердженого розпорядженням голови
облдержадміністрації від 4 травня 2006 року N 356, повертається
проект розпорядження _______________________ для приведення його у
(назва)
відповідність з вимогами пункту _______ зазначеного Регламенту.

Додаток: проект розпорядження та матеріали до нього на
_____ арк.

____________________________ _____________ ______________________
(заступник голови - керівник (підпис) (ініціали та прізвище)
апарату адміністрації)

Додаток 6
до Регламенту Київської
обласної державної
адміністрації

                            ВИСНОВОК
юридичного відділу апарату Київської обласної
державної адміністрації
до проекту ____________________________________
(назва)

     Проект розпорядження розроблено _____________________________
__________________________________________________________________
(найменування головного розробника проекту)

     1. У  разі,  коли  за  результатами   проведеної   експертизи
виявлені невідповідності:
Конституції України, законодавчим актам, актам Президента
України, Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої
влади вищого рівня, рішенням Конституційного Суду України,
нормативно-правовим актам, що мають таку ж юридичну силу, -
викладається їх суть із зазначенням абзаців, підпунктів і пунктів
проекту з посиланням на відповідні норми нормативно-правових актів
та рішення Конституційного Суду України, яким суперечить поданий
проект;
вимогам нормопроектувальної техніки - зазначаються недоліки,
у тому числі логічні та змістовні, конкретні пропозиції щодо їх
усунення.

2. Надається узагальнений висновок та пропозиції щодо проекту
в цілому. Оцінюється правова доцільність прийняття та
обґрунтованість проекту, правильність правового регулювання
питання, порушеного у ньому.

Правову експертизу проекту розпорядження проведено __________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали працівника юридичного відділу
апарату Київської обласної державної адміністрації)

____________________________ ____________ ______________________
(керівник юридичного відділу (підпис) (ініціали та прізвище)
апарату Київської обласної
державної адміністрації)