ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА
СЕРТИФІКАЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
N 679 від 27.11.2000
м.Київ
Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
20 грудня 2000 р. за N 929/5150
(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
N 24 від 11.01.2012)
Про затвердження форм актів перевірок дотримання
законодавства про захист прав споживачів, про
рекламу, відповідної постанови та рішень
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Державного комітету
з питань технічного регулювання та споживчої політики
N 17 від 26.11.2002
N 147 від 23.05.2006 )
( По тексту слова слова "Державний комітет стандартизації,
метрології та сертифікації України" та "Держстандарт
України" в усіх відмінках замінено словами "Державний
комітет України з питань технічного регулювання та
споживчої політики" у відповідному відмінку згідно з
Наказом Державного комітету з питань технічного
регулювання та споживчої політики N 17 від
26.11.2002 )
На виконання Указу Президента України "Про Державний комітет стандартизації, метрології та сертифікації України" від 26 липня 2000 року N 926/2000 та згідно зі статтею 5 Закону України "Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ), статтею 27 Закону України "Про рекламу" ( 270/96-ВР ) наказую:
1. Затвердити форми актів, постанови та рішень (додаються):
акт перевірки дотримання
законодавства про захист прав споживачів форма N 1
акт відбору зразків товарів форма N 2
акт контрольної перевірки
правильності розрахунків за реалізовані
товари, надані послуги форма N 3
постанова про накладення стягнень,
передбачених статтею 23 Закону України
"Про захист прав споживачів" ( 1023-12 ) форма N 4
( Абзац шостий пункту 1 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
рішення про накладення штрафу за
порушення законодавства про рекламу форма N 6
( Абзац восьмий пункту 1 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
( Абзац дев'ятий пункту 1 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
рішення про результати перегляду
справи щодо порушення законодавства про
рекламу форма N 9
2. Затвердити серії бланків актів та закріпити їх за кожним державним органом у справах захисту прав споживачів згідно з додатком. ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
3. Начальникам територіальних управлінь у справах захисту прав споживачів забезпечити виготовлення зазначених бланків безпосередньо на місцях, а керуючому справами комітету Сьомкіну В.В. - для потреб Комітету.
4. Керівникам територіальних управлінь у справах захисту прав споживачів, начальнику управління захисту прав споживачів у сфері обслуговування (Єрмаков В.К.) та начальнику відділу контролю у сфері реклами (Соколова О.П.) Державному комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики забезпечити належний контроль за використанням і збереженням відповідних бланків.
Установити, що акти перевірок зберігаються протягом 5 років.
5. Відділу правового забезпечення Комітету (Куделя Н.В.) забезпечити державну реєстрацію цього наказу у Міністерстві юстиції України.
6. Начальнику управління захисту прав споживачів у сфері обслуговування (Єрмаков В.К.), начальнику відділу контролю у сфері реклами (Соколова О.П.) забезпечити методичну допомогу щодо правильного складання актів, відповідної постанови та рішень.
7. Накази Держспоживзахисту України від 17.09.1997 N 50, 51, 52 та від 17.10.1997 N 53 вважати такими, що втратили чинність.
8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комітету Буряка Л.В.
Голова Комітету П. Кабан
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Форма N 1
Герб
Державний комітет України з
питань технічного регулювання та споживчої політики
______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів,
______________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
______________________________________________________________
Серія __________
Акт N
перевірки дотримання законодавства
про захист прав споживачів
від "___"___________ 200_ р.
______________________________________________________________
(назва населеного пункту, у якому проводиться перевірка)
Посадовою (ими) особою (ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів __________________________________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали, розпорядження про проведення
перевірки та дата його видачі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
за участю представника (ків) _____________________________________
__________________________________________________________________
(назва органу, посада, прізвище та ініціали -
заповнюється в разі присутності)
__________________________________________________________________
з ______________ до ________________
(час, дата) (час, дата)
у ________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування, адреса,
__________________________________________________________________
телефон, прізвище та ініціали керівника або
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали громадянина-підприємця,
__________________________________________________________________
номер, дата видачі свідоцтва про реєстрацію, назва органу, що
його видав, ідентифікаційний код)
у присутності працівників господарюючого суб'єкта ________________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав
споживачів
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО
__________________________________________________________________
(опис виявлених порушень)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N _____ до акта від "___"__________200_ р.
N ___)
Перевіркою встановлено реалізацію товарів, якість яких не
відповідає вимогам нормативних документів або/та які
реалізовувались з порушенням законодавства про захист прав
споживачів
Таблиця 1
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Виготовлювач,|Прибутковий|Нормативний|Одиниця|Одержано|Перевірено|Забраковано| Знято з реалізації товарів через |
|з/п|товару |постачальник |документ |документ |виміру,|товарів |(залишок) |товарів |-----------------------------------------|
| |(категорія, | |(назва, |для |ціна за| |товарів | |Простроче- |Відсутність|Відсутність|При- |
| |сорт, | |номер, |перевірки |одиницю| | | |ний термін |документів |інформації |мітка|
| |артикул, | |дата) |якості та | | | | |придатності|про якість |для | |
| |дата виго- | | |безпеки | | | | | |та безпеку |споживачів | |
| |товлення) | | |товарів | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
|---+------------+-------------+-----------+-----------+-------+--------+----------+-----------+-----------+-----------+-----------+-----|
| |УСЬОГО | | | | | | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(див.вкладений аркуш N __ до таблиці 1 акта від "___"_____ 200_ р.
N ____)
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО надання послуг (виконання робіт),
якість яких не відповідає вимогам нормативних документів або/та
які надавалися з порушенням законодавства про захист прав
споживачів
Таблиця 2
------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування |Нормативний |Обсяг забракованих |Обсяг наданих послуг (виконаних робіт) з |
|з/п| послуги |документ для| послуг (робіт) |порушенням законодавства, за які |
| | (роботи) |перевірки | |передбачені стягнення згідно зі ст.23 |
| | |якості | |Закону України "Про захист прав споживачів"|
| | | |-------------------+-------------------------------------------|
| | | |кількість,|загальна|виявлене порушення| період | загальна |
| | | |одиниця |вартість| законодавства | надання | вартість |
| | | |виміру | | | послуги | |
| | | | | | | (виконання | |
| | | | | | | роботи) | |
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
|---+-------------+------------+----------+--------+------------------+-------------+----------|
| |УСЬОГО | х | | | х | х | |
------------------------------------------------------------------------------------------------
(див.вкладений аркуш N __ до Таблиці 2 акта від "___"____ 200_ р.
N_____)
Припис
керівнику господарюючого суб'єкта
На підставі результатів перевірки та з метою припинення
порушень законодавства про захист прав споживачів, керуючись
статтею 26 Закону України "Про захист прав споживачів":
1. ЗАБОРОНЯЮ (ЄМО): відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),
(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки
__________________________________________________________________
2. Тимчасово ПРИПИНЯЮ (ЄМО) відвантаження, реалізацію, продаж
товарів, надання послуг (виконання робіт),
(непотрібне - викреслити)
зазначених у пунктах таблиці ____ до акта перевірки
__________________________________________________________________
3. ЗОБОВ'ЯЗУЮ (ЄМО) усунути інші недоліки, що зазначені в
акті перевірки, у тому числі
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Про виконання цього припису письмово (з відповідним
документальним підтвердженням) ДОПОВІСТИ
__________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів)
до "___"__________ 200_ р.
До акта додаються:
1. Таблиця ____ та __________________ вкладених аркушів до неї.
(кількість літерами)
2. Акт відбору зразків товарів від "___"__________ 200_ р. N ____.
3. Акт контрольної перевірки правильності розрахунків за
реалізовані товари, надані послуги.
4. Інші документи ________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Акт складено в _______________ примірниках
(прописом )
Посадова (і) особа (и), яка (і)
проводила (и) перевірку _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у _________________________________
перевірці _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких _________________________________
проведено перевірку _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З актом та приписом ознайомлено
і другий примірник одержано для
вручення керівникові
господарюючого суб'єкта _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"_________ 200_ р.
__________________________________________________________________
Відмітки про виконання припису (заповнюються на першому
примірнику):
Лист господарюючого суб'єкта __________________________________
(номер, дата)
Повторна перевірка (за потреби) __________________________________
(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу у справах захисту прав
споживачів _________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"__________ 200_ р.
( Форма N 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
форма N 2
Герб
Державний комітет України з
питань технічного регулювання та споживчої політики
______________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів,
______________________________________________________________
його юридична адреса, телефон, факс)
Серія __________
Акт N
відбору зразків товарів
від "___"____________ 200_ р.
Посадовою (ими) особою (ами) державного органу у справах
захисту прав споживачів
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
під час перевірки дотримання законодавства про захист прав
споживачів (акт від "___"_________ 200_ р. N_______) у присутності
особи, яка здійснює продаж товарів (виконує роботи, надає
послуги), та представника господарюючого суб'єкта відібрано згідно
(у разі присутності)
з ________________________________________________________________
вимогами нормативних документів ЗРАЗКИ ТАКИХ ТОВАРіВ:
------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Нормативний|Одиниця |Залишок |Нормативний| Відібрано зразків |
|з/п|товару (його|документ, |виміру |товарів, |документ |---------------------------|
| |категорія, |вимогам |(шт. |з яких |для |кількість|загальна|загальна|
| |сорт, |якого |пляшок, |відібрано |відбору |одиниць, |маса, |вартість|
| |артикул) |повинен |кг, л, м|зразки |зразків |шт., |міра, |(грн.) |
| |дата |відповідати|та ін.) |(кількість| |пляшок |об'єм | |
| |виготовлення|товар | |залишку) | |та ін. |(кг, л, | |
| | | | | | | |м | |
| | | | | | | |та ін.) | |
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+--------+----------+-----------+---------+--------+--------|
------------------------------------------------------------------------------------------
Усього х х х х х
Примітки:
1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості
__________________________________________________________________
(найменування товарів)
__________________________________________________________________
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано (опечатано) і
залишено на місці як контрольні __________________________________
__________________________________________________________________
(найменування товарів, на суму - прописом)
__________________________________________________________________
Зразки товарів, які відібрано для проведення таких досліджень
(експертиз)
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) |
|з/п| |------------------------------|
| | |Вид дослідження| Показники|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
|---+-----------------------------+---------------+--------------|
------------------------------------------------------------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму ___________________, які
(літерами)
в присутності особи, що здійснює продаж товарів ( виконує роботи,
надає послуги ), (непотрібне закреслити)
одержано посадовою(ими) особою(ами)
Посадова (і) особа (и) ______________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
______________________________________
"___"______________ 200_ р.
------------------------------------------------------------------
Особа(и), в присутності якої(их)
відібрано зразки товарів ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
________________________________
"___"______________ 200_ р.
( Форма N 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Форма N 3
Герб
Акт
контрольної перевірки правильності
розрахунків за реалізовані товари, надані послуги
(до акта від "___"_________ 200_ р. N ____)
_______________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта або прізвище, ініціали
громадянина-підприємця)
Контрольна перевірка правильності розрахунків проводилась у
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали особи, яка реалізовує товари,
надає послуги)
яким (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар, надану
послугу __________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________
_________________________________________________________________,
(сума цифрами та літерами)
видано квитанцію, касовий (товарний) чек або інший документ від
"___"_______________ р. N________ на суму ________________________
__________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Видано здачі _____________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Результат перерахунку готівки в касі (за потреби) ________________
__________________________________________________________________
(сума літерами)
Товар відпущено на вагах типу ______________________ N __________,
іншим засобом вимірювання ________________________________________
__________________________________________________________________
(оцінка технічного стану та правильність використання згідно з
вимогами нормативних документів)
Контрольне переважування (перемірювання) проведено в присутності
особи, що здійснила продаж товарів (надання послуги), та
представника господарюючого суб'єкта _____________________________
(у разі присутності) (посада, прізвище, ініціали)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування| Закуплено (замовлено) |Фактично реалізовано товарів,|Результат остаточного|При- |
|з/п|товару, | | надано послуг | розрахунку |мітка|
| |вид послуги |-----------------------------+-----------------------------+---------------------| |
| | |Кількість, |Запропо-|Загальна|Кількість, |Фактична|Справжня|Сума | Сума | |
| | |міра, маса,|нована |вартість|міра, маса,|ціна |вартість|обрахунку| недобору | |
| | |об'єм |ціна | |об'єм | | | | | |
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
|---+------------+-----------+--------+--------+-----------+--------+--------+---------+-----------+-----|
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
УСЬОГО х х х х х
Товари (послуги), які неможливо повернути в продаж (реалізацію)
після перевірки: _________________________________________________
(назва, кількість, ціна літерами)
Акт складено в _______________________ примірниках
(літерами)
Посадова (і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у
перевірці ________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особа(и), яка(і) проводила(и)
реалізацію товару (надання послуг) _______________________________
і проводила розрахунок (прізвище, ініціали та підпис)
Представник господарюючого суб'єкта ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"______________ 200_ р.
( Форма N 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(у редакції наказу
Держспоживстандарту України
26.11.2002 N 17)
Форма N 4
Державний герб України
Державний комітет України з питань
технічного регулювання та споживчої політики
____________________________________________
(назва державного органу у справах захисту
____________________________________________
прав споживачів, його юридична адреса,
____________________________________________
телефон, факс)
Постанова
про накладення стягнень, передбачених статтею
23 Закону України "Про захист прав споживачів"
N _________ "__" _____________ 200_ р.
Перевіркою стану дотримання законодавства про захист прав
споживачів у _____________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності, його
__________________________________________________________________
підпорядкування, адреса або прізвище, ініціали
__________________________________________________________________
фізичної особи - суб'єкта підприємницької
__________________________________________________________________
діяльності, номер, дата видачі свідоцтва
__________________________________________________________________
про державну реєстрацію)
на підставі акта від "__"___________ 200_ р. N _____ встановлено:
__________________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 23 Закону
__________________________________________________________________
України "Про захист прав споживачів"
__________________________________________________________________
передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Керуючись статтями 26 і 23 Закону України "Про захист прав
споживачів" та Положенням про порядок накладення та стягнення
штрафів за порушення законодавства про захист прав споживачів,
затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 серпня
2002 року N 1177, ПОСТАНОВЛЯЮ:
1. За _______________________________________________________
__________________________________________________________________
(перелік порушень, за які статтею 23 Закону України
__________________________________________________________________
"Про захист прав споживачів" передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
застосувати до ___________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності
__________________________________________________________________
або прізвище, ім'я та по батькові фізичної
__________________________________________________________________
особи - суб'єкта підприємницької діяльності)
штраф у розмірі _________________ гривень ________________________
(сума літерами)
__________________________________________________________________
Постанова про накладення стягнень підлягає виконанню з
моменту її винесення. При оскарженні або опротестуванні постанови
вона підлягає виконанню після залишення скарги або протесту без
задоволення.
2. Зобов'язати ______________________________________________
__________________________________________________________________
(назва суб'єкта господарської діяльності або прізвище,
__________________________________________________________________
ім'я та по батькові фізичної особи - суб'єкта
__________________________________________________________________
підприємницької діяльності)
у 15-денний термін після отримання постанови сплатити в
установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до державного
бюджету
__________________________________________________________________
(код банку, назва відділення банку, рахунок N)
__________________________________________________________________
3. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17
серпня 2002 року N 1177, суб'єкту господарської діяльності
(фізичній особі - суб'єкту підприємницької діяльності) у 3-денний
термін після сплати штрафу письмово повідомити державний орган у
справах захисту прав споживачів, який наклав стягнення, зазначивши
номери та дати платіжних доручень, за якими сплачено штраф.
У разі невиконання порушником постанови в зазначений строк
сума штрафу стягується в установленому законодавством порядку.
4. Управлінню (відділу) _____________________________________
__________________________________________________________________
(назва структурного підрозділу державного органу
__________________________________________________________________
у справах захисту прав споживачів)
установити контроль за виконанням цієї постанови.
5. Постанову про накладення штрафу за порушення законодавства
про захист прав споживачів може бути оскаржено суб'єктом
господарської діяльності до Державного комітету України з питань
технічного регулювання та споживчої політики або до господарського
суду.
______________________________________
______________________________________ М.П. ___________________
(посада особи, яка прийняла постанову) (підпис)
Постанова про накладення штрафу
надіслана листом з повідомленням
про вручення:
суб'єкту господарювання "__" _____________ 200_ р.
Постанова про накладення штрафу мною одержана
"__" _____________ 200_ р.
________________________________________________________
(посада повноважного представника суб'єкта господарської
діяльності або фізичної особи - суб'єкта
підприємницької діяльності)
_______________ ____________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
( Форма N 4 в редакції Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 17 від 26.11.2002, із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
( Форму N 5 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(в редакції наказу
Держспоживстандарту України
від 23.05.2006 N 147)
Форма N 6
(Державний
Герб
України)
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
__________________________________________________________________
(назва спеціально уповноваженого центрального (територіального)
__________________________________________________________________
органу у справах захисту прав споживачів,
__________________________________________________________________
місцезнаходження, телефон, факс)
Р І Ш Е Н Н Я N
про накладення штрафу за порушення
законодавства про рекламу
"____"__________ 20__ р.
При здійснені контролю за дотриманням законодавства про
рекламу щодо захисту прав споживачів _____________________________
(найменування і місцезнаходження
__________________________________________________________________
рекламодавця (розповсюджувача, виробника реклами)*
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
на підставі матеріалів справи та протоколу засідання
від "___" _________ 20__ р. N ______ _____________________________
__________________________________________________________________
встановлено ______________________________________________________
(перелік порушень, за які відповідно до законодавства
__________________________________________________________________
України про рекламу передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Керуючись статтею 27 Закону України "Про рекламу",
В И Р І Ш Е Н О:
1. За _______________________________________________________
(перелік порушень, за які відповідно до законодавства
__________________________________________________________________
України про рекламу передбачена відповідальність)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
накласти на ______________________________________________________
(рекламодавець (виробник реклами, розповсюджувач
реклами)*
штраф у розмірі __________________ грн (_________________________
(сума прописом)
_________________________________________________________________)
2. Зобов'язати ______________________________________________
(рекламодавець (виробник реклами,
розповсюджувач реклами)
__________________________________________________________________
сплатити в установленому порядку штраф у зазначеному розмірі до
державного бюджету _______________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(код платежу, назва відділення банку, рахунок N, МФО,
отримувач, ЄДРПОУ)
3. Суб'єкту господарювання у 3-денний термін після сплати
штрафу письмово повідомити державний орган у справах захисту прав
споживачів, який наклав стягнення, зазначивши номери та дати
платіжних доручень, за якими сплачено штраф.
У разі невиконання рішення сума штрафу стягується у судовому
порядку.
__________________________
(посада особи,
__________________________ М.П. _________________
яка прийняла рішення) (підпис)
Рішення про накладення штрафу надіслане суб'єкту
господарювання листом з повідомленням від "____"_________ 20___ р.
N ______________.
Рішення про накладення штрафу мною одержано
"____" _________________ 20__ р.
____________________________________________________________
(посада повноважного представника рекламодавця (виробника,
розповсюджувача реклами)
________________________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
---------------
* Для фізичних осіб - суб'єктів господарювання зазначаються
прізвище, ім'я та по батькові.
( Форма N 6 в редакції Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
( Форму N 7 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
( Форму N 8 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Затверджено
Наказ Держстандарту України
27.11.2000 N 679
(в редакції наказу
Держспоживстандарту України
від 23.05.2006 N 147)
Форма N 9
(Державний
Герб
України)
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ
ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ
------------------------------------------------------------------
Р І Ш Е Н Н Я N
про результати перегляду справи
щодо порушення законодавства
про рекламу
"____"_____________ 20___ р.
У результаті перегляду рішення(нь) про накладення штрафу за
порушення законодавства про рекламу ______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(N, дата рішення(нь) та назва спеціально уповноваженого
центрального (територіального) органу у справах захисту
прав споживачів, якій прийняв рішення)
у справі щодо порушення законодавства України про рекламу відносно
__________________________________________________________________
(найменування і місцезнаходження рекламодавця
(розповсюджувача, виробника реклами)*
__________________________________________________________________
Суть попереднього рішення(нь) _______________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
В И Р І Ш Е Н О:
__________________________________________________________________
(залишити рішення без змін, скасувати рішення і направити справу
на повторний розгляд, скасувати рішення та припинити провадження
по справі, прийняти нове рішення)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Голова Держспоживстандарту
(заступник Голови) ___________________
(підпис)
---------------
* Для фізичних осіб - суб'єктів господарювання зазначаються
прізвище, ім'я та по батькові.
( Форма N 9 в редакції Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
Додаток
до наказу Держстандарту України
27.11.2000 N 679
Серії
бланків актів перевірки дотримання законодавства
про захист прав споживачів та відбору зразків товарів
------------------------------------------------------------------ | Органи Держстандарту | Серії | | |-------------------------------------| | | Акта перевірки | Акта відбору | | | дотримання | зразків товарів| | |законодавства про | | | | захист прав | | | | споживачів | | |--------------------------+--------------------+----------------| |Вінницької області | від БЗ0001 | від БВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Волинської області | від ВЗ0001 | від ВВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Дніпропетровської області | від ГЗ0001 | від ГВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Донецької області | від Д30001 | від ДВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Житомирської області | від ЕЗ0001 | від ЕВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Закарпатської області | від ЄЗ0001 | від ЄВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Запорізької області | від ЖЗ0001 | від ЖВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Івано-Франківської області| від ЗЗ0001 | від ЗВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Київської області | від ІЗ0001 | від ІВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Кіровоградської області | від КЗ0001 | від КВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Луганської області | від ЛЗ0001 | від ЛВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Львівської області | від МЗ0001 | від МВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Миколаївської області | від НЗ0001 | від НВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Одеської області | від ОЗ0001 | від ОВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Полтавської області | від ПЗ0001 | від ПВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Рівненської області | від РЗ0001 | від РВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Сумської області | від СЗ0001 | від СВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Тернопільської області | від ТЗ0001 | від ТВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Харківської області | від УЗ0001 | від УВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Херсонської області | від ФЗ0001 | від ФВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Хмельницької області | від ХЗ0001 | від ХВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Черкаської області | від ЦЗ0001 | від ЦВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Чернівецької області | від ЧЗ0001 | від ЧВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Чернігівської області | від ШЗ0001 | від ШВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |м. Києва | від ЩЗ0001 | від ЩВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |м. Севастополя | від ЮЗ0001 | від ЮВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |АР Крим | від ЯЗ0001 | від ЯВ0001 | |--------------------------+--------------------+----------------| |Комітет | від АЗ0001 | від АВ0001 | ------------------------------------------------------------------
( Додаток із змінами, внесеними згідно з Наказом Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )
( Додаток 2 виключено на підставі Наказу Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики N 147 від 23.05.2006 )