Документ втратив чиннiсть!

ГЕНЕРАЛЬНА ПРОКУРАТУРА УКРАЇНИ

НАКАЗ
14.05.2004 N 56/12-ок

(Наказ втратив чинність на підставі
Наказу Генеральної прокуратури України
від 30.09.2005 N
53)

Про затвердження Регламенту Генеральної
прокуратури України

З метою подальшого удосконалення діяльності Генеральної прокуратури України, забезпечення належної взаємодії її структурних підрозділів, керуючись ст. 15 Закону України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ), наказую:

1. Затвердити і ввести в дію з дня підписання даного наказу Регламент Генеральної прокуратури України.

2. Заступникам Генерального прокурора України, начальникам структурних підрозділів центрального апарату забезпечити вивчення підлеглими працівниками вимог Регламенту та належне його виконання.

3. Прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та Військово-Морських Сил України визначити порядок організації роботи прокуратур з урахуванням Регламенту Генеральної прокуратури України.

4. Регламент Генеральної прокуратури України, наказ Генерального прокурора України N 4 від 20.01.2003 р. про його затвердження, наказ N 30 від 10.03.04 р. "Про внесення змін до Регламенту Генеральної прокуратури України" вважати такими, що втратили чинність.

Генеральний прокурор України державний
радник юстиції 1 класу Г.Васильєв

Затверджено
Наказ Генерального
прокурора України
14.05.2004 N 56/12ок

Регламент
Генеральної прокуратури України

1. Загальні положення

1.1. Організація, засади і порядок діяльності Генеральної прокуратури України визначаються Конституцією України ( 254к/96-ВР ), Законом України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ), іншими законодавчими актами, міжнародно-правовими договорами, наказами, інструкціями, розпорядженнями, вказівками Генерального прокурора України, Положеннями про структурні підрозділи, а також цим Регламентом.

1.2. Керівництво Генеральною прокуратурою України здійснює Генеральний прокурор України.

Заступники Генерального прокурора України організовують, спрямовують та контролюють роботу структурних підрозділів згідно із встановленим Генеральним прокурором України розподілом обов'язків, приймають рішення управлінського та процесуального характеру з питань, віднесених до їх компетенції.

Розподіл службових обов'язків між керівництвом Генеральної прокуратури України і взаємозамінність визначаються наказом Генерального прокурора України.

1.3. Начальники структурних підрозділів Генеральної прокуратури України, їх заступники є безпосередніми організаторами роботи у підрозділах.

1.4. Самостійний структурний підрозділ Генеральної прокуратури - це Головне управління, управління, відділ, інші підрозділи на правах управлінь і відділів, які відповідно до затвердженої структури Генеральної прокуратури України не входять до складу інших підрозділів і підпорядковуються безпосередньо заступнику Генерального прокурора України або Генеральному прокурору України.

1.5. Документи щодо зміни структури і штатної чисельності Генеральної прокуратури України готуються спільно управлінням кадрів та організаційно-контрольним управлінням.

1.6. Проекти галузевих наказів, інструкцій, положень, розпоряджень, вказівок Генерального прокурора України, зміни та доповнення до них готують структурні підрозділи відповідно до напрямів прокурорсько-слідчої діяльності за погодженням із заступниками Генерального прокурора України та організаційно-контрольним управлінням. Порядок їх оформлення здійснюється згідно з вимогами Інструкції з діловодства в органах прокуратури України.

1.7. Генеральним прокурором України затверджуються Положення про самостійні структурні підрозділи, радника Генерального прокурора України, його помічника, якими визначаються їх завдання, повноваження і обов'язки.

Положення про самостійні структурні підрозділи Генеральної прокуратури України попередньо візуються начальниками, відповідними заступниками Генерального прокурора України, керівником Апарата Генерального прокурора України та організаційно-контрольним управлінням. Один примірник після підпису передається до організаційно-контрольного управління.

1.8. Розподіл функціональних обов'язків між працівниками структурних підрозділів затверджується заступником Генерального прокурора України або Генеральним прокурором України, якщо структурний підрозділ безпосередньо йому підпорядкований.

1.9. Робота структурних підрозділів центрального апарату організовується за зонально-предметним принципом з урахуванням теоретичної підготовки, практичного досвіду, індивідуальних нахилів та здібностей працівників.

Кожному працівнику структурного підрозділу визначаються функціональні обов'язки та права, закріплюються прокуратури обласного рівня та предметні напрями роботи, встановлюється обов'язковий мінімум інформації, документів, матеріалів та статистичних даних, необхідних для виконання покладених на нього завдань.

Прокурори структурних підрозділів здійснюють оперативний контроль за своєчасним і якісним виконанням планових та позапланових завдань, вказівок, доручень керівництва Генеральної прокуратури України, розглядають звернення, вивчають якість внесених актів прокурорського реагування та інших документів, закріплених за ними прокуратур, надають їм фахову практичну і методичну допомогу.

Прокурори структурних підрозділів несуть відповідальність за вплив на ефективність роботи цих прокуратур з відповідного напряму діяльності.

1.10. Представництво Генеральної прокуратури в судах загальної юрисдикції, господарських судах при розгляді вимог громадян і організацій, які пред'являються Генеральній прокуратурі України та її посадовим особам, встановлюється Генеральним прокурором України або за його дорученням першим заступником Генерального прокурора України.

Перший заступник та заступники Генерального прокурора України є повноважними особами для підписання довіреностей, позовних заяв, апеляційних і касаційних скарг, заяв про перегляд судових рішень у зв'язку з нововиявленими чи винятковими обставинами, які подаються до судів загальної юрисдикції, у справах, де Генеральна прокуратура України та її посадові особи виступають як сторони або суб'єкти оскарження.

1.11. Діяльність Генеральної прокуратури України проводиться в умовах гласності. Офіційні повідомлення засобам масової інформації від імені Генеральної прокуратури України направляються прес-службою Генеральної прокуратури України за погодженням з Генеральним прокурором України або його першим заступником.

Персональну відповідальність за достовірність і повноту наданих відомостей несуть керівники структурних підрозділів, начальник прес-служби Генеральної прокуратури, заступники Генерального прокурора України.

Генеральна прокуратура України має офіційний веб-сайт, на якому розміщуються інформація про діяльність органів прокуратури України, документи нормативного характеру, а також офіційні повідомлення для засобів масової інформації, які надходять з прес-служби. Порядок публікації матеріалів на веб-сайті встановлюється розпорядженням Генерального прокурора України.

2. Організація взаємодії
структурних підрозділів

2.1. Організаційну основу взаємодії структурних підрозділів апарату визначають документи про розподіл обов'язків між працівниками.

2.2. Узгодженість у роботі управлінь та відділів обов'язкова при:

- плануванні роботи, виконанні наказів, розпоряджень, вказівок Генерального прокурора України;

- розробці спільних рекомендацій, заходів, рішень, які видаються у формі наказів, вказівок, рішень колегії, інформаційних листів та інших документів;

- організації та проведенні виїздів у підпорядковані прокуратури з метою перевірки, надання практичної допомоги, вивчення та впровадження позитивного досвіду роботи та інших;

- вивченні та узагальненні практики прокурорської діяльності, у тому числі з наскрізних тем, підготовці інформацій, подань та інших документів у правоохоронні та інші органи;

- розробці пам'яток, методичних посібників та підготовці завдань підпорядкованим прокурорам;

- здійсненні заходів щодо підвищення ділової кваліфікації прокурорсько-слідчих працівників.

2.3. За координацію діяльності заступників Генерального прокурора України, структурних підрозділів з питань, вирішення яких потребує комплексного підходу, відповідає перший заступник Генерального прокурора України або вона здійснюється за резолюцією Генерального прокурора України.

2.4. На організаційно-контрольне управління покладається забезпечення комплексного вирішення питань при плануванні роботи, організації виїздів у підпорядковані прокуратури, проведення засідань колегій та інших питань, які потребують узгодження дій структурних підрозділів апарату.

2.5. Узгодження дій структурних підрозділів Генеральної прокуратури України при підготовці оперативних, координаційних і міжвідомчих нарад у Генерального прокурора України покладається на Апарат Генерального прокурора України.

3. Планування роботи

3.1. План роботи Генеральної прокуратури України складається на квартал, у ньому передбачаються найбільш важливі заходи, що випливають з пріоритетних напрямів діяльності органів прокуратури, стану законності та злочинності у державі.

3.2. Пропозиції до плану роботи вносяться начальниками самостійних структурних підрозділів за попереднім погодженням із відповідними заступниками Генерального прокурора України, з обґрунтуванням доцільності проведення галузевих перевірок, надання практичної допомоги, аналітичної роботи тощо. Пропозиції подаються не пізніше 10 числа останнього місяця кварталу до організаційно-контрольного управління, працівники якого їх опрацьовують та складають проект плану роботи.

При плануванні заходів має застосовуватися диференційований підхід до залучення підпорядкованих прокурорів з урахуванням їх загального навантаження. Залучення до проведення заходів усіх підпорядкованих прокурорів допускається у виняткових випадках.

3.3. Завізований керівниками самостійних структурних підрозділів і узгоджений із заступниками Генерального прокурора України план подається для затвердження Генеральному прокурору України.

3.4. Не пізніше 25 числа останнього місяця кварталу план роботи надсилається організаційно-контрольним управлінням прокурорам обласного рівня та передається для організації виконання керівництву Генеральної прокуратури України, начальникам самостійних структурних підрозділів.

3.5. Структурні підрозділи Генеральної прокуратури України роботу на своїх напрямах можуть планувати окремо. У планах передбачаються заходи, які випливають із плану роботи Генеральної прокуратури України, галузевих наказів Генерального прокурора України, рішень колегії, нарад, доручень, вказівок керівництва Генеральної прокуратури України, а також надання практичної допомоги. До планів роботи підрозділів не можуть включатися заходи, які потребують направлення завдань підпорядкованим прокуратурам, здійснення галузевих перевірок, не передбачених планом роботи Генеральної прокуратури України.

3.6. Плани роботи самостійних структурних підрозділів підписуються їх начальниками, попередньо візуються організаційно-контрольним управлінням та затверджуються відповідними заступниками Генерального прокурора України.

3.7. Завдання для виконання плану роботи Генеральної прокуратури України підпорядкованим прокурорам готуються відповідними структурними підрозділами і надсилаються на місця за підписом заступника Генерального прокурора України упродовж двох тижнів з дня затвердження плану роботи. Якщо плановий захід стосується кількох структурних підрозділів, то надсилається одне спільне завдання, відповідальність за підготовку якого покладається на першого виконавця, зазначеного в плані.

Направлення підпорядкованим прокурорам позапланових завдань здійснюється тільки за вказівкою і підписом Генерального прокурора України.

Завдання на виконання рішень колегії, координаційних, міжвідомчих і оперативних нарад за участю Генерального прокурора України можуть надаватися за підписом заступників Генерального прокурора України.

3.8. Усі завдання до підпису керівництвом Генеральної прокуратури України вивчаються організаційно-контрольним управлінням, працівники якого повинні з'ясувати підстави їх направлення, реальність встановлених термінів виконання та у разі згоди завізувати, а після підпису та реєстрації відповідним підрозділом присвоїти порядковий номер завдання з відміткою "окв". Один примірник направленого завдання того ж дня передається цьому підрозділу.

У такому ж порядку надсилаються листи прокуратурам обласного рівня, у яких містяться вказівки щодо необхідності розгляду питань на засіданнях колегій, координаційних і міжвідомчих нарадах, проведення аналізів і узагальнень, а також листи орієнтовного характеру та інформаційні листи про позитивний досвід роботи прокуратур.

3.9. За наявності інформації про направлення Генеральною прокуратурою України завдань, доручень, вказівок всупереч встановленому порядку організаційно-контрольне управління негайно доповідає про це першому заступнику Генерального прокурора України для вирішення питання щодо їх відкликання та вжиття заходів реагування до порушників.

3.10. Після закінчення встановленого терміну виконання планового заходу, заступники Генерального прокурора України у п'ятиденний термін доповідають Генеральному прокурору України пропозиції щодо шляхів реалізації матеріалів перевірок, проведених аналізів і узагальнень.

3.11. Копії всіх документів, які стосуються виконання планового заходу (узагальнення, аналізи, доповідні записки, довідки перевірок як підпорядкованих органів прокуратури, так і піднаглядних підприємств, установ і організацій, внесених актів прокурорського реагування, інформаційних записок), невідкладно передаються керівниками самостійних структурних підрозділів до організаційно-контрольного управління для здійснення контролю за своєчасністю і якістю його виконання.

3.12. Не допускається витребовування від підпорядкованих прокуратур інформації, не пов'язаної з прокурорсько-слідчою діяльністю, та додаткових даних, не передбачених статистичною звітністю, за винятком вимог наказів Генерального прокурора України чи за його вказівкою.

3.13. Організаційно-контрольне управління активно впливає на стан планування роботи, контролює обґрунтованість пропозицій самостійних структурних підрозділів та їх відповідність вимогам наказів Генерального прокурора України. Вносить пропозиції щодо удосконалення планування.

4. Організація роботи колегії

4.1. У Генеральній прокуратурі України утворюється колегія у складі Генерального прокурора України (голова), його першого заступника, заступників, прокурора Автономної Республіки Крим, інших керівних працівників органів прокуратури.

4.2. Відповідно до ст. 18 Закону України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ) колегія Генеральної прокуратури України є дорадчим органом, який спрямовує наглядову роботу органів прокуратури України. Рішення колегії в необхідних випадках реалізуються наказами Генерального прокурора України.

На розгляд колегії виносяться найбільш актуальні питання, пов'язані з організацією роботи і контролем виконання; додержанням законодавства на пріоритетних напрямах нагляду, у тому числі при необхідності заслуховування повідомлень і пояснень керівників інших відомств з приводу його порушення; результати комплексних і галузевих перевірок; підсумки роботи за планово-звітні періоди. Систематично заслуховуються звіти підпорядкованих прокурорів та їх заступників, керівників структурних підрозділів, кадрові та інші важливі питання, що потребують колегіального вирішення.

4.3. План роботи колегії формується організаційно-контрольним управлінням за пропозиціями заступників Генерального прокурора України і затверджується Генеральним прокурором України. Доповнення та зміни до плану можуть бути внесені тільки за вказівкою Генерального прокурора України.

Не допускається обговорення на засіданнях колегії питань, які можуть бути розглянуті на оперативних нарадах або вирішені керівництвом Генеральної прокуратури України в межах їх компетенції.

4.4. Засідання колегії проводяться відповідно до плану або за вказівкою Генерального прокурора України, який визначає дату, час та місце проведення її засідання, коло учасників.

4.5. Як правило, засідання колегії призначається в термін, необхідний для якісної підготовки матеріалів, вивчення їх членами колегії.

4.6. Матеріали на розгляд колегії готуються в структурних підрозділах. Їх керівники подають до організаційно-контрольного управління матеріали (доповідні записки, довідки, аналізи чи узагальнення, проекти рішень, наказів та інших документів, що необхідні для обговорення на засіданні колегії), а також список посадових осіб, які запрошуються, відомості про осіб, які повинні виступати з доповідями, звітами, інформаціями та давати пояснення. Матеріали, що подаються на розгляд колегії, повинні містити об'єктивну та критичну оцінку стану справ з обговорюваного питання, відомості про раніше вжиті заходи впливу, роль апарату у розв'язанні проблем, а проект рішення - чітку оцінку діяльності працівників, як підлеглих, так і керівників, пропозиції щодо їх відповідальності, а також конкретні завдання, способи та строки їх виконання, особу, на яку покладається контроль.

Організаційно-контрольне управління готує порядок денний засідання колегії, який після доповіді відповідного заступника Генерального прокурора України затверджується Генеральним прокурором України.

Порядок денний разом з матеріалами вручається членам колегії організаційно-контрольним управлінням.

4.7. Документи, які виносяться на розгляд колегії, візують виконавці, начальники самостійних структурних підрозділів, а також заступник Генерального прокурора України, визначений планом роботи або дорученням Генерального прокурора як перший виконавець. Вони несуть відповідальність за якість, достовірність та повноту підготовлених матеріалів.

4.8. Контроль за повнотою і якістю документів, які подаються на розгляд колегії, також здійснює організаційно-контрольне управління.

4.9. До участі в роботі колегії запрошуються працівники та посадові особи, яких безпосередньо стосується питання, а на підсумкові - працівники апарату Генеральної прокуратури України, підпорядковані прокурори. Запрошення зазначених працівників на засідання колегії та ознайомлення їх з необхідними документами забезпечують начальники структурних підрозділів, які готували питання для розгляду, а на підсумкові - організаційно-контрольне управління.

Якщо питання готують кілька підрозділів центрального апарату, організація його підготовки покладається на першого виконавця, а підсумкових - на організаційно-контрольне управління та відповідного заступника Генерального прокурора України.

4.10. Засідання колегії проводяться за наявності більшості її членів. Головує на засіданнях Генеральний прокурор України, а за його відсутності - виконуючий обов'язки. Хід засідання колегії може стенографуватися, за рішенням голови колегії може проводитися магнітний чи відеозапис.

4.11. На засіданнях колегії, як правило, доповідають заступники Генерального прокурора України або начальники самостійних структурних підрозділів. Їх виступи мають бути чіткими і стислими, з викладом причин порушень, з відповідними висновками та конкретними пропозиціями. Тривалість доповідей, звітів, інформацій встановлюється головуючим.

4.12. Розглянуті колегією матеріали з доповненнями та пропозиціями (рішення колегії, накази тощо) у разі необхідності повертаються для внесення відповідних змін структурним підрозділам, які готували питання.

Доопрацьовані та узгоджені з організаційно-контрольним управлінням рішення колегії відповідним заступником Генерального прокурора України у тижневий термін подаються на підпис Генеральному прокурору України.

4.14. Протокол засідання колегії складається організаційно-контрольним управлінням упродовж трьох днів з часу підписання рішення колегії.

4.15. Примірники рішення колегії, а також видані на їх підставі накази, розпорядження чи вказівки Генерального прокурора України після підпису надсилаються організаційно-контрольним управлінням для виконання підпорядкованим прокуратурам, передаються членам колегії, начальникам самостійних структурних підрозділів Генеральної прокуратури України відповідно до прийнятого рішення.

Повноту, всебічність та своєчасність виконання рішень колегії забезпечують начальники структурних підрозділів, заступники Генерального прокурора України.

4.16. Контроль за виконанням рішень колегії покладається на заступників Генерального прокурора України.

На кожне рішення колегії заводиться окрема контрольна справа, у якій акумулюються всі документи (доповідні записки, довідки, рапорти, статистична інформація тощо), пов'язані з його виконанням.

Організаційно-контрольне управління здійснює загальний контроль за виконанням рішень колегії.

4.17. Доповідні записки на виконання рішення колегії Генеральної прокуратури України, які надійшли від прокурорів обласного рівня, передаються для розгляду заступнику Генерального прокурора, на якого покладався контроль за виконанням, для організації вивчення повноти і якості виконання та підготовки рапорту про можливість зняття рішення колегії з контролю. Загальний термін виконання цієї роботи не може перевищувати двох тижнів.

4.18. Рішення колегії знімаються з контролю Генеральним прокурором України на підставі обґрунтованого рапорту заступника Генерального прокурора України, на якого покладався контроль за виконанням, завізованим начальником організаційно-контрольного управління.

4.19. Листи підпорядкованим прокурорам про зняття рішень колегії з контролю чи його продовження готує структурний підрозділ, якого стосується питання, за підписом відповідного заступника Генерального прокурора України.

4.20. Матеріали про виконання рішень колегії передаються організаційно-контрольному управлінню для долучення до протоколу засідання колегії.

4.21. Організаційно-контрольне управління періодично вивчає практику роботи колегії, стан виконання її рішень, вносить пропозиції щодо удосконалення цієї роботи, а також щодо відповідальності винних осіб.

5. Організація проведення нарад

5.1. Оперативні наради проводяться керівництвом Генеральної прокуратури України, начальниками структурних підрозділів за необхідності розгляду та обговорення результатів перевірок, надання практичної допомоги, аналітичних досліджень, звітів працівників підрозділів щодо неналежного виконання службових обов'язків, а також для вирішення інших питань діяльності органів прокуратури.

Організація проведення оперативних нарад у Генерального прокурора України здійснюється Апаратом Генерального прокурора України.

5.2. Результати оперативної наради оформляються протоколами у тижневий термін з дня її проведення за підписом головуючого і лише в разі прийняття рішень та визначення конкретних заходів.

5.3. Контроль за якісним і своєчасним виконанням рішень оперативних нарад у структурних підрозділах покладається на їх керівників, у заступників Генерального прокурора України - на начальників самостійних структурних підрозділів, у Генерального прокурора України - на заступників Генерального прокурора України, організаційно-контрольне управління або за вказівкою Генерального прокурора України - на Апарат Генерального прокурора України.

5.4. Для узгодження діяльності правоохоронних органів по боротьбі зі злочинністю Генеральним прокурором України, заступниками Генерального прокурора України проводяться координаційні наради за участю керівників правоохоронних органів. Дата, час, місце проведення та учасники наради визначаються Генеральним прокурором України чи його заступниками.

5.5. Матеріали та проекти постанов координаційних нарад готують працівники структурних підрозділів, яких стосується винесене на розгляд питання.

Відповідний відділ (управління) забезпечує участь у нараді запрошених осіб, після проведення наради за необхідності доопрацьовує прийняту постанову і передає її відповідному заступнику Генерального прокурора України для підпису учасниками наради, після чого надсилає виконавцям, складає протокол.

У разі проведення наради під головуванням Генерального прокурора України за організацію підготовки, проведення наради та складання необхідних документів відповідає Головне управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання і досудове слідство, та Апарат Генерального прокурора України.

5.6. За результатами вивчення стану додержання законності у діяльності міністерств, відомств керівництвом Генеральної прокуратури України проводяться міжвідомчі наради за участю керівників відповідних органів, до компетенції яких належить вирішення питань, винесених на їх розгляд. На таких нарадах заслуховуються інформації, звіти, виступи учасників.

5.7. Матеріали міжвідомчої наради готуються структурним підрозділом, який ініціював питання на розгляд. Ним забезпечується участь запрошених осіб, готується проект постанови. За результатами проведення наради постанова доопрацьовується і подається для підпису заступнику Генерального прокурора України та відповідним посадовим особам - учасникам наради, після чого надсилається виконавцям.

5.8. Постанови і протоколи міжвідомчих і координаційних нарад складаються та підписуються у тижневий термін з часу їх проведення.

5.9. Контроль за виконанням постанов координаційної, міжвідомчої нарад покладається на керівників самостійних структурних підрозділів Генеральної прокуратури України, відповідних правоохоронних та інших державних органів.

5.10. Головне управління нагляду за додержанням законів органами, які проводять оперативно-розшукову діяльність, дізнання і досудове слідство забезпечує належну організацію координаційної діяльності. Періодично вивчає практику її здійснення, вносить відповідні пропозиції щодо удосконалення цієї роботи.

6. Організація розгляду документів

6.1. Приймання, реєстрація, розгляд та проходження звернень і документів здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства в органах прокуратури України та цього Регламенту.

Звернення, які надійшли до Генеральної прокуратури України, після реєстрації у секретаріаті (проставлення штампа з датою надходження і реєстраційного номера) передаються до відділу прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України. Працівники цього відділу вивчають звернення та визначають структурний підрозділ Генеральної прокуратури України, до компетенції якого належить вирішення питань, викладених у зверненні, після чого повертають їх до секретаріату для подальшого спрямування.

Секретаріатом подається вхідна кореспонденція на розгляд керівництва Генеральної прокуратури України двічі на день відповідно до розподілу обов'язків між ними.

6.2. Генеральному прокурору України подаються на розгляд документи, які надійшли на його ім'я від Президента України, Голови Верховної Ради України та його заступників, Глави Адміністрації Президента України, Прем'єр-міністра України та першого віце-прем'єр-міністра України, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Секретаря Ради національної безпеки та оборони України, Голови Конституційного Суду України, Голови Верховного Суду України, голів вищих спеціалізованих судів України, Голови Вищої ради юстиції України, Голови Державної судової адміністрації України, Голови Центральної виборчої комісії України, Голови Служби безпеки України, Голови Державної податкової адміністрації України, Голови Державної митної служби України, Голови Державної прикордонної служби України, Голови Координаційного комітету по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю при Президентові України, перших керівників міністерств, державних комітетів, інших центральних органів державної виконавчої влади, державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх представництв), а також запити і звернення народних депутатів України, звернення комітетів і комісій Верховної Ради України, звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, скарги на дії заступників Генерального прокурора України, документи з кадрових питань, відповіді про розгляд документів прокурорського реагування, підписаних Генеральним прокурором України.

Ці документи після реєстрації невідкладно подаються секретаріатом в Апарат Генерального прокурора України для доповіді Генеральному прокурору України. У разі взяття Генеральним прокурором України виконання документів на контроль вони терміново передаються організаційно-контрольному управлінню для поставлення на контроль, після чого виконавцям через секретаріат.

Облік і реєстрація документів, що направляються за підписом Генерального прокурора України у вищі органи державної влади, міністерства та інші центральні відомства, здійснюється Апаратом Генерального прокурора України.

6.3. Заступникам Генерального прокурора України подаються на розгляд адресовані на їх ім'я або Генеральній прокуратурі України звернення віце-прем'єр-міністрів України, заступників Глави Адміністрації Президента України, міністрів, керівників вищих центральних органів виконавчої влади, голів Конституційного, Верховного та вищих спеціалізованих судів України, голів Служби безпеки України, Вищої ради юстиції України, суддів Конституційного Суду України, Верховного Суду України та вищих спеціалізованих судів, Верховної Ради і Уряду Автономної Республіки Крим, представника Президента України в Автономній Республіці Крим, голів обласних рад і державних адміністрацій, Київського та Севастопольського міських голів, заступників керівників державних установ іноземних країн і міжнародних організацій (їх представництв), а також листи народних депутатів України за скаргами громадян та юридичних осіб, копії позовів, заяв, скарг до суду, у яких Генеральна прокуратура України або її службові особи є відповідачами чи суб'єктами оскарження, спеціальні повідомлення прокурорів обласного рівня про тяжкі та резонансні злочини, відповіді на підписані ними документи прокурорського реагування, скарги на рішення керівників структурних підрозділів Генеральної прокуратури України.

Секретаріатом готуються і доставляються зазначені документи (крім тих, що готує на доповідь відділ прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України) у приймальні заступників Генерального прокурора України, де ведеться їх облік.

6.4. Начальникам самостійних структурних підрозділів Генеральної прокуратури України передаються на розгляд інші віднесені до їх компетенції документи: інформації про виконання доручень Генеральної прокуратури України, що стосуються розгляду конкретних звернень, розслідування злочинів, розгляду судами справ; звернення громадян та юридичних осіб щодо рішень, прийнятих підлеглими працівниками або керівництвом прокуратур обласного рівня, а також з питань тривалого зволікання, неприйняття ними рішень, залишення їх без розгляду.

Звернення громадян та юридичних осіб, які надійшли до Генеральної прокуратури України вперше і за ними не приймалися рішення керівництвом прокуратур обласного рівня (первинні звернення), передаються у відділ прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України для розгляду і надсилання до підпорядкованих прокуратур (відповідних відомств) для вирішення. Оперативними працівниками зазначеного відділу повертаються письмові звернення, оформлені без додержання вимог ст. 5 Закону України "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), заявникові з відповідним роз'ясненням.

Розгляд первинних звернень народних депутатів України та їх листів з скаргами громадян і юридичних осіб здійснюється відповідно з Інструкцією про порядок розгляду і вирішення звернень та особистого прийому в органах прокуратури України.

6.5. Відповіді на звернення, розглянуті Генеральним прокурором України, на запити народних депутатів України, а також підготовлені за наслідками перевірок документи прокурорського реагування (подання, приписи, протести), які вносяться на ім'я перших керівників міністерств та інших центральних відомств України, готуються та надсилаються за підписом Генерального прокурора України. За дорученням Генерального прокурора України відповіді на розглянуті ним звернення можуть надаватись за підписом його заступників.

6.6. Завдання, доручення, листи та інші документи, адресовані особисто прокурорам Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військовим прокурорам регіонів та ВМС України із встановленням контролю або без такого, надсилаються за підписами Генерального прокурора України або заступників Генерального прокурора України.

6.7. Заступниками Генерального прокурора України підписуються документи відповідно до їх компетенції та ті, що ними розглядались, а також відповіді на звернення і листи народних депутатів України.

6.8. Керівниками самостійних структурних підрозділів (виконувачами обов'язків) підписуються документи:

- доручення, листи та інші документи, адресовані заступникам прокурора Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військових прокурорів регіонів та ВМС України із встановленням контролю або без такого;

- листи про недоліки з окремих напрямів діяльності, що надсилаються конкретним прокуратурам обласного рівня;

- супровідні листи до документів, підписаних керівництвом Генеральної прокуратури України;

- відповіді про відхилення первинних звернень громадян (тих, які вперше по суті вирішуються в Генеральній прокуратурі України і по яких раніше відповіді давалися за підписом прокурорів обласного рівня).

6.9. Контроль за виконанням доручень щодо проведення перевірок, за ходом розслідування кримінальних справ, розгляду справ судами тощо встановлюється для забезпечення оперативного впливу на стан справ на місцях, своєчасного прийняття кінцевих законних і обґрунтованих рішень.

З метою здійснення постійного контролю за якістю виконання доручень заборонити встановлення періодичності направлення підпорядкованими прокурорами інформацій щодо їх виконання.

6.10. Керівниками підрозділів у складі Головних управлінь і управлінь підписуються документи:

- листи про надіслання до Генеральної прокуратури України справ та матеріалів для вивчення;

- листи та інші документи, адресовані керівникам відповідних структурних підрозділів прокуратур Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військових прокуратур регіонів та ВМС України без встановлення контролю;

- у разі адресування документів установі, відомству, організації, підпорядкованій прокуратурі без зазначення посадової особи.

6.11. Прокурори управлінь і відділів підписують документи:

- запити, адресовані заступникам прокурора Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, військових прокурорів регіонів та ВМС України, щодо здійснення оперативного контролю за своєчасним і повним виконанням планових заходів, розгляду конкретних звернень, розслідування злочинів, розгляду судами справ, інших доручень та вказівок керівництва Генеральної прокуратури України;

- процесуальні документи, винесені за наслідками: проведених перевірок з прийняттям рішення в порядку ст. 97 КПК України ( 1002-05 ); вивчення матеріалів про відмову в порушенні кримінальних справ, законності зупинення або закриття кримінальних справ;

- за письмовою вказівкою начальника управління або відділу - відповіді на задоволені звернення громадян, про роз'яснення їм вимог чинного законодавства, а також у випадках, коли провадження за зверненнями вже раніше припинено на підставі ст. 12 Закону України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ).

6.12. Закони України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, інші нормативні акти органів державної влади передаються секретаріатом до відділу правового забезпечення для реєстрації, ознайомлення та розгляду керівництвом Генеральної прокуратури України і подальшого зберігання у відділі.

Якщо у цих правових актах містяться конкретні доручення, пропозиції чи рекомендації Генеральній прокуратурі України, то вони невідкладно передаються секретаріатом в Апарат Генерального прокурора України для доповіді Генеральному прокурору України та до відділу правового забезпечення.

Проекти законів та інших нормативно-правових актів, що надходять для вивчення від органів державної влади, передаються залежно від їхнього значення для діяльності органів прокуратури на розгляд відповідно Генеральному прокурору України, його першому заступнику, котрі визначають виконавців і відповідальних за опрацювання цих документів з урахуванням компетенції структурних підрозділів та за участю відділу правового забезпечення.

Підготовка проектів законодавчих актів, які розробляються з ініціативи Генеральної прокуратури України, покладається на відділ правового забезпечення з урахуванням пропозицій відповідних структурних підрозділів центрального апарату.

6.13. Копії планів роботи, протоколів засідань колегій, Регламентів, наказів про розподіл обов'язків між керівним складом прокуратур обласного рівня передаються для розгляду організаційно-контрольному управлінню. У разі необхідності з ними ознайомлюються структурні підрозділи апарату. Якщо будуть зауваження, цим управлінням готуються листи для усунення виявлених недоліків.

Відповідним галузевим підрозділам Генеральної прокуратури України передаються на розгляд та вивчення якості наступні документи, які надійшли від підпорядкованих прокуратур: аналізи і узагальнення, постанови і протоколи координаційних та міжвідомчих нарад, положення про структурні підрозділи, інформаційні листи про позитивний досвід.

6.14. Первинний розгляд документів здійснюється керівництвом Генеральної прокуратури України, керівниками самостійних структурних підрозділів, як правило, в день їх надходження, але не пізніше наступного дня. На них накладаються резолюції, в яких визначаються виконавці, строки та чіткий порядок вирішення, ставиться дата і підпис.

У разі направлення документа для виконання у підпорядковані прокуратури чи інші відомства за належністю, а також на текстах законів, постанов Верховної Ради України, указів і розпоряджень Президента України, нормативних актів Кабінету Міністрів України, інших державних органів резолюція вчиняється на окремому аркуші.

Документи, що стосуються кількох структурних підрозділів, підпорядкованих різним заступникам Генерального прокурора України, передаються на доповідь першому заступнику Генерального прокурора України, котрий визначає виконавців.

У разі невірної розмітки первинного звернення відділом прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України для розгляду відповідному підрозділу, воно невідкладно повертається для повторної розмітки за резолюцією керівника самостійного структурного підрозділу.

6.15. Якщо у резолюції визначено кількох виконавців документа, доведення змісту резолюції, своєчасне і якісне виконання, продовження термінів виконання, підготовка відповіді, підпис у керівництва Генеральної прокуратури України покладається на першого виконавця.

Надходження документів від керівництва Генеральної прокуратури України до безпосередніх виконавців не повинно перевищувати двох робочих днів.

До іншого підрозділу передаються документи та наглядові провадження через канцелярії не пізніше наступного дня за погодженням із керівником, який доручав виконання.

6.16. Якщо рішення з поважних причин не може бути прийнято у визначений термін, начальник підрозділу подає завізований виконавцем рапорт про продовження строку до керівництва Генеральної прокуратури України, готує попередню відповідь.

6.17. На підпис Генеральному прокурору України документи подаються заступниками Генерального прокурора України, начальником управління кадрів Генеральної прокуратури України, керівником Апарату Генерального прокурора України, а також в окремих випадках тими працівниками, яким Генеральний прокурор України дав конкретні доручення.

Усі документи, що подаються керівництву Генеральної прокуратури України, мають бути завізовані безпосередніми виконавцями, керівниками структурних підрозділів, редактором, а Генеральному прокурору України - також і заступниками Генерального прокурора України. Якщо за дорученням Генерального прокурора України документ вивчався в Апараті Генерального прокурора України, то він візується його керівником.

6.18. Документи, які містять пропозиції щодо змін і доповнень до чинного законодавства, а також у яких є посилання на статистичні дані, до підпису візуються у відділі правового забезпечення і відділі статистичної інформації та аналітичної роботи організаційно-контрольного управління Генеральної прокуратури України.

6.19. Накази, розпорядження, вказівки, завдання, доручення та інші документи за підписом керівництва Генеральної прокуратури України у разі необхідності негайного направлення та в інших необхідних випадках передаються центральним факсом або електронною поштою. У структурних підрозділах термінові документи також можуть бути направлені факсом з відома керівника.

Усі документи, передані та прийняті факсимільним зв'язком, підлягають обов'язковій реєстрації.

Розмноження, копіювання наказів, розпоряджень, вказівок Генерального прокурора України, рішень колегії, планів роботи Генеральної прокуратури України, протоколів нарад у Генерального прокурора України, його заступників, а також інших найбільш важливих документів за підписом керівництва Генеральної прокуратури України здійснюється копіювально-розмножувальним бюро у першу чергу.

6.20. Управління кадрів невідкладно доводить до відома керівників структурних підрозділів та підпорядкованих прокурорів про зміни у структурі Генеральної прокуратури, призначення, переміщення керівних кадрів, а також відповідно до наказів Генерального прокурора України про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб.

6.21. У разі тимчасової відсутності працівника Генеральної прокуратури України службові документи, провадження за якими не закінчено, а при звільненні всі документи, які були в наявності, передаються ним безпосередньо начальнику управління (відділу) для виконання іншим працівником. У день їх виконання або не пізніше наступного матеріали виконання з контрольною карткою підрозділу з відповідними відмітками про це передаються до організаційно-контрольного управління для зняття з контролю, про що робиться запис на копії документа.

6.22. Кримінальні справи, витребувані для вивчення у порядку нагляду, для узагальнення прокурорсько-слідчої практики, справи з поданнями підпорядкованих прокуратур та ті, що надійшли для затвердження обвинувального висновку, реєструються на картотеці у загальному порядку та у книгах обліку (додаток N 14 до Інструкції з діловодства в органах прокуратури України) окремо у кожному структурному підрозділі.

Повернення кримінальних справ підпорядкованим прокуратурам та іншим правоохоронним відомствам також здійснюється з обов'язковим додержанням вказаного порядку реєстрації.

При доставленні та поверненні кримінальних справ нарочними, забороняється передача їх з рук в руки без проведення реєстрації.

З метою забезпечення належного контролю за термінами вивчення кримінальних справ керівникам структурних підрозділів щомісячно подавати заступникам Генерального прокурора України списки таких справ.

6.23. Наглядові провадження, матеріали перевірок та інші документи, необхідні для вивчення, доповіді керівництву Генеральної прокуратури України або зняття з контролю, у встановлений термін безперешкодно надаються працівникам організаційно-контрольного підрозділу, Апарату Генерального прокурора України, відділу прийому громадян, розгляду звернень та запитів народних депутатів України та секретаріату управління справами. Своєчасність надання документів і матеріалів покладається на керівників структурних підрозділів.

Кримінальні справи, які розслідуються слідчими Генеральної прокуратури України, та наглядові провадження по них для перевірок чи вивчення надаються тільки з дозволу відповідного заступника Генерального прокурора України або безпосередньо Генерального прокурора України. Недопустимо залучення до вивчення кримінальних справ працівників, які не мають до них відношення.

Документи та наглядові провадження з одного структурного підрозділу до іншого передаються через канцелярії лише за згодою обох начальників, а за їх відсутності - заступників. У разі незгоди передача здійснюється за письмовою вказівкою відповідного заступника Генерального прокурора України.

7. Організація контролю виконання

7.1. У структурних підрозділах ведеться облік документів, взятих на контроль керівництвом Генеральної прокуратури України, начальниками самостійних підрозділів. Вони відповідають за організацію контролю виконання підпорядкованими працівниками.

7.2. Документи, за розглядом яких встановлено контроль Генеральним прокурором України, беруться на облік для його здійснення організаційно-контрольним управлінням і невідкладно передаються виконавцям через секретаріат, за винятком звернень і депутатських запитів, проходження яких контролює відділ прийому громадян, розгляду звернень та депутатських запитів, а також тих, що стосуються розслідування чи судового розгляду конкретних кримінальних справ, контроль за якими покладається на заступників Генерального прокурора України.

7.3. Апаратом Генерального прокурора України здійснюється контроль за вирішенням лише тих документів, відносно яких є пряма вказівка Генерального прокурора України.

7.4. Безпосереднє виконання контрольних документів забезпечується керівником структурного підрозділу, який повинен повідомити організаційно-контрольне управління або Апарат Генерального прокурора України про прізвище працівника, якому доручено виконання.

7.5. Зняття з контролю стану розслідування кримінальних справ, розгляду їх судами тощо здійснюється тією особою, яка його встановлювала, на підставі доповіді начальника структурного підрозділу чи заступника Генерального прокурора України.

7.6. Контрольні провадження у таких справах після зняття їх з контролю передаються відповідно до Інструкції з діловодства в органах прокуратури України до канцелярій підрозділів.

7.7. Контроль за дотриманням вимог Інструкції з діловодства в органах прокуратури України та положень Регламенту Генеральної прокуратури України з цих питань працівниками канцелярій структурних підрозділів Генеральної прокуратури України здійснює секретаріат управління справами Генеральної прокуратури України.

8. Організація проведення перевірок,
надання практичної допомоги

8.1. Перевірки діяльності підпорядкованих прокуратур здійснюються згідно з планом роботи Генеральної прокуратури України та в окремих випадках - за дорученням Генерального прокурора України.

8.2. Галузеві перевірки у прокуратурах обласного рівня плануються і проводяться лише у випадках, коли застосовані раніше заходи до усунення наявних недоліків (направлення листів, обговорення звітів конкретних працівників на оперативних нарадах тощо) не дали позитивних результатів.

8.3. Комплексні перевірки виконання підпорядкованими прокуратурами вимог Закону України "Про прокуратуру" ( 1789-12 ), наказів Генерального прокурора України проводяться, як правило, у межах конституційного терміну повноважень прокурора відповідного рівня. У разі, якщо стан справ на основних напрямах прокурорсько-слідчої діяльності конкретної прокуратури істотно погіршився і вимагає термінового втручання, то в цьому випадку комплексна перевірка призначається за вказівкою Генерального прокурора України або за рішенням колегії.

8.4. Практична допомога підпорядкованим прокуратурам структурними підрозділами надається з урахуванням нетривалого перебування на посаді керівника прокуратури чи галузевого підрозділу, недостатнього практичного досвіду роботи.

8.5. Організація виїздів у відрядження працівників структурних підрозділів Генеральної прокуратури України покладається на їх начальників та заступників Генерального прокурора України, а на комплексні перевірки - керівника групи.

8.6. Розпорядження щодо виїзду на комплексні та галузеві перевірки за участю кількох структурних підрозділів готуються організаційно-контрольним управлінням і підписуються Генеральним прокурором України або першим заступником Генерального прокурора України.

Виїзд у відрядження працівника структурного підрозділу здійснюється за його мотивованим рапортом та за згодою начальника самостійного структурного підрозділу і відповідного заступника Генерального прокурора України.

8.7. При проведенні комплексної перевірки Генеральним прокурором України визначається керівник групи - один із заступників Генерального прокурора України, який відповідає за її повноту та якість, підготовку доповідної записки. До проведення комплексних перевірок залучаються, як правило, керівники структурних підрозділів, до галузевих - прокурори управлінь і відділів.

8.8. Плани комплексних перевірок готуються керівниками груп, а галузевих перевірок та надання практичної допомоги - відповідальним за проведення за згодою керівників структурних підрозділів та затверджуються відповідним заступником Генерального прокурора України.

8.9. Інструктаж працівників, які відряджаються на перевірку, проводиться керівниками структурних підрозділів, а при виїздах на комплексні перевірки - керівниками груп.

8.10. Результати перевірок, надання допомоги оформлюються доповідними записками чи довідками. Складені документи повинні бути аргументованими з викладенням висновків та пропозицій. У них повинна даватися об'єктивна оцінка стану справ на місцях, вказуватись причини виявлених недоліків та прорахунків, конкретні працівники, які допустили упущення; зазначатися, яка надана практична допомога, роль та вплив начальників структурних підрозділів і керівництва прокуратури обласного рівня.

Доповідні записки (довідки) за результатами комплексних і галузевих перевірок не повинні перевищувати відповідно 12 та 7 сторінок.

8.11. Підготовлені документи обов'язково складаються у підпорядкованих прокуратурах, де проводилась перевірка чи надавалась практична допомога, підписуються керівником групи та працівниками, які її проводили. З ними ознайомлюється керівник прокуратури, якому вручається один із примірників доповідної записки. Результати перевірки, як правило, обговорюються на місці.

До доповідної записки (довідки) можуть долучатися статистичні дані та інші необхідні документи.

При проведенні перевірок за участю кількох структурних підрозділів складаються також окремі галузеві довідки, які долучаються до матеріалів перевірки.

8.12. Результати виїздів у триденний термін доповідаються начальнику самостійного підрозділу чи відповідному заступнику Генерального прокурора України, а комплексних перевірок - Генеральному прокурору України, які й приймають остаточне рішення щодо їх реалізації.

8.13. Оформлення посвідчень про відрядження, виплата коштів та забезпечення працівників іншими документами покладається відповідно на відділ фінансування та бухгалтерського обліку, матеріально-технічного забезпечення. Посвідчення про відрядження та грошовий аванс видаються не пізніше як за добу до дня виїзду.

8.14. Виклик працівників підпорядкованих прокуратур до Генеральної прокуратури України здійснюється лише з дозволу заступника Генерального прокурора України, а прокурорів обласного рівня - Генерального прокурора України.

Про виклик у Генеральну прокуратуру України прокурорів обласного рівня повідомляється організаційно-контрольне управління.

8.15. Відрядження працівників Генеральної прокуратури України за кордон здійснюється згідно з Інструкцією про порядок виїздів працівників органів прокуратури України у закордонні службові відрядження, яку затверджує Генеральний прокурор України.

9. Поширення та впровадження позитивного досвіду.
Забезпечення статистичною інформацією

9.1. Позитивний досвід у діяльності органів прокуратури України поширюється тільки за результатами його вивчення на місцях, обговорення та схвалення науково-методичною радою Генеральної прокуратури України.

На підставі опрацьованого матеріалу із залученням Академії Генеральної прокуратури України відповідним структурним підрозділом готується інформаційний лист про позитивний досвід за підписом керівництва Генеральної прокуратури України, в якому розкриваються нові нестандартні форми і методи роботи.

Не може бути предметом позитивного досвіду перелік позитивних результатів роботи, без наявності новизни з предметного напряму діяльності, з розкриття методики їх одержання.

Якщо листи орієнтовного характеру містять у собі конкретні доручення чи вказівки з визначенням термінів виконання, то вони розцінюються як позапланові завдання і готуються та надсилаються на місця відповідно до цього Регламенту.

Галузевими структурними підрозділам у 10-денний термін вивчаються отримані з підпорядкованих прокуратур інформаційні листи про позитивний досвід роботи щодо їх якості, ефективності та відповідності вимогам до таких документів.

Після їх опрацювання за наявності зауважень готуються листи підпорядкованим прокурорам.

У разі доцільності поширення позитивного досвіду роботи за результатами його вивчення галузевим підрозділом готується інформаційний лист у порядку, який визначений цим Регламентом.

9.2. Організаційно-контрольне управління за участю інших структурних підрозділів апарату періодично узагальнює стан організації роботи органів прокуратури України щодо поширення позитивного досвіду та впровадження його у практичну діяльність.

9.3. Розроблені структурними підрозділами методичні рекомендації з предметних напрямів роботи розглядаються науково-методичною радою і після схвалення направляються підпорядкованим прокурорам для використання у практичній діяльності.

9.4. Відділ статистичної інформації та аналітичної роботи організаційно-контрольного управління забезпечує керівництво Генеральної прокуратури України, структурні підрозділи інформацією, яка міститься в статистичній звітності про стан злочинності, роботу прокурорів , слідчих тощо.

З такою інформацією працівники структурних підрозділів можуть ознайомлюватися безпосередньо у цьому відділі або їм надаються статистичні дані в електронному вигляді.

9.5. Статистична інформація за підсумками роботи органів прокуратури за певний період міститься в статистичних збірниках, примірники яких надаються керівництву Генеральної прокуратури України, начальникам самостійних структурних підрозділів. Іншим керівникам структурних підрозділів надаються витяги із статистичних збірників, що стосуються їх галузевої діяльності.

При здійсненні виїздів до підпорядкованих прокуратур, при підготовці до проведення підсумкових засідань колегій та в інших необхідних випадках відділ статистичної інформації та аналітичної роботи організаційно-контрольного управління готує відповідні статистичні дані у порівнянні із загальнодержавними.

10. Внутрішній трудовий розпорядок роботи

10.1. Відповідно до статті 50 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) тривалість робочого тижня працівників Генеральної прокуратури України становить 40 годин.

10.2. Виходячи з цього та враховуючи п'ятиденний робочий тиждень, встановлюється наступний порядок роботи для працівників Генеральної прокуратури України:

початок робочого дня о 9.00 годині, перерва на обід - з 13.00 години до 13 години 45 хвилин, закінчення робочого дня о 18.00 годині, в п'ятницю о 16 годині 45 хвилин; у передсвяткові дні закінчення роботи на одну годину раніше.

10.3. У структурних підрозділах Генеральної прокуратури України ведеться облік робочого часу працівників шляхом складання табелю відповідальною особою. Щомісячно 13 і 23 числа табель передається до бухгалтерії за підписом начальника структурного підрозділу і відповідальної за це особи.

10.4. Перебування працівників структурних підрозділів із службових питань у робочий час за межами приміщення Генеральної прокуратури України повинно бути з відома керівника відповідного підрозділу, а керівників самостійних структурних підрозділів - відповідного заступника Генерального прокурора України.

10.5. Для виконання невідкладної та непередбаченої роботи працівники Генеральної прокуратури України можуть залучатися для роботи у вихідні, святкові та неробочі дні з наступною компенсацією відповідно до ст. 62 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ).

10.6. У святкові дні за розпорядженням Генерального прокурора України з метою вирішення невідкладних питань, отримання термінової інформації здійснюється чергування оперативними працівниками апарату.

10.7. Відповідно до Закону України "Про відпустки" ( 504/96-ВР ) керівники структурних підрозділів Генеральної прокуратури України щорічно до 25 листопада подають управлінню кадрів пропозиції, погоджені з відповідними заступниками Генерального прокурора України, для складання графіка чергових відпусток підлеглих працівників. Загальний графік відпусток на календарний рік готується не пізніше 1 січня поточного року і доводиться до відома всіх працівників.

10.8. Відпустка працівникам Генеральної прокуратури України надається на підставі рапорту (заяви) не пізніше 14 днів до її початку на ім'я Генерального прокурора України за погодженням з керівником самостійного структурного підрозділу, а для керівників підрозділів - з відповідним заступником Генерального прокурора України.

10.9. У разі виробничої необхідності працівники можуть бути відкликані із щорічної чи додаткової відпустки наказом Генерального прокурора України або виконуючим його обов'язки. Частина невикористаної відпустки, що залишилася, надається працівнику у будь-який інший час поточного року чи приєднується до відпустки у наступному році на підставі відповідного наказу.

10.10. Контроль за дотриманням графіка відпусток та оформленням документів, пов'язаних з ними, здійснюється управлінням кадрів.

Зміни та доповнення до Регламенту Генеральної прокуратури України можуть вноситися відповідним наказом Генерального прокурора України за обґрунтованими пропозиціями керівників самостійних структурних підрозділів апарату, завізованими заступниками Генерального прокурора України, і за погодженням з організаційно-контрольним управлінням.

Начальник організаційно-контрольного управління М.Гошовський