Документ втратив чиннiсть!

МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ТА У СПРАВАХ ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ВІД НАСЛІДКІВ
ЧОРНОБИЛЬСЬКОЇ КАТАСТРОФИ

НАКАЗ
28.08.2002 N 222

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
29 січня 2003 р. за N 71/7392

(Наказ втратив чинність на підставі Наказу
Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах
захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи
від 10.07.2006 N 4
31)

Про впорядкування умов оплати праці членів екіпажів
морських суден аварійно-рятувального загону
МНС України

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства
України з питань надзвичайних ситуацій
та у справах захисту населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи
N 301 від 26.08.2003
N 242 від 01.06.200
4 )

Наказами Міністерства
України з питань надзвичайних ситуацій
N 76 від 27.09.20
04
N 36 від 21.01.20
05 )

На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10 січня 2002 року N 18 "Про підвищення посадових окладів (ставок заробітної плати) працівників установ, закладів та організацій бюджетної сфери", згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2001 року N 134 "Про впорядкування умов оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери" (із змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 18 травня 2001 року N 541 "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери") та з метою впорядкування умов оплати праці працівників бюджетних установ, закладів та організацій МНС України наказую:

1. Затвердити Умови оплати праці членів екіпажів морських суден аварійно-рятувального загону Міністерства з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.

2. Установити, що умови оплати праці, які зазначені у пункті 1 цього наказу, запроваджуються з 1 лютого 2002 року.

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Державного секретаря Левченко В.П.

4. Скасувати наказ Начальника Штабу ЦО України від 18.10.96 N 385.

Міністр В.В.Дурдинець

Погоджено:

Міністерство фінансів України Державний секретар А.А.Максюта

Міністерство праці та соціальної політики України
Заступник Державного секретаря М.О.Солдатенко

Затверджено
Наказ Міністерства з питань
надзвичайних ситуацій
та у справах захисту
населення від наслідків
Чорнобильської катастрофи
28.08.2002 N 222

Зареєстровано
в Міністерстві юстиції України
29 січня 2003 р. за N 71/7392

Умови
оплати праці членів екіпажів морських суден
аварійно-рятувального загону Міністерства з питань
надзвичайних ситуацій та у справах захисту
населення від наслідків Чорнобильської катастрофи

I. Загальні положення

1. Встановлення посадових окладів, тарифних ставок

1.1. Посадові оклади працівників установлюються відповідно до схем посадових окладів, наведених у додатках 1-5 до цих Умов, залежно від складності та обсягу виконуваних робіт, рівня кваліфікації працівників, їх досвіду і знань.

1.2. Посадові оклади заступників керівників установлюються на 5-15 відсотків, помічників керівників - на 30 - 40 відсотків нижче ніж посадовий оклад відповідного керівника.

1.3. Посадові оклади (ставки заробітної плати) працівників, які мають спортивні звання, підвищуються:

"заслужений тренер", "заслужений майстер спорту" - на 20 відсотків;

"майстер спорту міжнародного класу" - на 15 відсотків;

"майстер спорту" - на 10 відсотків.

За наявності двох або більше звань посадові оклади (ставки заробітної плати) працівників підвищуються за одним (вищим) званням.

1.4. Годинні тарифні ставки водолазам визначаються шляхом ділення місячного окладу (ставки заробітної плати) на середньомісячну норму робочого часу.

1.5. На суднах, де за штатом (штатним розписом) поряд з посадою головного механіка є посади старшого механіка і старшого електромеханіка, старшому механіку і старшому електромеханіку посадовий оклад установлюється на 10 відсотків менше ніж посадовий оклад головного механіка.

1.6. На суднах, де за штатом (штатним розписом) є посади старшого боцмана, старшому боцману установлюється посадовий оклад, передбачений для боцмана судна цієї групи, а боцману установлюється посадовий оклад на 10 відсотків менше ніж посадовий оклад старшого боцмана.

1.7. Членам екіпажів рейдових суден з будівельною ефективною потужністю головних механізмів до 220 кіловат за час використання суден за кордоном зовнішнього рейду пункту базування відповідно до Переліку (додаток 6 до Умов) установлюються посадові оклади, передбачені для членів екіпажів морських суден.

1.8. Авральні роботи*, що виконуються членами екіпажу судна понад нормальну тривалість робочого часу, ураховуються окремо і оплачуються, як за роботу в надурочний час. Аварійні роботи**, що виконуються членами екіпажу судна понад норму робочого часу, оплаті не підлягають.

---------------

* До авральних робіт належать: роботи, пов'язані з входом судна в порт і виходом з нього (відкриття і закриття вантажних люків; поставлення та прибирання трапів, швартування та відшвартовування судна, підняття якорів); роботи, пов'язані з виконанням митних й інших формальностей; роботи з переведення судна в межах рейду чи порту, за винятком суден, що спеціально працюють на рейді чи в порту; роботи з перекладання трубопроводу рефулерного земснаряда; роботи, що виконуються членами екіпажів допоміжних суден з подання вантажів на кораблі безпосередньо в морі.

** До аварійних робіт належать: роботи щодо усунення аварійного стану судна та виправлення пошкоджень, поломів як корпусу, так і машини в період плавання, що перешкоджають подальшому прямуванню судна до першого порту, роботи з рятування людей і судна, суднового майна і вантажу, а також роботи з надання допомоги іншим суднам, що зазнали лиха; роботи, викликані штормовою погодою: додаткове подання швартових кінців, перешвартуваня в портах і перестановка судна в безпечне місце; роботи зі зняття свого судна з мілини та відвантаження палива і вантажу для полегшення судна, коли воно зазнало лиха; роботи з ліквідації пожеж на судні, а також на суднах, що буксируються і пливуть поруч; роботи, пов'язані з оголошення пожежної чи водної тривоги.

1.9. Командиру аварійно-рятувального загону надається право установлювати працівникам конкретні посадові оклади, надбавки, доплати в межах, передбачених цими Умовами, преміювати працівників відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи, надавати працівникам матеріальну допомогу, у тому числі й на оздоровлення, за винятком матеріальної допомоги на поховання, у сумі не більше ніж один посадовий оклад на рік. Порядок і умови преміювання (категорії працівників, які підлягають преміюванню, періодичність виплати премій тощо) установлюються положенням про преміювання, затвердженим командиром за погодженням з відповідним профспілковим органом (радою представників трудового колективу).

1.10. Оплата праці працівників, прийнятих за строковими трудовими договорами для тимчасового заміщення посад, що комплектуються жінками із числа військовослужбовців, на період їх відпусток у зв'язку з вагітністю та пологами та для догляду за дитиною, здійснюється на умовах, передбачених цим наказом для відповідної категорії працівників, за рахунок асигнувань, виділених на грошове забезпечення.

2. Установлення доплат

2.1. Працівникам установлюються доплати у розмірі до 50 відсотків посадового окладу відсутнього працівника або за вакантною посадою (професією):

за виконання обов'язків тимчасово відсутніх працівників ;

за суміщення професій (посад);

за розширення зони обслуговування або збільшення обсягу виконуваних робіт. Зазначені види доплат не встановлюються керівникам та їх заступникам.

2.2. Працівникам за роботу в нічний час (за кожну годину роботи з 10 години вечора до 6 години ранку) установлюється доплата у розмірі до 40 відсотків годинної тарифної ставки (посадового окладу).

2.3. Працівникам військ Цивільної оборони України установлюється доплата у розмірі до 50 відсотків тарифної ставки (посадового окладу) за підтримання постійної бойової готовності військ.

Доплата за підтримання постійної бойової готовності військ не виплачується працівникам, які прийняті на роботу за сумісництвом, тимчасовим і сезонним працівникам.

2.4. Членам екіпажу судна, залишеним на судні за розпорядженням капітана на час перебування в порту або на рейді для забезпечення безпеки судна (без виконання основної роботи), за кожну годину чергування здійснюється доплата у розмірі 50 відсотків годинного посадового окладу. Ця норма застосовується до екіпажів суден, укомплектованих в одну або дві зміни (вахти) під час залучення їх до бойового чергування або участі в аварійно-рятувальних операціях чи інших надзвичайних обставинах.

2.5. Членам екіпажів рейдових водолазних суден (катерів) за час роботи за кордоном зовнішнього рейду пункту базування відповідно до Переліку (додаток 6 до Умов) здійснюється доплата у розмірі 12 відсотків посадового окладу.

2.6. Членам екіпажів суден здійснюється доплата в розмірі 25 відсотків посадового окладу за перевезення боєприпасів, вибухових пристроїв.

2.7. Командному складу рейдових суден з будівельною ефективною потужністю головних механізмів до 220 кіловат за час використання суден за кордоном зовнішнього рейду пункту базування відповідно до Переліку (додаток 6 до Умов) установлюється доплата в розмірі до 12 відсотків посадового окладу.

2.8. На суднах, де за штатом посади помічника капітана з господарської частини або завідувача продовольчого складу не передбачені, члену екіпажу, який виконує обов'язки артільника, установлюється доплата, виходячи зі штатної чисельності екіпажу: від 10 до 20 осіб - 20 відсотків; від 21 до 40 осіб - 35 відсотків; понад 40 осіб - 50 відсотків посадового окладу, передбаченого за посадою завідувача складу.

3. Установлення надбавок

3.1. Працівникам установлюються надбавки у розмірі до 50 відсотків посадового окладу:

за високі досягнення у праці;

за виконання особливо важливої роботи (на термін її виконання);

за складність, напруженість у роботі.

Граничний розмір зазначених надбавок для одного працівника не повинен перевищувати 50 відсотків посадового окладу.

У разі несвоєчасного виконання завдань, погіршення якості роботи і порушення трудової дисципліни ці надбавки скасовуються або зменшуються.

3.2. За вислугу років у Цивільній обороні України до посадового окладу (ставки) працівникам підрозділів Цивільної оборони України (крім посад медичних та інших працівників, для яких відповідні доплати передбачені іншими нормативно-правовими актами) встановлюються надбавки залежно від стажу роботи, який дає право на отримання такої надбавки, у розмірах:

понад 2 роки - 5 відсотків;

понад 5 років - 10 відсотків;

понад 10 років - 15 відсотків;

понад 15 років - 20 відсотків;

понад 20 років - 25 відсотків.

Надбавка за вислугу років у Цивільній обороні України не виплачується працівникам, які прийняті на роботу за сумісництвом, тимчасовим і сезонним працівникам.

II. Особливості оплати праці водолазів

1. Тарифні ставки водолазів 3-го класу встановлюються залежно від характеру робіт, що виконуються:

------------------------------------------------------------------
|Водолаз: |Тарифні ставки (грн.) |
|-----------------------------------------+----------------------|
| I групи спеціалізації робіт | 290 |
|(будівництво та ремонт підводних | |
|гідрографічних споруд, бурового та | |
|нафтогазопромислового обладнання; | |
|прокладення і ремонт трубопроводів і | |
|кабелів; підводні суднопідйомні та | |
|аварійно-рятувальні роботи; роботи з | |
|поглиблення та очищення дна; | |
|судноремонтні, суднові роботи, роботи з | |
|очищення корпусів суден, монтажні та | |
|слюсарні роботи; технічне обслуговування | |
|підводних частин бурового та | |
|нафтопромислового обладнання на морських | |
|нафтових і газових родовищах, а також | |
|морських трубопроводів і кабелів; | |
|експериментальні водолазні спуски) | |
|-----------------------------------------+----------------------|
| II групи спеціалізації робіт | 280 |
|(експлуатаційне обслуговування підводних | |
|частин гідрографічних споруд, водних | |
|шляхів, опор, мостів і каналів; технічне | |
|обслуговування трубопроводів і кабелів | |
|(крім морських); обслуговування | |
|науково-дослідних робіт (крім | |
|експериментальних водолазних спусків); | |
|вирощування та добування морепродуктів | |
|-----------------------------------------+----------------------|
| III групи спеціалізації робіт | 271 |
|(рятувальні водолазні роботи на | |
|рятувальних станціях, дослідження і | |
|очистка дна водних об'єктів для масового | |
|відпочинку) | |
------------------------------------------------------------------

( Пункт 1 розділу II в редакції Наказів МНС N 301 від 26.08.2003, N 242 від 01.06.2004; в редакції Наказів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій N 76 від 27.09.2004, N 36 від 21.01.2005 )

2. За клас кваліфікації водолазам виплачується щомісячна надбавка до посадового окладу водолаза 3-го класу в розмірах:

водолазам 2-го класу - 15 відсотків;

водолазам 1-го класу - 25 відсотків.

Крім того, водолазам 1-го і 2-го класів, які відпрацювали під підвищеним тиском не менше 1200 годин, з яких не менше 100 годин - безпосередньо на глибинах більше 60 метрів, виплачується додаткова щомісячна надбавка до посадового окладу у розмірі 10 відсотків.

3. За час перебування під водою залежно від глибини занурювання водолазам та іншим працівникам, які здійснюють спуски під воду для виконання службових завдань, крім їх тарифної ставки (посадового окладу), встановлюється погодинна оплата (у коефіцієнтах до годинної тарифної ставки водолаза третього класу):

--------------------------------------------------------------
|При глибині занурювання, | Розміри оплати за одну годину |
|метрів |перебування під водою, коефіцієнт |
|-------------------------+----------------------------------|
|До 6 | 0,56 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 6 до 12 | 0,64 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 12 до 20 | 0,72 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 20 до 30 | 0,88 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 30 до 40 | 1,04 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 40 до 45 | 1,20 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 45 до 50 | 1,36 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 50 до 60 | 1,69 |
--------------------------------------------------------------

4. За час спусків під воду, роботи під водою, перебування під заданим робочим тиском у барокамері із застосуванням для дихання штучних газових сумішей методом короткочасних занурювань і методом тривалого перебування під підвищеним тиском, окрім їх тарифної ставки (посадового окладу), встановлюється погодинна оплата в коефіцієнтах до годинної тарифної ставки водолаза третього класу:

4.1. За час роботи під водою безпосередньо на грунті або на об'єкті, а також за час перебування під найбільшим тиском у водолазному відсіку чи водолазному підводному апараті залежно від глибини занурювання:

--------------------------------------------------------------
|При глибині занурювання, | Розмір оплати за одну годину під |
|метрів | водою, коефіцієнт |
|-------------------------+----------------------------------|
|До 60 |Відповідно до порядку і в |
| |розмірах, установлених пунктом 3 |
| |Умов |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 60 до 70 | 6,6 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 70 до 80 | 9,9 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 80 до 90 | 13,1 |
|-------------------------+----------------------------------|
|Понад 90 до 100 | 16,5 |
--------------------------------------------------------------

За кожні наступні 10 метрів занурювання погодинна оплата збільшується на коефіцієнт:

понад 100 до 300 метрів - на 6,6;

понад 300 метрів - на 9,9.

4.2. За одну годину перебування під заданим тиском у барокамері:

при глибині занурювання до 60 метрів - коефіцієнт 0,66;

при глибині занурювання понад 60 метрів - коефіцієнт 1,31.

4.3. За період декомпресії (від глибини занурювання і незалежно від її тривалості), глибоководні спуски методом короткочасного занурювання (за метр занурювання):

понад 60 до 100 метрів - коефіцієнт 0,13;

понад 100 до 150 метрів - коефіцієнт 0,32;

понад 150 до 200 метрів - коефіцієнт 0,66 (методом тривалого перебування під підвищеним тиском - коефіцієнт 1,31).

5. За наявності чинників, що ускладнюють водолазні роботи, погодинна оплата за перебування під водою збільшується:

------------------------------------------------------------------
|у разі швидкості течії: | |
|-----------------------------------------------+----------------|
|від 0,5 до 1,0 м/с |на 20 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|понад 1,0 до 1,5 м/с |на 40 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі хвилювання моря від 2 до 3 балів |на 40 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|при температурі води нижче 4 град. С (за |на 25 відсотків |
|відсутності зігрівальних костюмів) і вище | |
|37 град. С | |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі роботи під кригою |на 15 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі роботи з колиски |на 15 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі роботи на засміченому і в'язкому грунті |на 15 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі роботи у складних умовах (у відсіках |на 30 відсотків |
|кораблів, колодязях, тунелях, трубопроводах, | |
|усередині пальових підвалин, якщо відстані | |
|між палями, трубами менше 1,5 метра) | |
|-----------------------------------------------+----------------|
|якщо видимість менше ніж 1 метр |на 20 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|якщо відсутня видимість |на 30 відсотків |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі забруднення води шкідливими та |на 25 відсотків |
|токсичними домішками | |
|-----------------------------------------------+----------------|
|у разі підривних робіт і робіт з |на 35 відсотків |
|вибухонебезпечними речовинами | |
|-----------------------------------------------+----------------|
|при зварюванні та різанні металу під водою |на 35 відсотків |
------------------------------------------------------------------

За наявності декількох факторів, що ускладнюють водолазні роботи, відсотки збільшення погодинної оплати підсумовуються, при цьому розмір збільшення не повинен перевищувати 100 відсотків погодинної оплати.

6. У разі експериментальних спусків з метою випробування водолазного спорядження, систем життєзабезпечення водолазних комплексів, режимів компресії і декомпресії, дихальних сумішей, методів занурювання та випробування іншої водолазної техніки водолазами та іншими працівниками оплата проводиться згідно з пунктами 3 і 4 Умов у подвійному розмірі.

7. У разі виконання водолазних спусків з використанням автономних засобів для транспортування водолазів, уключаючи водолазні підводні апарати, а також використання індивідуальних буксирувальників і групових транспортувальників різних типів за час перебування на них водолазів під водою погодинна оплата збільшується згідно з пунктами 3 і 4 Умов у півтора разу.

8. За час перебування під підвищеним тиском у барокамері медичного персоналу та інших осіб, які беруть участь у наданні медичної допомоги постраждалому водолазу, здійснення лікувальної рекомпресії погодинна оплата проводиться їм згідно з абзацом другим пункту 4 розділу 2 Умов.

9. Час перебування під водою для надання допомоги потопаючому незалежно від часу перебування під водою враховується за 2 години. Час пошуку утопленого враховується за фактичний час пошуку і, додатково, 2 години - як час витягування утопленого на поверхню. Оплата зазначених робіт проводиться згідно з пунктом 3 розділу 2 Умов.

10. За тренувальні та кваліфікаційні спуски, у тому числі й у декомпресійних камерах, погодинна оплата проводиться згідно з пунктами 3 і 4 Умов у розмірі 50 відсотків.

11. У період навчання професії водолаза в навчальних закладах години перебування під водою тих, хто навчається, не оплачуються.

12. Час перебування під водою розраховується з моменту закриття ілюмінатора водолазного шолома (включення на режим дихання апарату, підвищення тиску в камері до атмосферного) до моменту відкриття на поверхні ілюмінатора (вимикання подиху з апарата).

13. Час перебування під водою під час здійснення водолазних спусків методом тривалого перебування розраховується з моменту закриття внутрішніх люків водолазного дзвона чи водолазного відсіку водолазного підводного апарата після переходу до них водолазів із барокамери перед початком занурювання до моменту відкриття внутрішньої кришки люка апарата для переходу водолазів у барокамеру.

14. Якщо водолазний спуск не відбувся, водолазам та іншим працівникам за час перебування у водолазному дзвоні чи водолазному відсіку водолазного підводного апарата проводиться оплата як за перебування у барокамері під підвищеним тиском.

15. Водолазам 3, 2 і 1-го класів, іншим працівникам, які роблять спуски під воду для виконання службових обов'язків, залежно від кількості годин перебування під водою виплачується одноразова винагорода у таких розмірах:

------------------------------------------------------------------
|Загальна тривалість перебування|Розмір одноразової винагороди (у|
|під водою, у тому числі під |відсотках до посадового окладу |
|підвищеним тиском, з початку |водолаза, що виконує роботи за |
|водолазної практики |третьою групою спеціалізації) |
|-------------------------------+--------------------------------|
| 500 годин | 50 |
|-------------------------------+--------------------------------|
| 1000 годин | 100 |
------------------------------------------------------------------

За кожні наступні 1000 годин перебування під водою одноразова винагорода виплачується зі збільшенням на один посадовий оклад водолаза третьої групи спеціалізації, при цьому максимальний розмір винагороди за кожні наступні 1000 годин не може перевищувати розміру п'яти посадових окладів водолаза третьої групи робіт.

Години перебування під водою за час навчальної підготовки та перепідготовки для виплати одноразової винагороди не враховуються.

Заступник Державного секретаря МНС України В.П.Левченко

Додаток 1
до пункту 1.1 Умов оплати
праці членів екіпажів
морських суден
аварійно-рятувального загону
МНС України

(у редакції наказу МНС
України
від 21.01. 2005 N 3
6 )

Розміри
посадових окладів командного складу морських
рятувальних, водолазних, рятувальних буксирних суден

------------------------------------------------------------------
| | Посадові оклади за групами суден |
| | (грн.) |
| Найменування посад |----------------------------------|
| | I | II |III | IV | V | VI |VII |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Капітан | 325| 333| 344| 355| 367| 377| 388|
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Головний (старший) механік | 313| 325| 333| 344| 355| 367| 377|
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Старший помічник капітана, | 313| 325| 333| 344| 355| 367| 377|
|помічник капітана з наукової | | | | | | | |
|частини, 2-й механік, | | | | | | | |
|2-й електромеханік | | | | | | | |
|(на електроходах), механік | | | | | | | |
|рефрижераторної установки | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|2-й помічник капітана, | 302| 313| 325| 333| 344| 355| 367|
|помічник капітана з | | | | | | | |
|пасажирської частини, | | | | | | | |
|помічник капітана з роботи з | | | | | | | |
|особовим складом, 3-й | | | | | | | |
|механік, 3-й електромеханік | | | | | | | |
|(на електроходах) | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|3-й помічник капітана, 4-й | 290| 302| 313| 325| 333| 344| 355|
|механік, 4-й електромеханік | | | | | | | |
|(на електроходах), механік з | | | | | | | |
|ремонту устаткування, механік| | | | | | | |
|із суднових систем | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|4-й помічник капітана, | - | - |302 |313 |325 |333 |344 |
|помічник капітана з пожежної | | | | | | | |
|частини | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Помічник капітана з | - | - | - |325 |333 |344 |355 |
|електроніки та автоматики, | | | | | | | |
|2-й механік рефрижераторної | | | | | | | |
|установки | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Начальник служби радіаційної | - |333 |344 |344 |355 | - | - |
|безпеки | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Начальник радіостанції | - |313 |325 |333 |344 |355 |367 |
|(у разі технічного | | | | | | | |
|обслуговування | | | | | | | |
|радіонавігаційних приладів) | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Начальник радіостанції | - |302 | 313| 325| 333| 344| 355|
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|1-й радіооператор | 280| 290| 302| 313| 325| 333| 344|

|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|2-й радіооператор | 271| 280| 290| 302| 313| 325| 333|
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Боцман | -| 290| 302| 313| 325| 333| 344|
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Електромеханік (1-й |313 |313 |325 |333 |344 |355 |368 |
|електромеханік) на суднах із | | | | | | | |
|знаком автоматизації (без | | | | | | | |
|електроруху) | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|2-й електромеханік на суднах | - | - | - | - |333 |344 |355 |
|із знаком автоматизації (без | | | | | | | |
|електроруху) | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|3-й електромеханік на суднах | - | - | - | - |325 |333 |344 |
|із знаком автоматизації (без | | | | | | | |
|електроруху) | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Електромеханік (1-й |302 |302 |313 |325 |333 |344 |355 |
|електромеханік) на суднах без| | | | | | | |
|електроруху | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|2-й електромеханік на суднах | - | - | - | - |325 |333 |344 |
|без електроруху | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|3-й електромеханік на суднах | - | - | - | - |325 |333 |344 |
|без електроруху | | | | | | | |
|-----------------------------+----+----+----+----+----+----+----|
|Машиніст помповий (донкерман)| - |280 |290 |302 |313 |325 |333 |
------------------------------------------------------------------

Примітка. На морських рятувальних, водолазних, рятувальних буксирних суднах посадові оклади командного складу підвищуються на 10 відсотків.

( Додаток 1 в редакції Наказів МНС N 301 від 26.08.2003, N 242 від 01.06.2004; в редакції Наказів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій N 76 від 27.09.2004, N 36 від 21.01.2005 )

Додаток 2
до пункту 1.1 Умов оплати
праці членів екіпажів
морських суден
аварійно-рятувального
загону МНС України

(у редакції наказу МНС
України
від 21.01. 2005 N
36 )

Розміри
посадових окладів командного складу буксирних суден

------------------------------------------------------------------
| |Посадові оклади за групами суден |
| Найменування посад | (грн.) |
| |---------------------------------|
| | I | II | III | IV | V |VI |
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|Капітан | 333| 344| 355| 367| 377|388|
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|Старший механік | 325| 333| 344| 355| 367|377|
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|Старший помічник капітана, 2-й| 313| 325| 333| 344| 355|367|
|механік, 2-й електромеханік | | | | | | |
|(на електроходах) | | | | | | |
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|2-й помічник капітана, | 302 | 313 | 325 | 333 | 344 |355|
|помічник капітана з роботи з | | | | | | |
|особовим складом, 3-й механік,| | | | | | |
|3-й електромеханік (на | | | | | | |
|електроходах) | | | | | | |
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|3-й помічник капітана, 4-й | 290 | 302 | 313 | 325 | 333 |344|
|механік, 4-й електромеханік | | | | | | |
|(на електроходах) | | | | | | |
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|Начальник радіостанції (у разі| - | 313 | 325 | 333 | 344 |355|
|технічного обслуговування | | | | | | |
|радіонавігаційних приладів) | | | | | | |
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|1-й радіооператор | 280 | 290 | 302 | 313 | 325 |333|
|------------------------------+-----+-----+-----+-----+-----+---|
|Боцман | - | 290 | 302 | 313 | 325 |333|
------------------------------------------------------------------

( Додаток 2 в редакції Наказів МНС N 301 від 26.08.2003, N 242 від 01.06.2004; в редакції Наказів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій N 76 від 27.09.2004, N 36 від 21.01.2005 )

Додаток 3
до пункту 1.1 Умов оплати
праці членів екіпажів
морських суден
аварійно-рятувального
загону МНС України

(у редакції наказу МНС
України
від 21.01. 2005 N
36 )

Розміри
посадових окладів командного складу рейдових
суден: буксирів, катерів (у тому числі водолазних,
пошуково-рятувальних)

------------------------------------------------------------------
| | Посадові оклади за групами суден |
| | (грн.) |
| Найменування посад |-------------------------------------|
| | I | II |III | IV | V | VI | VII |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Капітан | 302| 313| 325| 333| 344| 355| 367 |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Старший механік | 290| 302| 313| 325| 333| 344| 355 |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Старший помічник капітана,| | | 302| 313| 325| 333| 344 |
|2-й механік | | | | | | | |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Змінний помічник капітана,| 280| 290| 302| 313| 325| 333| 344 |
|змінний механік | | | | | | | |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|2-й помічник капітана, 3-й| - | - | 290| 302| 313| 325| 333 |
|механік, електромеханік | | | | | | | |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|3-й помічник капітана, 4-й| - | - | - | 290| 302| 313| 325 |
|механік | | | | | | | |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Боцман | - | - | 280| 280| 290| 302| 313 |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Старшина | 290| - | - | - | - | - | - |
|--------------------------+----+----+----+----+----+----+-------|
|Помічник старшини | 280| - | - | - | - | - | - |
------------------------------------------------------------------

Примітка. На рейдових водолазних, пошуково-рятувальних суднах посадові оклади командного складу підвищуються на 10 відсотків.

( Додаток 3 в редакції Наказів МНС N 301 від 26.08.2003, N 242 від 01.06.2004; в редакції Наказів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій N 76 від 27.09.2004, N 36 від 21.01.2005 )

Додаток 4
до пункту 1.1 Умов оплати
праці членів екіпажів
морських суден
аварійно-рятувального
загону МНС України

(у редакції наказу МНС
України
від 21.01. 2005 N
36 )

Розміри
місячних окладів (тарифних ставок)
інших членів екіпажів суден

------------------------------------------------------------------
| | Місячні оклади |
| | (тарифні ставки) за |
| Найменування професій | видами суден (грн.) |
| |----------------------|
| | морські | рейдові |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Старший моторист (машиніст), старший | 302 | 290 |
|моторист (машиніст) рефрижераторної | | |
|установки, старший електрик судновий, | | |
|старший матрос, старший матрос-водолаз, | | |
|старший матрос-пожежник, старший машиніст| | |
|насосних установок, старший машиніст | | |
|помповий (старший донкерман) | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Старший машиніст крана (кранівник), | | |
|машиніст крана (кранівник) | | |
|вантажопідйомністю: | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
| понад 250 тонн | - | 290 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
| понад 80 до 250 тонн включно | - | 280 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
| понад 20 до 80 тонн включно | - | 271 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Моторист (машиніст) I класу, моторист | 290 | 280 |
|(машиніст) рефрижераторної установки I | | |
|класу, електрик судновий I класу, | | |
|крановий електрик, матрос I класу, | | |
|матрос-водолаз, лебідник | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Радіотехнік, електрорадіонавігатор, | 280 | - |
|підшкіпер | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Машиніст помповий (донкерман), моторист | 280 | 271 |
|(машиніст) II класу, матрос II класу, | | |
|матрос-пожежник | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Електрик судновий II класу, бортпровідник| 271 | - |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Машиніст котла, машиніст котельної | | |
|установки: | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
| I класу | 280 | 271 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
| II класу | - | 260 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Радіотелеграфіст | 271 | 271 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Електрик судновий (електромонтер з | - | 271 |
|ремонту та обслуговування | | |
|електроустаткування) | | |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Кухар III розряду | 265 | 262 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Кухар IV розряду | 271 | 267 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Кухар V розряду | 275 | 272 |
|-----------------------------------------+----------+-----------|
|Матрос, камбузник, днювальний | 260 | 253 |
------------------------------------------------------------------

Примітка. На суднах, що перелічені в примітках до табл. 1, 3 цих Умов, місячні оклади членів екіпажів, визначені в цій таблиці, підвищуються на 10 відсотків.

( Додаток 4 в редакції Наказів МНС N 301 від 26.08.2003, N 242 від 01.06.2004; в редакції Наказів Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій N 76 від 27.09.2004, N 36 від 21.01.2005 )

Додаток 5
до пункту 1.1 Умов оплати
праці членів екіпажів
морських суден
аварійно-рятувального
загону МНС України

Показники та порядок
віднесення морських (рейдових) суден
до груп за оплатою праці командного складу

----------------------------------------------------------------------------
| Категорія |Показники для | Групи за оплатою праці |
| командного | віднесення |------------------------------------------|
| складу |суден до груп | I | II |III | IV | V | VI | VII |
|--------------------------------------------------------------------------|
| Рятувальні, водолазні, рятувальні буксирні судна |
|--------------------------------------------------------------------------|
|Капітан, |Кубічний | до |понад|понад|понад|понад|понад|понад |
|помічник |модуль, |1100 |1100 |4500 |7500 |15000|30000|60000 |
|капітана, |кубічних |вкл. | до | до | до | до | до | |
|начальник |метрів | |4500 |7500 |15000|30000|60000| |
|радіостанції, | | |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. | |
|перший та другий| | | | | | | | |
|радіооператор, | | | | | | | | |
|боцман, помповий| | | | | | | | |
|машиніст | | | | | | | | |
|(донкерман) | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+------|
|Головний |Будівельна | до |понад|понад|понад|понад|понад|понад |
|(старший) |індикаторна |220 |220 |885 |1470 |2945 |5890 |11775 |
|механік, |потужність |вкл. | до | до | до | до | до | |
|механіки (за |головних | |885 |1470 |2945 |5890 |11775| |
|винятком |двигунів, кВт | |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. | |
|рефрижератор- | | | | | | | | |
|них), | | | | | | | | |
|електромеханіки | | | | | | | | |
|на електроходах,| | | | | | | | |
|весь командний | | | | | | | | |
|склад | | | | | | | | |
|аварійно-ряту- | | | | | | | | |
|вальних суден | | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+------|
|Електромеханіки |Підсумкова | до |понад|понад|понад|понад|понад|понад |
|на суднах без |потужність |300 |300 |600 |1000 |2000 |3500 | 7000 |
|електроруху |електроустат- |вкл. |до | до | до | до | до | |
| |кування, що | |600 |1000 |2000 |3500 |7000 | |
| |обслуговуєть- | |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. | |
| |ся, кВт | | | | | | | |
|----------------+--------------+-----+-----+-----+-----+-----+-----+------|
|Рефрижераторні |Підсумкова |понад|понад|понад|понад|понад|понад|понад |
|механіки |потужність |100 |250 |500 |850 |1700 |3000 | 6000 |
| |рефрижератор- | до | до | до | до | до | до | |
| |ної та |250 |500 |850 |1700 |3000 |6000 | |
| |кліматичної |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. | |
| |установок, | | | | | | | |
| |тисяч | | | | | | | |
| |кілокалорій | | | | | | | |
|--------------------------------------------------------------------------|
| Рейдові судна забезпечення |
|--------------------------------------------------------------------------|
| Буксири, катери (у тому числі водолазні, пошуково-рятувальні) |
|--------------------------------------------------------------------------|
|Весь командний |Будівельна | до |понад|понад|понад|понад|понад|понад |
|склад |індикаторна | 55 | 55 |110 |190 |440 |750 | 1250 |
| |потужність |вкл. | до | до | до | до | до | |
| |головних | |110 |190 |440 |750 |1250 | |
| |двигунів, кВт | |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. |вкл. | |
----------------------------------------------------------------------------

Примітки: 1. Кубічний модуль - добуток довжини, найбільшої ширини і висоти борту судна. Довжина - найбільша відстань від передньої кромки постійної конструкції, крайньої у носі до задньої кромки такої самої конструкції, крайньої у кормі. Ширина найбільша - ширина, виміряна на міделі між зовнішніми кромками шпангоутів. Висота борту - відстань по вертикалі, виміряна на міделі від верхньої кромки горизонтального кіля чи від точки прилягання внутрішньої поверхні зовнішньої обшивки до брускового кіля верхньої кромки бімса верхньої палуби біля борту.

2. Індикаторна потужність головних двигунів установлюється:

для парових поршневих машин - за індикаторною потужністю, вказаною заводом-будівником;

для парових турбін і двигунів внутрішнього згорання - за ефективною потужністю, поділеною на механічний коефіцієнт корисної дії, зазначений заводом-будівником;

для парових поршневих машин з турбінами відпрацьованої пари - за підсумком індикаторної потужності, зазначеної заводом-будівником для поршневої машини і турбіни, а у випадках відсутності заводських даних про потужність турбіни відпрацьованої пари - за індикаторною потужністю, зазначеною заводом-будівником для парової поршневої машини, збільшеною на 20 відсотків;

для турбо- і дизель-електричних установок - за ефективною потужністю турбін чи двигунів внутрішнього згорання, поділеною на механічний коефіцієнт корисної дії, зазначений заводом-будівником;

у разі відсутності заводських даних про механічний коефіцієнт корисної дії індикаторна потужність головних двигунів визначається діленням ефективної потужності на 0,85.

3. При обчисленні підсумкової потужності загального суднового електроустаткування враховується за даними заводів-будівників потужність генераторів суднової електростанції, електродвигунів, акумуляторів, силових трансформаторів, стаціонарних електронагрівальних приладів і всіх джерел споживачів і перетворювачів електроенергії, що обслуговуються електромеханіком, за винятком побутових електроприладів.

4. У підсумкову потужність електрогенераторів суден розмагнічування входить потужність усіх генераторів, що використовуються з метою розмагнічування в імпульсному і тривалому режимах.

5. Віднесення суден, не вказаних у цих таблицях, а також суден нових типів і призначень до груп за оплатою праці командного складу здійснюється Міністерством з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи.

Додаток 6
до пунктів 1.7, 2.5, 2.7
Умов оплати праці членів
екіпажів морських суден
аварійно-рятувального
загону МНС України

Перелік
кордонів зовнішніх рейдів пунктів базування

Для порту Одеса - у межах вод від порту Одеса до лінії, що з'єднує знак Санжійський з портом Очаків;

для порту Миколаїв - від Миколаєва до Херсона, від Миколаєва до Очакова;

для порту Севастополь - у межах вод від Севастополя до лінії, що з'єднує миси Євпаторійський і Херсонес, від Севастополя до Балаклави;

для порту Балаклава - акваторія, обмежена береговою смугою і лінією, що з'єднує мис Айя та мис Фіолент;

для порту Очаків - район Чорного моря з віддаленням на 5 миль (у море) від лінії, що з'єднує мис Кінбурнський і острів Березань;

для порту Феодосія - у межах вод від Феодосії до лінії, що з'єднує миси Меганом і Чауда;

для порту Керч - у межах вод Керч-Єнікальського каналу та Таманської затоки.

Для решти пунктів приписки суден, не зазначених у цьому Переліку, кордонами зовнішніх рейдів пунктів базування будуть межі заток і бухт, де розташовані ці пункти, а також райони моря з віддаленням 5 - 10 миль від входу в ці затоки і бухти залежно від конфігурації берегової смуги.