Увага! Це є застаріла редакція документа. На останню редакцію

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ
07.04.2005 N 878

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 квітня 2005 р. за N 436/10716

Про затвердження Порядку оскарження
результатів перевірки виконання умов
договору купівлі-продажу об'єкта приватизації
у державному органі приватизації

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна
N 484 від 10.04.20
12 )

Відповідно до ст. 27 Закону України "Про приватизацію державного майна" ( 2163-12 ) наказую:

1. Затвердити Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації, що додається.

2. Директору Департаменту реалізації та контролю за виконанням умов договорів купівлі-продажу Нікітіну Ю.В. забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Фонду Парфененка Д.М.

Голова Фонду М.Чечетов

Затверджено
Наказ Фонду державного майна
України
07.04.2005 N 878

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
26 квітня 2005 р. за N 436/10716

Порядок
оскарження результатів перевірки
виконання умов договору купівлі-продажу
об'єкта приватизації у державному
органі приватизації

1. Загальні положення

1.1. Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації у державному органі приватизації (далі - Порядок) визначає, як власник об'єкта приватизації, придбаного за договором купівлі-продажу, та/або підприємство, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за зазначеним договором, а також інша фізична або юридична особа (далі - заявник) може оскаржити результати перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, здійсненої державним органом приватизації (далі - орган приватизації).

Порядок визначає процедуру:

подання заяви про оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об'єкта приватизації (далі - заява);

розгляду заяви в органі приватизації;

прийняття рішення органом приватизації щодо питання, порушеного в заяві, та інформування заявника про прийняте рішення;

подальших дій заявника в разі незгоди з рішенням, прийнятим органом приватизації.

1.2. Порядок розроблено з метою створення для заявника можливості врегулювання спірних питань, пов'язаних з його незгодою з результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, в органі приватизації попередньо перед ужиттям інших заходів щодо захисту своїх прав згідно із законодавством. Це не унеможливлює вжиття ним інших заходів без звернення до органу приватизації.

1.3. Предметом оскарження згідно з цим Порядком можуть бути як зміст окремих розділів, так і загальні висновки, викладені в акті перевірки.

2. Порядок подання заяви

2.1. Заява подається заявником (власником об'єкта купівлі-продажу або заявником з боку підприємства, майно або акції якого є об'єктом купівлі-продажу за договором, стан виконання умов якого перевірявся) до органу приватизації, що здійснив перевірку, не пізніше 10 днів від дати отримання ним акта перевірки, оформленого належним чином.

Заяви з боку інших юридичних або фізичних осіб приймаються у строк, що не перевищує 30 днів після закінчення перевірки.

2.2. Заява викладається в письмовій формі та надсилається до органу приватизації поштою або через уповноваженого представника.

У заяві зазначаються:

- найменування юридичної особи - заявника (прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - заявника) або підприємства та адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь);

- дата акта перевірки, що оскаржується, та ким він складений з боку органу приватизації;

- суть порушеного питання, обґрунтування незгоди з висновками, викладеними в акті перевірки;

- перелік документів, доказів і розрахунків, які заявник вважає за доцільне додати до заяви.

2.3. Заява підписується відповідно керівником (виконуючим обов'язки керівника) юридичної особи - заявником чи фізичною особою - заявником (або уповноваженою особою). Підпис керівника (виконуючого обов'язки керівника) юридичної особи - заявника скріплюється печаткою цієї юридичної особи.

2.4. Якщо заява подається уповноваженим представником від імені юридичної особи, до неї додається довіреність, оформлена згідно зі статтею 246 Цивільного кодексу України ( 435-15 ).

2.5. Заява, оформлена без дотримання вищенаведених вимог, повертається заявникові листом органу приватизації з відповідними роз'ясненнями в 15-денний строк від дати її надходження до органу приватизації. Лист органу приватизації направляється з повідомленням про його вручення за адресою, зазначеною у заяві. Заявник має право на повторне подання до органу приватизації доопрацьованих документів. Строк, протягом якого заявник має право доопрацювати документи і повторно подати їх до органу приватизації, визначається у листі органу приватизації в залежності від кожного конкретного випадку, але не менше 10 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом. Якщо цей строк листом органу приватизації не визначено, він становить 15 днів від дати отримання листа органу приватизації адресатом.

2.6. Повторний розгляд заяви органом приватизації здійснюється згідно з цим Порядком.

2.7. Якщо заявник з поважних причин пропустив строк оскарження акта перевірки, строк подання заяви може бути продовжено органом приватизації.

3. Розгляд заяви в органі приватизації

3.1. Попередній розгляд заяви здійснюється відповідними підрозділами органу приватизації у 15-денний строк від дати отримання органом приватизації належним чинним оформлених документів. Відповідальним підрозділом є підрозділ, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу. У разі досягнення взаємоприйнятного для органу приватизації та заявника рішення заявнику направляється лист органу приватизації з повідомленням про вручення його за адресою, зазначеною у заяві. Заявник повинен у триденний строк від дати отримання листа органу приватизації направити органу приватизації своє повідомлення про згоду чи незгоду з прийнятим рішенням. У разі ненадання заявником повідомлення у визначений строк це вважається його згодою з рішенням.

3.2. У разі недосягнення взаємоприйнятного рішення під час попереднього розгляду заяви її подальший розгляд здійснюється комісією органу приватизації з розгляду заяв про оскарження результатів перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації (далі - комісія).

3.3. Склад комісії:

голова комісії - уповноважена посадова особа органу приватизації, якій підпорядковується структурний підрозділ, до функціональних обов'язків якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу;

заступник голови комісії - керівник структурного підрозділу органу приватизації, до функціональних обов'язків якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

Члени комісії:

працівники структурних підрозділів органу приватизації, до функціональних обов'язків яких належать:

контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу;

правове забезпечення роботи органу приватизації;

залежно від групи об'єкта приватизації - працівники структурних підрозділів органу приватизації, до функціональних обов'язків яких належать:

регулювання міждержавних майнових відносин та створення господарських товариств за участю держави;

підготовка та проведення конкурсів з продажу пакетів акцій господарських товариств;

продаж об'єктів малої приватизації та цілісних майнових комплексів;

секретар комісії - фахівець підрозділу органу приватизації, до функціональних обов'язків якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

Персональний склад та регламент роботи комісії затверджуються наказами органу приватизації. ( Пункт 3.3 глави 3 в редакції Наказу Фонду державного майна N 484 від 10.04.2012 )

3.4. Пропозицію про винесення питання на розгляд комісії готує підрозділ, до функцій якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу.

Пропозиція з викладеними проблемами готується у вигляді службової записки на ім'я голови комісії. До службової записки додаються: заява, акт перевірки з додатками до нього, пояснення особи, яка здійснила перевірку (у разі потреби) та інші документи, які стосуються оскаржуваних висновків.

3.5. Розгляд заяви здійснюється комісією протягом 10 робочих днів від дня отримання головою комісії пропозиції про винесення питання на розгляд комісії.

У разі необхідності розгляд комісією заяви може здійснюватися за участю заявника (уповноваженої особи заявника) та особи, яка здійснила перевірку.

3.6. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів.

3.7. За результатами розгляду комісія може прийняти одне з таких рішень:

- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті, та призначити проведення додаткової (повторної) перевірки й особу, яка здійснюватиме перевірку;

- скасувати в певній частині висновки, викладені в акті, без призначення додаткової (повторної) перевірки;

- скасувати акт повністю, призначити проведення додаткової (повторної) перевірки й особу, яка здійснюватиме перевірку;

- залишити акт перевірки без змін;

- інше рішення.

3.8. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні особами, що входять до складу комісії, та затверджується головою. У разі необхідності за результатами розгляду питання комісією готується наказ органу приватизації.

3.9. Про прийняте рішення заявник повідомляється протягом п'яти робочих днів з моменту його прийняття листом органу приватизації з повідомленням про вручення за адресою, зазначеною у заяві. Датою вручення рішення (відповіді) заявнику вважається дата, зазначена працівником поштового зв'язку на повідомленні про вручення поштового відправлення.

3.10. У разі незгоди заявника з рішенням комісії заявник має право оскаржити його в судовому порядку згідно із законодавством.

Директор Департаменту реалізації та контролю за
виконанням умов договорів купівлі-продажу Ю.Нікітін