КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ
N 418 від 22.07.2005

Про затвердження Положення про колегію
Київської обласної державної адміністрації

( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями
Київської обласної державної адміністрації
N 532 від 06.07.20
06
N 650 від 14.08.20
06 )

Відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" ( 586-14 ) (із наступними змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 02.10.2003 N 1569 "Про затвердження Загального положення про колегію центрального органу виконавчої влади і місцевої державної адміністрації", Регламенту Київської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.04.2002 N 223:

1. Затвердити Положення про колегію Київської обласної державної адміністрації, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 розпорядження голови облдержадміністрації від 31.10.2003 N 665 "Про затвердження Положення про колегію Київської обласної державної адміністрації".

Голова адміністрації Є.Д.Жовтяк

Затверджено
розпорядженням Київської
обласної державної
адміністрації
від 22.07.2005 N 418

Положення
про колегію Київської обласної державної адміністрації

1. Це Положення визначає загальні засади утворення і діяльності колегії Київської обласної державної адміністрації.

2. Колегія обласної державної адміністрації (далі - Колегія) є дорадчим органом, який утворюється для погодженого вирішення питань, що належать до повноважень обласної державної адміністрації, та для колективного і вільного обговорення найважливіших напрямів її діяльності.

3. У своїй роботі Колегія керується Конституцією України ( 254к/96-ВР ) та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, а також розпорядженнями голови облдержадміністрації.

4. Рішення про утворення Колегії приймається головою обласної державної адміністрації.

Функції Колегії

5. Колегія:

5.1. обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності обласної державної адміністрації;

5.2. розглядає пропозиції щодо:

забезпечення співпраці з центральними органами виконавчої влади, районними державними адміністраціями, органами місцевого самоврядування області під час виконання покладених на неї завдань;

розширення міжнародного співробітництва області в економічній і соціально-культурній сферах;

формування та реалізації державної політики на території області;

5.3. визначає шляхи реалізації в області державних програм, обговорює прогнози і програми соціально-економічного розвитку області, обласні програми;

5.4. розглядає питання про стан дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю та усунення виявлених недоліків;

5.5. розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління;

5.6. аналізує стан роботи обласної державної адміністрації з питань забезпечення прав і свобод людини і громадянина;

5.7. розглядає результати роботи обласної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління, а також інших підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності і підпорядкування (у межах компетенції);

5.8. аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;

5.9. розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на обласну державну адміністрацію.

Склад Колегії

6. До складу колегії обласної державної адміністрації входять:

голова обласної державної адміністрації (голова колегії), його перший заступник та заступники голови (за посадою), керівник апарату, керівники інших структурних підрозділів облдержадміністрації;

у разі потреби - керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади, голови районних державних адміністрацій, посадові особи органів місцевого самоврядування (за згодою).

До складу колегії облдержадміністрації за пропозицією громадських організацій, творчих спілок, підприємств, наукових установ та інших організацій можуть бути включені їхні представники. ( Пункт 6 в редакції Розпорядження Київської обласної державної адміністрації N 650 від 14.08.2006 )

7. Кількісний і персональний склад Колегії визначається та затверджується головою обласної державної адміністрації. Члени Колегії обласної державної адміністрації вводяться до складу колегії та виводяться з її складу головою обласної державної адміністрації, про що видається відповідне розпорядження.

Організація роботи Колегії

8. Організаційною формою роботи Колегії є засідання. Засідання Колегії проводяться, як правило, один раз на місяць, позапланові - у міру потреби. Голова Колегії може визначити іншу періодичність проведення засідань Колегії.

У разі потреби можуть проводитися розширені та виїзні засідання Колегії, а також спільні засідання з колегіальними органами інших органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

9. Робота колегії проводиться відповідно до переліку питань, який включається окремим розділом до перспективного (річного), поточних (квартальних) та оперативних (місячних) планів роботи обласної державної адміністрації, і затверджується головою облдержадміністрації. У цьому переліку визначається зміст питань, що необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів на засідання колегії, орієнтовна дата проведення засідання колегії. ( Абзац перший пункту 9 в редакції Розпорядження Київської обласної державної адміністрації N 532 від 06.07.2006 )

Перелік питань для розгляду на засіданнях Колегії готується за пропозиціями членів Колегії, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації у строки та порядку, визначених Регламентом облдержадміністрації для підготовки відповідних планів роботи.

10. Перелік питань для розгляду на засіданнях Колегії доводиться до відома членів Колегії, керівників структурних підрозділів обласної державної адміністрації, відповідних обласних установ та організацій, районних державних адміністрацій та виконавчих комітетів міських рад (міст обласного значення) шляхом надсилання планів роботи обласної державної адміністрації на відповідний період.

11. Додаткові питання для розгляду на засіданні Колегії вносяться членами Колегії, керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації на розгляд голові облдержадміністрації (голові Колегії) не пізніше ніж за десять днів до чергового засідання.

12. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання Колегії визначаються головою Колегії.

13. Загальним відділом апарату облдержадміністрації, після затвердження головою облдержадміністрації переліку основних питань для розгляду на черговому засіданні Колегії, формується план підготовки до засідання Колегії, де зазначається перелік документів, що подаються до засідання, посадові особи, відповідальні за їх підготовку, і терміни подання документів.

План підготовки засідання Колегії узгоджується (візується) із заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків та подається керівникові апарату адміністрації, який візує план і подає його на затвердження голові облдержадміністрації (голові Колегії).

Після затвердження план підготовки засідання Колегії загальним відділом розсилається у дводенний термін виконавцям.

14. У разі необхідності, за визначенням голови облдержадміністрації (голови Колегії), можуть утворюватися робочі групи для вивчення питань, що вносяться на розгляд Колегії.

Склад робочої групи затверджується заступником голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків.

15. Підготовка проекту порядку денного засідання Колегії згідно із затвердженим переліком питань для розгляду та з урахуванням внесених пропозицій щодо додаткових питань, погоджених з головою облдержадміністрації (головою Колегії), здійснюється загальним відділом апарату облдержадміністрації. Проект порядку денного візується заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків і подається не пізніше як за 7 днів до засідання керівникові апарату облдержадміністрації, який візує проект та подає на підпис голові облдержадміністрації (голові Колегії).

16. До засідання Колегії подаються:

16.1. проект порядку денного засідання Колегії, завізований заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків та керівником загального відділу апарату адміністрації;

16.2. довідки, адресовані Колегії облдержадміністрації з питань, внесених на розгляд Колегії, із викладенням обґрунтованих висновків і пропозицій.

Довідки підписуються відповідним заступником голови облдержадміністрації та візуються керівником структурного підрозділу облдержадміністрації, обласної установи, відповідальним за підготовку питання;

16.3. проект розпорядження та/або проект доручень голови облдержадміністрації з питання, що розглядатиметься;

16.4. проект рішення Колегії (у разі потреби), в якому викладаються рекомендації (пропозиції) щодо рішень і дій, пов'язаних з розглянутим питанням, зокрема щодо прийняття відповідного розпорядження та/або доручень голови обласної державної адміністрації;

16.5. список членів Колегії;

16.6. список учасників засідання Колегії із зазначенням їх прізвищ (в алфавітному порядку), імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;

16.7. у разі потреби, список осіб, які попередньо виявили бажання взяти участь в обговоренні відповідних питань порядку денного засідання Колегії, із зазначенням їх прізвищ, імен та по батькові, місця роботи та займаних посад;

16.8. інші довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які стосуються порядку денного.

Документи, зазначені у підпунктах 16.2 - 16.8, візуються заступниками голови облдержадміністрації згідно із розподілом обов'язків та відповідними керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних установ.

17. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання Колегії, подають матеріали у терміни, визначені планом підготовки засідання, до загального відділу апарату облдержадміністрації.

Загальний відділ апарату облдержадміністрації контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення та не пізніше як за три дні до дня проведення засідання подає підготовлені і сформовані матеріали керівникові апарату облдержадміністрації, який візує документи і представляє їх на розгляд та узгодження голові облдержадміністрації (голові Колегії).

У разі недостатньої підготовленості того чи іншого питання голова облдержадміністрації (голова Колегії) може прийняти рішення про зняття його з розгляду та/або перенесення розгляду питання на іншу дату.

18. Керівники структурних підрозділів облдержадміністрації, обласних установ, відповідальні за підготовку питання на засідання Колегії, узгоджують та координують роботу інших структурних підрозділів, органів виконавчої влади, обласних установ, залучених до розроблення відповідних матеріалів.

19. Членам Колегії матеріали надсилаються загальним відділом апарату адміністрації не пізніше як за два дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання Колегії - за один день до дня засідання.

20. Запрошені на засідання Колегії повідомляються загальним, організаційним відділами апарату облдержадміністрації, службами із забезпечення діяльності заступників голови облдержадміністрації про місце, час, порядок денний засідання Колегії не пізніше як за два дні до засідання колегії.

Порядок проведення засідання Колегії

21. Засідання Колегії веде її голова, а у разі його відсутності посадова особа, на яку покладено виконання обов'язків голови облдержадміністрації.

22. Засідання Колегії проводиться у разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини загальної кількості членів Колегії.

23. Члени Колегії беруть участь у засіданні Колегії особисто.

Якщо член Колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові Колегії відповідні пропозиції у письмовій формі.

24. Порядок денний і рішення Колегії з обговорюваних питань затверджуються членами Колегії шляхом голосування.

25. Члени Колегії, які беруть участь у її засіданні, реєструються.

Особи, запрошені на засідання Колегії для розгляду окремих питань можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови Колегії.

26. Члени Колегії і особи, запрошені для участі у розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.

27. Головуючий на засіданні Колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного. Під час закритих засідань Колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється відповідно до законодавства.

28. Рішення Колегії приймаються з кожного питання порядку денного відкритим голосуванням більшістю голосів, присутніх на засіданні членів Колегії.

За рішенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування, порядок проведення якої визначається головуючим. Думка відсутнього члена Колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні Колегії і враховується під час голосування.

29. У разі проведення спільних засідань колегії двох і більше органів виконавчої влади приймається спільне рішення. Порядок проведення спільного засідання визначається за домовленістю голів колегій.

30. Голова Колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання Колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.

31. Після засідання Колегії посадові особи, відповідальні за підготовку розглянутих питань, в обов'язковому порядку доопрацьовують протягом 10 календарних днів (якщо головою Колегії чи рішенням Колегії не встановлено інший термін) проекти рішень, протокольних рішень Колегії, розпоряджень та/або доручень голови облдержадміністрації з урахуванням зауважень і пропозицій, висловлених учасниками засідання Колегії і схвалених Колегією під час обговорення питань порядку денного, погоджують із зацікавленими членами Колегії, структурними підрозділами облдержадміністрації, обласними установами і подають на розгляд голові облдержадміністрації (голові Колегії).

32. Рішення Колегії проводяться у життя, як правило, розпорядженнями голови облдержадміністрації або його дорученнями відповідним посадовим особам.

У разі виникнення розбіжностей між головою та іншими членами Колегії під час прийняття рішення голова облдержадміністрації проводить у життя своє рішення, доповідаючи у разі потреби про розбіжності, що виникли, керівництву Кабінету Міністрів України. Члени Колегії також можуть повідомити свою думку керівництву Кабінету Міністрів України. Інформування здійснюється відповідно до розподілу функціональних повноважень між Прем'єр-міністром України, Першим віце-прем'єр-міністром України та віце-прем'єрміністрами України.

Рішення Колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання розпорядження).

33. Рішення Колегії оформляються протоколами, які підписуються головуючим на засіданні та візуються працівником, який веде протокол, а також заступниками голови облдержадміністрації відповідно до розподілу обов'язків; у разі необхідності (за визначенням керівника апарату облдержадміністрації) також працівником юридичного відділу апарату адміністрації.

У протоколах засідань вказується дата, час і місце проведення засідання, прізвища та ініціали присутніх членів Колегії, прізвища, імена та по батькові, місце роботи та посади запрошених на засідання, перелік питань, що розглядалися, прізвища, імена та по батькові і посада доповідачів, прізвища та ініціали виступаючих, зміст прийнятих рішень та доручень голови облдержадміністрації з обговорюваних питань.

34. Рішення спільних засідань колегій оформляються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та візуються працівником, який веде протокол. З боку облдержадміністрації спільний протокол візують також заступники голови облдержадміністрації згідно з розподілом обов'язків та керівник апарату облдержадміністрації.

35. Протоколювання засідань Колегії, а у разі необхідності, за визначенням голови Колегії - стенографування (технічний запис) здійснює загальний відділ апарату облдержадміністрації.

36. Рішення, прийняті на засіданнях Колегії, у формі витягів із протоколу або протоколу засідання надсилаються загальним відділом апарату облдержадміністрації у 3-денний термін після підписання протоколу, відповідним посадовим особам згідно з розрахунком розсилання, складеним керівником структурного підрозділу, відповідальним за підготовку відповідного питання, та одним із працівників загального відділу апарату адміністрації відповідно до посадових обов'язків.

37. Матеріали засідань Колегії формуються і зберігаються в установленому порядку в загальному відділі апарату облдержадміністрації.

38. Контроль за виконанням рішень Колегії, доручень голови облдержадміністрації з розглянутих питань, розпоряджень голови облдержадміністрації, прийнятих за результатами обговорення питань Колегією, здійснюється сектором контролю апарату облдержадміністрації. ( Пункт 38 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Київської обласної державної адміністрації N 650 від 14.08.2006 )

39. Колегія заслуховує інформації (звіти) про стан виконання рішень колегії, доручень та розпоряджень голови облдержадміністрації з обговорених на засіданнях Колегії питань.

40. Організаційне забезпечення підготовки та проведення засідань Колегії покладається на загальний, організаційний відділи та відділ господарського забезпечення апарату адміністрації, служби із забезпечення діяльності заступників голови адміністрації.

41. Матеріально-технічне забезпечення засідань Колегії здійснюється обласною державною адміністрацією.

Керівник апарату адміністрації А.П.Косенко