Документ втратив чиннiсть!

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
від 12 грудня 1994 р. N 837
Київ

(Постанова втратила чинність на підставі Постанови
Кабінету Міністрів України
N 628 від 14 вересня 2016
р.)

Про створення при Кабінеті Міністрів України
Ради у справах інвалідів

( Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 379 від 01.04.96
N 1188 від 28.10.97
N 79 від 01.02.20
06
N 936 від 18.07.20
07
N 592 від 14.07.20
10 )

З метою сприяння координації діяльності міністерств і відомств у вирішенні проблем інвалідів Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Підтримати пропозицію Міністерства соціального захисту населення, громадських організацій інвалідів про створення при Кабінеті Міністрів України Ради у справах інвалідів.

( Абзац другий пункту 1 виключено на підставі Постанови КМ N 79 від 01.02.2006 )

2. Затвердити Положення про Раду у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України, що додається.

Прем'єр-міністр України В. МАСОЛ

Міністр Кабінету Міністрів України В. ПУСТОВОЙТЕНКО

( СКЛАД Ради у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України виключено на підставі Постанови КМ N 79 від 01.02.2006 )

Затверджено
постановою Кабінету Міністрів України
від 12 грудня 1994 р. N 837

(у редакції постанови Кабінету Міністрів України
від 14 липня 2010 р. N 592)

Положення
про Раду у справах інвалідів при
Кабінеті Міністрів України

1. Рада у справах інвалідів при Кабінеті Міністрів України (далі - Рада) є постійно діючим органом Кабінету Міністрів України.

2. Рада у своїй діяльності керується Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) і законів України, актами Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.

3. Основними завданнями Ради є:

координація дій органів виконавчої влади у вирішенні правових, економічних та соціальних питань інвалідів;

підготовка пропозицій щодо формування і реалізації державної політики у сфері соціального захисту інвалідів;

визначення шляхів, механізмів та способів вирішення проблемних питань, що виникають під час реалізації державної політики у сфері соціального захисту інвалідів;

підготовка пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази з питань соціального захисту інвалідів.

4. Рада відповідно до покладених на неї завдань:

1) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у процесі реалізації державної політики у сфері соціального захисту інвалідів;

2) вивчає результати діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій у сфері соціального захисту прав інвалідів;

3) проводить моніторинг стану виконання органами виконавчої влади покладених на них завдань із забезпечення соціального захисту інвалідів;

4) бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів з питань соціального захисту інвалідів;

5) готує та подає рекомендації та пропозиції щодо вирішення питань соціального захисту інвалідів;

6) розробляє рекомендації щодо вдосконалення механізму взаємодії органів виконавчої влади з підприємствами, установами та організаціями і громадськими організаціями інвалідів під час вирішення питань, пов'язаних із забезпеченням соціального захисту інвалідів;

7) вивчає та аналізує досвід зарубіжних держав у розв'язанні соціальних проблем інвалідів з метою використання його у вітчизняній практиці, сприяє налагодженню та розширенню співробітництва з відповідними міжнародними органами та організаціями.

5. Рада має право:

одержувати в установленому порядку від центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання покладених на неї завдань;

залучати до своєї роботи представників центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за згодою керівників), а також фахівців та незалежних експертів (за згодою);

утворювати у разі потреби постійні або тимчасові робочі групи відповідно до напрямів своєї роботи.

6. Рада взаємодіє з державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.

7. Посадовий склад Ради затверджує Кабінет Міністрів України.

Головою Ради є Віце-прем'єр-міністр України відповідно до розподілу функціональних повноважень.

Голова Ради затверджує її персональний склад та вносить у разі потреби до нього зміни.

До складу Ради включаються представники всеукраїнських громадських організацій інвалідів, чисельність яких не повинна перевищувати кількість представників центральних органів виконавчої влади.

8. Основною формою роботи Ради є засідання, що проводяться за рішенням її голови.

Засідання Ради веде голова, а у разі його відсутності - заступник голови.

Засідання Ради вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина її членів.

Підготовку матеріалів для розгляду на засіданнях Ради забезпечує її секретар.

9. На своїх засіданнях Рада розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до її компетенції.

Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів Ради.

У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.

Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання Ради, який підписується головуючим на засіданні та секретарем і надсилається усім членам Ради та Кабінетові Міністрів України.

Член Ради, який не підтримує її пропозиції або рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.

10. Пропозиції та рекомендації Ради можуть бути реалізовані шляхом прийняття Кабінетом Міністрів України рішення, проект якого вносить центральний орган виконавчої влади відповідно до своїх повноважень.

11. Рада має бланк із своїм найменуванням.

12. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності Ради здійснюється Мінпраці.

( Положення в редакції Постанови КМ N 592 від 14.07.2010 )